انواع محتوا, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه نوشتن مطالعه موردی: راهنمای قابل ذکر و الگو

جلب اعتماد مشتریان احتمالی می تواند مشکل ساز باشد. قبل از اینکه بتوانید انتظار کسب درآمد کسب و کار خود را داشته باشید ، باید توانایی خود را در تحقق بخشیدن به آنچه محصول یا خدمات شما وعده می دهد ، نشان دهید.

مطمئناً ، می توانید بگویید که در X عالی هستید یا در مورد Y بسیار جلوتر از رقابت هستید. اما در پایان ، آنچه واقعاً برای پیروزی در تجارت جدید نیاز دارید سرد است ، اثبات سخت.

یکی از بهترین راه ها برای اثبات ارزش خود ، مطالعه موردی قانع کننده است. در واقع ، HubSpot’s 2020 وضعیت بازاریابی گزارش دریافت که آنها آنقدر قانع کننده هستند که پنجمین نوع محتوای متداول مورد استفاده بازاریابان هستند.

Download our free case study templates here to help you display your company's  success.

در زیر ، شما را با مطالعه موردی آشنا می کنم ، چگونه برای نوشتن آن آماده شوید ، چه چیزی را باید در آن گنجانید و چگونه می تواند یک تاکتیک موثر باشد. برای پرش به مناطق مختلف این پست ، روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به صورت خودکار حرکت کنید.

تعریف مطالعه موردی

نحوه نوشتن مطالعه موردی

نحوه قالب بندی مطالعه موردی

نمونه های مطالعه موردی کسب و کار

نمایش کار خود

تعریف مطالعه موردی

مطالعه موردی چالش خاصی را که یک کسب و کار با آن روبرو بوده است و راه حلی که برای حل آن انتخاب کرده اند ، توصیف می کند. مطالعات موردی می تواند از نظر طول بسیار متفاوت باشد و بر تعدادی از جزئیات مربوط به چالش اولیه و راه حل کاربردی متمرکز شود و می تواند در اشکال مختلف مانند یک فیلم ، مقاله سفید ، پست وبلاگ و غیره ارائه شود.

در محیط های حرفه ای ، معمول است که یک مورد موردی داستان مشارکت تجاری موفق بین فروشنده و مشتری را بیان کند. شاید موفقیتی که شما برجسته کرده اید در تعداد هدایایی است که مشتری شما ایجاد کرده است ، مشتریان بسته شده یا درآمد کسب شده است. هر یک از این شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) نمونه ای از خدمات شرکت شما در حال انجام است.

وقتی این کار به درستی انجام شود ، می تواند تأثیر مثبت کسب و کار شما بر مشتریان فعلی یا قبلی را شرح دهد و به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند.

برای اینکه بتوانید مشتریان احتمالی خود را با اطلاعاتی که می توانند به آنها اعتماد کنند مسلح کنیم ، ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ایجاد مطالعات موردی موثر برای کسب و کار شما-و همچنین رایگان قالب مورد مطالعه برای ایجاد مورد دلخواه شما. آنها را با استفاده از فرم بالا دریافت کنید و سپس با استفاده از مراحل زیر ایجاد کنید.

1. با الگوهای مطالعه موردی شروع کنید.

گفتن داستان مشتری شما یک فرایند ظریف است – شما باید موفقیت آنها را برجسته کنید در حالی که به طور طبیعی تجارت خود را در داستان آنها گنجانده اید.

اگر شما فقط با مطالعات موردی شروع کار، ما به شما پیشنهاد دانلود از شامل سه متن ساده و سه الگوی طراحی شده برای توضیح نحوه پیشرفت مشتریان در هنگام استفاده از محصول یا خدمات شما است.

case study template اکنون بارگیری کنید

2. هدف مطالعه موردی را تعیین کنید.

همه مطالعات موردی کسب و کار برای نشان دادن ارزش خدمات شما طراحی شده اند ، اما می توانند بر چندین هدف مختلف مشتری تمرکز کنند.

اولین قدم شما هنگام نوشتن یک مطالعه موردی تعیین هدف یا هدف موضوعی است که در آن حضور دارید. به عبارت دیگر ، مشتری در پایان کار موفق به انجام چه کاری شده است؟

هدف مشتری که بر آن تمرکز کرده اید بستگی به آنچه می خواهید در نتیجه انتشار این مطالعه موردی به مشتریان آینده خود ثابت کنید ، دارد.

مطالعه موردی شما می تواند بر یکی از اهداف مشتری زیر تمرکز کند:

  • رعایت مقررات دولتی
  • کاهش هزینه های تجاری
  • سودآور شوید
  • ایجاد سرنخ های بیشتر
  • بستن روی مشتریان بیشتر
  • درآمد بیشتر
  • گسترش به بازار جدید
  • پایدارتر یا کم مصرف تر

3. یک رسانه مطالعه موردی ایجاد کنید.

در مرحله بعد ، رسانه ای را که در آن مطالعه موردی ایجاد می کنید تعیین می کنید. به عبارت دیگر ، چگونه این داستان را بیان خواهید کرد؟

مطالعات موردی نباید ساده ، یک صفحه ای نوشته شده باشد. استفاده از رسانه های مختلف در مطالعه موردی می تواند به شما این امکان را بدهد که قطعه نهایی خود را در کانال های مختلف تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، در حالی که ممکن است یک مطالعه موردی مکتوب فقط در وب سایت شما وجود داشته باشد و در پست فیس بوک نشان داده شود ، می توانید یک مورد موردی اینفوگرافیک را در Pinterest و یک مورد موردی ویدئویی را در کانال YouTube خود ارسال کنید.

در اینجا چند رسانه مطالعه موردی مختلف را باید در نظر گرفت:

مطالعه موردی مکتوب

نوشتن این مطالعه موردی در قالب کتاب الکترونیکی و تبدیل آن به PDF قابل بارگیری را در نظر بگیرید. سپس ، پی دی اف را پشت یک صفحه فرود و فرم قرار دهید تا خوانندگان قبل از بارگیری قطعه آن را پر کنند ، و به این مطالعه موردی اجازه دهید برای کسب و کار شما سرنخ ایجاد کند.

مطالعه موردی ویدیویی

برای ملاقات با مشتری و گرفتن مصاحبه برنامه ریزی کنید. با دیدن شخص ، صحبت در مورد خدماتی که به آنها ارائه کرده اید می تواند در نظر مشتریان بالقوه شما بسیار موثر باشد.

مطالعه موردی اینفوگرافیک

از قالب طولانی عمودی یک اینفوگرافیک استفاده کنید تا داستان موفقیت خود را از بالا بیان کنید به پایین با پایین آمدن اینفوگرافیک ، بر KPI های اصلی با استفاده از متن و نمودارهای بزرگتر که موفقیت های مشتری شما را از زمان کار با شما نشان می دهد ، تأکید کنید.

مطالعه موردی پادکست

پادکست ها بستری برای شما هستند تا بتوانید صریح با مشتری خود صحبت کنید. این نوع مطالعه موردی می تواند برای مخاطبان واقعی تر و انسانی تر به نظر برسد – آنها خواهند دانست که مشارکت شما و مشتری شما یک موفقیت واقعی بوده است.

4. نامزد مطالعه موردی مناسب را بیابید.

نوشتن درباره پروژه های قبلی شما بیش از انتخاب مشتری و بیان داستان نیاز دارد. شما به اجازه ، نقل قول ها و برنامه نیاز دارید. برای شروع ، چند مورد را باید در کاندیداهای احتمالی جستجو کرد.

دانش محصول

این به شما کمک می کند تا مشتری را انتخاب کنید که در تدارکات کالا یا خدمات شما مهارت کامل دارد. به این ترتیب ، او بهتر می تواند با ارزش آنچه ارائه می دهید به گونه ای صحبت کند که برای مشتریان آینده منطقی باشد.

نتایج قابل توجه

مشتریانی که بهترین نتایج را دیده اند ، قوی ترین مطالعات موردی را انجام می دهند. اگر مشاغل خود یک ROI مثال زدنی از محصول یا خدمات شما مشاهده کرده اند ، به احتمال زیاد شوق و اشتیاق را منتقل می کنند که می خواهید مشتریان بالقوه نیز احساس کنند.

بخشی از این مرحله انتخاب مشتریانی است که موفقیت غیرمنتظره را از محصول یا خدمات شما تجربه کرده اند. وقتی مشتریان غیر سنتی را ارائه می دهید-برای مثال در صنایعی که معمولاً با آنها کار نمی کنید-با نتایج مثبت ، می توانید شک و تردیدها را از بین ببرید.

نامهای قابل تشخیص

در حالی که شرکت های کوچک می توانند داستان های قدرتمندی داشته باشند ، مارک های بزرگتر یا برجسته تر به برندهای شما اعتبار می دهند. در واقع ، 89٪ مصرف کنندگان می گویند از مارکی که قبلاً خریداری کرده اند رقیب خود را بشناسید ، به ویژه اگر آنها قبلاً آنها را در رسانه های اجتماعی دنبال کرده اند.

سوئیچ ها

مشتریانی که پس از کار با رقیب به شما مراجعه می کنند ، مزیت رقابتی شما را برجسته می کنند و حتی ممکن است تصمیمات را به نفع شما تغییر دهند.

5. برای دریافت مجوز برای نوشتن درباره آنها با نامزد خود تماس بگیرید.

برای مشارکت داوطلب مطالعه موردی ، باید زمینه را برای ارتباط روشن و باز آماده کنید. این بدان معناست که انتظارات و زمان بندی را فوراً مشخص کنید – نداشتن آنها یکی از بزرگترین مقصران در تأخیر ایجاد مطالعه موردی است.

مهمتر از همه در این مرحله ، تأیید موضوع شما است. هنگامی که برای اولین بار با نامزد مورد مطالعه خود تماس می گیرید ، هدف و قالب مطالعه موردی را به آنها ارائه دهید – که در هر دو مرحله در بالا به هر دو مورد رسیده اید.

برای دریافت این اجازه اولیه از موضوع خود ، خود را جای آنها بگذارید – آنها از این مطالعه موردی چه می خواهند؟ اگرچه شما این را به نفع شرکت خود می نویسید ، اما موضوع شما بسیار بیشتر به مزایایی که برای آنها دارد علاقه مند است.

مزایای ارائه داوطلب مورد مطالعه

در اینجا چهار مزیت بالقوه وجود دارد که می توانید به داوطلب مطالعه موردی خود قول دهید تا رضایت آنها را جلب کند.

قرار گرفتن در معرض نام تجاری

این موضوع موردی در معرض چه افرادی قرار می گیرد و چگونه این قرار گرفتن می تواند به افزایش آگاهی از نام تجاری آنها کمک کند چه در صنعت خود و چه فراتر از آن. در بخش B2B ، جمع آوری آگاهی از نام تجاری در خارج از بازار شخصی کار دشواری است ، بنابراین مطالعات موردی برای مشتریانی که به دنبال گسترش نام خود هستند ، بسیار مفید است.

قرار گرفتن در معرض کارکنان

به موضوع خود اجازه دهید نقل قول هایی با اعتبار به کارکنان خاص ارائه دهد. هنگامی که این یک گزینه برای آنها است ، نام تجاری آنها تنها چیزی نیست که دامنه آن را گسترش می دهد – کارمندان آنها نیز می توانند نام خود را در آنجا پیدا کنند. این موضوع را با فرصت های شبکه سازی و پیشرفت شغلی که ممکن است در غیر این صورت داشته باشند به موضوع شما ارائه می دهد.

تخفیف محصول

این یک انگیزه ملموس تر است که می توانید به داوطلب مطالعه موردی خود ارائه دهید ، به ویژه اگر آنها مشتری فعلی شما باشند. اگر آنها موافقت کردند که موضوع شما باشند ، از آنها به عنوان یک تشکر برای کمک به ایجاد مطالعه موردی خود ، تخفیف محصول-یا آزمایش رایگان محصول دیگر-به آنها پیشنهاد کنید.

پیوندها و ترافیک وب سایت

در اینجا مزایایی وجود دارد که مطمئناً با تیم بازاریابی موضوعی شما مطابقت خواهد داشت: اگر مطالعه موردی خود را در وب سایت خود منتشر کرده اید و پیوند مطالعه شما به وب سایت موضوع شما باز می گردد – که به عنوان “پیوند” شناخته می شود – این حرکت کوچک می تواند بازدیدکنندگان وب سایت را از بازدیدکنندگانی که به وب سایت موضوع شما کلیک می کنند ، ترافیک کند.

علاوه بر این ، پیوند از شما اعتبار صفحه موضوع خود را در نظر Google افزایش می دهد. این به آنها کمک می کند رتبه بیشتری در نتایج موتورهای جستجو داشته باشند و ترافیک را از خوانندگانی که در حال حاضر به دنبال کسب اطلاعات در مورد صنعت خود هستند ، جمع آوری کنند.

6. الگوی ایمیل مورد مطالعه.

هنگامی که داوطلب مطالعه موردی شما مطالعه موردی شما را تأیید کرد ، زمان ارسال فرم انتشار برای آنها فرا رسیده است.

یک فرم انتشار مطالعه موردی به شما می گوید که از موضوع انتخابی خود به چه چیزی احتیاج دارید ، مانند اجازه استفاده از نام های تجاری و به اشتراک گذاری اطلاعات پروژه به صورت عمومی. این فرآیند را با ایمیلی شروع کنید که دقیقاً همان چیزی را که آنها می توانند از شما انتظار داشته باشند ، و همچنین آنچه شما از آنها نیاز دارید ، اجرا کند. برای اینکه بتوانید تصور کنید که چگونه به نظر می رسد ، این نمونه ایمیل را بررسی کنید:

sample case study email release form template

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که “فرم انتشار مطالعه موردی چیست؟” یا ، “نامه موفقیت داستان چیست؟” بیایید آنها را تجزیه کنیم.

فرم انتشار مطالعه موردی

این سند بسته به عواملی مانند اندازه کسب و کار شما ، ماهیت کار شما ، و آنچه قصد دارید با مطالعات موردی پس از تکمیل انجام دهید ، متفاوت است. با این اوصاف ، شما باید معمولاً موارد زیر را در فرم انتشار مطالعه موردی قرار دهید:

  • توضیحی واضح از علت ایجاد این مطالعه موردی و نحوه استفاده از آن.
  • بیانیه ای که اطلاعات و اطلاعات احتمالی علامت تجاری مورد انتظار شما را در مورد شرکت تعیین می کند – مواردی مانند نام ، لوگو ، عنوان شغل و تصاویر.
  • توضیح آنچه از شرکت کننده انتظار دارید ، فراتر از اتمام مطالعه موردی. به عنوان مثال ، آیا این مشتری مایل است به عنوان مرجع عمل کند یا بازخورد خود را به اشتراک بگذارد و آیا شما مجوز ارسال اطلاعات تماس برای این اهداف را دارید؟
  • نکته ای درباره جبران خسارت.

نامه داستان موفقیت

همانطور که در نمونه ایمیل ذکر شد ، این سند به عنوان یک طرح کلی برای کل فرایند مطالعه موردی عمل می کند. به غیر از توضیح مختصری درباره اینکه مشتری از مشارکت در مطالعه موردی چگونه سود خواهد برد ، باید مطمئن شوید که مراحل زیر را در نامه داستان موفقیت تعریف کرده اید.

پذیرش

ابتدا ، شما باید تأیید داخلی را از تیم بازاریابی شرکت دریافت کنید. پس از تأیید ، فرم انتشار باید امضا شود و به شما بازگردانده شود. همچنین زمان مناسبی برای تعیین جدول زمانی است که نیازها و قابلیت های هر دو تیم را برآورده کند.

پرسشنامه

برای اطمینان از اینکه شما یک مصاحبه سازنده دارید – که یکی از بهترین روش های جمع آوری اطلاعات برای مطالعه موردی است – باید از شرکت کننده بخواهید که قبل از این گفتگو ، پرسشنامه ای را تکمیل کند. این کار به تیم شما کمک می کند تا مصاحبه را سازماندهی کرده و از آن حداکثر استفاده را ببرید.

مصاحبه

پس از تکمیل پرسشنامه ، یکی از اعضای تیم شما باید برای شرکت در مصاحبه 30 تا 60 دقیقه ای با شرکت کننده تماس بگیرد ، که باید شامل مجموعه ای از سوالات سفارشی مربوط به تجربه مشتری از محصول یا خدمات شما باشد.

پیش نویس بازبینی

پس از تشکیل مطالعه موردی ، می خواهید پیش نویس را برای مشتری ارسال کنید تا فرصتی برای بازخورد و ویرایش به شما داده شود.

تأیید نهایی

پس از اتمام ویرایش های لازم ، یک نسخه تجدید نظر شده از مطالعه موردی را برای تأیید نهایی به مشتری ارسال کنید.

پس از فعال شدن مطالعه موردی – در وب سایت شما یا جاهای دیگر – بهتر است با پیوندی به صفحه ای که مورد موردی در آن زندگی می کند با مشتری تماس بگیرید. از مشارکت کنندگان خود نترسید که این پیوندها را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند ، زیرا نه تنها توانایی شما در ارائه نتایج مثبت ، بلکه رشد چشمگیر آنها را نیز نشان می دهد.

7. مطمئن شوید که س questionsالات درستی می پرسید.

قبل از اجرای پرسشنامه و مصاحبه واقعی ، مطمئن شوید که خود را برای موفقیت آماده کرده اید. یک مطالعه موردی قوی از آمادگی برای پرسیدن سوالات مناسب حاصل می شود. اینها چه شکلی هستند؟ در اینجا چند مثال برای شروع وجود دارد:

  • اهداف شما چیست؟
  • قبل از خرید محصول یا خدمات ما چه چالش هایی را تجربه می کردید؟
  • چه چیزی محصول یا خدمات ما را در برابر رقبای ما متمایز کرد؟
  • فرایند تصمیم گیری شما چگونه بود؟
  • چگونه از استفاده از محصول یا خدمات ما بهره مند شده اید؟ (در صورت لزوم ، همیشه اطلاعات درخواست کنید.)

به خاطر داشته باشید که این پرسشنامه به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا در مورد مصاحبه واقعی از چه نوع س questionsالات قوی و متمرکز بر موفقیت مطلع شوید. و هنگامی که به آن مرحله رسیدید ، توصیه می کنیم از “قانون طلایی مصاحبه” پیروی کنید. عجیب به نظر می رسد ، درست است؟ در واقع بسیار ساده است-س questionsالات باز بپرسید.

اگر به دنبال ایجاد یک داستان جذاب هستید ، پاسخ های “بله” یا “نه” جزئیات مورد نیاز شما را ارائه نمی دهد. تمرکز خود را بر س questionsالاتی بگذارید که به توضیح بیشتر نیاز دارند ، مانند “آیا می توانید توضیح دهید …؟” یا ، “درباره من بگو …”

از نظر ساختار مصاحبه ، توصیه می کنیم سوالات را دسته بندی کرده و به شش بخش خاص تقسیم کنید که قالب مطالعه موردی موفقی را نشان می دهد. در ترکیب ، آنها به شما امکان می دهند اطلاعات کافی برای جمع آوری یک مطالعه غنی و جامع جمع آوری کنید.

با مشاغل مشتری باز کنید.

هدف این بخش ایجاد درک بهتر از چالش ها و اهداف کنونی شرکت و چگونگی تناسب آنها با چشم انداز صنعت آنها است. نمونه سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چه مدت است که در تجارت هستید؟
  • چند کارمند دارید؟
  • در حال حاضر برخی از اهداف بخش شما چیست؟

به یک مشکل یا نقطه درد اشاره کنید.

برای بیان یک داستان جذاب ، شما نیاز به زمینه دارید. این به مطابقت نیاز مشتری با راه حل شما کمک می کند. نمونه سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چه چالش ها و اهدافی شما را واداشت تا به دنبال راه حلی باشید؟
  • اگر راه حلی را مشخص نکردید چه اتفاقی می افتاد؟
  • آیا قبل از این راه حل های دیگری را جستجو کرده اید که جواب نداد؟ اگر چنین است ، چه اتفاقی افتاده است؟

روند تصمیم گیری را مورد بحث قرار دهید.

بررسی چگونگی تصمیم مشتری در تصمیم گیری برای همکاری با شما ، به مشتریان بالقوه در فرایندهای تصمیم گیری آنها کمک می کند. نمونه سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چگونه از محصول یا خدمات ما مطلع شدید؟
  • چه کسی در مراحل انتخاب شرکت داشت؟
  • هنگام ارزیابی گزینه های خود چه چیزی برای شما مهمتر بود؟

نحوه پیاده سازی راه حل را توضیح دهید.

در اینجا تمرکز باید بر تجربه مشتری در حین پردازش باشد. نمونه سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چند ساعت طول کشید تا شروع به کار کنید؟
  • آیا این انتظارات شما را برآورده کرد؟
  • چه کسی در این فرایند دخیل بود؟

نحوه عملکرد راه حل را توضیح دهید.

هدف این بخش درک بهتر نحوه استفاده مشتری از محصول یا خدمات شما است. نمونه سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • آیا جنبه خاصی از محصول یا خدمات وجود دارد که بیشتر به آن متکی هستید؟
  • چه کسی از محصول یا خدمات استفاده می کند؟

با نتایج به پایان برسانید.

در این بخش ، می خواهید نتایج قابل اندازه گیری قابل ملاحظه ای را کشف کنید – هر چه تعداد بیشتر ، بهتر. نمونه سوالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • چگونه محصول یا خدمات به شما در صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری کمک می کند؟
  • این مزیت رقابتی شما را از چه راههایی افزایش می دهد؟
  • معیارهای X ، Y و Z را چقدر افزایش داده اید؟

8. قالب مطالعه موردی خود را بیان کنید.

وقتی نوبت به گرفتن همه اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید و در واقع آنها را به چیزی تبدیل می کند فرا می رسد ، احساس غرق شدن آسان است. از کجا باید شروع کرد؟ چه مواردی را باید شامل شود؟ بهترین راه برای ایجاد ساختار چیست؟

برای کمک به شما در حل این مرحله ، مهم است که ابتدا درک کنید که در مورد روش هایی که می توانید یک مطالعه موردی ارائه دهید ، همه چیز مناسب نیست. آنها می توانند بسیار بصری باشند ، که در برخی از مثالهایی که در زیر آورده ایم مشاهده خواهید کرد ، و گاهی اوقات بیشتر از طریق ویدئو یا عکس ، با کمی متن همراه ، قابل انتقال است.

این که مورد موردی شما عمدتا کتبی یا بصری باشد ، توصیه می کنیم روی طرح کلی هفت قسمتی ، در زیر تمرکز کنید. توجه: حتی اگر از مطالعه موردی بصری استفاده می کنید ، باید تمام این اطلاعات را در بر داشته باشد ، اما در قالب مورد نظر ارائه شده است.

  1. عنوان: آن را کوتاه نگه دارید. یک نام پروژه مختصر اما جالب ایجاد کنید تا بتوانید کارهایی را که با موضوع خود انجام داده اید ارائه دهید.
  2. زیرنویس: از این کپی برای توضیح مختصر این کار استفاده کنید. چه کاری انجام شد؟ مطالعه موردی به خودی خود نحوه رسیدن به آنجا را توضیح می دهد.
  3. خلاصه اجرایی: خلاصه 2-4 جمله ای از کل داستان. شما باید آن را با 2-3 نقطه گلوله که معیارهای موفقیت را نشان می دهد دنبال کنید.
  4. درباره موضوع: معرفی شخص یا شرکتی که خدمت کرده اید ، که می توانید از نمایه LinkedIn Business یا وب سایت مشتری تهیه کنید.
  5. چالش ها و اهداف: شرح 2-3 پاراگراف چالش های مشتری قبل از استفاده از محصول یا خدمات شما. این بخش همچنین باید شامل اهداف یا اهدافی باشد که مشتری برای دستیابی به آنها تعیین کرده است.
  6. چگونه محصول/خدمات کمک کرد: یک قسمت 2-3 پاراگراف که نحوه ارائه راه حل برای مشکل آنها را توضیح می دهد.
  7. نتایج: یک توصیف 2-3 پاراگرافی که ثابت می کند چگونه محصول یا خدمات شما به طور خاص برای شخص یا شرکت مفید بوده و به اهداف آن کمک می کند. برای شمارش کمکی مشارکت خود ، اعداد را وارد کنید.
  8. پشتیبانی از تصاویر یا نقل قول ها: یک یا دو نقل قول قدرتمند را انتخاب کنید که در انتهای بخشهای بالا قرار داده شده است ، و همچنین تصویری که از داستانی که می گویید پشتیبانی می کند.
  9. برنامه های آینده: همه از یک پایان نامه خوششان می آید. نظرات خود را در مورد موارد مورد مطالعه مورد نظر خود اعلام کنید ، خواه این برنامه ها شامل شما شوند یا نه.
  10. Call to Action (CTA): هر مطالعه موردی به CTA نیاز ندارد ، اما قرار دادن یک مطالعه غیرفعال در پایان مطالعه موردی شما می تواند خوانندگان شما را تشویق کند که پس از یادگیری در وب سایت شما اقدامی انجام دهند. در مورد کاری که انجام داده اید.

برای کمک به شما در تجسم این طرح موردی ، الگوی مطالعه موردی زیر را بررسی کنید ، که همچنین می توانید ” => ”

در case study template: cover page example

در case study template: results and solution page example

هنگام ارائه مطالعه موردی خود ، بر انتقال اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید به روشنی ترین و مختصر ترین شکل ممکن تمرکز کنید. اسکن و درک آن را آسان کرده و مطمئن شوید که یک دعوت به اقدام جذاب در پایین ارائه می دهید-که باید فرصتی برای خوانندگان فراهم آورد تا در مورد محصول یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

9. مطالعه موردی خود را منتشر و تبلیغ کنید.

پس از اتمام مطالعه موردی ، زمان انتشار و تبلیغ آن فرا رسیده است. برخی از قالب های مطالعه موردی دارای خروجی های تبلیغاتی کاملاً آشکاری هستند – یک مطالعه موردی ویدئویی می تواند در YouTube انجام شود ، همانطور که یک مورد موردی اینفوگرافیک می تواند در Pinterest انجام شود.

اما هنوز روشهای دیگری برای انتشار و ترویج مطالعه موردی شما وجود دارد. در اینجا چند ایده وجود دارد:

پشت یک پست وبلاگ

همانطور که قبلاً در این مقاله بیان شد ، موارد موردی مکتوب اگر آنها را به فرمت قابل بارگیری مانند PDF تبدیل کنید ، تولیدکننده سرب فوق العاده ای می سازد. برای ایجاد سرنخ از مطالعه موردی خود ، یک پست وبلاگ بنویسید که داستان مختصر موفقیت مشتری شما را بیان کند و از خوانندگان بخواهید در صورت تمایل به خواندن ، فرم را با نام و آدرس ایمیل خود پر کنند. بقیه را در PDF خود قرار دهید.

سپس ، این پست وبلاگ را از طریق پست فیس بوک یا توییت در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

به عنوان صفحه در وب سایت شما منتشر شده است

به عنوان یک کسب و کار رو به رشد ، ممکن است لازم باشد مطالعه موردی خود را در فضای باز نمایش دهید تا اعتماد مخاطبان مورد نظر خود را جلب کنید.

به جای قرار دادن آن در پشت صفحه فرود ، مطالعه موردی خود را در صفحه خود در وب سایت خود منتشر کنید و افراد را از صفحه اصلی خود با دکمه “Case Studies” یا “Testimonials” در امتداد نوار پیمایش بالای صفحه اصلی خود راهنمایی کنید.

نمونه های مطالعه موردی کسب و کار

شما نتایج را هدایت کردید ، ارتباط برقرار کردید ، انتظارات را تعیین کردید ، از پرسشنامه برای انجام مصاحبه موفق استفاده کردید و یافته های خود را به یک داستان جذاب تبدیل کردید. و بعد از همه اینها ، یک قطعه کوچک فروش طلا برای شما باقی می ماند – یک مطالعه موردی.

برای اینکه به شما نشان دهیم محصول نهایی به خوبی اجرا شده است ، به برخی از این نمونه های موردی بازاریابی نگاهی بیندازید.

1. “مجله پزشکی نیوانگلند” ، توسط کوری مک فرسون نش

new england journal of medicine medical case study example

هنگامی که استودیوی طراحی و طراحی Corey McPherson Nash کار خود را به نمایش می گذارد ، منطقی به نظر می رسد که بصری باشد – در نهایت ، این همان کاری است که آنها انجام می دهند. بنابراین در ساختن مطالعه موردی برای کار استودیو در کمپین تبلیغاتی یکپارچه New England Journal of Medicine – پروژه ای که شامل هدف ارتقاء حضور دیجیتالی مشتری بود – کوری مک فرسون نش به جای اینکه صرفاً به آن بگوید ، به مخاطبان خود نشان داد که چه کار کرده است.

توجه داشته باشید که مطالعه موردی شامل یک نسخه کپی سبک است – که شامل نکات عمده ای است که ما پیشنهاد کرده ایم – اما واقعاً به تصاویر اجازه می دهد تا صحبت کنند و به کاربران اجازه می دهد خدمات استودیو را واقعا جذب کنند.

2. “Shopify از CRM HubSpot برای تغییر سازمان فروش با حجم بالا استفاده می کند” ، توسط HubSpot

shopify case study example

در چه جالب در مورد این مورد موردی راهی است که با مشتری پیش می رود. این نشان دهنده یک اعتقاد اصلی HubSpot است ، که همیشه باید ابتدا برای مشتری حل شود. این نسخه با توضیح مختصری در مورد اینکه چرا Shopify از HubSpot استفاده می کند ، همراه است و با یک فیلم کوتاه و برخی آمارهای اولیه در مورد شرکت همراه است.

توجه داشته باشید که این مطالعه موردی از رسانه های ترکیبی استفاده می کند. بله ، یک فیلم کوتاه وجود دارد ، اما در متن اضافی صفحه توضیح داده شده است. بنابراین ، در حالی که مطالعات موردی می توانند از یکی یا دیگری استفاده کنند ، نترسید که از کپی نوشتاری با تصاویر بصری برای تأکید بر موفقیت پروژه استفاده کنید.

3. “طراحی آینده کشاورزی شهری” ، توسط IDEO

ideo urban farming business case study example

در اینجا یک شرکت طراحی است که می داند چگونه در مطالعات موردی خود با سادگی رهبری کند. به محض ورود بازدید کننده به صفحه ، با یک عکس بزرگ و جسورانه و دو ستون بسیار ساده از متن – “چالش” و “نتیجه” استقبال می شود

بلافاصله ، IDEO دو ستون اصلی مطالعه موردی را بیان کرده است. و در حالی که این فوق العاده است – این شرکت راه حلی برای چالش راه اندازی کشاورزی عمودی INFARM ایجاد کرد – در اینجا متوقف نمی شود. همانطور که کاربر به پایین می رود ، این ستون ها با کپی جامع (اما نه زیاد) توضیح داده می شود که نشان می دهد این فرایند چگونه به نظر می رسد ، پر از نقل قول ها و تصاویر اضافی است.

4. “Wi-Fi امن برای مسابقات برنده می شود” ، توسط WatchGuard

سپس ، مواردی وجود دارد که تصاویر بصری می توانند تقریباً کل داستان را بیان کنند – هنگامی که به درستی اجرا شوند. ارائه دهنده امنیت شبکه WatchGuard می تواند این کار را از طریق این ویدئو انجام دهد ، که شرح می دهد چگونه خدمات آن تجربه شرکت کنندگان و فروشندگان را در مسابقات Windmill Ultimate Frisbee افزایش داده است.

5. تالار مشاهیر راک اند رول با HubSpot ارتباطات اجتماعی و آگاهی از برند را افزایش می دهد

hubspot engagement and brand awareness campaign case study example در مورد موردی بالا ، HubSpot از عکس ها ، فیلم ها ، اسکرین شات ها و آمارهای مفید استفاده می کند تا داستان نحوه استفاده راک اند رول روم رول از مشاهدات ربات ، CRM و رسانه های اجتماعی را بیان کند. برای کسب آگاهی از نام تجاری.

6. فروش مشاغل کوچک با 30٪ فروش با Trello

trello small business case study example

این مطالعه موردی از Trello مستقیماً قابل درک است و درک آن آسان است. این کار با توضیح پیشینه شرکتی که تصمیم به استفاده از آن دارد ، اهداف آنها و نحوه استفاده از Trello برای کمک به آنها آغاز می شود.

سپس بحث می شود که چگونه نرم افزار پیاده سازی شده است و چه وظایف و تیم هایی از آن بهره مند شده اند. در انتها ، نتایج فروش ناشی از اجرای نرم افزار را توضیح می دهد و شامل نقل قول های تصمیم گیرندگان در شرکت مجری آن است.

7. داستان موفقیت مرسدس بنز فیس بوک

صفحه Success Stories فیسبوک میزبان تعدادی مورد موردی است که به خوبی طراحی شده و به راحتی قابل درک هستند و از نظر بصری و ویراستاری به سرعت به نتیجه نهایی می رسند.

هر مطالعه با آمارهای کلیدی شروع می شود که خواننده را به خود جذب می کند. سپس با برجسته کردن مشکل یا هدفی در مقدمه ، روشی که شرکت برای رسیدن به اهداف خود طی کرده است و نتایج آن سازماندهی می شود. سپس ، در پایان ، فیس بوک ابزارهای مورد استفاده در مطالعه موردی را یادداشت می کند.

facebook automobile industry case study example

نمایش کار خود

شما در کاری که انجام می دهید سخت کار می کنید. اکنون وقت آن است که آن را به جهان – و ، شاید مهمتر ، به مشتریان بالقوه

نشان دهید

اما قبل از اینکه پروژه هایی را که باعث افتخار شما هستند به نمایش بگذارید ، مطمئن شوید که مراحل مهمی را دنبال می کنید که به شما اطمینان می دهد کار به طور مatedثر ارتباط برقرار کرده است و باعث می شود همه طرف ها در این مورد احساس خوبی داشته باشند .

آیا می خواهید هنگام نوشتن مطالعه موردی خود یاد بگیرید؟ خلاصه صوتی این پست را در زیر گوش دهید.

برای راهی آسان برای شروع ، الگوی مطالعه موردی رایگان خود را در زیر بگیرید و بروید و یک مورد موردی ایجاد کنید که موضوع شما را به موفقیت خود افتخار کند.

توجه ویراستار: این پست وبلاگ در ابتدا در فوریه 2017 منتشر شد اما برای جامعیت و طراوت در جولای 2021 به روز شد.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *