ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل, بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه قرار دادن ویدئو در ایمیل [نکته سریع]

امروزه ویدئو یک کانال غیرقابل انکار برای اهداف بازاریابی است.

در واقع ، در سال 2021 ، 86 ٪ از مشاغل از ویدئو به عنوان یک روش بازاریابی استفاده می کنند .

اگر بازاریاب ایمیل هستید ، می خواهم شرط ببندم که در نظر گرفته اید که چگونه می توانید اشتراک و نرخ کلیک خود را با ویدیو افزایش دهید. از نظر تئوری ایده خوبی است ، تقریباً دو سوم مصرف کنندگان ویدیو را به فیلم ترجیح می دهند هنگام اطلاع از محصولات یا خدمات جدید ، متن را کنید.

در واقعیت ، ممکن است مشکل باشد. مشتریان اصلی ایمیل از جمله Gmail ، Yahoo و Outlook از فیلم های جاسازی شده پشتیبانی نمی کنند ، بنابراین مشترکین شما یا نمی توانند ویدیوی شما را از طریق ایمیل مشاهده کنند ، یا حتی بدتر – آنها ایمیل شما را نمی بینند زیرا در نهایت در پوشه های هرزنامه آنها ظاهر می شود.

خوشبختانه یک راه حل خلاقانه وجود دارد که به شما کمک می کند تا بخشی از ویدیوی خود را در ایمیل خود جاسازی کنید ، و انگیزه مشترکان برای کلیک برای مشاهده بقیه موارد است. در اینجا ، بیایید نحوه انجام این کار را بررسی کنیم.

Download Now: Email Marketing Planning Template 

جاسازی ویدیوی YouTube (یا سایر موارد) در ایمیل

دو گزینه وجود دارد که می توانید هنگام جاسازی یک فیلم در ایمیل خود در نظر بگیرید – شما می توانید یک GIF از فیلم خود را با CTA “برای تماشای فیلم کامل اینجا کلیک کنید” جاسازی کنید ، یا می توانید یک عکس ثابت از فیلم خود جاسازی کنید ، و هنگامی که مشترکین روی دکمه “پخش” کلیک می کنند ، مجدداً به URL ویدیوی شما هدایت می شوند.

بیایید ابتدا گزینه GIF را بررسی کنیم.

شما می توانید از دستورالعمل های زیر در مورد هر ویدئویی از یک بستر میزبانی ویدیو به انتخاب خود استفاده کنید ، از جمله YouTube ، Vimeo ، Facebook ، DailyMotion و غیره. در مثال های زیر ما از URL Facebook استفاده کردیم ، اما URL YouTube کار به همان خوبی.

1. URL ویدیویی را که می خواهید در آن قرار دهید پیدا کنید یا ویدیوی خود را بارگیری و ذخیره کنید در رایانه خود.

برای ایجاد GIF از ویدیویی که می خواستم در ایمیل خود اضافه کنم ، ابتدا به صفحه HubSpot در فیس بوک و URL ویدیوی اخیر تیم را که در سایت بارگذاری کرده است کپی کرده است -” چگونه یک استراتژیست ارشد SEO به دنیا می بیند “. embed-video-in-email-step-one 2. به Imgflip.com بروید ، ابزاری که شما را قادر می سازد برای ایجاد GIF فیلم ها.

شما می توانید یک URL را مستقیماً در Imgflip بارگذاری کنید ، یا می توانید ویدیویی را که ذخیره کرده اید در رایانه خود بارگذاری کنید. برای اهداف ما ، URL را از صفحه Facebook HubSpot کپی و جایگذاری کردم. همچنین می توانید یک URL YouTube یا URL وب سایت را کپی و پیست کنید.

embed-video-email-step-two 3. یک نقطه شروع و نقطه پایان برای GIF خود انتخاب کنید.

پس از بارگیری ویدیوی خود ، این پنجره بازشو را مشاهده خواهید کرد. دو مثلث وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مکان GIF خود را انتخاب کرده و متوقف کنید – اگر سبز را تغییر دهید ، نقطه شروع GIF را انتخاب کرده اید و اگر قرمز را انتخاب کنید ، یک نقطه پایان.

(توجه به این نکته مهم است که ، برای حساب های غیر حرفه ای ، نمی توانید GIF با عمر بیش از 20 ثانیه در Imgflip ایجاد کنید.)

پس از انتخاب کلیپی که می خواهید برای GIF خود استفاده کنید ، “ایجاد GIF” را کلیک کنید.

embed-video-step-three

4 GIF خود را بارگیری کنید.

پس از ایجاد GIF ، این گزینه را دارید که پیوند تصویر یا URL تصویر را کپی و جایگذاری کنید. در عوض ، “بارگیری .gif” را کلیک کنید. embed-video-email-step-four

5. GIF خود را در ایمیل خود بکشید و رها کنید و یک پیوند دهنده CTA ویدیو را به ویدیوی کامل اضافه کنید.

حالا قسمت جالب می آید! به سادگی ایمیل خود را برای ارسال به مشترکان خود ایجاد کنید و GIF خود را از روی دسک تاپ خود به داخل ایمیل بکشید و رها کنید.

در زیر GIF ، یک CTA ویدئو ایجاد کنید ، مانند “برای مشاهده فیلم کامل اینجا کلیک کنید” با یک URL به ویدیوی خود (URL احتمالاً به وب سایت ، YouTube ، Facebook یا یک سیستم اجتماعی دیگر منجر می شود)

video-in-email-embed

برای ایجاد انگیزه بیشتر در میزان کلیک ، می توانید خط موضوع ایمیل خود را با “ویدئو گنجانده شده” صنوبر کنید.

مطمئناً می خواهید از بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل استفاده کنید هنگام جاسازی GIF ، و اطمینان حاصل کنید که ویدئویی که می خواهید اضافه کنید یک محتوای جذاب و جالب برای مشترکان ایمیل شماست.

این یک فرصت منحصر به فرد برای تعامل بیشتر با مشتریان و چشم اندازهای شما است ، بنابراین مطمئن شوید که از آن هوشمندانه استفاده می کنید – فقط برای محصولات یا خدمات خود تبلیغات ویدیویی ارسال نکنید.

در مرحله بعدی ، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید با دکمه “Play” یک عکس ثابت از فیلم خود قرار دهید.

نحوه ایجاد یک تصویر ثابت از فیلم خود با یک دکمه پخش

1. برای این مثال ، من از همان فیلم قبلی استفاده می کنم. با این حال ، به جای کپی کردن URL ، من به راحتی یک قسمت مکث از فیلم را از صفحه عکس گرفتم.

embed-video-in-email-how-to

2. وقتی ویدیوی فیس بوک را مکث کردم ، به طور خودکار دکمه “پخش” را شامل می شود. با این حال ، اگر فیلم را هنگام پخش از تصویر بگیرید ، ممکن است دکمه “پخش” نداشته باشید. برای افزودن یکی به تصویر ثابت ، به وب سایت دکمه Play را به تصویر اضافه کنید ، تصویر خود را بارگذاری کنید ، یک طرح دکمه پخش را انتخاب کنید و روی “ایجاد تصویر دکمه پخش” کلیک کنید.

سپس ، “بارگیری تصویر” را کلیک کنید.

embed-video-email

3. در مرحله بعدی ، به راحتی روی “درج عکس” در ایمیل خود کلیک کنید تا تصویر با دکمه Play در آن قرار گیرد. سپس ، تصویر را برجسته کرده و “درج پیوند” را انتخاب کنید. پیوند را به ویدیوی کامل کپی و جایگذاری کنید (در این حالت من URL فیس بوک را جای گذاری کردم ، اما شما همچنین می توانید یک URL را با یک ویدیو یا یوتیوب خود به یک وب سایت وارد کنید).

embed-video-email

4. و همین! اکنون ، هنگامی که یک مشترک بر روی تصویر شما کلیک می کند ، به فیلم کامل هدایت می شود. از پخش خودکار ویدئو اطمینان حاصل کنید تا مشترک مجبور نشود دوباره روی “پخش” کلیک کند.

embed-video-email

نحوه قرار دادن فیلم در ایمیل HubSpot

1 اگر یک کاربر ابزار ایمیل HubSpot هستید ، خواهید دید هنگام ایجاد ایمیل ، یک ماژول ویدئو در سمت چپ صفحه خود قرار دهید.

به سادگی ماژول را در بخشی از ایمیل که می خواهید یک ویدیو در آن باشد ، بکشید و رها کنید.

adding a video to a HubSpot email copy

2 در مرحله بعدی ، شما می توانید یک ویدیو را با استفاده از URL یا بارگذاری یک فیلم در COS خود قرار دهید. برای اهداف ما ، بیایید یک URL YouTube را در جعبه متن کپی و جایگذاری کنیم.

Selecting a video to include in HubSpot email 3. در آخر ، فیلم را متناسب با نیازهای خود ویرایش کنید. می توانید عرض و ارتفاع ویدیو را اصلاح کنید و حتی یک تصویر کوچک سفارشی ایجاد کنید.

Editing a video to add to a HubSpot email copy 4. وقتی آماده شدید ، روی دکمه نارنجی “بررسی و ارسال” در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.

نحوه استفاده از کد HTML5 برای جاسازی ویدیو در ایمیل

سرانجام ، برخی از سرویس گیرندگان ایمیل انجام می دهند از ویدیوی تعبیه شده پشتیبانی می کنند. اگر فکر می کنید این یک استراتژی مناسب برای مشترکانتان است ، می توانید با استفاده از HTML5 یک ویدیو را در ایمیل تعبیه کنید.

در اینجا مثالی از کد HTML5 آورده شده است که ممکن است در ایمیل خود استفاده کنید:

https://www.facebook.com/hubspot/videos/2321291574789962/

اگر ویدئو پشتیبانی نمی شود ، مشترک شما می تواند یک عکس ثابت را ببیند که به صفحه دیگری لینک می شود.

اگر تجربه کدگذاری ندارید ، ممکن است بخواهید از یک توسعه دهنده بخواهید به شما کمک کند یا نگاهی به مدرسه W3 مقاله ویدیویی HTML5 .

توجه به این نکته مهم است – ما این استراتژی را توصیه نمی کنیم ، زیرا ممکن است در پوشه های اسپم مشترکین خود قرار بگیرید یا از کدی استفاده کنید که بسیاری از سرویس گیرندگان ایمیل مشترکین شما از آن پشتیبانی نمی کنند. درنهایت ، این مشکل برای بسیاری از مشترکان شما بیش از ارزش آن خواهد بود.

برای اطمینان از اینکه همه مشترکین ویدیوی شما را می بینند ، به جای آن یکی از راهکارهای ذکر شده در بالا را توصیه می کنم.

اگر به دنبال فرصت های دیگری برای افزایش نرخ کلیک و تبدیل ایمیل هستید ، نگاهی به ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot رایگان .

New Call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *