گرایش های بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

هنگام بازگشایی کامل مشاغل ، مردم از کجا خرید می کنند؟ [داده های جدید]

طی یک سال و نیم گذشته ، بسیاری از ما عادت کرده ایم که همه کارها – از جمله خرید – را از خانه انجام دهیم.

اکنون ، به نظر می رسد بازگشایی کامل در ایالات متحده به عنوان CDC اکنون می گوید که آمریکایی های کاملا واکسینه شده دیگر نیازی به ماسک زدن یا فاصله اجتماعی ندارند مگر اینکه یک فدرال ، ایالتی ، محلی ، محل کار یا قبیله ای اقتضا کند که آنها را ملزم کند. اما با بازگشایی کامل ظرفیت شهرها ، دفاتر ، فروشگاه ها و رستوران ها ، بسیاری از ما شروع به فکر کردن در مورد وضعیت زندگی پس از پایان همه گیری جهانی می کنیم.

به عنوان یک فرد ، فکر کردن درباره یک جهان پس از همه گیری کاملاً هیجان انگیز است. اما ، به عنوان یک بازاریاب ، کارآفرین یا مدیر ممکن است این س wondال را داشته باشید که “آیا پس از بازگشایی مجدد خرید به حالت عادی برمی گردد؟”

→ Download Now: Free Marketing Plan Template

برای کمک به مارکهای ایالات متحده در جهت یابی و برنامه ریزی برای بازگشایی مجدد ، از Lucid استفاده کردیم و از بیش از 300 مصرف کننده آمریکای شمالی پرسیدیم: “کدام یک به بهترین وجه توصیف می کند که پس از تعطیل شدن COVID-19 چگونه یک بار دیگر بازرگانی کنید؟”

نتایج ممکن است شما را غافلگیر کند یا نکند.

35% of respondents plan to shop mostly online after store reopenings. منبع داده

کمی بیش از یک سوم ، یا 35٪ از پاسخ دهندگان می گویند “تقریباً بصورت آنلاین خرید می کنند”. در همین حال ، 21٪ پیش بینی می کنند که حتی ترکیبی از خریدهای آنلاین و درون فروشگاهی را انجام می دهند ، در حالی که 18٪ در درجه اول خرید آنلاین می کنند اما در صورت مناسب بودن به فروشگاه ها می روند.

اگر یک مارک تجاری آجر و ملات ساخته اید ، وحشت نکنید. اول از همه ، این فقط یک نظرسنجی عمومی از مصرف کنندگان با تعداد کمی از پاسخ دهندگان است. علاوه بر این ، به غیر از پاسخ دهندگانی که قصد دارند ترکیبی از خریدهای آنلاین و درون فروشگاهی را انجام دهند ، 21 درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند پس از بازگشایی کامل اقتصاد ، خریدهای اصلی یا کامل خود را در فروشگاه های فیزیکی انجام دهند. اگر در مورد محصولات خاص یا نظرسنجی در کشور دیگری س askedال می کردیم ، نتایج ممکن بود متفاوت باشد.

گرچه این فقط یک نقطه داده است که باید به آن فکر کنید ، اما لازم به ذکر است زیرا نشان می دهد که علاقه زیادی به خرید آنلاین وجود خواهد داشت – حتی وقتی هر فروشگاه فیزیکی با ظرفیت کامل دوباره باز شود.

بنابراین ، چگونه می توانید در تغییر رفتارهای خرید در آینده حرکت کنید؟ خواه در یک تجارت آنلاین یا در مشاغل فیزیکی کار می کنید یا کار می کنید ، در اینجا چند روش برای پذیرفتن آورده شده است.

نحوه دسترسی به خریداران پس از بازگشایی ها

1 وب سایت خود را راه اندازی یا گسترش دهید.

حتی اگر هنوز نمی توانید یک فروشگاه آنلاین قدرتمند راه اندازی کنید ، یک وب سایت اصلی می تواند به مشتریان بالقوه این امکان را بدهد تا شما را بصورت آنلاین کشف کنند ، درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و اطلاعات تماس شما را پیدا کنند.

هنگامی که یک وب سایت ابتدایی پیدا کردید که توضیح می دهد نام تجاری شما چه کاری انجام می دهد ، چگونه آنها می توانند به شما دسترسی پیدا کنند و مکان شما در کجا قرار دارد ، می توانید با افزودن موارد زیر آن را بهینه سازی کنید:

  • صفحات قیمت گذاری که دامنه قیمت هر یک از خدمات شما یا محصولات با قیمت بالاتر را توضیح می دهد.
  • تصاویر یا فیلم های تیم شما در ارائه خدمات ، فروشگاه شما ، محصولات جدیدی که افراد می توانند در آنجا پیدا کنند یا مشتریانی که موافقت می کنند در سایت شما نمایش داده شوند.
  • چند پست وبلاگ که اطلاعات بیشتری در مورد نام تجاری شما ، موضوعات مربوط به نام تجاری شما یا نکات مربوط به صنعت شما ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر محصولات ساختمانی می فروشید ، وبلاگ های شما می توانند نکاتی را در مورد رفع مشکلات ساده ای که می توانند در خانه بدون نیاز به استخدام متخصص ایجاد کنند ، راهنمایی کنید.
  • یک صفحه فرود یا فرم تماس که در آن افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، نمایش آزمایشی محصول یا زمانبندی سرویس با شما تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه مخاطبان هنگام مراجعه به وب سایت مشاغل به دنبال چه چیزی هستند ، این پست وبلاگ پر از داده را بررسی کنید .

2. گزینه های خرید آنلاین یا سفارش را اضافه کنید.

آیا یک متخصص وب با فن نیست که بتواند به سرعت فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کند؟ مشکلی نیست ، اگر می خواهید در فروش آنلاین محصولات کاوش کنید ، هنوز ابزارهایی هستند که می توانند به شما کمک کنند

در طول COVID-19 ، بسیاری از سیستم عامل های خرید آنلاین برای کمک به مارک ها در فروش محصولات یا خدمات آنلاین ظاهر شدند. در حالی که بسیاری از رستوران ها از برنامه های سفارش تحویل یا تحویل استفاده می کنند ، فروشگاه ها و بوتیک های کوچک می توانند فروشگاه هایی بسازند با ابزاری مانند Shopify ، فروشگاه های فیس بوک و فروشگاه های اینستاگرام .

اما اگرچه ممکن است داشتن یک فروشگاه آنلاین ایده خوبی باشد ، اما چالش های خود را ایجاد می کند. به عنوان مثال ، شما می خواهید مطمئن شوید که استراتژی حمل و نقل و تحویل شما برای سفارشات آنلاین آماده است تا اگر کالایی یا خدماتی بسیار محبوب است ، فروش خود را انجام ندهید. همچنین هنوز باید کمی وقت بگذارید تا عکس ها ، توضیحات و طرح اصلی فروشگاه خود را کنار هم قرار دهید.

اگر هنوز آماده فروشگاه یا خدمات آنلاین نیستید و می خواهید ایده خود را ادامه دهید ، می توانید سایر نکات را که به تجربه تجارت الکترونیکی کامل نیاز ندارند ادامه دهید. اگر آماده راه اندازی اولین فروشگاه آنلاین خود هستید ، راهنمای نهایی تجارت الکترونیکی ما را بررسی کنید.

3 بازاریابی آنلاین را در آغوش بگیرید.

حتی اگر فروشگاه آنلاین ندارید ، هنوز هم باید رسانه های اجتماعی را مورد استفاده قرار دهید ، سایت ها را مرور کنید و از طریق ایمیل بازاریابی کنید تا در مورد کسب و کار خود به صورت آنلاین تبلیغ کنید.

اگر در دنیای بازاریابی وب کاملاً تازه وارد هستید ، شروع بسیار خوبی با راه اندازی نمایه رایگان Google برای کسب و کار من . به شما امکان می دهد نام ، آدرس ، مشخصات ، وب سایت و بازرگانی کسب و کار شما هنگامی که افراد به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که در منطقه شما می فروشید ، نشان داده شود.

Frugal Bookstore Google My Business از آنجا نیز می توانید به را مرور کنید ، ضمن اینکه مشتریان خوشحال را تشویق می کنید تا در آنجا نظرات خود را ارائه دهند.

اگر مراحل بالا را انجام داده باشید ، مکانهای بعدی برای پذیرفتن احتمالاً رسانه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ . از طریق این کانال ها می توانید به مشتریان در مورد فروش یا پیشنهادهای جدید اطلاع دهید ، برای آنها محتوای مفیدی در رابطه با نام تجاری خود ارسال کنید یا داستانهای خوشایند مشتری را به اشتراک بگذارید. به این ترتیب ، حتی اگر فروشگاه آنلاین نداشته باشید ، مردم می توانند برای برند شما در وب آگاهی کسب کنند.

4 مخاطبان خود را در تجربه های مجازی غرق کنید.

در روزهای اولیه خاموش کردن ، تعداد انگشت شماری را مشاهده کردیم مارک های فیزیکی راه هایی برای آوردن تجربیات مجازی یا ارائه محصولات به مخاطبان و مشتریان خود ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، Planet Fitness به اعضای بدنسازی فیلم هایی از مربیان شخصی ، آتلیه های مو مشتریانی را که موهای خود را از طریق تماس های ویدیویی کوتاه می کنند ، راهنمایی می کنند و از آنها درخواست نوازش می کنند حامیان باغ وحش می توانند هزینه حضور حیوانات برای حضور در کنفرانس های آنها را بپردازند .

روش های خلاقانه بسیاری برای آوردن تجربیات مجازی به مخاطبان خود وجود دارد. و گرچه همیشه نمی توانید هزینه آنها را بپردازید ، اما آنها مطمئناً می توانند آگاهی آنلاین خود را افزایش دهید و به مشتریان آینده بیشتر کمک کنید تا در مورد مارک و فروشگاه فیزیکی شما اطلاعات کسب کنند.

5. تجارت فیزیکی خود را برای رفتارهای جدید خرید آماده کنید.

اگرچه ما خیلی دوست داریم که تصور کنیم دنیا یک شبه کاملا “به حالت عادی” برمی گردد ، اما این هنوز زمان بر است. افراد حتی اگر واکسینه شوند و وضعیت آنها موجب سستی قوانین شود احتمالاً احتیاط خود را حفظ خواهند کرد.

به عنوان مثال ، مشتریان احتمالاً هنوز هم می خواهند ببینند که مشاغل در تلاش هستند تا امنیت آنها را حفظ کنند. در سال 2020 ، یک گزارش مک کینزی این را پیشنهاد می کند زیرا بسیاری از مصرف کنندگان گفتند که احتمال خرید آنها از شرکت هایی که مراقبت از مشتریان خود را نشان می دهند بیشتر است.

با داده هایی مانند مک کینزی ، با رعایت به روزترین دستورالعمل های CDC همچنان می خواهید اقدامات احتیاطی را انجام دهید – که در اینجا یافت می شود .

علاوه بر آماده سازی کار خود برای مشتریان آگاه از سلامتی ، شما همچنین می خواهید در استراتژی هایی قرار بگیرید که می توانید برای راحت تر کردن آن برای مشتریان استفاده کنید.

همانطور که در نظرسنجی مصرف کننده در بالا مشاهده کردیم ، 18٪ – یا تقریباً یک پنجم از نظرسنجی ما – گفتند: “من در درجه اول خرید آنلاین می کنم اما اگر راحت تر باشند از فروشگاه ها خرید می کنم.” این بدان معناست که اگر محصولات یا خدماتی دارید که به راحتی در دسترس نیستند یا اغلب به صورت آنلاین فروخته می شوند ، ممکن است مشتریانی بدست آورید که در غیر این صورت در وب خرید می کردند.

هنگامی که مجدداً به طور کامل خدمات ، محصولات یا فروش را به بازار عرضه می کنید ، می توان داده های بالا را در نظر گرفت. اگر موردی وجود دارد که خریداران می توانند در فروشگاه خریداری کنند که نمی توانند آنلاین دریافت کنند – مانند یک محصول ، آزمایش حضوری یا یک تجربه جالب دیگر ، حتماً این را به مخاطبان خود بگویید.

غواصی در تحول دیجیتال

از آنجا که همه گیری جهانی سرعت بسیاری از تحولات دیجیتال را که قبلاً در جریان بوده اند ، تسریع کرده است ، ضروری است که حداقل برخی از استراتژی های دیجیتالی را هنگام راه اندازی یا بازاریابی یک مارک تجاری پذیرفت – حتی اگر آجر و ملات باشد.

خوشبختانه ، از آنجا که بسیاری از مشاغل درگیر تاکتیک های دیجیتال هستند ، ابزارهای رایگان یا ابزارهای مقرون به صرفه که می توانند به شما کمک کنند بازاریابی آنلاین را بپذیرید.

جدا از ابزارها ، HubSpot همچنین تعداد محدودی الگو و بارگیری رایگان را برای بازاریابان یا کارآفرینان در هر سطح مانند موارد زیر ارائه می دهد.

Marketing Plan Template

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *