بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چگونه اولین (یا بعدی) 1000 فالوور اینستاگرام خود را بدست آوریم

هیچ رازی نیست که فرصت های تجاری به سرعت در اینستاگرام رشد می کنند.

تقریباً 90٪ از 1 میلیارد کاربر فعال Instagram ماهانه یک حساب کاربری را دنبال کنید در سکو. و گرچه اینستاگرام تعداد فعلی کاربران تجاری خود را گزارش نکرده است ، طبق گزارشات ، این پلتفرم در اواخر سال 2017 میزبان بیش از 25 میلیون از این حساب ها بوده است.

در حالی که این پلتفرم به رشد و توسعه ویژگیهای تعاملی بیشتری از جمله Instagram Stories و Instagram Live ادامه می دهد ، مشاغل به طور منظم از آن به عنوان ابزاری برای انسانی سازی مارک ها ، استخدام کارمندان آینده ، نمایش محصولات و فرهنگ شرکت ، جلب رضایت مشتری و تولید آن استفاده می کنند. تجارت جدید

New Data: Instagram Engagement Report [2021 Version]

اما معامله در اینجا وجود دارد: تا زمانی که مشهور نباشید ، جمع کردن افراد زیادی در اینستاگرام بدون کار سخت واقعا دشوار است.

برای افراد یا مشاغل متوسط ​​، رشد افراد مورد نیاز شما روزانه و توجه می کند.

خوشبختانه چند کار وجود دارد که می توانید بلافاصله انجام دهید تا حداقل 1000 دنبال کننده با کیفیت را برای حساب شخصی یا حرفه ای اینستاگرام خود جمع کنید. این همه چیز در مورد دانستن این است که کجا زمان و تلاش خود را سرمایه گذاری کنید.

بیایید در مورد چند استراتژی بحث کنیم که به شما در به دست آوردن این پیروان کمک می کند ، از ایجاد یک نمایه Instagram مناسب برای استفاده از مسابقات ، تا پایبند بودن به نام تجاری خود.

چه در حال جمع آوری 1000 دنبال کننده اول خود باشید و یا فقط در نظر گرفتن 1000 نفر دیگر ، به خواندن ادامه دهید.

1 نمایه خود را ایجاد و بهینه کنید.

اولین نکته اول: نمایه اینستاگرام خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید. به پیروان بالقوه خود بگویید که هستید و به آنها دلیل دهید تا شما را دنبال کنند.

چگونه؟ با اطمینان از اینکه نام کاربری شما قابل شناسایی است و به راحتی قابل جستجو است – مانند نام تجاری خود – شروع کنید.

در example of how to get more followers on instagram with an optimized profile

منبع تصویر

اگر نام کسب و کار شما قبلاً گرفته شده است ، سعی کنید نام تجاری خود را به عنوان اولین قسمت نام کاربری خود نگه دارید تا افرادی که به دنبال کسب و کار شما هستند بیشتر با شما روبرو شوند. به عنوان مثال ، خط لباس فعال استرالیایی لورنا جین از نام کاربری lornajaneactive استفاده می کند.

تنظیم حساب خود

مرحله 1 . نام کامل مشاغل خود را اضافه کنید به قسمت “نام” در بخش “گزینه ها”. برای یافتن “گزینه ها” ، روی سه خط در گوشه سمت راست بالای برنامه iOS و سپس “تنظیمات” که در پایین صفحه کنار چرخ دنده ظاهر می شود ، ضربه بزنید. اگر از Android استفاده می کنید ، روی سه نقطه گوشه ضربه بزنید. نام یا نام تجاری شما در زیر عکس نمایه و نام کاربری شما در جستجو نشان داده خواهد شد.

مرحله 2 . نمایه خود را عمومی کنید . برای عمومی کردن نمایه خود ، اینستاگرام را باز کنید ، “گزینه ها” را باز کنید و مطمئن شوید “حساب خصوصی” خاموش است.

در در Screenshot of private account toggle on Instagram SPAN >

مرحله 3 . عکس نمایه خود را با سایر شبکه های اجتماعی مانند مارک شرکت خود انتخاب کنید.

مرحله 4 . بیوگرافی خود را با اطلاعات جالب ، عملی و آموزنده در مورد نام تجاری خود پر کنید . اطلاعاتی از این قبیل به شما اجازه می دهد تا از آنچه شما در مورد آن هستید مطلع شود و به آنها دلیلی برای پیگیری شما می دهد. اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام دهید را وارد کنید و حتماً نشانه ای از شخصیت به او بیفزایید.

در اینجا چند مثال برای الهام گرفتن آورده شده است:

  • cheekbonebeauty : “ضایعات کمتری. مواد اخلاقی و ایمن.”
  • Oreo : “لحظات بازی از کوکی مورد علاقه خود را. ”
  • mrsbrittanyhennessy : “کمک به تأثیرگذاران فراتر از # sponcon و ایجاد مشاغل پایدار. ”
  • CalifiaFarms : “چیزی متفاوت ، چیزی بهتر. بگذارید به شما نشان دهیم گیاهان چه کاری می توانند انجام دهند. ”
  • coragedolls : “بالا بردن ، آموزش دادن ، و دختران رنگارنگ را ترغیب می کند تا با عروسک هایی که سرانجام شبیه او هستند ، قابل توقف نباشند. ”

مرحله 5. یک درخت پیوند به بیوگرافی خود اضافه کنید برای اینکه افراد در صورت تمایل از اینستاگرام به سیستم عامل های دیگر شما راحت بروند. فضای اختصاص داده شده برای URL ها املاک و مستغلات گرانبها است. هنگامی که 10 هزار فالوور دریافت می کنید ، می توانید پیوندهای کشویی را به Stories Instagram خود اضافه کنید.

تا آن زمان ، بیوگرافی شما تنها مکانی در اینستاگرام است که می توانید پیوندهای قابل کلیک را در آن قرار دهید ، بنابراین عاقلانه از آن استفاده کنید. توصیه می کنیم از یک پیوند کوتاه شده و سفارشی Bitly استفاده کنید تا کلیک آن بیشتر شود.

مرحله 6 . اعلان ها را فعال کنید بنابراین می توانید ببینید که مردم عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا در مورد آنها نظر می دهند. با این کار می توانید سریعتر با آنها درگیر شوید – دقیقاً مانند بسیاری از شرکت ها در توییتر. برای فعال کردن اعلان ها ، به “گزینه ها” و سپس “تنظیمات اعلان فشار” بروید. برای هر گروه “از همه” را انتخاب کنید.

یک کلمه به خردمندان: توصیه نمی کنیم برای ارسال خودکار حساب اینستاگرام خود را به توییتر و فیس بوک (یا سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی) پیوند دهید. زیرا هر پلت فرم مخاطبان متفاوتی را جلب می کند و به انواع مختلف پست ها نیاز دارد.

2. یک خالق محتوا تعیین کنید.

درست مثل اینکه یک نفر (شاید دو نفر) باید حساب های دیگر شما در شبکه های اجتماعی را مدیریت کنند ، فقط یک یا دو نفر باید حساب اینستاگرام شما را مدیریت کنند.

در صورت امکان ، شخصی با تجربه در سیستم عامل را انتخاب کنید که “آن را” دریافت کند – و مطمئن باشید که آنها در مورد تمام ویژگی های جدیدی که اینستاگرام ارائه می دهد به روز هستند.

اگر در یک سازمان بزرگ کار می کنید ، ممکن است دریابید که بسیاری از مردم می خواهند در مورد آنچه ارسال شده است اظهار نظر کنند. این زمانی است که یک درخواست سازمان یافته یا سند دستورالعمل ارائه می شود.

این سند باید به مردم نحوه درخواست ارسال پست در حساب اینستاگرام شما ، زمان ، ارزش پست و دلیل آن را اطلاع دهد.

3 عکاسی و ویرایش بهترین روش ها را دنبال کنید.

در اینستاگرام ، کیفیت ارسال اهمیت دارد. زیاد. دنبال کنندگان توییتر شما ممکن است چند توییت بد را ببخشند ، اما یک عکس بد در اینستاگرام منفی بزرگی است.

خوشبختانه برای اینکه یک پوستر خوب در اینستاگرام باشید نیازی به گذراندن دوره عکاسی نیستید – و همچنین مجبور نیستید هفته ها قبل از شروع تمرین کنید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا شوید.

بهترین روشهای عکاسی

از آنجا که اینستاگرام یک برنامه تلفن همراه است ، به احتمال زیاد برخی از مطالبی که برای اینستاگرام ارسال می کنید در دستگاه تلفن همراه شما قرار می گیرد. انتظار می رود.

اگر بودجه شما اجازه می دهد ، سرمایه گذاری در عکاسی حرفه ای برای عکس های اینستاگرام خود را در نظر بگیرید ، زیرا این باعث افزایش مشخصات شما می شود. در غیر این صورت ، یک تلفن هوشمند و چند برنامه ویرایش انجام می دهند.

هر بار روی یک موضوع تمرکز کنید.

  • فضای منفی را در آغوش بگیرید.
  • دیدگاه های جالبی پیدا کنید.
  • به دنبال تقارن باشید.
  • جزئیات کوچک را ضبط کنید.
  • پیروان خود را بخندانید.

قبل از ارسال عکس ها را ویرایش کنید.

اینستاگرام از برخی قابلیت های اساسی ویرایش برخوردار است ، اما اغلب اوقات برای جلوه های بصری واقعا کافی نیستند.

اکثر عکس های شما باید حداقل از طریق یک یا دو برنامه ویرایش عکس در تلفن همراه خود قبل از باز کردن در اینستاگرام داشته باشند.

علاوه بر این ، ایجاد یک موضوع منسجم اینستاگرام در خبرمایه شما ، بنابراین هرکسی برای اولین بار از حساب شما بازدید کند زمان می تواند حس نام تجاری شما را بدست آورد.

در Byrd Consults example of cohesive instagram theme P>

منبع تصویر

4 یک برنامه منظم برای ارسال پیام تنظیم کنید.

پس از ایجاد و بهینه سازی نمایه خود ، از شخصی بخواهید که آن را مدیریت کند و دارایی های خلاقیتان را آماده کند ، زمان ارسال پست فرا رسیده است.

قبل از شروع درگیر کردن افراد و کار کردن در این لیست ، ایده خوبی است که تعداد زیادی پست عالی – شاید 15 یا حدود دیگر – داشته باشید. به این ترتیب ، وقتی افراد از نمایه شما بازدید می کنند ، صفحه کاملی از عکس ها را مشاهده می کنند و می دانند که شما به طور منظم محتوای عالی ارسال می کنید.

برای شروع ارسال در اینستاگرام ، ابتدا این الگوی تقویم محتوای رسانه های اجتماعی را بارگیری کنید و پست های خود را برنامه ریزی کنید. بهترین کار این است که چند روز یا چند هفته قبل از تاریخ انتشار مطالب باقیمانده آماده کنید.

با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که همیشه در تعطیلات ، تعطیلات و حتی بلوک های خلاقانه محتوا داشته باشید.

هنگام برنامه ریزی برای ارسال پیام ، شخص مورد نظر خود را در ذهن داشته باشید ، زیرا این امر می تواند به شدت بر زمان و تعداد دفعات ارسال تأثیر بگذارد – به ویژه اگر مخاطبی را در منطقه زمانی دیگر هدف قرار دهید. ( این الگوی رایگان را برای بارگیری کنید اگر قبلاً چند مورد ندارید ، شخصیت های خریدار ایجاد کنید.)

بهینه سازی برنامه شما برای مخاطبان خاص شما ممکن است به زمان و آزمایش نیاز داشته باشد.

در best times to post on instagram graphic

با این زمانها و روزها آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان شما کار می کند. ممکن است متوجه شوید که کاربران هدف شما در زمانهای مختلف بیشتر فعال و درگیر هستند.

5. به همکاران خارجی اجازه دهید محتوای شما را تصحیح کنند.

اگرچه بهترین کار این است که فقط یک یا دو نفر حساب خود را مدیریت کنند ، اما یک یا دو نفر نمی توانند به طور همزمان در همه جا عکس بگیرند. در مورد آن شب سرگرم کننده سوشی که مهندسان دیشب داشتند ، چطور؟ یا رویدادی که رئیس فروش شما در اوایل این هفته صحبت کرده است؟

محتوای گسترده ای وجود دارد که می خواهید به اینستاگرام ارسال کنید ، و بیشتر اوقات ، یک نفر نمی تواند همه آن را پیگیری کند.

یک راه حل؟ سیستمی ایجاد کنید که بتوانید عکس ها و مطالب اعضای تیم خود را درست کنید.

چند روش برای این کار وجود دارد. اولین گزینه ایجاد یک آدرس ایمیل خاص برای کارمندان برای ارسال عکس ها ، فیلم های کوتاه ، الگوهای رفتاری ، خلاصه ها و موارد دیگر است.

افراد را تشویق کنید که یک عنوان موضوعی توصیفی اضافه کنند تا بتوانید به راحتی محتوای ارسال شده را مرتب کنید. گرچه به نظر نمی رسد این روش نرم ترین روش برای تنظیم عکس ها باشد ، اما در واقع برای افرادی که برای شما عکس می فرستند ساده ترین راه است – و هرچه بتوانید برای ارسال محتوا برای آنها آسان تر کنید ، محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد.

اگر تیم شما یک حساب Box یا Dropbox به اشتراک می گذارد ، همچنین می توانید یک پوشه مشترک ایجاد کنید که در آن افراد بتوانند به طور خودکار عکس ها و فیلم های خود را رها کنند.

6. از صدای نام تجاری سازگار و مخصوص پلتفرم استفاده کنید.

عکس ها و فیلم ها ممکن است مهمترین قسمت پستهای اینستاگرامی شما باشد ، اما زیرنویس ها ، نظرات و سایر متن ها هرگز نباید فکر پسینی باشد. اگر در حال مدیریت کانال برای مارک تجاری هستید یا بیش از یک مدیر اینستاگرام دارید ، توسعه صدای سازگار که برند شما را انسانی می کند.

این به پیروان بالقوه نشان می دهد که شما معتبر و قابل جمع هستید ، نه اینکه رسمی یا مرعوب کننده باشید.

هنگام ایجاد صدا ، باید سیستم عامل و مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید.

به عنوان مثال ، بسیاری از اینفلوئنسرها و حساب های برجسته در اینستاگرام صدا و سبک بسیار معمولی دارند اما همچنان حرفه ای و با نام تجاری هستند. هنگامی که صدای خود را کاهش دادید ، اطمینان حاصل کنید که در زیرنویس ها ، نظرات ، پیام ها و بیوگرافی شما ثابت و طبیعی باقی بماند.

7. زیرنویس های جذاب و قابل اشتراک بنویسید.

زیرنویس ها یک قسمت اساسی از پست شما هستند – اگر بخواهید مایه کیک. زیرنویس های عالی و مداوم می توانند شگفتی هایی برای انسانی سازی نام تجاری شما ، جلب پیروان پیروان و به اشتراک گذاری بیشتر محتوای شما ایجاد کنند – در نتیجه باعث می شود شما بیشتر در معرض دید باشید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که شما می توانید در عنوان زیرنویس اینستاگرام برنده ببینید:

  • نظرات زیرکانه یا شوخ طبع
  • دعوت به عمل
  • شکلک های مربوطه
  • هشتگ

اطلاعات بیشتر در زیر.

نظرات زیرکانه یا شوخ طبعی

برخی از مارک ها و اینفلوئنسرها از زیرنویس های زیرکانه یا شوخ طبعانه ، یا حتی جوک های مناسب مخاطب برای انسانی سازی بیشتر خود در اینستاگرام استفاده کرده اند.

همکار من کلی هندریکسون ، مدیر تیم رسانه های اجتماعی HubSpot ، می گوید که او عاشق حساب Netflix و زیر حساب ها است ، به ویژه به دلیل زیرنویس های پست .

“او گفت:” آنها صدای بسیار واضحی از مارک تجاری دارند ، و شما در کنار آنها می خندید. آنها درست مثل یکی از دوستان شما در شوخی هستند.

در example of how to get more followers on instagram with clever and witty instagram captions صدای Netflix در حالی که همچنان در مارک تجاری خود است ، غیررسمی ، مرسوم ، مد روز و شوخ طبع است.

در پست بالا ، زیرنویس خنده دار ، معتبر و قابل گفتن است. چه کسی استوری اینستاگرام یکی از دوستان خود را با این امید که شما نشان داده شود مرور نکرده است؟

تماس به عمل

روش دیگر برای افزایش اشتراک پذیری عنوان و درگیر کردن پیروان خود ، پرسیدن س orال یا داشتن نوعی فراخوان برای عمل در زیرنویس های عکس های خود است.

به عنوان مثال ، ممکن است بنویسید ، “ اگر این موضوع را خنده دار دید ، دو بار ضربه بزنید ، ” یا “ داستان خود را در نظرات به اشتراک بگذارید “.

در مثال زیر ، از پیروان HubSpot Instagram Instagram خواسته ایم با کتابی که تأثیر مثبتی در کار آنها داشته است ، همراه با برچسب گذاری نویسنده نظر دهید:

example of how to get more followers on instagram with calls to action

شکلک های مربوطه

افزودن فقط چند شکلک مربوطه می تواند شخصیت بیشتری به پست های شما اضافه کند. همچنین می تواند باعث شود حتی در فید اینستاگرام بیشتر به چشم بیایند. در پست زیر ، دانیل گری ، متخصص زیبایی با بیش از 50 هزار پیرو ، (Stylenbeautydoc ) شامل متن لطیف با شکلک های مربوطه برای پاپ کردن پست است.

how to get more followers on instagram with relevant emojis

همراه با سه مورد ذکر شده در بالا ، می خواهید هشتگ ها را نیز وارد کنید.

8. پست ها را با هشتگ های مربوطه بهینه کنید.

در اینستاگرام ، یک هشتگ مکالمه کاربران مختلفی را که قبلاً به یک جریان متصل نبوده اند ، مرتبط می کند. اگر از هشتگ های مرتبط استفاده کنید ، پست های شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا برای مشتریان بالقوه قابل کشف باشید.

کلید استفاده م hasثر از هشتگ ها انتخابی بودن و استفاده کم از آنها است. سعی کنید تعداد هشتگ در هر عنوان را به حدود سه مورد محدود کنید. به همین ترتیب ، از هشتگهای “مانند برای مثل” مانند # مانند 4 مانند یا # مانند 4 پسند استفاده نکنید.

این یک تاکتیک میانبر است که فقط شما را با دنبال کنندگان با کیفیت پایین روبرو می کند.

برای یافتن هشتگهایی که ممکن است مخاطبان شما از آن استفاده کنند ، کمی در مورد هشتگ های مرتبط در حوزه یا صنعت خود تحقیق کنید. ساده ترین راه برای انجام این تحقیق در برنامه Instagram ، در برگه Explore (یعنی نماد ذره بین) است.

وقتی یک هشتگ را جستجو می کنید ، لیستی از هشتگ های مرتبط را در بالای صفحه به شما نشان می دهد.

به عنوان مثال ، وقتی من در اینستاگرام #digitalmarketingstrategy را جستجو می کنم ، این هشتگ های مرتبط مانند #digitalmarketingexpert ، #digitalmarketing و غیره را به من نشان می دهد.

در instagram hashtags P>

برای کمک به ارتباط با پیروان خود در سطح شخصی ، ممکن است در جستجوی روندهای هشتگ مانند #tbt (“Throwback Thursday”) ، #MotivationMonday ، #TransformationT Tuesday یا سایر هشتگهای پرطرفدار باشید در اینجا پست از fanmdjanm ، یک مجموعه سرپیچ و مارک سبک زندگی با بیش از 150 هزار دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود ، با استفاده از هشتگ #HappyMothersDay :

هنگامی که کمی موارد زیر را ایجاد کردید ، می توانید هشتگ های شخصی خود را ایجاد کنید – مانند نام شرکت یا شعاری که برای محتوای شما صدق می کند. این یک روش عالی برای ایجاد نام تجاری خود در سیستم عامل و ایجاد حضور منسجم تر است.

1 از طریق دنبال کردن ، پسندیدن و نظرات با کاربران ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام بسیار یک جامعه است و یکی از بهترین راه ها برای درگیر شدن در آن انجمن یافتن افرادی است که تصاویر مورد علاقه شما را ارسال می کنند و حساب های آنها را دنبال می کنند و با محتوای آنها ارتباط برقرار می کنند. این طبیعی ترین راه برای جلب توجه به حساب اینستاگرام خودتان است.

این کار به دو چیز انجام می شود: برای یک ، وقتی آنها اعلان دریافت می کنند که شما آنها را دنبال کرده اید ، احتمال زیادی وجود دارد که آنها نمایه شما را بررسی کنند. این به اهمیت داشتن محتوای عالی در حساب شما قبل از شروع ارتباط با دیگران برمی گردد.

در مرحله دوم ، به این معنی است که شما پست های اخیر آنها را در خبرمایه خود خواهید دید ، بنابراین در صورت تمایل می توانید آنها را پسندیده و با آنها تعامل کنید.

همزمان با ایجاد دنبال کنندگان ، پیروان خود را با پاسخ دادن و پین کردن نظرات آنها ، و حتی ارسال مجدد پست های آنها برای محتوای تولید شده توسط کاربر ، جشن بگیرید.

2. تبلیغات متقابل را با تأثیرگذاران و مارک های با مخاطبان مشابه انجام دهید.

پس از ایجاد ارتباط با افراد موجود در حساب های دارای مخاطبان مشابه حساب های خود ، همکاری با آنها را در نظر بگیرید.

مشارکت با تأثیرگذاران و مارک ها به قابلیت کشف ، دسترسی و اثبات اجتماعی کمک می کند.

در Example of influencer cross promotion on Instagram P>

به عنوان مثال ، اینفلوئنسر sweetlikeoyin که حدود 60 هزار دنبال کننده دارد ، تصویری با حمایت مالی از خود را در ساحل با لباسی از لولو پوشیده است. سپس مارک لباس همان تصویر را منتشر کرد.

با این مشارکت ، هر دو حساب می توانند دامنه خود را گسترش دهند و پیروان جدیدی پیدا کنند. این یک برد-برد است. با این حال ، حتماً محتوایی ایجاد کنید که طبیعی به نظر برسد و برای مارک های تجاری و مخاطبان جمعی شما منطقی باشد.

3 برای تشویق به نامزدی مسابقات Instagram را اجرا کنید.

یکی دیگر از راه های عالی برای گسترش توانایی های خود در حالی که میزان جذابیت در عکس های خود را افزایش می دهید ، اجرای یک مسابقه یا نمایش است. به عنوان بخشی از مسابقه خود ، می توانید از کاربران بخواهید که حساب شما را لایک کنند و یا در مورد پست نظر دهند تا واجد شرایط برنده شدن باشند.

منظورم اینه ، بیا چه کسی عاشق برنده شدن چیزهای رایگان نیست؟

همچنین می توانید یک محتوای تولید شده توسط کاربر یک عنصر> (UGC) در مسابقه نیز ، جایی که افراد عکسی از خودشان می گذارند و از هشتگ خاصی استفاده می کنند.

در اینجا مثالی از PlayaBowlsNortheastern آورده شده است ، که در آن از پیروان خواسته شده بود که Playa را دنبال کنند کاسه ها و همچنین شریک تجاری آنها Scoop و Sushi و دوست خود را در نظرات برچسب گذاری کنید. در عوض ، پیروان شانس برنده شدن یک کاسه رایگان را داشتند:

4 ویژگی های تعاملی Instagram Stories را کاوش کنید.

اینستاگرام همیشه به مارک های تجاری این بستر را داده است تا برای نمایندگی از شرکت هایشان عکس های زیبا و منظمی را به اشتراک بگذارند.

با این وجود ، با معرفی زودگذر داستان های Instagram ، مارک ها همچنین می توانند به مدت 24 ساعت در حین پرواز و پشت صحنه به اشتراک بگذارند که ممکن است به اندازه عکس منتشر شده صیقلی نباشد ، اما شخصیت بیشتری در این سیستم به برند شما بدهد.

فقط ببینید چطور Snapchat منفجر شد چند سال پیش. هنگامی که پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک ویژگی های مشابهی را ارائه دادند ، این برنامه ها را از نظر کاربران با ارزش تر و جالب تر کرد. اگرچه Snapchat پیشگام این ویژگی بود ، Instagram Stories اکنون بیش از 500 میلیون کاربر روزانه a دارد >.

همراه با به اشتراک گذاری کلیپ های ویدیویی و تصاویر ثابت از طریق Instagram Stories ، کاربران همچنین می توانند از نظرسنجی ها ، یادآوری های رویداد و ابزار “یک سوال بپرسید” برای جلب مشارکت بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود استفاده کنند.

هنگامی که کاربر تأیید شد یا بیش از 10 هزار فالوور داشت ، حتی می تواند شامل پیوندی به یک صفحه وب درون یک داستان باشد .

چگونه مارک ها می توانند از داستان های اینستاگرام استفاده کنند

استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید می شوند مگر اینکه به عنوان “برجسته داستان” مشخص شوند.

داستانهای برجسته شده در بالای نمایه شما بین فید عکس و بیوگرافی شما نشان داده می شوند.

در example of instagram highlight stories P>

منبع تصویر

در اینجا چند مارک دیگر وجود دارد که توصیه می کنیم برای دیدن آنچه که به اشتراک می گذارند دنبال کنید:

Dana Shultz (miniamlistbaker ) منتشر می کند دستور العمل های وگان و بدون گلوتن آسان در وبلاگ او. در داستان های او فیلم های شسته و رفته ای از صبحانه آماده کردن و آزمایش دستور العمل های جدید در آشپزخانه وجود دارد. جنبه پشت صحنه داستانهای او زمینه انسانی بسیاری را برای برند وبلاگش فراهم می کند و همه عاشق یک فیلم خوب نحوه ساخت هستند.

کاسپر (casper ) دمدمی مزاج منتشر می کند محتوای اینستاگرام برای تبلیغ تشک های خود – بدون اینکه این کار را صریح انجام دهید. موضوع اصلی محتوای آنها؟ ماندن در خانه بهتر از بیرون رفتن است (زیرا طبیعتاً می توانید در آن بمانید و روی یک تشک راحت Casper دراز بکشید).

آنها حتی یک گالری ایجاد کرده اند تا پیروان بتوانند از آنها به عنوان پس زمینه داستان های Snapchat و Instagram استفاده کنند تا به نظر برسد در یک مهمانی بیرون می روند ، در حالی که در واقع در رختخواب قرار می گیرند.

در یکی از آخرین استوری های اینستاگرام آنها شخصی که “The Sopranos” را در رختخواب تماشا می کرد ، با زیرنویس: “چه کسی به برنامه هایی نیاز دارد که پنج فصل دیگر داشته باشی؟”

این ویدئو با نگاهی کاملاً واقعی به کاری که میلیون ها نفر هنگام معاشرت در خانه انجام می دهند از کارزار کاسپر برای ماندن در رختخواب پشتیبانی می کند.

در اینجا نکات ما در مورد استفاده از Instagram Stories برای نام تجاری شما آورده شده است:

  • خنده دار ، غمگین یا منحصر به فرد باشد ، معتبر باشید. گالری عکس شما جایی است که می توان محتوای آن را عالی و صیقل داد. داستان های اینستاگرام برای مطالب خام ، بدون نسخه و بدون روتوش است. برای به اشتراک گذاشتن طرف دیگر نام تجاری خود از Stories استفاده کنید که ممکن است پیروان نتوانند در جای دیگری مشاهده کنند. آیا دفتر مطب سگ داری؟ آیا تیم شما آخرین چالش را امتحان می کند؟ برای به نمایش گذاشتن جنبه انسانی تر برند خود ، فیلمبرداری را شروع کنید.
  • پشت صحنه بروید. اینها تا حد زیادی انواع مورد علاقه ما برای اشتراک ویدیویی زودگذر هستند. آنچه را که در برنامه ریزی یک رویداد یا راه اندازی یک محصول قرار دارد ، به پیروان نشان دهید و آن را سرگرم کننده کنید. پیروان شما می خواهند خود را درگیر و آگاه کنند. همچنین می توانید از Stories برای ایجاد یک برنامه وفاداری به مارک استفاده کنید که فقط به افرادی که محتوای شما را بررسی می کنند پاداش می دهد.

5. از ویژگی Live Video استفاده کنید.

اینستاگرام همچنین به کاربران امکان می دهد فیلم های زنده را ضبط و به اشتراک بگذارند ، قالب محتوای دیگری که محبوبیت آن در شبکه های اجتماعی دیگر ثابت شده است. چه چیزی در مورد فیلم های زنده در اینستاگرام بی نظیر است؟ با قطع فیلمبرداری توسط کاربران ناپدید می شوند.

This authentic, bi-directional experience lets brands share unscripted, raw moments with their audience to incorporate human elements into a social media platform that’s highly edited and polished in its traditional use.

Since the Live feature launched, Instagram has added even more features that may enable further engagement or interactions from viewers, such as:

  • Request feature to go live with the live account
  • Pinned comment
  • Q&A box
  • Up to four accounts on Live at a time
  • Filters

Live video is a growing trend across a variety of social media platforms, so if something interesting is happening, start rolling. Whether it’s an event, a team birthday party, or behind-the-scenes footage, your devoted followers want to see what you’re up to.

6. Share your profile link on your website and social media channels.

Have a website? Newsletter? YouTube channel? Make sure you include a link to your Instagram on every single platform.

The first place you’ll want to make sure to add an Instagram badge is your website, specifically your footer and “About Us” page.

Here’s what the badge could look like:

instagram badge on a website

If your brand has brick-and-mortar locations, put out a good ol’ print call-to-action letting people know you have an Instagram account and encouraging them to follow you. You can also place them on your business cards. You might even offer a discount code for doing so.

Also, be sure to promote your Instagram account on your other digital platforms. Chances are, the folks who already follow you on Facebook and Twitter will also follow you on Instagram without much prodding.

Let those followers know you’re on Instagram and encourage them to follow you there.

example of how McBride Sisters brand embed instagram link in newsletter to gain more followers

In this example, wine company The McBride Sisters encouraged their email subscribers to follow them on Instagram with a simple CTA: “Join the community.”

7. Post user-generated content.

Similar to cross-promotion, brands can publish user-generated content to show appreciation for existing customers and generate social proof at the same time.

If I see a regular person endorsing a product on Instagram, I’m more likely to believe they really like the product.

The same is true for most consumers. That’s why sites like Yelp are so popular.

Ultimately, user-generated content can be an excellent strategy when trying to increase brand awareness and trust in your products or services.

For instance, @bevel reposted a video from blogger Rickey Scott using and recommending their products to their 600+ followers.

Posting Scott using Bevel is a smart move.

Firstly, the product is designed with black men in mind. Having Scott, who is part of the brand’s target demographic, recommend the product serves as the social proof the brand wants.

Furthermore, part of Scott’s audience will likely fall within Bevel’s target audience. Simply put, the two brands have similar audiences and brands that align well, which is why it’s a good opportunity for Bevel to promote Scott’s content.

8. Diversify your audience to resonate with different types of users.

As your followers grow, it can be tricky to identify what content types will resonate with them. With this in mind, divide your audience into sub-groups and target your content to various demographics.

For instance, if you have 200K followers, those followers probably come from different regions of the world, have different interests and hobbies, and likely different careers. Rather than post all-encompassing content that will satisfy all your followers at once, conduct some analytics research to separate them into smaller sub-groups.

Take Starbucks as a good example of this. @Starbucks has close to 18 million followers. There’s no way the global coffee brand can post content to satisfy 18 million people at once — and it doesn’t try to.

Instead, Starbucks regularly posts more exclusive content geared towards particular groups, such as this post they published recently celebrating #TeacherAppreciationWeek:

Example of how Starbucks caters to various audiences on Instagram

Image Source

This post won’t appeal to the majority of Starbucks followers who aren’t teachers, but that’s OK.

You don’t always need to post content to please everyone. Instead, demonstrate your company’s ability to connect and engage with sub-groups and post what aligns with your own brand’s values.

Education is something that matters to Starbucks, so by posting about teachers, they’re doing more to demonstrate their values than they are appealing to everyone. Which is kind of the point, isn’t it?

9. Apply for a verification badge.

When an account on Instagram is verified, it has a blue dot, called a badge, next to the username. When another user comes across this profile or finds the verified username in search, the blue dot confirms to them that the account is the business, individual, or brand that it’s claiming to be.

Example of Instagram verification page on @LouellaShop account

Image Source

While Instagram has a list of eligibility requirements for the badge, the platform does allow users to apply for one. You can learn more about that process on Instagram’s Help Center.

Quality Over Quantity Still Matters

Ultimately, it’s important to focus less on the number of followers you have, and more on the quality of content you create. Your audience will grow naturally if you put effort and time into creating engaging, informative, or inspirational content without worrying about “quick fixes” for boosts in followers.

Plus, if you think about it, your followers don’t continue to follow you because of the size of your audience. They continue to follow you because of the content you create.

Sure, maybe I’ve initially followed an influencer because she had 200K followers, which signified to me that she was worth following — otherwise, why would 200K people be looking at her content?

But that doesn’t mean I’ve continued to follow influencers and brands because of the size of their audience. I’ve unfollowed plenty of mega-influencers or brands with thousands — if not millions — of followers, simply because I was no longer impressed with their posts.

You want to play the long game on Instagram, and that starts with focusing on what you can control: the quality of the content you produce, the messages you promote, and the brand you build.

Ironically, I’m willing to bet the less you worry about the number of followers you have, the more community members you’ll attract.

instagram statistics

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *