وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه ایجاد وب سایت: 2 روش ، 9 مرحله آسان و 35 نکته شگفت انگیز

مطالعات نشان می دهد که 76٪ از مصرف کنندگان قبل از مراجعه حضوری ، در مورد یک کسب و کار آنلاین تحقیق می کنند. این بدان معناست که داشتن وب سایت امروزه برای شرکت ها به اندازه داشتن شماره تلفن ضروری است.

شاید شما در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید یا نام تجاری شخصی خود را توسعه می دهید.

Learn More About HubSpot's CMS Software

یا شاید شما به دنبال به روز رسانی وب سایت قدیمی شرکت خود هستید. در هر صورت ، ایجاد یک وب سایت جدید می تواند بسیار طاقت فرسا باشد ، به ویژه بدون تخصص فنی یا بودجه ای برای توسعه دهندگان وب.

مراحل ایجاد وب سایت

ما یک راهنمای جامع و گام به گام برای ایجاد یک وب سایت گردآوری کرده ایم. از همه بهتر ، برای ایجاد یک برنامه نویس ، طراح وب یا بودجه زیاد نیاز ندارید – فقط باید مراحل زیر را دنبال کنید.

به طور کلی ، این مراحل را قبل از راه اندازی سایت خود انجام می دهید. اما قبل از شروع کار ، باید یک پلت فرم انتخاب کنید.

دو گزینه ای که در اختیار دارید را با شما مرور می کنیم: سازنده وب سایت یا سیستم مدیریت محتوا (CMS) .

با انتخاب بستر ، ایجاد وب سایت خود را آغاز کنید.

اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید این است که آیا می خواهید با استفاده از سازنده وب سایت یا CMS یک وب سایت ایجاد کنید.

بیایید نگاهی به تعاریف هر یک از موارد زیر بیندازیم.

وب سایت ساز سیستم مدیریت محتوا (CMS)

سازنده وب سایت راه حلی است که نام دامنه ، گواهی SSL و الگوها را در یک بسته ، معمولاً با هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه ارائه می دهد.

یک سیستم مدیریت محتوا بستری است که در آن محتوای وب سایت و فایل های رسانه ای خود را قرار می دهید. نام های دامنه ، گواهینامه های SSL و میزبانی معمولاً جداگانه خریداری می شوند.

هم سازندگان وب سایت و هم سیستم عامل های CMS ویژگی های خارج از جعبه ، قالب های از پیش طراحی شده و افزونه های مورد نیاز برای ایجاد یک سایت سفارشی بدون کدگذاری را ارائه می دهند ، اما تجربیات متفاوتی را برای ایجاد و مدیریت وب سایت ارائه می دهند.

در زیر ، ما برخی از تفاوت هایی را که باید قبل از انتخاب در نظر بگیرید ، پوشش می دهیم.

سازندگان وب سایت در مقابل سیستم های مدیریت محتوا

سازندگان وب سایت سیستم عامل های CMS
  • ثبت دامنه ، میزبانی و گواهی SSL گنجانده شده است
  • الگوها و طرحهای داخلی (معمولاً تنوع کمتر)
  • اشتراک ماهانه با امکان استفاده آزمایشی رایگان
  • سفارشی سازی محدود
  • از نظر عملکرد و ویژگی ها قدرت کمتری دارد
  • گزینه ای عالی برای مبتدیان
  • ثبت دامنه ، میزبانی و گواهی SSL باید جداگانه خریداری شود
  • الگوها و قالبهای داخلی و شخص ثالث موجود است (معمولاً تنوع بیشتری دارد)
  • سیستم عامل های CMS رایگان موجود است
  • بسیار قابل تنظیم تا کد وب سایت
  • از نظر عملکرد و ویژگی ها قوی تر
  • گزینه ای عالی برای سایت هایی با پتانسیل رشد

سازندگان وب سایت هر آنچه برای راه اندازی سایت نیاز دارید را ارائه می دهند. شما ابزارهای ایجاد وب سایت ، میزبانی ، ثبت دامنه ، صدور گواهینامه SSL ، الگوها و پشتیبانی را در یک مکان ، اغلب با نرخ ماهانه کم دریافت می کنید.

این سهولت استفاده و قیمت گذاری برای بسیاری از صاحبان سایت جذاب است. با این حال ، سازندگان وب سایت رایگان ، و همچنین گران تر جایگزین ها ، از نظر انعطاف پذیری محدود هستند. به عنوان مثال ، نمی توانید کد سفارشی خود را اضافه کنید ، یا عناصر را در هرجای پست و صفحات خود بکشید و رها کنید.

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر عملکرد و ظاهر سایت خود داشته باشید ، از CMS استفاده کنید. CMS ویژگی های مدیریت محتوا ، عملکرد پیشرفته و سفارشی سازی را ارائه می دهد گزینه های مورد نیاز برای ایجاد سایت های بزرگتر و پیچیده تر.

اگر تصمیم گرفتید که CMS بهترین گزینه برای کسب و کار شما است ، برای محدود کردن انتخاب خود ، نرم افزار ، سهولت استفاده ، سفارشی سازی ، امنیت و قیمت پلتفرم های مختلف را در نظر بگیرید.

بیایید چند نمونه از سازندگان وب سایت و سیستم عامل های CMS را که می توانید به طور بالقوه استفاده کنید ، بررسی کنیم.

نمونه های سازنده وب سایت نمونه های سیستم cms
  • Wix
  • WordPress.com
  • Squarespace
  • Weebly
  • سایت 123
  • GoDaddy
  • جریان وب
  • مرکز CMS
  • WordPress.org
  • Adobe Experience Manager
  • مجنتو
  • جوملا
  • دروپال
  • Sitecore

در اینجا برخی از منابع مقایسه برخی از سیستم های CMS با سازندگان وب سایت محبوب آورده شده است:

در زیر ، مراحل ساخت وب سایت با استفاده از وب سایت و CMS را به شما آموزش می دهیم.

نحوه ایجاد وب سایت با سازنده وب سایت

آیا تصمیم گرفته اید که می خواهید از سازنده وب سایت استفاده کنید؟ بسیار عالی! این ساده ترین راه برای شروع برای اکثر مبتدیان است.

نیازی به دانستن نحوه کد نویسی ندارید و هر چیزی که نیاز دارید به طور معمول در یک بسته مناسب گنجانده شده است – بنابراین اگر نمی خواهید برای یافتن سرویس میزبانی ، نام دامنه و گواهی SSL مشکل ایجاد کنید. ، این گزینه برای شما است.

بیایید مراحل ایجاد سایت شما را با استفاده از سازنده وب سایت طی کنیم.

1. سازنده وب سایت انتخاب کنید.

در ابتدا ، سازنده وب سایت را متناسب با نیازها و بودجه خود انتخاب کنید. باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • هزینه : بودجه شما تا حد زیادی مهمترین عامل هنگام انتخاب سازنده وب سایت خواهد بود. اکثر آنها نیاز به یک اشتراک پولی دارند که شامل ویژگی های ممتاز مانند نام دامنه و افزایش فضای ذخیره سازی شود.
  • ویژگی ها: سازندگان وب سایت معمولاً بسته به بازار هدف خود ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، Shopify به طور خاص برای وب سایت های تجارت الکترونیک طراحی شده است ، در حالی که WordPress.com عمدتا برای وبلاگ نویسی شناخته می شود.
  • برنامه های افزودنی : کتابخانه افزونه ها و افزونه ها را برای هر سازنده وب سایت مورد نظر بررسی کنید. اگر آنها چیزی را که برای سایت شما نیاز دارید ارائه نمی دهند ، از آن سازنده بگذرید.
  • موضوعات و الگوها : برخی از سازندگان وب سایت تم ها و الگوهای بیشتری را ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر تنوع کمتری دارند اما انتخاب های بهتری طراحی شده اند. کتابخانه الگوها را بررسی کنید تا بتوانید ببینید که سایت شما پس از اتمام به طور بالقوه چگونه می تواند باشد.
  • سهولت استفاده : همه سازندگان وب سایت طوری طراحی شده اند که استفاده از آنها آسان است: کافی است در پلت فرم ثبت نام کرده و شروع به ساخت کنید. اما برخی از آنها بصری تر از دیگران هستند. با سازندگان مختلف بازی کنید تا بدانید کدام را ترجیح می دهید.
  • پشتیبانی : آیا تیم پشتیبانی سازنده وب سایت به دلیل پاسخگویی شناخته شده است؟ از قبل تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که اشتراک حق بیمه نیز پشتیبانی ممتازی را برای شما به ارمغان می آورد.

مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، شما می خواهید با یک دوره آزمایشی رایگان شروع کنید – به این ترتیب ، می توانید قبل از شروع به اجرای آزمایشی به پلت فرم بپردازید.

در حالی که اکثر سازندگان وب سایت دارای یک اشتراک رایگان هستند ، اما نام دامنه رایگان یا ویژگی های مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت قوی را ارائه نمی دهد. توصیه ما این است که پس از تصمیم گیری در مورد پلتفرم ، اشتراک پولی را انتخاب کنید.

در زیر ، برخی از محبوب ترین سازندگان وب سایت که می توانید انتخاب کنید را تجزیه می کنیم.

در اینجا چند منبع دیگر وجود دارد که به شما در انتخاب سازنده وب سایت کمک می کند:

و در اینجا برخی از پستها فهرست گزینه ها وجود دارد:

2. برای یک طرح اشتراک ثبت نام کنید که بودجه و نیازهای شما را برآورده کند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، شما نمی خواهید به سراغ یک برنامه رایگان بروید زیرا معمولاً ویژگی های کافی برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای وجود ندارد. شما می خواهید ارتقا دهید ، اما باید ویژگی های موجود در هر ردیف را برای انتخاب اشتراک مناسب برای خود بررسی کنید.

قبل از انتخاب طرح اشتراک به س questionsالات زیر توجه کنید:

  • به چه مقدار حافظه نیاز دارید؟
  • آیا می خواهید تبلیغات از سایت شما حذف شوند؟
  • آیا فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنید؟
  • آیا ایمیل حرفه ای با نام دامنه خود می خواهید؟
  • آیا می خواهید سایت را با استفاده از CSS و HTML سفارشی کنید؟
  • انتظار دارید چقدر به پشتیبانی نیاز دارید؟

اکثر سازندگان وب سایت دارای صفحه قیمت گذاری هستند که تفاوت بین برنامه ها را در یک لیست اسکن آسان بیان می کند. بهترین بخش این است که می توانید با ساده ترین اشتراک شروع کنید ، سپس ارتقا دهید زیرا به ویژگی ها و عملکردهای بیشتری نیاز دارید.

3. یک نام دامنه کوتاه و جذاب انتخاب کنید.

برخی از سازندگان وب سایت یک زیر دامنه رایگان برای سایت شما ارائه می دهند ، اما شما می خواهید برای دریافت دامنه سفارشی به اشتراک پولی ارتقا دهید.

نام دامنه سفارشی یکی از ساده ترین روش ها برای ظاهر شدن حرفه ای تر و قانونی تر به عنوان یک شرکت است. تصور کنید به دنبال نویسنده مستقل هستید.

اگر آدرس وب سایت من carolineforsey.weebly.com یا carolineforsey.com باشد ، آیا بیشتر مرا استخدام می کنید؟ افزونه ای مانند “weebly.com” می تواند بازدیدکنندگان را گیج کرده و هویت نام تجاری شما را کم رنگ کند.

بدترین سناریو: ممکن است یک بازدید کننده تصور کند که نمی توانید از خدمات میزبانی برتر یا دامنه سفارشی استفاده کنید و نتیجه گیری کنید که کسب و کار شما به طور کامل تاسیس نشده است.

خبر خوب این است که پس از ارتقاء ، اشتراک وب سایت ساز برتر شما حداقل یک سال اول ، نام دامنه را به صورت رایگان شامل می شود. با راه اندازی سایت می توانید آن را انتخاب کنید یا بعداً این کار را انجام دهید.

هنگام انتخاب نام دامنه ، چیزی کوتاه و توصیفی انتخاب کنید. دامنه سطح بالا .com برای اکثر وب سایت ها کار می کند ، اما اگر قصد راه اندازی یک سازمان را دارید ، می توانید دامنه .org را نیز در نظر بگیرید.

نام دامنه ها به طرز شگفت انگیزی پیچیده است – شما باید چیزی به یاد ماندنی را انتخاب کنید که هنوز وجود ندارد. هنگام انتخاب خود ، از موارد زیر اجتناب کنید:

  • شامل خط تیره
  • استفاده از اعداد
  • استفاده از نام تجاری تجاری

قبل از ثبت نام در پلت فرم سازنده وب سایت خود ، به دنبال جستجوی نام دامنه های موجود با استفاده از خدماتی مانند GoDaddy . به این ترتیب ، قبل از پرداخت هزینه اشتراک در بستر سازنده وب سایت ، می توانید مطمئن شوید دامنه مورد نظر شما در دسترس است.

در اینجا منابع بیشتری برای انتخاب نام دامنه کامل وجود دارد.

4. یک قالب وب سایت پیش ساخته را انتخاب کنید.

در طول مراحل راه اندازی ، سازنده وب سایت شما را به کتابخانه الگو می برد ، جایی که می توانید یک طرح آماده برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید.

اکثر سازندگان وب سایت بسته به نوع کسب و کار یا مارک شما ، الگوی متفاوتی ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، می توانید الگویی را انتخاب کنید که به طور خاص برای موارد زیر تهیه شده باشد:

  • فریلنسرها
  • وبلاگ نویسان
  • مشاغل محلی
  • خلاق
  • از سرگیری وب سایت ها

هر الگو باید دارای ویژگی های ضروری مانند تنظیم پاسخگو داخلی و ویرایشگر صفحه کشیدن و رها کردن باشد.

سازنده وب سایت شما همچنین باید به شما اجازه وارد کردن داده های نمایشی را بدهد ، به طوری که شما فقط باید تصاویر و متن را جایگزین کنید و در طول مراحل راه اندازی هیچ چیز دیگری را خراب نکنید.

5. قالب را سفارشی کنید.

شما نمی خواهید سایت شما شبیه سایت دیگران باشد ، بنابراین باید الگو را به دلخواه خود سفارشی کنید.

در اکثر سیستم عامل ها ، می توانید پالت رنگ را تغییر دهید ، تصاویر را جایگزین کنید ، نمادهای رسانه های اجتماعی را وارد کنید ، فرم ها و منوهای شخصی شده را اضافه کنید و اندازه ، رنگ ها و فونت دکمه ها را تغییر دهید.

از آن لذت ببرید و استفاده از رنگ های نام تجاری خود را فراموش نکنید. این بهترین قسمت در ساخت وب سایت شما خواهد بود: ظاهر آن را مطابق میل خود انجام دهید.

6. صفحات را به سایت اضافه کنید.

در مرحله بعد ، زمان اضافه کردن صفحات به سایت شما فرا رسیده است. حداقل باید ایجاد کنید:

  • یک صفحه اصلی
  • صفحه ای در مورد
  • صفحه تماس با ما
  • یک صفحه خدمات ، در صورت ارائه
  • یک صفحه محصول ، در صورت فروش
  • یک صفحه وبلاگ

همچنین می خواهید صفحات سرویس خاصی ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر “خدمات بازاریابی دیجیتال” را می فروشید ، می خواهید صفحاتی با عنوان “بسته های بازاریابی رسانه های اجتماعی” و “خدمات بازاریابی موتورهای جستجو” در زیر چتر خدمات بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید.

پیشنهاد برتر ما این است که موضوع صفحه خود – یا کلمه کلیدی مورد نظر خود – را در عنوان این صفحات جدید قرار دهید.

به جای داشتن صفحه ای با عنوان “خدمات” ، عنوان آن را “خدمات بازاریابی دیجیتال” قرار می دهید. شما می خواهید همین کار را برای صفحه اصلی خود انجام دهید. شما نمی خواهید عنوان آن “خانه” باشد. در عوض ، عنوان آن را “متخصص بازاریابی دیجیتال مستقل – نام شما”

بگذارید

عنوان شما در نتایج جستجو نشان داده می شود ، بنابراین نقش مهمی در گفتن آنچه شما به بازدیدکنندگان انجام می دهید ، دارد.

Website page title example in search results

در اینجا منابع بیشتری برای ایجاد عناوین صفحه عالی وجود دارد:

7. محتوای بهینه بنویسید.

مسلماً این مهمترین مرحله است. اکنون که صفحات خود را راه اندازی کرده اید ، چه چیزی روی آنها قرار می دهید؟

وقت آن است که محتوای بهینه ای بنویسید تا در همه صفحاتی که ایجاد کرده اید قرار دهید. ایده های محتوا را از رقبای خود بگیرید و فراموش نکنید که حداقل 800 کلمه در هر صفحه را هدف بگیرید.

با این وجود ، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید بعداً برای نوشتن مطالب بیشتر برگردید. بنابراین اگر ابتدا باید صفحات کوتاه بنویسید ، بسیار خوب است. تاریخ بازگشت را تعیین کرده و کپی بیشتری اضافه کنید.

محتوای خود را در ویرایشگری مانند Google Docs بنویسید و از یک دستور زبان گرامری مانند Grammarly استفاده کنید تا مطمئن شوید نسخه شما عاری از خطا است. هنگام بارگذاری تصاویر ، حتماً آنها را از قبل با ابزاری مانند Toolur یا TinyJPG فشرده کنید. این مراحل اطمینان می دهد که محتوای شما به شما در رتبه بندی در Google و سایر موتورهای جستجو کمک می کند.

مقالات زیر را در مورد نحوه نوشتن محتوای بهینه بررسی کنید:

8. تنظیمات کلی را وارد کنید.

قبل از فشار دادن سایت خود به صورت زنده ، می خواهید تنظیمات کلی را وارد کنید. اگر سایت خود را در بستر CMS راه اندازی می کنید ، همان لیستی است که می توانید از آن عبور کنید.

در اینجا چیزی است که می خواهید تنظیم کنید:

مطمئن شوید که عنوان سایت و علامت برچسب را در “تنظیمات” سازنده وب سایت خود وارد کرده اید. مرور کنید و آدرس های اینترنتی را بررسی کنید – آیا آنها برای جستجو بهینه شده اند؟

هر سازنده وب سایتی که برای ساختن سایت خود استفاده می کنید باید بهینه سازی این عناصر را در هر پست و صفحه آسان کند. به عنوان مثال ، با HubSpot ، می توانید متن متن ، توضیحات متا ، سرفصل ها و نشانی های اینترنتی سفارشی را مستقیماً در CMS اضافه کنید.

hubspot cms hub adding image alt text منبع

9. برنامه های افزودنی و برنامه ها را نصب کنید.

آخرین و مهمترین نکته ، نصب افزونه هایی است که عملکرد وب سایت شما را افزایش می دهد. هر وب سایت ساز معمولاً دارای کتابخانه ای از برنامه های افزودنی و افزودنی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

به عنوان مثال ، در HubSpot App Marketplace ، می توانید تعدادی از برنامه ها و ادغام های مختلف CMS را فیلتر ، مرور و اضافه کنید.

install extensions, apps, and integrations to your cms in hubspot's app marketplace

هنگامی که صفحات ، محتوا و افزونه ها سر جای خود قرار گرفتند ، زمان آن فرا رسیده است که سایت خود را به صورت زنده فعال کنید!

سازنده وب سایت به طور معمول دارای دکمه ای است که می توانید برای راه اندازی سایت خود در وب روی آن کلیک کنید. پس از آن ، به سادگی شاهد رشد ترافیک ارگانیک خود باشید.

و به خاطر داشته باشید: اگر سازنده وب سایت شما برای شما کار نکند ، همیشه می توانید به CMS تغییر وضعیت دهید. در مورد CMS ، بیایید مراحل ایجاد وب سایت با CMS بعدی را مرور کنیم.

نحوه ایجاد وب سایت با CMS

آیا به جای آن سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کرده اید؟

فرایند ایجاد وب سایت با CMS کمی متفاوت از راه اندازی سایت با سازنده وب سایت است – عمدتا به این دلیل که شما مجبورید نام دامنه و میزبانی وب را به تنهایی خریداری کنید.

اما این فرایند به همین سادگی است و گزینه های سفارشی سازی قدرتمند باعث می شود مراحل اضافی ارزش آن را داشته باشد.

در اینجا چند توصیه از مدیر ارشد بازاریابی محصول HubSpot’s CMS Hub ، Alex Girard ، درباره ایجاد وب سایت:

هنگام ایجاد یک وب سایت ، می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما به مشتریان شما در دستیابی به اهداف خود در تجارت شما کمک می کند. در صورت فروش خدمات حرفه ای ، آیا مشتریان می توانند در مورد خدماتی که ارائه می دهید بیشتر بیاموزند و در صورت داشتن سوالات خاص به راحتی با تیم شما تماس بگیرند؟ اگر شما یک تجارت الکترونیکی هستید ، خرید مشتریان از وب سایت شما چقدر آسان است. با مشتریان خود در مورد تجربه آنها در وب سایت خود مصاحبه کنید و از آزمایش بر روی نسخه خود یا سایر عناصر وب سایت خود نترسید. تکرار مداوم تجربه ای که برای مشتریان خود ارائه می دهید به شما کمک می کند وب سایت خود را در طول زمان کامل کنید.

در زیر ، روند ایجاد وب سایت شما با استفاده از CMS از ابتدا تا انتها را پوشش می دهیم.

1. CMS را انتخاب کنید.

بهترین سیستم CMS برای کسب و کار شما هماهنگ می شود با نیازها و اهداف سایت شما.

بیایید در مورد برخی از ویژگی هایی که از استفاده از HubSpot CMS Hub دریافت می کنید صحبت کنید تا برخی از مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت محتوا را به شما نشان دهیم.

نمونه ای از نرم افزار CMS: HubSpot CMS

Example of CMS Software, HubSpot CMS

قیمت: 300 دلار در ماه (حرفه ای) ، 900 دلار در ماه (سازمانی)

HubSpot CMS Hub یک سیستم مدیریت محتوای وب است که بر بستر CRM همه جانبه HubSpot ساخته شده است. در نتیجه ، تیم شما ابزارهای لازم را برای ارائه یک تجربه دیجیتالی شاد و مدرن دارد.

نکته حرفه ای: HubSpot CMS Hub ، سیستم مدیریت محتوای وب برای بازاریابان ، توسعه دهندگان و تیم های فناوری اطلاعات که بر بستر CRM همه کاره شما ساخته شده است ، دریافت کنید.

در زیر ، برخی از محبوب ترین سازندگان وب سایت که می توانید انتخاب کنید ، از جمله CMS Hub را تجزیه می کنیم.

CMS برنامه ها مناسب برای
مرکز CMS 300 دلار در ماه یا 900 دلار در ماه مقیاس بندی مشاغل
WordPress.org رایگان وب سایت های عمومی
Adobe Experience Manager قیمت گذاری سفارشی مشاغل سازمانی
جوملا رایگان وب سایت های عمومی (توصیه شده برای کاربران پیشرفته)
دروپال رایگان وب سایت های عمومی (توصیه شده برای کاربران پیشرفته)

شایان ذکر است که در حالی که WordPress.org ، Joomla و Drupal رایگان هستند ، باید هزینه نامهای دامنه ، گواهینامه های SSL ، میزبانی و قالبها و قالبهای برتر را بپردازید و هزینه راه اندازی خود را اضافه کنید. . در صورت انتخاب جوملا و دروپال ، ممکن است به کمک برنامه نویس نیاز داشته باشید.

انتخاب سخت خواهد بود ، اما می توانید با چند س itال آن را محدود کنید.

به عنوان مثال ، آیا به پلتفرمی نیاز دارید که به شما اجازه دهد کد سفارشی خود را اضافه کنید یا از چند زبان پشتیبانی کند؟ آیا می خواهید یک سیستم مدیریت محتوا اختصاصی باشد که مسئولیت حفاظت و نگهداری سایت شما را به اشتراک بگذارد یا یک CMS منبع باز را ترجیح می دهید؟

همچنین ممکن است با مقایسه انتخاب الگوها و افزونه های ارائه شده توسط هر سیستم ، لیست خود را محدود کنید.

در اینجا برخی از منابع برای شروع به کار آمده است:

در اینجا چند پست مقایسه و جایگزین آمده است:

هنگامی که بهترین بستر CMS را برای نیازهای خود انتخاب کردید ، مرحله دوم را ادامه دهید.

2. طرح میزبانی را انتخاب کنید.

میزبانی وب خدماتی است که افراد یا مشاغل را قادر می سازد راه اندازی وب سایت در اینترنت ارائه دهنده خدمات ، معروف به میزبان وب ، فایل های وب سایت شما را در سروری ایمن ذخیره می کند که به کار خود ادامه می دهد ، و سپس آن محتوای وب را به بازدیدکنندگانی که آدرس شما را در مرورگر خود تایپ می کنند ، نمایش می دهد.

سازندگان وب سایت هاست را در بسته های خود قرار می دهند. با این حال ، سیستم های مدیریت محتوا به این روش کار نمی کنند.

شما باید ارائه دهنده میزبانی خود را پیدا کنید ، که به زمان و تحقیقات زیادی نیاز دارد. صدها میزبان وب در بازار وجود دارد. هر کدام ممکن است انواع مختلفی از میزبانی را ارائه دهند ، از جمله میزبانی مشترک ، VPS ، و میزبانی اختصاصی .

بیایید به طور خلاصه تفاوت های زیر را بررسی کنیم.

  • میزبانی مشترک : در میزبانی مشترک ، وب سایت شما همان سرور و منابع را با سایر وب سایت ها به اشتراک می گذارد. این رایج ترین نوع میزبانی است ، به ویژه در میان صاحبان سایت های جدید ، زیرا ارزان ترین گزینه است.
  • میزبانی VPS : اگر به دنبال راه حل میزبانی سرور خصوصی مجازی هستید ، سایت شما روی همان سرور وب سایت های دیگر قرار می گیرد. با این حال ، به طور خاص منابع سرور را برای سایت شما جدا می کند. این بدان معناست که سایت شما می تواند حجم بیشتری از ترافیک معمولی را اداره کند. این جایگزین گرانتری برای میزبانی مشترک است.
  • سرور اختصاصی : با یک سرور اختصاصی ، سایت شما روی سروری قرار می گیرد که منابع و فضا فقط برای سایت شما محفوظ است. اگر ترجیح می دهید سرور را با هیچ وب سایت دیگری به اشتراک نگذارید ، می توانید به میزبانی سرور اختصاصی ارتقا دهید.

تقریباً هر میزبان وب میزبانی مشترک را ارائه می دهد. با این حال ، از آنجا که وب سایت شما باید همان سرور را با بسیاری از وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارد ، نمی تواند حجم بالایی از ترافیک را پشتیبانی کند و بیشتر در برابر هکرها و سایر تهدیدات امنیتی آسیب پذیر است.

هنگامی که تصمیم گرفتید به چه نوع میزبانی نیاز دارید ، می توانید ارائه دهنده را انتخاب کنید. DreamHost ، HostGator و Bluehost از محبوب ترین ارائه دهندگان شخص ثالث هستند و ثبت دامنه رایگان را برای اولین سال ارائه می دهند. این امر مرحله بعدی در ایجاد وب سایت را ساده می کند.

در اینجا منابعی در مورد میزبانی وجود دارد که می خواهید بررسی کنید:

و برخی مقایسه ها برای کمک به شما در انتخاب بهترین:

3. نام دامنه را از ارائه دهنده نام دامنه دریافت کنید.

صرف نظر از اینکه چه نوع CMS را برای ساخت سایت خود انتخاب کرده اید ، احتمالاً باید یک نام دامنه خریداری کنید.

خرید نام دامنه معمولاً ارزان است – حتی برای کسانی که در برنامه میزبانی ثبت نام می کنند که شامل ثبت نام رایگان دامنه برای یک سال نمی شود. دو رویکرد متفاوت می توانید داشته باشید.

می توانید از یک سایت دامنه دیدن کنید ، نام دامنه ای را خریداری و ثبت کنید و سپس آن را به حساب میزبانی خود متصل کنید. هم Godaddy.com و هم Namecheap.com گزینه های ارزان ، ایمن و م effectiveثری برای خرید نام دامنه هستند ، با مزایای اضافی مانند امنیت SSL و صندوق ورودی Office 365.

یا می توانید کل مراحل جستجو و ثبت نام دامنه را در سایت ارائه دهنده میزبانی خود تکمیل کنید.

در اینجا مشکل است. شما باید نام دامنه ای را انتخاب کنید که تا حد ممکن شبیه نام شرکت شما باشد ، اما با بیش از میلیاردها وب سایت امروزه ، ممکن است نام شرکت شما قبلاً گرفته شده باشد.

اگر نام دامنه ایده آل شما قبلاً انتخاب شده است ، از برنامه افزودنی دیگری استفاده کنید. اگر می توانید از یکی از سه پسوند رایج استفاده کنید: .com ، .net ، یا .org. با این حال ، اگر برای تجارت شما منطقی است ، ممکن است بخواهید یک برنامه افزودنی جایگزین مانند .us یا .shop را بررسی کنید.

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم ، از خط تیره ، اعداد یا کلمات علامت تجاری خودداری کنید. با آن بازی کنید.

Once you’ve chosen and paid for a domain name, you’ll usually also get personal email accounts attached, so make sure you’re happy to use your domain name as your main online identity.

Below you’ll find some resources about choosing and buying a custom domain:

4. Choose a theme for your site.

Now, for the fun part.

Themes allow you to easily change the look and feel of your site without having to code HTML and CSS from scratch. Themes are made up of templates, modules, images, and global content that control your site’s overall design.

On whatever content management system you chose, take the time to browse through the selection of themes available. Many will come with a directory of free themes, where you can use filters or the search bar to find themes related to your industry, with a specific layout, and more.

Tip: It’s important your theme is responsive, so your site will look the same on all devices.

Other considerations will be specific to your business and site. You might be looking for a static header or a slideshow header, for example.

Or you may need a theme that comes with a front-end builder. Below are some questions you can answer to find the right theme for your site:

  • Do you need a variety of layouts or just one?
  • Are you looking for a theme with built-in social media widgets or any other functionality?
  • Would you like to install a demo site or start from scratch?
  • Do you want to purchase a theme that includes its own theme builder?

Ultimately, no one knows your business better than you. Take the time to consider which theme would best represent your brand and most likely appeal to your ideal demographic.

You’ll have a wealth of choices right in your CMS. Take a look, for instance, at the theme marketplace in CMS Hub:

Theme library inside hubspot CMS Hub

You’ll want to stay away from hard-to-read fonts or flashy backgrounds that could distract a consumer from understanding your core message. When in doubt, you can’t go wrong if you choose something clean with straight lines and a limited amount of text.

If you can’t find a free theme that meets your exact specifications, try looking for premium themes in third-party marketplaces.

Below are some resources to get started if you’ve opted for the WordPress CMS:

Once you’ve selected and installed a theme on your site, move on to the next step.

5. Customize your theme and templates.

Once you’ve chosen a theme, take the time to customize it and its individual templates. Your site’s design and functionality are your chance to persuade an audience to take a closer look.

It’s imperative your design makes sense to your ideal consumer and works to enhance your product’s success rather than hinder it.

That’s why you should think of your theme and templates as a starting point, rather than the final look. Depending on the website platform you’ve used to build your site, you’ll have different degrees of control over your site’s appearance.

On more flexible platforms like CMS Hub, you’ll be able to edit your theme’s global settings to make sitewide changes. That means you can make changes to your font and other elements in one place and they’ll be implemented across all pages on your site.

Here’s a great resource if you’re using WordPress:

6. Add pages to your site.

It’s important to plan exactly which pages you’ll need to include in your site. While it varies from business to business, you’ll need at least a homepage, an “About Us” page, a “Services/Product” page, and a “Contact Us” page.

You should also add a blog homepage. There are serious benefits to business blogging.

While every CMS is different, it’s typically easy to add and remove pages on whichever platform you use. Let’s take a closer look at the process on WordPress, for example.

  • Start by logging into your WordPress dashboard.
  • On the left side of the screen, click Pages > Add New.
    Create new page in WordPress
  • You can add text, insert images, embed videos, and make any other changes you like.
  • When you’re ready, click Publish.

Editing page in WordPress' Gutenberg editorImage Source

Once you’ve decided what pages you need on your site, make sure to add them to the navigation bar. You can rearrange page topics any way you want, or combine them.

You can visit other company websites within your industry to get ideas for how to organize your navigation bar, or which pages to include and exclude if you’re unsure.

7. Write content.

You guessed it: It’s time to write the content you’ll put on your site.

Write rough drafts for pages like your “About Us” page and landing page. Talk with coworkers and stakeholders — what message do you want to put out there? What tone do you want to set? Should you make jokes and be funny, or aim to be more inspirational?

If your online audience stumbled across your site, what questions would they have first?

Imagine your website is your only chance to have a full conversation with a potential customer.

The home page is the preliminary introduction: “Hey, we do XYZ.” Your “About Us” page digs deeper: “We are XYZ.” And your products or services pages are your big push to the finish line: “You want to work with us? Great, here’s how you’ll benefit.”

During this stage, it’s imperative you do your keyword research.

For instance, if you’re selling eyeglasses, and you notice “retro eyeglasses” is a more popular search term than “vintage eyeglasses,” you might use this research to steer the direction of the content on your site.

If you’re stuck, check out competitor’s websites to gauge what other companies in your industry are doing.

We’ve compiled a few more resources to help you get started:

8. Fill in general settings.

Once you’ve filled in your pages with optimized content, it’s time to fill in the general settings. By adding or adjusting the SEO elements, you can increase your search visibility.

It’s the same as if you were building your site on a website builder. On your pages, you should include:

Each of these elements is essential to your on-page SEO. They not only help to tell Google about your website and how you provide value to visitors and customers — but they also help optimize your site for human eyes as well as search engine bots.

9. Install add-ons.

Lastly, take a look at your site and figure out what you’re missing. Ideally, your platform will offer all the add-ons you need to extend the functionality of your site.

It’s important to note these add-ons might be called apps, extensions, modules, integrations, or plugins, depending on the platform you use.

If you’re running an ecommerce site on HubSpot, for example, you might use HubSpot’s Shopify extension.

Or, maybe you want to ensure your WordPress website is secure, to protect client data. In that case, you might download the Wordfence Security plugin for firewall protection against attacks, malware, and other threats.

If you’re lacking out-of-the-box features for security, SEO, image compression, and social media, check if your platform offers an app or integration to add that functionality to your site.

It’s much easier to do all this work in one place rather than having to log on to several disconnected platforms.

How to Make a Website with HubSpot

Let’s take a look at how to make a website with CMS Hub. If you’re already using HubSpot’s CRM platform, it probably makes the most sense to build a website within HubSpot to integrate all your sales and marketing needs in one place.

CMS Hub offers a variety of plugins and extensions, themed templates, and sophisticated tools for SEO analysis.

If you want to build a website with CMS Hub, it’s easy and intuitive. Don’t forget to get a domain name and hosting before starting to build your site.

Here’s how:

1. Create a homepage.

Within your HubSpot portal, click “Marketing” on the dashboard at the top of your screen. Navigate down to “Website,” then click “Website Pages.”

Drop-down menu in HubSpot dashboard leading to website pagesAfter that, click the orange “Create” button and choose “Website Page” from the drop-down.

Creating a page inside CMS Hub

2. Select a theme.

Now, you’ll be taken to this “Choose a theme” page. Scroll through your options, search page templates, or check out the Marketplace. When you’ve found a template you like, select it.

Choosing a theme inside CMS Hub

3. Edit the modules.

This is your page. You can scroll over text boxes, images, or other modules to edit them. In the below picture, I scrolled over the “Practice Yoga” Banner Text, and when I click it, it allows me to edit that text.

Editing modules inside CMS HubYou can also click the “Contents” tool on the left side of your screen and edit from there. For instance, I selected one “Rich Text” option, which directed me to the “Vinyasa” paragraph on the page.

Editing module in CMS Hub using a second optionYou can then add text, images, sections, forms, and more when you edit it in the “Expanded” view.

4. Create other pages on your website.

When you’re happy with your landing page and want to move on, go back to your dashboard and click “Marketing” at the top of your screen, and then “Website Pages” again.Drop-down menu in HubSpot dashboard leading to website pages

Here, you’ll click the orange “Create” button and name your page, just like your home page. Then, you’ll be taken through a similar process of choosing a template and adding content. If you want a more in-depth tutorial, check out a quick tour of website pages.

5. Incorporate social media accounts.

If you want to incorporate your social media accounts, go to “Marketing,” then “Social” on your dashboard. You can monitor all your social media accounts and also publish tweets, Facebook statuses and comments, Instagram pictures, and other content straight from your HubSpot dashboard.

Drop-down menu in CMS Hub leading to social media management tool

6. View analytics.

If you want to check out your site analytics, go to “Reports” and then “Analytics Tools”. You’ll need to install the tracking code, which is easy to do within the HubSpot platform by clicking the orange “Install the tracking code” button.

If you’re still unsure, check out how to install the HubSpot tracking code.

Drop-down menu in CMS Hub leading to the analytics dashboard

7. Add a blog to your site.

If you want to write blog posts, go to “Marketing” > “Website” > “Blog” on your dashboard to create, publish, and monitor your website’s blog posts.

Drop-down menu in CMS Hub leading toward the

8. Install add-ons.

Last, it’s time to install an app from the HubSpot marketplace to extend the functionality of your website. Here’s how.

  • In your HubSpot account, click the Marketplace icon in the main navigation bar.
  • Under Manage, select Connected apps.
  • Click Visit App Marketplace.
  • Use the filters in the left sidebar to browse for an app.
    HubSpot app marketplace
  • Click on an app to see more information.
  • On the right, you can review the details of the app. Under Requirements, check whether or not the app is compatible with your HubSpot subscription, and see if there are any app-side subscription requirements.
    App details inside HubSpot App Marketplace
  • When you’re ready, click the Install app button in the top right corner of the screen.

hubspot app marketplace install button

Once you’ve completed these steps, just click “Publish” and your site is ready for use.

This is a fairly broad and general overview to get you started building a website with CMS Hub, but there are plenty of more in-depth features and tools you might want to explore with a HubSpot specialist, or by checking out some courses on academy.hubspot.com.

Once you’re done building a website via CMS Hub, it’s important to check that you’re not missing any crucial elements or going live with any glaring errors.

Once you’ve gone through this list above and feel like you’re close to a website launch, check out your website launch checklist for a detailed list of things to check before you go live.

Build a Website: FAQs

Below, we cover some frequently asked questions about building a website.

How much does it cost to build a website?

The cost of building a small business website can range from $500 to $2,500, but the price can be higher if you’re working with a developer. You should also take into account recurring costs such as hosting, domain name registration, and SSL certification.

Here’s a resource to help you gauge costs:

How hard is it to build a website?

Building a website isn’t hard at all, especially if you opt for a website builder that packages everything for you. In general, you won’t need to touch a single line of code.

How do you create a website for free?

You can create a website for free by signing up for a free subscription on a website builder platform such as Wix or Weebly.

However, you’ll have a branded subdomain from the provider (e.g. yourname.weebly.com). You’ll also have the branding on your website, and free websites are often limited in design, features, and functionalities.

We recommend avoiding it unless you’re a hobbyist or only wanting to practice before launching your site.

How do you build a website from scratch?

You can build a website from scratch using HTML, CSS, JavaScript, and sometimes, PHP. You compile these files and then upload them to your web host’s file manager. (You’ll still need to purchase a hosting service and register a domain.)

How much does it cost to hire someone to build a website?

Thumbtack reports that a freelance web designer costs from $640 to $1,000. Upwork reports a $15 to $30/hour range for hiring a web developer on their platform. This is on the low end and accurate pricing for building a small website.

For hiring a web developer for a custom or long-term project, you can expect to pay in the $8,000 to $25,000 range.

Here are some more resources:

How long does it take to build a website?

A website takes, on average, three to six months to build if your brand is small or just getting started. If you’re creating a custom or complicated project, you can expect your website to take a year or longer before it is up and running.

Build Your Website: Tips

Ready to build your own site? Let’s take a look at tips you can use to guide the creation of your site.

  1. Choose a one-page design if you want to launch your site more quickly.
  2. Include a high-contrast button on the top right of your navigation bar telling visitors to contact you.
  3. Use Lorem Ipsum text to preview what the written content will look like as you adjust the layout. That way, you don’t have to write all the content right away.
  4. Buy an SSL certificate if your CMS doesn’t include one already.
  5. Make good use of white space to keep your site as simple and easy-to-read as possible.
  6. Set your domain and hosting subscriptions on auto-renew to avoid service interruption.
  7. Create Terms of Use and Privacy Policy documents if your site gathers user data.
  8. Double-check that your website is responsive by accessing it from your mobile device. Most CMS systems and website builders will automatically make your site responsive, but you always want to double-check.
  9. Resize your browser window to test what the elements look like at different browser sizes.
  10. Access your site from different browsers (Safari, Chrome, Opera, Microsoft Edge) to see how the elements render depending on the browser.
  11. Learn basic HTML and CSS so you can more easily customize your site later.
  12. Include high-contrast buttons throughout the page that allow visitors to get in contact with you.
  13. Stick to five navigation bar itemsat most.
  14. Ensure your navigation bar shows up on all pages.
  15. Create submenus for your navigation items to effectively group your subtopics.
  16. Create an XML sitemap for search engine crawlers to find and index your site.
  17. Submit your website to Google Search Console once you’ve launched it. That way, Google can crawl it much more quickly.
  18. Use an analytics tool such as Google Analytics to see who’s accessing your site and from where.
  19. Link internally from page to page so that search engines understand how the pages are related to each other.
  20. Use keyword-rich anchor text when linking to internal pages.
  21. Link to other strong sites in your niche to signal relevancy to Google.
  22. Add your business or personal brand to social media sites and link back to your website.
  23. Research other sites in your niche and get content ideas from them.
  24. Compress all images to under 250KB. The smaller, the better.
  25. Publish and maintain a blog — we’re serious about that. Try to post once a month.
  26. Aim for a minimum of 800 words per page and per blog post.
  27. Use a grammar-checker such as Grammarly to ensure your copy is error-free.
  28. Avoid duplicate and boilerplate content — even one paragraph can be enough to hurt the credibility of your page.
  29. Recheck your site architecture to make sure that your page hierarchy makes sense.
  30. Create a backup of your site whenever you make major changes.
  31. Seek guest posting opportunities and link back to your site in your author bio.
  32. Join industry organizations and link back to your site from your member profile.
  33. Avoid duplicating pages to use the same layout. If you do, double-check that your slug doesn’t read .com/original-page-copy. This happens more often than you think. If it happens, change your slug. Here’s how to change your slug in WordPress, in case you’re using that CMS.
  34. Keep your page URLs short and user-friendly. If the title of a blog post is “50 Ways to Conquer Your Fear of Heights and Fly Worry-Free,” don’t have a URL that reads example.com/20XX-03-25/blog/50-ways-to-conquer-your-fear-of-heights-and-fly-worry-free. Consider instead: example.com/conquer-fear-of-heights.
  35. Add breadcrumbs to your website to clarify your site structure. Here’s how to add breadcrumbs in WordPress.

Build a Website to Grow Your Online Reach

Building a website is a must-do for anyone who wants to be online. Without it, you won’t be found at all, and it can help you look more professional and established. Using this guide, you’ll be sure to publish a site that helps your business or your personal brand grow better.

Editor’s note: This post was originally published in May 2018 and has been updated for comprehensiveness.

Discover videos, templates, tips, and other resources dedicated to helping you  launch an effective video marketing strategy. 

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *