سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

پانداها ، پنگوئن ها ، مرغ مگس خوار ، آه من! نحوه پیگیری آخرین روندهای سئو

penguins به نظر نمی رسد هر بار که ورق می زنید یک به روزرسانی جدید SEO انجام می شود؟ شما دائماً در مورد مرغ مگس خوار ، پانداها و پنگوئن ها می شنوید ، اما معنی آن چیست؟ (و این حیوانات با بهینه سازی موتور جستجو چه ارتباطی دارند؟)

به روز بودن در مورد همه چیزهایی که در جهان سئو وجود دارد بسیار گیج کننده است. اگر متخصص SEO نباشید که اصطلاحات این به روزرسانی ها را درک کنید ، ممکن است حتی سخت تر باشد. اما غیرممکن نیست.

برای به روز بودن در مورد روند جستجوگرها ، چند کار دیگر نیز وجود دارد که باید انجام دهید تا مطمئن شوید جدیدترین اطلاعات SEO را در دستان خود دارید. در اینجا فرایندی وجود دارد که می توانید برای آگاهی از آن دنبال کنید.

1) یک جریان در توییتر ایجاد کنید.

توییتر برای اخبار سریع و بی درنگ جالب است ، بنابراین برای شروع ، برخی از اصطلاحات مربوط به سئو را در توییتر ایجاد کنید. از اصطلاحاتی مانند “الگوریتم Google” ، “Google Panda” ، “Google Hummingbird” یا “Google Penguin” استفاده کنید. شما می توانید استفاده کنید و از اصطلاحاتی مانند “SEO” و “بهینه سازی موتور جستجو” استفاده کنید ، اما به احتمال زیاد شما درگیر سیل توییت ها خواهید شد. بنابراین توصیه می کنم آن را به صورت خاص و ساده رعایت کنید.

علاوه بر پیروی از اصطلاحات SEO در توییتر ، رهبران فکری را که در مورد SEO صحبت می کنند دنبال کنید. این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد اما محدود به آنها نمی شود:

مشتریان HubSpot ، در واقع می توانید این کار را در حساب HubSpot خود با استفاده از صندوق ورودی اجتماعی انجام دهید – o social-inbox-search

نتایج جستجوی شما مانند تصویر زیر نشان داده می شود. در قسمت بالا افرادی به شما نشان داده می شوند که می توانند در مورد عبارت جستجوی شما صحبت کنند. توییت های موجود در پایین افرادی را نشان می دهد که عبارت جستجوی شما را ذکر کرده اند.

social-inbox-results

وقتی برای ایجاد یک جریان در صندوق ورودی اجتماعی بر اساس نتایج خود آماده شدید ، روی “ایجاد جریان با الگوریتم گوگل” کلیک کنید … یا هر عبارت جستجوی شما … در بالا کلیک کنید. توجه داشته باشید که همچنین خواهید دید که در هر ساعت چه تعداد توییت را انتظار دارید.

social-inbox-stream

2) عضویت در وبلاگ های جستجوگرها.

هر زمان که یک تغییر عمده در SEO ایجاد شود ، وبلاگهای SEO با محتوای اطلاعاتی روشن می شوند که به بقیه جهان کمک می کند همه چیز را درک کنند. خوراک RSS خود را تنظیم کنید – یا از طریق ایمیل مشترک شوید – تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید. ممکن است مقالاتی را ببینید که بیش از حد برای ذائقه شما به کار می روند ، اما مشکلی نیست – آنها را نادیده بگیرید و فقط روی پست هایی تمرکز کنید که به شما اطلاع می دهند در مورد روندهای جدید و به روزرسانی های اخیر که بر نحوه انجام کار شما تأثیر می گذارد. اگر می خواهید این کار را یک گام جلوتر بردارید ، برای برخی از اصطلاحات SEO مشابهی که برای ایجاد جریان Twitter خود استفاده کرده اید ، یک Google Alert تنظیم کنید. با این کار بسته به موارد دلخواه خود بلافاصله ، روزانه یا هفتگی از این موضوع اطمینان پیدا خواهید کرد.

در اینجا چند وبلاگ فوق العاده SEO وجود دارد که می توانید از آنها برای شروع اشتراک RSS یا ایمیل خود استفاده کنید:

3) با Google Webmaster Tools در جریان باشید.

Google Webmaster Tools فقط راهی نیستند تا افراد مطمئن شوند سایتهایشان به درستی بهینه شده است. بله ، این کار را انجام می دهد ، اما همچنین دارای یک سری منابع است که بهترین روش های جستجوگرها را برای شما توضیح می دهد. می توانید اطلاعاتی در مورد SEO ، نحوه خزیدن Google در سایت شما و موارد دیگر پیدا کنید.

webmaster

Google Webmaster Tools همچنین می تواند اطلاعات مفصلی در مورد عملکرد سایت شما ارائه دهد ، از جمله عبارتهای جستجوی شما ، پیوندهای داخلی ، کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید و موارد دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همه کارهایی که می توانید با این ابزار انجام دهید ، این پست را بررسی کنید .

4) هر هفته 15-30 دقیقه کنار بگذارید تا یاد بگیرید.

اگر واقعاً می خواهید از همه چیز درباره SEO مطلع باشید ، مهم است که برای مصرف فعال اطلاعات ، کمی وقت بگذارید. اگر بیش از 15-30 دقیقه در هفته برای انجام این کار وقت دارید ، بسیار عالی است ، اما یک اعلام حضور در این هفته به شما کمک می کند تا نسبتاً فعلی بمانید.

اگر می خواهید غواصی عمیق تری انجام دهید ، احتمالاً باید زمان بیشتری را برای خود اختصاص دهید. در هر صورت ، مدتی را در تقویم خود مسدود کنید تا مطمئن شوید از منابع جمع آوری شده به خوبی استفاده کرده اید.

5) از پنل SEO HubSpot استفاده کنید.

اگر مشتری HubSpot هستید و از وبلاگ COS استفاده می کنید ، ممکن است اخیراً موارد اضافه شده به ابزار وبلاگ نویسی خود – پنل SEO – را دیده باشید که به شما مشاوره عملی در مورد چگونگی بهینه سازی محتوای وبلاگ خود می دهد. زیبایی این پنل این است که با به روزرسانی SEO ، پنل SEO به روز می شود تا به روزترین اطلاعات مربوط به نحوه بهینه سازی محتوای خود را برای SEO منعکس کند.

به این روش فکر کنید: تمام اطلاعاتی که درباره SEO و جدیدترین روندها می آموزید در این پنل تعبیه شده است تا به شما کمک کند هر روز را به روز نگه دارید. شما لیستی از نکات قابل اجرا را مشاهده می کنید ، که توصیه ها را به هم پیوند می دهد ، حتی پیشنهادهای دعوت به عمل برای کمک به بهبود نرخ تبدیل شما.

seo-panel

6) به گروههای LinkedIn متمرکز بر SEO بپیوندید.

هر زمان که بخواهم بحث های هوشمندانه ای راجع به موضوعاتی که بر شغل روزانه من یا شغل من تأثیر می گذارد ببینم ، به گروه های LinkedIn مراجعه می کنم. هزاران منبع ، مقاله و بحث برای هر کسی که در زمینه جستجوگرها به دنبال کمک است وجود دارد ، بنابراین مطمئن باشید که در مورد به روزرسانی های بزرگ در آنجا اطلاعاتی خواهید شنید. حتی بهتر ، این فرصت را خواهید داشت که س questionsال کنید و با افراد دیگری که به بروزرسانی ها علاقه مند هستند و اطلاعات زیادی در مورد SEO دارند ، درگیر شوید.

من شخصاً این گروههای LinkedIn را توصیه می کنم – اما به جستجوی دیگران بپردازید که ممکن است علاقه مند باشید به آنها بپیوندید:

بسیار خوب ، نوبت شماست – با چه روش های دیگری از روند SEO مطلع می شوید؟ منبع مورد نیاز شما چیست؟

free guide: common seo myths

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *