استراتژی بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چگونه Daily Harvest تنها در 5 سال تجارت 250 میلیون دلار درآمد کسب کرد

من فقط 5 سال ، برداشت روزانه ، که غذاهای سالم و آسان را برای مشتریان بر اساس ترجیحات طعم الگوریتمی ارائه می دهد ، صنعت غذا را مختل کرده و بیش از 250 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

و حتی قبل از تسریع تحویل غذاهای خانگی در سال 2020 ، نام تجاری بهداشت و پایداری قبلاً در 43 دلار افزایش یافته بود. میلیون ها دلار از سرمایه گذاران که با چشم انداز شرکت مطابقت دارند.

به یک قسمت اخیر پادکست HubSpot را، از The Shake Up Kiming و نحوه فکر او در مورد ترکیب بازاریابی نام تجاری.

در زیر فقط چند مورد برجسته از پادکست آمده است:

Listen to the Shows in HubSpot's Podcast Network Now

برداشت روزانه در جهت افزایش نام تجاری و پایگاه مشتری

ماموریت Daily Harvest برای ارائه غذای سالم

[00:21:26] راشل دروری: ما یک کیت غذا نیستیم. ما بیشتر شبیه یک [00:21:30] CPG مدرن هستیم تا یک کیت غذا. غذای ما نمی چرخد. لازم نیست واقعا آن را بپزید. قبلاً آماده شده است.

[00:21:42] الکسیس گی: آیا می گویید شما دسته جدیدی را تعیین می کنید؟

[00:21:45] دروری: کاملا. من به این دلیل وارد شدم که من یک غذای کامل هستم. …. من غذای مناسب می خواستم زیرا این باعث می شود میوه ها و سبزیجات سخت شوند. … اما من همچنین غذایی می خواستم که پر از مربا و همه چیزهایی باشد که می دانم برای من خوب است. … بقراط گفت: “بگذار غذا دارو تو باشد ،” درست است؟ ما با سوگند بقراط به عنوان دارو به عنوان یک دارو به پایان رسیدیم. در حالی که غذا به نوعی راه خود را گم کرده است. بنابراین ما واقعاً اینجا هستیم تا آن را تغییر دهیم.

… نحوه راه اندازی Big Food به طور سیستماتیک شکسته شده است. … سرمایه گذاران در شرکت های بزرگ غذایی ، CPG های بزرگ جهان ، واقعاً بر مواردی مانند حاشیه ، افزایش و سودهای سوددهی کند و ثابتی متمرکز شده اند. … وقتی به این فکر می کنید که چگونه این غذا به غذا تبدیل می شود … بسیار زشت است. و شیوه ای که آنها از لحاظ ساختاری تنظیم شده اند ، نوآوری نیست. یک مورد در این زمینه کرافت در سالهای اخیر است ، درست است؟ نوآوری بزرگ آنها در سال گذشته راه اندازی ماکارونی صورتی و پنیر بود. … آنها به طور کامل ارتباط خود را با مشتری از دست داده اند و چابکی ساختاری ندارند تا بتوانند با دوران مدرن حرکت کنند.

چه چیزی باعث افزایش تقاضا برای برداشت روزانه می شود؟

[00:23:57] همجنسگرا: چه چیزی باعث افزایش تقاضا برای محصول شما می شود؟ … آیا نسل جوان بر روی گزینه های غذایی سالم تر تمرکز می کنند؟ آیا این شام سنتی خانوادگی بخشی از فرهنگ ما نیست ، آیا به خاطر مشکلات صنعت رستوران است؟ نظر شما چیست؟

[00:24:15] دروری: من فکر می کنم چند مورد وجود دارد. ما به نوعی در دوراهی مجموعه ای از – از استفاده از این اصطلاح متنفرم – مگاترند ، درست است؟ … من فکر می کنم مردم فقط باهوش تر هستند و آموزش کافی در آنجا وجود دارد که مردم متوجه می شوند اگر به اصول اولیه پایبند باشم – مانند چیزهایی که پدربزرگ و مادربزرگم می خورند ، چیزهایی که پدربزرگ و مادربزرگ بزرگم می خورند – آن وقت من خوب می شوم. بنابراین کل اخلاق غذایی ما واقعاً بر این ایده استوار است که در آن قرار نیست به شما بگوییم چه چیزی نخورید.

… ما عادت های غذایی همه و ارزش های غذایی همه را در نظر می گیریم ، اما ما قصد داریم پایه ای از میوه ها و سبزیجات ارائه دهیم. بنابراین هدف ما این است که همه را به خوردن میوه و سبزیجات بیشتر ترغیب کنیم. و سپس ، اگر می خواهید یک تکه مرغ به کاسه برداشت خود اضافه کنید … ما فکر می کنیم این عالی است.

حرکت در پیچ سرمایه گذاری های پیچیده

[00:25:42] همجنسگرا: در سال 2017 ، 43 میلیون دلار سرمایه گذاری داشتید ، که باورنکردنی است. اما برای بدست آوردن این نوع تزریق نقدی ، با یک قدم شروع می شود. و من می خواهم کمی در مورد یکی از آن دیدارهای زمینی در آن سال در سال 2017 بشنوم ، چگونه در حال نزدیک شدن بودید ، در حال طراحی زمین در اطراف Daily Harvest بودید؟

[00:26:02] دروری: سال 2017 نقطه ای بود که احساس کردیم به تناسب واقعی بازار محصول رسیده ایم. بنابراین قبل از جمع آوری کمک های مالی-قبل از آن مرحله-من می گویم فوق العاده دشوار بود. مردم نمی فهمیدند مجموعه هایی که ما تا این تصویر بزرگتر به این پلت فرم رسانده بودیم. اصطکاک زیادی در روند جمع آوری کمک های مالی وجود داشت ، به خصوص به این دلیل که افرادی که از آنها می خواستم پول جمع آوری کنم ، متوجه نشدند که مشکلی وجود دارد. آنها می گفتند: “خوب ، چرا ، چرا من فقط یک آب جامبا نخریدم؟” من می گویم ، “من حتی نمی دانم از کجا شروع کنم.”

[00:26:40] همجنسگرا: آیا تا به حال دلسرد شده اید

[00:26:41] دروری: بعد از چنین جلساتی؟ اوه ، دلسرد حتی نمی تواند آن را پوشش دهد. من فکر می کنم که جمع آوری کمک مالی بی روح ترین روند است.

[00:26:58] همجنسگرا: این پیام اصلی بود که شما واقعاً سعی می کردید با افرادی که از آنها به دنبال سرمایه گذاری بودید به دست بیاورید.

[00:27:05] دروری: دو چیز وجود داشت. پیامی که سعی داشتم به آن برسم فقط این تصویر بزرگ بود. آن غذای بزرگ کاملاً شکسته است و این فرصت وجود دارد و غذای بزرگ با مشتریان ملاقات نمی کند. … جایی که من می گویم واقعا مشکل بود لزوماً با مشکل مشکل نبود. واقعاً این بود که بسیاری از مردم از غذاهای یخ زده سر در آوردند.

[00:27:32] همجنسگرا: به نظر شما چرا اینطور است؟

[00:27:34] دروری: آنها هنوز هم می گویند ، اما همه می گویند ، “اوه ، بنابراین غذای منجمد را مختل می کنید؟” و من می گویم ، “سوپ یک دسته منجمد نیست. لات ها یک دسته منجمد نیستند. غلات صبحانه یک دسته منجمد نیست. منطق شما چگونه است؟ » منجمد این است که چگونه ما غذا را فوق العاده تمیز ، بدون پردازش ، راحت و پایدار می کنیم. … می دانید ، ما واقعاً سعی می کنیم روی آن تمرکز کنیم ، آن تصویر بزرگ برای ترسیم این داستان که ما به دنبال غذای یخ زده نیستیم.

… در نهایت ، ما این کار را کردیم. نکته دیگری که من در آن دور به دنبال آن بودم ، همسویی ارزش ها از سوی سرمایه گذاران بود. … من می خواستم مطمئن شوم که ما هرگز در موقعیتی قرار نخواهیم گرفت که برخی از جامعه سرمایه گذاری در زمینه غذاهای بزرگ چالش های زیادی برای سلامتی ایجاد کند. … اطمینان زیادی وجود داشت که سرمایه گذاران ما نیز دارای ارزش های همسو هستند.

یافتن سرمایه گذاران همفکر

[00:29:10] کیمل: چگونه واقعاً زمین را برعکس کردید و از سرمایه گذاران س questionsالاتی پرسیدید تا در صورتی که ارزش افزوده داشته باشند و فردی ارزشمند باشند ، به شما احساس واقعی بدهند. به شما کمک می کند میزان برداشت روزانه را افزایش دهید؟

[00:29:25] Drori: یکی از ترفندهایی که هنگام پیش قدم شدن این است که شما همیشه می فروشید. بنابراین یکی از کارهایی که انجام دادم این بود که نشان داد تقاضای زیادی برای مشتریان برای این کارها وجود دارد – مانند پایداری در حال حاضر سهام است. پنج سال پیش نبود. فقط نشان دادن این که تقاضای مشتری به کجا می انجامد و نشان می دهد که یک فرصت درآمد تجاری نیز به همه چیزهایی که ما امیدوار بودیم در زمینه پایداری انجام دهیم ، مربوط می شود … بخش مهمی از داستان بود. برخی از سوالاتی که ما فقط برای اطمینان از همسویی افراد در نظر گرفتیم مستقیماً به سرمایه گذاران نبود. همیشه برای سایر شرکتها سرمایه گذاری می کردند و نه شرکتهایی که ما را به آنها معرفی کردند.

… آن تماس های پشت کانال که در آن در مورد زمانی که در آن تصمیم واقعاً دشواری وجود داشت س askال می کنید: حاشیه ها در مقابل انجام آنچه برای مشتری مناسب بود ، درست است؟ برای من ، این یکی از سخت ترین تنش ها است و من همیشه قصد داشتم روی آنچه برای مشتری بهتر است تمرکز کنم – و آنچه برای زمین بهتر است برای مشتری نیز بهتر است.

ایجاد کسب و کار

[00:32:08] کیمل: گام های بعدی که باید مقیاس پذیر شود ، چه بود؟

[00:32:19] Drori: مقدار زیادی از آن در زنجیره تامین ما قرار داشت. … ما بسیاری از کشاورزان شگفت انگیز داشتیم که مستقیماً با آنها درگیر بودیم. ما هنوز ، تا به امروز ، تمام منابع خود را انجام می دهیم و مستقیماً با همه کار می کنیم. اما بسیاری از آن داستان بسیار آرمانی بود. … انجام این کار در آن مقیاس سخت بود.

… حتی مانند بسته بندی ما ، درست است؟ ما این برنامه های بزرگ را داریم که بسته بندی کاملاً قابل کمپوست را در خانه داشته باشیم. آنجا داستان گویی زیادی وجود دارد زیرا مشکل مقیاس وجود دارد. بنابراین وقتی در مورد کالاهای فیزیکی صحبت می کنید ، همیشه این مشکل مرغ یا تخم مرغ را دارید ، برای اینکه بتوانید چیزی مقرون به صرفه داشته باشید تا بتوانید در مورد چیزهایی مانند سودآوری فکر کنید ، باید مقیاس داشته باشید تا بتوانید این موارد بزرگ را توجیه کنید. نوسان می کند.

شخصی سازی تجربه مشتری

[00:34:15] همجنسگرا: بسیاری از شرکت هایی که در برخی از موارد تحویل غذا را ارائه می دهند ، پیشنهاد خود را بسیار ساده نگه داشته اند و فقط بر شام یا فقط یک نوع غذا تمرکز کرده اند. اما شما بیش از 60 مورد برای صبحانه ، ناهار و شام دارید. آیا این تصمیم آگاهانه ای بود که شما برای ارائه موارد دیگر انتخاب کردید؟

[00:34:32] Drori: چون این پیوند مستقیم را با مشتریان خود داریم. کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که ما در واقع فنوتیپ تخت های چشایی را می شناسیم و می فهمیم که هر مشتری چه می خواهد و نیاز دارد تا جزئیات باورنکردنی که به ما امکان می دهد برای هر فرد غذا درست کنیم. ما به مشتریان به عنوان میانگین نگاه نمی کنیم. ما واقعاً به هر فرد نگاه می کنیم و غذا را برای پاسخگویی به نیازهای آن مشتریان ایجاد می کنیم.

… ما اسموتی هایی برای سلیقه ها ، ترجیحات و چای متفاوت ، ارزش غذایی و مشخصات مختلف داریم. با گسترش این مجموعه ، می بینیم که گروه های مختلف در روزهای مختلف مصرف می کنند. بنابراین واقعاً شیوه ای است که ما در مورد آن فکر می کنیم. و واقعاً برای افزایش سهم معده در طول زمان مفید است ، زیرا ما توانسته ایم این داده ها را گرفته و به نیازهای مشتریان تبدیل کنیم.

[00:35:41] همجنسگرا: چگونه آن را ایجاد کردید؟

[00:35:45] Drori: ما یک تیم الگوریتم باورنکردنی داریم که واقعاً نقش مهمی در تحویل غذای ما و سپس شخصی سازی مرتبط با این توسعه داشته است تا مطمئن شویم که ” تطبیق مجدد افراد مناسب با غذای مناسب خلاقانه بود.

[00:38:00] Kimmel: چگونه بینش های کیفی را نیز متعادل می کنید؟ آیا ، آیا تیم بزرگی دارید که بلیط های پشتیبانی مشتری را می خواند؟ آیا گروه های متمرکز دارید؟ چگونه بسیاری از بینش های فردی را از هر کاربر Daily Harvest جمع آوری می کنید؟

[00:38:14] Drori: ما به دو روش این کار را انجام می دهیم. یکی این که ما یک تیم مراقبت فوق العاده پرشور داریم. … ما واقعاً تیم مراقبت خود را تشویق کرده ایم که بخشی از این سفر مشترک ایجاد شده و زمینه ای را که در داده ها مشاهده می کنیم ، اضافه کنیم. این بخش بزرگی از کاری است که ما انجام می دهیم. سپس ما یک تیم تحقیقاتی داخلی داریم که داده هایی را که می بینیم گرفته و با احساساتی ، روانی و علت پشت آنچه ما می بینیم پیوند می دهد. … و این یک ترکیب فوق العاده قدرتمند است.

ترکیب بازاریابی متغیر Daily Harvest

[00:41:20] همجنسگرا: من می خواهم کمی درباره ترکیب بازاریابی شما صحبت کنم. … در دنیایی که استارتاپ ها به شدت برای فروش به فیس بوک ، گوگل و آمازون متکی هستند ، شما روی تبلیغات تلویزیونی در مشارکت های تأثیرگذار سرمایه گذاری کرده اید. … خیلی دوست دارم بدانم فرایند تصمیم گیری شما در انجام برخی از شرط بندی ها چگونه بود؟

[00:42:11] Drori: مقیاس بندی در فیس بوک آسان بود. در حال حاضر این توپ کاملا متفاوت از موم است. چشم انداز به طور قابل توجهی تغییر کرده است … چشم انداز همیشه در حال تغییر است ، این یک هدف متحرک کامل است و چیزی که امروز کار می کند فردا کار نخواهد کرد. فقط باید در این دنیا زندگی کرد. ما واقعاً تهاجمی وارد هر کانالی شدیم که می توانید تصور کنید تا آن اختیاری و چابکی را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم هزینه های خود را در کانال های مختلف بر اساس آنچه در آن زمان کار می کند تغییر دهیم.

… بازاریابی تأثیرگذار بخشی از ترکیب ما است ، تلویزیون بخشی از ترکیب ما است ، اما من فکر می کنم مهمترین چیز این است – حتی اگر یک چیز واقعا خوب کار می کند – این که شما هزینه های خود را نگه دارید و دیگری را نگه دارید کانالها به اندازه کافی درگیر شده اند که اگر چیزی تغییر کرد ، همیشه می توانید آن ترکیب را تغییر داده و تغییر دهید.

[00:43:57] Kimmel: نظر شما در مورد برخی از موارد مارک دار Daily Harvest در مقایسه با تعامل با اینفلوئنسرها و افرادی که احتمالاً به هر حال از Daily Harvest استفاده می کنند ، چگونه است ، چرا که به نظر می رسد مانند این دسته جدید ، راحت تر و سالم تر.

[00:44:27] دروری: مردم همیشه می گویند: “راز رشد سریع شما چیست؟” و من در واقع در مورد زنجیره تامین ما صحبت می کنم ، این پاسخی نیست که مردم می خواهند بشنوند ، اما دلیل آن این است که … اگر تا به حال منحنی زنگ راجرز را دیده اید ، این یک منحنی زنگ معمولی است ، اما اگر به راه فکر کنید توسعه محصول عادی کار می کند ، شما بینش دارید و سپس می توانید یک سال طول بکشید تا چیزی به بازار بیاید.

… تا زمانی که به قله رسیدید از آن منحنی بالا بروید. این معمولاً زمانی است که شرکت های بزرگ به بازار می روند. درست؟ چابکی زنجیره تأمین ما و داده های ما به ما اجازه می دهد زمانی که یک پذیرنده اولیه به چیزی علاقمند است به بازار برویم و پذیرندگان اولیه ما چون به آنها گوش می کردیم ، تبدیل به این مبلغین شدند

… و آنچه واقعاً قدرتمند است این است که این چرخه بازاریابی شایسته ای را پیش می برد که خود را به آن سمت می رساند ، در مقابل با مخالفان مخالف در راه پایین ، جایی که شما باید جاستین تیمبرلیک را استخدام کنید تا صدای تند خود را در تلویزیون تکان دهد. … البته ، ما هزینه برخی از اینفلوئنسرها را می پردازیم ، اما در واقع ، آنچه شما می بینید این است که ما با مشتریان خود در حال ایجاد همکاری هستیم و مشتریان ما بسیار خوشحال هستند که ما به آنها گوش دادیم و آنچه را که آنها می خواستند به آنها دادیم.

برای شنیدن مکالمه کامل یا بررسی قسمت های دیگر The Shake Up ، را اینجا کلیک کنید. و P>

hubspot podcast network


نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *