بازاریابی رویداد, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

هاپین: ایجاد یک تأثیر جهانی با رویدادهای مجازی

پس از تشخیص بیماری خود ایمنی ، جانی بوفرحات دیگر قادر به ترک خانه نبود-چه برسد به رویدادهای حضوری-و به دنبال راهی بهتر برای برقراری ارتباط با دیگران بود به در سال 2019 ، بوفرحات Hopin را تأسیس کرد تا ارتباطات معناداری با تجربیات مجازی و ترکیبی ایجاد کند.

Hopin-یکی از امروزه سریع ترین شرکت های و مشتری – یک پلتفرم تجربیات مجازی است که نحوه ارتباط مردم سراسر جهان از طریق تجربیات همه جانبه ویدئویی را دوباره تعریف می کند.

محصول بنیانگذار هوپین یک پلت فرم رویداد مجازی بود که ماهیت تعاملی رویدادهای حضوری ، کنفرانس ها و ملاقات ها را نشان می داد.

Download Now: The Guide to Hosting Virtual Events

تا اوایل سال 2020 ، هاپین بیش از 20000 برگزارکننده رویداد را در لیست انتظار داشت. امروز ، هاپین بیش از 800 نفر نیروی کار از راه دور در 47 کشور جهان استخدام می کند ، بیش از 100،000+ برگزارکننده رویداد از پلتفرم خود استفاده می کند و اخیراً بودجه سری D را بسته است ، زیرا مجموعاً بیش از 1 میلیارد دلار در سری A-D جمع آوری کرده است.

رشد تصاعدی آن توسط اولین نیروی کار از راه دور و استراتژی جذب مشتری محور ایجاد می شود. هاپین چشم انداز خود را برای ایجاد تجربه های ویدئویی جذاب تر در سه حالت جدید از طریق خریدهای استراتژیک متعدد با مجموعه ای از محصولات که شامل رویدادها ، پخش مستقیم ، میزبانی محتوا و همکاری تیمی است ، گسترش داده است.

صنعتی که توسط همه گیر پیش می رود

در سال 2019 ، بازار رویدادهای مجازی در میلیارد دلار. اما رویدادهای حضوری هنوز عادی بود. از کنفرانس های علمی گرفته تا اجلاس های فروش ، نمایشگاه های کاری و رویدادهای شبکه ای تا کنسرت ها ، رویدادهای مجازی هنوز متداول نبودند.

اما تا مارس 2020 ، با شروع قرنطینه و مقررات سفر ، سازمان ها در خطر لغو رویداد بودند. برگزارکنندگان رویداد دو انتخاب داشتند: یا می توانستند رویدادها را به طور کامل لغو کنند یا به صورت آنلاین تطبیق داده شوند. در پاسخ ، صنعت رویدادهای مجازی یک شبه افزایش یافت.

به عنوان شرکتی که تمرکز خود را بر بازآفرینی تجربه حضوری آنلاین قرار داده بود ، هوپین در انجام وظیفه مناسب موقعیت مناسبی داشت. هاپین یک شرکت نرم افزاری مدیریت رویداد است که به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا کنفرانس های مجازی و ترکیبی ، نمایشگاه های تجاری ، نمایشگاه های شغلی و موارد دیگر را بسازند و میزبانی کنند. این شرکت متعهد به برقراری ارتباطات اصیل انسانی و تکرار تجربه آنلاین بصورت آنلاین با ابزارهای ویدئویی و تکنولوژیکی مجازی مانند تخته سفید و نظرسنجی های زنده .

در Hopin Virtual Tools

منبع تصویر

هاپین از دسترسی برای سازمان دهندگان رویداد برای دسترسی به نرم افزار رویداد استفاده می کند. با توجه به چندین قیمت و نیازهای مشتری ، هاپین سطوح اشتراک متفاوتی را ارائه می دهد ، که گزینه اولیه از 99 دلار در ماه شروع می شود. گزینه های تجاری و تجاری بسته های سفارشی و اشتراک هایی را برای سازمان های بزرگتر ارائه می دهد.

اشتراک ها یک مدل درآمد پایدار برای هاپین ایجاد می کنند و برخی از پیش بینی درآمد را برای شرکت به ارمغان می آورند. هاپین از طریق رویدادهای بلیط دار در Hopin Explore —a درآمد اضافی به همراه دارد پلتفرمی مشابه Eventbrite که به کاربران در کشف رویدادها کمک می کند – با هزینه کمیسیون برای خرید بلیط.

جانی بوفرحات ، بنیانگذار آینده نگر و بصیر ، به کشف نیازهای مشتری و آماده سازی هوپین برای رویدادهای نسل جدید ادامه می دهد. آنچه در پاسخ به تشخیص او شروع شد به یک پلت فرم ترکیبی تبدیل شد که فضای رویداد مجازی را کاملاً متحول کرد.

حتی با راه اندازی واکسن و تنظیم محدودیت سفر ، انتظار می رود بازار رویدادهای مجازی با نرخ 23.2٪ و در شش سال آینده به 404 میلیارد دلار برسد. هوپین برای ماندن اینجاست.

راه اندازی 6 ماه زودتر با نیروی کار کاملاً از راه دور

در اوایل سال 2020 ، هاپین 12 کارمند داشت. برنامه اولیه این بود که در پاییز 2020 راه اندازی شود ، و به جانی اجازه می دهد تا زمان خود را روی جمع آوری بودجه و توسعه مجموعه خدمات شرکت متمرکز کند. با این حال ، به دلیل لغو رویدادهای حضوری در ماه مارس ، جانی و تیم کوچک کوچکش در نیمه شب جمعه تصمیم گرفتند تا دوشنبه بعد در معرض لغو کنفرانسی قرار بگیرند.

هاپین می توانست منتظر بماند تا همه چیز “آماده” شود ، اما اگر تا به حال فرصتی برای راه اندازی پلتفرمی وجود داشت که تعاملات و ارتباطات شخصی را منعکس کند ، اکنون زمان آن فرا رسیده است. وقتی هزاران سازمان دهنده رویداد به شدت به کمک نیاز داشتند ، جانی و تیم وارد عمل شدند.

در این مرحله ، هیچ شرکت کاملاً دورافتاده ای به این سرعت و نمو رشد نکرده بود. هیچ نقشه راهی برای دنبال کردن وجود نداشت. استراتژی رفتن به بازار وجود ندارد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی با نیروی کار کاملاً دور افتاده و رو به رشد راه اندازی شده بود. با سرعت تمام پیش می رفت و با سرعتی شگفت انگیز در حال رشد بود.

جانی بوفرحت ، مدیرعامل و بنیانگذار Hopin گفت:


“سرعت به یکی از ابرقدرتهای هوپین در مقیاس پذیری پلتفرم چند محصول ما و نیروی کار فوق العاده و کاملاً از راه دور تبدیل شده است. در هاپین ما اولویت بندی اندازه گیری ضربه را تعیین می کنیم با موفقیت مشتریان ما. مأموریت ما این است که بهترین بستر ممکن را برای سازمان دهندگان ایجاد کنیم تا تجربیات معنی داری ایجاد کنند تا جهان کوچکتر و متصل تر به نظر برسد. “

در اوایل کار ، اکثر کارکنان Hopin از طریق ارجاع از سایر کارکنان. جانی موفقیت هاپین را به استراتژی استخدام و فلسفه رهبری او نسبت می دهد: ایجاد انعطاف پذیری و استقلال برای نیروی کار کاملاً دور.

جانی بیشتر نگران استخدام افراد مناسب نسبت به استخدام افراد از یک منطقه زمانی خاص است. داشتن استعداد از راه دور به شما این امکان را می دهد که به جای نیاز به دفتر مرکزی در یک کشور یا شهر خاص برای به دست آوردن استعداد مناسب ، بهترین ها را به نمایش بگذارید – و بهترین فرهنگ را پیدا کنید. از راه دور یک به شما می دهد استعداد برای ایجاد یک تیم م .ثر.

بنابراین چگونه هاپین همچنان به جذب گروهی از کارکنان برتر محصول و مهندسی جهانی ادامه می دهد؟ با فرهنگ شرکت. بین خود تیم Vibe ، کانالهای فعال Slack و شبهای بازی دوبار در ماه به نام ConnectFest ، هاپین برای کارکنان خود نیز ارتباط برقرار می کند .

در در Hopin playlists در

منبع تصویر

برای هاپین ، هنجارهای تجاری ضروری نیستند. کار در مناطق زمانی به این معنی است که کارکنان برنامه های انعطاف پذیر دارند. مکان ، نحوه و زمان کار برای جانی مهم نیست. هیچ ضربه زدن دیجیتالی به شانه یا ریز مدیریت وجود ندارد. رهبری هوپین بیشتر نگران خدمات رسانی به مشتری است و نمی داند که آیا کارکنان بین ساعتهای تعیین شده روی میزهای خود می نشینند.

به جای ترس از از دست دادن کنترل بر تجارت ، جانی به تیم خود اعتماد می کند. دادن استقلال به آنها و توانمندسازی آنها برای مسئولیت پذیری/مالکیت. موفقیت هوپین قدرت اعتماد به نیروی کار از راه دور شما را نشان می دهد. با تعهد به راه دور-اول برای همیشه و خودمختاری کارکنان ، هوپین استعدادهای برتر را از سراسر جهان جذب می کند.

سرمایه گذاری در شرکای اکوسیستم

هدف Hopin استفاده از فناوری یکپارچه ، ایجاد ارتباطات پایدار بین کاربران خود است. در طول یک سال ، هوپین به سرعت زیرساختی را برای آمادگی برای آینده ایجاد کرده است ، از جمله استراتژی جذب تهاجمی برای تبدیل شدن به یک پلت فرم چند محصول که در رویدادهای ترکیبی پیشرو است.

هاپین به عنوان بخشی از استراتژی چند محصولی خود ، شرکت توسعه برنامه های تلفن همراه Topi را در سال 2020 و همچنین شرکت پخش ویدئو StreamYard را تصاحب کرد ، و StreamYard را 3.6 میلیون سازندگان محتوای ویدئویی به آن پایه.

در اوایل سال 2021 ، هاپین ارائه دهنده میزبانی ویدئو Streamable و همچنین شرکت فناوری ویدئو Jamm را خرید. هاپین در ادامه ماموریت خود برای تبدیل شدن به پیشروترین پلتفرم رویداد ترکیبی ، شرکت مدیریت رویداد Boomset همین ماه ژوئن ، و شرکت کنید ژوئیه امسال ، برای افزایش و توسعه مجموعه بازاریابی خود.

استراتژی ادغام و خرید جانی به هاپین کمک می کند تا دیجیتال اکوسیستم ؛ مجموعه ای از فناوری های به هم پیوسته برای خدمت به مشتریان خود. به جای فعالیت در سیلوها – یا تکیه مشتریان بر روی چندین پلتفرم که لزوماً با یکدیگر ارتباط خوبی ندارند – هاپین همه اجزای برنامه ریزی ، اجرا و حضور در رویداد را آسان تر می کند.

داشتن یک اکوسیستم برای رشد نرم افزار بسیار مهم است ، زیرا فناوری های یکپارچه با هم کار می کنند تا تجربه ای یکپارچه برای مشتریان ایجاد کنند.

از طریق خرید ، Hopin ظرفیت خود را برای ارائه خدمات به مشتریان با ابزارهای جدید افزایش می دهد در حالی که مخاطبان جدیدی را به پلت فرم Hopin معرفی می کند.

مانند هاپین ، شرکت ها باید به لحاظ مالی و فرصت هزینه خریدها. هزینه توسعه فناوری به تنهایی چقدر است؟ هزینه انتظار برای ارائه آنچه مشتریان در حال حاضر به آنها نیاز دارند چقدر است؟ شرکت جدید چقدر مخاطب را جذب خواهد کرد؟

جانی ارزش تصمیم گیری و اقدام سریع را می داند – هرچه سریعتر راه حل بهتری برای مشتریان خود ارائه دهد ، خندق بزرگتری در اطراف هاپین ایجاد می کند.

رویکرد جذب هوپین این است که از هر زاویه و نقطه ورود به بازار رویدادهای مجازی و ترکیبی خدمت کند و از فناوری برای کمک به کاربران برای ارتباط با یکدیگر ، تجربه رویدادهای جهانی با یکدیگر و ایجاد روابط پایدار در سراسر جهان استفاده کند.

رشد در زمان عدم قطعیت اقتصادی

جانی نیاز به رویدادهای مجازی و ترکیبی را قبل از همه گیری همه گیر تشخیص داد. او به عنوان یک صاحب مشاغل محروم ، اجازه نداد که آب کدر سال گذشته او را از تأثیر بیشتر هوپین باز دارد.

این شرکت به سرعت خود را به عنوان بستر رویدادهای مجازی و ترکیبی معرفی کرد. جانی هوپین را هدایت می کند تا مجموعه محصولات خود را به طور مداوم بهبود بخشد و تجربه ای به یاد ماندنی را برای گسترش آگاهی از نام تجاری هوپین ارائه دهد. با پشتوانه سرمایه گذاری های خود در زمینه استعدادها و کسب ، جانی یک خندق جدید در بازار رویدادها ایجاد کرد.

هاپین با پالایش و گسترش محصولات خود به ایجاد خندق خود ادامه می دهد. آنچه هوپن را متمایز می کند تأکید آن بر بازتاب ماهیت پویا و تعاملی رویدادهای حضوری و آنلاین شدن آن تجربیات و همچنین سرمایه گذاری در فناوری است که در آینده رویدادهای ترکیبی پیشرو است.

با شبکه 1: 1 ، دیجیتال لابی های پذیرایی ، نمایش ، و حتی هماهنگی مجازی swag bags ، هاپین هر قطعه ای از فرایند تولید رویداد را در نظر می گیرد تا تجربیات به یاد ماندنی و تعاملی را برای سازمان دهندگان فراهم کند. و شرکت کنندگان به طور یکسان.

در بهار گذشته ، وقتی آتلانتیک به دنبال پلتفرمی برای جشنواره خود بود ، این شرکت می دانست که به چیزی نیاز دارد که تحت فشار هزاران شرکت کننده فلج نشود. پلتفرم هاپین می تواند 100،000+ را مدیریت کند ، این محصول را برای انتخاب کنندگان رویداد با تعداد قابل توجه شرکت کننده انتخابی آسان می کند.

قابلیت های فناوری آن همه تفاوت ها را ایجاد کرده است: منجر به جذب سریع مشتری و توسعه آن می شود. وال استریت ژورنال میزبان اولین رویداد مجازی در سال گذشته در Hopin. سازمان ملل متحد نیز همینطور. هاپین با بک لینک های گسترده از سایت های معتبر ، رتبه بندی SEO را با طوفان بالا برده است ، هر رویدادی بازدیدکنندگان را هدایت می کند و به وب سایت هوپین منتهی می شود:

در Monthly visitors to virtual software websites P >

منبع تصویر

وقتی سازمان های بزرگ به یک پلتفرم جمع شدند ، بازار توجه کرد. سازمانهای کوچک و بزرگ در سراسر بخشها اکنون به هاپین وابسته هستند تا رویدادهای مجازی و ترکیبی را میزبانی کند ، از جمله Poshmark ، TechCrunch ، WeTransfer و بسیاری دیگر. تنها در مارس 2021 ، شرکت شاهد افزایش سازمان دهندگان رویداد از 85K به 90K .

یک چیز مسلم است: خندق های جدید نفوذ ناپذیر هستند. هنگامی که صاحبان مشاغل موقعیت جدیدی در بازار ایجاد می کنند ، کار تمام نمی شود. شرکتها باید به جای اینکه منتظر تغییرات اجتناب ناپذیر باشند ، جزر و مد در حال تغییر را پیش بینی کنند. در ارائه محصولات یا خدمات شما کجا شکاف وجود دارد؟ چگونه شرکت شما می تواند برای مشتریان خود فراتر و فراتر رود؟

حتی در حال حاضر ، هاپین با گسترش محصولات و خدمات خود برای اجرای رویدادهای ترکیبی-ترکیب عناصر شخصی و مجازی برای خدمت به مخاطبان بیشتر ، خود را برای بازگشت به حالت عادی آماده می کند.

جانی اهمیت درک همه جنبه های بازار شما را به ما نشان می دهد. هدف او برآورده ساختن نیازها و فراتر از انتظارات برای برگزارکنندگان رویداد و شرکت کنندگان در رویداد است. هاپین به آنچه در بازار وجود ندارد توجه می کند و هر قطعه ای از پازل رویداد را به عنوان یک فروشگاه یکپارچه برای یک پلت فرم رویداد ویدئویی با خدمات کامل گرد هم می آورد.

هدایت نسل بعدی رویدادها

در ابتدا ، به دلیل همه گیری ، از رویدادهای مجازی به دلیل ضرورت استفاده شد. اما در حال حاضر ، برگزارکنندگان رویداد این فرصت را در رویدادهای ترکیبی می بینند: خدمت به مخاطبان بیشتر و تأثیرگذاری بیشتر. بنیانگذار جانی بوفرحات با هدف دسترسی بیشتر به رویدادها و ایجاد محیطی برای ارتباطات طبیعی مانند یک شخص شخصی. او نسل بعدی رویدادها را از طریق سه استراتژی کلیدی به ارمغان می آورد:

1. متعهد شدن به راه دور-اول.

هوپین نگران این نیست که اعضای تیم چه زمان ، کجا و چگونه کار خود را به پایان می رسانند. این شرکت به طور کامل به راه دور متمایل می شود و انعطاف پذیری و خودمختاری را برای هر کارمند امکان پذیر می کند. بوفرحات بیش از هر چیز به تیم خود اعتماد دارد که مالکیت آن را به عهده بگیرد و آنچه را که برای انجام کار لازم است انجام دهد.

2. سرمایه گذاری در M&A استراتژیک

وقتی صحبت از ادغام و خرید برای هاپین می شود ، هیچ خودخواهی در کار نیست. بیش از هر چیز ، هاپین بر حل مشکلات و ناامیدی های مشتریان متمرکز شده است – یافتن راه حل های ابتکاری برای کمک به مشتریان برای ایجاد تجربیات معنی دار و ایجاد احساس کوچکی در جهان.

3. تراش و گسترش خندق جدید.

هوپین به ایجاد موقعیت جدید در بازار بسنده نکرد. این شرکت متعهد است که به طور مداوم راه های جدیدی را برای پر کردن شکاف در خدمات کشف کرده و محصولات خود را برای رفع نیازهای مشتری در یک مکان گسترش دهد.

با خریدها و سرمایه گذاری های استراتژیک ، جانی بوفرحات ملاحظه دقیق خود را از ناامیدی های مشتری ، همراه با توانایی او در پیش بینی امکانات آینده و اقدام سریع نشان می دهد. بوفرحت به جای اینکه منتظر نیاز مشتریان باشد تا خود را نشان دهد ، فراتر از آنچه در پیش رو دارد می رود و پیش بینی خمیدگی در راه پیش رو را دارد: رویدادهای ترکیبی که مقیاس پذیری و دسترسی بیشتر را ارتقا می دهند.

آیا شما یک استارتاپ سرمایه گذاری برای رشد هستید؟ درخواست عضویت HubSpot for Startups، اینجا .

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *