بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه افزودن کدهای جاسازی HTML به وب سایت خود [نکته سریع]

اگر می خواهید محتوای دیگران را از رسانه های اجتماعی تنظیم کنید یا فقط محتوای بصری رسانه های اجتماعی برای استراتژی کلی محتوای شما سخت تر کار می کند ، باید بدانید که چگونه کد HTML را در وبلاگ خود قرار دهید یا وب سایت. → Click here to download our free guide to digital marketing fundamentals  [Download Now].

اما یک ثانیه صبر کنید … قبل از این که به این ترفند بپردازیم ، منظور از “جاسازی” چیست؟ و HTML چیست؟ اگر اصلاً نمی دانید چگونه کدگذاری کنید ، نگران نباشید- جاسازی محتوای خارجی بسیار آسان است. بیایید یک ثانیه وقت بگذاریم تا اصول اولیه را تجزیه کنیم.

جاسازی به چه معناست؟

جاسازی به معنای ادغام محتوای خارجی در وب سایت یا صفحه دیگری است. وقتی یک بلوک کد – که کد جاسازی نامیده می شود – را در ویرایشگر HTML وب سایت دیگر قرار می دهید ، چیزی را جاسازی می کنید. وقتی دکمه “ذخیره” یا “انتشار” را فشار می دهید ، رسانه در صفحه منتشر شده ارائه می شود.

محتوای جاسازی شده با HTML ارجاع داده شده است. HTML یکی از اساسی ترین زبان هایی است که در وب برای طراحی و طراحی صفحات وب استفاده می شود.

اغلب وقتی در “پشت” پست وبلاگ خود هستید این کد را می بینید. جایی است که می توانید کد جاسازی خود را اضافه کنید.

اکثر وب سایت های اجتماعی و چند رسانه ای گزینه ای برای ایجاد کد جاسازی درست در هر پست اختصاصی دارند. در اینجا نمونه ای از کد جاسازی برای ویدیوی HubSpot YouTube آورده شده است:

  
پیش>

و در اینجا نتیجه تعبیه شده است.

آیا می خواهید همین کار را در پست ها و صفحات وبلاگ خود انجام دهید؟ بیایید ببینیم چگونه می توانید یک کد جاسازی برای سایت های برتر اجتماعی ایجاد کنید.

در زیر ، این مراحل را با جزئیات بیشتری برای هر پلتفرم پوشش می دهیم. به طور کلی ، شما می خواهید:

  1. کد جاسازی را ایجاد کنید.
  2. به سیستم مدیریت محتوای خود دسترسی پیدا کرده و کد جاسازی را در نمایشگر HTML خود جایگذاری کنید.
  3. تمام شد! شما محتوا را در وب سایت یا وبلاگ خود جاسازی کرده اید.

بیایید وارد هر مرحله شویم.

1. کد جاسازی را ایجاد کنید.

قبل از جاسازی محتوای خارجی ، ابتدا باید یک کد جاسازی برای پست یا صفحه ای که می خواهید در وب سایت خود جاسازی کنید ایجاد کنید.

در مورد چگونگی انجام این کار در اکثر شبکه های اصلی اجتماعی و محتوایی صحبت خواهیم کرد.

قراردادن پست فیس بوک

برای جاسازی پست فیس بوک ، موارد زیر را انجام دهید:

  • در مرورگر دسکتاپ خود به Facebook بروید و به پستی که می خواهید جاسازی کنید بروید.
  • روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست کلیک کنید.
  • در منوی کشویی ، روی جاسازی
  • کلیک کنید

Embed code button on a Facebook post

  • یک پنجره بازشو ظاهر می شود ، جایی که می توانید پست کامل را وارد کرده و به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید. برای مبتدیان ، توصیه می کنیم گزینه ها را همانطور که هستند بگذارید و به سادگی روی کپی کد
  • کلیک کنید

Embed code options on a Facebook post

  • تمام شد! شما کد جاسازی خود را دریافت کرده اید.

قراردادن پست اینستاگرام

می خواهید پست اینستاگرام را جاسازی کنید؟ این روند شبیه به فیس بوک است. توجه داشته باشید که فقط می توانید پست ها را از نسخه دسکتاپ جاسازی کنید و نه برنامه تلفن همراه.

  • روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست کلیک کنید.
  • یک پنجره بازشو با چندین گزینه ظاهر می شود. روی جاسازی ، گزینه دوم تا آخر کلیک کنید.

embed-instagram-post

  • یک پنجره بازشو با کد جاسازی شما ظاهر می شود. شما می توانید زیرنویس را شامل یا مستثنی کنید.
  • پس از اتمام سفارشی سازی گزینه های خود ، روی کپی جاسازی کد
  • کلیک کنید

Copy embed code pop-up on Instagram

  • کامل شد! شما کد جاسازی Instagram خود را دارید.

جاسازی ویدیوی YouTube

ویدیوهای YouTube می توانند پست های وبلاگ شما را به سطح بعدی برسانند و بهترین قسمت این است که می توانید محتوای غنی آن را به صورت رایگان در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید.

برای انجام این کار ، مراحل زیر را انجام دهید:

  • به ویدیویی بروید که می خواهید در وب سایت خود جاسازی کنید.
  • در زیر ویدئو ، در کنار محلی که پسندیده ها قرار دارند ، روی اشتراک گذاری
  • کلیک کنید

Share button under a YouTube video

  • یک پنجره بازشو گزینه های مختلفی ارائه می دهد ، از جمله اشتراک گذاری پست در سایر شبکه های اجتماعی. روی جاسازی
  • کلیک کنید

Share options for a YouTube video

  • YouTube یک کد جاسازی ایجاد می کند که می توانید آن را سفارشی کنید. می توانید ویدیو را در نقطه خاصی شروع کنید یا کنترل های پخش کننده را پنهان کنید.
  • پس از انتخاب گزینه های خود ، روی کپی در گوشه سمت راست پایین پنجره بازشو کلیک کنید.

Generated embed code for a YouTube video

  • کامل شد! ویدیوی YouTube شما آماده جاسازی است.

جاسازی یک توییت

اگر توییتی را در صفحات وبلاگ یا وبلاگ خود جاسازی کنید ، می توانید بدون تکیه بر دنبال کنندگان توییتر ، برای نمایه توییتر خود تعامل ایجاد کنید. بازدیدکنندگان وب سایت نیز می توانند با محتوای توییتر شما درگیر شوند.

برای جاسازی پست توییتر ، موارد زیر را انجام دهید:

  • در مرورگر دسکتاپ ، به پستی بروید که می خواهید جاسازی شود.
  • روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست کلیک کنید.
  • منوی کشویی ظاهر می شود. روی جاسازی توییت
  • کلیک کنید

Embed Tweet button on Twitter

  • توییتر شما را به یک صفحه خارجی در published.twitter.com منتقل می کند ، جایی که سپس می توانید قبل از جاسازی توییت در سایت خود ، ظاهر آن را بیشتر سفارشی کنید. برای مثال ، می توانید آن را روی حالت تاریک تنظیم کنید و زبان نمایش توییت را تغییر دهید.

Options for embedding a Tweet

  • هنگامی که آن را سفارشی کردید ، روی به روز رسانی
  • کلیک کنید

  • روی کپی کد کلیک کنید.
  • تمام شد! توییت آماده جاسازی در سایت شما است.

روش دیگری برای ایجاد کد جاسازی برای Twitter وجود دارد. به published.twitter.com بروید و آدرس پست مورد نظر را وارد کنید دوست دارد جاسازی کند سپس توییتر کد جاسازی را تولید می کند و می توانید آن را با استفاده از همان فرایند آخرین روش سفارشی کنید.

قراردادن پست Pinterest

جاسازی یک پست Pinterest می تواند کاربران وب سایت را به نمایه Pinterest شما باز گرداند و به شما در افزایش دنبال کنندگان Pinterest کمک کند. برای شروع ، موارد زیر را انجام دهید:

  • به پست Pinterest که می خواهید جاسازی کنید بروید.
  • روی سه نقطه درست در کنار تصویر (یا در صورت استفاده از وب سایت تلفن همراه در زیر تصویر) کلیک کنید.
  • در منوی کشویی ، روی دریافت کد جاسازی پین
  • کلیک کنید

'Get Pin embed code' button on a Pin

  • یک پنجره بازشو با کد جاسازی ظاهر می شود. شما می توانید یک پین کوچک ، متوسط ​​، بزرگ یا فوق بزرگ ایجاد کنید.

Generated embed code for a pin on Pinterest

  • هنگامی که اندازه را سفارشی کردید ، کد را برجسته کرده و روی Command + C یا CTRL + C کلیک کنید.
  • تمام شد! پین شما آماده جاسازی است.

قرار دادن یک ارائه SlideShare

در حالی که ارائه های SlideShare این روزها از محبوبیت چندانی برخوردار نیستند ، اما همچنان می توانند یک ابزار چند رسانه ای مفید برای افزایش پست ها و صفحات وبلاگ باشند. نحوه جاسازی ارائه SlideShare در اینجا آمده است:

  • به ارائه SlideShare که می خواهید جاسازی کنید بروید.
  • بر روی اشتراک گذاری در زیر ارائه کلیک کنید.
  • در همان پنجره ای که ارائه نمایش داده می شود ، گزینه اشتراک گذاری آن از طریق کانال های اجتماعی را مشاهده خواهید کرد. کد جاسازی در زیر آن قرار دارد.

Share SlideShare options with an embed code

  • اندازه پنجره جاسازی و اسلاید موردنظر برای شروع نمایش را انتخاب کنید.
  • کد جاسازی را برجسته کرده و روی Command + C یا CTRL + C
  • کلیک کنید

  • آماده! اکنون می توانید ارائه SlideShare را در یک صفحه وب یا پست جاسازی کنید.

قرار دادن یک صفحه وب خارجی

آیا نمی خواهید یک پست اجتماعی را جاسازی کنید بلکه یک صفحه وب را جاسازی کنید؟ می توانید یک صفحه وب خارجی را با استفاده از iframe برچسب HTML .

همه کدهای جاسازی شده ، از جمله کدهای سایت های اجتماعی ، از برچسب های iframe استفاده می کنند. ظاهر آنها این است:

  

برای تعبیه یک صفحه وب خارجی می توانید از همین برچسب ها استفاده کنید. در اینجا نحوه:

  • به صفحه ای که می خواهید در سایت خود جاسازی کنید بروید.
  • برنامه دفترچه یادداشت را در رایانه خود باز کنید. کد زیر را در آن جایگذاری کنید:
  

  • به صفحه وب برگردید و نشانی اینترنتی را کپی کنید.
  • کل نشانی اینترنتی را که در آن عبارت url نوشته شده است در کد iframe خود جایگذاری کنید. فراموش نکنید که https: // را در ابتدای آدرس URL خود قرار دهید و پیوند را در داخل علامت نقل قول قرار دهید. در اینجا باید ببینید کد شما چگونه است:
  

  • در صورت تمایل عرض و ارتفاع قاب را تغییر دهید.
  

  • کل خط کد را کپی کنید. پس از آن ، صفحه وب آماده است تا در وب سایت شما جاسازی شود.

2. به سیستم مدیریت محتوا دسترسی داشته باشید و کد جاسازی را در نمایشگر HTML خود قرار دهید.

اگرچه هر CMS متفاوت است ، اما احتمالاً می توانید نمایشگر HTML را با مراحل مشابه پیدا کنید. در مورد نحوه انجام این کار در CMS Hub و وردپرس .

مرکز CMS

در CMS Hub ، در واقع نیازی به افزودن محتوای جاسازی شده خود با استفاده از ویرایشگر HTML ندارید (اگرچه این امکان را دارید). در اینجا نحوه:

  • در داشبورد HubSpot خود ، به بازاریابی > وب سایت > وبلاگ بروید. اگر قصد دارید کد را به صفحه وب سایت اضافه کنید ، به بازاریابی > وب سایت > صفحات وب سایت بروید.

Blog and Website Pages buttons on the HubSpot CMS

  • پست یا صفحه ای را که می خواهید کد جاسازی را به آن اضافه کنید ، پیدا کنید. نشانگر را روی آن نگه دارید ، سپس روی ویرایش
  • کلیک کنید

cms-hub-website-page-list

  • روی ماژولی که می خواهید کد جاسازی را در آن اضافه کنید کلیک کنید. یک نوار گزینه در نزدیکی بالای صفحه ظاهر می شود. در سمت راست روی درج
  • کلیک کنید

  • جاسازی را از منوی کشویی انتخاب کنید.

Embed button on the HubSpot CMS

  • یک پنجره بازشو ظاهر می شود. کد iframe را در نوار متن قرار دهید.

Insert embed pop-up in the HubSpot CMS

  • روی درج
  • کلیک کنید

  • تمام شد! برای سفارشی سازی بیشتر می توانید عرض و ارتفاع محتوای جاسازی شده را ویرایش کنید.

برای دسترسی به ویرایشگر HTML ، مراحل 1-3 بالا را انجام دهید. در نوار گزینه های بالا ، روی پیشرفته > کد منبع کلیک کنید. سپس می توانید کد جاسازی خود را به صورت دستی بچسبانید. توجه داشته باشید که نتیجه نهایی یکسان است.

وردپرس

برای جایگذاری کد جاسازی در وب سایت وردپرس خود ، مراحل زیر را انجام دهید:

  • به ناحیه سرپرست خود دسترسی داشته باشید و به صفحات یا پست ها بروید.
  • روی عنوان پستی که می خواهید کد جاسازی را به آن اضافه کنید ، کلیک کنید. این عمل شما را به ویرایشگر پست می برد.
  • روی برگه متن در گوشه سمت راست بالای ویرایشگر متن کلیک کنید.

WordPress plain text editor

  • کد جاسازی خود را در جایی که می خواهید ماژول ظاهر شود ، جایگذاری کنید.

3. تمام شده! شما محتوایی را در وب سایت یا وبلاگ خود جاسازی کرده اید.

پس از بارگذاری مجدد صفحه ، پست اجتماعی تعبیه شده شما ظاهر می شود.

افزودن محتوای جاسازی شده برای افزایش مشارکت کاربران

با قرار دادن محتوای خارجی در صفحات و پست های خود ، می توانید تعامل با وب سایت خود را افزایش دهید و بازدیدکنندگان سایت خود را وادار به تعامل با محتوایی که در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید کنید. بهترین بخش این است که انجام آن آسان است – به سادگی کد جاسازی را ایجاد کنید ، آن را در ویرایشگر HTML خود جایگذاری کنید و رشد تعامل کاربر خود را مشاهده کنید.

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در سپتامبر 2013 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *