استراتژی سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

هنگام مقیاس بندی تلاش های خود برای ایجاد لینک ، از نظر کیفیت سازش نکنید

شما کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و به همراه آن وب سایت خود را. اکنون می خواهید ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید و برجستگی برند خود را ایجاد کنید .

احتمالاً در مورد آن ابزار محبوب و عرفانی – بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شنیده اید. و من مایلم شرط ببندم که متوجه شده اید داشتن پیوندهای خوب به سایت شما یکی از سه فاکتور اصلی است که باعث افزایش رتبه صفحات شما در نتایج جستجو می شود.

بنابراین اکنون فقط باید تعدادی بک لینک دریافت کنید ، درست است؟ به اندازه کافی آسان.

بسته به صنعت شما ، مقیاس بندی تلاش های پیونددهی شما به اندازه کافی برای برآوردن یا شکست دادن رقابت می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه اگر برای یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​(SMB) کار می کنید.

شاید رقبای شما غول های صنعت با منابع مالی و پرسنل بسیار بیشتری از شما باشند. شاید اندازه آنها مهم نباشد ، اما آنها راه هایی برای ایجاد تعداد زیادی پیوند در هر ماه پیدا کرده اند. بنابراین ممکن است وسوسه شوید تا جایی که می توانید پیوند ایجاد کنید ، مهم نیست کجا و چگونه.

اما صبر کنید. معلوم می شود که همه پیوندها یکسان ایجاد نمی شوند . و تمرکز بر کمیت پیوند به جای کیفیت پیوند می تواند بیشتر از آنکه کمک کند به شما آسیب برساند. بنابراین باید نحوه ایجاد پیوندهای باکیفیت در مقیاس را بیاموزید.

در اینجا چند نکته برای ایجاد مجموعه ای از پیوندهای با کیفیت بالا به سایت شما وجود دارد که دید کسب و کار شما را بهبود می بخشد.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

نحوه ایجاد محتوای باکیفیت و شایسته پیوندها

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید “محتوا پادشاه است” ، و امروزه به همان صورتی صادق است که در ابتدا توسط غیر از بیل گیتس .

اما ، درست مانند بک لینک های شما ، محتوا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا تغییر ایجاد کند. و این بدان معناست که وب سایت شما باید دارای محتوای مرتبط ، معتبر و جذاب تا آن را شایسته پیوندهای پشتیبان کنید.

هرچه محتوای شما بهتر باشد ، به احتمال زیاد پیوندهای ارگانیک ایجاد خواهید کرد نه اینکه مجبور شوید پیوندهای شخصی خود را ایجاد کنید.

برای SMB هایی که نه زمان و نه پرسنلی برای ایجاد محتوای مفید در داخل ندارند ، یک راه حل مقرون به صرفه وجود دارد: نویسندگان محتوای مستقل. البته نویسندگان مستقل هزینه هایی را متحمل می شوند. در واقع ، می توانید انتظار داشته باشید به اندازه 45 دلار در ساعت یا بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا با تجربه و با کیفیت. با این حال ، فریلنسرهای مجرب سرمایه گذاری خوبی هستند ، زیرا بسیار کارآمد هستند و اغلب می توانید به سرعت مطالب مفیدی دریافت کنید.

1. ایجاد محتوای مرتبط

هنگام ایجاد محتوا ، به عمر احتمالی آن فکر کنید. محتوای مربوط به موضوعی که به سرعت از آگاهی مخاطبان محو می شود ، تأثیر محدودی بر استراتژی ایجاد ارتباط مجدد شما خواهد داشت. بنابراین ، باید توجه داشته باشید که محتوای شما تا چه مدت برای مخاطبان احتمالی شما مرتبط خواهد بود.

آیا می توانید به راحتی محتوا را به روز کنید تا تغییرات را منعکس کند نه اینکه فقط اجازه دهید محتوا منقضی شود؟ به روزرسانی محتوا تخصص شما را تقویت می کند و راهی ساده برای ایجاد محتوای جدید با کمی تلاش اضافی است.

به عنوان یک قاعده کلی ، باید محتوای خود را مرتباً مرور کنید تا مطمئن شوید که مرتبط یا ارزشمند است و پیوندهای خراب را تعمیر یا جایگزین کنید.

2. در موضوعی مرتبط با کسب و کار

به مقام تبدیل شوید

این یک حقیقت ساده است که مردم دوست دارند از متخصصان استناد کنند. محتوای معتبر و خوش ساخت شما را به عنوان یک متخصص در زمینه شما معرفی می کند. نویسندگان دیگر پیوندهای ارگانیک بیشتری به محتوای شما ایجاد می کنند و حتی ممکن است فرصتی برای درج نقل قول ها در قطعات مختلف پیدا کنید و به شما فرصت های بیشتری برای ایجاد پیوندهای پشتیبان بدهید.

ایجاد روابط همچنین به تقویت تخصص شما کمک می کند. همکاری با خبرنگاران یا سازمان های صنعتی می تواند وضعیت شما را تقویت کند و وقتی زمان آن فرا رسید که به منبع مورد نیاز برای منبع نیاز دارند ، می توانند با شما تماس بگیرند.

هرگز ارتباطات درون شرکت خود را دست کم نگیرید ، زیرا این روابط به شما کمک می کند شهرت خود را افزایش دهید. آنها همچنین شما را در مورد فعالیتهای شرکت که ممکن است به عنوان فرصتهای ارتباطی غیر منتظره عمل کنند ، مطلع می کنند.

با نظارت بر افرادی که به محتوای شما پیوند می دهند ، از شهرت خود و اثربخشی استراتژی ارتباط مجدد خود محافظت کنید. پیوندها از سایتهای کمتر معتبر یا بدتر از آن از سایتهای هرزنامه به تمام تلاش های شما لطمه می زند.

3. از مطالب بصری یا ویدیوها در محتوای خود استفاده کنید

محدوده توجه کاربران متوسط ​​اینترنت نسبتاً کوتاه است و مدام کوتاه تر می شود. بنابراین محتوای شما باید توجه آنها را به خود جلب کند. و این یعنی استفاده از قلاب های بصری برای جلب توجه خواننده و از بین بردن یکنواختی صفحات طولانی متن.

تصاویر ، اینفوگرافیک ها و ویدئوها باعث ایجاد مشارکت خوانندگان در محتوای شما می شوند و این احتمال را افزایش می دهند که از نشانه های پیوند شما پیروی کنند. تصاویر خوش ساخت نیز با ارائه خلاصه و نمای کلی مطالب شما ، خواننده را بیشتر به سمت خود جذب می کند. اما تصاویر خود را با دقت انتخاب کنید: به عنوان مثال ، عکسهای ذخیره شده بسیار کمتر از تصاویر منحصر به فرد که مستقیماً به مواد مربوط می شوند ، تأثیرگذار خواهند بود.

از آنجا که شما نیز از دیگران که به محتوای شما پیوند می دهند همین را می خواهید ، اطمینان حاصل کنید که منابع هر تصویر یا ویدیویی را که از منابع دیگر استفاده می کنید به درستی نسبت دهید.

4. از مطالب خود مجدداً استفاده کنید

صرفنظر از نحوه ایجاد محتوای خود ، منابعی را برای این کار سرمایه گذاری کرده اید: تحقیق ، نوشتن ، ایجاد گرافیک و موارد دیگر. با استفاده مجدد از محتوای موجود ، از آن منابع نهایت استفاده را ببرید. تغییر محتوا برای مصارف دیگر نسبت به ایجاد محتوای کاملاً جدید از ابتدا بی نهایت پرهزینه و زمان بر است.

روش های زیادی برای مجدداً از محتوای موجود خود استفاده کنید . به عنوان مثال ، آیا تحقیقات شما داده هایی را کشف کرد که از آنها استفاده نکرده اید اما می توانند برای قطعه دیگری مفید باشند؟ آیا می توانید رویکرد کمی متفاوتی نسبت به موضوعی که بر اساس آنچه ایجاد کرده اید ایجاد کنید؟ آیا گرافیکی تولید کرده اید که می توانید در حساب های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید؟

به خاطر داشته باشید که استفاده مجدد از محتوا به این معنی نیست که فقط یک قطعه را در چندین مکان بریزید. هنوز باید محتوای منحصر به فرد و باکیفیتی ایجاد کنید که بیش از یک تکرار کلمه ای محتوای موجود است. اما مطمئناً می توانید با استفاده از تلاش های موجود ، کارایی و سرعت تولید محتوا را افزایش دهید.

بله ، SEO اهمیت دارد

برای تلاش در زمینه پیوند مجدد با کیفیت بالا ، اطلاعات بیشتری در مورد SEO دارید > ، بهتر اکثر نتایج جستجو هرگز کلیک نمی شوند ، و احتمال اینکه کاربر در صفحه شما کلیک کند ، در صورتی که در سه نتیجه جستجوی برتر نیستید ، ناچیز است.

با این حال ، اگر بتوانید در سه موقعیت برتر قرار بگیرید ، شانس شما به شدت افزایش می یابد. نتیجه برتر 30٪ از مواقع کلیک می شود ، در مقایسه با 15 for برای دوم و 10 برای سوم.

کلمات کلیدی هنوز یک ابزار ضروری برای افزایش رتبه بندی صفحات شما در صورت استفاده صحیح از آنها هستند. و با افزایش رتبه صفحات خود با استفاده از کلمات کلیدی مکرر ، احتمال ایجاد پیوند به محتوای شما توسط دیگران را افزایش می دهید.

در حالی که به طور مستقیم با مقیاس بندی تلاش های پیوند شما مرتبط نیست ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت خود را به درستی ایمن کرده اید. امنیت سایت همیشه برای هر کسب و کار یک وظیفه اساسی برای حفظ شهرت و پایگاه مشتری است. و از آنجا که مجرمان سایبری اکنون از تلاش های SEO شرکت استفاده می کنند به عنوان بردار حمله ، هنگامی که تلاش های خود را برای ارتباط مجدد افزایش می دهید ، باید برای سوء استفاده ها هوشیار باشید.

ایجاد یک استراتژی پیوند م ثر شامل بیش از این نیست که به عنوان پیوندهای زیادی تا جایی که می توانید از هر کجا و در هر زمان. برای ایجاد محتوایی که افراد آن را شایسته پیوند خود می دانند ، نیاز به فکر و تلاش لازم است. اما مشاغلی که سرمایه گذاری روی محتوای با کیفیت بالا انجام می دهند ، نتیجه می دهند.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *