فرهنگ شرکت, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چگونه یک مدیر خوب باشیم [داده ها + نکات متخصص]

چرا مردم واقعاً شغل خود را ترک می کنند؟

قبل از اینکه بگویید “حقوق” ، “مزایا” یا “حجم کار” ، یک ثانیه وقت بگذارید و در مورد بدترین رئیس که تاکنون داشته اید فکر کنید.

آیا آنها در دادن بازخورد بد بودند ، مفید نبودند ، یا فقط ساده بودند؟ آیا آنها احساس عدم انگیزه می کنند ، بیش از حد عصبی برای ارائه ایده ، یا ترس از این که شغل خود را از دست بدهید با کوچکترین مرحله از دست دادن؟

هنگامی که اجازه می دهید آن خاطرات فرو بروند ، احتمالاً این جمله را حدس نمی زنید: “مردم مدیران خود را ترک می کنند ، نه شغل خود را.”

در طول سالها ، این واقعیت تغییری نکرده است. مطالعه بعد از مطالعه تأکید کرده است که شرکت ها برای حفظ کارمندان خوب به مدیران خوب نیاز دارند.

اما چه چیزی باعث ایجاد یک مدیر خوب می شود؟ و چه مهارت ها یا استراتژی هایی را می توانید ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید مهارت خوبی محسوب می شوید؟

برای بررسی این موضوع ، ما از مردم نظرسنجی کردیم و از آنها خواستیم همه ویژگیهایی را که از نظر یک مدیر عالی از همه مهمتر بودند بررسی کنند.

great manager skills گیرندگان “آنها به من اعتماد می کنند تا خودمکار کار کنم” ، “آنها a همدلی و درک مجدد “، و” آنها به من بازخورد مفید و روشنی می دهند “، به عنوان سه ویژگی مهم که یک مدیر خوب باید داشته باشد.

همراه با این داده ها ، من از همکارانم مشورت کردم تا نظراتشان را در مورد آنچه مدیر یک مدیر را موثر می کند ، جلب کنم. صرف نظر از اینکه شما به مدیریت یک تیم علاقه مند هستید ، یا فقط می خواهید بدانید که آیا یک رئیس احتمالی در واقع یک مدیر خوب است ، در اینجا 7 ویژگی مهم یک رهبر بزرگ تیم وجود دارد.

→ Click here to download leadership lessons from HubSpot founder, Dharmesh  Shah [Free Guide].

به گفته کارمندان HubSpot ،

7 مهارت که مدیران افراد باید تسلط داشته باشند

1 مدیران خوب به کارمندان کمک می کنند تا تغییرات را تغییر دهند.

آخرین باری را که در سازمان خود تغییر ایجاد کرده اید در نظر بگیرید. شاید یک رهبر محبوب بازنشسته شده باشد ، یا شاید تیم شما یک دوره جدید کاری را تجربه کند. شاید شما حتی یک شرکت جدید نیز خریداری کرده باشید.

به هر دلیلی ، من حاضر هستم شرط ببندم که تغییر گاهی اوقات دلهره آور است. خوشبختانه ، مدیران خوب می توانند احساسات منفی یا دوگانگی ناشی از تغییر را کاهش دهند.

به عنوان مثال ، کریستین مک لاولین ، مدیر ارشد پروژه در تیم توانمندی فروش فروش HubSpot ، به من گفت: “قوی ترین مدیران کسانی هستند که می توانند به تیم های خود کمک کنند تا تغییرات را به روشی کاملاً شخصی هدایت کنند. من اعتقاد راسخ دارم که هر این چالش فرصتی را به وجود می آورد. اما چون ما انسان هستیم ، از ابتدا نمی توانیم همیشه این فرصت را ببینیم. ”

مک لاولین اضافه می کند ، “زندگی شخصی ، بهداشت روانی ، سلامت جسمی ما ، آخرین جلسه ای که داشتیم ، جلسه بعدی که برای آن آماده می شویم ، همه در تأثیرگذاری در درک ما از تغییر نقش دارند. آیا ما آن را یک چالش می دانیم؟ “یک فرصت؟ یک عقبگرد؟ یک تسکین؟”

“مدیران قوی می توانند تغییراتی را برای هر فرد در تیم خود ترجمه كنند. آنها با هم تیمی خود در آنجا ملاقات می كنند و به آنها كمك می كنند تا به س questionsالات و نگرانی های آنها پاسخ دهند تا آنها را به جایی كه باید بروند ، برسانند.”

بنابراین … چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ با تقویت ایمنی روانشناختی شروع کنید ، بنابراین کارمندان شما احساس راحتی می کنند و احساس خود را در مورد تغییر یک کسب و کار مشخص می کنند. سپس ، با دقت به نگرانی های آنها گوش فرا دهید و روی ارائه راه حل برای این مسائل کار کنید.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم تیم شما تجدید آزمایش کرده است و یکی از گزارش های مستقیم شما نگران است که نقش او در نتیجه تغییر کند.

برای کاهش این نگرانی ها ، سندی را در نظر بگیرید که رئوس مطالب مربوط به مسئولیت های وی را در صورت تغییر مجدد مشخص کند – همراه با برخی فرصت های جدید که می تواند برای ادامه مهارت های حرفه ای خود دنبال کند.

2. مدیران خوب باز و شفاف هستند.

اعتماد و شفافیت بطور انکار ناپذیری از م criticalلفه های مهم رهبران خوب است – و پس از همه گیری ، این اهمیت همچنان ادامه دارد. در حقیقت ، جدیدترین فشار سنج معیار 2021 در مورد اعتماد ادلمن در رهبران ، کارمندان دارای “ارتباط خوب کارمندان” 44 امتیاز بالاتر از سال قبل بودند.

کری پولموناری ، مدیر موفقیت مشتری HubSpot در تیم SMB ، معتقد است که شفافیت یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک رهبر خوب می تواند داشته باشد.

او می گوید ، “شفاف بودن و پیش رو بودن با تیم خود گفتگوی صادقانه و صریح ایجاد می کند و اطمینان حاصل می کند که همه در یک صفحه هستند. تغییرات تجاری – مانند تغییر در اهداف ، فرایندها یا پرسنل دپارتمان – می تواند دشوار و طاقت فرسا باشد. [ اما] وقتی همه چرا پشت این تغییرات تجاری را می فهمند ، بازتر عمل می کنند و از پیامدهایی که می تواند بر شغلشان داشته باشد ، چه مثبت و چه منفی ، درک می کنند. ”

Polmonari می گوید ، “شفافیت باعث ایجاد اعتماد ، رشد روابط و ایجاد هم ترازی سازمانی ، کلیه م componentsلفه های اصلی موفقیت یک شرکت ، بخش و فرد می شود.”

what does it mean to be a good manager? Keri's quote on the importance of transparency.

3 مدیران خوب آسیب پذیری را تشویق می کنند.

آخرین باری را در نظر بگیرید که مدیرتان 1: 1 شما را با یک س slightlyال کمی شخصی تر شروع کرد ، مانند: “آخر هفته گذشته تولدت چگونه بود؟” یا “اخیراً کتاب خوبی بخوانید؟”

این س questionsالات در نهایت با ایجاد فضا برای اشتراک اطلاعات شما در مورد زندگی خارج از کار ، به تشویق آسیب پذیری کمک می کند – و آنها می توانند تا ایجاد پیوندهای قوی تر کمک کنند.

به عنوان جیل کالان ، معاون بازاریابی در Trusted Health ، به من گفت ، “هر زمان که من نقش جدیدی را شروع می کنم یا تیم جدیدی را به ارث می برم ، با فعال کردن و تشویق آسیب پذیری کار خود را شروع می کنم. این به من کمک می کند پیوندهای قوی را با گزارش های مستقیم خود ایجاد کنم و به آنها امکان می دهد راحت در اشتراک ایده ها و پذیرش نقاط ضعف باشند.”

کالان اضافه می کند ، “من همچنین بسیار عمداً در مورد شناختن تیم خود به صورت فردی و یادگیری زندگی آنها در خارج از کار بسیار قصدم. صرف وقت پیش برای ایجاد یک رابطه قوی و معتبر با گزارش های مستقیم من ، به ما کمک می کند تا با یک امر اجتناب ناپذیر مقابله کنیم. چالش های سخت پایین خط. ”

برای تشویق به آسیب پذیری ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید میزان باز بودن خود را در تیم خود افزایش دهید. به عنوان مثال ، شاید وقتی احساس وظیفه کافی در مراقبت از کودکان می کنید ، اعتراف می کنید ، از نمایش Netflix که binging کرده اید ، نام ببرید یا به راحتی در مورد سرگرمی باغبانی که انتخاب کرده اید گپ بزنید.

و با پذیرفتن اینکه اشتباهی مرتکب شده اید یا احساس ضعف کرده اید ، آسیب پذیری را بپذیرید – این به کارمندان شما کمک می کند تا با پذیرفتن موارد مشابه احساس راحتی کنند.

what does it mean to be a good manager? Jill's quote on the importance of building authentic relationships.

4 مدیران خوب راهی برای تکمیل نقاط ضعف اعضای تیم خود پیدا می کنند.

من یک بار یک مدیر داشتم که بارها به دنبال فرصت های یادگیری و توسعه برای مناطقی بود که به عنوان نقاط ضعف من تعیین کرده بودند. او اغلب برای من دوره های سخنرانی عمومی یا کارگاه های تجزیه و تحلیل داده و ایمیل را ارسال می کند.

در نتیجه ، من به طور حرفه ای به رشد خود ادامه دادم ، و احساس می کردم چالش دارم. این همان کاری است که یک مدیر خوب انجام می دهد: همچنان نقاط ضعف گزارش مستقیم را در ذهن خود حفظ می کند و راهنمایی هایی برای بهبود کارمند ارائه می دهد.

مدیر ارشد HubSpot ، کریستینا پریکونه موافق است و به من می گوید ، “مدیران خوب راهی برای تکمیل نقاط ضعف اعضای تیم خود پیدا می کنند. هر یک از ما مهارت هایی داریم که به طور طبیعی به ما می آیند و همچنین مهارت هایی که در آنها چندان عالی نیستیم.”

“یک مدیر هماهنگ می تواند مناطق ضعیف فرد را شناسایی کند و منابع را سطح خود قرار دهد یا راهنمایی برای کمک به آن مناطق ارائه دهد.”

در نظر بگیرید که چگونه می توانید با در نظر گرفتن نقاط ضعف تیم خود ، و پیگیری فعالانه منابعی که به تیم شما کمک می کند مهارتهای ضعیف خود را توسعه دهد ، رشد را به طور مشابه تقویت کنید.

علاوه بر این ، با شناسایی نقاط قوت و ضعف کارمندان موجود ، از فرایند استخدام برای ایجاد تیمی کاملاً متشکل استفاده کنید.

همانطور که پریکونه می گوید ، “مدیران خوب در به دست آوردن استعدادهایی که می توانند مهارت ها را پر کنند و خلأهای تجربی را پر کنند ، در نتیجه یک واحد کاملاً مناسب تر ایجاد می کنند ، در تعادل تیم های خود مهارت دارند.”

5. مدیران خوب برای کارمندان خود کار می کنند – نه بالاتر از آنها.

ممکن است فکر کنید ، “مدیران برای کارمندان خود کار می کنند؟ آیا برعکس نیست؟”

در واقع ، یک مدیر مانند یک کارمند وقتی که یک بازیکن تیم فعال باشد ، کارایی بیشتری دارد.

اما ، در حالی که وظیفه یک کارمند انجام وظایف مربوط به شرح وظیفه است ، وظیفه یک مدیر موفقیت تیم خود است. برای این کار ، یک مدیر نباید از جلسات در هنگام جلسات ، کمک به پروژه ها ، یا کمک به تیم خود برای رشد و یا موفقیت در راه های دیگر نترسد.

به عنوان مثال ، از گزارش های مستقیم خود در طی 1: 1 سوال کنید ، “آیا کاری وجود دارد که به من نیاز داشته باشی؟”

این سوال می تواند به چندین روش مثبت ترجمه شود ، از جمله ، “آیا مسدودکننده هایی وجود دارد که بتوانم برای شما بردارم؟” ، “آیا منتظر تصمیم گیری از طرف من در مورد موضوعی هستید؟” ، “آیا روی ایده ای کار می کنید که شما می خواهید با من به اشتراک بگذارید؟ ” یا حتی “آیا در دنیای شما چیزی خارج از کار اتفاق می افتد که برای زمان و توجه شما رقابت کند؟”

در آخر ، یک مدیر خوب وظیفه اصلی خود را موفقیت کارمندان خود در پروژه ها و مشاغل خود می داند.

6. مدیران خوب همیشه به دنبال بهبود هوش هیجانی خود هستند.

هوش هیجانی – یا مهارتی که شما را ملزم می کند احساسات خود را درک کنید ، یاد بگیرید چگونه آنها را مدیریت کنید و بدانید چگونه می توانید به احساسات دیگران در تیم خود پاسخ دهید – یک م aلفه حیاتی برای رهبری خوب است.

هوش هیجانی به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که راهنمایی های واضحی ارائه می دهید و به شما امکان می دهد تا با نیازهای دیگران همدلی داشته باشید. به طور خلاصه ، می تواند به شما در تقویت روابط حرفه ای قوی تر و برقراری ارتباط موثر کمک کند.

مهمتر از همه ، هوش هیجانی شما را قادر می سازد تا در شرایط پر استرس یا غیرمنتظره آرام باشید – که می تواند شما را از تصمیمات عجولانه به عنوان یک رهبر جلوگیری کند ، یا تیم خود را بی دلیل تحت فشار قرار دهد.

7. مدیران خوب می توانند از نظر روانشناختی محیط هایی را ایجاد و ارتقا دهند.

توانایی پرورش امنیت روانی سرمایه مهمی است که جنیفر استفانسیک ، مدیر بازاریابی آکادمی HubSpot ، در مدیر افراد خود ارزیابی می کند.

“استفانسیک” می گوید: “احساس حمایت ، شنیدن و فهمیدن بنیادی است که من باید بتوانم هر روز با طرز فکر مناسب برای انجام کار خوب به کار خود بیایم.”

استفانک اضافه می کند ، “همدلی واقعی و امنیت روانی ساختگی سخت است ، و این چیزی است که فکر می کنم همه قبل از اینکه مسیر مدیریت مردم را در نظر بگیرند ، باید بر آن مهارت داشته باشند.”

ایمنی روانشناختی باعث ایجاد تفکر نوآورانه و توانایی سازگاری مناسب با تغییر می شود – و با این وجود ، مطابق با

متناوباً ، اگر یکی از اعضای تیم با یک پروژه مشکلی دارد ، باید به جای اینکه به آنها بگویید این کار را انجام دهند ، به آنها کمک یا مشاوره کنید.

ارتباط حمایتی با اعضای تیم به آنها این امکان را می دهد که از اشتباهات درس بگیرند و به عنوان کارمند رشد کنند ، به جای اینکه خستگی ناپذیر روی پروژه ها کار کنند زیرا می ترسند شغل خود را از دست دهند.

چگونه می توان یک مدیر خوب بود

همانطور که در داده های بالا ذکر شد ، ویژگی های کلیدی مورد نیاز هر مدیر خوب وجود دارد. این موارد عبارتند از:

  • ارائه مربیگری و مربیگری در صورت لزوم ، اما امکان دادن به تیم خود برای کار مستقل و اعتماد به آنها برای انجام کار.
  • نشان دادن همدلی نسبت به گزارش های مستقیم خود به عنوان افرادی که در خارج از کار زندگی می کنند ، و ایجاد احساس امنیت روانی برای کارکنان خود در هنگام تلاش یا نیاز به کمک ، از پذیرش راحت خود اطمینان حاصل کنند.
  • با بازخورد روشن و مستقیم باشید.
  • وقت بگذارید و مسیری اضافی را طی کنید تا به رشد حرفه ای کارمندان خود از طریق آموزش ، فرصت های یادگیری و توسعه یا جلسات 1: 1 که در آنها مهارت های خاصی را آموزش می دهید ، کمک کند.

با این حال ، یک مدیر خوب بسته به بخش یا نقش متفاوت به نظر می رسد – به عنوان مثال یک مدیر فروش خوب ، مهارت های متفاوتی از یک مدیر بازاریابی خوب نیاز دارد. بیایید اکنون به آنها غواصی کنیم

چگونه می توان یک مدیر فروش خوب بود

مدیر فروش خوب بودن به چند مهارت منحصر به فرد خارج از موارد ذکر شده در بالا نیاز دارد.

همراه با تعیین انتظارات واضح ، برقراری ارتباط موثر و الهام بخشیدن به نمایندگی های فروش برای انجام بهترین عملکرد ، یک مدیر فروش خوب نیاز به نشان دادن یک طرز فکر مثبت ، ایجاد وحدت تیم و یادگیری نحوه پشتیبانی بهتر از هر فروشنده در یک نوع منحصر به فرد دارد. راهی که بهترین خدمات او را داشته باشد.

چند نکته دیگر در مورد مدیر فروش خوب بودن:

  • برای پیگیری آسان معیارها از داشبورد یا ابزار مدیریت کار استفاده کنید. برای هر نماینده فروش. این امکان را برای شما فراهم می کند تا در جلسات خود در مورد بحث در مورد معیارها وقت زیادی را صرف نکنید – در عوض ، اکنون می توانید از آن زمان استفاده کنید تا مشخص کنید چگونه می توانید به بهترین شکل به تکرارهای خود کمک ، پشتیبانی و مربیگری کنید.
  • بیرون رفتن یا رویدادهای تیمی را برنامه ریزی کنید که به تیم شما اجازه می دهد با یکدیگر روابط برقرار کند. فروش می تواند فشار زیادی داشته باشد و استرس زا باشد ، بنابراین مهم است که شما زمان اختصاص داده شده ای داشته باشید تا نمایندگان فروش خود را قادر به اتصال به یکدیگر کرده و احساس کنید که بخشی از یک سیستم پشتیبانی هستند.
  • به دنبال آموزش ها و فرصت های توسعه باشید تا تکرارهای فروش شما همچنان بهبود یابند. در جلسات 1: 1 ، بر این نکته تمرکز کنید که چگونه می توانید به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنید. در جلسات تیم ، بفهمید چه نوع آموزش هایی می تواند به کل تیم کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشد.
  • با تمرکز بر “هدف بزرگتر” تیم خود را انگیزه دهید تا اطمینان حاصل شود که انگیزه ذاتی دارند. فروش فقط مربوط به زدن سهمیه و درآمدزایی نیست – بلکه (اغلب) فروش محصول یا خدماتی است که می تواند از راه های بزرگ یا کوچک به مردم کمک کند. هدف بزرگتر شرکت خود را به تیم خود یادآوری کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها احساس رضایت و رضایت دارند.

به دنبال نکات بیشتر درباره مدیر فروش هستید؟ نگاهی به اینجا آنچه رهبران فروش باید در سال 2021 با توجه به نظر متخصص سندلر اولویت بندی کنند یا 10 نکته ای که آرزو می کردم قبل از مدیر فروش شدن می دانستم.

چگونه می توان یک مدیر بازاریابی خوب بود

مدیران بازاریابی اغلب مسئولیت هدایت تیم را بر عهده دارند ، اما معمولاً آنها مسئول یک ویژگی یا برنامه محتوا نیز هستند ، به این معنی که وظایف آنها بسیار متفاوت است.

در اینجا چند مهارت یک مدیر بازاریابی خوب آورده شده است:

  • توانایی تفکر بزرگ با استفاده از معیارها و داده ها برای ایجاد یک استراتژی بلند مدت قوی ، و دانستن اینکه وقتی استراتژی موجود مطابق انتظار کار نمی کند ، چه موقع باید محوری شود.
  • برقراری ارتباط موثر با ذینفعان مختلف – این شامل الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در گزارش های مستقیم شما ، برقراری ارتباط بین تیم با اهداف مختلف و هدایت و ایجاد ارتباطات بیرونی واضح است.
  • واگذاری و سازماندهی م tasksثر وظایف. در مورد نقاط قوت ، علایق و زمینه های رشد مستقیم گزارش خود اطلاعات کسب کنید و در صورت همسویی با علایق خود ، با دادن پروژه به آنها این رشد را تسهیل کنید. این به معنای واگذاری هرگونه وظیفه ناخواسته از لیست کارهای شما نیست – اگر پروژه ای را پیدا کردید که مطابق با علایق گزارش مستقیم شما باشد و احساس کنید از نظر دو طرف با اهداف تیم سودمند است ، پس می خواهید برخی از موجودات آنها را مرتب کنید وظایف برای اطمینان از سوزاندن تیم خود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت تیم بازاریابی ، نگاهی به مدیر بازاریابی چیست؟ چگونه می توان یک مدیر پروژه خوب بود

برای اینکه یک مدیر پروژه خوب باشید ، در مقایسه با سایر مدیران این لیست ، به چند مهارت فنی اضافی نیاز دارید. مدیران پروژه نیاز به درک فنی عمیق از پروژه در دست اجرا دارند تا بفهمند چه وظایفی را باید به چه کسانی اختصاص داد و روند کار را روان ادامه داد.

چند مهارت و مسئولیت مدیر پروژه دیگر عبارتند از:

  • توانایی تعیین اهداف واقع بینانه و درک منابع مورد نیاز. یک مدیر پروژه باید بتواند جدول زمانی خاصی را برای جنبه های خاص یک پروژه تعیین کند و همچنین باید درک کند که برای تحقق آن چه منابعی – از جمله کارمندان ، مشاوران خارجی ، ابزارها یا بودجه مورد نیاز است.
  • داشتن مهارتهای سازماندهی و ارتباطی خوب. یک مدیر خوب پروژه باید سازماندهی و جزئیات را حفظ کند تا بتواند وظایف را به تیم های صحیح واگذار کند و در شناسایی آنچه باید بعدی اتفاق بیفتد تا پروژه بدون دردسر انجام شود ، ادامه دهد. یک مدیر پروژه خوب همچنین باید بتواند به طور واضح دامنه کامل یک پروژه را برای ذینفعان مختلف بیان کند تا اطمینان حاصل کند که هر تیم در استراتژی تصویر بزرگتر همسو است.
  • تجزیه و تحلیل و تعیین خطرات احتمالی. یک مدیر پروژه خوب باید بتواند سد راه های احتمالی در هر پروژه خاص را پیش بینی کند و یا معیارهای داخلی یا داده های صنعت را تجزیه و تحلیل کند تا بهترین روش برای کاهش این خطرات را تعیین کند.

یک مدیر پروژه خوب همچنین از بهترین ابزارهایی که در اختیار دارد برای ایجاد یک روند ساده ، پیگیری مسئولیت ها و جدول زمانی و تفویض اختیار به طور موثر استفاده می کند. برای انتخاب گزینه 16 گزینه نرم افزار مدیریت پروژه رایگان برای نگه داشتن تیم خود . بهترین ابزار برای نیازهای شما.

و همین! شما در راه این هستید که خودتان مدیر بهتری شوید. به یاد داشته باشید ، مانند هر نقش دیگر ، مدیر خوب شدن به زمان ، صبر ، فداکاری و تمایل مداوم برای بازخورد از گزارش های مستقیم خود نیاز دارد تا با گذشت زمان تکرار و رشد کند.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *