وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چه چیزی منجر به تطبیق حساب می شود و چرا مهم است

با بزرگتر شدن سازمان ، برقراری ارتباط برای بخشهای مختلف و کارکنان مختلف در یک واحد ، بیش از پیش دشوار می شود. متأسفانه ، این می تواند منجر به سناریوی “دست چپ نمی داند دست راست چه می کند” شود.

هنگامی که ارتباطات در داخل رخ می دهد بد است ، اما وقتی مشتریان بالقوه یا موجود در معرض خرابی قرار نمی گیرند بسیار بدتر است.

از نظر فروش ، ممکن است شما یک ایمیل فروش به یک مشتری ارسال کرده باشید ، اما با پاسخ “ من در حال حاضر با جان کار می کنم ” یا “ I” مواجه شده اید. پنج سال است مشتری هستم … و هیچ کس از آخرین س myال من با من تماس نگرفته است. آیا می توانید آن را بررسی کنید؟

این زمان گرانبهایی است که فروشنده و سازمان هرگز نمی توانند به آن بازگردند. فروشنده می توانست آن زمان را برای ارسال ایمیل به مشتریان واقعی صرف کند. در عوض ، آنها اکنون در حال پیگیری مسئولیت آن حساب یا شخصی هستند که می تواند مشکل مشتری را برطرف کند. بعلاوه ، آنها وقت مشتری را تلف کرده اند (و به طور بالقوه او را تحریک کرده اند).

اگر این مسئله در داخل سازمان شما تبدیل شده است و می خواهید نیروی فروش شما کاری را که برای انجام آن استخدام شده است انجام دهد – کسب و کار بیشتری ایجاد کند – شاید وقت آن رسیده است که ابزارهای Lead to Account Matching را در نظر بگیرید.

منجر به تطبیق حساب چیست؟

Lead to Account Matching اتصال سرنخ ها به حساب های مناسب از طریق یک فرآیند خودکار است. هنگامی که این مورد فعال است ، سرنخ جدیدی که وارد می شود به طور خودکار به سازمانی که متعلق به آن است وصل می شود و اگر آن سازمان قبلاً توسط نماینده فروش یا حساب شرکت شما نمایندگی شده باشد ، به سابقه خود متصل می شوند.

چرا تطبیق حساب برای کسب و کار شما مهم است؟

زمان ، صرف نظر از صنعت و فضایی که در آن وجود دارید ، پول است و رضایت خاطر مشتریان تنها راه ایجاد درآمد مستمر و خط لوله سالم است. اگر زمان زیادی برای تعقیب سرنخ اشتباه صرف شود ، ممکن است یک امتیاز با کیفیت را که اکنون در جاهای دیگر خریداری شده است از دست بدهید. خوشبختانه ، Lead to Account Matching می تواند به شما کمک کند از امتیازات دریافتی بیشترین استفاده را ببرید و:

به حداقل رساندن زمان تلف شده

هر زمان که فروشندگان صرف عدم تماس تلفنی ، عدم ارسال ایمیل ، و عدم جستجوی مشتریان جدید یا بررسی تماس با آنها می کنند مشتریان فعلی ، وقت تلف شده است. این بدان معناست که هر کاری که باید برای یافتن پاسخ سوالات یا همکاری با فروشندگان دیگر در مورد مشتری فعلی آن شخص انجام دهند ، اتلاف وقت و از دست دادن درآمد است.

Lead to Account Matching تضمین می کند که هنگام ورود سرنخ به شخص مناسب اطلاع داده می شود و سپس فروشندگان شما می توانند زمان بیشتری را برای فروش واقعی برای سازمان شما صرف کنند.

علاوه بر این ، پاکسازی گسترده پایگاه داده ممکن است چند هفته به طول بینجامد. به جای هدر دادن نیروی انسانی در پروژه ای به این بزرگی ، اجازه دهید برنامه به طور مداوم کار کند.

به حداقل رساندن مزاحمت و از دست دادن اعتماد مشتری

یک لحظه خودتان را جای مشتری بگذارید. صندوق ورودی شما در حال ترکیدن است. ایمیل های فروش از گوش شما بیرون می آید و فقط یک ایمیل دیگر دریافت کرده اید. بدترین بخش این است که اکنون ، شما با یک شرکت و محصولی که قبلاً از آن استفاده می کنید آشنا می شوید.

این امر نه تنها خشمگین و اتلاف وقت است ، بلکه اعتماد شما را به شرکت تضعیف می کند. به هر حال ، اگر یک نفر نمی داند شخص دیگری چه می کند ، چگونه تجارت واقعی شما را اداره می کند؟

فروشندگان باید اعتماد را به شرکت ، محصول و خدمات القا کنند … نه اینکه آن را تنزل دهند. Lead to Account Matching می تواند به شما در جلوگیری از این ترفند شرم آور و مضر کمک کند.

افزایش کارایی

پرداخت هزینه برای سرنخ ها یا دستیابی به آنها از طریق سایر ابزارها در صورتی که به درستی با آنها برخورد نکنید بی فایده است. اگر تیم فروش شما وقت خود را صرف هدایت های غلط می کند ، این هزینه ای است که برای شما ایجاد می شود. ابزار Lead to Account Matching به آنها کمک می کند تا جریان سرنخ مناسبی را تنظیم و دنبال کنند تا مشتریان بالقوه و موجود به سرعت و کارآمد برای حداکثر بازده سرمایه گذاری مورد استفاده قرار گیرند.

دقیقتر اندازه بگیرید

یک پایگاه داده مبهم پر از موارد تکراری و مخاطبین منقضی شده هرگز داده های واقعی را ارائه نمی دهد که بتواند به شما در ارزیابی عملکرد فروش برای بهبود فرآیندها و ارائه آموزش در صورت لزوم کمک کند. از طرف دیگر ، یک پایگاه داده تمیز به شما امکان می دهد داده های مورد نیاز برای ایجاد تغییرات لازم را جمع آوری کنید.

چگونه منجر به تطبیق حساب می شود؟

بسته به اینکه از فناوری Lead to Account Matching استفاده می کنید ، ویژگی های مختلفی در اختیار شما قرار دارد. با این حال ، هر ابزار از یک مفهوم اساسی کار می کند. این منجر شده شما را برای مشخصات خاص اسکن می کند و سپس آن را با حساب صحیح مطابقت می دهد. این کار را با استفاده از زمینه های مختلف در سابقه سرب شما انجام می دهد.

به عنوان مثال ، این نرم افزار می تواند با مطابقت دامنه در فیلد ایمیل مخاطب با فیلد نام دامنه شرکت ، یک مخاطب را با یک شرکت مرتبط کند. این بدان معناست که Bob@thebestcompanyever.com با www.bestcompanyever.com مرتبط خواهد بود. فرض کنید فروشنده دیگری در سازمان شما با کارمند دیگری در Best Company Ever کار می کند ، زمانی که سرمربی باب وارد می شود. این امتیاز به آن فروشنده واگذار می شود.

مطمئناً می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید ، اما چرا ارزشمندترین دارایی خود را صرف کارهای دفتری کنید که می تواند با استفاده کارآمدتر از فناوری مدیریت شود. محصولاتی مانند Leadangel این کار را به صورت خودکار انجام می دهند و با CRM موجود شما ادغام شده و فاصله بین بازاریابی را برطرف می کنند. اتوماسیون و CRM شما.

اگر از CRM کامل مانند HubSpot استفاده می کنید ، این ابزار در سیستم تعبیه شده است و آماده کار برای شماست. برای فعال کردن این عملکرد در حساب HubSpot خود:

1 از نوار پیمایش اصلی به نماد تنظیمات بروید

2 از منوی نوار کناری سمت چپ به اشیا شرکت ها بروید

3 از بخش اتوماسیون ، کادر انتخاب ایجاد و ارتباط شرکتها با مخاطبین

را انتخاب کنید.

4 برای اجازه دادن به HubSpot برای ایجاد سوابق و ارتباطات جدید شرکت بر اساس آدرس ایمیل مخاطبین موجود ، روی بله

کلیک کنید.

این نه تنها مخاطبین جدید را با توجه به آدرس ایمیل آنها با سوابق شرکت مرتبط می کند ، بلکه برای به روزرسانی سوابق موجود از طریق پایگاه داده شما نیز انجام می شود.

فناوری منجر به تطبیق حساب نه تنها برای تجارت شما مفید است ، بلکه ضروری است. چرا وقت و پول خود را برای تماس با افرادی که از قبل با شرکت شما درگیر هستند و با یکی دیگر از اعضای تیم فروش شما کار می کنند هدر می دهید؟ بخش فروش خود را به یک دستگاه کارآمد و پولساز تبدیل کنید و فروش بیشتر و مشتریان راضی تر را ببینید.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *