بازاریابی محتوا, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

وضعیت بازاریابی محتوا در سال 2021 [آمار و روند تماشا]

بازاریابی محتوا روند برنامه ریزی ، ایجاد و اشتراک گذاری است محتوای مخاطبان هدف خود را. این به شما کمک می کند تا آگاهی از برند را ایجاد کنید ، مشتریان را متقاعد کنید که اقدامی انجام دهند و درآمدزایی داشته باشید.

بازاریابی محتوا انواع مختلفی دارد ، مانند رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها ، اما هر ساله روندها و تکنیک های جدیدی بوجود می آید که روش های دسترسی مشاغل به مخاطبان خود را تغییر می دهد.

به عنوان یک بازاریاب ، دانستن اینکه رقبا روی چه چیزی تمرکز کرده اند ، ضروری است ، بنابراین می توانید یک استراتژی ایجاد کنید و از جمعیت متمایز شوید. در این پست ، برای آگاهی از وضعیت بازاریابی محتوا در سال 2021 و روندهایی که باید در طول سال به آنها توجه کنید ، آمار مهمی را کشف کنید.

Download Now: State of Marketing in 2021 Report

آمار بازاریابی محتوا برای دانستن

روند بازاریابی محتوا برای تماشای در سال 2021

1 ویدئو مرکز اصلی است.

بارگذاریهای رسانه در سال 2020 با 80٪ افزایش یافته است ، مصرف کنندگان بیشتر وقت خود را در خانه با تماشای محتوا می گذرانند. مصرف کنندگان 12.2 میلیارد دقیقه ویدیو را در سال 2020 تماشا کردند (همانطور که در تصویر زیر) ، معادل 23،211 سال محتوا.

graphic displaying how consumer video consumption has increased from 2016 to 2020

منبع تصویر

در نتیجه این تغییر رفتار مصرف کننده ، ویدیو اکنون شکل اصلی رسانه ای است که در هر استراتژی محتوایی مورد استفاده قرار می گیرد و برای دومین سال متوالی در مرحله مرکزی قرار دارد.

graph displaying that video is the primary form of media used in content strategies in 2021

منبع تصویر

از آنجا که مصرف ویدئو اکنون بخشی جدایی ناپذیر از سفر مشتری است ، مدیر ارشد تبلیغات تبلیغاتی و مدیر ارشد برند HubSpot آلیشیا کالینز و طراح ارشد حرکت مگان کانلی می گویند / ، “این [رفتار مصرف کننده] همچنین نشان می دهد که می توان از ویدئو در تمام قسمتهای چرخ دنده استفاده کرد … مشاغل در طول تاریخ از آن به عنوان وسیله ای برای معرفی نام تجاری و محصولات یا خدمات خود استفاده می کردند. اما دیگر اینطور نیست. ”

ویدیوهایی که تصمیم دارید ایجاد کنید و مکانهایی که برای به اشتراک گذاشتن آنها انتخاب می کنید کاملاً به نیازهای فردی شما در تجارت بستگی دارد. همانطور که نشنال جئوگرافیک در ویدیوی زیر این کار را انجام داده است ، برخی از مشاغل برای افزایش آگاهی از برند ، فیلم های کوتاه تر را در TikTok انتخاب می کنند.

Wistia متوجه شد که ویدیوی طولانی مدت محبوب تر می شود ، همانطور که پاتاگونیا در ویدیوی زیر انجام داده است ، راه را برای طولانی شدن ویدیو فراهم می کند.

2. در صورت امکان از چندرسانه ای استفاده کنید.

علاوه بر ویدئو ، استراتژی محبوبیت بیشتری دارد که در هر زمان ممکن چند رسانه ای را در محتوا قرار دهید. جیسون لاپ ، رئیس و مدیر ارشد خدمات مالی Beautiful.ai ، می گوید: “سیستم عامل های اجتماعی با ویدئو و عکس دامنه توجه را در سطح جهانی کاهش داده و بازاریابان را مجبور کرده است تا روشهای جدیدی برای تجزیه متن و افزایش درک مطلب پیدا کنند. ”

لاپ اضافه می کند ، “قرار دادن چندرسانه ای – مانند کلیپ های ویدئویی و اسلایدهای تعاملی – در محتوای سنگین متن به روشی محبوب تر برای جذب مخاطبان و اجازه دادن به خوانندگان برای پردازش آسان مطالب تبدیل می شود.”

gif زیر نمونه ای از یک پست وبلاگ است که از یک ویدیوی تعاملی برای توضیح بیشتر دستورالعمل های ارائه شده در متن استفاده کرده است.

363c83db48a16f8a6e8a01a960f69038

منبع تصویر

3 تاکتیک های استراتژیک SEO.

در سال 2020 ، معاون HubSpot بازاریابی متیو هاولز-باربی گفت که او می خواهد شاهد افزایش تعداد بازاریابان فعال در SEO باشد. آرزوی او محقق شد – 69٪ از بازاریابان در سال 2021 گزارش دادند که در سئو سرمایه گذاری کرده اند ، 5٪

فقط از سال 2020.

بازاریاب ها برای ایجاد تجارب متناسب با کاربران وب سایت ، این سرمایه گذاری ها را انجام می دهند. با این حال ، تغییر در سال 2021 در مورد بهینه سازی SEO به طور کلی کمتر است ، اما در عوض بر “گرفتن کلمات کلیدی طاقچه و دم بلند و ایجاد محتوای جذاب تر از همه لیست های” Ultimate Guides “و” Top 55 “است ، می گوید بروکلین نش ، رئیس مطالب موجود در Sales Hacker.

مشاغل به دنبال روشی هستند که بتوانند به راحتی در SERP ظاهر شوند و محتوای عمیقی ایجاد کنند که منحصر به فرد ، ارزشمند و متفاوت از آنچه رقبا در همان صفحات نتیجه ارائه می دهند ، باشد. 71٪ از بازاریابان از ادعای نش پشتیبانی می کنند و گزارش می دهند که تاکتیک 2021 کسب و کار آنها برای جستجوگرها گرفتن کلمات کلیدی استراتژیک .

4 پادکست بسیار زیاد خواهد شد.

روند بازاریابی محتوا برای تماشای در سال 2021 افزایش پادکست است. آمار زیر را در نظر بگیرید:

بنابراین ، چرا پادکست ها در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند؟ اولاً ، چیزی برای همه وجود دارد. با 72000 قسمت جدید در روز (همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است) ، احتمال یافتن اپیزودی که مورد علاقه علاقمندان آنها باشد بسیار زیاد است ، خواه این یک داستان رمزآلود باشد یا یک داستان واقعی در مورد چگونگی تجارت مورد علاقه آنها ساخته شده است.

دوم ، پادکست ها مانند مکالمه بین میزبان و شنونده احساس می شوند. به جای اینکه در مورد آنها صحبت شود ، شنوندگان احساس می کنند که با آنها صحبت شده و مطالب را به روشی طبیعی تر و انسانی تر طی کرده اند.

مشاغل در پادکست ها سرمایه گذاری می کنند زیرا مزایای قابل توجهی به همراه دارند: “پادکست ها توانایی هدایت نتایج واقعی و بازدهی از نظر سود و درآمد را دارند” ، می گوید Zachary Bellinger ، CRO در Casted. در حقیقت ، 53٪ از شنوندگان پادکست در طول تجربه گوش دادن خود ، از شنیدن تبلیغات لذت ببرید ، و 61٪ از مصرف كنندگانی كه این تبلیغات را در پادكست می شنوند ، بیشتر احتمال دارد كه یك محصول برجسته را خریداری كنند و این امر به درآمد کسب و کار کمک می کند. .

هالی شانون ، تهیه کننده و مجری برنامه فرهنگ فاکتور 2.0 ، می گوید پادکست همچنین یک روش عالی برای استفاده از محتوا برای ایجاد تجارت خود به عنوان منبع اقتدار صنعت است: “این می تواند شما و تیم شما را به عنوان رهبران فکر برجسته کند. این به شما امکان می دهد تا به طور واقعی صحبت کنید و ارزش خود را برای شنیدن همه در سطح جهانی به میز بیاورید. “

منبع ویژه: نحوه شروع پادکست برای تجارت خود

هر آنچه برای ایجاد ، ضبط ، راه اندازی و تبلیغ پادکست خود نیاز دارید را بیاموزید.

how to start a podcast guide cover photo

بارگیری این راهنمای رایگان

5. شخصی سازی محتوا.

کریگ دیویس ، مدیر ارشد خلاقیت پیشین J. Walter Thompson ، می گوید ، “ما باید دیگر چیزی را که مردم به آن علاقه مند هستند متوقف کنیم و مورد علاقه مردم قرار بگیریم.”

تمرکز بازاریابان در سال 2021 به اشتراک گذاشتن محتوایی با مصرف کنندگان است که متناسب با منافع آنها باشد و در زمان مناسب به آنها نشان داده شود. این بدان معنی است که شما علاقه ها ، نیازها و خواسته های مخاطبان خود را مطالعه کرده و محتوایی را که می دانید با آنها صحبت می کند به اشتراک بگذارید. به نوبه خود ، وفاداری به مارک تجاری خود را ایجاد می کنید ، تبدیلات را ایجاد می کنید و درآمدزایی خواهید کرد.

نمونه ای از استفاده از این روند مطالعه رفتار کاربر در وب سایت شما است. اگر مشاهده کردید که یک مرورگر در صفحات خاص محصول قرار دارد و موردی را در سبد خرید خود قرار داده است ، دفعه دیگر که از سایت شما بازدید کردند ، آنها را به سمت آن صفحات یا محصولات هدایت کنید.

6. محتوای ارزشمند مقدار محتوا را از بین می برد.

از آنجا که مشاغل تجارب کاملاً دیجیتالی را در سال 2020 متمرکز کردند ، ارائه محتوای ارزشمند به مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافت. این روند بوجود می آید زیرا ، همانطور که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند ، همه چیز را می بینند. اگر روزانه سه استوری اینستاگرام ارسال می کنید و رقبای شما فقط یک مطلب ارسال می کنند ، چه اهمیتی دارد که محتوای شما هیچ نوع ارزشی برای مخاطبان شما ایجاد نکند؟

“قبلاً اطمینان از کسب ارزش واقعی مخاطب از برند شما به این معنی نبوده است” ، می گوید کلی هندریکسون ، مدیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در HubSpot. به عنوان مثال ، فرض کنید استراتژی بازاریابی محتوای شما روی کانال های رسانه های اجتماعی شما متمرکز باشد. در این صورت ، شما نگران پست کردن چندین بار در روز نیستید ، اما در عوض اطمینان حاصل کنید که محتوایی که به اشتراک می گذارید ارزش واقعی مشتری را برای شما فراهم می کند.

آزمایشگاه علوم زیبایی مافین ، کانال YouTube YouTube میشل وونگ ، از این استراتژی پیروی می کند. او فقط یک بار در هفته پست می گذارد ، و هنگامی که این کار را می کند ، فیلم ها از محتوای طولانی مدت و ارزشمند هستند که به مخاطبانش در مورد موضوعی مرتبط با علایق آنها می آموزد.

Lab Muffin Beauty Science youtube channel video list screen

منبع تصویر

7. میزبان رویدادهای مجازی و وبینارها.

وبینار ارائه یک ویدیو ، سمینار ، سخنرانی یا کارگاهی است که به صورت دیجیتالی به مخاطبان ارائه می شود. علیرغم اینکه یک بار منسوخ اعلام شده ، وبینارها در طی سال گذشته بسیار محبوب شده اند ، که مجدداً به مقررات ایمنی و بهداشت COVID-19 تعلق گرفته است:

حضور در رویدادها به صورت دیجیتالی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرد تا به تعامل با مشاغل مورد علاقه خود ادامه دهند و از مجریان و رهبران صنعت ارزش کسب کنند. با برداشته شدن محدودیت های ایمنی ، وبینارها و رویدادهای مجازی همچنان برای ماندن باقی مانده اند – انتظار می رود بازار جهانی وبینار تا سال 2023 به 800 میلیون نفر برسد ، 253 میلیون نفر بیشتر از 2015.

کار جدید ‘ مدل از خانه این امکان را به دلیل راحتی حضور در یک رویداد از هرجایی که یک مشتری در آن قرار دارد فراهم می کند. به علاوه ، پاداش اضافه شده برای امکان دسترسی به محتوای درخواستی در صورت ضبط و به اشتراک گذاری.

کنفرانس سالانه INBOUND HubSpot معمولاً یک رویداد حضوری است ، اما دو سال گذشته مجازی اگرچه محدودیت های بهداشت و ایمنی در ایالات متحده در حال بازگشت است ، این رویداد همچنان یک تجربه غوطه وری سه روزه مجازی است.

HubSpot inbound 2021 conference website homepage featuring event attendees sitting in the audience

منبع تصویر

8. استفاده مجدد از محتوای موجود با ارزش بالا.

همانطور که در بالا ذکر شد ، COVID-19 بازاریاب ها را به سمت اولویت دادن به محتوای ارزشمند بر هر چیزی سوق داده است و استفاده مجدد از آن راهی برای این کار است.

نش می گوید ، “من بیشتر هیجان زده ام که می بینم تیم های محتوا به جای شروع کار از ابتدا ، محتوای خود را دوباره مورد استفاده قرار می دهند. در سال 2021 ، تیم های محتوا شروع به کشف نحوه استفاده بهینه از مطالب از وبینارها ، میزهای گرد ، پادکست ها و کنفرانس ها برای آتش سوزی محتوا می کنند … ما مجبور نیستیم چرخ را از نو اختراع کنیم ، فقط سریع تر چرخش می دهیم. /

استفاده مجدد از محتوای شما با استفاده مجدد از محتوای موجود شما و ارائه آن در قالب جدید است. اساساً ، از آنجا که قبلاً محتوای با کیفیت و با ارزشی ایجاد کرده اید که می دانید مخاطبان شما از آن لذت می برند ، دامنه آن را گسترش می دهید.

می توانید به روش های مختلف ، مانند ایجاد محتوای خود را دوباره مورد استفاده قرار دهید. ارائه اسلاید از یک پست وبلاگ با عملکرد عالی ، به اشتراک گذاری عکس های صفحه نمایش از نظرات صفحات محصول در پروفایل اینستاگرام خود ، یا ایجاد متن متن از قسمت های پادکست خود.

هالی شانون طرفدار پادکست های جدید است زیرا متن ها می تواند به عنوان پست های وبلاگ بهینه شده در جستجوگرها و کلیپ های صوتی به عنوان پست های بعدی در شبکه های اجتماعی استفاده شود. Glowing Up Podcast کاری مشابه پیشنهاد شانون انجام داده است و آنها با گرفتن ویدیوی جلسه ضبط آنها و به اشتراک گذاری کلیپ در صفحه اینستاگرام خود.

در صنعت خود به روز باشید

همیشه مهم است که در جریان آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد به روز باشید و آگاهی از این روند راهی برای انجام این کار است. در صورت استفاده از یکی از این گرایش ها در استراتژی بازاریابی خود ، اطمینان حاصل کنید که مربوط به نیازهای تجاری شما است و به شما در دستیابی به اهداف کمک می کند.

اگر می خواهید در مورد صنعت بازاریابی بیشتر بدانید ، این پست را در مورد روند بازاریابی در سال 2021 بخوانید.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *