سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

یک آغازگر سریع در صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP)

به عبارت ساده تر ، SERP (که مخفف صفحه نتایج موتورهای جستجو است) شامل دو نوع محتوا است: نتایج ارگانیک و پولی.

Google در تلاش است تا تجربه جستجوی کاربر را آسان تر و مستقیم تر کند ، ویژگی های SERP را ایجاد کرده است ، محتوای صفحه ای که به کاربران پاسخ س quالات خود را می دهد بدون اینکه از آنها بخواهد نتیجه آلی را کلیک کنند. اگرچه ویژگی های SERP روی صفحه برای کاربر مطلوب است ، اما می تواند توجه بازاریابان را در نتایج جستجوی ارگانیک دشوارتر کند ، حتی در رتبه 1. Access Now: 21 SEO Myths to Leave Behind in 2021

موتورهای جستجو امروزه از همیشه هوشمندتر هستند. چند سال پیش ، جستجوی “پیتزا” منجر به ترکیبی قابل پیش بینی از وب سایت های رستوران ، فهرستها ، سایتهای مرور مانند YELP و پستهای وبلاگ در مورد مکانهای برتر پیتزا در بوستون می شد.

امروز آنچه در هنگام جستجوی “پیتزا” بدست می آورید:

pizzasearch

همانطور که می بینید ، SERP ابتدا یک آگهی ، نقشه ای با رستوران های پیتزای مجاور و یک کارت برداشته شده از ویکی پدیا حاوی اطلاعات تغذیه ای پیتزا را نمایش می دهد. این محتوا همه بیشتر و برجسته تر از هر نتیجه ارگانیک در صفحه ظاهر می شود ، بنابراین حتی Pizza Hut ، که رتبه 1 ارگانیک را دارد ، در زیر ویژگی های SERP پنهان شده است.

به عنوان یک بازاریاب ، مهم است که از ویژگی های جدید SERP مطلع باشید. رتبه شماره 1 از نظر ارگانیک مانند گذشته قابل مشاهده نیست ، بنابراین ضروری است بازاریابان از ابزارهای SERP Google استفاده کامل کرده و نحوه کسب رتبه بالاتر را بیاموزند.

یک شوخی بازاریابی وجود دارد که چیزی شبیه به این است: “بهترین مکان برای مخفی کردن جسد کجاست؟ صفحه دو Google. ” امروزه ، مکان مناسبی برای پنهان کردن جسد در زیر هر جایی زیر این ویژگی های SERP است. در اینجا چگونه می توانید پیگیری کنید.

قطعات غنی:

rich

یک قطعه غنی حاوی اطلاعات بیشتری نسبت به یک قطعه معمولی است ، از جمله تصاویر ، نظرات یا رتبه بندی مشتریان. شما می توانید یک قطعه غنی را به عنوان هر نتیجه جستجوی ارگانیک که اطلاعات بیشتری از عنوان صفحه ، آدرس اینترنتی و فوق توصیف ارائه می دهد ، تشخیص دهید. اپراتورهای سایت می توانند نشانه گذاری داده های ساخت یافته را به HTML خود اضافه کنند تا به موتورهای جستجو در درک وب سایت آنها و بهینه سازی برای یک قطعه غنی کمک کند. به عنوان مثال ، برنامه Starbucks شامل رتبه بندی مشتریان و قیمت آنها در توضیحات جستجو است.

نتایج پرداخت شده:

paid

نتایج پولی تبلیغات و پست های حمایت شده هستند که در بالای SERP ظاهر می شوند. همانطور که در زیر می بینید ، Google با ارائه برچسب تبلیغاتی یا تبلیغاتی ، حقوق را از ارگانیک متمایز می کند ، یا آن را در قسمت جداگانه ای از صفحه بوکس می کند یا از نشانه بصری دیگری استفاده می کند.

نتایج جهانی: universal

نتایج جهانی عبارتند از روش تلفیق نتایج دیگر ستون های عمودی آن ، مانند Google Images ، Google و Google News ، در نتایج جستجو. یک نمونه رایج از نتایج جهانی ، قطعات برجسته Google است که در کادر بالای صفحه پاسخ می دهد ، بنابراین در حالت ایده آل کاربران مجبور نیستند روی هیچ نتیجه ارگانیکی کلیک کنند. نتایج تصویر و نتایج اخبار نمونه های دیگری هستند.

SERP محلی:

location-2

SERP های محلی هر زمان که قصد جستجوی شما به طور ضمنی به مکان مربوط باشد ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، اگر “رستوران” ، “پمپ بنزین” یا نام محصول خاصی را که در فروشگاه ها فروخته می شود تایپ کنید ، Google مکان هایی را در نزدیکی شما قرار می دهد که با درخواست شما مطابقت دارد و دقیقاً جایی را که می توانید در نقشه پیدا کنید به شما نشان می دهد. .

جستجوی عمودی: vertical

جستجوی عمودی کادری است که در هنگام جستجوی شما برای جستجوی Google از سایر دسته ها مانند تصاویر ، اخبار یا ویدیو ، در بالای صفحه ظاهر می شود. به طور معمول ، جستجوی عمودی به جستجوهای موضعی مانند مناطق جغرافیایی مربوط می شود – به عنوان مثال ، هنگامی که “کلمبیا ، کارولینای جنوبی” را جستجو می کنید ، Google یک کادر “کارهایی که باید در کلمبیا انجام شود” به همراه کادر “کلمبیا در اخبار” ارائه می دهد.

داده های نمودار دانش:

knowledge

وقتی جستجوی شما فقط یک جواب دارد – به عنوان مثال “هوا چیست” یا “چه کسی با Channing Tatum ازدواج کرده است” – Google یک نمودار دانش را نمایش می دهد: جعبه ای که پاسخ پرسش شما را مستقیماً می کشد از یک نتیجه ارگانیک و به یک کادر در بالای صفحه.

Google SERP Tools

اکنون که از ویژگی های مختلف SERP آگاهی دارید ، احتمالاً می پرسید چگونه می توانید در SERP رتبه بالاتری کسب کنید … و در حالت ایده آل ، چگونه می توانید ویژگی ای مانند SERP محلی یا نتایج جهانی را ثبت کنید. در اینجا برخی از ابزارهای مورد علاقه ما وجود دارد که به شما کمک می کند وضعیت فعلی خود را در SERP ارزیابی کنید ، رتبه بندی کلمات کلیدی را با رقبا مقایسه کنید و در نهایت نحوه رتبه بندی بالاتر را بیابید:

1 WhatsMySerp

WhatsMySerp ابزارهای پیشرفته SEO را برای اسکن و تجزیه و تحلیل رتبه بندی کلمات کلیدی مختلف و همچنین رتبه بندی کلی وب سایت شما در SERP ارائه می دهد. این ابزار به شما امکان می دهد تا حداکثر 25 کلمه کلیدی را به طور همزمان جستجو کنید ، و برای مرور سریع و کثیف رتبه سایت در موتورهای جستجو ایده آل است.

قیمت: رایگان

2 RankWatch

RankWatch تجزیه و تحلیل عمیق URL ها ، پیوندها ، کلمات کلیدی و سایر عناصر SEO را ارائه می دهد. این ابزار همچنین تجزیه و تحلیل مقایسه ای را در وب سایت های رقیب شما و تعداد کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی شده است انجام می دهد ، بنابراین می توانید نحوه رتبه بندی کسب و کارهای دیگر در نتایج جستجو را استراتژی کنید.

قیمت: 29 دلار در ماه

3 MozPro

خوب است بدانید که چگونه رتبه بندی کلمات کلیدی را در سطح ملی و محلی انجام می دهید ، اما بدون شک بدست آوردن داده ها و بینش های کاربردی در مورد نحوه بهبود ، مفیدتر است. Moz Pro توصیه های استراتژیک در مورد رتبه بالاتر ارائه می دهد ، که مزیت اصلی این ابزار است. همچنین کد سایت خود را برای یافتن مسائل فنی می پیماید ، که به موتورهای جستجو در درک سایت شما کمک می کند و به شما در رتبه بالاتر کمک می کند.

قیمت: 99 دلار در ماه

4 SerpBook

اگر از متخصصین SEO هستید که مسئولیت رسیدگی به رتبه بندی مشتریان را بر عهده دارد ، SerpBook یک ابزار سازمانی مفید برای اختصاص گروهی از کلمات کلیدی به تک تک مشتریان ، زمان بندی گزارش هایی است که می خواهید برای چه مشتریانی ارسال شود و مشتریان را قادر می سازد تا به سیستم شما وارد شوند. حساب کنید و رتبه بندی آنها را بررسی کنید.

قیمت: 30 دلار در ماه

5 Moz Local

با 61 of از جستجوهای محلی که منجر به خرید شده است ، اطمینان از کسب و کار شما مهم است بهینه شده برای SEO محلی Moz Local برای بررسی چگونگی رتبه بندی محلی محل کار شما ، 15 منبع از جمله Google و Facebook را جستجو می کند. مشابه Moz Pro ، Moz Local توصیه های کاربردی برای رفع لیست های ناقص یا ناسازگار ارائه می دهد.

قیمت: رایگان

6 SemRush

SemRush با مشخص کردن اینکه کلمات کلیدی که رقبای شما در این ویژگی های SERP رتبه بندی می کنند ، به شما کمک می کند تا برای ویژگی های SERP از جمله قطعه های برجسته ، SEO محلی ، داده های Knowledge Graph و Google News رقابت کنید.

قیمت: 99.95 دلار در ماه

7 SerpWatcher

SerpWatcher یک داشبورد آسان همه کاره است که نمای کلی از عملکرد SERP شما را ارائه می دهد. حتی بهتر از این ، می توانید لیستی از کلمات کلیدی سفارشی ایجاد کرده و داده ها را تنها در آن ها پیگیری کنید ، بنابراین غرق در داده های مورد علاقه خود نخواهید شد. SerpWatcher هر زمان که کلمات کلیدی شما وارد صفحه اصلی موتورهای جستجو می شوند یا آنها را ترک می کنند ، به شما ایمیل می زند.

قیمت: 29.90 دلار در ماه

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *