سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

پانداها ، پنگوئن ها ، مرغ مگس خوار ، آه من! چگونه با جدیدترین روندهای جستجوگر SEO همگام شویم

penguins به نظر نمی رسد هر بار که ورق می زنید یک به روزرسانی جدید SEO انجام می شود؟ شما مدام در مورد مرغ مگس خوار و پاندا و پنگوئن می شنوید ، اما معنی این حرف چیست؟ (و این حیوانات با بهینه سازی موتور جستجو چه ارتباطی دارند؟)

به روز بودن در مورد همه چیزهایی که در جهان سئو وجود دارد بسیار گیج کننده است. اگر شما یک متخصص SEO نباشید که اصطلاحات این به روزرسانی ها را درک کند ، ممکن است حتی دشوارتر باشد. اما غیرممکن نیست.

برای به روز بودن در مورد روند جستجوگرها ، چند کار دیگر نیز وجود دارد که باید انجام دهید تا مطمئن شوید جدیدترین اطلاعات SEO را در دستان خود دارید. در اینجا فرایندی وجود دارد که می توانید برای آگاهی از آن دنبال کنید.

1) جریانی را در توییتر ایجاد کنید.

توییتر برای اخبار سریع و بی درنگ جالب است ، بنابراین برای شروع ، برخی از اصطلاحات مربوط به SEO را در توییتر ایجاد کنید. از اصطلاحاتی از جمله “الگوریتم Google” ، “Google Panda” ، “Google Hummingbird” یا “Google Penguin” استفاده کنید. شما می توانید استفاده کنید و از اصطلاحاتی مانند “SEO” و “بهینه سازی موتور جستجو” استفاده کنید ، اما به احتمال زیاد شما درگیر سیل توییت ها خواهید شد. بنابراین توصیه می کنم آن را خاص و ساده نگه دارید

علاوه بر پیروی از اصطلاحات SEO در توییتر ، رهبران فکری را که در مورد SEO صحبت می کنند دنبال کنید. این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد اما محدود نمی شوند:

مشتریان HubSpot ، در واقع می توانید این کار را در حساب HubSpot خود با استفاده از صندوق ورودی اجتماعی انجام دهید – o social-inbox-search

نتایج جستجوی شما مانند تصویر زیر نشان داده می شود. در قسمت بالا افرادی به شما نشان داده می شوند که می توانند در مورد عبارت جستجوی شما صحبت کنند. توییت های موجود در پایین افرادی را نشان می دهد که عبارت جستجوی شما را ذکر کرده اند.

social-inbox-results

وقتی برای ایجاد یک جریان در صندوق ورودی اجتماعی بر اساس نتایج خود آماده شدید ، روی “ایجاد جریان با الگوریتم گوگل” کلیک کنید … یا هر عبارت جستجوی شما … در بالا کلیک کنید. توجه داشته باشید که همچنین خواهید دید که در هر ساعت چه تعداد توییت را انتظار دارید.

social-inbox-stream

2) عضویت در وبلاگ های جستجوگرها.

هر زمان که یک تغییر عمده در SEO ایجاد شود ، وبلاگهای SEO با محتوای اطلاعاتی روشن می شوند که به بقیه جهان کمک می کند همه چیز را درک کنند. خوراک RSS خود را تنظیم کنید – یا از طریق ایمیل مشترک شوید – تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید. ممکن است مقالاتی را ببینید که به دلیل سلیقه شما بسیار زیاد در ذرات چربی فرو می روند ، اما اشکالی ندارد – این موارد را نادیده بگیرید و فقط بر روی پست هایی تمرکز کنید که به شما اجازه می دهند در مورد روندهای جدید و به روزرسانی های اخیر که بر نحوه انجام کار شما تأثیر می گذارد ، اطلاع پیدا کنید. اگر می خواهید این کار را یک گام جلوتر بردارید ، برای برخی از اصطلاحات SEO مشابهی که برای ایجاد جریان Twitter خود استفاده کرده اید ، یک Google Alert تنظیم کنید. با این کار بسته به موارد دلخواه خود بلافاصله ، روزانه یا هفتگی از این موضوع اطمینان پیدا خواهید کرد.

در اینجا چند وبلاگ خارق العاده SEO وجود دارد که می توانید برای شروع اشتراک RSS یا اشتراک ایمیل خود از آنها استفاده کنید:

3) با Google Webmaster Tools در جریان باشید.

Google Webmaster Tools فقط راهی نیستند تا افراد مطمئن شوند سایتهایشان به درستی بهینه شده است. بله ، این کار را انجام می دهد ، اما همچنین دارای یک سری منابع است که بهترین روش های جستجوگرها را برای شما توضیح می دهد. می توانید در مورد SEO ، نحوه جستجوی سایت در Google و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

webmaster

Google Webmaster Tools همچنین می تواند اطلاعات مفصلی در مورد عملکرد سایت شما از جمله سeriesالات جستجوی شما ، پیوندهای داخلی ، کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید و موارد دیگر ارائه دهد. برای جزئیات بیشتر درباره هر کاری که می توانید با این ابزارها انجام دهید ، این پست را بررسی کنید .

4) هر هفته 15-30 دقیقه کنار بگذارید تا یاد بگیرید

اگر واقعاً می خواهید “در مورد هر چیزی که در مورد SEO است” مطلع شوید ، مهم است که برای استفاده فعال اطلاعات ، کمی وقت بگذارید. اگر بیش از 15-30 دقیقه در هفته برای انجام این کار وقت دارید ، بسیار عالی است ، اما یک اعلام حضور در این هفته به شما کمک می کند تا نسبتاً فعلی بمانید.

اگر می خواهید غواصی عمیق تری انجام دهید ، احتمالاً باید زمان بیشتری را برای خود اختصاص دهید. در هر صورت مقداری از تقویم خود را مسدود کنید تا مطمئن شوید منابعی را که جمع آوری کرده اید به خوبی استفاده می کنید.

5) از پنل SEO HubSpot استفاده کنید.

اگر مشتری HubSpot هستید که از وبلاگ COS استفاده می کنید ، ممکن است اخیراً به ابزار وبلاگ نویسی خود – پنل SEO – مراجعه کرده باشید که به شما مشاوره عملی در مورد چگونگی بهینه سازی محتوای وبلاگ خود می دهد. زیبایی این پنل این است که با به روزرسانی SEO ، پنل SEO به روز می شود تا به روزترین اطلاعات مربوط به نحوه بهینه سازی محتوای خود را برای SEO منعکس کند.

به این روش فکر کنید: تمام اطلاعاتی که درباره SEO و جدیدترین روندها می آموزید در این پنل تعبیه شده است تا به شما کمک کند هر روز را به روز نگه دارید. شما لیستی از نکات قابل اجرا را مشاهده می کنید ، که توصیه ها را به هم پیوند می دهد ، حتی پیشنهادهای دعوت به عمل برای کمک به بهبود نرخ تبدیل شما.

seo-panel

6) به گروههای LinkedIn متمرکز بر SEO بپیوندید.

هر زمان که بخواهم بحث های هوشمندانه ای درباره موضوعاتی که بر شغل روزمره یا حرفه من تأثیر می گذارد ببینم ، به گروه های LinkedIn مراجعه می کنم. هزاران منبع ، مقاله و بحث برای هر کسی که در زمینه جستجوگرها به دنبال کمک است وجود دارد ، بنابراین مطمئن باشید که در مورد به روزرسانی های بزرگ در آنجا اطلاعاتی خواهید شنید. حتی بهتر ، این فرصت را خواهید داشت که س questionsال کنید و با افراد دیگری که به بروزرسانی ها علاقه دارند و اطلاعات زیادی در مورد SEO دارند ، درگیر شوید.

من شخصاً این گروههای LinkedIn را توصیه می کنم – اما به جستجوی دیگران بپردازید که علاقمند به پیوستن آنها هستید:

بسیار خوب ، نوبت شماست – از چه راه های دیگری می توانید از روند SEO مطلع شوید؟ منبع اصلی شما چیست؟

free guide: common seo myths

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *