جلد نامه, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه شروع نامه جلدی برای تحت تأثیر قرار دادن کارفرمایان [+ 14 مثال]

به گفته Career Builder ، 40 ٪ از افراد استخدام کننده هنگام در نظر گرفتن متقاضیان شغل به دنبال یک نامه هستند.

اما اگر مجبور باشید روزانه صد نامه جلدی را ورق بزنید و هر یک از آنها شروع کنند ، “من برای موقعیت دیجیتال مارکتینگ در شرکت شما درخواست می کنم …” ، چقدر اهمیت خواهید داشت آنها؟

نامه همراه شما فرصتی است برای نشان دادن شخصیت خود ، نشان دادن علاقه خود به شغل ، و شامل اطلاعات مربوطه که در غیر این صورت در برنامه شما ظاهر نمی شود. یک نامه سرپوشیده ایده آل برای مدیر استخدام تأثیر مثبت و به یاد ماندنی از شما ایجاد می کند ، کاری که رزومه به تنهایی همیشه انجام نمی دهد.

برای کمک به شما در غلبه بر قلم نویسنده و جذب خواننده خود ، نگاهی به چند جمله بازکننده تیز بیندازید که می توانید از آنها برای الهام گرفتن استفاده کنید.

برای یافتن 14 راه برای جلب توجه کارفرما با یک معرفی نامه استثنایی به ادامه مطلب بروید.

منبع ویژه: 5 الگوی نامه جلد رایگان

Cover Letter Templates بارگیری الگوها

نامه اصلی خود را شروع کنید (و آن را به پایان برسانید) با صدای بلند 5 قالب جلد نامه رایگان. قالب ها حرفه ای هستند و کاملاً قابل تنظیم هستند تا به شما در دستیابی به شغل رویایی خود کمک کنند.

نحوه شروع نامه جلدی

1. با طنز شروع کنید.

کارفرمایان نیز انسان هستند و اغلب به اندازه شخص بعدی از یک شوخی خوب ، کلمه یا سرآغاز خنده دار قدردانی می کنند. اگر با سلیقه و محترمانه انجام شود ، شروع نامه همراه با شوخی می تواند راهی عالی برای برجسته شدن باشد.

علاوه بر این ، یک شوخی هنوز می تواند شامل یک توضیح قدرتمند برای این باشد که چرا شما فرد مناسبی برای این کار هستید ، بدون اینکه به عنوان یک فرد فخرفروش صحبت کنید. به عنوان مثال ، در مورد کاری که دوست دارید انجام دهید یا کاری که واقعاً در آن مهارت دارید فکر کنید و سپس تصور کنید دوستان یا خانواده چگونه می توانند در این مورد شوخی کنند – اگر واقعاً در تجزیه و تحلیل داده ها ، مثلاً شوخی یا کلمات مرتبط با آن ممکن است راه خوبی برای نشان دادن مهارتها و شخصیت شما باشد.

در اینجا یک مثال خوب از استفاده از طنز برای جلب توجه به مهارت های خود ، از The Muse (متوجه خواهید شد که این یکی از انتخابهای ما برای خلاق ترین خطوط باز ، در ابتدای این مقاله است):

“من ارائه آخرین اظهارنامه کارت اعتباری خود را به عنوان اثبات این که چقدر خرید آنلاین را دوست دارم ، در نظر گرفتم ، اما فکر کردم یک روش ایمن تر می تواند نوشتن این نامه نامه باشد و تمام دلایلی را که من دختر هستم توصیف کنم. می تواند تجارت Stylight را به سطح بعدی برساند. “

چرا این کار می کند

بلافاصله ، شخصیت نشان داده شده در اینجا توجه خواننده را به خود جلب می کند. حتی بهتر از این ، این متقاضی از طنز برای انتقال یک پیام مهم به کارفرما استفاده می کند-او عاشق خرید است و در تجارت الکترونیک به عنوان یک مصرف کننده کاملاً مسلط است-که در غیر این صورت ممکن است در رزومه یا نمایش تلفن او مطرح نشده باشد.

2. با اشتیاق شروع کنید.

برای اینکه یک کارفرما بداند که شما به وظیفه و شرکت اختصاص داده اید ، می خواهد اطمینان حاصل کند که شما در مورد آنچه که این شغل مستلزم آن است ، مشتاق هستید. اشتیاق انگیزتر از پرداخت حقوق است.

برای یک کارفرما ، نشان دادن اینکه چگونه اشتیاق شما با مهارت های مورد نیاز مطابقت دارد ، نشانه امیدوارکننده ای است که نشان می دهد از شغل خود لذت خواهید برد – اگر از شغل خود لذت می برید ، به احتمال زیاد مدت بیشتری کنار می روید ، به رشد شرکت کمک می کنید و عضو اختصاصی تیم شوید.

نامه اصلی خود را با چند سطر که نشان دهنده علاقه شماست شروع کنید: “من از ده سالگی علاقه زیادی به نوشتن داشتم. عشق من به نوشتن باعث شد دو وبلاگ شخصی برای سفر بنویسم ، در روزنامه محلی منتشر می شود و دو دوره کارآموزی تابستانی را در شرکت های انتشاراتی دنبال می کند. در حال حاضر ، من این فرصت را دوست دارم که مهارت های نوشتاری خود را با علاقه به داستان نویسی به عنوان بازاریاب محتوا در شرکت A ترکیب کنم. “

چرا این کار می کند

اگر تجربه کاری گسترده ای در صنعت موردنظر خود ندارید ، اما سالها است که به طور غیر رسمی در حال آماده سازی هستید ، به کارفرما اطلاع دهید. در مثال بالا ، رزومه داوطلب احتمالاً ضعیف به نظر می رسد ، و فقط کارآموزی نشان دهنده تجربه حرفه ای است. با این حال ، معرفی نامه نامه وی نشان می دهد که کارفرمایی که سالها برای مخاطبان می نویسد و توانایی طبیعی خود را پیش می برد.

3. با یک موفقیت شروع کنید.

کارفرمایان دوست دارند اعداد را ببینند. ذکر این نکته که شما یک “بازاریاب دیجیتال با موفقیت اثبات شده در استراتژی های SEO” هستید کافی نیست. موفقیت اثبات شده؟ خوب ، آیا می توانیم ببینیم؟

ارائه آمار قدرتمندتر است. شما می خواهید برای نتایج بلند مدت به کارفرما نشان دهید که قادر به حل آن هستید. چگونه به نتیجه نهایی شرکت خود کمک کرده اید؟ به عنوان مثال ، آیا کمپین بازاریابی فیس بوک شما رسانه های اجتماعی شما را افزایش داده است یا محتوای وبلاگ شما ترافیک ارگانیک را افزایش داده است؟

نامه اصلی خود را با چنین چیزی شروع کنید: “در طول یک سال گذشته به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال در شرکت A ، من 30 هزار دلار+ درآمد کسب کرده ام ، ترافیک ارگانیک به وبلاگ ما را 14 درصد افزایش داده و تقریباً اجتماعی خود را سه برابر کرده ام. ROI رسانه. “

حتی اگر سابقه کار برای گزارش اعداد چشمگیر را ندارید ، باز هم می توانید هنگام بازکردن یک موفقیت مدرکی ارائه دهید. به بازخورد کیفی که از کارفرمایان دریافت کرده اید فکر کنید. به عنوان مثال ، چگونه رئیس شما از شما تعریف می کند یا به شما می گوید که کار خوبی را انجام می دهید؟ یک دستاورد می تواند به این سادگی باشد که رئیس شما یک ایمیل تقدیر کننده در مورد یادداشت های سخت کوش جلسه خود برای شما ارسال کند.

در این مثال از The Muse ، متقاضی نمونه ای از مهارتی را ارائه می دهد که قبلاً به آن اعتراف کرده بود: “آخرین رئیس من یکبار به من گفت که شیوه تلفن من احتمالاً می تواند یک وضعیت گروگان بین المللی را پخش کند. من همیشه در برقراری ارتباط با مردم استعداد دارم – هم ساده و هم سخت- و من دوست دارم این مهارت را به سمت مدیر دفتر در شاترستوک بیاورم. “

چرا این کار می کند

اگرچه متقاضی اعدادی را به عنوان مدرک موفقیت ارائه نمی دهد ، اما آنها می توانند مدرکی از عملکرد گذشته خود را در قالب ستایش رئیس سابق برجسته کنند. توضیحات صادقانه و خنده دار نامزد – که رئیس قبلی او از رفتارهای تلفن او خوشش آمد – راه خوب دیگری است که می تواند در مورد دستاوردهای خود بدون فخر فروشی به رخ کشیده باشد.

How to start a cover letter by mentioning an accomplishment

4. با هیجان برای شرکت شروع کنید.

کارفرمایان می خواهند بدانند که چرا شرکت آنها را دوست دارید ، و از توضیحی در مورد دلیل علاقه شما استقبال می کنند. اما ضروری است که استدلال شما متفکرانه و ملاحظه آمیز باشد و مخصوص شرکت باشد. به عنوان مثال ، اگر برای موقعیت مالی درخواست می کنید ، در مورد علاقه خود به امور مالی ننویسید. درباره نحوه ارتباط علاقه شما به امور مالی با اهداف شرکت بنویسید.

شما نمی خواهید فقط بگویید: “من برای کار در شرکت A هیجان زده هستم زیرا علاقه زیادی به امور مالی دارم و فکر می کنم مهارت ها و تجربیات من بازی خوبی خواهد بود.” مطمئناً توضیح داده اید که چرا می خواهید در صنعت مالی کار کنید ، اما هیچ کاری انجام نداده اید که چرا شرکت A به طور خاص با علایق شما مطابقت دارد.

در عوض ، شما می خواهید چیزی در مورد شرکت و فرهنگ مرتبط با علاقه خود به امور مالی ذکر کنید. به این مثال از Glassdoor : “وقتی متوجه شدم که راه حل های حسابداری در حال استخدام است ، می دانستم که باید درخواست کنم. من منتظر بودم تا شرکتی را پیدا کنم که احساس کنم می توانم هنگام کار به عنوان حسابدار تفاوت ایجاد کنم. نه تنها مشتریان شما عالی هستند ، اما ماموریت کلی شرکت شما نیز چیزی است که من به آن اعتقاد دارم. “

چرا این کار می کند

این نامزد نشان می دهد که تحقیقات و مراقبت های خود را به ویژه در مورد راه حل های حسابداری انجام داده است. به یاد داشته باشید ، کارفرمایان می خواهند افرادی را استخدام کنند که علاقه خود را به کار در شرکت خود نشان داده اند. آنها کسی را می خواهند که از طبیعت کار لذت ببرد ، اما به همان اندازه مهم ، آنها کاندیدایی را می خواهند که از فرهنگ کار و مأموریت شرکت نیز لذت ببرد.

5. با اخبار مربوط به شرکت شروع کنید.

ذکر اخبار شرکت در مقدمه شما نشان می دهد که در مورد شرکت تحقیق کرده اید. بعلاوه ، از جمله اخبار شرکت ممکن است به شما این فرصت را بدهد که ارزشهای خود را نیز ترکیب کنید. به عنوان مثال ، اگر این شرکت به دلیل راه حل های خلاقانه خود در صنعت رایانه جایزه ای کسب کرده است ، می توانید به روش های آینده نگرانه در فناوری نیز اهمیت دهید.

در اینجا نمونه ای از مقدمه ای است که از یک رویداد خبرساز استفاده می کند ، از در واقع : ” وقتی دیدم که شرکت ABC ماه گذشته در مجله فورچون به دلیل تعهد خود به انرژی های تجدیدپذیر و کاهش ضایعات در محل کار-همه در حالی که رشد درآمد سه رقمی را تجربه می کردم-از من الهام گرفته شد. با سابقه ای که در زمینه کاهش هزینه ها+ 30 درصد و ارتقاء محیط های کاری سبز دارم ، در مورد امکان ایفای نقش اجرایی حساب برای گسترش شما هیجان زده هستم. رشد شرکت و کار در جهت آینده ای پایدارتر. “

چرا این کار می کند

نامزد کار خوبی را انجام می دهد و نشان می دهد که چگونه اخبار شرکت ABC با دستاوردهای شخصی نامزد مطابقت دارد. او نشان می دهد که تحقیقات خود را در مورد شرکت انجام داده است و همچنین نشان می دهد که او به تلاش های محیطی مشابه در محل کار ارزش می دهد.

6. با آنچه نمی دانند شروع کنید.

طبق یک مدیر استخدام با تجربه ، نامه ای که با این عنوان شروع می شود ، “من برای درخواست [برای موقعیت شغلی] در [نام شرکت] می نویسم” می نویسم زمینه ای برای رد تقریباً فوری است. البته شما برای این شغل متقاضی هستید – چرا باید درس خود را با چیزی خسته کننده و واضح هدر دهید؟

نامه همراه شما هرگز نباید مستقیماً آنچه را که می دانند بیان کند – یا آنچه قبلاً در رزومه شما ذکر شده است را دوباره بیان کند. درعوض ، نامه پیشنهادی خود را با ارائه چیز جدیدی شروع کنید ، آنچه را که کارفرما در مورد شما می داند گسترش دهید و جزئیات جدیدی را در مورد آنچه می توانید برای شرکت به ارمغان بیاورید ارائه دهید. با گفتن چیزی در مورد مهارتها یا تجربیات خود که آنها قبلاً نمی دانند ، کارفرمایان را تحت تأثیر قرار دهید.

یکی از همکاران من در HubSpot برای ارائه اطلاعات جدید که در رزومه وی نمایش داده نمی شود ، این نامه نامه اصلی را نوشت: “رزومه من به شما می گوید من دارای بازاریابی محتوا هستم. سوابق شما به شما می گوید که من مصاحبه کرده ام برای چند موقعیت مختلف HubSpot در گذشته. چیزی که هیچ کس به شما نمی گوید این است که من با تیم موفقیت مشتریان شما همکاری می کنم تا یک استراتژی تبلیغاتی جدید برای شرکت خود بسازم – یکی از آخرین (و بزرگترین) مشتریان شما. ”

چرا این کار می کند

نامزد مقدمه ای نوشت که توجه خواننده را به خود جلب کرد و نشان داد که علاقه ای به هدر دادن وقت هیچکس ندارد. این یک تاکتیک به یاد ماندنی و تاثیرگذار است. نوشتن یک مقدمه مشابه را در جایی که اطلاعات فاقد رزومه خود را ارائه می دهید ، در نظر بگیرید.

7. با آنچه می توانید روی میز بیاورید شروع کنید.

یکی از مدیران استخدام در HubSpot به من گفت که او همیشه به دنبال نامه های همراه است تا به او بگوید که شرکت و متقاضی چگونه می توانند از یکدیگر سود ببرند.

هر کارفرمایی می خواهد بداند که چرا فکر می کنید می توانید از موقعیتی که درخواست می کنید رشد کنید. اگر کارفرما تمایل بیشتری به استخدام شما دارد اگر فکر می کند شما انگیزه واقعی و ذاتی برای کار سخت در این نقش دارید.

یک مدیر استخدام نیز می خواهد بداند که چگونه در چشم انداز و اهداف بزرگتر شرکت مشارکت خواهید داشت. برای مدیر مهم است که بداند شما می خواهید از این نقش چه چیزی بگیرید ، اما به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه به رشد شرکت کمک می کنید. شرکت چگونه از شما ، نسبت به شخص دیگری سود خواهد برد؟

در اینجا یک مثال وجود دارد: “من به دنبال فرصت هایی هستم تا بتوانم توانایی نوشتن خود را در یک محیط آینده نگر افزایش دهم ، در حالی که ترافیک ارگانیک را افزایش می دهم و محتوا را برای شکست دادن رقبا در موتورهای جستجو بهینه می کنم. در شرکت A ، من معتقدم که که مطابقت دارد. “

چرا این کار می کند

ببینید چگونه کار می کند؟ در مثال بالا ، نامزد نحوه بهره مندی از این نقش را توضیح داد. او همچنین توضیح داد که شرکت A از معامله چه چیزی می تواند ببرد – افزایش ترافیک ارگانیک و محتوای بهینه شده – بنابراین مدیر استخدام از برابری روابط بالقوه مطلع می شود.

8. با گزاره ای شروع کنید که آنها را شگفت زده می کند.

هنگام درخواست برای بازی در HubSpot ، یکی از همکارانم نامه اصلی خود را اینگونه شروع کرد: “من دوست دارم خودم را به عنوان یک میخ می دانم که در نوعی جهان در حال رشد است.”

آیا این باعث نمی شود که بخواهید به خواندن ادامه دهید؟ مطمئناً علاقه ام را برانگیخت. البته ، تنها در صورتی می خواهید یک عبارت جسورانه وارد کنید که بتوانید آن را با برخی از اطلاعات حمایتی مشخص پیگیری کنید. به عنوان مثال ، همکار من با نوشتن این مطلب ادامه داد: “این به چه معناست؟ این بدان معناست که سابقه متنوع من باعث می شود که من کاندیدای خوبی برای درک ، توسعه و اجرای عملکردهای مختلف در تجارت باشم.”

چرا این کار می کند

در حالی که بقیه نامه های سرپوشیده او از نظر حرفه ای تغییر می کرد ، خط آغازین او معمولی ، عجیب و غافلگیر کننده بود. به علاوه ، شما شخصیت او را در خط احساس می کنید ، و هنگامی که یک کارفرما احساس می کند یک شخص واقعی پشت نامه جلدی است ، او می خواهد به خواندن ادامه دهد.

9. با درسی که در حرفه خود آموخته اید شروع کنید.

یک راه عالی برای شروع یک نامه همراه با درسی است که در صنعت خود از تجربه آموخته اید.

به عنوان مثال ، ممکن است چیزی شبیه به عنوان [موقعیت شغلی فعلی] با تجربه مدیریت سطح بالا در [صنعت] ، یاد بگیرم که بهترین راه برای دستیابی به موفقیت این است که [ بزرگترین درسی که آموخته اید]. “

چرا این کار می کند

این جمله آغازین به استخدام کننده اجازه می دهد تا سطح تجربه شما را بداند. نه تنها این ، بلکه شروع می شود که چگونه شما می توانید به نفع شرکت باشید ، نه اینکه چگونه شرکت به نفع شما خواهد بود.

10. با فتنه شروع کنید.

وقتی از شرکت های بزرگتر شرکت می کنید ، می دانید که استخدام کنندگان صدها متقاضی را برای یک موقعیت سطح ابتدایی دریافت می کنند.

مهم است که مدیر استخدام را تحت تأثیر قرار دهید و تشخیص دهید که آنها به چند متقاضی نگاه می کنند.

به عنوان مثال ، می توانید بگویید ، متوجه هستم که از آنجا که به عنوان یکی از بهترین شرکت هایی که در آن کار می کنید ذکر شده است ، با رزومه دچار مشکل شده اید. شرکت من یکی دیگر است ، اما من تجربه ای داشته باشید که دستیابی به آن دشوار است. “

چرا این کار می کند

پس از این ، ذکر مثالها ، آمار و تجربیاتی که شما را از سایر نامزدها و متمایز می کند بسیار عالی خواهد بود.

استخدام کنندگان روزانه تعداد بیشماری رزومه و نامه های همراه را مشاهده می کنند. این مهم است که نامه جلدی خود را به روشی منحصر به فرد شروع کنید تا بتوانید در بین جمعیت برجسته شوید.

11. با یک ارتباط متقابل شروع کنید.

اگر یک کارمند داخلی به شما پیشنهاد کرد که برای شرکت در شرکت خود درخواست دهید ، از برجسته کردن این حقیقت خجالت نکشید. مدیران استخدامی می خواهند ببینند که شخص دیگری در شرکت وی را مورد بررسی قرار داده است – حتی غیر رسمی -. به رسمیت شناختن نام شخصی که از نظر داخلی او را می شناسند ، احتمالاً او را ترغیب می کند تا نگاه دیگری به شما داشته باشد.

برای انجام این کار با درایت ، با چیزی شبیه به این شروع کنید: “به پیشنهاد همکار قدیمی من جین اسمیت ، من رزومه خود را جهت توجه شما به پست ارشد نسخه نویس ارسال می کنم. دانش و اشتیاق جین برای شرکت X بیشتر من را متقاعد کرد که این شرکتی است که در آن می توان مهارت های ارتباطی ، اشتیاق به سفر و تمایل به چالش را برآورده کرد. “

چرا این کار می کند

وقتی مدیر استخدام می بیند که یکی از همکاران می تواند اخلاق کاری شما را تأیید کند ، این امر با استخدام شخصی که شخصاً او را نمی شناسد ، با هر خطری که ممکن است احساس کند که دارد انجام می دهد ، از بین می رود. بعلاوه ، نشان می دهد که تحقیقات خود را انجام داده اید و واقعاً به خود شرکت علاقه دارید – به جای ارسال تعدادی از نامه های اصلی عمومی ، برای شناسایی یک ارتباط داخلی وقت گذاشتید.

How to start a cover letter by mentioning a mutual connection

12. با بیانیه ماموریت شخصی خود شروع کنید.

بیانیه ماموریت شخصی ندارید؟ ممکن است بخواهید برای ایجاد یک زمان صرف کنید یک بیانیه مأموریت خوب می تواند به مدیران استخدام کمک کند تا بفهمند چرا در کارهایی که انجام می دهید علاقه زیادی دارید – این امر به شما اطمینان می دهد که در نقش بعدی خود سخت کار خواهید کرد.

چند مثال در مورد اینکه چگونه می توانید یک نامه همراه با بیانیه ماموریت شخصی خود را شروع کنید به این شکل است: “من معتقدم که به عنوان یک تولید کننده محتوا ، از طریق نگارش خلاقانه و متقاعد کننده برای کمک به برتری حرفه ای ، الهام بخشیدن به خوانندگان ضروری است.”

یا: “من معتقدم به عنوان یک رهبر ، تشویق نوآوری و خلاقیت برای اطمینان از اینکه کارکنانم می توانند بهترین کار خود را انجام دهند و زندگی مشتریان ما را بهبود بخشد ، بسیار مهم است.”

چرا این کار می کند

یک مدیر می تواند به شما در بالا بردن مهارت های کلیدی خاص کمک کند ، اما نمی تواند به شما یاد بدهد که شغل خود را دوست داشته باشید. با نشان دادن انگیزه ذاتی ، اساساً به مدیر استخدام می گویید: “من اهمیت این نقش را می دانم – بنابراین از آن کوتاهی نمی کنم.”

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در ماه مه 2018 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

Professional Cover Letter Templates

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *