بازاریابی آمازون, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چگونه یک استراتژی بازاریابی آمازون سودآور برای سال 2021 ایجاد کنیم

آمازون همه جا است. هیچ مشکلی وجود ندارد: از فروشندگان کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ ، جلب توجه محصولات شما – و خرید آنها – به این معنی است که شما به یک استراتژی بازاریابی نیاز دارید که به شما امکان می دهد از این غول تجارت الکترونیکی آنلاین بهترین استفاده را ببرید.

امروزه مصرف کنندگان از آمازون به عنوان اولین نقطه تماس خود برای یافتن تقریباً هر نوع اطلاعات محصول استفاده می کنند. در حقیقت ، 63٪ خریداران آنلاین مراجعه می کنند برای شروع جستجوی محصولات به آمازون بروید. اما با وجود محصولات زیادی که از فروشندگان مختلف با گزینه های مختلف حمل و تخفیف در دسترس است ، عبور از خریدهای بالقوه برای برند شما آسان است.

Download Now: Ecommerce Marketing Plan Template

خط پایین؟ آمازون وزن سنگین تجارت الکترونیک است. آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، شما به یک استراتژی بازار نیاز دارید که به برند شما کمک کند در میان هزاران نفر دیگر که برای جلب توجه مصرف کننده تلاش می کنند ، برجسته شود. به همین دلیل ما این راهنما را ساخته ایم – برای کمک به شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی سودآور و موفقیت در جنگل فروش که آمازون است.

این پست را بعداً علامت گذاری کنید و از پیوندهای فصل زیر برای رفتن به بخشهای مورد علاقه استفاده کنید.

1 یک استراتژی تبلیغات آمازون ایجاد کنید.

به طور کلی ، یک استراتژی تبلیغات آمازون از چهار م :لفه تشکیل شده است: بررسی آمازون ، سئو ، بازاریابی وابسته و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.

تبلیغات آمازون چیست؟

تبلیغات آمازون (خدمات آمازون بازاریابی قبلی) یک سرویس پرداخت به ازای هر کلیک مشابه Google Ads است: مارک ها فقط زمانی پرداخت می کنند که خریداران بالقوه روی تبلیغات هدفمند کلیک کنند. طراحی آگهی ایده برای جلب توجه برند شما و ایجاد درآمد پایدار بسیار حیاتی است.

سه نوع تبلیغات تبلیغاتی آمازون متداول وجود دارد: نمایش محصول ، محصول با حمایت مالی و جستجوی عنوان.

آگهی های نمایش محصول در کنار یا پایین SERP های آمازون و در کنار صفحه های مربوط به محصولات نشان داده می شوند. با کلیک بر روی آن ، تبلیغات نمایش محصول منجر به صفحه محصول می شود.

در What is Amazon Advertising product display ads P >

تبلیغات کالای تبلیغاتی در SERP های آمازون ظاهر می شود و در صفحات محصول قبل از توضیحات محصول.

در What is Amazon Advertising sponsored product ads P >

با کلیک روی آن ، تبلیغات کالای حمایت شده منجر به صفحه محصول می شود.

در what is amazon advertising sponsored ads

تبلیغات جستجوی عنوان قابل تنظیم ترین تبلیغات آمازون هستند.

در headline search ads on amazon

آنها در بالای SERP های آمازون ظاهر می شوند و می توانند شامل کپی تبلیغات سفارشی و همچنین پیوند به یک صفحه فرود مارک دار باشند که در آن می توانید ناوبری سفارشی ، تصاویر مارک دار و محصولات را انتخاب کنید.

در headline search ads on amazon P >

2. یک استراتژی بررسی آمازون ایجاد کنید.

بررسی مشتری و رتبه بندی مهم است. این موارد حتی در دنیای تجارت الکترونیکی که خریداران قبل از خرید نمی توانند محصولی را به صورت فیزیکی ببینند یا آن را لمس کنند ، از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. در واقع ، داده های اخیر دریافتند که مشتریان ترجیح می دهند با مارک هایی که هدف کمتر از 3.3 ستاره رتبه بندی .

آمازون قدرت بررسی مشتری را می داند ، و – درست به ذهنیت خریدار اول او – باعث می شود که بررسی ها قسمت اصلی هر صفحه محصول باشد. خریداران می توانند تصاویر مشتری را مشاهده کنند ، فیلترها را با کلمات کلیدی پیشنهادی فیلتر کنند ، محتوای مورد نظر را جستجو کنند ، نظرات را براساس ستاره مرتب کنند و س questionsالات و پاسخ های مشتری را مرور کنند.

در how to Develop an Amazon reviews strategy P>

به عنوان فروشنده ، باید همیشه بررسی ها را در اولویت قرار دهید. آنها می توانند تصمیم خریدار را برای خرید بگیرند یا خراب کنند – و هرچه نظرات شما درباره محصول مثبت تر باشد ، احتمال بیشتری دارد که علاقه گاه به گاه را به تبدیل تبدیل کنید.

در اینجا چند روش برای انجام این کار وجود دارد که از مشتریان خود بخواهید یکی را تکمیل کنند. در اینجا چند روش برای انجام این کار وجود دارد:

همچنین لازم به ذکر است که آمازون به فروشندگان اجازه می دهد تا به نظرات پاسخ دهند. این یک روش عالی برای تعامل مستقیم با مشتریان ، ابراز سپاس از خریدها و رسیدگی سریع به مشکلات یا شکایات است.

در راهنمای نهایی رایگان نظرات مشتری در مورد روشهای جدیدی برای پاسخگویی به نظرات مشتری – خوب ، بد و زشت – بیاموزید

3 یک استراتژی آمازون SEO استفاده کنید.

روشن کنیم: آمازون بر بازار تجارت الکترونیک در آمریکای شمالی تسلط دارد. اما این فقط یک سایت تجارت الکترونیکی نیست – همچنین یک موتور جستجو است. و به عنوان یک موتور جستجو ، بهینه سازی موتور جستجوگر یا سئو خود را دارد.

موتور جستجوی آمازون A9 نامیده می شود. این با الگوریتم خاص خود کار می کند و به روزرسانی های غیرقابل پیش بینی خود را دارد ، مشابه Google. A9 از راه کلیدی دیگری نیز به Google شباهت دارد: جستجوگران (در این مورد ، خریداران) اولویت اصلی آن هستند.

اگر خریدار باشید بسیار عالی است ، اما اگر فروشنده باشید چالش برانگیزتر است.

خوشبختانه ، یک قانون ساده برای استراتژی SEO آمازون وجود دارد: مانند یک خریدار فکر کنید. این به معنای بهینه سازی محتوای شما برای سه چیز است: قابلیت کشف ، مرتبط بودن و فروش. به عبارت دیگر ، شما می خواهید خریداران محصولات شما را ببینند ، کلیک کنند و خریداری کنند.

لیست هایی ایجاد کنید که کلمات کلیدی متداول را برای گروه محصول شما منعکس می کند و مطمئن شوید صفحات محصول شما اطلاعات مرتبط و به روز را ارائه می دهد که ارزش مستقیم خریداران را ارائه می دهد.

4 استراتژی بازاریابی وابسته آمازون را ادغام کنید.

محصولات گردآوری شده توسط سایت های محبوب وبلاگ نویسی ، اسکن لیستی از محصولات دارای رتبه برتر و یافتن پیوندهای مستقیم به آمازون را آسان می کند.

اما چگونه این محصولات در لیست قرار می گیرند؟ بازاریابی سهامداران . بازاریابی شرکت های وابسته عملاً یک مبادله است: در صورت انتشار / ذکر / اشتراک گذاری محصول ، در صورت کلیک و خرید خوانندگان ، هزینه کمی به سایت وابسته پرداخت می کنید. این یک سناریو برنده است که به شما کمک می کند فروش را افزایش دهید و نظرات مثبت را بدست آورید. این یک روش حیاتی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری است ، خصوصاً اگر سایت وابسته میزان قابل توجهی از ترافیک وب را ایجاد کند.

👉🏼 نکته HubSpot: روی برنامه وابسته آمازون ضربه بزنید. استفاده از آن رایگان و آسان است و بلافاصله شما را با شرکت های وابسته تأیید شده متصل می کند.

5. استراتژی بازاریابی خود در شبکه های اجتماعی آمازون را گسترش دهید.

بهتر است تلاش های بازاریابی خود را با یک استراتژی رسانه اجتماعی که به صفحه آمازون شما باز می شود گسترش دهید.

در اینجا ، هدف ایجاد حسابهای تبلیغاتی صرفاً فیس بوک ، توییتر یا اینستاگرام نیست بلکه درعوض هویت یک مارک تجاری را ایجاد می کنید که با پست ها ، حقایق و پیوندهای جالب به مشتریان شما ارزش می بخشد. همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی خود برای به اشتراک گذاشتن به روزرسانی محصولات ، اعلام فروش و فروش محصولات و سرمایه گذاری در برخی از تبلیغات پولی استفاده کنید.

در اینجا ، کلید تعادل است: محتوای مارک دار بیش از حد و علاقه مشتری را از دست می دهید. در همین حال ، ذکر و پیوند گاه به گاه به صفحه آمازون شما ، می تواند به شما کمک کند با خریداران احتمالی ارتباط برقرار کنید و فروش کلی فروش را انجام دهید.

👉🏼 نکته HubSpot: حسابهای رسانه های اجتماعی خود را در صفحه مارک آمازون و لیست محصولات خود به اشتراک بگذارید تا لیست دنبال کنندگان خود را بسازید.

1 عنوان محصول

در در How to Optimize Your Amazon Product Pages product title این یک محصول آمازون است که من واقعاً خریداری کردم. این مثال را در سراسر قسمت مشاهده خواهید کرد.

عنوان محصول شما اولین معرفی مشتری در هنگام مرور آمازون برای محصول شما است. در حالی که باید عناوین خود را مختصر نگه دارید ، آمازون حداکثر 200 حرف را در اختیار شما قرار می دهد. اگرچه از این حد کاراکتر عاقلانه استفاده کنید.

در اینجا مواردی را که ما توصیه می کنیم اضافه کنید:

  • نام تجاری شما
  • نام محصول
  • ویژگی های خاص (مانند اندازه ، رنگ ، مواد ، مقدار و غیره)
  • یک یا دو مزیت یا ارزش متمایز

در اینجا برخی از قوانین قالب بندی عنوان آمازون آورده شده است:

  • حرف اول هر کلمه را بزرگ بنویسید (به جز کلماتی مانند “و”).
  • به جای “&” از “و” و از اعداد (“10”) به جای اعداد نوشته شده (“ده”) استفاده کنید.
  • قیمت گذاری ، اطلاعات فروشنده ، تبلیغات و نسخه مبتنی بر نظر (کلماتی مانند “بهترین” یا “پیشرو”) را در عنوان قرار ندهید.
  • در صورت عدم ارتباط با محصول ، جزئیاتی مانند رنگ یا اندازه را کنار بگذارید.

عنوان شما برای دو چیز املاک و مستغلات اصلی است: اطلاعات مربوط به محصول و کلمات کلیدی. برای اکثر محصولات ، اینها یکسان هستند ، اما برخی از فروشندگان ترجیح می دهند چند کلمه کلیدی اضافی اضافه کنند تا احتمال بروز آنها در SERP های آمازون افزایش یابد.

در نهایت ، عنوان شما باید با کلماتی که خریداران برای کشف محصول شما استفاده می کنند مطابقت داشته باشد و قبل از ورود به صفحه شما ، آنها را در مورد محصول خود آموزش دهند.

👉🏼 نکته HubSpot: از ابزارهایی مانند Words Merchant و بازرس کلمات کلیدی ساده برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی بالقوه و میزان جستجوی آنها.

2. تصاویر محصول

در در How to Optimize Your Amazon Product Pages product images

در حالی که عناوین شما با اطلاعات محصول شما ارتباط برقرار می کنند ، مصرف کنندگان اغلب از تصاویر شما برای تصمیم گیری در مورد کاوش بیشتر در صفحه محصول شما استفاده می کنند. این امر به ویژه در یک لیست طولانی از نتایج جستجو آمازون بسیار مهم است – تصویر مناسب از محصول می تواند به محصول شما کمک کند تا در میان مردم برجسته شود.

هنگامی که یک خریدار از صفحه محصول شما بازدید می کند ، تصاویر اهمیت بیشتری دارند و می توانند تشخیص دهند که آیا مصرف کننده خریدی انجام نمی دهد.

آمازون حداکثر 9 تصویر از محصولات را مجاز می داند و ما توصیه می کنیم از همه آنها با یک هشدار ساده استفاده کنید: فقط اگر 9 تصویر مرتبط و با کیفیت بالا دارید.

گرچه آمازون نیاز دارد که تصویر اصلی محصول شما در یک زمینه سفید و سفید باشد ، در اینجا چند نکته برای هشت تصویر دیگر محصول شما آورده شده است:

  • محصول خود را از زوایای مختلف ضبط کنید.
  • نشان می دهد محصول شما توسط شخص حقیقی (نه یک مانکن یا انسانی که توسط رایانه تولید می شود) استفاده یا پوشیده است.
  • شامل محتوای ارسال شده توسط مشتریان واقعی – و آن را در تصویر یادداشت کنید.
  • تصاویری را که شامل نمودارها ، لیست ها یا جداول مقایسه رقبا است بارگذاری کنید.

آمازون همچنین امکان بزرگنمایی هر تصویر را به خریداران ارائه می دهد. در نتیجه ، تصاویر محصول شما باید حداقل 1000 پیکسل در 1000 پیکسل باشد تا اطمینان حاصل شود که هنگام بزرگنمایی تصاویر ، تصاویر مبهم و مخدوش نمی شوند.

👉🏼 نکته HubSpot: تصاویر محصول خود را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک خریداران بیشتری را تبدیل می کند (مانند آزمون A / B ). برای انجام این کار ، جلسات ، فروش ، نرخ تبدیل و درآمد خود را در طول یک هفته یا ماه ثبت کنید – و یادداشت کنید که کدام تصویر به عنوان تصویر اصلی تنظیم شده است. سپس ، تصویر را تغییر دهید و داده های مشابه را ضبط کنید.

3 ویژگی های اصلی محصول (امتیازات گلوله ای)

در در How to Optimize Your Amazon Product Pages product key features bullet points

را دارد

اگر مصرف کننده ای عنوان محصول ، تصاویر ، قیمت و گزینه های خرید را پشت سر بگذارد (در صورت وجود) ، ویژگی های اصلی محصول شما را پیدا می کند که به صورت گلوله ای در می آیند. این نقاط به شما امکان می دهد در مورد ویژگی ها ، مزایا ، ویژگی ها و جزئیات محصول خود با جزئیات بیشتری صحبت کنید.

فروشندگان موفق آمازون از این نکات مهم برای توسعه ویژگی ها و مزایا و پرداختن به سوالات ، عقاید غلط یا مسائل رایج استفاده می کنند.

در اینجا روشی است که ما به شما توصیه می کنیم به لیست ویژگی های اصلی محصول خود نزدیک شوید:

  • برای هر گلوله یک پاراگراف بنویسید و شامل دو تا چهار جمله یا عبارت مربوط به موضوع گلوله باشد.
  • برای تأکید بر ویژگی ، مزیت یا س you’reالی که آدرس می دهید ، چند کلمه اول هر گلوله را بزرگ بنویسید.
  • با این پاراگراف ها مانند یک کمپین تبلیغاتی رفتار کنید. این نسخه می تواند کلید تبدیل بازدیدکنندگان صفحه باشد.
  • از هدر رفتن فضا در اطلاعات واضح از تصاویر محصول یا ذکر شده در عنوان محصول خود جلوگیری کنید.
  • آنها را ساده نگه دارید. یک پاراگراف بنویسید و سپس آن را ویرایش کنید ، آن را برای چند روز کنار بگذارید و دوباره ویرایش کنید. هدف کوتاه و مهم است.

👉🏼 نکته HubSpot: به بررسی ها ، شکایات و س FAالات متداول مراجعه کنید تا یاد بگیرید مشتریان شما چه چیزی را دوست دارند و نه چندان دوستدار محصولات شما. این نکات را بطور فعالانه در لیست خود بگنجانید و آنها را برطرف کنید.

4 توضیحات محصول

در در How to Optimize Your Amazon Product Pages product description

اگر مصرف کننده ای مطابق توضیحات محصول شما عمل کند ، می توانید تصور کنید که وی در آستانه خرید است. از کجا این را می دانیم؟ مصرف کنندگان برای یافتن آن مجبورند کمی به پایین پیمایش کنند.

به طور جدی آنها باید از طریق تبلیغات آمازون ، محصولات حامی مالی و سایر اطلاعات برجسته پیمایش کنند. اگر آنها این محصول را به توصیف محصول شما تبدیل کنند ، معمولاً انتظار دارند که درباره محصول شما بیشتر بدانند و خرید خود را نهایی کنند.

این توضیحات محصول شما را به مکانی ایده آل برای گسترش نقاط گلوله محصول ، پرداختن به برخی از ویژگی ها و مزایای کمتر شناخته شده تبدیل می کند و ممکن است شامل تصاویر بیشتری از محصول شما باشد. علاوه بر این ، جزئیاتی را که محصول شما را از رقبا جدا می کند ، مانند روش های خاص ساخت ، مواد خاص یا موارد جالب استفاده ، در نظر بگیرید.

آمازون اجازه می دهد تا از نشانه گذاری HTML اساسی در این بخش استفاده شود – شامل حروف درشت ، اریب و شکسته شدن صفحه – بنابراین برای جلوگیری از انتشار یک پاراگراف بزرگ و خسته کننده از اطلاعات ، از این موارد استفاده کنید.

ub نکته HubSpot: از محتوای A + آمازون استفاده کنید > گزینه ای است که محتوای شما قابل اسکن ، حرفه ای تر و با مارک کلی شما سازگار است . نحوه انجام این کار را در ادامه توضیح می دهیم.

5. قیمت محصول

تنظیم قیمت مناسب برای تبدیل قابل اعتماد فروش بسیار مهم است.

با تعیین کمترین قیمت فروش ممکن شروع کنید. این در واقع یک قیمت “سریع” است که شامل هزینه های تولید محصول شما همراه با هزینه صرف شده برای بازاریابی و هر گونه هزینه ای است که توسط آمازون گرفته می شود – که بسته به نوع کالایی که می فروشید متفاوت است ، اغلب بین 8-20٪ است. به عنوان مثال ، اگر این هزینه ها در مجموع 10 دلار باشد ، این حداقل قیمت شما است. شما هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد ، اما از تجارت خارج نخواهید شد. اگرچه اگر تازه وارد بازار آمازون شوید ، این می تواند یک نقطه شروع خوب باشد ، هدف شما این است که در نهایت محصولات را به همان اندازه که بازار تحمل می کند ، بفروشید.

برای یافتن نقطه سقف قیمت بالا ، در مورد محصولات مشابه و معروف در آمازون تحقیق کنید و ببینید که آنها برای چه چیزی می فروشند. در مرحله بعد ، تعیین کنید که چگونه می خواهید نام تجاری خود را موقعیت بندی کنید – آیا به دنبال هدایت بازار کم هزینه هستید یا امیدوارید که قیمت های برتر را بدست آورید. هر دو امکان پذیر است اما به رویکردهای مختلفی نیاز دارد.

اگر به دنبال قیمت های برتر هستید ، اعداد کامل مانند 50 یا 100 دلار را انتخاب کنید. برای رویکردی با هزینه کمتر ، از رویکرد “99 سنت” مانند 9.99 یا 29.99 دلار استفاده کنید.

6. آمازون A + محتوای

چارچوب A + الگوهای از پیش ساخته شده را فراهم می کند که به شما امکان می دهد ویژگی های اضافی مانند آگهی ها ، جداول ، گلوله ها و تصاویر تعاملی و کپی را به توصیفات محصول خود اضافه کنید.

در Amazon A+ Content P>

منبع

تصویر بالا الگوی “محصولات مقایسه” است که یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین الگوها برای محتوای A + است. اکنون از طریق فروشنده و فروشنده مرکزی در دسترس است و راهی عالی برای نمایش بصری چگونگی تولید کالای شما در برابر رقابت ارائه می دهد.

عواملی که می توانند فروش محصولات آمازون شما را افزایش دهند

1 بازاریابی مستقیم

بسیاری از بازاریابی های آمازون در داخل سیستم عامل (از طریق تبلیغات و سئو) انجام می شود ، اما برخی از فروشندگان نیز از روش های سنتی بازاریابی مستقیم پیروی می کنند. اگرچه نیاز به کار اضافی دارند ، اما می توانند برای ایجاد مشتریانی وفادار و در نهایت ایجاد آمازون در سایت تجارت الکترونیکی یا سوق دادن کاربران از سایت های رسانه های اجتماعی به حساب آمازون شما مفید باشند.

روش های بازاریابی مستقیم از واسطه صرف نظر می کنند تا اطلاعات مربوط به نام تجاری شما را مستقیماً به مشتریان احتمالی ارائه دهد. این شامل استفاده از ایمیل ، پیام کوتاه ، تماس تلفنی ، پیشنهادات فروش یا خبرنامه است.

توجه: حتماً از طریق مطلب را بخوانید فعالیت ها و اقدامات فروشنده ممنوع آمازون برای اطمینان از رعایت نکردن قوانین. بزرگترین غذای آماده؟ تمام تلاش های مستقیم برای بازاریابی باید با رضایت آگاهانه مشتریان انجام شود – تماس های ناخواسته می تواند نام تجاری شما را در معرض خطر حذف از بازار آمازون قرار دهد.

2. ایمیل

ایمیل های پیگیری راهی عالی برای تعامل با مشتریان و دریافت بازخورد است که می تواند به بهتر شدن نام تجاری شما کمک کند. ابتدا با پرسیدن اینکه آیا خریداران رضایت خود را برای ارسال نامه الکترونیکی به مخاطبین یا نظرسنجی ها پس از خرید محصولشان اعلام می کنند ، شروع کنید

اگر بله ، مطمئن شوید که بازخورد آنها را بخاطر می آورید ، هم با پاسخ دادن به ایمیل های آنها با تشکر از شما و هم پاسخ دادن پاسخ آنها با سایر ایمیل ها تا ببینید آیا الگویی در مورد قیمت محصول ، کیفیت یا ویژگی دیگر ظاهر می شود.

ub نکته HubSpot: اگر تصمیم دارید برای محصولات آمازون خود از طریق ایمیل بازاریابی کنید ، فراموش نکنید که از مشترکین هستند!

3. وب سایت

آمازون یک نقطه شروع شناخته شده برای نام تجاری شما ارائه می دهد ، اما بسیاری از فروشندگان نیز به فروشگاه های آجر و ملات یا بازارهای بیشتری مانند Etsy منشعب می شوند.

در حالی که آمازون می تواند به شما کمک کند هزینه حمل و نقل و پشتیبانی مشتری شما را کشف کرده و یارانه پرداخت کنید ، ایجاد یک وب سایت جداگانه می تواند به ساخت نام تجاری شما فراتر از آمازون کمک کند و مشتریان و مشترکان ایمیل خود را جمع کنید.

👉🏼 نکته HubSpot: اگر علاقه ای به ساخت و مدیریت یک وب سایت ندارید ، برای شروع یک صفحه فرود ساده ایجاد کنید. این حداقل به هویت آنلاین شما در خارج از فروشگاه آمازون مارک تجاری می بخشد و مکان دیگری برای جمع آوری ایمیل ها و تبلیغ رسانه های اجتماعی شما فراهم می کند.

4. حمل و نقل

یکی از بزرگترین قرعه کشیهای آمازون ارسال سریع و رایگان برای اعضای Prime است. اگر می خواهید در این بازار گسترده رقابت کنید ، باید قبل از راه اندازی فروشگاه خود ، هزینه حمل و نقل ، سرعت و شرایط را برای خریداران در نظر بگیرید.

اگرچه مشاغل کوچک تر مقیاس اقتصادی را ندارند که به آنها امکان ارائه حمل و نقل رایگان 2 روزه را بدهد ، اما به محض این که مقادیر سفارش به اندازه کافی بزرگ شد ، می توان هزینه حمل و نقل را جبران کرد. در نتیجه ، ارزش دارد ریاضی را انجام دهید تا مشخص شود که مارک شما ارائه حمل رایگان برای مصرف کنندگان از کجا منطقی است – این ممکن است 50 ، 100 یا 150 دلار از محصولات خریداری شده باشد.

بهترین شرط بندی؟ حداقل هزینه حمل و نقل رایگان خود را دقیقاً بالای نقطه سرریز خود با استفاده از یک عدد کامل تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر کالاهای خریداری شده به ارزش 129 دلار ارزش شما را برای ارائه حمل و نقل رایگان را دارد ، حداقل مقدار آن را 150 دلار تعیین کنید. این به سود اندکی بیشتر کمک می کند و می تواند کاربران را متقاعد کند تا برای جلوگیری از هزینه حمل و نقل ، یک یا دو مورد دیگر به سبد خرید خود اضافه کنند.

درک Amazon Analytics

تجزیه و تحلیل آمازون تصویری از آنچه مشتری ها در جستجوی آن هستند ، آنچه که می خرند و تعداد دفعاتی که کالای مشابه را خریداری می کنند ، ارائه می دهد. این معیارها که “تجزیه و تحلیل مارک” نامیده می شود ، در دسترس فروشندگانی است که مستقیماً مسئول فروش مارک خود در فروشگاه آمازون هستند.

تجزیه و تحلیل مارک در زیر برگه “گزارشات” در Seller Central یافت می شود.

تجزیه و تحلیل مارک ، توضیح داده شده

شش دسته تجزیه و تحلیل مارک وجود دارد. بیایید جزئیات هر کدام را تجزیه و تحلیل کنیم.

1 با آمازون جستجوی واژه ها را گزارش دهید

گزارش شرایط جستجوی آمازون محبوب ترین عبارات جستجو در فروشگاه آمازون طی یک دوره خاص و سه محصولی را نشان می دهد که مشتریان پس از جستجوی یک اصطلاح خاص بر روی آنها کلیک می کنند. این می تواند به برند شما در استفاده بهتر از کلمات کلیدی در طول زمان کمک کند.

2. با جمعیت گزارش شده

گزارش جمعیتی اطلاعاتی در مورد خریداران محصول شما ارائه می دهد که آنها برای اشتراک گذاری رضایت داده اند – از جمله سن ، درآمد خانوار ، جنسیت و وضعیت تأهل. این به شما امکان می دهد تأثیر مبارزات بازاریابی خود را ببینید و براساس نیاز مشتری مبانی هدف را تنظیم کنید.

3 با مورد گزارش مقایسه A >

این گزارش پنج کالای برتر را که بیشترین بازدید را در همان روز محصولات برند شما نشان می دهد ، نشان می دهد تا به شما کمک کند رقبای برتر خود را شناسایی کنید و ببینید که آنها متفاوت چه کاری انجام می دهند.

4. با جایگزین خرید گزارش A >

گزارش خرید جایگزین ، پنج کالای برتر را نشان می دهد که مشتریان بیشتر به جای محصولات شما را خریداری کرده اند. استفاده موثر از این گزارش می تواند به شناسایی مناطقی کمک کند که استراتژی بازاریابی شما کوتاه می آید.

5. با بازار سبد خرید گزارش A >

گزارش سبد خرید ، سه محصولی را که بیشتر در یک زمان با محصولات شما خریداری می شوند ، نشان می دهد. این می تواند به برند شما کمک کند تا فرصت های اصلی محصولات اضافی را برای کمک به تقویت فروش کل شناسایی کند.

6. با تکرار رفتار خرید گزارش

گزارش رفتار تکرار خرید تعداد کل سفارشات محصولات آنها به همراه تعداد کل مشتریان منحصر به فرد را نشان می دهد. این باعث می شود ویژگی های خاص کاربر که ممکن است بر خرید مکرر تأثیر بگذارد و به اطلاع استراتژی بازاریابی طولانی مدت برسد ، صفر شود.

شما اکنون پادشاه جنگل هستید (یا ملکه)

اگرچه پلتفرم آمازون دلهره آور به نظر می رسد ، اما استراتژی مناسب بازاریابی می تواند به برند شما کمک کند تا موفقیت در فروش مداوم را ببیند.

ابتدا ، یک استراتژی جامع بازاریابی آمازون تدوین کنید. در مرحله بعد ، اطمینان حاصل کنید که صفحات محصول شما از نظر جمعیت متمایز هستند و اطمینان حاصل کنید که از هر فرصتی برای افزایش فروش کل استفاده می کنید. سرانجام ، برای مشخص کردن زمینه های بهبود در سراسر برند خود ، از تجزیه و تحلیل برند استفاده کنید.

نتیجه؟ محصولات آمازون شما با مشتریان در هر کجا که باشند ملاقات می کنند – خواه آنها روی کالاهایی تحقیق می کنند ، قیمت ها را مقایسه می کنند یا به دنبال خرید هستند – و به آنها در جایی که باید مراجعه کنند کمک می کند: صفحه پرداخت شما.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آوریل 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

ecommerce planning template

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *