بازاریابی یوتیوب, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

چرا مردم از YouTube بازدید می کنند و نحوه تعامل با آنها [داده های جدید]

YouTube با بیش از 2 میلیارد کاربر جهانی .

هنوز هم ، با وجود مخاطبان زیاد ، جلب نظر در مورد فیلم های شما چالش برانگیز است.

در نهایت ، برای به دست آوردن بازدید ، پسندیدن ، اشتراک گذاری و حتی مشترکان ، محتوای شما باید حداقل بخشی از مخاطبان عظیم YouTube را در حین برآورده ساختن نیازهایشان جلب کند.

اما ، اگر تازه شروع به کار در YouTube کرده اید یا برای رشد استراتژی خود تلاش می کنید ، ممکن است هنوز ندانید که مخاطبان این سیستم عامل چه چیزی را می خواهند.

برای کمک به بازاریابان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده گسترده کاربران YouTube و علایق آنها ، از تقریباً 300 مشتری پرسیدم: “چرا معمولاً از YouTube بازدید می کنید؟”

این چیزی است که آنها گفتند.

→ Free Templates: How to Use YouTube for Business [Download Now]

چرا مردم از YouTube بازدید می کنند؟

قبل از اینکه ما در مورد آنچه که مردم به عنوان متداول ترین دلیل بازدید خود از YouTube انتخاب کرده اند ، غوطه ور شویم ، ذکر یک نکته قابل ذکر است که در لیست زیر مشاهده نخواهید کرد: کشف محصول.

فقط 3٪ از پاسخ دهندگان در درجه اول از YouTube برای “کسب اطلاعات در مورد محصولات” بازدید می کنند.

A chart explainingg that most people visit youtube to be entertained

منبع داده

با این حال ، هنوز نباید وحشت کنید. به خاطر داشته باشید که ما فقط گروه کوچکی از مصرف کنندگان عمومی راجع به رایج ترین دلیل آنها برای بازدید از YouTube نظرسنجی کردیم. اگر از آنها سه دلیل مهم را جویا می شدیم ، از یک گروه بزرگتر نظرسنجی می کردیم یا از یک جمعیت خاص نظرسنجی می کردیم ، نتایج می توانست متفاوت باشد.

همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از افراد جمعیتی هنگام تحقیق درباره خرید احتمالی ، فیلم های محصول را جستجو می کنند.

در واقع ، در نظر سنجی اخیر 2020 ، 94٪ از مردم گفتند که برای کسب اطلاعات در مورد محصولات ، فیلمهای توضیح دهنده را تماشا می کنند. گرچه ممکن است بسیاری از کاربران YouTube فقط برای فیلم های محصول به پلتفرم YouTube مراجعه نکنند ، اما احتمالاً هنوز هم آنها را تماشا می کنند وقتی مربوط به سفر خریدارشان .

با این حال ، دانستن اینکه مخاطبان YouTube در YouTube به دنبال چه چیزی هستند ، به شما کمک می کند ویدیویی مربوط به مارک یا محصول خود بسازید که همچنان در عناصری مخلوط شود که بتواند آنها را درگیر کند و نیازهای مشاهده آنها را برآورده کند.

بنابراین ، چرا مردم از YouTube بازدید می کنند؟ بیایید در سه انگیزه محبوب غوطه ور شویم.

1 برای تماشای فیلم هایی که مرا سرگرم می کند.

وقتی از مصرف کنندگان پرسیدیم چرا از دومین سکوی بزرگ دنیا بازدید کرده اند ، 65٪ از آنها گفتند که این کار را برای سرگرمی ناب انجام داده اند.

این آمار ممکن است برای بازاریابان وحشتناک باشد ، به خصوص اگر محصولی را بفروشید که فوق العاده پر زرق و برق یا جلب توجه محسوب نشود.

اما ، آمار فوق نباید شما را وحشت زده کند. به خاطر داشته باشید که این فقط یک بررسی کوچک است. اگر این سوال خاص را از افراد گروه های سنی یا صنایع خاصی می پرسیدیم ، نتایج می توانست در جهت دیگری حرکت کند.

با این وجود ، بسیار مهم است که بخاطر داشته باشید افرادی که در YouTube هستند می خواهند از محتوایی که تماشا می کنند سرگرم شوند یا حداقل آنها را شیفته خود کنند. بنابراین ، خواه قصد راه اندازی تبلیغات ویدیویی YouTube یا ویدئوهای استاندارد را داشته باشید ، می خواهید اطلاعاتی سرگرمی ، عملی یا جالب را به آنها اضافه کنید.

این یک ویدیوی عالی است که توسط Headspace و شبکه LOL ، که دارای ویژگی کوین هارت بازیگر است که برای مراقبه و استفاده از Headspace برنامه برای کمک به او در هنگام دویدن آرام استراحت کند.

حتی اگر نمی توانید با یک فرد مشهور مشهور کار کنید ، این ویدئو همچنان یک نمونه عالی از محتوایی است که یک داستان سرگرم کننده در مورد چگونگی حل یک مشکل از مشکلات یک محصول را بیان می کند. در حالی که ممکن است شهرت هارت مردم را به خود جلب کند ، تماشای او در مورد چیزهای قابل گفتگوی روزمره نگران است ، زیرا او با آهسته دویدن می تواند برای مخاطبان قابل گفتن و خنده دار باشد.

2. برای یادگیری نحوه انجام کاری.

همه ما در زندگی لحظه ای داشته ایم که نمی توانیم بفهمیم چگونه کاری انجام می دهیم و اینترنت را برای ویدیویی جستجو می کنیم که می تواند به شما کمک کند. به همین دلیل جای تعجب نیست که 13٪ از پاسخ دهندگان در درجه اول از YouTube بازدید می کنند تا “یاد بگیرند چگونه کاری را انجام دهند”.

به عنوان یک بازاریاب ، می توانید با استفاده از فیلم هایی در مورد چگونگی انجام کارهای مربوط به مارک ، صنعت یا حتی محصول خود ، نیاز مخاطب YouTube را به مشاوره و راهنمایی استفاده کنید.

علاوه بر منطقه بندی در قالب نحوه ، شما همچنین می توانید عناصر سرگرم کننده ای مانند تأثیرگذار یا میزبان ویدئویی سرگرم کننده را با هم ترکیب کنید تا نیاز بیننده به محتوای جالب را برآورده کنید

در اینجا مثالی از نحوه تهیه ویدیو از B Simone Beauty ، مارک لوازم آرایشی به نام موسس آن B Simone . در این ویدئو ، سیمون ، همچنین به خاطر کار خود به عنوان یک کمدین استندآپ مشهور است ، یک آموزش گام به گام در مورد چگونگی ایجاد یک تغییر جذاب برای خود ارائه می دهد.

در حالی که این ویدئو محصولات B Simone Beauty را برجسته می کند ، اما بر نکات آموزش آرایش تمرکز دارد. این نه تنها به مخاطبانی که از این برند مواد آرایشی خریداری کرده اند کمک می کند ، بلکه نکات مفیدی را نیز در اختیار مخاطبان قرار می دهد. با تماشای این فیلم ، شما نه تنها می بینید که استفاده از محصولات B Simone در زندگی واقعی چگونه است ، بلکه می آموزید که سیمون در مورد آرایش چقدر آگاهی دارد. هر دوی این عناصر می توانند بینندگان را قادر به اعتماد به شرکت و کیفیت محصول کنند.

3 برای یادگیری در مورد چیزی ، مانند سرگرمی ، علاقه یا صنعت.

در حالی که برخی از افراد از YouTube برای یافتن راهنماهای گام به گام در مورد چگونگی انجام کار استفاده می کنند ، برخی فقط فیلم ها را تماشا می کنند تا هرچه بیشتر اطلاعات با ارزش را به خود اختصاص دهند در نظرسنجی ما ، 13٪ از پاسخ دهندگان گفته اند که برای “کسب اطلاعات در مورد یک سرگرمی ، علاقه یا صنعت” از YouTube بازدید می کنند.

به عنوان بازاریاب ، می توانید از این کاربر YouTube مورد نیاز در ویدیوها یا تبلیغات در جریان خود استفاده کنید. در اینجا فقط چند روش برای قرار دادن اطلاعات ارزشمند در ویدیوی بعدی شما وجود دارد.

  • هدایت ویدیو با یک آمار شگفت آور یا جالب.
  • حاوی نکات تخصصی یا مصاحبه های پر بینش از رهبران شرکت یا کارشناسان صنعت.
  • ضبط یک فیلم توضیح دهنده با گرافیک جالب ، نمودارها و اطلاعات جالب در مورد موضوعی مربوط به صنعت یا برند شما.

در اینجا مثالی از ویدیوی HubSpot ارسال شده است که در مورد چگونگی بلوغ مخاطبان TikTok با بحث درمورد آمار و حقایق مربوط به این سیستم عامل صحبت می کند.

اگرچه HubSpot ابزاری TikTok نیست ، اما مخاطبان زیادی در زمینه بازاریابی شرکت با این فیلم درگیر می کند که بینندگان را در مورد موضوعی کاملاً مرسوم تربیت می کند.

با ایجاد فیلم های آموزنده یا آموزشی مرتبط با صنعت خود ، بینندگان با علایق مشابه را قادر می سازید تا چیز جدیدی را بیاموزند و در عین حال برای شرکت شما اعتماد ایجاد کنند. بنابراین ، حتی اگر صریحاً از محصول خود نام نبرید ، بینندگان می توانند دفعه دیگر که در فضای اولیه شما خرید می کنند ، نام تجاری و تخصص شما را به یاد بیاورند. به همین ترتیب ، اگر کسی تحقیق در مورد محصول را انجام دهد و با کانال YouTube شما روبرو شود ، ممکن است اعتماد کند که مارکی با دانش کافی در مورد یک صنعت ، محصولات با کیفیت بالا ایجاد خواهد کرد.

پاسخهای دیگر

گذشته از سه پاسخ اصلی ، 3٪ از مردم گفتند که آنها برای تماشای فیلم “افراد مشهور یا تأثیرگذار” مورد علاقه خود به YouTube می روند در حالی که 3٪ دیگر از این پلتفرم برای یافتن فیلم های مربوط به “اخبار و روندها” استفاده می کنند.

اگرچه این پاسخها نیازی به اطلاع رسانی استراتژی شما ندارند ، اما با موضوعاتی که افراد به دنبال سرگرمی و اطلاعات جالب هستند همسو هستند.

پذیرش مخاطبان غول پیکر YouTube

در نهایت ، بعید به نظر می رسد که هر بیننده YouTube محتوای شما را دوست داشته باشد یا انواع ویدئوهای شما را جستجو کند. با این حال ، از آنجا که مخاطبان بسیار گسترده هستند ، حداقل بخش بزرگی از آن وجود دارد که می تواند با استراتژی بازاریابی شما درگیر شود. همزمان با تدوین یا تنظیم دقیق تاکتیک های خود ، این نکات را به خاطر بسپارید:

  • مخاطبان خود را بشناسید: اطلاعاتی را در مورد افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند بیاموزید ، بهترین اطلاعات جمعیتی یا اهداف مورد نظر را شناسایی کنید و ببینید چه نوع فیلم هایی را بیشتر درگیر می کند.
  • آموزش و سرگرمی را آمیخته کنید: در حالی که بسیاری از افراد برای سرگرمی یا فرار از زندگی روزمره خود از این بستر بازدید می کنند ، دیگران اطلاعات ارزشمند یا مفید را می خواهند. بنابراین ، سعی کنید محتوایی ایجاد کنید که بینندگان را فریب دهد و در عین حال اطلاعات ارزشمندی در رابطه با برند یا صنعت خود ارائه دهید.
  • خود را به فیلم های محصول محدود نکنید: در حالی که مطمئناً می توانید چند نسخه آزمایشی ارسال کنید داستان مشتری جالب ، و در چند ویدیو محصول خود را ذکر کنید ، به خاطر داشته باشید که YouTube بازدید کنندگان ممکن است به دنبال محتوای تجاری مانند نباشند. سعی کنید تنوع را با توضیح دهندگان ، مصاحبه های تخصصی یا سایر قالب های ویدیویی جالب اما با مارک تجاری اضافه کنید.

در زمینه توسعه یا گسترش استراتژی YouTube خود به کمک بیشتری نیاز دارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار دادیم.

این داده ها را در مورد دلیل بررسی کنید مردم از ویدیوهای YouTube کلیک می کنند ، این راهنمای نهایی بازاریابی YouTube ، یا منبع رایگان زیر را بارگیری کنید.

New call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *