بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چگونه دستورالعمل درخشان از یک سایت انتخاب به یک برند محصول زیبایی تبدیل شد

آیا می دانستید ارزش بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در ایالات متحده بیش از 95 میلیارد دلار است؟

با رشد سریع صنعت آرایشی ، این صنعت رقابتی و اشباع شده است – مخصوصاً برای استارتاپ ها. وقتی می خواهید محصولی را بفروشید که مخاطبان شما با آن کمتر آشنا هستند ، این صنعت حتی می تواند چالش برانگیزتر باشد.

با این حساب ، دستور العمل درخشان ، که توسط سارا لی و کریستین چانگ تأسیس شده است ، هدف آن آگاهی رسانی ایالات متحده به روندهای زیبایی کره (یا K-beauty) ، و همچنین خطوط تولید محصولات آرایشی طبیعی و مبتنی بر میوه است.

A lineup of Glow Recipe's fruit-based k-beauty products

اما ، قبل از اینکه Glow Recipe هزاران محصول آرایشی بفروشد و بیش از 1 میلیون فالوور در رسانه های اجتماعی مخاطب ایجاد کند ، در واقع به عنوان یک سایت ساده انتخاب محصول با هدف برجسته کردن سایر مارک های K-beauty شروع به کار کرد.

در قسمت اخیر The Shake در بالا ، الکسیس گی و برایان کیمل با مدیرعاملان شرکت سارا لی و چانگ به گفتگو نشستند تا بدانند چگونه مارک زیبایی زیبایی ایجاد کرده اند و محصولات خود را برای ایالات متحده و دیگر بازارهای جهانی قرار داده اند.

در زیر فقط چند مورد برجسته از قسمت ، و همچنین پخش کننده صوتی آمده است تا بتوانید هنگام خواندن گوش دهید.

Listen to the Shows in HubSpot's Podcast Network Now

نکات برجسته دستورالعمل درخشان

چگونه و چرا دستور درخشش با مراقبت آغاز شد

[00:18:54] همجنسگرا: به نظر من از طریق کار چندین شرکت ، اما به ویژه دستور العمل Glow ، آمریکایی ها به طور فزاینده ای از K- آگاه هستند زیبایی و فلسفه پشت آن … می پرسم آیا می توانید کمی بیشتر به ما بگویید. نشانگرهای اصلی K-beauty چیست؟

[00:19:17] چانگ: تمام کاتالیزور ما برای شروع این امر در واقع درک این بود که در آن زمان علاقه زیادی به زیبایی کره ای وجود داشت. این همه به سال 2014 باز می گردد. ما همچنین نه تنها مصرف کنندگان بلکه شرکت های جهانی را می دیدیم که به دنبال آخرین تولیدات و آزمایشگاه های کره ای برای جدیدترین نوآوری ها و مراقبت از پوست ، مواد اولیه و فناوری هستند.

… ما نیز می بینیم که مقالات زیبایی کره ای … روی [K-beauty] به عنوان یک رژیم 10 تا 15 مرحله ای بسیار متمرکز شده اند. … تقریباً کمی – از نظر محتوا – بسیار کلیکبی خواهد بود ، در حالی که واقعاً در اصل موضوع قرار گرفته است ، یعنی زیبایی کره ای یک فلسفه است. … این چیزی است که ما خودمان در بزرگ شدن زانو مادران و مادربزرگ هایمان یاد گرفتیم.

هر دوی ما این خاطرات شگفت انگیز را از مادربزرگ هایمان داریم که از پوست هندوانه استفاده می کنند و آن را روی پوست می مالند تا جوش های ما گرم شود یا مادران ما فقط به انبار می روند. و من مادر سارا را می شناسم – یکی از مواد مورد علاقه او برش های خیار بود. یا مادرم مایل است از سیب زمینی بیشتر و [00:20:30] به همین سادگی استفاده کند ، رویکرد قابل دسترسی برای مواد طبیعی ، که آن را در برنامه مراقبت از خود قرار می دهد. ما اغلب هنگام تماشای تلویزیون با مادرانمان ماسک می زنیم. و کار سختی نبود این یک کار سخت 15 مرحله ای نبود که شما باید از آن عبور کنید.

[00:22:19] کیمل: آیا می توانید کمی بیشتر در مورد این تکامل از تبدیل شدن به منبع مورد اعتماد در گروه دوستان خود برای محصولات K-beauty تا انتخاب این جدید شگفت انگیز توضیح دهید. تجربه ای که در یک بازار بسیار بزرگ به یک جامعه شگفت انگیز تبدیل شد.

[00:22:45] چانگ: ما در سال 2014 بدون هیچ وب سایتی به کره رفتیم و برخی از مارک ها را سوار کردیم. و ما برای یافتن این مارک ها در پیاده رو کوبیدیم که امروزه بسیاری از آنها هنوز به آنها نزدیک هستیم. … وجه مشترک این بود که همه آنها توسط بنیانگذاران مارک واقعاً پرشور که دارای محصولات منحصر به فرد ، فلسفه فرمول بندی محصول واقعاً روشن بودند هدایت می شدند و ما احساس می کردیم این مارک ها هستند … که باید به ایالات متحده و دیگر بازارهای جهانی معرفی شوند – به دلیل نوآوری شگفت انگیز ، بافتهای زیبا و داستانهای اصلی که مشاهده می کردیم. … پس از قانع کننده های بسیار … ما توانستیم هشت یا نه مارک را در هواپیما تهیه کنیم.

در آن سفر ، ما بلافاصله سایت خود را راه اندازی کردیم. … اتفاقات ناگوار زیادی در راه افتاد. وقتی تکرارهای اولیه سایت ما را می بینم کمی عصبانی می شوم ، زیرا در آن زمان شما می گفتید: “سلام ، عالی به نظر می رسد.” … اکنون ، با نگاهی به گذشته ، برخی از فرصت های بهینه سازی واضح وجود داشت ، اما بسیار سرگرم کننده بود.

… هر روز ، ما خودمان ایمیل می ساختیم. ما خودمان سرد با روزنامه نگاران تماس می گرفتیم. ما در حال کشف محتوای رسانه های اجتماعی بودیم. … این بسیار ناخوشایند بود ، اما ما واقعاً از آن لذت بردیم زیرا می دانستیم که هر گامی که برمی داریم ما را به هدف خود یعنی رساندن فلسفه K-beauty به مخاطبان بیشتر و راهی که فکر می کردیم نزدیک تر می شود. درست است.

christina chang discusses the early days of Glow Recipe as a startup 20٪٪ 20٪ زود 20٪٪ 20٪٪ 20٪ درخشش 20 20٪ دستور٪ 20٪٪ 20a 20startup.png 600w ، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/christina٪20chang٪20 بحث 20 ٪٪20 زودهنگام٪ 20 روز٪ 20 ٪٪ 20Glow٪20Recipe٪20as٪20a٪20startup.png؟width= 900 & name = Christina ٪ 20the٪ 20 زود٪ 20 روز٪ 20 از٪ 20 درخشش٪ 20 دستور غذا 20٪٪ 20a٪ 20startup.png؟ width = 1200 & name = christina٪ 20chang٪ 20 بحث در مورد٪ 20the٪ 20 زودهنگام٪ 20 روز٪ 20 از٪ 20Glow٪ 20 دستور غذا 20٪٪ 20a٪ 20a٪ 20 شروع 1200w، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/christina٪20chang٪20 بحث٪ 20the٪20early٪20days٪20of٪20Glow٪20Recipe٪20as٪20a٪20startup.png؟width=1500&name=christina٪ 20chang٪ 20 در مورد 20 ٪ 20days٪ 20of٪ 20Glow٪ 20Recipe٪ 20as٪ 20a٪ 20startup.png؟ width = 1800 & name = christina٪ 20chang٪ 20 بحث٪ 20 در٪ 20 زودهنگام٪ 20 روز٪ 20 از٪ 20 درخشش٪ 20 دستور العمل٪ 20as٪ 20a٪ 20startup.png 1800w “>

… ما می دانستیم که سرانجام ، ما باید خودمان آن قدم را برداریم ، زیرا خودمان فلسفه فرمول بندی داخلی را داشتیم که می خواستیم واقعاً از طریق نام تجاری خود و زمان بندی مناسب برای آن تحقق پیدا کنیم. بنابراین چند سال پس از راه اندازی RSP به عنوان سایت مراقبت ، ما مارک داخلی مراقبت از غذا برای پوست خود را که امروز مشاهده می کنید ، و در قفسه های Sephora در اواسط سال 2017 راه اندازی کردیم. … و این … همکاری بسیار نزدیک با خرده فروش برای اطمینان از موفقیت ما در راه اندازی نام تجاری بود.

چرا دستورالعمل درخشان محوری از انتخاب تا خلق محصول

[00:26:29] لی: من فکر می کنم اولین دلیلی که ما به عنوان یک مدل تجاری تجربی شروع کردیم این بود که ما می خواستیم بستر و فرصت را به این بنیانگذاران و مارک های درخشان به با ارائه محتوا و آموزش و بازاریابی جهانی شوید.

… کاملاً توسط مصرف کننده آمریکایی قابل درک است. ما این احساس را داشتیم که آن سد را برداشته و مارک های خودمان را بسازیم که بسیار ساده تر هستند.

[00:28:12] چانگ: با مراقبت از پوست دستور Glow Recipe ، این درست به نظر می رسید. جامعه ما نمی تواند به اندازه کافی دریافت کند. مردم به طور مداوم به ما پیام می دادند ، مارک ما ، اینستاگرام شخصی ما ، در مورد … قرعه کشی بعدی ، پیشنهادات محصول ، ایده ها. شور و اشتیاق زیادی در اطراف این مارک وجود داشت. و ما می دانستیم که ما با آن موافق بودیم زیرا این تعادل فلسفه زیبایی کره جنوبی – بلکه نتایج آن – بود. …

همچنین ، [چیزی که باعث جلب توجه مخاطبین شد] این واقعیت بود که ما در مورد مراقبت های سرگرم کننده پوست صحبت می کردیم. برای طولانی ترین مدت ، من فکر می کنم مراقبت از پوست واقعا تحت سلطه بسیاری از مارک های بسیار بالینی بوده است. … البته ، بسیاری از مارک هایی که در آن فضا هستند نیز واقعاً شگفت انگیز هستند. اما من فکر می کنم این احساس واقعیت حسی-آن لحظه اضافی آن لمس که باعث شد مراقبت از خود شما بسیار خاص تر شود-همه اینها واقعاً بسیار واقعاً قابل قدردانی بود و ما احساس کردیم که از آن ماست. [این] تقریباً وظیفه دار ما در قبال جامعه بود تا مطمئن شویم آنچه را که آنها می خواهند به آنها می دهیم.

چگونه دستور العمل درخشان روابط تجاری را حفظ کرد

[00:29:45] کیمل: نظر شما در مورد … جامعه اولیه ای بود که شما در زمینه مراقبت ایجاد کرده بودید. آیا راههای خاصی وجود داشت که بتوانید از بنیانگذاران آن بیاموزید یا پس از گذراندن دوره درمان از دستور العمل درخشان ، با آنها رابطه برقرار کنید؟

[00:30:12] لی: برخی از بنیانگذاران برندهای سرپرستی هنوز دوستان ما تا به امروز هستند. بنابراین هم افزایی زیادی از آن ناشی می شود زیرا ما همیشه می توانیم تلفن را برداشته ، با آنها تماس بگیریم و از آنها در مورد موارد خاصی نظرخواهی کنیم.

… ما هم سازنده برند هستیم و هم خالق ، درست است؟ بنابراین ما مشترکات زیادی داریم. ما مدل کسب و کار خود را خاتمه دادیم ، اما روابط و دوستی ها تا به امروز ادامه داشت. ما هنوز هم گاهی اوقات با آنها تماس می گیریم ، مطمئن شویم که اگر س navالی در مورد حرکت در بازار ایالات متحده دارند ، ما در کنار آنها هستیم زیرا می خواهیم همه به طور همزمان موفق شوند.

… اما ، ما از مشتریان خود می خواهیم که این محصولات یا مارک ها را فراموش نکنند. ما پیوندهای سایت را به آن محصولات به آنها می دادیم تا همچنان آنها را خریداری کنند زیرا آنها را به دلایلی انتخاب کردیم.

چرا تفاوت محصولات بازاریابی مهم است

[00:31:40] همجنسگرا: آیا تا به حال در آن زمان شک داشتید که این حرکت درست است یا 100٪ اطمینان داشتید؟

[00:31:53] چانگ: من فکر نمی کنم ما فی نفسه شک و تردید داشتیم ، اما در این صورت ارزیابی سطح موفقیت یک برند واقعاً دشوار است. مارک های زیادی در صنعت وجود دارد. ما گفتگوهای زیادی با بسیاری از افراد صنعت در مورد میزان اشباع بازار داشته ایم. بنابراین هر برندی که به وجود می آید باید دارای تفاوت واقعی و دلیل واقعی باشد. من فکر می کنم با Glow Recipe Skincare ، ما واقعاً توانستیم برخی از آن تجربیات شخصی را ، آن نقاط شور و شوق شخصی را در نام تجاری تقلیل دهیم.

چگونه می توانیم محصولی متفاوت و واقعاً ارزش افزوده به روال معمول [مشتری] در هنگام خرید و تبدیل آن به بخشی از کمد لباس مراقبت از پوست خود ارائه دهیم؟ فکر می کنم این دیدگاه همچنان در خدمت ماست. و به روزهای اولیه برمی گردد که ما خودمان به تک تک ایمیل های مشتری پاسخ می دادیم و برای تک تک افرادی که از سایت ما خرید کرده بودند یادداشت می نوشتیم.

Christina Chang on the cosmetics industry's saturated market.

ایجاد تعادل در مدیریت جامعه و محصول

[00:33:32] همجنسگرا: من در تعجب هستم که چگونه بین ذهنیت اول مشتری ، اولین جامعه و برخی جنبه های کمتر پر زرق و برق ایجاد محصول توازن ایجاد می کنید.

[00:33:46] لی: ما اولین کارآفرینان هستیم. یکی از چیزهایی که ما آموخته ایم ، هنوز در حال یادگیری هستیم ، این است که چگونه می توانیم همه چیز را متعادل کنیم در حالی که باید به عنوان بنیانگذاران و مدیران اجرایی بر همه چیز نظارت داشته باشیم. من فکر می کنم مزیت بزرگی که امروز داریم این است که ما چنین تیم فوق العاده و با استعدادی داریم. … می توانم با اطمینان بگویم ، آنها فقط فضای اجتماعی را درک می کنند. بسیاری از اعضای تیم ما در واقع نسبتاً جوان هستند و بسیار متصل به TikTok هستند. بنابراین آنها فقط گوش و چشم خود را به چشم انداز شبکه های اجتماعی در زمان واقعی بسته اند. به همین دلیل ، ما می توانیم نه تنها سریع واکنش نشان دهیم ، بلکه بصورت فعالانه آنچه را که در حال انجام است به طور شفاف با جامعه خود به اشتراک بگذاریم.

این جنبه ارتباطی ، بلکه تصمیم گیری داخلی برای تجارت واقعاً مalثر بوده است. … ما به هر یک از اعضای تیم به عنوان یک تولید کننده محتوا فکر می کنیم. وقتی افراد را استخدام می کنیم ، همیشه در مورد جنبه های قصه گویی یا مهارت های عکاسی آنها می پرسیم.

… گیر کرده اید و ما می خواهیم همه کمک کنند ،

چالش های مهم رهبری چانگ و لی

[00:37:49] الکسیس گی: چه چیزی شما را شب ها بیدار می کند؟ آنچه در حال حاضر سخت است. شما به عنوان مدیرعامل مشترک چه چیزی را به چالش می کشید؟

[00:38:06] لی: این واقعاً س timelyالی به موقع است زیرا امروزه با چالش های کلیدی روبرو هستیم ، جایی که ما به عنوان یک شرکت به سرعت در حال رشد هستیم. ما از آن بسیار سپاسگزاریم ، اما این مسئله با چالشی همراه است که چگونه می توانیم مطمئن شویم که همه با انگیزه هستند و فرهنگ ما حفظ می شود.

من فکر می کنم هر کارآفرینی می تواند با چنین چیزی ارتباط برقرار کند. به این دلیل که در هر نقطه ای از سفر کارآفرینانه شما ، تیم شما تقریباً بیشتر آنچه را که باعث موفقیت یا عدم موفقیت می شود تشکیل می دهد. … من فکر می کنم مردم همه چیز هستند. و بنابراین ما در حال تلاش برای یافتن نحوه استخدام هستیم ، زیرا ما باید حداقل 10 نفر دیگر در تیم خود و چند ماه آینده داشته باشیم.

[00:38:52] چانگ: ما جلسات طوفان فکری زیادی داریم زیرا تیم پر از ایده است و ما عاشق انجام این مکالمات خلاقانه هستیم و واقعاً به همه فرصتی برای صدا زدن می دهیم افکار و نظرات آنها.

… جلو می رویم ، واقعاً در هوا است ، درست است؟ از آنجا که آیا آن روز از زندگی در یک دفتر اتفاق می افتد ، آیا کار از خانه ادامه می یابد؟ من فکر می کنم اینها س questionsالاتی هستند که هر م founderسس و صاحب شرکت با آن دست به گریبان هستند و ما به سمت خروج از محل کار 100٪ از خانه که همه ما مجبور به انجام آن بودیم می رویم.

برای شنیدن پادکست کامل و سایر قسمت ها ، به تکان دادن در شبکه پادکست HubSpot.

hubspot podcast network

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *