بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

همپوشانی متن فیس بوک: نحوه استفاده از قانون 20٪ برای بهبود تبلیغات خود

بهترین تابلوهای تبلیغاتی توجه شما را با فونت های پررنگ ، پیام های درون صورت و گرافیک های روشن و چشم نواز می طلبد. بهترین تبلیغات فیس بوک رویکرد کاملاً متضاد را در پیش بگیرید.

اگر می خواهید با مشتریان احتمالی در فیس بوک ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید ، باید تبلیغاتی ایجاد کنید که تا حد امکان به صورت یکپارچه با بقیه محتواهای فیدهای خبری آنها ترکیب شود. این به معنی تمرکز بر روی تصاویر ساده و با کیفیت بالا ، پیامهای مستقیم و مهمتر از همه: حداقل متن است.

Download Now: Free Facebook Advertising Checklist

فیس بوک بهترین عملکرد را پیدا کرده است تبلیغات شامل تصاویری است که متن کمی دارد یا فاقد آن است. در گذشته ، آنها یک “قانون 20” داشتند ، که بیان می کرد برای یک تبلیغ مبتنی بر تصویر در فیس بوک اجرا کنید ، تصویر شما باید کمتر از 20٪ متن داشته باشد. حتی یک ابزار همپوشانی متن ایجاد کرد تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تعیین کنند که آیا تصاویر آنها کلمات زیادی دارد.

قانون 20٪ دیگر الزامی نیست و ابزار همپوشانی فیس بوک غیرفعال است. با این حال ، همچنان عاقلانه است که از قانون 20٪ پیروی کنید و متن را در تبلیغات مبتنی بر تصویر خود به حداقل برسانید.

توجه به این نکته ضروری است که شما باید از قانون 20٪ فقط برای متنی که در تصاویر در آگهی خود قرار دارد استفاده کنید. این شامل متنی در آگهی شما خارج از تصاویر نیست ، مانند کپی توضیحات یا دکمه فراخوانی برای اقدام.

در مورد قانون 20٪ چند استثنا وجود دارد ، از جمله تصاویر جلد کتاب ، جلد آلبوم ، پوستر رویداد ، بازی های ویدئویی و برخی از تصاویر محصولاتی که حاوی متن هستند (به عنوان مثال ، جعبه غلات).

آرم های مبتنی بر متن از قاعده 20٪ مستثنی نیستند. هنگام تصمیم گیری در مورد میزان نوشتار در تصویر خود ، باید لوگوی خود را بشمارید.

بنابراین ، چرا قانون فیس بوک 20 درصد دقیقاً وجود داشت ، و چرا هنوز هم امروزه اهمیت دارد؟ همه چیز به آن چیزی برمی گردد که کاربران می خواهند در خبرهای خود ببینند و با آنها درگیر شوند. تبلیغات با متن همپوشانی کمتر عملکرد قابل توجهی بهتر از تصاویر مملو از متن دارد ، بنابراین رعایت این قانون تجربه بهتری را برای کاربران و تبلیغ کنندگان ایجاد می کند.

ابزار همپوشانی متن فیس بوک

ابزار همپوشانی متن فیس بوک دیگر فعال نیست ، اما همچنان عاقلانه است که متنی را که در تصاویر خود گنجانده اید با دقت انتخاب کنید.

در حین ایجاد آگهی ، ارزیابی درصد دقیق متن که تصویر شما را پوشش می دهد دشوار است. مثالهای زیر برخی از روش هایی را که می توانید متن را به گونه ای اضافه کنید که به طور طبیعی تعامل ایجاد کند را به شما نشان می دهد.

قبل از طراحی آگهی خود ، حتماً مشخصات و اندازه تصاویر شما و دستورالعمل های فیس بوک برای تبلیغات مبتنی بر تصویر.

1. آگهی با پوشش متن قابل قبول

Facebook ad with acceptable text overlay بهترین رویکرد شما هنگام ایجاد تبلیغات در فیس بوک این است که از تبلیغات کمی استفاده کنید بدون متن.

در این مثال از یک تصویر تبلیغاتی ، فقط یک لوگوی کوچک مبتنی بر متن وجود دارد و هیچ کپی دیگری وجود ندارد. این تصویر حاوی 4٪ متن است.

یک آگهی با چنین تصویری ساده به آسانی با خبرهای کاربران ترکیب می شود و به احتمال زیاد بین مخاطبین مورد نظر شما قرار می گیرد و جذب می شود.

بهترین قسمت این است که ممکن است کنجکاوی را برانگیزد زیرا اشتراک زیادی ندارد. در عوض ، بینندگان باید توضیحات را بخوانند تا دریابند تبلیغ در چه موردی است.

2. آگهی با حداقل پوشش متن

Facebook ad with minimal text overlay در این مثال بعدی ، دو خط متن وجود دارد که درصد متن را به 12 bringing می رساند. لوگو از گوشه حذف شده است.

هنوز کار می کند زیرا متن 20 of از تصویر را پوشش نمی دهد. این متن همچنین به بیننده کمک می کند تا بفهمد تبلیغ درباره چیست.

با این وجود ، در نظر بگیرید که کپی را به جای تصویر خود در متن تبلیغ خود اضافه کنید. از آنجا که تصویر و توضیحات به طور همزمان قابل مشاهده هستند ، می توانید از بدن فقط برای توصیف پیشنهاد خود استفاده کنید.

3. تبلیغ با پوشش بیش از حد متن

Facebook ad with excessive text overlay این مثال نهایی دقیقاً همان چیزی است که فیس بوک نمی خواهد ببیند. حاوی 44٪ نسبت متن به تصویر است.

در حالی که کپی به خوبی نوشته شده است و پیشنهاد واضح است ، این آگهی حاوی متن بیش از حد روی تصویر است. اطلاعات نمایش داده شده در اینجا به راحتی می تواند در نسخه اصلی آگهی شما گنجانده شود و ظاهر بسیار تمیزتری در فیدهای خبری کاربران ایجاد کند.

ممکن است وسوسه انگیز باشد که اطلاعات مهمی مانند این را روی تصاویر خود بیاندازید ، اما با استفاده از کپی مشغول غیرفعال می شوید.

اکنون که تصوری از ظاهر یک تبلیغ خوب دارید ، چگونه می توانید آن را در تبلیغات خود عملی کنید؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

پوشش روی متن Facebook بهترین شیوه ها

بهترین راه برای جلب توجه کاربران در فیس بوک استفاده از تصویری چشم نواز بدون متن است.

قانون 20 just فقط یک توصیه خودسرانه نیست – به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا به طور م moreثرتری به مخاطبان مورد نظر خود برسند و از فاش شدن اخبار کاربران با تبلیغات مخرب جلوگیری می کند.

اگر می خواهید متن را به تصویر خود اضافه کنید ، باید از بهترین روشهای زیر برای پوشاندن متن روی تبلیغات فیس بوک خود استفاده کنید.

1. اندازه فونت مناسب را انتخاب کنید.

باور کنید یا نه ، اندازه فونت حتی مهمتر از میزان متنی است که روی تصویر خود می پوشانید.

اندازه های کوچکتر فونت به طور طبیعی فضای زیادی را اشغال نمی کند و نسبت متن به تصویر شما را کاهش می دهد. اندازه بزرگتر فونت باعث می شود فوراً از قانون 20٪ فراتر بروید ، حتی اگر فقط دو یا سه کلمه را شامل می شوید. با این اوصاف ، شما نمی خواهید متن را خیلی کوچک کنید. در غیر این صورت ، بینندگان برای خواندن آنچه می گوید باید چشمان خود را جمع کنند.

اندازه فونت انتخابی شما به اندازه تصویر شما بستگی دارد و اینکه آیا یک عنوان یا یک جمله کامل اضافه می کنید. برای عناوین ، سعی کنید زیر 42 پیکسل بمانید. برای جملات ، سعی کنید حدود 24 پیکسل بمانید. با اندازه فونت بازی کنید تا بهترین مورد را برای تصویر بیابید.

2. فقط یک سرفصل یا یک خط متن را وارد کنید.

دلیلی وجود ندارد که بیش از یک خط متن در تبلیغات فیس بوک خود قرار دهید. شما متن اصلی آگهی را دارید که شامل زمینه و اطلاعات کافی برای بیننده است تا روی پیوند شما کلیک کند.

اگر متن اضافه می کنید ، فقط یک عنوان اضافه کنید-مانند پیشنهاد ، دعوت به اقدام یا تخفیف. این کار تأثیر متن را به حداکثر می رساند و اطمینان می دهد بینندگان چیزی را می بینند که آنها را مجبور به کلیک می کند.

به عنوان مثال ، “1 خرید رایگان 1 دریافت کنید” ، “همین حالا اقدام کنید” و “30٪ تخفیف” همه عبارت های جذابی هستند که نگاه دوم را تضمین می کنند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. این ما را به نکته بعدی می رساند: فقط بهترین و چشم نوازترین متن را برای افزودن به تصویر خود انتخاب کنید.

3. متنی جذاب و تأثیرگذار انتخاب کنید.

هنگام افزودن متن همپوشانی به آگهی فیس بوک خود ، حتماً خطی از متن را انتخاب کنید که 1) توجه مخاطبین مورد نظر خود را جلب کند و 2) در مورد ارزشی که در صورت کلیک روی پیشنهاد شما دریافت می کنند ، اشاره کنید.

در متن آگهی ، می توانید جزئیات بیشتری در مورد محصول یا پیشنهاد خود ارائه دهید. اما در تصویر خود فقط متنی را قرار دهید که به فرد کمک کند تصمیم بگیرد بیشتر بخواند یا نه.

4. برای مشاهده نسبت متن به تصویر از ابزار جایگزین همپوشانی متن استفاده کنید.

در حالی که ابزار همپوشانی متن فیس بوک دیگر در دسترس نیست ، می توانید از جایگزینی استفاده کنید که از ابزار اصلی فیس بوک تقلید می کند. توصیه می کنیم این موارد را امتحان کنید:

از نظر عملکرد تقریباً یکسان هستند ، بنابراین به سادگی یکی از آنها را انتخاب کنید که برای شما و مرورگر شما مناسب تر است.

برای استفاده از آنها ، تصویر خود را بارگذاری کرده و مربع هایی را که متن دارند انتخاب کنید. در ستون سمت راست ، این ابزار به شما می گوید که از نسبت متن به تصویر 20 درصد بالاتر یا زیر هستید. به این ترتیب ، مطمئناً می دانید که آیا متن زیادی به تصویر اضافه کرده اید.

5. برای تراز کردن متن از یک شبکه استفاده کنید.

در یک ابزار رایگان مانند Canva ، معمولاً می توانید یک شبکه را روی همانطور که در حال ایجاد آن هستید طراحی کنید به سادگی به عناصر > شبکه بروید و پیمایش کنید تا شبکه ای را پیدا کنید که برای طراحی شما مناسب است. (حتماً شفافیت شبکه را پایین بیاورید تا بتوانید تبلیغ خود را فراتر از آن مشاهده کنید.)

از شبکه به عنوان ابزاری راهنما برای تراز کردن متن خود و اطمینان از اینکه جعبه های زیادی اشغال نمی کند ، استفاده کنید. اگر شبکه شما دارای 9 کادر است و یک خط متن سه کادر را به صورت افقی می گیرد ، پس می دانید که متن خیلی بزرگ است. اگر فقط یک جعبه اشغال کند ، ممکن است خیلی کوچک باشد.

بدون شبکه ، ممکن است فقط به احساس روده تکیه کنید – و در حالی که احساس روده شما می تواند کمک بزرگی باشد ، بهتر است تا حد امکان با دقت به پوشش های متن نزدیک شوید.

قانون 20٪ به شما کمک می کند تبلیغات بهتری در فیس بوک ایجاد کنید

در حالی که فیس بوک دیگر نیازی به تبلیغ کنندگان برای رعایت قانون 20 درصد ندارد ، هنوز هم راهنمای ارزشمندی برای افزودن متن به تبلیغات فیس بوک شما است. متن را به حداقل برسانید و از بسته های تبلیغاتی فیس بوک خود تا حد ممکن اطمینان حاصل کنید ، ROI شما را به میزان قابل توجهی افزایش داده و بینندگان را تشویق به تعامل با مارک شما کند.

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در ژوئن 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *