آگاهی از برند, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه ایجاد صفحه ویکی پدیا برای شرکت شما

اگر شما هم مانند من هستید ، احتمالاً ویکی پدیا را عمدتا منبع خوبی برای نگاهی به پشت صحنه در تولید بازی تاج و تخت یا مجموعه ای تصادفی حقایقی در مورد گورخر .

به طور خلاصه ، به احتمال زیاد به عنوان کانالی برای آگاهی از نام تجاری خیلی فکر نکرده اید.

اما اگر خوب فکر کنید ، ویکی پدیا یکی از بهترین منابع شخص ثالث برای رتبه بندی در صفحه است یکی از Google . به طور معمول ، هنگامی که یک کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو می کنید ، لازم نیست قبل از مشاهده صفحه همراه ویکی پدیا آن را دور بزنید:

Wikipedia page is second result on Google SERP for keyword peter dinklage

علاوه بر این ، این یک وب سایت قابل تشخیص است ، بنابراین اغلب یکی از اولین صفحاتی است که اگر کسی بخواهد در مورد فعالیتهای تجاری شما بیشتر بیاموزد روی آن کلیک می کند.

اگر می خواهید بصورت آنلاین کسب و کار خود را افزایش دهید ، نگاهی به این راهنمای سریع است تا بتوانید امروز یک صفحه ویکی پدیا برای شرکت خود ایجاد کنید.

Download Now: Free Brand Building Guide

1. یک حساب ایجاد کنید.

به صفحه اصلی ویکی پدیا بروید و روی “ایجاد حساب” در بالا کلیک کنید درست است.

creating a wikipedia page for your company: create an account

اطلاعات لازم از جمله نام کاربری و گذرواژه را وارد کنید ، سپس روی “ایجاد حساب خود” کلیک کنید.

2. به یک کاربر تأییدشده ارتقا دهید.

هنگامی که برای اولین بار به ویکی پدیا ملحق می شوید ، یک کادر بازشو مشاهده خواهید کرد که روی آن نوشته شده است “کمک به بهبود ویکی پدیا” با پیوندی برای شروع ویرایش مقاله:

creating a wikipedia page for your company: get promoted to an autoconfirmed user by editing articles

قبل از ایجاد صفحه ، باید یک کاربر تایید شده خودکار شوید.

اینها دستورالعملهای یک کاربر تأییدشده خودکار هستند : “اگرچه الزامات دقیق وضعیت تأیید خودکار با توجه به شرایط متفاوت است ، اکثر حساب های کاربری ویکی پدیای انگلیسی که بیش از چهار روز از عمر آنها می گذرد و حداقل 10 ویرایش (از جمله حذف شده) انجام داده اند ، به عنوان تایید خودکار در نظر گرفته می شوند.”

در اینجا ، باید صبور باشید – دو روز اول را پس از بازکردن یک حساب در ویرایش صفحات دیگران صرف کنید. هنگامی که روی “ویرایش صفحه” کلیک می کنید ، پیوندهایی در بالا سمت راست هر پاراگراف با کلمه “ویرایش” وجود دارد ، بنابراین نباید زیاد وقت گیر باشد.

پس از تأیید خودکار ، به مرحله بعدی بروید.

3. صفحه را ایجاد کنید.

اکنون ما به چالش برانگیزترین قسمت – ایجاد صفحه رسیده ایم.

ابتدا ، به صفحه “نوشتن مقاله” ویکی پدیا بروید . با پایین رفتن صفحه ، یک دکمه آبی مشاهده می کنید که روی آن نوشته شده است: “جادوگر مقاله: راهی آسان برای ایجاد مقاله”. روی این دکمه (تا زمانی که خودکار تأیید شده اید) کلیک کنید:

creating a wikipedia page for your company: create page

در مرحله بعد ، شما به جادوگر مقاله ویکی پدیا هدایت می شوید. در اینجا ، شما دو گزینه دارید – بلافاصله شروع به ایجاد صفحه خود با کلیک روی “بعدی” کنید یا ابتدا ویرایش صفحه خود را در سندباکس ویکی پدیا تمرین کنید.

برای اهداف خود ، روی “بعدی” کلیک می کنیم:

creating a wikipedia page for your company: completing Wikipedia Article Wizard set up توجه به این نکته ضروری است-از آنجا که احتمالاً هیچ صفحه ویکی پدیا در حال حاضر برای شرکت شما در دسترس نیست ، می توانید اطلاعات دلخواه یا کم را در آن قرار دهید. علاوه بر این ، شما می خواهید صفحه را برای خوانایی آسان ، با برخی از مهمترین و اساسی ترین اطلاعات (مانند آنچه شرکت شما انجام می دهد) ، ابتدا ساختاردهی کنید.

به عنوان مثال ، نحوه ساختار صفحه ویکی پدیا HubSpot را بررسی کنید :

صفحه با یک نمای کلی دو جمله ای از کارهایی که HubSpot انجام می دهد ، شروع می شود ، به دنبال آن یک فهرست مطالب در سمت چپ ، و “برگه اطلاعات” در سمت راست. در زیر فهرست مطالب ابتدا تاریخچه HubSpot و سپس توضیحات نرم افزار و خدمات HubSpot را خواهید یافت.

در صفحه ویکی پدیا HubSpot ، اطلاعات موجود در بالای صفحه احتمالاً برای بازدیدکننده جدیدی که قبلاً در مورد HubSpot چیزی نشنیده است مفید است-به عنوان مثال ، نگاهی سریع به صفحه می تواند به او بگوید که HubSpot چه کاری انجام می دهد ، درآمد HubSpot چقدر است ، منابع شخص ثالث مانند Forbes در مورد HubSpot چه می گویند و بنیانگذاران HubSpot چه کسانی هستند.

در حالی که خوانندگان می توانند به جستجوی اطلاعات بیشتر درباره محصول ادامه دهند ، ویکی پدیا بسیار مهم است که عمدتا به عنوان یک پلت فرم آگاهی از نام تجاری گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

ما بعداً به نمونه های دیگر نگاه می کنیم.

4. ارجاعات ارائه دهید.

ویکی پدیا در نهایت یک دانشنامه است ، بنابراین برای اثبات اعتبار موضوع خود ، باید به مقاله های مختلف و منابع شخص ثالث استناد کنید.

قبل از شروع به ایجاد صفحه خود ، ویکی پدیا در این مورد به شما هشدار می دهد و می گوید: “موضوع مقاله باید از قبل در منابع معتبر مستقل از موضوع پوشش داده شود. اینها شامل مجلات ، کتاب ها ، روزنامه ها ، مجلات و وب سایت ها می شود. با شهرت برای بررسی واقعیت. رسانه های اجتماعی ، اطلاعیه های مطبوعاتی یا نمایه های شرکتی/حرفه ای واجد شرایط نیستند “:

creating a wikipedia page for your company: provide citations در نهایت ، نقل قول به کسب و کار شما اعتبار می بخشد و به خواننده اجازه می دهد تا به شرکت شما واقعی اعتماد کند. به دنبال مقالات مجله یا روزنامه باشید که از شرکت شما نام می برد ، وب سایت های دیگری که به عنوان منبع به وب سایت شما پیوند دارند یا فهرستهایی که به نمایه شرکت شما پیوند دارند.

5. صفحه را برای بررسی ارسال کنید.

پس از اتمام کار با صفحه خود ، آن را برای بررسی ارسال کنید. هنگامی که ویکی پدیا آن را منبع معتبری بداند ، به عنوان صفحه رسمی ویکی پدیا بارگذاری می شود.

6. آن را مرتباً به روز کنید.

به یاد داشته باشید – کار سخت هنوز تمام نشده است. با شروع رتبه بندی صفحه ویکی پدیا در صفحه اول Google برای نام شرکت شما ، بسیار مهم است که مرتباً آن را به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که به روزترین اطلاعات را در مورد محصولات یا خدمات شما ارائه می دهد.

علاوه بر این ، با به روزرسانی منظم آن با پیشرفت های شرکت ، شفافیت خود را حفظ می کنید ، که هم برای مشتریان و هم برای مشتریان شما راحت است.

نمونه صفحات شرکت در ویکی پدیا

بیش از 6 میلیون مقاله در ویکی پدیای انگلیسی وجود دارد. بخش خوبی از این صفحات شرکت هستند. بهترین صفحات شرکت دارای ویژگی های زیر هستند:

  • شرکت را به اندازه کافی توصیف کنید
  • حفظ دیدگاه خنثی
  • شامل ارجاعات به منابع مهم و مستقل
  • است

  • شامل پیوندی به وب سایت شرکت
  • است

در زیر دو نمونه از صفحات شرکت را که می توانند الهام بخش صفحات شما باشند ، بررسی می کنیم.

فناوری در سراسر جهان

Screen Shot 2021-07-13 at 3.53.58 PM

صفحه wikipedia Technology World Wide یک مثال عالی از صفحه شرکت است. ابتدا ، یک مرور کلی ارائه می دهد که شرح می دهد چه نوع شرکتی است ، چقدر درآمد دارد و چند نفر را استخدام می کند. سپس یک جدول زمانی از رویدادهای مهم را ارائه می دهد ، از زمانی که تاسیس شد و با آخرین تشخیص در مجله TIME در سال 2021 پایان یافت.

صفحه با یک لیست جامع از منابع معتبر که در مورد سازمان منتشر شده است پایان می یابد. چنین فهرستی به ویکی پدیا کمک می کند تا بفهمد چرا سازمان قابل توجه و از ظهور تضاد منافع جلوگیری می کند. بدون چنین فهرستی از منابع ، صفحه شرکت شما ممکن است حذف شود.

Urban One

examples of company pages on wikipedia: Urban One

صفحه ویکی پدیا Urban One نمونه عالی دیگری از صفحه شرکت است. این کار با توصیف اینکه شرکت چه کسی است ، مخاطبان اصلی آن و چقدر بزرگ است شروع می شود. در حالی که جزئیاتی مانند این واقعیت که این بزرگترین شرکت پخش تلویزیونی متعلق به آفریقایی-آمریکایی است و یکی از پردرآمدترین مشاغل متعلق به آفریقایی-آمریکایی در ایالات متحده است ، چشمگیر است ، اما به طور عینی بیان شده و به درستی ذکر شده است تا از ظاهر خود جلوگیری شود. ترویج.

ویکی پدیا نیاز به پوشش قابل توجهی در منابع متعدد مستقل دارد تا مقالات مربوط به سازمانها مورد توجه قرار گیرند – الزامی که Urban One به راحتی برآورده کرده است. در انتهای صفحه یک بخش مراجع با بیش از 54 مدخل پیدا خواهید کرد.

دریافت شرکت خود در ویکی پدیا

امروزه ، جستجوی سریع Google اطلاعات زیادی – از جمله نمایه های رسانه های اجتماعی ، فهرست ها و اطلاعیه های مطبوعاتی – در مورد یک موضوع خاص را در اختیار ما قرار می دهد. با اطمینان از داشتن صفحه به روز ویکی پدیا ، پایگاه های خود را پوشش می دهید و بینندگان منبع معتبری از اطلاعات مربوط به کسب و کار یا نام تجاری خود را به بینندگان می دهید.

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در اکتبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

brand consistency

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *