سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

پاسخ به 18 سئو سئو که از پرسیدن آنها بسیار ترسیدید

وقتی برای اولین بار در زمینه بازاریابی شروع به کار کردم ، فکر کردم می دانم که سئو چیست. می دانستم که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. و من می دانستم که هرچه سئوی شما بهتر باشد ، رتبه بالاتری در موتورهای جستجو خواهید داشت. من الان یک نابغه سئو هستم ، درست است؟

نه چندان زیاد. چیزهای زیادی وجود دارد که من نمی دانستم نمی دانم – و هرچه بیشتر آموختم ، سوالات بیشتری ایجاد کرد.

بنابراین اجازه دهید در مورد همه موارد SEO که در طول راه در مورد آنها سوال داشتم صحبت کنم ، اما مطمئن نبودم که از چه کسی بخواهم توضیح دهد. امیدوارم اگر با هر یک از این س questionsالات که ظاهراً ساده هستند ، اما هنوز باعث سردرگمی زیادی می شوند ، به شما کمک کند.

پاسخ به س FAالات متداول SEO که از پرسیدن آنها بسیار خجالت کشیدید

1) SEO چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است. این به تکنیک هایی اشاره می کند که به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی ارگانیک برای افرادی که به دنبال مارک ، محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و Yahoo هستند ، بیشتر نمایان شود. برای اطلاعات بیشتر ، این پست را بررسی کنید .

2) تفاوت بین نتایج ارگانیک و نتایج پولی چیست؟

نتایج ارگانیک نتایجی هستند که بر اساس الگوریتم به صورت رایگان در موتورهای جستجو ظاهر می شوند. نتایج جستجوی پولی – یا غیر ارگانیک – در بالای صفحه یا در کنار آن ظاهر می شود. این پیوندهایی است که تبلیغ کنندگان برای ظاهر شدن در موتورهای جستجوی مختلف پرداخت می کنند.

paid-vs-organic

3) توضیحات متا چیست و آیا هنوز هم اهمیت دارند؟

توضیحات متا متنی است که در زیر صفحه شما در نتیجه موتور جستجو ظاهر می شود و توضیح می دهد که صفحه در مورد چیست. در این مثال ، توضیحات متا عبارت است از “عناصر مورد نیاز برای نوشتن یک پست وبلاگ جامع را تنها در 9 مرحله آسان بیاموزید.”

meta-description

توضیحات متا هنوز هم اهمیت دارد ، اما مانند گذشته نیست. آنها مکانی برای بهینه سازی کلمات کلیدی بودند تا خزنده ها درباره محتویات صفحه شما بیشتر بدانند. در حال حاضر ، مهمتر این است که شما چیزی جذاب بنویسید که باعث شود خوانندگان بخواهند روی آن کلیک کنند تا بتوانید نرخ تبدیل نتایج SERP به وب سایت خود را بهبود بخشید.

4) آیا باید نام دامنه خود را برای استفاده از کلمات کلیدی بهینه کنم؟

دامنه اصلی شما نباید به منظور بهینه سازی کلمات کلیدی شامل یک کلمه کلیدی باشد – که در واقع می تواند به SEO شما آسیب برساند. اگر نام شرکت شما دارای کلمه کلیدی است ، خوب است ، اما از خرید inboundmarketingsoftwarebloggingsocialseoemailautomation.com خودداری کنید. منظورم را فهمیدید؟

5) چگونه می توانم بفهمم که از تعداد مناسب کلمات کلیدی در یک صفحه استفاده می کنم؟

متأسفانه ، نمی توانم به شما یک شماره دقیق که تعداد کلمات کلیدی “مناسب” یک صفحه است ، به شما بگویم ، بیشتر به این دلیل که این روش اشتباه در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی است.

تراکم کلمات کلیدی مورد نظر شما وجود ندارد – در واقع ، استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی می تواند به دلیل “پر شدن کلمات کلیدی” مجازات شود. فقط خواننده را در نظر داشته باشید و فقط در صورت نیاز از کلمات کلیدی استفاده کنید. شما فرصتهای طبیعی کافی برای قرار دادن کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد که حتی نگران رسیدن به عدد دلخواه نخواهید بود.

6) تفاوت بین پیوندهای داخلی و ورودی چیست؟

پیوندهای داخلی پیوندهایی در صفحه ای در سایت شما هستند که به صفحه دیگری در سایت شما می روند. پیوندهای ورودی دیگر وب سایت هایی هستند که به محتوای شما پیوند می دهند. هر دو برای SEO مفید هستند.

7) در هر صفحه محتوا به چند پیوند داخلی نیاز دارم؟

همانطور که باید از قرار دادن کلمات کلیدی زیاد در محتوای خود اجتناب کنید ، باید از قرار دادن پیوندهای زیاد در محتوای خود نیز خودداری کنید. فقط درصورتی که تجربه خواننده را بهبود بخشد ، آنها را درج کنید.

8) “|” کجاست؟ روی صفحه کلید من؟

برای پیدا کردن آن نماد ، تصاویر زیر را مشاهده کنید.

pc-keyboard
mac-keyboard

9) آیا برای انجام SEO خود نیاز به کدنویسی دارم؟

نیازی به دانستن نحوه کدگذاری برای هر عنصر بهینه سازی جستجو ندارید. برخی از تاکتیک های SEO پیشرفته تر وجود دارد که شما نیاز به درک اولیه کد دارید ، اما برای هر قسمت لازم نیست.

10) robots.txt چیست؟

این صفحه ای است که به موتورهای جستجو اطلاعات مربوط به صفحاتی را که یک شرکت می خواهد فهرست بندی یا خزیده شود ، می دهد. با انجام YOURDOMAIN/robots.txt می توانید این صفحه را پیدا کنید.

11) فایل sitemap.xml چیست؟

این فایل فهرست تمام صفحات سایت شما است. این یک مرجع سریع برای موتورهای جستجوی محتوایی است که می خواهید فهرست بندی شوند.

12) تفاوت بین نمایه شده و خزنده چیست؟

وقتی موتورهای جستجو محتوای وب سایت شما را بررسی می کنند ، سایت شما را خزیده اند. همانطور که سایت شما را خزیده می کنند ، محتواهایی را که در موتور جستجو ظاهر می شوند فهرست بندی می کنند. با این حال ، نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که همه محتواها فهرست بندی نمی شوند. موتورهای جستجو محتویات موردنظر خود را انتخاب می کنند و نمی خواهند با انجام مراحل خزیدن ایندکس کنند.

13) چگونه می توانم ببینم چه صفحاتی فهرست بندی شده اند؟

به آسانی می توانید در سایت تایپ کنید: www.YOURDOMAIN.com صفحات فهرست بندی شده در سایت خود را بیابید.

14) چرا به تصاویر متنی نیاز دارید؟

موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند ، اما می توانند متن را بخوانند. متن alt به آنها کمک می کند تا بفهمند تصاویر در مورد چیست. بعلاوه ، اگر صفحه ای به دلایلی بارگیری نشود ، افراد همچنان می توانند با خواندن متن alt متوجه شوند که تصویر چیست.

15) چقدر طول می کشد تا نتایج SEO را ببینید؟

چند فاکتور مختلف وجود دارد که تعیین می کند نتایج به سرعت (یا به آهستگی) چگونه به دست می آیند. این لیست شامل موارد زیر است ، اما محدود به آن نیست:

  • چقدر محتوا ایجاد می کنید
  • کیفیت محتوا
  • چگونه محتوا با مخاطبان شما مطابقت دارد
  • اگر شما یک سایت بزرگ یا کوچک با قدرت دامنه قوی یا ضعیف هستید

اگر موتورهای جستجو به طور منظم در سایت خود خزنده کنند ، ممکن است یک سایت بزرگ در عرض چند روز نتایج خود را مشاهده کند. به احتمال زیاد سایتهای کوچکتر بیشتر طول می کشد زیرا کمتر مورد بررسی قرار می گیرند. حداقل یک هفته منتظر بمانید ، اما احتمالاً نزدیک به یک ماه ، قبل از اینکه تصمیم بگیرید استراتژی SEO خود را تغییر دهید – اگر تازه در سئو جدید هستید ، کمی بیشتر.

16) آیا باید شخصی را برای انجام SEO من استخدام کنم؟

استخدام شخص داخلی یا خارجی برای انجام SEO شما می تواند مفید باشد ، اما اگر آن شخص واقعاً قوانین مدرن SEO . Google با خطرات استخدام SEO اشتباه در این سند پشتیبانی

مواجه می شود.

17) هدف خوبی برای تعیین SEO شما چیست؟

وقتی به هدف خود برای سئو فکر می کنید ، فقط به قسمت بالای قیف و تعداد بازدیدهای بیشتری که از وب سایت خود دارید ، فکر نکنید. به قیف بازاریابی کامل خود و میزان ترافیک با کیفیتی که به وب سایت شما می رسد فکر کنید.

آیا افرادی که وب سایت شما را از طریق SEO می یابند در واقع چشم اندازهای مناسبی برای کسب و کار شما هستند؟ در غیر این صورت ، آیا واقعاً مهم است که ترافیک وب سایت شما افزایش یافته باشد؟

وقتی اهداف خود را ایجاد می کنید ، در نظر بگیرید که ترافیک عمومی در مقابل ترافیک با کیفیت برای شما چه معنایی دارد. اهداف را نه تنها بر اساس ترافیک ، بلکه بر اساس کل قیف بازاریابی خود تعیین کنید.

18) سئو در چند سال گذشته چه تغییر کرده است؟

زیاد! ما این کتاب الکترونیکی در مورد اسطوره های SEO را گرد هم آورده ایم تا به شما کمک کند بفهمید چه چیزی در سال 2014 متفاوت است.

چه س questionsالات دیگری در زمینه سئو دارید؟ آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید ، و من تمام تلاش خود را می کنم تا به آنها پاسخ دهم!

free guide: common seo myths

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *