هدف گیری مجدد, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

هدف گیری مجدد چیست؟ نحوه راه اندازی کمپین تبلیغات مجدد

در دانشگاه ، کلاس تبلیغاتی شرکت کردم. این مطالبی را که باید در مورد تبلیغات سنتی بدانم به من آموخت ، اما بخش رسانه های اجتماعی آنقدرها هم گسترده نبود.

هنگامی که تبلیغات فیس بوک را پوشش دادیم ، به عنوان مثال ، پیگیری آن به همراه فقدان مثال و بررسی اجمالی مطالب برایم مشکل بود. به همین دلیل ، تصمیم گرفتم به صورت آنلاین به دنبال نگاه عمیق تری به این موضوع باشم.

Free Lookbook: 50 Facebook Ad Examples That We Actually Clicked

در نهایت ویدیویی را تماشا کردم که موضوعی را که در کلاس با آن مشکل داشتم را پوشش می داد – هدف گیری مجدد. این ویدئو نمای کلی این مفهوم را ارائه کرد ، سپس در مورد نحوه ظاهر آن در فیس بوک با مثالهای پر جنب و جوش ، واقعاً به یادگیرندگان بصری مانند من کمک کرد.

اگر قبلاً هرگز از هدف گیری مجدد استفاده نکرده اید ، نگران نباشید – در پست زیر ، اصول اولیه نحوه عملکرد مجدد هدف را مورد بررسی قرار می دهیم ، نحوه استفاده از آن برای حمایت از اهداف بازاریابی بزرگتر خود را توضیح می دهیم و نمونه ای از کمپین هدف گیری مجدد تبلیغات فیس بوک.

نحوه عملکرد کمپین های هدف گیری مجدد

دو نوع اصلی هدف گیری مجدد وجود دارد: بر اساس پیکسل و بر اساس لیست. روش کار هر کدام کمی متفاوت است و هر کدام بر اساس اهداف کمپین شما مزایای متفاوتی دارند.

هدف گیری مجدد مبتنی بر پیکسل

هدف گیری مجدد مبتنی بر پیکسل راهی برای نمایش مجدد مطالب شما به هر بازدید کننده سایت ناشناس است.

این احتمالاً رایج ترین نوع هدف گیری مجدد است. وقتی شخصی به وب سایت شما می آید ، یک قطعه محرمانه از جاوا اسکریپت (که اغلب به آن پیکسل گفته می شود) در مرورگر خود قرار می گیرد-مرورگر او “ cookie-d. ” هنگامی که آنها سایت شما را برای گشت و گذار در وب ترک می کنند ، آن کوکی به پلتفرم های هدف گیری مجدد اطلاع می دهد تا بر اساس صفحات خاصی که در وب سایت شما مشاهده کرده اند ، تبلیغات خاصی را ارائه دهند.

مزیت استفاده مجدد از طریق پیکسل این است که به موقع انجام می شود (می توان آنها را بلافاصله پس از خروج از سایت مجدداً هدف گیری کرد) ، مخصوص یک صفحه خاص در سایت شما و بر اساس رفتار. نقاط ضعف این روش این است که در هر لحظه تعداد افراد کمتری در کمپین وجود دارد زیرا همه اینها بر اساس تعداد افرادی است که به وب سایت شما می آیند ، صفحات خاصی را مشاهده می کنند و می روند. همچنین پیاده سازی جاوا اسکریپت در بسیاری از صفحات وب سایت می تواند پیچیده یا زمان بر باشد.

هدف گیری مجدد مبتنی بر فهرست

هدف گیری مجدد مبتنی بر فهرست پس از آنکه اطلاعات تماس فردی را در پایگاه داده خود دارید.

همچنین می توانید از لیست مخاطبین موجود برای انواع خاصی از تبلیغات با هدف مجدد استفاده کنید. برای انجام این کار ، لیستی از آدرس های ایمیل را در یک کمپین هدف گیری مجدد بارگذاری کنید (معمولاً در یک شبکه اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر) ، و این پلتفرم کاربرانی را در آن شبکه شناسایی می کند که دارای این آدرس ها هستند و تبلیغات مجدد را فقط برای آنها ارائه می دهد.

اگرچه کمی متداول تر از هدف گیری مجدد مبتنی بر پیکسل است ، اما هدف گیری مجدد بر اساس لیست به شما امکان می دهد معیارهای بسیار قابل تنظیم برای تبلیغات خود داشته باشید زیرا بیشتر از رفتار است-شما انتخاب می کنید که در کدام لیست قرار گیرد.

از طرف دیگر ، ممکن است شخصی در لیست شما یک آدرس ایمیل و شبکه اجتماعی دیگر به شما داده باشد – و در این صورت ، تبلیغات شما را نخواهد دید. همچنین به خاطر داشته باشید که چون شما بارگذاری و نگهداری لیست را بر عهده دارید ، هدف گیری مجدد بر اساس لیست نیز به صورت خودکار و به موقع نسبت به هدف گیری مجدد مبتنی بر پیکسل کمتر انجام می شود.

اگر تا به حال در مورد واژه “هدف گیری مجدد” چیزی شنیده اید ، به احتمال زیاد در مقایسه با بازاریابی مجدد بوده است. و در حالی که این دو اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند ، تفاوت هایی با هم دارند. بیایید در مورد زمان استفاده از هر یک صحبت کنیم.

بازاریابی مجدد و هدف گیری مجدد اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. اگرچه آنها شباهت هایی با هم دارند ، هدف گیری مجدد به شما امکان می دهد با تبلیغات خود به چشم اندازهای جدیدی برسید ، در حالی که بازاریابی مجدد بر جلب توجه مجدد شرکت شما به مشتریان قدیمی فعلی یا غیرفعال تمرکز می کند.

یک آگهی هدفمند به کسانی که هرگز درباره شرکت شما نشنیده اند کمک می کند تا بفهمند محصول یا خدمات شما چگونه با سبک زندگی آنها مطابقت دارد یا مشکلی احتمالی را حل می کند. هدف گیری مجدد به شما کمک می کند پیام را شخصی تر کنید.

هنگامی که فروش را تجزیه و تحلیل می کنید ، می توانید تعیین کنید چه چیزی در بین مخاطبانی که قصد دستیابی به آنها را دارید محبوب است. به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید که خط خاصی از محصولات در بین هزاره ها بسیار خوب عمل می کند ، تصاویر آنها را در تبلیغات چرخ فلک بکشید و از آن برای هدف گیری مجدد مشتریان استفاده کنید. شخصی سازی یک آگهی جداگانه که مجموعه ای را ترویج می کند ، که بخشی از بازار هدف شما را هدف قرار می دهد ، یکی از نمونه های موفقیت مجدد است.

از این آگهی که امروز دیدم استفاده کنید. علیرغم اینکه هرگز از Nasty Gal خرید نکرده اید ، این آگهی در اخبار خبری من نشان داده شد:

example of retargeted ad on Facebook by nastygal

این آگهی با ارائه یک نمای کلی از لباس های متنوع که در بین مخاطبان مورد علاقه قرار دارد ، Nasty Gal را با سرنخ های جدیدی (مانند من) آشنا می کند.

به احتمال زیاد این آگهی را به این دلیل دیدم که در گروه هدف Nasty Gal در فیس بوک قرار داشتم و رفتار قبلی من در کانال اجتماعی شامل جستجوی نظرات خرده فروشان پوشاک مشابه بود.

از سوی دیگر ، برای جلب مجدد مشتری از دست رفته یا غیرفعال ، ممکن است تصمیم بگیرید از بازاریابی مجدد استفاده کنید. هدف این تاکتیک بهبود روابط با مشتریان با استفاده از تاکتیک های بازاریابی است که

در اصل ، اگر می خواهید به مشتریان انگیزه خرید مجدد از شرکت خود را بدهید ، به بازاریابی مجدد مراجعه کنید.

برای مشتریانی که از قبل با نام تجاری شما آشنا هستند و نیاز خود را به محصول شما نشان داده اند ، یک پیام شخصی برای ایجاد علاقه آنها ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما عضویت ارائه می دهد ، به کسانی که عضویت آنها به پایان می رسد و برای تمدید هستند آماده بازاریابی مجدد باشید. این ایمیلی که دریافت کردم یک مثال است:

thrive market retargeting ad for subscription expiration reminder

این ایمیل بازاریابی نه تنها به عنوان یادآوری برای تمدید اشتراک من عمل کرد ، بلکه رونق بازار نیز بود. ‘s برای یادآوری مزایای عضویت به من. در ایمیل ، متوجه شدم چقدر با استفاده از سرویس خواربارفروشی ، جایی که پول عضویت من در آنجا هزینه می شد ، چقدر پس انداز کرده ام و یک پیشنهاد ویژه برای تمدید پیشنهاد شده است.

از آنجا که من قبلاً با نام تجاری آشنا بودم ، Thrive قادر بود از ایمیل برای افزودن موارد شخصی و ارائه یک تصویر کلی از آنچه می توانم لذت ببرم (دوباره) به عنوان یک عضو استفاده کند.

مانند هدف گیری مجدد ، این تاکتیک زمانی موفقیت آمیز است که پیامها انگیزه عمل را ایجاد کنند. CTA های ایمیل ، مانند “گزینه های ما را در اینجا مرور کنید!” به من گفت که می توانم گزینه های خود را با یک کلیک بررسی کنم ، بنابراین این کار را کردم. از تلاش های بازاریابی مجدد برای یادآوری مزایای مشتریان با نام تجاری شما ، مانند دسترسی آسان به خرید ، استفاده کنید.

هدف گیری مجدد اهداف تبلیغات

اکنون که پیش زمینه نحوه عملکرد مجدد هدف گیری و انواع مختلف مخاطبان را داریم ، می توانیم بر اهداف تمرکز کنیم. انواع اصلی کمپین های هدف گیری مجدد که باید در نظر داشته باشید ، تبلیغاتی برای آگاهی و تبدیل هستند.

برای ایجاد آگاهی.

کمپین های آگاهی زمانی مفید هستند که بخواهید بازدیدکنندگان وب سایت را مجدداً درگیر کنید و درباره محصولات ، ویژگی ها یا اعلانات مربوطه به آنها بگویید. این تبلیغات معمولاً در لیست های پیکسلی ارائه می شوند.

اشکال آشکار کمپین های آگاه سازی این است که شما محتوای هدفمند کمتری را به افرادی ارائه می دهید که به شدت با نام تجاری شما درگیر نشده اند. آنها در پایگاه داده مخاطبین شما نیستند و اغلب ، نرخ کلیک مورد انتظار کمتر از سایر کمپین ها است.

با این حال ، از آنجا که هدف این است که مشتریان بالقوه را از کسب و کار خود آگاه کنید ، برداشت ها و مشارکت معیارهای قابل قبولی برای ردیابی هستند. غالباً کمپین های آگاهی پیش از هدف بسیار موثرتر کمپین هستند: تبدیل.

برای هدایت تبدیل.

تبدیل اهداف فقط این هستند-شما می خواهید افراد را مجبور به کلیک بر روی تبلیغ خود را انجام دهید و قدم بعدی را بردارید ، مانند پر کردن فرم صفحه فرود. کمپین های تبدیل برای تراز کردن یک لیست خاص با مرحله بعدی مشخص در چرخ فلک بهتر استفاده می شود و می تواند با معیارهای تبدیل معمولی مانند کلیک بر روی وب سایت ، ارسال فرم و هزینه به ازای هر سرپرست (CPL) اندازه گیری شود.

بهترین چیزی که در مورد کمپین تبدیل وجود دارد این است که می توانید از آن برای چندین قسمت از چرخ فلک استفاده کنید. به عنوان مثال ، تبلیغات مبتنی بر پیکسل ، سرنخ ایجاد می کند و افراد را به صفحات فرود هدایت می کند تا بتوانند اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار دهند.

آگهی های مبتنی بر فهرست ، آن سرنخ ها را بهتر تعیین می کند. آگهی هایی برای مخاطبین ظاهر می شود که اطلاعات محدودی به شما داده اند و آنها را با فرم های دیگر به فرم های طولانی تر هدایت می کنند.

برای تکمیل سفر خریدار.

علاوه بر این ، از هدف گیری مجدد می توان برای جابجایی سرنخ های واجد شرایط برای تکمیل چرخه سفر خریدار . به عنوان مثال ، ممکن است از هدف گیری مجدد برای ارسال لیستی از مخاطبین که یک کتاب الکترونیکی بارگیری کرده اند ، دعوت نامه ای برای ثبت نام در یک دوره آزمایشی رایگان محصول خود استفاده کنید. وقتی می بینند که ابزار شما چگونه می تواند به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کند ، ممکن است از آنها الهام گرفته شود تا مشتری پردرآمد شوند.

برای افزایش ارزش عمر مشتری (CLTV).

ارزش عمر مشتری است مقدار پولی که می توانید از یک مشتری واحد در کل رابطه خود با مشاغل خود انتظار داشته باشید. هنگام استفاده از هدف گیری مجدد ، مشتریان نام تجاری شما را یادآوری می کنند و به خرید ادامه می دهند. هرچه خریدهای بیشتری انجام دهند ، CLTV آنها بیشتر است.

برای کاهش رها کردن سبد خرید.

رها کردن سبد خرید زمانی است که مشتری چیزی را در سبد خرید خود در فروشگاه آنلاین شما قرار می دهد ، اما به جای بررسی و پرداخت ، وب سایت شما را ترک می کند. هدف گیری مجدد می تواند به شما کمک کند این مشتریانی را که سبد خرید خود را رها کرده اند بازیابی کنید و به عنوان یادآوری این نکته به کار برده شود که کالای مورد علاقه آنها هنوز در دسترس است و آماده خرید است.

برای معرفی محصولات جدید.

وقتی می دانید که مشتریان از وب سایت شما بازدید کرده اند ، خریدی انجام داده اند یا علاقه عمومی به کسب و کار شما نشان داده است ، هدف گیری مجدد به شما کمک می کند محصولات جدیدی را با آنها مطابقت دهید که مطابق با علایق آنها باشد. وقتی تبلیغات شما را می بینند ، می توانید آنها را مستقیماً به سایت خود هدایت کنید تا محصول جدید خود را کشف کرده و آنها را ترغیب کنید تا با خرید پیگیری کنند.

صرف نظر از هدف شما ، مهم است که موقعیت ، خلاقیت و مرحله بعدی در فرایند تبدیل – خواه صفحه فرود پیشنهاد ، صفحه سایت ، یا درخواست اطلاعات بیشتر – با لیست مخاطبان شما مطابقت داشته باشد.

هدف گیری مجدد مبتنی بر فهرست می تواند نرخ مطابقت پایینی داشته باشد (کاربران با حساب های هر پلتفرم ، معمولاً با آدرس ایمیل همگام سازی می شوند) ، بنابراین مطمئن شوید که فعالیت های هدف گیری مجدد خود را با محتوای ورودی تقویت می کنید.

بستر مجدد و ابزارها

به راستی ، شما چندین گزینه برای اجرای مجدد هدف گیری خود دارید. پلتفرم های خاصی مانند فیس بوک ، توییتر و LinkedIn ابزارهای بومی را ارائه می دهند ، و همچنین هزاران پلتفرم شخص ثالث برای انجام مجدد وب و اجتماعی وجود دارد ، و ما برخی از آنها را در زیر توصیه می کنیم.

تبلیغات SharpSpring

SharpSpring Ads ، قبلاً Perfect Audience ، یک ابزار هدف گیری مجدد است که به شما امکان می دهد تبلیغات را مجدداً هدف قرار دهید و آنها را در خبرهای خبری ، وب سایت ها و بسترهای رسانه های اجتماعی برای مشاهده مخاطبان خود نمایش دهید. شما می توانید تأثیر کمپین های خود را برای اطمینان از اینکه در مسیر درست هستید اندازه گیری کنید و از تجزیه و تحلیل قدرتمند آنها برای به دست آوردن اطلاعات به روز درباره نرخ کلیک (CTR) ، درآمد و تبدیل ها استفاده کنید.

AdRoll

AdRoll از 10+ سال داده و رفتار مصرف کننده برای به شما کمک می کند تبلیغات هدف گیری مجدد ایجاد کنید که م effectiveثر ، مرتبط بوده و در بسترهایی که اغلب از آنها استفاده می کنند به مخاطبان نشان داده شود. اگر کاربر HubSpot هستید ، AdRoll می تواند ادغام با مرکز بازاریابی ، به شما کمک می کند تا مخاطبین موجود خود را به راحتی همگام سازی کرده و لیستی از اعضای مخاطب مورد نظر ایجاد کنید.

ReTargeter

ReTargeter به شما کمک می کند تا کمپین هایی بسازید که بر اساس نیازهای تجاری شخصی شما سفارشی شده و به شما کمک می کند ایستادگی کنید از رقبای خود خارج شوید با استفاده از این ابزار باکیفیت ، می توانید کسب و کار خود را در هر جایی که وقت خود را آنلاین گذرانده اند در ذهن مخاطبان خود قرار دهید.

معیار

Criterio به شما کمک می کند تا مخاطبین خود را از طریق هدف گیری مجدد زمینه ای ، جایی که از داده های تجاری از مشتریان فعلی شما برای درک اینکه کدام کانالها در خریدهای قبلی الهام بخش بوده اند. سپس تبلیغات شما در همین کانالها برای مشاهده کاربران قرار می گیرد ، زیرا نشان داده شده است که تأثیرگذار و موثر هستند.

در حالی که هدف گیری ایمیل می تواند م effectiveثر باشد ، توجه به بسیاری از سیستم عامل های دیگر که می توانند مفید واقع شوند بسیار مهم است. اگرچه هر پلتفرمی که برای پیاده سازی تبلیغات استفاده می کنید متفاوت خواهد بود ، اما مزایا و معایبی برای انتخاب مواردی که تبلیغات رسانه های اجتماعی یا جاهای دیگر در وب را ارائه می دهند ، وجود دارد.

هدف گیری مجدد رسانه های اجتماعی اغلب به خوبی کار می کند ، زیرا افراد به احتمال زیاد مطالب شما را در یکی از این بسترهای معروف به اشتراک می گذارند ، پاسخ می دهند و در مورد آن بحث می کنند. آنها همچنین می توانند مشاهده کنند که آگهی ها از یک حساب واقعی ارسال می شوند ، در مقابل تبلیغات بنر وب کوچک با متن کمی که می تواند توسط هر کسی ارسال شود. با این اوصاف ، هدف گیری مجدد وب برای نمایش به خوبی کار می کند ، زیرا تبلیغات از مخاطبان هدف شما در سراسر اینترنت ، نه فقط در چند سایت خاص رسانه های اجتماعی ، پیروی می کند.

از چه روش ردیابی آگهی برای هدف گیری مجدد افرادی که در وب سایت شما بازدید کرده اند ، استفاده کنید؟

اگر می خواهید از رسانه های اجتماعی به عنوان کانال خود برای هدف گیری مجدد کسانی که از وب سایت شما بازدید کرده اند استفاده کنید ، بهترین روش ردیابی آگهی استفاده از پیکسل های ردیابی است.

همانطور که در بالا ذکر شد ، پیکسل های پیگیری قطعاتی از کد هستند که اطلاعات صفحاتی را که کاربران شما در وب سایت شما مشاهده می کنند ، جمع آوری می کنند. وقتی آنها سایت شما را ترک می کنند و به یک پلت فرم رسانه های اجتماعی می روند ، مجدداً با تبلیغاتی مرتبط می شوند که مربوط به صفحاتی است که در وب سایت شما مشاهده می کنند.

آیا می خواهید ببینید راه اندازی کمپین بازاریابی مجدد چگونه است؟ ما مراحل راه اندازی یک کمپین هدف گیری مجدد در فیس بوک و سنجش میزان موفقیت آن را مرحله به مرحله طی می کنیم.

هدف گیری مجدد فیس بوک

هدف گیری مجدد فیس بوک با سایر انواع هدف گیری مجدد که در مورد آنها صحبت کردیم تفاوتی ندارد – این به شما کمک می کند تا برای مشتریان بالقوه و مشتریان از دست رفته تبلیغ کنید. فناوری فیس بوک از داده های پروفایل های مختلف استفاده می کند تا به شما در برقراری ارتباط با مخاطب مناسب کمک کند. از داده ها ، مانند رفتار وب ، برای نشان دادن تبلیغات شما در فیدهای خبری مناسب استفاده می شود.

در فیس بوک ، از مزایای مخاطبان زیاد آن برخوردار هستید. همراه با اطلاعاتی که فیس بوک در مورد کاربران خود جمع آوری می کند ، به احتمال زیاد تبلیغاتی که از دست داده اید در حال مشاهده هستند. وب سایت سابقه جستجوی قبلی کاربران را بررسی می کند و تبلیغات مربوطه را می کشد.

به عنوان مثال ، هر بار که من لباس خرید می کنم و بدون خرید از سایت خارج می شوم ، تبلیغاتی که در فیس بوک می بینم مربوط به فروشگاهی است که از آن دیدن کرده ام. اگر بخواهم از نوار جستجو در شبکه اجتماعی استفاده کنم ، نتایج مشابهی را می بینم.

برای اجرای یک retargeting در فیس بوک ، شما یک کمپین تبلیغاتی تنظیم کرده و مجموعه مخاطبان خود را انتخاب خواهید کرد – درست مانند یک کمپین معمولی. تفاوت در این است: در مدیر تبلیغات ، شما یک سوئیچ را تغییر دهید که به وب سایت بگوید این کمپین یک هدف مجدد است. به این ترتیب ، نرم افزار می داند چگونه بازار هدف مناسب را برای تبلیغ شما فیلتر کند.

برای این مثال ، ما وانمود می کنیم که در حال راه اندازی کمپین بازاریابی مجدد برای HubSpot هستیم. برای هدایت سرنخ های واجد شرایط به یک آزمایش رایگان ، ما یک کمپین هدف گیری مجدد فیس بوک برای سرنخ هایی در پایگاه داده خود ایجاد می کنیم که می دانیم به اتوماسیون بازاریابی علاقه دارند. در اینجا نحوه راه اندازی آن کمپین وجود دارد.

1. لیستی از مخاطبین موجود ایجاد کنید یا گروه هایی را از پیکسل در وب سایت خود جمع آوری کنید.

در ابتدا ، شما نیاز به لیستی از سرنخ ها برای هدف گیری مجدد دارید. در نرم افزار بازاریابی انتخابی خود ، لیستی را بر اساس دو معیار تهیه کنید: مرحله چرخه عمر ، علایق بر اساس موضوع آخرین بارگیری آنها. اگر این لیست به اندازه کافی بزرگ است ، می توانید به مرحله بعدی بروید. اگر اینطور نیست ، باید ویژگی های تقسیم بندی و/یا نوع هدف گیری مجدد خود را مجدداً مشاهده کنید.

2. لیست را در مدیر مخاطبان فیس بوک بارگذاری کنید.

هنگامی که لیست ما پردازش شد ، می توانیم فایل .CSV را صادر کرده و به مخاطب سفارشی فیس بوک برای مطابقت آدرس ایمیل با نمایه های فیس بوک. (پلتفرم های شخص ثالثی نیز وجود دارند که این لیست ها را در رسانه های اجتماعی همگام سازی می کنند ، بنابراین با خیال راحت انتخاب کنید کدام گزینه بارگذاری/همگام سازی برای شرکت شما مناسب تر است.)

“مدیریت تبلیغات خود” را در صفحه اصلی تبلیغات فیس بوک انتخاب کنید ، روی “مخاطبین” در نوار ابزار سمت چپ کلیک کنید. این به شما امکان می دهد با بارگذاری یک فایل .CSV یا .TXT و گزینه های مرتب سازی بر اساس شناسه کاربر ، یک لیست مشتری ایجاد کنید. ، شماره تلفن یا ایمیل.

Uploading the list to Audience Manager نامی مناسب برای لیست خود قرار دهید تا بعداً به راحتی آن را بیابید. علاوه بر این ، حداقل چند ساعت زمان بگذارید تا پر شود. اگر سعی می کنید بلافاصله تبلیغ ایجاد کنید ، ممکن است مخاطب کاملاً بارگیری نشود.

گذشته از هدف گیری مجدد در فیس بوک ، Audience Manager به شما امکان می دهد تا هدف گذاری استاندارد را انجام دهید ، که به شما امکان می دهد اهداف جمعیتی ، جغرافیایی و سایر مخاطبان را برای یک تبلیغ – حتی بدون داشتن لیست مجدد مجدد ، تعیین کنید.

3. نشانی وب مقصد خود را تعیین کنید.

برای ایجاد یک کمپین جدید در فیس بوک ، دکمه سبز “ایجاد تبلیغات” را در بالا سمت چپ صفحه اصلی پلتفرم تبلیغات فشار دهید. این امر از شما می خواهد که هدفی را برای کمپین خود انتخاب کنید. هر گزینه ای را که انتخاب می کنید ، شامل یک کد رهگیری UTM – قطعه ای از متن که به انتهای URL شما اضافه می شود – می شود تا به شما در ردیابی موفقیت و مشخص کردن کلیک ها و تبدیل ها از کمپین های خود کمک کند. به عنوان مثال ، ما یک کمپین به نام “هدف گیری مجدد” ایجاد می کنیم و نشانی اینترنتی ما برای دوره آزمایشی رایگان به صورت زیر است:

Clicks to website image

http://offers.hubspotm/free-trial؟ utm_campaign=retargeting&utm_medium=social&utm_source=facebook

وقتی URL خود را ایجاد کردید ، نام کمپین خود را مشخص کنید. نام های مشابهی را برای کمپین های خود نگه دارید تا در صورت اجرای چندگانه ، ردیابی آن آسان تر شود.

4. تبلیغات خود را تقسیم بندی کنید.

مخاطبین دلخواه خود را انتخاب کرده و موقعیت جغرافیایی موردنظر خود را تعیین کنید. مکان یک تنظیم “AND” است ، به این معنی که اگر لیست شما حاوی سرنخ هایی از سراسر جهان باشد و فقط “ایالات متحده” را انتخاب کنید ، تبلیغات شما به برخی نشان داده نمی شود.

Facebook Ads target audience selection menu بسته به افراد خریدار را، شما می توانید همچنین بخش های مورد علاقه، رفتارها، سن، و سایر تنظیمات جمعیت شناختی که می توانند به تبلیغات بیشتر و هدفمندتر کمک کنند. در مورد کمپین های تبدیل ، شما مجدداً به لیست خاصی از مخاطبین که قبلاً به محصول شما علاقه مند هستند توجه می کنید ، بنابراین سایر دسته های فیس بوک ممکن است منطقی نباشد.

5. بودجه خود را تعیین کنید.

حتی قبل از شروع کمپین ، بودجه مشخصی برای تاکتیک های پولی در نظر بگیرید که بر اساس کانال مشخص شده است. برای کمپین های فیس بوک ، یک بودجه مادام العمر برای طول مدت کمپین تعیین کنید ، سپس بر اساس آن نظارت و تنظیم کنید. اکثر مبتدیان باید مناقصه را به “بهینه سازی برای کلیک روی وب سایت” ترک کنند.

How to set a budget in Facebook Ads. همچنین می توانید مجموعه تبلیغات خود را در این مرحله نامگذاری کنید ، اگر می خواهید لیست ها ، خلاقیت ، بودجه و غیره را برای مجموعه تبلیغات مختلف در یک کمپین متفاوت (به عنوان مثال منتهی به همان صفحه).

6. ایجاد آگهی شما.

هر آگهی می تواند حداکثر شش تصویر مرتبط با آن داشته باشد ، بنابراین می توانید آزمایش کنید کدامیک از آنها بهترین عملکرد را دارند. به خاطر داشته باشید که موقعیت خود را واضح و مختصر نشان دهید و دکمه های مربوط به فراخوان برای اقدام مانند Shop Now، Learn را در بر بگیرید. بیشتر ، بارگیری و غیره در سمت چپ پایین تبلیغ.

به طور پیش فرض ، تبلیغات در خبرهای تلفن همراه ، در ستون سمت راست روی رایانه های رومیزی و در برنامه های تلفن همراه شریک نشان داده می شود. بسته به جایی که دوست دارید مشتریان شما این کمپین ها را ببینند ، ممکن است بخواهید یک یا همه آن گزینه ها را خاموش کنید تا فقط در اخبار رومیزی نمایش داده شود.

برخی از جزئیات مهم در تبلیغات فیس بوک:

  • اندازه تصویر 1080 10 1080 پیکسل است.
  • متن را می توان در سرفصل ها استفاده کرد ، اما بسته به نوع تبلیغ محدودیت های کاراکتری وجود دارد.
  • Under “Advanced Options” you can write a News Feed link description to better explain your ad and give context to users.

Once you have everything set up, go ahead and click the “Publish” button in the bottom right of the screen.

7. Tracking your progress.

Congratulations, you’ve now created a conversion-based retargeting ad on Facebook! Now you can track website clicks, reach, CTR, CPC, and total spend to match them up to your initial goals.

You can get a glance of how your Facebook retargeting campaigns are doing by going to your Facebook Advertising home page. If you want to dive further into the ad’s metrics, you can go into the ad set where you’ll see information like clicks and spending per day. It is also easy to make edits to your ad from this screen, such as extending the budget, schedule, and creative assets.

If you’re using a CRM, like HubSpot, most offer tools to look at the performance of your destination URL to track views, clicks, and submissions back to specific retargeting campaigns.

Retargeting is a great way to keep your prospects engaged and interact with people who have already shown interest in your company.

While it may sound like a simple enough concept, there are many aspects of a retargeting campaign that must be worked out before you make the ad copy and creative. Be sure to give enough time to make your lists, set goals and types of campaigns, determine the platforms your ads will run on, and tie the whole conversion path together.

FB Ad Examples

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *