فروش تجارت الکترونیک, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه پذیرش پرداخت آنلاین به صورت رایگان [7 ارائه دهنده پرداخت برتر]

اگر کسب و کار تجارت الکترونیک شما به مشتریان شما راه های متعددی برای ایجاد این خدمات ارائه نمی دهد پرداخت های آنلاین ، شما پول را روی میز می گذارید.

Download Now: Ecommerce Marketing Plan Template

در حالی که هیچ راهی برای فرار از برخی هزینه های معاملات و هزینه های ارزی وجود ندارد ، اما راه هایی برای کاهش هزینه های پردازش پرداخت و دریافت پرداخت آنلاین به صورت رایگان وجود دارد.

در این پست ، ما در مورد گزینه های نرم افزاری موجود برای پذیرش پرداخت آنلاین رایگان و همچنین جزئیات نحوه پذیرش این پرداخت ها صحبت خواهیم کرد.

اما ابتدا ، بیایید دلایل دیگری را که می خواهید از نرم افزار پردازش پرداخت استفاده کنید ، مرور کنیم.

چرا باید از نرم افزار پردازش پرداخت استفاده کنید؟

در اینجا نگاهی به برخی از مزایای نرم افزار پردازش پرداخت برای کسب و کار شما می اندازیم.

1. راحتی

راحتی یکی از عوامل اصلی تأثیرگذار بر نرخ تبدیل است. هرچه مشتری برای پرداخت هزینه بیشتری انجام دهد ، احتمال اینکه خرید خود را رها کرده و به مکان دیگری برود بیشتر است.

2. سرعت

پردازنده های پرداخت می توانند بیشتر پرداخت ها را بین خریداران و فروشندگان فوراً منتقل کنند. از سوی دیگر ، انتقال وجه به حسابهای بانکی گاهی ممکن است 24 ساعت یا بیشتر طول بکشد.

3. اعتماد

بسیاری از پردازنده های پرداخت ، مارک هایی هستند که در سطح جهانی شناخته شده اند. اگر مشتری قبلاً از نرم افزار پرداخت استفاده کرده است ، به احتمال زیاد به سیستم پرداخت شما اعتماد خواهد کرد.

4. امنیت

شرکت های پردازش پرداخت ، لایه بیشتری از حفاظت را به معاملات آنلاین اضافه می کنند. می توانید محدودیت ها ، پرچم ها را برای فعالیت در حساب خود تعیین کنید ، و گاهی اوقات حتی یک بازه زمانی برای فراخوانی پرداخت ها.

5. ثبت

با پردازنده های پرداخت ، به حساب خود به صورت آنلاین دسترسی خواهید داشت و می توانید مخاطبین ، پرداخت های مکرر و سایر فعالیت های حساب خود را از طریق رایانه یا تلفن همراه مدیریت کنید.

ارائه دهندگان برتر پردازش پرداخت آنلاین

هنگامی که یک استراتژی برای پذیرش پرداخت آنلاین طراحی کردید ، باید تصمیم بگیرید که از کدام ارائه دهنده پردازش پرداخت استفاده کنید. در اینجا هفت مورد از محبوب ترین گزینه ها وجود دارد:

1. PayPal

Accept Payments Online for Free: Paypal

قیمت: 3.49٪ بعلاوه 0.49 دلار برای هر تراکنش (تا آگوست 2021).

PayPal یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های پردازش پرداخت است. عضویت رایگان است و آنها تمام ابزارهایی را که برای ادغام پرداخت های PayPal در وب سایت شما و ایجاد درگاه پرداخت امن برای بازدیدکنندگان نیاز دارید ، ارائه می دهند. علاوه بر این ، پوشش جامع این پلتفرم را به انتخاب خوبی برای شرکت های بین المللی تبدیل می کند.

2. نوار

Accept Payments Online for Free: stripe

قیمت: 2.9٪ بعلاوه 0.30 دلار برای هر تراکنش.

Stripe طیف وسیعی از گزینه ها را برای مشاغل آنلاین مانند پرداخت های سفارشی و همچنین مدیریت اشتراک و ویژگی های پرداخت مکرر ارائه می دهد. Stripe از همه کارت های اعتباری اصلی ، برنامه های پرداخت تلفن همراه ، کیف پول و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

3. میدان

Accept Payments Online for Free: square

قیمت: 2.9٪ بعلاوه 0.30 دلار برای هر تراکنش.

Square با معرفی یک دانگل که فروشندگان می توانند برای پذیرش معاملات با کارت اعتباری وارد آن شوند ، وارد فضای پردازش پرداخت شد.

از آن زمان آنها نرم افزار خود را برای پوشش دادن تمام گزینه های اصلی پردازش پرداخت گسترش داده اند و برخی ابزارهای مفید را برای مشاغل آنلاین و همچنین فروشگاه های سطح بالا شامل شده است.

حتی می توانید یک وب سایت اساسی به صورت رایگان ایجاد کرده و همه محل فروش (POS) آنها را ادغام کنید در همان زمان آنها همچنین گزینه های پولی برای وب سایت سفارشی دارند.

4. Google Pay

How to Accept Payments Online for Free: google pay

قیمت: Google Pay هیچ هزینه ای دریافت نمی کند – تجار فقط هزینه معاملات را به طور معمول با فروش اعتباری/ بدهی پرداخت می کنند.

Google Pay یک ابزار پرداخت برای مشاغل ، وب سایت ها و برنامه ها دارد. API های Google Pay برای ایجاد یک پرداخت دلپذیر و تجربه پرداخت برای مشتریان شما کار می کند.

اگر از Google Pay در وب سایت خود استفاده می کنید ، دسترسی امن و آسانی به صدها میلیون کارت در حساب های Google در سراسر جهان ذخیره شده است تا مشتریان بتوانند با خیال راحت و با لمس یک دکمه هزینه محصولات شما را پرداخت کنند.

5. Apple Pay

How to Accept Payments Online for Free: apple pay

قیمت: Apple Pay هیچ هزینه ای دریافت نمی کند – تجار فقط هزینه معاملات را به طور معمول با فروش اعتباری/ بدهی پرداخت می کنند.

Apple Pay را می توان در وب سایت ها ، در فروشگاه ها ، توسط برنامه و از طریق Business Chat یا iMessage استفاده کرد. این به کاربران اپل اجازه می دهد اطلاعات تماس ، پرداخت و ارسال را هنگام پرداخت سریع و ایمن وارد کنند.

به جای اینکه مشتریان تجارت الکترونیکی شما به دنبال کارت های اعتباری خود باشند ، Apple Pay به آنها اجازه می دهد تا با کلیک روی یک دکمه در برنامه ها و وب سایت ها ، چک را انجام دهند. در یک وب سایت ، کاربران اپل به سادگی گزینه Apple Pay را به عنوان گزینه پرداخت خود کلیک می کنند ، پرداخت را با یک ضربه (از طریق iPhone ، Apple Watch خود و غیره) تأیید می کنند و کارشان خوب است.

6. Venmo For Business

How to Accept Payments Online for Free: venmo for business

قیمت: 1.9٪ به اضافه 0.10 دلار پرداخت.

Venmo For Business یک نرم افزار و برنامه پرداخت تلفن همراه است که متعلق به PayPal است. می توانید به کاربران اجازه دهید از طریق برنامه تلفن همراه خود یا وب سایت شما .

می توانید نمایه تجاری را در Venmo تنظیم کنید تا کاربران بتوانند به سرعت نمایه شما را در برنامه پیدا کنند. و اگر Venmo را به وب سایت خود اضافه کنید ، به عنوان گزینه پرداخت دقیقاً در همان جایی که به مشتریان امکان پرداخت با PayPal را می دهد ، ظاهر می شود.

هنگامی که مشتری گزینه Venmo را هنگام پرداخت انتخاب می کند ، برای تکمیل معامله به برنامه Venmo خود هدایت می شود. گزینه پرداخت Venmo را می توان به هر یک از صفحات سایت تجارت الکترونیک شما اضافه کرد که گزینه پرداخت با PayPal را نیز نشان می دهد ، از جمله صفحات محصول ، صفحه سبد خرید و صفحه پرداخت.

7. Helcim

How to Accept Payments Online for Free: Helcim

قیمت: 2.38٪ به اضافه 0.25 دلار.

Helcim یک راه حل پرداخت آنلاین برای مشاغل تجارت الکترونیک است – شما می توانید انتخاب کنید که یک فروشگاه آنلاین را از ابتدا راه اندازی کنید یا یک راه حل پرداخت به وب سایت فعلی خود اضافه کنید.

سیستم پرداخت آنلاین آسان و مطمئن ، به لطف API Helcim در وب سایت ، سبد خرید ، سیستم صورتحساب و/یا برنامه شما ادغام می شود. علاوه بر برنامه درون برنامه ای و از طریق وب سایت ، Helcim بصورت تلفنی ، حضوری و فاکتور کار می کند و با ابزارهای حسابداری شما ادغام می شود تا در هنگام حسابداری در وقت شما صرفه جویی شود.

در مرحله بعد ، مراحل مربوط به دریافت رایگان پرداخت ها به صورت آنلاین را پوشش می دهیم.

1. یک دروازه پرداخت آنلاین مطمئن ایجاد کنید.

به چند روش می توانید به ایجاد درگاه پرداخت ایمن آنلاین بپردازید. می توانید یک توسعه دهنده خارجی استخدام کنید یا از تیم توسعه وب سایت خود برای ایجاد یک دروازه سفارشی استفاده کنید. یا ، می توانید از نرم افزار شخص ثالث استفاده کنید.

راه اندازی یک دروازه امن ضروری است. شما همچنین فرآیندهای خودکار را در دستور کار خود قرار می دهید که در پردازش دستی زمان صرفه جویی می کند ، به ویژه هنگامی که کسب و کار خود را مقیاس بندی می کنید و معاملات بیشتری را انجام می دهید.

هر چه روش های پرداخت بیشتری در درگاه پرداخت خود در دسترس قرار دهید ، مخاطبان بیشتری نیز برای مشتریان شما ارسال پول آسان تر خواهد بود.

2. پرداخت کارت اعتباری و بدهی را تسهیل کنید.

اگرچه ممکن است با متداول شدن پرداخت های تلفن همراه تغییر کند ، اما استفاده از کارت های بدهی/ اعتباری همچنان متداول ترین روش پرداخت مردم برای محصولات و خدمات به صورت آنلاین است.

شما می توانید به راحتی پذیرش پرداخت های کارت را از طریق ارائه دهندگان پرداخت مشخص مانند PayPal یا Stripe تسهیل کنید. این کارتها بیشترین استفاده از کارت های اعتباری را در سراسر جهان-Visa ، MasterCard ، و American Express.

دارند

3. صورتحساب مکرر

تنظیم کنید

اگر برنامه های اشتراک یا خدمات ماهانه جاری ارائه می دهید ، کارآمدترین و مطمئن ترین روش برای فاکتورگیری و دریافت پرداخت ها ، صورتحساب مکرر است.

اکثر نرم افزارهای اصلی پردازش پرداخت شامل ویژگی های صورتحساب مکرر است. به عنوان مثال ، Growth Marketing Pro یک ابزار SEO ایجاد کرده است که هزینه مشترکان را به صورت ماهانه و آنها برای تنظیم این مورد از Stripe استفاده کردند.

سایت هایی مانند Paysimple نیز مجموعه ای از ابزارها را برای تنظیم ارائه می دهند در صورت وجود سیستم پردازش پرداخت ، صورتحساب مکرر و سفارشی خود را تنظیم کنید.

استفاده از اتوماسیون ضروری است. بیشتر خطاهای انسانی و استرس پیگیری صورتحساب و پرداخت ها را حذف می کند.

مشتریان شما می توانند متعهد شوند که پرداخت ها را فقط با چند کلیک تکرار کنند ، و دیگر نگران مدیریت دستی مشتریان خود نباشید.

4. پرداخت های تلفن همراه را بپذیرید.

این روزها ، اغلب افراد بیشتر از کارت های نقدی تلفن های خود را در دست دارند – به علاوه ، برنامه های پرداخت تلفن همراه راحت تر از همیشه هستند.

به عنوان مثال ، Apple Pay به سرعت به یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت تلفن همراه در ایالات متحده تبدیل شده است. با تخمین 43.9 میلیون کاربر ، اگر Apple Pay را نپذیرفتید ، آن را از دست خواهید داد.

Google Pay ، Venmo و PayPal همچنین دارای برنامه های تلفن همراه با سهم بازار مناسب هستند.

5. پرداخت های ارزهای رمزنگاری شده را قبول

کنید

اگر از عهده کار با ارزهای رمزنگاری شده برنمی آیید ، این راهی است که می توانید دسترسی خود را به مخاطبان آنلاین گسترده تری بسط دهید. .

سایت هایی مانند Bitpay همه ابزار مورد نیاز برای پذیرش پرداخت های رمزنگاری آنلاین ، ارسال فاکتورها را ارائه می دهند ، درخواست پرداخت کنید و در برنامه های عادی پول دریافت کنید.

از آنجا که آنها یک مبادله غیر متمرکز هستند ، ارزهای رمزنگاری شده مزایای منحصر به فردی را برای مشاغل ارائه می دهند. شما می توانید پرداخت ها را از هر نقطه در جهان بدون تحمیل هزینه مبادله ارز یا هزینه های رسیدگی به بانک بپذیرید. همچنین خطر کلاهبرداری کاهش یافته است.

6. از صورت حساب ایمیل استفاده کنید.

ایمیل صورتحساب یک روش فعال برای درخواست پرداخت است. می توانید فرم پرداخت را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید یا پیوندی را هدایت کنید که گیرنده را به درگاه پرداخت هدایت می کند.

با این حال ، چند مشکل در مورد این روش وجود دارد: ایمیل مطمئن ترین شکل ارتباط نیست و مشتریان می توانند در مورد پرداخت از طریق ایمیل با مشکلات اعتماد داشته باشند.

انتظار نرخ شکست وجود دارد ، اما این بخش حیاتی پردازش پرداخت برای بسیاری از مشاغل است.

7. چک های الکترونیکی (eChecks)

را بپذیرید

برای پذیرش eChecks برای پرداخت ، به فرمی نیاز دارید که کاربر بتواند اطلاعات خود را وارد کند ، که می توانید با استفاده از نرم افزار پردازش پرداخت آن را مشاهده کنید.

این اساساً راهی برای پرداخت آنلاین چک است. این یک راه سریعتر و قابل اطمینان تر از ارسال چک کاغذی از طریق پست است ، بنابراین ارائه این به مشتریان شما روند را هموارتر می کند.

پذیرش پرداخت ها را بصورت رایگان شروع کنید

صرف نظر از اینکه کدام نرم افزار پردازش پرداخت را انتخاب می کنید ، مهمترین بخش این است که پرداخت را برای مشتری آسان کنید. و هرچه روشهای بیشتری برای پرداخت هزینه داشته باشند ، مشتریان شما به دنبال خرید خواهند بود.

توجه ویراستار: این پست در اصل در آوریل 2020 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *