بازاریابی ویدیویی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چهار سیستم عامل ویدیویی رفتن به رسانه های اجتماعی و نحوه جذب مخاطبان آنها [داده های جدید]

هفته گذشته HubSpot 2021 گزارش وضعیت بازاریابی نشان می دهد که ویدئو بهترین استراتژی بازاریابی محتوایی است که توسط مارک ها استفاده می شود در حالی که رسانه های اجتماعی به عنوان برترین کانال بازاریابی رتبه بندی می شوند.

با داده هایی از این دست در بالا – و همه سیستم عامل های ویدیویی رسانه های اجتماعی در حال رشد – بدیهی است که بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوای ویدیویی دست به دست هم می دهند.

اگرچه ایجاد فیلم های عالی در شبکه های اجتماعی برای شرکت شما می تواند یک تاکتیک فوق العاده موثر در بازاریابی باشد ، اما هر استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی نباید یک رویکرد کاملاً متناسب باشد. برای اطمینان از اینکه فیلم های شما دیده می شوند و آگاهی از نام تجاری را با کیفیت گسترش می دهند ، باید اطمینان حاصل کنید که فیلم های مناسب مخاطبان مناسب را در سیستم عامل های مناسب می سازید.

Download Now: State of Marketing in 2021 Report

با نمایش گزینه های جدید انتشار ویدیو به طور منظم در سیستم عامل های اجتماعی ، تعیین محل زندگی محتوای شما بخشی از نبرد بازاریابی محتوا است.

برای کمک به شما در تعیین محل انتشار محتوای ویدئویی خود – و انواع ویدئوهایی که باید ارسال کنید – از 300+ مصرف کننده نظر سنجی کردیم تا بفهمیم آنها بیشتر به کجا فیلم ها را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند.

در زیر ، نتایج و چند نکته تخصصی برای ایجاد بهترین استراتژی اشتراک ویدیو در رسانه های اجتماعی برای سال 2021 – از جمله یکی از متخصصان Wistia ، را فاش خواهیم کرد.

مصرف کنندگان در حال تماشای فیلم های رسانه های اجتماعی هستند؟

در سال های اخیر ، سیستم عامل های هدف قرار دادن Gen-Z مانند TikTok و Instagram در حال افزایش هستند. اما اگر فکر می کنید که همه در وهله اول در این سیستم عامل ها ویدئو تماشا می کنند ، ممکن است از آنچه نظرسنجی ما یافته متعجب شوید.

وقتی از مصرف کنندگان پرسیدم “در کدام بستر رسانه های اجتماعی معمولاً فیلم مشاهده می کنید؟” ، 35٪ از پاسخ دهندگان گفتند YouTube.

Youtube, Facebook, and TikTok are the go-to social media video platforms for consumers

منبع داده

اگرچه تعجب آور نیست که یوتیوب یا فیس بوک ، برخی از بزرگترین سیستم عامل های آنلاین جهان ، سایت های مورد علاقه برای مشاهده ویدیو هستند ، اما تنها 8٪ از پاسخ دهندگان گفتند که در درجه اول فیلم ها را در اینستاگرام تماشا می کنند – یکی از پیشگامان داستان ها و ویدیوهای زنده .

یکی دیگر از یافته های شگفت آور این بود که 20٪ از پاسخ دهندگان – یا 1 نفر از هر 5 نفر – در درجه اول از TikTok استفاده می کنند ( جوانترین شبکه اجتماعی در لیست ) برای مشاهده فیلم. اگرچه این لزوما به این معنی نیست که شما باید کل استراتژی خود را به TikTok تغییر دهید ، اما نشان می دهد که این سیستم عامل می تواند آینده امیدوار کننده ای را برای بازاریابان محتوا داشته باشد.

اگر این داده ها شما را از انتشار فیلم ها در سیستم عامل های اشتباه نگران کرده اند ، نفس راحتی بکشید. به یاد داشته باشید که این فقط یک نظرسنجی غیررسمی از مصرف کننده است. اگر از یک گروه سنی خاص ، افراد از یک صنعت خاص یا مصرف کنندگان از مناطق مختلف نظر سنجی کرده بودیم ، ممکن بود نتایج به سیستم عامل های دیگری – مانند LinkedIn یا Twitter – منتهی شود.

با این حال ، حتی اگر این فقط یک نظرسنجی کوچک باشد ، اما به ما یادآوری می کند که ترکیبی از سیستم عامل های قدیمی تر و جدیدتر ، مانند YouTube و TikTok ، سیستم عامل های ویدیویی برای مخاطبان گسترده هستند.

اکنون که به ایده ای درمورد اینکه مصرف کنندگان در ویدئوهای رسانه های اجتماعی در حال تماشا هستند ، رسیده ایم ، چند نکته برای اشتراک گذاری بهترین فیلم ها برای مخاطبان مختلف رسانه های اجتماعی ، شما را راهنمایی می کنیم.

نکاتی برای اشتراک ویدیوهای رسانه های اجتماعی

1 برای اکثر سیستم عامل ها ، از محتوای قابل تنقلات استفاده کنید.

دنیا هر روز سریعتر می شود. در حالی که بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود در حال تماشای فیلم های شبکه های اجتماعی هستند ، برخی در حالی که در صف هستند در فروشگاه یا در حمل و نقل عمومی در حال تماشای آنها هستند. حتی اگر افراد وقت داشته باشند تا ساعت ها ویدیو تماشا کنند ، موارد زیادی در آنجا وجود دارد که می خواهند تقریباً بلافاصله پس از شروع فیلم خود به محتوای بیشتری پیمایش کنند.

به همین دلیل استراتژی ویدئویی شبکه های اجتماعی که باید در سال 2021 مورد توجه قرار گیرد ، تسلط بر هنر محتوای “میان وعده ای” یا فوق العاده کوتاه است.

“Meisha Bochicchio” ، مدیر بازاریابی محتوا در Wistia می گوید: “استفاده از فیلم های میان وعده در شبکه های اجتماعی می تواند در واقع جذابیت بیشتری نسبت به تصاویر ثابت داشته باشد.” “A مطالعه اخیر نشان داده است که 60٪ از بازاریاب ها در مقایسه با تصاویر ثابت تعداد کلیکهای بیشتری را با ارسال ویدیو مشاهده کرده اند.”

وقتی نوبت به ایجاد محتوای قابل تنقلات می رسد ، Bochicchio می گوید: “اول از همه ، به خاطر داشته باشید که بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با پیمایش بینندگان ، به طور خودکار شروع به پخش محتوای ویدئویی می کنند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما به صورت خودکار پخش می شوند. آنها را کوتاه کنید و پیام های اصلی خود را در چند ثانیه اول قرار دهید. به عنوان مثال ، نگاهی به این ویدیو از ویستیا گزارش وضعیت ویدیوی خود. “

“بوچیچیو” توصیه می کند: “به یاد داشته باشید که بیشتر افراد صدای شما را نمی شنوند ، بنابراین مطمئن شوید که فیلم های شما نیز بی صدا هستند.” “پوشش متن را در نظر بگیرید یا زیرنویس ها را مستقیماً در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn ، Twitter و Facebook بارگذاری کنید.

در مثال ویدئویی زیر ، ویستیا شروع مجموعه “Show Business” خود را با یک ویدیوی زیرنویس مشخص می کند که به بینندگان اجازه می دهد اطلاعات اصلی را بدون هیچ گونه صدا دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این استراتژی ، این پست را در مورد محتوای قابل انعطاف یا این پستی که برجسته است ، بررسی کنید جدیدترین روند فیلم کوتاه فرم .

2. قالب های مختلف ویدیویی را نیز امتحان کنید.

در حالی که محتوای میان وعده یک روش عالی برای استفاده در سال 2021 است ، اما می توانید فیلم های طولانی تری را منتشر کنید ، البته به شرط اینکه برای مخاطبان شما جذاب و ارزشمند باشد.

به عنوان مثال ، اگرچه ممکن است افراد تمایل به تماشای تبلیغات دو ساعته نداشته باشند ، می توانند یک پرسش و پاسخ ویدئوی طولانی تر ، یک مصاحبه با یک رهبر فکری یا ویدئویی که داستان طولانی تر اما سرگرم کننده ای را تعریف می کند .

در اینجا مثالی عالی از یک ویدیوی تلویزیونی و برنده کلیو در یک قسمت تلویزیونی است که توسط پپسی ایجاد شده است:

گرچه مطمئناً می توانید ویدیوی با فرم طولانی تر را آزمایش کنید ، می توانید قالب های دیگر را نیز امتحان کنید ، مانند پخش جریانی مستقیم ، فیلم های تعاملی و فیلم های خرید در سیستم عامل هایی مانند Instagram و Facebook. با ظهور قالب های جدید ویدئویی ، تعیین اینکه آیا ممکن است برای نام تجاری شما مفید باشند یا طراحی آزمایشی پیرامون آنها مفید باشد.

مطمئن باشید که معیارهای موفقیت صحیح را شناسایی و پیگیری کرده اید. به عنوان مثال ، اگر ویدیوی طولانی تری را آزمایش می کنید ، به بازدیدها و میزان افت نرخ آن نگاه کنید تا ببینید بینندگان چه مدت در ارتباط هستند. در همین حال ، اگر رویکرد تعاملی تری مانند یک جریان مستقیم یا پرسش و پاسخ را امتحان کنید ، می توانید نظرات ، تعاملات و اشتراک گذاری مطالب را در حالی که زنده هستید نیز یادداشت کنید.

3 با مخاطبان ویدیوی خود در جایی که هستند دیدار کنید.

مانند هر استراتژی شبکه های اجتماعی ، برخی از مطالب در برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند. گرچه ممکن است میان وعده ، محتوای روبرو با مصرف کننده در YouTube ، Facebook و مخاطبان بزرگ مصرف کننده TikTok عملکرد خوبی داشته باشد ، اما یک ویدیوی بازاریابی B2B یا یک پرسش و پاسخ با یک رهبر فکری شرکتی ممکن است در یک شبکه حرفه ای مانند LinkedIn عملکرد بهتری داشته باشد.

خوشبختانه ، برای ایجاد یک استراتژی عالی بازاریابی ، لازم نیست (و نباید مجبور باشید) فیلم های خود را در هر یک از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی قرار دهید. با این حال ، باید در مورد مشخصات جمعیتی هر شبکه اصلی تحقیق کنید ، مشخص کنید مخاطبان ممکن است بیشتر درگیر شوند با محتوای خود ، و انتشار فیلم هایی را شروع کنید که برای مارک و اهداف شما منطقی ترین باشد.

سپس ، همچنان به سیستم عامل هایی که احتمالاً تکامل نیافته اند و فرصت های بیشتری برای مخاطب در آینده برای برند شما فراهم می کنند ، توجه داشته باشید.

4 همیشه به محتوای مورد استفاده مجدد متکی نباشید.

هنگامی که من یک بازاریاب استارتاپ بودم ، دوست داشتم هر زمان که امکان داشت محتوا را دوباره مورد استفاده قرار دهم. و در آن زمان ، وقتی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کمتر پیشرفت می کردند ، این استراتژی م workثر بود.

امروزه استفاده مجدد از برخی محتوای ویدئویی برای سیستم عامل های مختلف در صورت داشتن مخاطبان و ویژگی های مشابه ، همچنان برای مارک ها مفید خواهد بود. این همچنین می تواند یک روش عالی برای آزمایش اینکه آیا استراتژی محتوای شما برای یک سیستم عامل با یک مخاطب کار می کند ، باشد.

اما ، از آنجا که دانستن مخاطبان رسانه های اجتماعی شما بیش از هر زمان دیگری مهم است ، ممکن است بخواهید برای مهمترین سیستم عامل های ویدیویی خود داشتن یک استراتژی ویدیویی کمی متفاوت داشته باشید. هرچند زمانهایی وجود دارد که شما می توانید برای صرفه جویی در وقت یا پهنای باند به راحتی محتوای خود را دوباره استفاده کنید ، برخی از سیستم عامل ها مانند TikTok و Instagram در حال تکامل با الگوریتم هایی هستند که می توانند محتوای شما را محروم کنند اگر دارای یک علامت از شبکه دیگری باشد.

5. تأثیرگذاران – و مشتریان را در آغوش بگیرید.

حتی اگر همه تحقیقات خود را انجام داده اید و روزانه فیلم ها را رد می کنید ، هنوز هم ارسال یک محتوای ویروسی که باعث افزایش مخاطبان شما می شود بسیار دشوار است.

خوشبختانه در هر بستر رسانه اجتماعی متخصصانی وجود دارند که می دانند چگونه فیلم بسازند. و برخی از آنها حتی فیلم هایی برای شما ایجاد می کنند – و سپس آنها را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.

به همین دلیل یک استراتژی رشد عالی می تواند شامل دستیابی به تأثیرگذاران یا رهبران اندیشه با تخصص در صنعت شما و یا آنها را در فیلم های خود قرار دهید یا اینکه آنها را مجبور کنید مارک تجاری شما را در محتوای خود تأیید کنند

اگر نمی توانید از طریق اینفلوئنسر به تقویت استراتژی ویدیوی خود کمک کنید ، می توانید به دنبال مصرف کنندگان خوشحال نیز باشید. با استفاده از این استراتژی می توانید مشتریان را تشویق کنید که ویدیویی در مورد تجربه آنها با نام تجاری شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، یا می توانید ویدیویی پر از چندین محتوای تولید شده توسط کاربر از مشتریان خوشحال ایجاد کنید.

از آنجا که مصرف کنندگان امروزی به اصالت کالا از مارک ها هجوم دارند ، محتوای تولید شده توسط کاربر نه تنها می تواند محتوای ویدئویی رایگان را برای شما فراهم کند بلکه می تواند آگاهی از نام تجاری را به چشم اندازها یا افرادی که درباره شما در شبکه های اجتماعی تحقیق می کنند گسترش دهد.

پیمایش در محتوای رسانه های اجتماعی

بیش از هر زمان دیگری ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا همیشه در حال پیشرفت هستند. به عنوان یک بازاریاب ، مهم است که از آخرین روندها و داده ها مطلع باشید تا بهتر استراتژی های خود را مطلع کنید – خواه در ویدئو یا روش های دیگری سرمایه گذاری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین روند بازاریابی ، گزارش رایگان بازاریابی در سال 2021 را در زیر بارگیری کنید.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *