بازاریابی یوتیوب, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چگونه کانال YouTube خود را رشد دهیم [داده های جدید]

آیا می دانید YouTube در حال حاضر 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه و پیش بینی می شود تقریباً به 3 میلیارد کاربر فعال تا سال 2025 ؟

امروزه یکی از سریع ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. به علاوه ، به افراد کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهند.

در حقیقت ، تعداد کانالهایی که در YouTube شش رقم در سال کسب می کنند بیش از 40٪ سالانه / سال ، تعداد کانالهایی که سالانه پنج رقم درآمد در YouTube دارند بیشتر از 50٪ y / y ، و تعداد کانال هایی که بیش از یک میلیون مشترک دارند بیشتر از 65٪ سال / سال .

اکنون ، با تمام آنچه گفته شد ، ممکن است از خود بپرسید ، “چگونه کانال YouTube خود را رشد دهم تا بتوانم بازدید بیشتری به وب سایت خود و درآمد کسب و کار خود را افزایش دهم؟”

برای کمک به بازاریابان و صاحبان مشاغل در پاسخ به این س ،ال ، از 300 مشتری س askedال کردیم که چرا معمولاً در کانال های YouTube مشترک می شوند.

پس از بررسی داده ها ، ما به یافته های خود خواهیم پرداخت تا به شما در طراحی بهتر استراتژی های موثر برای ارتباط با مخاطبان خود در YouTube کمک کنیم.

بیایید شروع کنیم.

→ Free Templates: How to Use YouTube for Business [Download Now]

چرا مصرف کنندگان در کانال های YouTube مشترک می شوند

30٪ از پاسخ دهندگان گفتند که معمولاً در کانال های YouTube مشترک می شوند زیرا این کانال نحوه یا محتوای آموزشی مربوط به حرفه یا صنعت خود را منتشر می کند.

21٪ از پاسخ دهندگان در کانال ها مشترک می شوند زیرا کانال نحوه یا محتوای آموزشی مورد علاقه خود را منتشر می کند.

و 17٪ از پاسخ دهندگان گفتند که مشترک کانال های YouTube هستند زیرا آنها فیلم های خنده دار یا سرگرم کننده ارسال می کنند.

برای مرور بقیه پاسخ ها ، به نمودار زیر مراجعه کنید:

Infographic on why people subscribe to YouTube channels.

منبع داده

بنابراین ، اکنون که دانستیم چرا مردم در کانال های YouTube مشترک می شوند ، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید از این اطلاعات برای رشد کانال خود استفاده کنید.

1 درباره حرفه مخاطبان خود محتوای آموزشی ایجاد کنید.

همانطور که در نظرسنجی گفته شد ، دلیل اصلی مشترک شدن مشتریان در کانال های YouTube این است که آنها محتوای آموزشی مربوط به شغل خود را ارسال می کنند.

در مورد آن فکر کنید. دلیل آنلاین شدن افراد ، یافتن پاسخی برای س questionالی است که می خواهند (یا سرگرمی ، اما بعداً به آن خواهیم رسید).

بنابراین ، یک راه عالی برای رشد کانال شما انتشار موضوعاتی است که مخاطبان شما می خواهند ببینند. به عنوان مثال ، در HubSpot ، ما فیلم های آموزشی در مورد بازاریابی ، فروش ، خدمات و محتوای عمومی کسب و کار را در YouTube منتشر می کنیم.

همه این فیلم ها به مخاطبان ما کمک می کند تا در حرفه خود یاد بگیرند و پیشرفت کنند. مطمئناً ، ما دوست داریم مردم برای این کار از نرم افزار ما استفاده کنند ، اما چه مشتری HubSpot باشید و چه نباشید ، از ویدیو ارزش خواهید گرفت.

2. درباره سرگرمی های مخاطبان خود محتوای آموزشی منتشر کنید.

حال ، بگذارید بگوییم که تجارت شما دقیقاً به سمت حرفه مخاطب شما نیست. پس چه چیزی ارسال می کنید؟

خوب ، طبق نظرسنجی ، شما می توانید مطالبی درباره سرگرمی های مخاطبان خود ارسال کنید. بگذارید بگوییم شما یک شرکت محوطه سازی هستید. در وب سایت خود می توانید مطالبی درباره باغبانی ارسال کنید و واقعاً افرادی را که به عنوان سرگرمی باغبانی می کنند هدف قرار دهید. سپس ، یک مسیر تبدیل روشن برای استفاده از خدمات شما وجود دارد.

با این وجود ، اگرچه دوست دارید مردم تبدیل شوند و مشتری شوند ، فیلم های شما باید به صورت رایگان ارزش قائل شوند و مخاطبان خود را آموزش دهند. هرچه آنها شما را بعنوان یک متخصص در صنعت و افراد مشهور ببینند ، احتمال تغییر در بعدا بیشتر است.

3 فیلم های جالب ، پویا و تعاملی ایجاد کنید.

سومین دلیل مشهور مشترک در کانال های YouTube ، سرگرم کننده یا خنده دار بودن ویدیوها بود.

اگر شما خالقی هستید که می خواهد ویدیوهایی سرگرم کننده ، جالب و سرگرم کننده ارسال کند ، می توانید کانال YouTube خود را با فکر کردن در مورد مخاطبی که از دیدن برخی سرگرمی ها لذت می برد ، رشد دهید.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک کانال سازنده دارید و بیشتر فیلم های مربوط به سبک زندگی را ارسال می کنید. برای جالب و سرگرم کننده ساختن آن ، باید بدانید مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. این مرا به استراتژی بعدی می رساند.

4 مخاطبان خود را بشناسید.

بهترین راه برای رشد کانال YouTube خود این است که بدانید مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند و می خواهند ببینند. آیا آنها می خواهند محتوای آموزشی در مورد حرفه خود ببینند؟ یا شاید آنها فقط به دنبال خستگی و تماشای تمیز کردن خانه ها هستند زیرا این خانه راضی کننده و سرگرم کننده است

صرف نظر از این ، به دلایلی از نظرسنجی ما فکر کنید که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار خواهد گرفت ، و سپس به آن ایده ها بپردازید.

5. محتوای خوب را اصلاح کنید.

یک راه عالی برای تمرکز بر رشد کانال YouTube خود ، اصلاح مجدد محتوایی است که قبلاً برای شما عملکرد خوبی داشته است. این ممکن است به معنای تبدیل محبوب ترین پست وبلاگ شما به یک ویدیو باشد.

شما باید اطلاعات را دوباره کار کنید و از یک ویدیو در مورد آن موضوع فیلم بگیرید ، اما از قبل شروع کرده اید. شما می دانید که مخاطبان شما آن محتوا را دوست دارند و می خواهند آن را ببینند.

در مورد محتوای بهترین عملکرد خود از هر کانال بازاریابی محتوا فکر کنید و آن را به فیلم تبدیل کنید.

6. محتوای خود را بهینه کنید.

اکنون ، البته ، بدون صحبت در مورد سئو ، نمی توانیم از بحث بازاریابی محتوا عبور کنیم. اما ، چگونه فیلم های YouTube خود را بهینه می کنید؟

برای این کار می خواهید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در عنوان و توضیحات خود بگنجانید. سپس ، مطمئن شوید که آن کلمات کلیدی را در ویدیوی خود ذکر کرده اید.

الگوریتم YouTube از این سرنخ های زمینه استفاده می کند تا بفهمد ویدئو شما چیست. و سپس اگر نامزدی داشته باشید ، در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

شاید از خود بپرسید ، “چگونه کانال YouTube خود را سریع رشد دهم؟ و رشد کانال YouTube من چه مدت طول می کشد؟”

براساس داده ها ، به طور متوسط ​​ 22 ماه طول می کشد 7. کلمات کلیدی دست نخورده را پیدا کنید.

استراتژی دیگری که ممکن است برای رشد سریع کانال YouTube خود استفاده کنید یافتن کلمات کلیدی استفاده نشده است. می توانید به جستجوی مرتبط در یک موضوع در YouTube یا Google بپردازید ، و سپس آن جستجوهای مرتبط را در یک ابزار کلمه کلیدی مشاهده کنید.

کدام کلمات کلیدی جستجوهای زیادی دارند ، اما رقابت کمی دارند؟ اینها کلمات کلیدی هستند که می خواهید آنها را هدف قرار دهید.

8. برای زمان تماشا بهینه کنید.

درست مثل هر موتور جستجو ، YouTube افراد را در YouTube می خواهد. بنابراین یکی از اصلی ترین عواملی که سایت برای رتبه بندی در نظر می گیرد ، زمان تماشا است.

هر زمان که فیلم ارسال می کنید ، مهم است که مدت زمان تماشای فیلم های شما توسط افراد مهم باشد. طبق تحقیقات انجام شده از Backlinko ، فیلم های طولانی تر نسبت به فیلم های کوتاه بیشتر هستند. و منطقی است هرچه فیلم های شما طولانی تر باشد ، مدت زمان تماشای شما نیز بیشتر می شود.

اما ، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مردم از چند ثانیه اول ویدیوی شما عبور می کنند؟ یک راه عالی برای این کار ، حذف مطالب اضافی از مقدمه است. در چند ثانیه اول ، یک بیننده باید بداند چه چیزی می آموزد و از تماشای ویدیوی شما چه چیزهایی می گیرد.

اگر مخاطبان خود را با محتوای مناسب به درستی هدف قرار داده اید ، به این معنی است که در نهایت تماشای فیلم های طولانی شما را به دلیل جلب توجه شما انجام می دهند.

رشد مخاطبان در YouTube راهی عالی برای جذب مخاطبان به شرکت شما است. و داشتن بیش از 1000 مشترک برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو ضروری است. بنابراین ، این بدان معنی است که شما باید محتوایی را ارسال کنید که مخاطبان شما می خواهند ببینند و بهینه سازی شده است تا در نتایج جستجو نشان داده شود.

New call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *