سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

پاسخ 18 س SEOال SEO که از پرسیدن آنها خیلی ترسیده اید

وقتی برای اولین بار بازاریابی را شروع کردم ، فکر کردم که می دانم SEO چیست. می دانستم که به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. و من می دانستم که هرچه SEO شما بهتر باشد ، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت. من الان یک نابغه سئو هستم ، درسته؟

نه خیلی موارد زیادی وجود دارد که من نمی دانستم نمی دانم – و همانطور که بیشتر یاد گرفتم ، س andالات بیشتری ایجاد می کرد.

بنابراین بیایید در مورد همه موارد سئو در مورد راه های مختلف صحبت کنم ، اما مطمئن نبودم که از چه کسی توضیح می خواهم. امیدوارم اگر با هر یک از این س questionsالات که به ظاهر ساده هستند اما هنوز هم گیجی زیادی ایجاد می کنند ، به شما کمک کند.

پاسخ به س SEOالات متداول سئو که از پرسیدن شما خجالت می کشید

1) SEO چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این به تکنیک هایی گفته می شود که به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی ارگانیک برای افرادی که از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و Yahoo به دنبال مارک ، محصول یا خدمات شما هستند ، بیشتر دیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر ، این پست را بررسی کنید .

2) تفاوت بین نتایج ارگانیک در مقابل پرداخت چیست؟

نتایج ارگانیک نتایجی هستند که براساس الگوریتم به صورت رایگان در موتورهای جستجو ظاهر می شوند. نتایج جستجوی پولی – یا غیر آلی – در بالا یا کنار صفحه ظاهر می شوند. اینها پیوندهایی است که تبلیغ کنندگان برای نمایش در موتورهای جستجوی مختلف پرداخت می کنند.

paid-vs-organic

3) توضیحات متا چیست و آیا هنوز هم مهم هستند؟

متا توضیحات متنی است که در زیر صفحه شما در یک نتیجه موتور جستجو ظاهر می شود و توضیح می دهد صفحه به چه معناست. در این مثال ، توضیحات متا “فقط در 9 مرحله آسان با عناصر لازم برای نوشتن یک پست وبلاگ جامع آشنا شوید.”

meta-description

توصیفات متا هنوز مهم هستند ، فقط به همان روش قبلی نیستند. آنها قبلاً مکانی برای بهینه سازی کلمات کلیدی بودند تا خزنده ها اطلاعات بیشتری در مورد محتوای صفحه شما داشته باشند. اکنون مهمتر است که شما چیزی جذاب بنویسید که باعث شود خوانندگان بخواهند کلیک کنند ، بنابراین می توانید نرخ تبدیل را از نتایج SERP به وب سایت خود بهبود دهید.

4) آیا باید نام دامنه خود را برای درج کلمات کلیدی بهینه کنم؟

دامنه اصلی شما فقط به منظور بهینه سازی کلمات کلیدی نباید شامل یک کلمه کلیدی باشد – که در واقع می تواند به SEO شما آسیب برساند. اگر نام شرکت شما یک کلمه کلیدی دارد ، بسیار خوب ، اما به خرید inboundmarketingsoftwarebloggingsocialseoemailautomation.com اقدام نکنید. منظورم را دریافت کنید؟

5) از کجا می دانم وقتی از تعداد مناسب کلمات کلیدی در یک صفحه استفاده می کنم؟

متأسفانه ، من نمی توانم عدد دقیقی را به شما بگویم که تعداد “مناسب” کلمات کلیدی یک صفحه باشد ، بیشتر به این دلیل که این روش غلطی است که می توانید در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی فکر کنید.

هیچ تراکم کلمه کلیدی مورد نظر شما نیست – در حقیقت ، استفاده بیش از حد از یک کلمه کلیدی به دلیل “پر کردن کلمات کلیدی” منجر به جریمه می شود. فقط خواننده را در ذهن داشته باشید و فقط در صورت لزوم از کلمات کلیدی استفاده کنید. شما به اندازه کافی فرصت طبیعی برای درج کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد که حتی نگران رسیدن به یک عدد دلخواه نخواهید بود.

6) تفاوت بین پیوندهای داخلی و ورودی چیست؟

پیوندهای داخلی پیوندهایی به صفحه ای در سایت شما هستند که به صفحه دیگری در سایت شما می روند. پیوندهای ورودی ، وب سایت های دیگری هستند که به مطالب شما پیوند دارند. هر دو برای SEO ارزشمند هستند.

7) به چه تعداد پیوند داخلی در هر صفحه از محتوا نیاز دارم؟

درست مثل این که از پر کردن بیش از حد کلمات کلیدی در محتوای خود خودداری کنید ، باید از پر کردن پیوندهای زیاد در محتوای خود نیز خودداری کنید. فقط وقتی آنها را بهبود می بخشد که تجربه خواننده را بهبود بخشد.

8) “|” کجاست روی صفحه کلید من؟

برای یافتن آن نماد به تصاویر صفحه زیر مراجعه کنید.

pc-keyboard
mac-keyboard

9) آیا برای انجام SEO باید کدی بدانم؟

نیازی نیست بدانید که چگونه برای هر عنصر بهینه سازی جستجو کدگذاری کنید. برخی از روشهای پیشرفته SEO وجود دارد که شما به یک درک اساسی از کد برای آنها نیاز دارید ، اما برای هر قسمت لازم نیست.

10) robots.txt چیست؟

این صفحه ای است که به موتورهای جستجو اطلاعات مربوط به صفحاتی را که یک شرکت می خواهد نمایه شود یا خزیده شود ، می دهد. با انجام کار با YOURDOMAIN / robots.txt می توانید این صفحه را پیدا کنید.

11) پرونده sitemap.xml چیست؟

این فایل نمایه ای از تمام صفحات سایت شما است. این یک مرجع سریع برای موتورهای جستجو برای محتوایی است که می خواهید نمایه سازی شود.

12) تفاوت ایندکس شده با خزیدن چیست؟

وقتی موتورهای جستجو به محتوای وب سایت شما نگاه می کنند ، سایت شما را خزنده می کنند. همانطور که آنها سایت شما را خزیدن می کنند ، آنها محتوای فهرست ای را که در موتور جستجو ظاهر می شود ، نشان می دهند. با این وجود ، نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که همه مطالب نمایه سازی نمی شوند. موتورهای جستجو با گذراندن مراحل خزیدن ، محتوای مورد نظر خود را انتخاب می کنند و فهرست نمی شوند.

13) چگونه می توانم ببینم که چه صفحاتی ایندکس می شوند؟

به راحتی تایپ کردن در سایت: www.YOURDOMAIN.com برای یافتن صفحاتی که در ایندکس نمایه می شوند در سایت خود پیدا کنید.

14) چرا به تصاویر alt نیاز به متن دارید؟

موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند ، اما می توانند متن را بخوانند. متن alt به آنها کمک می کند تا بفهمند تصاویر در مورد چه چیزهایی هستند. بعلاوه ، اگر صفحه ای به دلایلی بارگیری نمی شود ، مردم هنوز هم می توانند با خواندن متن alt متوجه شوند که تصویر چیست.

15) دیدن نتایج حاصل از SEO چقدر طول می کشد؟

چند عامل مختلف وجود دارد که تعیین می کند نتایج به چه سرعت (یا آهسته) به دست می آیند. این لیست شامل موارد زیر است:

  • چه مقدار محتوا ایجاد می کنید
  • کیفیت محتوا
  • نحوه انطباق مطالب با مخاطبان شما
  • اگر سایتی بزرگ یا کوچک هستید که دارای دامنه قوی یا ضعیف است

اگر یک موتور جستجو به طور منظم سایت خود را جستجو کند ، یک سایت بزرگ ممکن است ظرف چند روز نتیجه را ببیند. سایت های کوچک به احتمال زیاد بیشتر طول می کشد زیرا کمتر جستجو می شوند. حداقل یک هفته منتظر بمانید ، اما احتمالاً نزدیک به یک ماه است ، قبل از اینکه فکر کنید استراتژی SEO خود را تغییر دهید – اگر کاملاً تازه وارد SEO هستید کمی بیشتر.

16) آیا باید شخصی را برای انجام SEO خود استخدام کنم؟

استخدام شخصی به صورت داخلی یا خارجی برای انجام SEO شما می تواند مفید باشد ، اما اگر آن شخص واقعاً از قوانین مدرن سئو . Google در معرض خطر استخدام یک شخص SEO اشتباه است در این سند پشتیبانی .

17) هدف خوبی که باید برای سئو سایت خود تعیین کنید؟

وقتی به هدف خود برای سئو فکر می کنید ، فقط به بالای قیف و تعداد بازدید بیشتری که از وب سایت خود می کنید فکر نکنید. به کانال کامل بازاریابی خود و میزان بازدید با کیفیت از وب سایت خود فکر کنید.

آیا افرادی که وب سایت شما را از طریق SEO پیدا می کنند در واقع دارای چشم انداز مناسب برای تجارت شما هستند؟ اگر نه ، آیا واقعاً مهم است که بازدید از وب سایت شما افزایش یافته است؟

هنگام ایجاد اهداف خود ، در نظر بگیرید که ترافیک عمومی در مقابل ترافیک با کیفیت برای شما چه معنی دارد. اهداف را فقط بر اساس میزان بازدید ، بلکه بر اساس کل قیف بازاریابی خود تعیین کنید.

18) سئو در چند سال گذشته چه تغییری کرده است؟

خیلی! این کتاب الکترونیکی درباره افسانه های جستجوگرها را برای کمک به شما در یافتن موارد در سال 2014 متفاوت است.

چه س SEOال دیگری درباره SEO دارید؟ آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید ، و من تمام تلاش خود را می کنم تا به آنها پاسخ دهم!

free guide: common seo myths

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *