سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نوشتن مطالب SEO چیست؟

ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه در مورد علاقه و افزایش فروش ضروری است. ایجاد این ارتباطات گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد ، زیرا خواستن ایجاد آنها یک چیز است و کشف چگونگی برقراری ارتباط آنها چیز دیگری است.

با این حال ، یکی از راه های عالی برای ایجاد این ارتباطات نوشتن متن است ، جایی که شما با استفاده از کلمات برای ابراز احساسات مصرف کننده صحبت می کنید و سعی می کنید آنها را فریب دهید تا بعد از خواندن کلمات خود اقدام کنند.

اگرچه نوشتن مطلبی که فکر می کنید در بین مخاطبان شما طنین انداز باشد ساده به نظر می رسد ، اصول اساسی وجود دارد که باید اطمینان حاصل کنید می توانید آنها را متقاعد کنید. در این پست ، بیاموزید که SEO نوشتن چیست و بهترین روشهایی را که می تواند به شما در جذب مشتری ، تبدیل هدایا و فروش بیشتر کمک کند ، کشف کنید.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

نوشتن مطالب SEO با سایر نوشتن مطالب SEO که ممکن است با آنها آشنا باشید ، متفاوت است ، مانند وبلاگ نویسی ، به عنوان هدف نهایی تبدیل لیدها به جای ایجاد ترافیک ارگانیک است. علاوه بر این ، نوشتن متن نوشتاری SEO کوتاه تر است. جایی که یک پست وبلاگ ممکن است تقریباً هزار کلمه داشته باشد ، محتوای نوشتن متن ممکن است کمتر از نیمی از آن داشته باشد.

با این حال ، این دو می توانند دست به دست هم دهند. ممکن است یک پست وبلاگ ایجاد کنید که شامل CTA a باشد > ایجاد شده با رعایت اصول نوشتن مطالب جستجوگرها ، و این کلمات کاربران را فریب می دهد تا بر روی آنچه شما ارائه می دهید کلیک کنند تا بیشتر بدانند ، مانند بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان یا منبع مرتبط دیگر.

در اینجا چند نمونه از انواع محتوا آورده شده است که ممکن است با در نظر گرفتن اصول نوشتن مطالب SEO ایجاد شود:

  • صفحه های پرداخت نهایی
  • توضیحات محصول
  • دستورالعمل های ناوبری در محل
  • محتوای تبلیغاتی
  • کپی وب سایت
  • پیام رسان تجاری
  • دکمه های CTA
  • صفحات فرود

همانند همه انواع سئو ، درک بهترین روشها نیز مهم است.

نکات مربوط به نوشتن مطالب SEO و بهترین روش ها

نوشتن مطالب قوی ترکیبی از عوامل مختلف است که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.

مخاطبان خود را بشناسید.

اولین قدم برای موفقیت در نوشتن متن ، نوشتاری است که می توانید مخاطبان خود را بشناسید؟ . بدون این اطلاعات ، مجبور کردن آنها با نوشتن خود غیرممکن است زیرا نمی دانید آنها چه کسانی هستند یا چطور می توان از آنها درخواست تجدید نظر کرد.

یافتن مخاطبان خود برای نوشتن مطالب مرتبط با سئو ، همان فرآیندهایی را دنبال می کنید که هنگام ایجاد یک کمپین بازاریابی هدفمند یا هر نوع محتوایی که برای تجارت خود ایجاد می کنید: تحقیق درباره خریدار .

شخصیت های خریدار نمایشی خیالی از شکل ظاهری مشتری ایده آل شما بر اساس تحقیقات بازار و داده های تجاری موجود و نمایه های مشتری شما است. HubSpot تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی را انجام دهید.

تحقیقات کلید واژه یکی از م componentلفه های مهم هر استراتژی SEO است. به عنوان یک تازه کننده ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی فرآیند کشف کلماتی است که مخاطب هدف شما هنگام جستجوی محصولات و خدمات مشابه آنچه شما ارائه می دهید ، و استفاده از کلمات کلیدی در محتوای شما برای جذب همان کاربران به سایت شما.

برای نوشتن متن ، این تحقیق ضروری است زیرا به شما کمک می کند تا هدف کاربر را در پشت کلمات کلیدی که مخاطب شما جستجو می کند ، کشف کنید ، بنابراین می توانید نسخه ای متناسب با نیازهای آنها بنویسید.

برای مخاطبان خود بنویسید.

هدف از نوشتن مطالب کپی ، ترغیب مخاطبان برای اقدام است. بنابراین ، همانطور که در بالا ذکر شد ، مهم است که همیشه با توجه به مخاطب خود بنویسید. خریداران شما به دنبال راه حل هستند ، بنابراین شما می نویسید تا به آنها بگویید چرا یک راه حل هستید.

به عنوان مثال ، بگویید شما یک ابزار بازاریابی همه در یک ارائه می دهید. پرسونا و تحقیقات کلمات کلیدی شما به شما اجازه می دهد تا بدانید که مخاطبان هدف شما اغلب “ابزارهای بازاریابی با کاربرد آسان” را جستجو می کنند. شما می خواهید این اصطلاح جستجو را در نسخه خود بگنجانید تا مستقیماً با هدف کاربر صحبت کنید به این امید که آنها با اقدام مورد نظر (خرید محصول شما) آن را دنبال کنند ، زیرا آنها را متقاعد کرده اید که بهترین راه حل مناسب هستید به نیازهای آنها.

از کلمات عملی مربوط به هدف استفاده کنید.

همانطور که نوشتن برای هدف مخاطب ضروری است ، استفاده از کلمات عملی مربوط به هدف نیز مهم است. می خواهید کپی خود به آنها اطلاع دهد که چرا بهترین راه حل برای ارائه شما چیست و سپس آنها را به عملی که می خواهید انجام دهید هدایت کنید.

این به معنای ساده این است که شما می خواهید نسخه شما مخاطب را به تصمیم نهایی بکشاند ، شاید با گفتن جمله هایی مانند “اکنون بخرید” یا “اینجا ثبت نام کنید” ، در پایان توضیحات محصول خود.

مختصر و سرراست باشید.

هرچه خواندن نسخه شما دشوارتر باشد ، احتمال دستیابی به هدف نهایی خود برای تبدیل کاربران کمتر است. اگر آنها مجبور باشند مقدار قابل توجهی تلاش کنند تا بفهمند چه پیشنهادی دارید ، احتمالاً آنها را در این راه از دست خواهید داد.

این به معنای پرهیز از اصطلاحات و اصطلاحات کلمه است و فقط شامل موارد مرتبط با آنچه برای آن کپی می کنید ، است. این می تواند یک مهارت دشوار برای توسعه باشد ، بنابراین می تواند مفید باشد آنچه را که مایلید و نمی خواهید هنگام مرور برای یافتن راه حل برای نقاط درد خود مشاهده کنید ، در نظر بگیرید و استراتژی خود را از آن مدل کنید.

اگر بخواهم هنگام نوشتن این بخش این نکته را به خاطر بسپارم و به توصیه های خودم گوش دهم ، به سادگی این را می گویم: جایی برای سردرگمی یا سوund تفاهم نگذارید. سرراست باشید.

آزمایش مداوم.

چیزی که ممکن است فکر کنید عملکرد خوبی دارد ممکن است همانطور که فکر می کردید با هدف مخاطب مطابقت نداشته باشد و آزمایش مداوم به شما امکان می دهد آنچه را که ایجاد می کنید تکرار کنید تا اطمینان حاصل شود که نیازهای مشتری را برآورده می کنید.

آزمایش همچنین اطمینان می دهد که شما به حداکثر رساندن تأثیر خود می پردازید. کپی شما باید به مخاطب شما کمک کند بدون اینکه زحمت بیشتری بکشید ، به راه حل هایی که ارائه می دهید بیاید زیرا کپی شما از قبل همه چیز را توضیح داده است.

مثالی از آزمایش مداوم می تواند ایجاد چندین نسخه از CTA ، هرکدام با کپی متفاوت باشد که در صفحات وب سایت مختلف قرار می دهید تا ببینید کدام نتیجه بهتر است.

نوشتن مطالب نوشتاری SEO در کل اینگونه گرد هم می آیند: جنبه SEO کلمات کلیدی هستند که می دانید با هدف کاربر مخاطب شما همسو می شوند و از قبل بازدید بالایی دارند و عنصر نوشتن متن برای نوشتن هدف کاربر در پشت کلمات کلیدی است ترافیک داشته باشید.

هنگامی که از این استراتژی استفاده می کنید ، مستقیماً به مخاطب خود نشان می دهید که چگونه نقاط درد آنها را حل کرده و آنها را فریب می دهد تا مشتری شوند.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *