سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

پانداها ، پنگوئن ها ، مرغ مگس خوار ، اوه من! نحوه پیگیری آخرین روندهای سئو

penguins آیا به نظر نمی رسد که هربار که به عقب برمی گردید یک بروزرسانی جدید SEO وجود دارد؟ شما دائماً در مورد مرغ مگس خوار ، پانداها و پنگوئن ها می شنوید ، اما این معنی چیست؟ (و این حیوانات چه ارتباطی با بهینه سازی موتور جستجو دارند؟)

به روز بودن در مورد همه چیز در دنیای SEO بسیار گیج کننده است. اگر متخصص SEO نباشید که اصطلاحات این به روزرسانی ها را درک کنید ، ممکن است حتی سخت تر باشد. اما غیر ممکن نیست.

برای به روز بودن در مورد روندهای SEO ، چند کار دیگر باید انجام دهید تا مطمئن شوید آخرین اطلاعات SEO را در اختیار دارید. در اینجا فرآیندی است که می توانید برای اطلاع از آن ادامه دهید.

1) ایجاد جریان در توییتر.

توییتر برای اخبار سریع و لحظه ای عالی است ، بنابراین برای شروع ، برخی از اصطلاحات مربوط به SEO را در توییتر ایجاد کنید. از اصطلاحاتی مانند “الگوریتم Google” ، “Google Panda” ، “Google Hummingbird” یا “Google Penguin” استفاده کنید. شما می توانید استفاده از اصطلاحاتی مانند “SEO” و “بهینه سازی موتور جستجو” را انتخاب کنید ، اما به احتمال زیاد تحت تأثیر سیل توییت هایی قرار می گیرید. بنابراین توصیه می کنم آن را خاص و ساده نگه دارید.

علاوه بر رعایت اصول SEO در توییتر ، رهبران فکری که در مورد SEO صحبت می کنند را دنبال کنید. این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد اما به آنها محدود نمی شود:

مشتریان HubSpot ، در واقع می توانید این کار را در حساب HubSpot خود با استفاده از صندوق ورودی اجتماعی انجام دهید-o nce شما در ابزار رسانه های اجتماعی هستید ، شخص یا موضوعی را در بالا جستجو کنید. در این مورد ، من “الگوریتم Google” را جستجو می کنم.

social-inbox-search

نتایج جستجوی شما مطابق شکل زیر ظاهر می شود. در قسمت بالا افرادی که می توانید دنبال کنید و در مورد عبارت جستجوی شما صحبت می کنند به شما نشان داده می شود. توییت های پایین افرادی را نشان می دهد که عبارت جستجوی شما را ذکر کرده اند.

social-inbox-results

هنگامی که آماده ایجاد یک جریان در صندوق ورودی اجتماعی بر اساس نتایج خود هستید ، روی “ایجاد جریان با الگوریتم google” … یا عبارت جستجوی شما … در بالا کلیک کنید. توجه داشته باشید که همچنین می توانید تعداد توییت های خود را در ساعت مشاهده کنید.

social-inbox-stream

2) در وبلاگ های SEO مشترک شوید.

هر زمان که تغییرات عمده ای در SEO ایجاد می شود ، وبلاگ های SEO با محتوای اطلاعاتی روشن می شوند که به بقیه جهان کمک می کند همه چیز را درک کنند. RSS خود را تنظیم کنید – یا از طریق ایمیل مشترک شوید – تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید. ممکن است مقالاتی را ببینید که بیش از حد برای ذائقه شما به کار می روند ، اما مشکلی نیست – آنها را نادیده بگیرید و فقط روی پست هایی تمرکز کنید که به شما اطلاع می دهند در مورد روندهای جدید و به روزرسانی های اخیر که بر نحوه انجام کار شما تأثیر می گذارد.

اگر می خواهید این کار را یک قدم فراتر ببرید ، Google Alert را برای برخی از شرایط SEO که برای ایجاد جریان توییتر خود استفاده کرده اید تنظیم کنید. این امر به شما اطمینان می دهد که بسته به ترجیحات خود ، بلافاصله ، روزانه یا هفتگی اطلاع پیدا کنید.

در اینجا چند وبلاگ فوق العاده SEO وجود دارد که می توانید از آنها برای شروع اشتراک RSS یا ایمیل خود استفاده کنید:

3) با Google Webmaster Tools به روز باشید.

Google Webmaster Tools نه تنها راهی برای مردم برای اطمینان از بهینه سازی سایت های آنها. بله ، این کار را انجام می دهد ، اما همچنین دارای یک سری منابع است که بهترین شیوه های SEO را برای شما توضیح می دهد. می توانید اطلاعاتی در مورد SEO ، نحوه خزیدن Google در سایت شما و موارد دیگر پیدا کنید.

webmaster

Google Webmaster Tools همچنین می تواند اطلاعات مفصلی در مورد عملکرد سایت شما ارائه دهد ، از جمله عبارتهای جستجوی شما ، پیوندهای داخلی ، کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید و موارد دیگر. برای اطلاعات بیشتر در مورد همه کارهایی که می توانید با این ابزارها انجام دهید ، این پست را بررسی کنید .

4) هر هفته 15-30 دقیقه را برای یادگیری اختصاص دهید.

اگر واقعاً می خواهید از همه چیز درباره SEO مطلع باشید ، مهم است که برای مصرف فعال اطلاعات ، کمی وقت بگذارید. اگر بیش از 15 تا 30 دقیقه در هفته وقت دارید تا این کار را انجام دهید ، بسیار عالی است ، اما بررسی هفتگی به شما کمک می کند تا نسبتاً در جریان باشید.

اگر می خواهید غواصی عمیق تری انجام دهید ، احتمالاً باید زمان بیشتری را برای خود اختصاص دهید. در هر صورت ، مقداری از تقویم خود را مسدود کنید تا مطمئن شوید از منابع جمع آوری شده به خوبی استفاده می کنید.

5) از پنل SEO HubSpot استفاده کنید.

اگر مشتری HubSpot هستید که از وبلاگ COS استفاده می کند ، ممکن است اخیراً افزونه ای را در ابزار وبلاگ نویسی خود مشاهده کرده باشید – پنل SEO – که به شما توصیه می کند چگونه می توانید محتوای وبلاگ خود را بهینه کنید. زیبایی این پانل این است که با به روزرسانی SEO ، پانل SEO به روز می شود تا به روزترین اطلاعات را در مورد نحوه بهینه سازی محتوای شما برای SEO نشان دهد.

اینطور فکر کنید: همه اطلاعاتی که درباره سئو و جدیدترین گرایش ها می آموزید در پنل تعبیه شده است تا به شما کمک کند هر روز به روز باشید. لیستی از نکات قابل اجرا ، پیوند توصیه ها ، و حتی پیشنهادات دعوت به اقدام برای بهبود نرخ تبدیل خود را مشاهده خواهید کرد.

seo-panel

6) به گروه های LinkedIn متمرکز بر SEO بپیوندید.

هر زمان که بخواهم بحث های هوشمندانه ای راجع به موضوعاتی که بر شغل روزانه من یا شغل من تأثیر می گذارد ببینم ، به گروه های LinkedIn مراجعه می کنم. منابع ، مقاله ها و بحث های زیادی برای هر کسی که به دنبال کمک در زمینه SEO است وجود دارد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در مورد به روز رسانی های بزرگ در آنجا خواهید شنید. حتی بهتر از این ، این فرصت را خواهید داشت که س questionsالات خود را مطرح کرده و با سایر افرادی که به بروزرسانی ها علاقه دارند و اطلاعات زیادی در مورد SEO دارند آشنا شوید.

شخصاً ، من این گروه های LinkedIn را توصیه می کنم – اما پیش بروید و دیگران را که ممکن است به آنها ملحق شوید ، کشف کنید:

خوب ، نوبت شماست – چه راههای دیگری را در جریان روندهای سئو قرار می دهید؟ منبع مورد نیاز شما چیست؟

free guide: common seo myths

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *