سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

یک آغازگر سریع در صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP)

به عبارت ساده شده ، یک SERP (مخفف صفحه نتایج موتور جستجو) شامل دو نوع محتوا است: نتایج ارگانیک و پولی.

Google در تلاش است تا تجربه جستجوی کاربر را آسان تر و مستقیم تر کند ، ویژگی های SERP را ایجاد کرده است ، محتوای صفحه ای که به کاربران پاسخ س quالات خود را می دهد بدون اینکه از آنها بخواهد نتیجه آلی را انتخاب کنند. اگرچه ویژگی های SERP در صفحه برای کاربر مطلوب است ، اما می تواند توجه به نتایج جستجوهای ارگانیک را برای بازاریابان دشوارتر کند ، حتی وقتی که در رتبه 1 قرار دارند. Access Now: 21 SEO Myths to Leave Behind in 2021

موتورهای جستجو امروز هوشمندتر از هر زمان دیگری هستند. چند سال پیش ، جستجوی “پیتزا” منجر به ترکیبی قابل پیش بینی از وب سایت های رستوران ، دایرکتوری ها ، سایت های بررسی مانند YELP و پست های وبلاگ درباره مکان های برتر پیتزا در بوستون می شود.

امروز آنچه در هنگام جستجوی “پیتزا” بدست می آورید:

pizzasearch

همانطور که مشاهده می کنید ، SERP ابتدا آگهی ، نقشه ای با رستوران های پیتزای اطراف و کارتی که از ویکی پدیا بیرون کشیده شده حاوی اطلاعات غذایی پیتزا را نشان می دهد. این محتوا بیش از هر نتیجه ارگانیک در صفحه بالاتر و برجسته تر به نظر می رسد ، بنابراین حتی Pizza Hut که از نظر ارگانیک رتبه 1 را دارد ، در زیر ویژگی های SERP پنهان است.

به عنوان یک بازاریاب ، به روز بودن در مورد ویژگی های جدید SERP ضروری است. رتبه بندی شماره 1 به صورت ارگانیک به اندازه سابق قابل مشاهده نیست ، بنابراین ضروری است بازاریابان از ابزار Google SERP برای یادگیری نحوه دستیابی به رتبه بالاتر استفاده کامل کنند.

یک شوخی بازاریابی وجود دارد که چیزی شبیه به این دارد: “بهترین مکان برای پنهان کردن یک جسد مرده کجاست؟ صفحه دو Google. ” امروزه ، مکان خوبی برای پنهان کردن یک جسد مرده در واقع در هرجای زیر این ویژگی های SERP است. در اینجا می توانید ادامه دهید.

قطعه های غنی:

rich

یک قطعه غنی حاوی اطلاعات بیشتری از یک قطعه عادی است ، از جمله تصاویر ، بررسی ها یا رتبه بندی مشتری. شما می توانید یک قطعه غنی را به عنوان هر نتیجه جستجوی ارگانیک که اطلاعات بیشتری نسبت به عنوان صفحه ، URL و توضیحات متاد ارائه می دهد ، تشخیص دهید. اپراتورهای سایت می توانند نشانه گذاری ساختار یافته را به HTML خود اضافه کنند تا به موتورهای جستجو کمک کنند وب سایت خود را درک کرده و برای یک قطعه غنی بهینه سازی کنند. برای مثال برنامه استارباکس شامل رتبه بندی و قیمت گذاری مشتری در توضیحات جستجو است.

نتایج پرداخت شده:

paid

نتایج پولی تبلیغات و پست های تبلیغاتی هستند که در بالای SERP ظاهر می شوند. Google با ارائه برچسب تبلیغاتی یا تبلیغاتی ، همانطور که در زیر می بینید ، یا پرداخت هزینه آن را از ارگانیک تمایز می دهد. یا آن را در یک قسمت جداگانه از صفحه یا استفاده از یک نشانه تصویری دیگر قرار می دهید.

نتایج جهانی: universal

نتایج جهانی ، روش Google برای ادغام نتایج از ستون های عمودی دیگر خود است ، مانند Google Images و Google News ، در نتایج جستجو. یک نمونه متداول از نتایج جهانی ، قطعه های ویژه Google است که پاسخی را در کادر بالای صفحه ارائه می دهند ، بنابراین در حالت ایده آل کاربران مجبور نیستند روی هیچ نتیجه ارگانیک کلیک کنند. نتایج تصویر و نتایج خبر نمونه های دیگری است.

SERP محلی:

location-2

SERP های محلی هر زمان که هدف جستجوی شما به طور ضمنی به مکان مربوط می شود ، ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، اگر در “رستوران ها” ، “پمپ بنزین” یا نام کالای خاصی که در فروشگاه ها فروخته می شود تایپ کنید ، Google مکانهایی را در نزدیکی شما پیدا می کند که با درخواست شما مطابقت داشته باشد و به شما نشان می دهد دقیقاً کجا می توانید آنها را روی نقشه پیدا کنید .

جستجوی عمودی: vertical

جستجوی عمودی کادری است که در هنگام جستجوی شما برای جستجوی Google از سایر دسته ها مانند تصاویر ، اخبار یا ویدیو ، در بالای صفحه ظاهر می شود. به طور معمول ، جستجوی عمودی مربوط به جستجوهای موضعی مانند مناطق جغرافیایی است – به عنوان مثال ، هنگام جستجوی “کلمبیا ، کارولینای جنوبی” ، Google جعبه “کارهایی که باید در کلمبیا انجام شود” را به همراه جعبه “کلمبیا در اخبار” ارائه می دهد. داده های نمودار دانش:

knowledge

وقتی جستجوی شما فقط یک جواب دارد – به عنوان مثال “هوا چیست” یا “چه کسی با Channing Tatum ازدواج کرده است” – Google یک نمودار دانش را نمایش می دهد: جعبه ای که پاسخ پرسش شما را مستقیماً می کشد از یک نتیجه ارگانیک و به یک جعبه در بالای صفحه.

Google SERP Tools

اکنون که شما به ویژگی های مختلف SERP پی برده اید ، احتمالاً از خود می پرسید که چگونه می توانید در SERP rank رتبه بالاتری داشته باشید و در حالت ایده آل ، چگونه می توانید یک ویژگی مانند SERP محلی یا نتایج جهانی را ثبت کنید. در اینجا برخی از ابزارهای مورد علاقه ما برای کمک به شما در ارزیابی جایگاه فعلی خود در SERP ، مقایسه رتبه کلمات کلیدی با رقبا و در نهایت نحوه رتبه بندی بالاتر آورده شده است:

1 WhatsMySerp

WhatsMySerp ابزارهای پیشرفته SEO را برای اسکن و تجزیه و تحلیل رتبه بندی شما برای کلمات کلیدی مختلف و همچنین رتبه بندی کلی وب سایت شما در SERP فراهم می کند. این ابزار به شما امکان می دهد تا حداکثر 25 کلمه کلیدی را همزمان بیابید ، و آن را برای یک مرور سریع و کثیف از نحوه رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو ایده آل می کند.

قیمت: رایگان

2 RankWatch

RankWatch تجزیه و تحلیل عمیقی از URL ها ، بک لینک ها ، کلمات کلیدی و سایر عناصر SEO شما ارائه می دهد. این ابزار همچنین تجزیه و تحلیل مقایسه ای را در وب سایت های رقبا و تعداد کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنند ، انجام می دهد ، بنابراین می توانید چگونگی پیشی گرفتن از سایر مشاغل در نتایج جستجو را استراتژیک کنید.

قیمت: 29 دلار در ماه

3 MozPro

خوب است بدانید که چگونه از نظر ملی و محلی از نظر کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید ، اما بدون شک دستیابی به داده ها و بینش های عملی درباره چگونگی بهبود ، مفیدتر است. Moz Pro مشاوره استراتژیک در مورد رتبه بندی بالاتر را ارائه می دهد که یک مزیت عمده برای این ابزار است. همچنین برای یافتن مشکلات فنی ، کد سایت خود را جستجو می کند که به موتورهای جستجو کمک می کند سایت شما را درک کرده و به شما در رتبه بندی بالاتر کمک کنند.

قیمت: 99 دلار در هر ماه

4 SerpBook

اگر شما یک متخصص SEO هستید که مسئولیت رسیدگی به رتبه بندی مشتری را بر عهده دارد ، SerpBook یک ابزار سازمانی مفید برای اختصاص گروه هایی از کلمات کلیدی به مشتری های خاص ، برنامه ریزی گزارش هایی است که می خواهید برای کدام مشتری ارسال کنید و همچنین امکان ورود به سیستم به مشتری حساب کنید و رتبه بندی آنها را بررسی کنید.

قیمت: 30 دلار در ماه

5 Moz Local

با 61٪ از جستجوهای محلی که منجر به خرید می شود ، مهم است که کسب و کار خود را مطمئن کنید برای SEO محلی بهینه شده است. Moz Local برای بررسی چگونگی رتبه بندی محلی محل کار شما ، 15 منبع از جمله Google و Facebook را جستجو می کند. همانند Moz Pro ، Moz Local توصیه های عملیاتی برای رفع لیست های ناقص یا ناسازگار ارائه می دهد.

قیمت: رایگان

6 SemRush

SemRush با مشخص کردن اینکه کلمات کلیدی که رقبای شما در این ویژگی های SERP رتبه بندی می کنند ، به شما کمک می کند تا برای ویژگی های SERP از جمله قطعه های برجسته ، SEO محلی ، داده های Knowledge Graph و Google News رقابت کنید.

قیمت: 99.95 دلار در ماه

7 SerpWatcher

SerpWatcher داشبورد آسان یک در همه است که نمای کلی از عملکرد SERP شما را ارائه می دهد. حتی بهتر ، شما می توانید لیستی از کلمات کلیدی سفارشی ایجاد کنید و داده ها را فقط برای آنها ردیابی کنید ، بنابراین تحت تأثیر داده هایی که به آنها علاقه ندارید احساس غرق نمی شوید. /

قیمت: 29.90 دلار در ماه

New Call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *