فرهنگ شرکت, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

کمتر از مردانی که در طی COVID-19 ، به ویژه در بازاریابی ، درخواست افزایش کرده اند [تحقیقات جدید]

درخواست افزایش یا ارتقا می تواند ترسناک باشد ، به ویژه هنگامی که شرکت شما شیفت های مربوط به رویدادهای جهانی را پشت سر می گذارد.

در اوایل سال 2021 ، Fishbowl یک نظرسنجی انجام داد که شکاف دستمزد جنسیتی را کمی روشن می کند ، اگر در سال 2020 افزایش پیدا نکند ، ادامه داشت.

نظرسنجی از حدود 17000 متخصص نشان داد كه 63٪ از پاسخ دهندگان پس از “تغییرات مربوط به همه گیری” از درخواست افزایش هزینه اجتناب كرده اند

هنگام تقسیم تعداد زیاد پاسخ دهندگان بر اساس جنسیت ، 42.4٪ از آنها زن بودند ، در حالی که فقط 31.79٪ مرد بودند.

A Fishbowl poll shows more women avoided asking for raises in a pandemic.

منبع تصویر

هنگام غواصی در صنایعی که کمترین درخواست افزایش یا تبلیغ را داشته اند ، بازاریابی در بالای لیست قرار داشت. حدود 54.5٪ متخصصان بازاریابی به دلیل همه گیری در سال گذشته درخواست افزایش یا ارتقا سطح نکردند.

اگرچه ممکن است برخی از این داده ها شوکه شوند ، اما بسیاری از آنها اینگونه نیستند. از این گذشته ، شناخته شده است که بخشهای بازاریابی کمترین بودجه ، تعداد کمتر و تعداد کل سرمایه گذاری را بدست می آورند.

در همین حال ، دیده شده است که زنان کمتر از مردان با همان تجربه مذاکره می کنند و برای نقش های سطح پایین درخواست می کنند. در پست LinkedIn ، مدیر عامل Femme Pallette ، لوسی نوئمانووا بیشتر روشن می کند که چرا زنان معمولاً به اندازه مردان مذاکره نمی کنند. >

“بسیاری از زنان از داشتن این مکالمات اجتناب می کنند زیرا نمی خواهند از طرف مدیریت به عنوان ناسپاس ، حریص یا نیازمند شناخته شوند ، بنابراین بسیاری از اوقات زنان تمایل دارند که برای پاداش دادن منتظر بمانند ،” Nuemanova توضیح داده شد.

اگر شما یک زن در دنیای بازاریابی – یا هر صنعت دیگری برای این موضوع هستید ، ممکن است این داده ها و بینش سایر متخصصان زن این سال را داشته باشد که “چه زمانی درخواست افزایش یا ارتقا مناسب است؟” در زیر ، چند بار لیست شده ام که افراد معمولاً درخواست افزایش یا ارتقا می کنند.

Free Guide: How to Thrive in a New Job [Download Now]

چه موقع باید افزایش یا ارتقا بخواهید

1 وقتی دامنه نقش شما رشد می کند یا تغییر می کند.

در روزهای ابتدایی داشتن یک نقش ، کار شما ممکن است وظایف ذکر شده در آگهی شغلی را که درخواست کرده اید ، از نزدیک آینه دهد. اما ، با کسب اعتبار و مشاهده در شرکت خود ، ممکن است مسئولیت های بیشتری نیز کسب کنید که نقش اصلی روزمره شما را بسیار گسترش می دهد.

“اکنون بسیاری از افراد کلاه بیشتری به سر دارند و باید مهارت های جدیدی را بیاموزند. همه اینها دلایل معتبری برای درخواست افزایش است و باید مبنای استدلال شما در هنگام مطرح کردن زمین خود باشد ، “مشاور حرفه ای گوراو شارما در مصاحبه اخیر .

به عنوان مثال ، در حالی که از شما خواسته می شود در مورد پروژه های بازاریابی خود گزارش دهید ، پیشرفت طبیعی نقش شماست و شایسته درخواست افزایش نیست ، گزارش های مستقیم را دریافت می کنید در صورتی که نقش اصلی شما شامل مدیریت نیست یا از شما خواسته می شود اجرای یک ابتکار بازاریابی وقت گیر و جدید برای شرکت شما می تواند تغییر قابل توجهی در وظایف و زندگی کاری شما باشد که مستلزم تغییر عنوان یا غرامت است.

2. وقتی خیلی بیشتر از آنچه پیش بینی می کنید در محل کار خود می گذرانید.

با کسب مسئولیت یا انتظارات بیشتر ، ممکن است خود را در ساعت های طولانی تری از کار ببندید یا از شما بخواهند کارهای طولانی تری انجام دهید – مانند سفرهای کاری منظم. اگر این بخشی از نقش اولیه شما نبوده یا هنگام پذیرش نقشی که شامل این الزامات باشد برای شما توضیح داده نشده است ، ممکن است ارزش یک درخواست افزایش یا ارتقا را داشته باشد.

3 وقتی یک دوره یا مدرک گران قیمت را سپری می کنید که به نفع شرکت شما باشد.

معمولاً یک دوره یا گواهینامه هزینه و زمان دارد. اما ، گاهی اوقات ، کارفرمایان این هزینه را پرداخت می کنند که بدانند مهارت های رو به رشد شما در درازمدت به سود آنها خواهد بود. اگر شرکت شما به هیچ وجه هزینه تحصیل را جبران نمی کند ، اما مدرک دیگری دریافت می کنید که توانایی کار شما را افزایش می دهد ، باید درخواست افزایش حقوق را در نظر بگیرید.

با این حال ، اگر بعد از اتمام مدرک یا گذراندن دوره ای انتظار دریافت دریافت حقوق را دارید ، ابی کوهو ، نویسنده و متخصص HR ، می گوید شما باید این کار را قبل از دریافت مدرک یا گواهینامه انجام دهید

“در حالت ایده آل ، شما باید قبل از دریافت درجه برای تعیین انتظارات در مورد افزایش بپرسید ،” کوهوت در یاسمین اسکالارا نوشت: “اگر به رئیس ، سرپرست یا کسی آنچه را می خواهید نمی گویید ، چه چیزی باعث می شود فکر کنید که آن را به شما می دهند؟”

اسکالرا توصیه کرد: “اگر به دنبال افزایش ، ارتقا یا افزایش حقوق هستید ، باید صحبت کنید ، وگرنه هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.”

6. وقتی هزینه زندگی افزایش می یابد.

در حالی که بسیاری از شرکت ها سالانه افزایش می دهند یا حقوقی را ارائه می دهند که باعث افزایش هزینه زندگی می شود ، اگر کارفرما از این استراتژی استفاده نمی کند هزینه زندگی در منطقه خود را در ذهن داشته باشید. اگر تمام وقت کار می کنید ، همیشه می خواهید مطمئن شوید که شرکت شما به اندازه کافی برای پرداخت هزینه اجاره مناسب ، غذا ، آب و برق و سایر ملزومات به شما پول پرداخت می کند.

آیا بهترین زمان برای درخواست افزایش وجود دارد؟

اگر با یک یا چند مورد در لیست بالا شناخته می شوید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به فکر تبلیغ یا تبلیغ باشید. اما ، در حالی که شما باید بالاخره لیاقت خود را با مدیر خود در میان بگذارید ، زمانهای خاصی وجود دارد که می تواند شانس واقعی افزایش حقوق شما را افزایش دهد.

بسیاری از شرکت ها بودجه ، تعداد سرشماری و بودجه مربوط به افزایش خود را در زمان خاصی از سال مدیریت می کنند. بنابراین ، برخی از سایت های شغلی ، مانند واقعا ، پیشنهاد می کنند:

برعکس ، زمان های خوبی برای درخواست افزایش نیز وجود دارد ، مانند بعد از گزارش درآمد بد ، بررسی عملکرد iffy ، یا زمان دیگری که ممکن است مدیر یا رئیس شما در بهترین شرایط روحی نباشد. همانطور که قصد دارید این مکالمه را با مدیریت داشته باشید ، زمانهایی را یادداشت کنید که آنها بیشتر از اینکه از این کار ناامید شده و اذیت شوند ، با همدلی و پاسخگویی به درخواست شما روبرو شوند.

اگر از زمان درخواست افزایش یا ارتقا به طور خاص در شرکت خود کاملاً بلاتکلیف هستید ، مشاور حرفه ای تاد هنری پیشنهاد می کند که به “ریتم” های مالی یا ارتقا office دفتر خود توجه کنید و درخواست خود را در مواقعی از سال که شما درخواست می کنید ، مطرح کنید. بیشترین تبلیغات را بشنوید.

اگر در نقش خود عالی عمل می کنید و احساس می کنید برای ماندن در شرکت خود در سال آینده به افزایش یا ارتقا نیاز دارید ، نباید اجازه دهید که همه گیری برای همیشه شما را از داشتن یک بحث شفاف ، اما دوستانه با شما باز دارد. رئیس در مورد شغل یا رشد حقوق و دستمزد که دوست دارید به زودی به آن دست یابید.

داشتن بحث درمورد دستمزد

مهم است که به یاد داشته باشید که مدیران انتظار دارند در نهایت با کارمندان مکالمه حقوق و دستمزد داشته باشند. در واقع ، بسیاری از شرکت ها بودجه سالانه را به طور جداگانه بودجه فقط برای افزایش و ارتقا تبلیغ می کنند. بنابراین ، درخواست ملاقات با رئیس خود در مورد حقوق و دستمزد یا آینده شما نباید شوک بزرگی برای آنها ایجاد کند ، خصوصاً اگر در نقش خود خوب عمل می کنید.

علاوه بر این ، اگر مدیر خوب دارید ، آنها به احتمال زیاد با توضیح اینکه چرا می توانید یا نمی توانید افزایش دستمزد بگیرید و اینکه برای رسیدن به آنجا چه کاری باید انجام دهید ، به روشی محترمانه ، متفکرانه و شفاف به مکالمات رشد شغلی پاسخ خواهیم داد.

“مهم نیست که هر چقدر زمان س askال شما مناسب باشد و لیاقت شما را داشته باشد ، به هر دلیلی ممکن است مدیر شما درخواست شما را برای افزایش رد کند – و برخی از آنها ممکن است هیچ ارتباطی با شما و عملکرد شما نداشته باشند ، “ هنری را می نویسد .

“بهترین پاسخ در مورد رد شدن این است:” چه کاری طول می کشد که بتوانم حقوق بگیرم؟ ” هنری توضیح می دهد .” بدانید که انتظارات چیست ، بنابراین دفعه بعد که از شما س askال کردید ، داده هایی پشتیبانی می شوند که با آستانه مدیر شما برای افزایش تراز هستند. ”

در نهایت ، وقتی مکالمه دستمزدی را با مدیر خود شروع می کنید ، آنها یاد می گیرند که به دنبال حرکت رو به بالا هستید ، نیازهای رشد حرفه ای شما را درک می کنند و می دانند که برای حفظ شما به عنوان یک کارمند با استعداد باید چه کاری انجام دهند. به همین ترتیب ، اگر شرکت شما نتواند در هنگام پرسش به شما ارتقا یا ارتقا دهد ، می دانید چرا ، برای رسیدن به سطح بعدی چه کاری باید انجام دهید و آیا شرکت شما مکان مناسبی برای دستیابی به مدت طولانی است اهداف شغلی مدت دار.

آیا می خواهید نکات بیشتری برای موفقیت در نقش بازاریابی خود دریافت کنید؟ منبع زیر را بارگیری کنید.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *