بازاریابی Pinterest, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه استفاده از Pinterest برای تبلیغ مشاغل یا وبلاگ خود [الگوهای رایگان]

هنگامی که من ازدواج می کردم ، یکی از اصلی ترین ابزارهایی که به من کمک کرد تا برنامه ریزی کنم Pinterest بود. در واقع ، معمولاً این مکان شماره یک است که هنگام برنامه ریزی مهمانی به آنجا می روم.

با این حال ، Pinterest فقط برای برنامه ریزی رویدادها استفاده نمی شود. شما می توانید از بستر رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای بازاریابی تجارت خود ، هدایت بازدید به وب سایت خود و افزایش فروش استفاده کنید.

من تنها کسی نیستم که به ایده های جدید نیاز دارم به Pinterest می روم. در حقیقت ، بیش از 200 میلیارد پین در Pinterest ذخیره شده است . و 90٪ از برنامه های تبلیغاتی هفتگی در Pinterest تصمیم به خرید می گیرند .

به همین دلیل فعال بودن مشاغل و بازاریاب در سیستم عامل مهم است. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه می توانید از Pinterest برای دستیابی به اهداف تجاری و بازاریابی خود استفاده کنید.

Free Resource: 12 Pinterest Templates for Business

چرا باید از Pinterest برای تجارت استفاده کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، کاربران عادی Pinterest اغلب از پلت فرم استفاده می کنند تا به آنها در تصمیم گیری خرید خود کمک کنند. اما این تنها دلیل استفاده از Pinterest برای تجارت نیست.

Pinterest تبدیل را ساده می کند.

Pinterest به طور موثری به عنوان یک موتور جستجوی بصری عظیم و پر از تصاویر متناسب با علایق خاص کاربر عمل می کند. در نتیجه ، اگر کاربران به صفحه Pinterest شما نگاه می کنند ، به احتمال زیاد در مورد آنچه می فروشید کنجکاو شده اند – و احتمالاً روی آن کلیک می کنند.

Pinterest باعث افزایش بازدید می شود.

از آنجا که هر پین ایجاد شده می تواند شامل پیوندی به وب سایت شما باشد ، برای کاربران آسان است که کلیک کرده و میزان بازدید شما را افزایش دهند ، در عوض رتبه موتور جستجو را افزایش دهید.

اخطار؟ محتوای عالی پین بسیار حیاتی است – اگر از کاربران الهام گرفته نشود ، آنها کلیک نمی کنند.

Pinterest کاربران را درگیر خود می کند.

مفهوم اصلی Pinterest مربوط به این است که کاربران پین چیزهایی را که به آن علاقه مند هستند با افراد همفکر ایجاد و به اشتراک بگذارند – این بدان معناست که آنها با ورود به سایت قبلاً درگیر آن شده اند. اگر صفحه شما با علایق آنها مطابقت دارد ، آنها خوشحال می شوند که از سایت شما بازدید کنند ، پست های شما را به اشتراک بگذارند و به افزایش نام تجاری شما کمک کنند.

نحوه تنظیم Pinterest برای حساب کاربری خود

اگر در Pinterest تازه وارد هستید ، برای شروع باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. نگران نباشید ، این یک فرآیند ساده است که در زیر توضیح داده شده است.

  1. به pinterest.com/business/create بروید.
  2. نام و وب سایت کسب و کار خود را اضافه کنید.
  3. نمایه خود را سفارشی کنید.
  4. حسابهای دیگر خود را ادعا کنید.

بیایید هر مرحله را با جزئیات بیشتری تجزیه و تحلیل کنیم.

1 به pinterest.com/business/create بروید.

ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید و سپس “ایجاد حساب” را برای شروع انتخاب کنید. اگر از قبل حساب Pinterest شخصی دارید ، مطمئن شوید که از سیستم خارج شده اید.

در Pinterest log in P>

2. نام و وب سایت کسب و کار خود را اضافه کنید.

در مرحله بعد ، Pinterest نام کسب و کار ، نوع کسب و کار و جزئیات وب سایت شما را جویا می شود. اگر نام تجاری شما در یک دسته بندی ذکر شده نمی گنجد ، نگران نباشید – فقط “من مطمئن نیستم” را انتخاب کنید

در Create an account pinterest P>

3 نمایه خود را سفارشی کنید.

مورد بعدی سفارشی کردن نمایه شما است. در اینجا می توانید یک عکس نمایه ، نام نمایش ، نام کاربری و اطلاعاتی در مورد نام تجاری خود اضافه کنید که به کاربران Pinterest کمک می کند صفحه شما را پیدا کنند.

در Pinterest customize profile P>

4 حسابهای دیگر خود را مطالبه کنید.

آخرین اما نه کمترین؟ نام وب سایت و هر حساب دیگر خود را ادعا کنید تا اطمینان حاصل کنید که برای تمام محتوای خود در Pinterest اسناد و تجزیه و تحلیل دریافت می کنید ، حتی اگر قبل از ایجاد حساب Pinterest برای تجارت آن را ارسال کرده باشید.

در claim your account pinterest P>

پس از راه اندازی حساب کسب و کار ، زمان آن فرا رسیده است که در استراتژی نحوه استفاده از صفحه خود برای رشد کسب و کار خود غرق شوید.

آیا Pinterest برای کسب و کار رایگان است؟

Pinterest برای کسب و کار رایگان است و ارزش آن را دارد که برای ایجاد یک حساب کاربری وقت بگذارید ، زیرا به شما امکان می دهد برند خود را مستقیماً با صفحه Pinterest خود پیوند دهید تا میزان بازدید و تبدیل بیشتر شود.

با راه اندازی حساب کسب و کار خود ، آماده شروع استفاده از Pinterest برای کسب و کار هستید. در اینجا شش بهترین روش برای یادآوری وجود دارد:

1 نوع محتوایی را که می خواهید ارسال کنید مشخص کنید.

مانند هر سایت دیگر در رسانه های اجتماعی ، درک مخاطب هدف خود بسیار مهم است. آنها می خواهند چه نوع محتوایی را در Pinterest ببینند؟

مهمتر از همه ، به نوع محتوایی که آنها با آن درگیر می شوند فکر کنید. آیا اینفوگرافی ، نکات و ترفندها یا شاید پست های وبلاگ است؟ برای یافتن این موضوع ، در مورد نوع محتوایی که در حال حاضر بر روی صفحه های خود پین می کنند تحقیق کنید.

علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که با هر سنجاق خود را نمی فروشید. همچنین باید اطلاعات مربوط و مفید را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. وقتی شما از آنچه مخاطب شما می خواهد یا باید ببیند خوب فکر کنید ، ایجاد پین آسان تر خواهد شد.

2. طرح خود را در نظر بگیرید.

اکنون که می دانید چه چیزی می خواهید ارسال کنید ، مهم است که تصاویر خود را به نظر برسید. طراحی های شما باید چشم نواز باشد و در دریایی از تصاویر در صفحه مخاطبان خودنمایی کند.

علاوه بر این ، تصاویر شما باید از دستورالعمل های مارک شما پیروی کنند. اگر طراح در دست ندارید ، می توانید از ابزارهایی مانند Canva استفاده کنید تا شروع شد.

3 پین های خود را بهینه کنید.

هنگامی که آماده شروع پست در Pinterest هستید ، یادتان باشد پین های خود را بهینه کنید. شاید از خود بپرسید ، “چگونه پین ​​های خود را بهینه کنم؟”

برای شروع از چک لیست زیر استفاده کنید:

  • شامل یک URL (می تواند پیوندی به یک پست وبلاگ باشد)
  • از کلمات کلیدی در عنوان ها ، توضیحات و نام فایل های تصویری استفاده کنید
  • تابلوهایی ایجاد کنید که با کلمات کلیدی شما همسو باشد
  • تابلوهای خود را مرتب کرده و تصویر روی صفحه را انتخاب کنید
  • از هشتگ ها استفاده کنید
  • تماس برای اقدام را اضافه کنید
  • یک ابزارک Pinterest به سایت خود اضافه کنید
  • به نظرات پیروان پاسخ دهید
  • تابلوهای محبوب را دنبال کنید و نظر دهید
  • یک تابلوی اختصاصی برای پست های وبلاگ خود ایجاد کنید

این روش ها به شما کمک می کنند تجارت خود را با Pinterest رشد دهید و به کشف پست های خود کمک کنید.

4 درباره دسته ها اطلاعات کسب کنید.

در Pinterest ، می توانید هر صفحه را به یکی از 36 دسته ها اختصاص دهید. این دسته ها به کشف سوزن های شما کمک می کند.

به عنوان مثال ، از آنجایی که من در دوران نامزدی علاقه مند به یافتن ایده های عروسی بودم ، بیشتر پین هایی که روی خوراک من نشان داده می شدند سنجاق هایی بودند که در دسته عروسی برچسب گذاری می شدند.

می توانید در دسته ها پیمایش کنید و ببینید کدام دسته مربوط به تجارت شما هستند. این حتی می تواند به شما کمک کند تا ایده های هیئت مدیره را بیابید.

5. از پین های غنی استفاده کنید.

پین های غنی راهی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تصاویر پین شده ارائه می دهند. به عنوان مثال ، زیر مجموعه Product Pins از پین های غنی به شما امکان می دهد تا اطلاعات قیمت گذاری ، جزئیات محصول و سایر داده ها را برای کمک به کاربران و تبدیل درایو خود اضافه کنید.

6. استفاده از لنز Pinterest.

لنزهای Pinterest به عنوان بخشی از برنامه تلفن همراه پلت فرم در هر دو دستگاه Apple و Android در دسترس است. به کاربران امکان می دهد از هر شیئی عکس گرفته و موارد مشابه را در Pinterest کشف کنند. برای مشاغل ، Pinterest راهی برای بهبود بازاریابی زمینه ای ارائه می دهد: از محصول خود عکس بگیرید ، ببینید آنچه Pinterest باز می گرداند و سپس از برچسب های مشابه برای کمک به جذب کاربر استفاده می کنید.

وقتی به این استراتژی فکر کردید ، وقت آن است که تابلوهای خود را ایجاد کنید. اگر وبلاگ می نویسید ، به موضوعات وبلاگ فکر کنید و صفحه هایی پیرامون این موضوعات ایجاد کنید.

بیایید کمی بیشتر به نحوه استفاده از Pinterest برای وبلاگ خود بپردازیم.

1 اینفوگرافی ایجاد کنید.

یک روش عالی برای استفاده از Pinterest برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده از اینفوگرافی است. اگر پست های وبلاگی با محوریت اینفوگرافیک دارید ، آن را در Pinterest ارسال کنید.

علاوه بر این ، می توانید پست های وبلاگ قدیمی را در اینفوگرافیک ها دوباره استفاده کنید. Pinterest مکانی عالی برای استفاده مجدد از مطالب و جلب مخاطبان جدیدی است که ممکن است پست شما را نخوانده باشند.

2. بهترین وبلاگ ها را برای ارسال انتخاب کنید.

نیازی نیست که هر پست وبلاگی را در Pinterest خود تبلیغ کنید. در عوض ، فقط مواردی را انتخاب کنید که بیشترین حس را برای پلتفرم داشته باشند. به عنوان مثال ، وبلاگهایی را انتخاب کنید که دارای تصاویر جذاب ، پیشنهادات بارگیری عالی یا اینفوگرافیک باشند.

علاوه بر این ، در مورد موضوعات هیئت مدیره خود فکر کنید. شما باید وبلاگهایی را که مربوط به تابلوهای شما هستند تبلیغ کنید.

3 تصاویر خود را سفارشی کنید.

هنگام ایجاد پین ، استفاده از تصاویر جذاب و سفارشی مهم است. برای تبلیغ وبلاگ ، می توانید از تصویر برجسته خود استفاده کنید و متن سفارشی را در آن قرار دهید.

به عنوان مثال ، بسیاری از پین هایی که پست های وبلاگ را تبلیغ می کنند عنوان وبلاگ را در تصویر سفارشی دارند. عنوان راهی عالی برای جلب توجه مردم و علاقه مند کردن آنها به پست وبلاگ شماست.

4 شرح پین بهینه شده را بنویسید.

هنگامی که توضیحات مربوط به یک پین را که یک پست وبلاگ را تبلیغ می کند می نویسید ، مهم است که به مردم بگویید چه انتظاراتی در پست داشته باشند.

در حالی که شما می خواهید رمز و راز بگذارید و علاقه آنها را بدون دادن بیش از حد زیاد تحریک کنید ، آنها باید بدانند که در مورد چه چیزی است.

5. با Pinner ها درگیر شوید.

Pinterest همه چیز مربوط به تعامل و علاقه ناشی از تصاویر است. برای به حداکثر رساندن تأثیر برند خود ، باید مرتباً با Pinner هایی که هیئت شما را دنبال می کنند درگیر شوید.

این به معنای پین کردن منظم مطالب جدید ، پین کردن مجدد محتوای عالی از طرف پیروان خود و اختصاص دادن وقت برای پاسخ مستقیم به هرگونه س questionsال از کاربران Pinterest در وبلاگ شما است.

6. از یک استراتژی SEO مناسب استفاده کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، Pinterest در واقع یک موتور جستجوی تصویری است – اما درست مانند یک موتور جستجوی متنی ، کلمات کلیدی بسیار مهم هستند. برای اطمینان از اینکه پین ​​های شما مورد توجه قرار می گیرند ، از روشهای جامع SEO استفاده کنید. عنوان وبلاگ خود را با عنوان هیئت مدیره خود یکسان کنید ، کلمات کلیدی مرتبط را برای همه پست های وبلاگ و شرح تصاویر خود بگنجانید و مطمئن شوید که از کلمات کلیدی در برچسب های “alt” تصویر نیز استفاده می کنید.

Pinterest برای مثالهای تجاری

بنابراین چه چیزی یک صفحه Pinterest عالی برای تجارت را ایجاد می کند؟ در اینجا شش نمونه برجسته وجود دارد.

1 HubSpot

HubSpot Pinterest board

صفحه Pinterest HubSpot بیش از 4.5 میلیون بازدید در ماه ایجاد می کند و تعداد زیادی محتوای عالی از جمله الگوهای اینفوگرافیک ، نکات ایجاد محتوا و حتی مشاوره شغلی را به Pinners ارائه می دهد. این یک فروشگاه یک مرحله ای برای همه موارد بازاریابی است.

2. رئیس

Bossy Pinterest Board

Bossy یک برند زیبایی ، رواج یافته و بنیانگذار زن است که تمرکز خود را بر جلب توجه ، رژ لب های با ماندگاری طولانی و صفحه Pinterest که تعهد خود را نسبت به تنوع نشان می دهد ، ارائه می دهد.

3 Ruggable

Ruggable Pinterest Board

ارزش پیشنهادی Ruggable ساده است: فرش های قابل شستشو برای هر مکان. این فرشها قابل تغییر ، دوام ، ضد نفوذ و تمیز کردن آن آسان است – بنابراین جای تعجب نیست که صفحه Pinterest آن بیش از 10 میلیون بازدید در ماه ایجاد کند.

4 Etsy

Home Decor Pinterest Board

این فروشگاه بازار سفارشی بازار را مورد توجه قرار داده و اکنون از Pinterest برای نمایش برخی از محبوب ترین اقلام خود استفاده می کند. به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید؟ چیزی است که بیانیه می دهد؟ به احتمال زیاد می توانید آن را در Etsy پیدا کنید – و آن را در Pinterest مشاهده خواهید کرد.

5. Bustle

Bustle Pinterest board

Bustle در لبه منتهی التهاب اجتماعی قرار دارد و یک صفحه Pinterest برای مطابقت دارد. با ترکیبی از محتوای افراد مشهور ، داستان های علاقه انسانی ، دستور العمل ها و توصیه های مد ، Bustle توجه کاربران را فوراً جلب می کند.

6. Asutra

Austra Pinterest Board

این مارک تجاری متعلق به زنان و متعهد به ایجاد محصولات تمیز ، با قیمت مناسب و تندرستی ، به پینترست رفته و تقریباً 200،000 بازدید در ماه دارد.

برای برنده شدن آن را سنجاق کنید

وقتی نوبت به بازاریابی تجارت شما می رسد ، Pinterest for Business راهی برای برند شما ارائه می دهد تا سهم بازار را بدست آورد و علاقه مشتری ارگانیک ایجاد کند. طبیعت تصویر محور سایت می تواند به تغییر شکل تبدیل به ساده به تبدیل کمک کند و در عوض مخاطب شما را به استفاده از محصولات و خدمات شما در زندگی خود ترغیب کند – یا فقط آنها را به طور کلی الهام بخشد.

با یک رویکرد عملی ، گام به گام ، این محصولات و خدمات شما هستند که کاربران در حال اتصال – و خرید آنها هستند.

Pinterest Templates

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *