منابع ایجاد محتوا, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

10 ابزار تنظیم محتوا که هر بازاریابی به آن نیاز دارد

“سرپرستی” یکی از آن کلمات است که همیشه خونسردی را به من منتقل می کند.

برای مثال ، گالری هنری را انتخاب کنید ، یا موسیقی را برای موسیقی متن موسیقی انتخاب کنید. باحاله ، درسته؟ تنظیم محتوا می تواند به همان اندازه جالب و مهم باشد.

مدیریت محتوا را از کجا شروع می کنید؟

Download Now: Free Content Marketing Mapping Template

در این پست وبلاگ ، توضیحی درباره این که چگونه است ، چگونه می تواند به برند شما خدمت کند و مجموعه ای از ابزارهایی که می توانید در هر سطح از تجربه استفاده کنید ، پیدا خواهید کرد.

سرپرستی محتوا چیست؟

تنظیم محتوا شامل یافتن مطالب مرتبط با مخاطبان شما از منابع مختلف و به اشتراک گذاری استراتژیک آن از طریق کانال های ارتباطی شما است.

بگویید که شما یک آژانس بازاریابی هستید. می توانید پست وبلاگ بنویسید با مجموعه ای از نسخه های نمایشی محصول برتر و افزودن زمینه در مورد اینکه چرا آنها را انتخاب کرده اید آن لیست از نسخه های نمایشی توسط شما بر اساس آنچه فکر می کنید مخاطبان شما ارزشمندتر می دانند تنظیم می شود.

بنابراین ، اکنون که ما پاسخ داده ایم ، “ محتوای تنظیم شده چیست؟ ”بیایید به مزایای این روش بپردازیم.

مزایای تنظیم محتوا

یکی از بزرگترین مزایای تدوین محتوا این است که به مخاطبان شما ارزش می افزاید.

امروزه اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد و اکثر مصرف کنندگان وقت (یا تمایل) برای مرور ساعت های محتوا را ندارند. آنجاست که وارد می شوید.

شما می توانید آنچه را که برای آنها اهمیت بیشتری دارد بفهمید ، محتوایی را که بیشترین اهمیت را برای آنها قائل شده اند بیابید و آن را در کمال تعظیم به آنها ارائه دهید. چه کسی این را نمی خواهد؟

در مورد ایستگاه موسیقی مورد علاقه خود فکر کنید ، خواه در رادیو باشد یا در یک پلت فرم پخش مانند Spotify یا Pandora. در حالی که می توانید ساعت ها موسیقی گوش دهید و لیست پخش خود را ایجاد کنید ، حتی بهتر است کسی این کار را برای شما انجام دهد و همه بازدیدهایی را که بیشتر دوست دارید ارائه دهد.

که تبدیل به اعتماد می شود. حتی اگر گرداننده آهنگی را که قبلاً نشنیده اید رها کند ، شما به آن این فرصت را می دهید که بدانید به احتمال زیاد آن را دوست خواهید داشت.

در مورد تنظیم محتوا نیز همینطور است. با ارائه محتوای عالی ، مخاطبان شما به شما اعتماد می کنند و شما را به عنوان رهبر فکر می بینند.

علاوه بر این ، تنظیم محتوا یک استراتژی عالی برای آن هفته هایی است که محتوای اصلی شما کم است.

جمع آوری محتوا از منابع دیگر آسان تر از شروع از ابتدا است. بنابراین در صورت شک ، محتوایی را که سایر متخصصان صنعت شما به آن پرداخته اند ، انتخاب کنید.

چه چیزی یک سرپرست محتوای موفق را می سازد؟

1. تنظیم محتوا باید شخصی باشد.

NextDraft content curation example

منبع تصویر

زیبایی جمع بندی اخبار NextDraft لمس و زمینه شخصی است که سرپرست اصلی آن ، دیو پل ، به هر داستان می دهد.

من فقط چند پیوند قابل مرور نمی خواهم – می خواهم بدانم چرا باید این مطالب را بخوانم و چگونه به من مربوط می شود. آن زمینه شخصی ، نوعی پیوند بین سرپرست و خواننده ایجاد می کند که جمع کننده ها را به هم متصل نمی کند.

2. تنظیم محتوا باید ارزش ایجاد کند.

صرف نظر از اینکه صنعت شما در چه صنعتی است ، همه آنها می خواهند مطلع باشند ، اما در وقت خود نیز صرفه جویی کنند.

درست مثل شما ، آنها خواسته هایی دارند و احتمالاً نمی توانند از آخرین اخبار صنعت خود مطلع شوند – اما آنها می خواهند. حل این مشکل از طریق تنظیم محتوا فرصتی بزرگ را برای مارک ها ایجاد می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

اگر بتوانید یک تجربه سرپرستی ارائه دهید که در وقت مشتریان شما در دستیابی به اطلاعات مورد نیاز صرفه جویی کند ، گام بزرگی در مسیر ایجاد اعتماد و وفاداری برداشته اید.

3. تنظیم محتوا باید محتوای تبلیغاتی را جبران کند.

مشتریان می توانند از برندهایی که به طور مداوم کالاهای خود را تبلیغ می کنند خسته شوند ، به همین دلیل است که مارک ها باید فراتر از محصولات یا ویژگی ها فکر کنند.

ارتباطی که امروزه مشتریان با برندها دارند از خود محصول فراتر می رود. به هر حال ، این بخشی از پایه و اساس بازاریابی ورودی است. در حالی که ممکن است یک محصول در ابتدا شما را به یک مارک خاص جذب کند ، احتمالاً چیز دیگری است – مانند محتوای عالی یا خدمات قابل توجه – که شما را در اطراف خود نگه می دارد.

4. تنظیم محتوا نباید تمام روز طول بکشد.

هنگامی که تصمیم گرفتید محتوا را تنظیم کنید ، قسمت سخت شروع به جمع آوری محتوا می کند. در حالی که ممکن است لیست نشانه گذاری و خواندن در ابتدا کار کند ، این گزینه های پایدار نیستند.

در عوض ، ابزارهای نظارتی وجود دارد که به طور خاص برای کمک به شما در جمع آوری ، غربالگری و تنظیم محتوا طراحی شده است. در اینجا لیست ما در زیر ، طبقه بندی شده توسط سطح تخصص.

برای سرپرستان تازه کار

اگر هر از گاهی یک پست مرتبط را با مشتریان خود به اشتراک می گذارید ، در حال حاضر مشغول تنظیم محتوا هستید. برای ایجاد این استراتژی مقیاس پذیر ، در اینجا ابزارهای مجانی رایگان وجود دارد که به شما کمک می کند عادت به تنظیم محتوا را عادت دهید ، بدون این که تحت تأثیر ابزارهای پیچیده ، هزینه های اشتراک یا داشبوردهای پیچیده قرار بگیرید.

1. Flipboard

Flipboard یک برنامه تلفن همراه و رومیزی است که به شما امکان می دهد مجلات کوچکی با پیوند به اخبار ، پست های وبلاگ و وب سایت های مورد علاقه خود ایجاد کنید. Content curation tool Flipboard

منبع تصویر

پس از ایجاد این مجلات ، می توانید آنها را برای عموم باز کنید تا مصرف کنندگان بتوانند مطالب شما را دنبال کرده و در شبکه های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

همچنین می توانید پست ها و پیوندهای وبلاگ خود را در مجله خود قرار دهید ، و این فرصتی را برای خوانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت شما ایجاد می کند.

برای شروع استفاده از Flipboard ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را بارگیری کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. همچنین می توانید مجلات سایر کاربران را مشاهده کرده و داستانهای آنها را در نشریه کوچک خود با یک ضربه سریع به اشتراک بگذارید.

در اینجا یک نسخه نمایشی سریع است که نحوه استفاده از برنامه را با شما آشنا می کند:

2. جیب

جیب مکانی عالی برای عادت به جمع آوری محتوا برای ذخیره و خواندن بعداست. .

Content curation tool Pocket

منبع تصویر

بجای لیست لباسشویی از نشانک ها یا ایمیل های بیشماری که با پیوندها برای خود ارسال کرده اید ، همه تصاویر ، مقاله ها و ویدیوهای انتخابی شما را در یک مکان برای مرجع ذخیره می کند.

شما می توانید مقالات را با برچسب ها گروه بندی کنید ، و عملکرد جستجوی داخلی سایت ، یافتن آن مقالات را آسان می کند. به علاوه ، با بیش از 500 برنامه دیگر ادغام می شود ، مانند Evernote ، همگام سازی آسان آسان.

و به عنوان یک امتیاز ، Pocket هدف PocketHits برای بیشترین مقاله ذخیره شده در پلتفرم خود-در صورت فعال بودن در توییتر باید آن را دنبال کنید.

3. Elink.io

جمع آوری محتوا از وب سایت های مختلف و به اشتراک گذاشتن آنها به نحوی که قابل ارائه و زمینه باشد ، کلید موفقیت محتوا است.

Elink.io درد ناشی از تنظیم محتوا را از بین می برد و به هرکسی اجازه می دهد پیوندها را در حال حرکت ذخیره کرده و آنها را به محتوای زیبا و قابل اشتراک گذاری تبدیل کند.

Content curation tool eLink

منبع تصویر

می توانید پیوندهای خود را به یک صفحه وب تبدیل کرده و آنها را در یک وب سایت جاسازی کنید یا آنها را به عنوان خبرنامه ارسال کنید. آنها دارای بیش از 30 قالب پاسخگو هستند که می توانید به دلخواه آنها را سفارشی کنید. با داشتن بیش از 80،000 کاربر در سراسر جهان ، elink یکی از بهترین ابزارها در زمینه تنظیم محتوای سریع و زیبا است.

4. لیست های توییتر

اگر حسابهایی را که دنبال می کنید سازماندهی نکنید ، پیگیری توییتر دشوار است. در اینجاست که لیست های توییتر مفید است: گروه های انتخاب شده از کاربران توییتر که می توانید آنها را جداگانه طبقه بندی کرده و از بقیه فیدهای خود دنبال کنید.

content curation tool Twitter List

بگویید که محتوای بازاریابی را تنظیم می کنید ، می توانید یک لیست توییتری برای بازاریابی ایمیلی ، دیگری برای وبلاگ نویسی و غیره ایجاد کنید. حتی بهتر ، می توانید آن را عمومی کنید تا سایر کاربران توییتر نیز بتوانند به لیست های شما دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این ، اگر یک حساب جیبی ایجاد کنید (در بالا ذکر شد) ، می توانید به راحتی مقالات را از توییتر مستقیماً در حساب خود ذخیره کنید.

روی اینجا برای یادگیری نحوه شروع اولین لیست توییتر خود.

5. خبرنامه

در هر صنعتی که باشید ، در جستجوی اشتراک خبرنامه باشید. و اگر یک صنعت خوب در صنعت شما وجود ندارد ، این بهترین فرصت برای ایجاد آن است.

اما قبل از شروع خبرنامه خود ، از عملکرد سایر رسانه ها بیاموزید. در اینجا چند مورد وجود دارد که در تنظیم محتوای اصلی کار بزرگی انجام می دهند:

  • The Hustle – هر روز ، The Hustle تجارت و فناوری را به ارمغان می آورد اخبار مستقیم به صندوق ورودی شما این تیم به طور ماهرانه اخبار برتر را با لحنی شوخ و تند که مخاطبان از آن لذت می برند – به علاوه پیوندهایی برای خواندن محتوای اصلی.
  • کشتار روزانه -می خواهید بمانید در مورد همه چیز بازاریابی به روز شده اید؟ کارنی شما را تحت پوشش قرار داد خبرنامه روزانه آنها شامل تکه هایی از اخبار در دنیای بازاریابی به همراه بخش طولانی تری است که زمینه مقاله خارجی را به آنها پیوند می دهد.
  • The Daily Skimm – آنچه این خبرنامه در آن برتری دارد لحن و صدای مارک است. تیم پشت The Skimm دقیقاً می داند که خوانندگانش نسخه TLDR اخبار برتر را به شیوه ای قابل هضم می خواهند. خبرنامه آنها دقیقاً همین کار را انجام می دهد و به همین دلیل است که به خوبی برای خوانندگان مورد استقبال قرار می گیرد.
  • خلاصه روزانه کوارتز : کوارتز با خلاصه روزانه خود به این نتیجه رسیده است که چگونه می توان یک خبرنامه سنگین متنی را به عنوان یک ثابت کار در کسب و کار خبری تبدیل کرد. زیبایی خبرنامه ، به دلیل متن محور بودن آن ، قابلیت چند پلتفرمی است. بدون تصاویر سنگین ، Daily Daily به سرعت بر روی تلفن ها ، رایانه های لوحی و رایانه های رومیزی بارگیری می شود و خواندن آن را در هر دستگاهی آسان می کند.
  • برانچ اینترنتی : آژانس دیجیتالی Big Spaceship اینترنت برانچ را ایجاد کرد تا به مردم در “یافتن بهترین اخبار ، GIF ها و روندها از سراسر اینترنت” کمک کند. از تعطیلات گرفته تا رویدادهای فعلی ، تا تولد افراد مشهور ، این گزارش جامع مطمئناً موارد مهمی را که به خوانندگان کمک می کند در جریان باشند ، پوشش می دهد.

برای سرپرستان محتوای متوسط ​​

در اینجا چند منبع عالی برای زمانی که اصول اولیه را رعایت کرده اید و به دنبال چیزی کمی جامع تر هستید ، آمده است.

6. Scoop.it

من دوست دارم Scoop.it را به عنوان پیوندی برای سرپرستی محتوا و اجتماعی در نظر بگیرم. رسانه ، با رابط کاربری شبیه Pinterest.

Content curation tool Scoop.it

منبع تصویر

با یک موضوع مورد علاقه شروع کنید ، و Scoop.it مرتبط ترین مقالات را برای مشاهده و اشتراک گذاری و همچنین پیشنهاد موضوعات مرتبط تولید می کند

چرا ما Scoop.it را توصیه می کنیم:

  • موتور هوشمند آنها می تواند موضوعات مورد علاقه شما را زیر نظر داشته باشد و محتوای مرتبطی را که دوست دارید شناسایی کند.
  • ادغام آسان با وردپرس.
  • ایجاد محتوا برای چندین کانال ، از جمله وب سایت ها ، ایمیل ها و رسانه های اجتماعی

قیمت گذاری: 0 تا 79 دلار در ماه ، با قیمت سفارشی برای حساب های سازمانی در دسترس است.

7. فیدي

اگر در حال تقویت بازی تنظیم محتوای خود هستید ، Feedly باید در بالای لیست شما این ابزار یک جمع کننده اخبار است که از هوش مصنوعی استفاده می کند ، یکی از نامهای تجاری آن Leo است. Content curation tool Feedly منبع تصویر

هنگامی که چند منبع مورد علاقه خود را به Feedly اضافه می کنید ، می توانید این فیدها را در یک مکان از رایانه رومیزی و دستگاه های تلفن همراه خود جمع آوری و مرور کنید.

این ابزار برای فیلتر کردن محتوای مورد علاقه شما بهترین است. Feedly از Leo برای تشخیص محتوای مورد علاقه شما و فیلتر کردن مواردی که دوست ندارید استفاده می کند.

قیمت گذاری: 6 تا 12 دلار در ماه ، با برنامه قابل تنظیم برای حساب های سازمانی.

8. اسنایپلی

شاید برای شما س wondال باشد که چرا Sniply ، یک پلت فرم تبدیل ، در این لیست است.

خب ، این ابزار در واقع با تنظیم محتوا دست به دست می شود.

فرض کنید شما یک خبرنامه ماهانه دارید که در آن پیوندهایی به مقالات مربوط به صنعت خود اضافه می کنید. با استفاده از ابزاری مانند Sniply ، می توانید فراخوان اقدام (CTA) را در صفحه ای که به آن پیوند دارید قرار دهید. به این ترتیب ، می توانید کاربران را به محتوای خود هدایت کرده و به آنها در تبدیل کمک کنید.

Content curation tool Sniply

منبع تصویر

همچنین کوتاه کننده پیوندهای سفارشی است ، بنابراین می توانید پیوندهای مارک دار ایجاد کنید که به اندازه کافی کوتاه برای به اشتراک گذاشتن در توییتر و موارد مشابه باشد.

قیمت : 29 دلار – 299 دلار در ماه

7. Quuu

آیا می خواهید نظارت محتوایی خود را روی رسانه های اجتماعی متمرکز کنید؟ Quuu را در نظر بگیرید. Content curation tool Quuu منبع تصویر

Quuu با اکثر ابزارهای اصلی برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ، از جمله HubSpot ادغام می شود و به شما امکان می دهد برای کشف و اشتراک گذاری محتوا.

چرا Quuu را توصیه می کنیم:

  • محتوای شما را بصورت خودکار طبقه بندی می کند و بعداً سهولت مرور را آسان می کند.
  • این حالت خواننده را ارائه می دهد تا تجربه شما عاری از حواس پرتی باشد.
  • داشبورد برنامه ریزی یکپارچه ، اشتراک گذاری محتواهای کشف شده را آسان می کند.

قیمت : 0 تا 15.83 دلار در ماه

9. UpContent

آیا به دنبال یک فروشگاه تک مرحله ای برای تنظیم محتوای خود هستید؟ UpContent شما را تحت پوشش قرار داد.

Content curation tool UpContent

منبع تصویر

ویژگی های برتر UpContent عبارتند از:

  • توصیه های محتوا با پشتیبانی از الگوریتم های یادگیری ماشین.
  • گردش کارها برای اطمینان از مقالات به معنای دستورالعمل مارک ها است.
  • ادغام با میزبانی وب برتر ، برنامه ریزی رسانه های اجتماعی و نرم افزار بازاریابی ایمیلی.

قیمت : 15 تا 265 دلار در ماه

برای سرپرستان محتوای پیشرفته

اکنون ما در حال ورود به برخی از نرم افزارهای مراقبت جدی و سطح سازمانی هستیم. این راه حل ها برای شرکت هایی که به دنبال یک پلت فرم ثابت هستند که بتواند از تیمی از کاربران ، ویرایشگران و سرپرستان محتوا پشتیبانی کند ، ایده آل است.

سرپرستی در سطح سازمانی به الگوریتم های پیشرفته ای نیاز دارد تا محتوای مربوطه ، پلتفرم نشر متمرکز و گزینه های انتشار قابل تنظیم را بیابند.

10. کوراتا

قدرت Curata در توانایی توصیه و کمک به شما در کشف محتوای مربوط به مخاطبان مربوطه است. بدون کار دستی.

Content curation tool Curata

Image Source

Users can fine-tune, customize, and categorize content sources for review, and then distribute them – all from one central platform.

You can then use Curata’s publishing and promotion tools to repurpose curated content across your blog, social media accounts, newsletter, and automated marketing platforms.

Pricing: Not available

Which Tool Is Right For You?

Before you select the best tools for your business, it’s important to understand the role content curation will play in your marketing operations and the size of your team.

If you’re a one-person marketing department, for example, the beginner and intermediate options should suffice for your needs. As your business and team grow, content curation may play a larger role and require more powerful software.

At that point, some of the advanced tools will help save time curating and ensure everyone is on the same page. Regardless of your team or business size, content curation should become a part of your content marketing strategy.

Great curators build trust with their audiences and become an indispensable resource, as they distribute content their audiences care most about.

Editor’s Note: This post was originally published in March 2015 and has been updated for accuracy and comprehensiveness.

Blog - Content Mapping Template


نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *