محتوای خارج از سایت, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه استفاده از رسانه: راهنمای مبتدی برای نوشتن ، انتشار و تبلیغ در بستر

کاخ سفید ، Sports Illustrated و پسر عموی من جیمی چه ویژگی مشترکی دارند؟

همه آنها محتوا را در Medium منتشر می کنند.

برای کاخ سفید ، این محتوا شامل آدرس های اتحادیه و اعلامیه های خط مشی. Sports Illustrated ، در همین حال ، مدیریت یک نشریه خبری ورزشی به نام دیگ . پسر عموی من جیمی؟ او مجموعه ای مداوم در زمینه روشهای پیشرفته نظافت گربه منتشر می کند.

و این ، دوستان من ، از نظر میکروکاسم متوسط ​​است.

→ Download Now: 6 Free Blog Post Templates

متوسط ​​چیست؟

Medium یک پلتفرم نشر اجتماعی است که برای همه باز است و مجموعه ای از داستان ها ، ایده ها و دیدگاه های متنوع را در خود جای داده است. هر کسی می تواند مشارکت فردی داشته باشد و موضوعات متداول در Medium از سلامت روان تا رسانه های اجتماعی و از مسائل جهان و اخبار متداول گرفته تا هک های بهره وری متغیر است.

به عنوان بنیانگذار متوسط ​​(و ایجاد کننده Blogger/بنیانگذار توییتر) Ev Williams نوشت وقتی اولین پلتفرم را در سال 2012 راه اندازی کرد:

“مدیوم به این معنا نیست که شما کی هستید یا چه کسانی را می شناسید ، بلکه درباره آنچه باید بگویید است.”

برای کمک به تأکید بر اهمیت آنچه می گویید ، طراحی کلی Medium مینیمالیستی است و دارای فضای سفید زیاد و گزینه های قالب بندی محدود است. آیا می خواهید نوع حروف را به Comic Sans تغییر دهید؟ شما نمی توانید. متوسط ​​اجازه چنین جنایات طراحی را نمی دهد.

اما این تنها یکی از ظرافت های کوچکی است که برای کاربران Medium در نظر گرفته شده است. در واقع ، اگر تازه در حال کار روی پلتفرم هستید ، قبل از اینکه به انتشار ضربه بزنید ، مقدار مناسبی برای یادگیری وجود دارد. اجازه دهید وارد آن شویم …

نوشتن برای رسانه

هرکسی که حساب Medium دارد می تواند برای Medium بنویسد – هیچ فرایند بررسی دیگری در این مورد دخیل نیست. برای شروع ، به سادگی ثبت نام کنید برای یک حساب متوسط ​​رایگان (یا برای دسترسی نامحدود به عضویت کامل 5 دلار در ماه ارتقا دهید) ، و شما آماده شروع به نوشتن از آنجا هستید.

با این حال ، پست شما باید از دستورالعمل ها و قوانین محتوای Medium پیروی کند. به عنوان مثال ، شما نمی توانید محتوای بحث برانگیز یا شدید را در حساب Medium خود تبلیغ کنید. شما نمی توانید خرید و فروش تعاملات رسانه های اجتماعی ، از جمله خارج از پلت فرم را تسهیل کنید. و شما نمی توانید هر چیزی را که محتوای بازاریابی وابسته در نظر گرفته شده منتشر کنید.

برای مشاهده لیست کامل قوانین مربوط به محتوا ، به این پست در قوانین متوسط ​​ .

به عنوان یک بازاریاب ، Medium فرصتی را برای شما فراهم می کند تا با محتوای خود به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم به منظور به اشتراک گذاری مطالب با شکل طولانی تر و با فکر بیشتر آماده شده است. (اما البته ، با توجه به ماهیت باز برای همه Medium ، این تنها نوع محتوایی نیست که در آنجا پیدا می کنید.)

این که آیا شما به دنبال قابلیت های انتشار Medium هستید یا فقط می خواهید قبل از ایجاد حساب و شروع به کاوش ، در مورد این پلتفرم اطلاعات بیشتری کسب کنید ، به مکان مناسب رسیده اید.

نحوه استفاده از رسانه متوسط ​​

شروع به کار با متوسط ​​

1. ایجاد حساب

اگرچه این حقیقت دارد که هرکسی می تواند محتوای Medium را مشاهده کند (صرف نظر از اینکه حساب Medium داشته باشد یا نه) ، اما برای انتشار و تعامل با افراد موجود در پلت فرم ، باید یک حساب کاربری داشته باشید و وارد سیستم شوید.

خوشبختانه می توانید با مراجعه به Medium.com حسابی را در کمتر از یک دقیقه ایجاد کنید و روی دکمه “شروع به کار” در مرکز صفحه (یا پیوند “ورود / ثبت نام” در بالای صفحه) کلیک کنید. از آنجا سه ​​گزینه مختلف برای ثبت نام در اختیار خواهید داشت: Google ، Facebook و ایمیل.

Join Medium sign-up page توصیه من: در Medium با استفاده از Facebook ثبت نام کنید. به این ترتیب تمام اتصالات موجود شما از فیس بوک که در Medium قرار دارند ، به طور خودکار پس از ایجاد حساب شما ، دنبال می شوند. این شما را از مشکل مجبور ساختن یک مخاطب جدید به طور کامل از ابتدا نجات می دهد.

صرف نظر از گزینه ای که برای شروع انتخاب می کنید ، همیشه می توانید توییتر یا فیس بوک خود را بعداً از طریق برگه “اتصالات” در منوی تنظیمات به حساب متوسط ​​خود پیوند دهید:

Connecting your Medium account to social pages

منوی تنظیمات نیز جایی است که می توانید URL نام کاربری/نمایه خود را به روز کنید. در صورت ثبت نام در توییتر ، آدرس صفحه نمایه شما به طور پیش فرض medium.com/@YourTwitterHandle خواهد بود. اما شما می توانید آن را تغییر دهید. از منوی تنظیمات نیز می توانید اعلان های ایمیلی را که از Medium دریافت می کنید کنترل کنید. (در قسمت های بعدی مواردی که باعث ایجاد این اعلان ها می شود را خواهید آموخت.)

سایر موارد اصلی که هنگام راه اندازی باید به خاطر داشته باشید؟ افزودن عکس نمایه و نوشتن کوتاه (حداکثر 160 کاراکتر) بیوگرافی برای صفحه نمایه متوسط ​​شما. (توجه: در صورت ثبت نام با استفاده از توییتر ، عکس و بیوگرافی نمایه Twitter شما به طور خودکار با حساب Medium شما همگام سازی می شود.)

2. دنبال کردن افراد ، انتشارات و برچسب ها

با فید توییتر ، محتوایی که ظاهر می شود عمدتا از حساب افراد و سازمانهایی که شما دنبال می کنید آمده است.

با یک خوراک متوسط ​​، محتوای ظاهر شده نه تنها از حساب افراد و سازمانهایی که دنبال می کنید ، بلکه از نشریات و برچسب هایی که دنبال می کنید نیز می آید. علاوه بر این ، هنگام جستجوی محتوا در Medium ، افراد ، نشریات و برچسب ها همه در نتایج نشان داده می شوند.

Searching Medium by relevant tags

نشریات متوسط ​​مجموعه داستانهایی هستند که بر اساس یک موضوع مشترک طراحی شده اند. هرکسی می تواند آنها را ایجاد کند- خودتان شامل – و نحوه کار آنها نسبتاً ساده است.

به عنوان خالق یک نشریه ، شما به طور پیش فرض ویرایشگر هستید ، به این معنی که شما می توانید الف) نویسندگان را به نشریه خود اضافه کنید ، ب) داستانهایی را که نویسندگان شما ارسال کرده اند ویرایش و منتشر کنید ، و ج) معیارهای همه داستانهایی که بخشی از نشریه شما هستند را مرور کنید. به عنوان خالق نشریه ، شما همچنین می توانید ویرایشگران جدیدی را تعیین کنید (بنابراین آنها می توانند تمام مواردی را که ذکر کردم انجام دهند).

اکنون ، به برچسب ها بروید.

برچسب ها شبیه هشتگ های اکوسیستم Medium هستند. هنگامی که یک داستان را در Medium منتشر می کنید ، گزینه اضافه کردن حداکثر سه برچسب را دریافت می کنید که در پایین داستان شما ظاهر می شود. کلیک روی برچسب شما را به صفحه ای می رساند که در آن می توانید داستانهای بیشتری را با همان برچسب و همچنین پیشنهادهایی برای سایر برچسب ها که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید مشاهده کنید.

مزیت اصلی برچسب های زیر این است که می تواند به شخصی سازی تجربه متوسط ​​شما کمک کند. به جای نمایش محتوا فقط بر اساس نمودار اجتماعی شما (یعنی افراد/نشریاتی که دنبال می کنید) ، Medium از برچسب هایی برای نمایش محتوا استفاده می کند که بر اساس علایق خاص شما نیز باشد. به عنوان مثال ، اگر اهل بیس بال هستید ، می توانید برچسب “بیس بال” را دنبال کنید. به “نژادهای کوچک سگ کرکی”؟ بله ، یک برچسب برای آن وجود دارد (فقط یک داستان ارائه شده است تحت آن منتشر شده است).

تا کنون در مقدمه Medium ، ما بیشتر به عنوان ناظران منفعل عمل کرده ایم. ما یک حساب ایجاد کرده ایم و برخی از حساب ها ، نشریات و برچسب ها را دنبال کرده ایم. در بخش بعدی ، به جنبه های تعاملی بیشتر Medium می پردازیم.

نحوه تعامل با محتوای متوسط ​​

3. توصیه ، اشتراک گذاری و نشانک گذاری محتوا.

“توصیه” مانند “دنیای متوسط” است. این راهی است که به شما نشان می دهد از محتوایی که دیگران به اشتراک گذاشته اند قدردانی می کنید.

هنگام خواندن یک داستان در رسانه ، دو مکان وجود دارد که می توانید آن را توصیه کنید: در پایین داستان واقعی ، جایی که نماد دست زدن را مشاهده می کنید …

Clapping or responding to a Medium post

یا در نوار nav که در سمت چپ صفحه هنگام پیمایش در یک داستان ظاهر می شود …

Clapping or responding to Medium on the left side of the page

در هر دو صورت ، برای توصیه داستان باید روی نماد دست زدن که مشاهده می کنید کلیک کنید. پس از کلیک ، عقربه ها از یک طرح کلی به سبز ثابت تبدیل می شوند. برای مشاهده لیست کامل افرادی که داستانی را توصیه کرده اند ، می توانید بر روی آن تعداد کمی که در کنار قلب می بینید کلیک کنید. (توجه: در هر پست می توانید تا 50 بار کف بزنید و می توانید برای هر تعداد پست که می خواهید کف بزنید.)

وقتی داستانی را توصیه می کنید ، نویسنده به طور پیش فرض یک اعلان ایمیل دریافت می کند. (اما این چیزی است که می توانید در تنظیمات کنترل کنید). هرچه یک داستان بیشتر توصیه شود ، احتمال اشتراک گذاری آن در شبکه Medium بیشتر است. داستانهایی که بیشترین توصیه را در یک بازه زمانی مشخص دریافت می کنند ، در صفحه “داستانهای برتر” رسانه قرار می گیرند.

در همان دو مکان که می توانید داستانی را توصیه کنید ، می توانید آن داستان را در توییتر یا فیس بوک به اشتراک بگذارید (با کلیک روی یکی از نمادهای اجتماعی) ، و می توانید با کلیک روی نماد نشانک ، داستان را برای خواندن بعدی نشانه گذاری کنید ( که یکبار کلیک می شود).

Social icons to share a Medium post at bottom of the page

هنگامی که یک داستان را نشانه گذاری می کنید ، در صفحه “لیست ها” شما ظاهر می شود ، که می توانید از صفحه اصلی Medium در نماد نشانک به آن دسترسی پیدا کنید:

The Lists page where you can find Medium posts you've bookmarked

4. کلمات خاص را برجسته کنید.

علاوه بر توصیه ، اشتراک گذاری و نشانک گذاری داستانهای متوسط ​​، می توانید با انتخاب بخشی از متن با مکان نما ، سطح دوم تعامل را باز کنید. هنگامی که قسمتی از متن را برجسته کردید ، یک منوی بازشو ظاهر می شود که چهار گزینه را در اختیار شما قرار می دهد:

highlighting text on Medium

  1. برجسته سازی: با کلیک روی نماد هایلایت (نماد مداد) یک برجسته سبز رنگ در اطراف متنی که انتخاب کرده اید قرار می گیرد که برای دنبال کنندگان متوسط ​​شما قابل مشاهده است. به طور پیش فرض ، هنگامی که قسمتی از آن داستان برجسته شود ، نویسنده داستان اعلانی دریافت می کند.
  2. پاسخ: با کلیک روی نماد حباب گفتار ، می توانید به داستانی که می خوانید پاسخی بنویسید. قسمتی از متن که مشخص کرده اید در بالای پاسخ شما ظاهر می شود. (بیشتر در مورد پاسخ ها در یک ثانیه!)
  3. عکسبرداری از متن: با کلیک روی نماد توییتر یک “عکس شات” ایجاد می شود که یک توییت است که به طور خودکار متنی را که به عنوان اسکرین شات برجسته کرده اید وارد می کند.
  4. یادداشت خصوصی: با کلیک روی نماد قفل ، می توانید به نویسنده داستان یک یادداشت خصوصی ارسال کنید. (توجه: این قابلیت را می توانید در تنظیمات حساب خود فعال یا خاموش کنید.)

5. پاسخ ها را بنویسید.

برخلاف نظرات وبلاگ سنتی ، پاسخ های متوسط ​​به عنوان داستانهای فردی تلقی می شوند . این بدان معناست که علاوه بر ظاهر شدن در انتهای داستانهایی که به آنها پاسخ می دهید ، پاسخهایی که می نویسید در صفحه نمایه شما ثبت می شوند و این پتانسیل را دارند که مانند داستانهای سنتی پخش شوند و بسیار منتشر شوند.

responding to a Medium post

نوشتن پاسخ می تواند به عنوان یک تازه وارد به رسانه ، راهی عالی برای تعامل با افراد روی سکوی بدون نیاز به نوشتن یک داستان کامل باشد. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در مورد تصمیم گیری برای نوشتن اولین داستان خود ایده هایی ارائه دهید.

نحوه نوشتن و انتشار در رسانه

6. متن را در پست های خود قالب بندی کنید.

از صفحه اصلی Medium ، می توانید به ویرایشگر Medium دسترسی داشته باشید و با کلیک بر روی نماد نمایه خود در بالا سمت راست صفحه Medium و سپس انتخاب “نوشتن داستان” ، شروع به نوشتن یا تنظیم داستان کنید:

Writing a story on Medium

همانطور که احتمالاً متوجه خواهید شد ، نوشتن در ویرایشگر Medium بسیار شهودی است و – از منظر سبک شناسی – تقریباً غیرممکن است.

با برجسته کردن متن ، می توانید از چندین گزینه قالب بندی اصلی ، از جمله پررنگ ، کج و پیوند فاش کنید. همچنین می توانید متن را به عنوان H1 یا H2 (با استفاده از T بزرگ یا کوچک t) تعیین کنید …

Creating H2s on Medium و شما می توانید انتخاب کنید e بین دو سبک مختلف نقل قول بلوک. گزینه A:

One way to create a blockquote on Medium و گزینه B:

Second way to create a blockquote on Medium البته ، اگر واقعاً می خواهید فانتزی به دست آورید ، می توانید از عملکرد Medium’s drop caps استفاده کنید به آن حروف بزرگ شده و تلطیف شده را که گاهی در ابتدای جملات می بینید می شناسید؟ اینها کلاه های قطره ای هستند. با توجه به تیم متوسط ​​ ، آنها برای “قدم زدن ، شروع فصل جدید ، یا فقط کمی لذت تایپوگرافی” مفید هستند.

Bolding first letter of your Medium storyAnother option for creating some separation between different sections of a story in Medium is to use a part, or separator. In order to insert one, you’ll first need to click that little plus icon that appears when you’re on an empty line of your story.

plus-sign-medium.png

Clicking that plus icon will open up a menu with four options. The one on the far right — the icon with the two little lines — is the separator.

separator-medium.png

 Here’s what it looks like on the page:

Adding a line break to your Medium story

7. Add images and media.

Adding images, videos, and other media (e.g., tweets) to your Medium story can be as simple as copying and pasting their URLs into Medium’s editor. The editor, in most cases, can automatically recognize the media’s format and render it accordingly.

Alternatively, you can click on the plus icon to open the same menu you used to insert the separator in the previous step. From there, you can upload an image from your computer, insert a URL to a video, or insert the embed code to another type of media using the corresponding icons.

Screen Shot 2021-07-19 at 10.24.00 AM-min

Depending on the specific size of the image you upload, you’ll have two different size options to choose from for displaying that image. These size options, which will appear in a pop-up menu after you insert an image, include left-aligned and center-aligned.

Screen Shot 2021-07-19 at 10.24.29 AM-min

By default, Medium will display the formatting option that best fits the dimensions of the image you insert.

8. Share drafts and publish posts.

When you’ve finished your story and are happy with how everything looks, head up to the top nav where you’ll find two links: “Share” and “Publish.”

Clicking “Share” will generate a link to the draft of your story, which you can share with anyone — even if they don’t have a Medium account. And the people you share the draft with will also have the option of leaving you notes.

Screen Shot 2021-07-19 at 10.25.16 AM-minClicking the “Publish” button, meanwhile, will open a menu where you can select up to three tags for your story.

Screen Shot 2021-07-19 at 10.24.44 AM-minMedium will recommend some tags by default, but you can also search for tags and create new ones by simply entering text.

Screen Shot 2021-07-19 at 10.25.37 AM-min

Once you’ve selected tags for your story, you can hit the “Publish” button to share your story with the world.

9. Measure your results.

In order to see how your stories (and responses) are performing, you can go to the “Stats” page using the URL medium.com/me/stats. You can also navigate to the “Stats” page via the dropdown menu at the top right of the Medium homepage (the bell icon).

Screen Shot 2021-07-19 at 10.26.00 AM-minWhen you arrive on the “Stats” page, you’ll first see the aggregate number of views, reads, and recommends your stories and responses have received over the past 30 days. There’s also a graph that provides day-by-day granularity. By hovering over a column on the graph, you can view metrics for the specific day to which that column corresponds.

medium-stats-page.png

If you keep scrolling down the page, you’ll be able to view the individual stats for each of your stories. Specifically, Medium provides data on views, reads, read ratio, and recommends.

medium-metrics-stats-page.png

Here’s a quick rundown on what those metrics mean:

    1. Views: The number of people who visited a story’s page.
    2. Reads: An estimate of how many visitors read a story all the way through.
    3. Read Ratio: The percentage of visitors that ends up reading an entire story (i.e., the difference between reads and views). According to Ev Williams, this ratio is an important factor in determining how a story gets ranked/surfaced on Medium.
    4. Recommends: The number of recommends a story receives.

The Medium App 

If you prefer consuming and interacting with content on-the-go, consider downloading the Medium app. The app features the same stories and content you’ll find on desktop, with the added bonus of a mobile-first interface.

On the app, you can surface content related to your interests. These curated lists depend on the tags, publications, or authors you follow. You can also use the app’s Explore feature to find new, interesting content. Similarly to desktop, you can use the app to engage with fellow Medium readers and join conversations as they’re happening.

The Medium app interface

Remember, this was just an introductory look at how to use Medium. There are several more features and options we haven’t covered, but we’ll do so in future posts.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *