LinkedIn تبلیغات, مدیریت تبلیغات, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

نحوه اجرای کمپین های تبلیغاتی LinkedIn: راهنمای مبتدیان

LinkedIn یک ابزار بسیار ارزشمند برای شبکه سازی با متخصصان همفکر است. اما در اینجا چیزی است که ما آنطور که باید صحبت نمی کنیم: LinkedIn نیز یک پلت فرم بازاریابی ورودی مفید .

ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. شما به اندازه کافی در بشقاب خود دارید … آیا واقعاً باید راهی دیگر برای ایجاد محتوای هدفمند پیدا کنید؟ در واقع ، بله. شما از LinkedIn بیشتر از آنچه تصور می کنید در اختیار دارید.

دلیل این امر این است که LinkedIn دارای یک بستر تبلیغاتی قدرتمند است. اگر از تکنیک های پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای تقویت حضور خود در فیس بوک ، توییتر یا گوگل ، خود را خوش شانس بدانید – شما می توانید LinkedIn را نیز به آن لیست اضافه کنید. اگر از ابزار تبلیغات HubSpot استفاده می کنید ، انجام این کار بسیار آسان است. >.

Download Now: How to Run LinkedIn Ads

اما اگر در تبلیغات LinkedIn تازه کار هستید ، نگران نباشید-ما یک راهنمای گام به گام برای راه اندازی اولین کمپین تبلیغاتی LinkedIn شما تهیه کرده ایم.

قبل از ورود به سیستم ، بیایید نحوه عملکرد تبلیغات LinkedIn را مرور کنیم:

در تعریف فوق ، ما به گزینه های هدف گذاری LinkedIn اشاره کردیم. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد هدف گذاری LinkedIn و گزینه های هدف گذاری وجود دارد.

گزینه های هدف گذاری LinkedIn

مرور این گزینه ها در حال حاضر به شما در مرحله سه زیر کمک می کند ، جایی که ما هدف گذاری را در LinkedIn بررسی می کنیم.

هدف گذاری LinkedIn چگونه کار می کند؟

How does LinkedIn targeting work

منبع

هدف قرار دادن تبلیغات در LinkedIn به شما کمک می کند تا یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشید – دلیل این امر این است که وقتی افراد مناسب را هدف قرار می دهید ، منجر به مشارکت بیشتر و تبدیل بیشتر می شود.

در LinkedIn ، فرایند انتخاب مخاطبی که قرار است هدف قرار دهید ، بدون توجه به نوع آگهی که انتخاب می کنید ، به همان شیوه عمل می کند.

هنگام تعیین اینکه چه کسی را هدف قرار می دهید ، LinkedIn بیش از 20 ویژگی مختلف مخاطب و دسته بندی هدف که می توانید از بین آنها انتخاب کنید – مثالها شامل نام شرکت ، اندازه شرکت ، گروه های اعضا ، علایق اعضا ، مدارس عضو ، عنوان شغل ، سابقه کار ، و مهارت.

تبلیغات در LinkedIn یک فرایند دو مرحله ای است: 1) راه اندازی کمپین LinkedIn خود ، و 2) ایجاد تبلیغات (های) LinkedIn.

در این بخش ، نحوه راه اندازی کمپین و ایجاد تبلیغات (و تبلیغات) شما – بعلاوه بهترین شیوه ها و نکات برای هر کدام را بررسی می کنیم.

1. کمپین تبلیغاتی LinkedIn خود را ایجاد کنید.

پیوندهای شما تبلیغات کمپین های در پلتفرمی جدا از LinkedIn که هر روز مشاهده می کنید- LinkedIn Marketing Solutions . برای شروع کمپین خود به این صفحه مراجعه کنید و ایجاد تبلیغات .

را انتخاب کنید

Create your LinkedIn ad campaign and create a linkedin campaign manager account از آنجا ، از شما درخواست ایجاد حساب LinkedIn Campaign Manager (اگر هنوز نکرده اید) به در صورت داشتن مطمئن شوید صفحه شرکت LinkedIn خود را وارد کرده اید.

در مرحله بعد ، به داشبورد اعضا منتقل می شوید. اگر اطلاعات صورتحساب خود را وارد نکرده اید ، باید این کار را برای باز کردن قفل حساب خود انجام دهید. (نگران نباشید ، تا زمانی که کمپین شما فعال نباشد هزینه ای از شما دریافت نمی شود – از آنجا ، برای کلیک های تبلیغاتی و سایر مشارکت ها به صورت دوره ای هزینه ای از شما دریافت می شود.)

در داشبورد خود-یا “Campaign Manager” ، که به طور رسمی نامیده می شود-یک دعوت به عمل (CTA) برای ایجاد کمپین خواهید دید.

روی آن دکمه کلیک کنید و به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید در آنجا راه اندازی کمپین خود را شروع کنید.

start setting up your campaign in linkedin's ad campaign manager

توجه : از سال 2019 ، LinkedIn “تجربه ایجاد کمپین جدید مبتنی بر هدف” را معرفی کرد. ما در این مقاله به این فرآیند جدید می پردازیم – برای کسب اطلاعات بیشتر ، این صفحه .

linkedin new campaign experience

ابتدا یک گروه کمپین را مشخص کرده و نام کمپین خود را بگذارید. گروه های کمپین به شما کمک می کند تا کمپین خود را سازماندهی کنید. می توانید گروه کمپین پیش فرض را همانطور که هست ترک کنید یا گروه جدیدی ایجاد کنید.

در مورد نام کمپین ، این نامها فقط در داخل قابل مشاهده هستند ، بنابراین توصیه می کنیم نامی بسیار آموزنده انتخاب کنید – به خصوص اگر چند نفر مختلف در کمپین کار می کنند.

به عنوان مثال ، اگر از آزمایشی برای تعیین بهترین نوع هدف گیری جمعیت شناختی استفاده می کردم ، ممکن است از عنوان “آزمایش تبلیغات تک شاخ – آمریکای شمالی ، 18 تا 24 ، زن” استفاده کنم.

این نام بدون نیاز به مشاهده جزئیات آن دقیقاً مشخص می کند که من چه کسانی را هدف قرار می دهم. این مورد را با چیزی مانند “تست غذای تک شاخ 1” مقایسه کنید ، که هیچ چیزی در مورد تبلیغات موردنظر نشان نمی دهد.

پس از انتخاب گروه و نام کمپین خود ، می توانید راه اندازی کمپین LinkedIn خود را شروع کنید.

2. هدف کمپین تبلیغاتی LinkedIn خود را تعیین کنید.

در مرحله بعد ، هدف کمپین خود را انتخاب کنید .

Set your LinkedIn ad campaign objective, awanress, consideration, or conversions هدف شما این است که مردم می خواهند وقتی تبلیغات شما را می بینند چه کنند. به گفته LinkedIn ، انتخاب هدف به آنها کمک می کند ، “ایجاد کمپین خود را سفارشی کنید ، بهترین ROI را برای هدف اعلام شده خود ارائه دهید و گزارشات مربوطه را به شما نشان دهیم.”

سه موضوع کلی کمپین وجود دارد: آگاهی ، ملاحظه و تبدیل. تحت آن موضوعات ، برخی از اهداف کمپین موجود عبارتند از:

3. مخاطبان آگهی LinkedIn خود را تعیین کنید.

در مرحله بعد ، پارامترهای مخاطب موردنظر خود را انتخاب کنید. هدف قرار دادن افرادی که آگهی شما را می بینند می تواند به آن در تحقق هدف کمپین خود کمک کند – هرچه بیشتر و مخاطب شما مربوط باشد ، عملکرد بهتری دارد.

LinkedIn به شما اجازه می دهد تا بر اساس چند دسته مختلف هدف قرار دهید-به نکات ما در گزینه های هدف گیری که در بالا بررسی کردیم مراجعه کنید.

نیازی نیست که از همه گزینه های هدف گذاری LinkedIn استفاده کنید – اما هرچه معیارهای هدف گذاری دقیق تر باشند ، احتمالاً مربوط به مخاطبی است که انتخاب می کنید. و بنابراین ، احتمال اینکه ROI بهتری داشته باشید بیشتر است.

4. در مورد قالب آگهی LinkedIn خود تصمیم بگیرید.

در مرحله بعد ، قالب آگهی خود را انتخاب کنید. در بخش بعدی ، ما انواع مختلف تبلیغات LinkedIn را که می توانید به عنوان بخشی از کمپین خود ایجاد کنید ، بسته بندی می کنیم.

وقتی بین انواع تبلیغات جابجا می شوید ، می بینید که کادر نتایج پیش بینی شده در سمت راست تغییر می کند. این ویژگی پارامترهای کمپین شما (پیشنهاد ، بودجه ، هدف گذاری ، تاریخ شروع/پایان و غیره) را تجزیه و تحلیل می کند و کمپین ها و تبلیغ کنندگان مشابه را در نظر می گیرد. همچنین حراج آگهی را برای تولید اعداد نمایش داده شده تحریک می کند.

هنگام انتخاب نوع آگهی LinkedIn ، این جعبه را زیر نظر داشته باشید. اگر برای اولین بار شروع به کار کرده اید ، تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغی که می خواهید انتخاب کنید ممکن است به بودجه شما بستگی داشته باشد. اولویت های خود را مشخص کنید و سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع برای شما مناسب تر است.

علاوه بر این ، برخی از انواع آگهی ها از شما می خواهند که صفحه شرکت LinkedIn خود را پیوند دهید و برخی دیگر به خدمات ترجمه LinkedIn ضربه بزنید.

5. محل آگهی LinkedIn خود را انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آگهی شما در شبکه مخاطبین LinkedIn ، که به کمپین شما دسترسی و نمای بیشتری در میان پلتفرم ها و سایت های شخص ثالث LinkedIn می دهد. توجه: این گزینه برای هر نوع آگهی در دسترس نیست.

در صورت انتخاب می توانید دسته ها ، برنامه ها و سایت های خاصی را در شبکه حذف یا مسدود کنید.

Choose your LinkedIn ad placement: linkedin audience network

6. بودجه و برنامه تبلیغات خود را تنظیم کنید.

در مرحله بعد ، بودجه ، زمانبندی و گزینه های پیشنهادی را که برای شما مناسب است تنظیم کنید.

بودجه

یک بودجه روزانه برای آنچه برای هزینه های بازاریابی شرکت شما مناسب است تنظیم کنید. قبل از سرمایه گذاری زیاد در یک کمپین ، موفقیت هر کمپین و تنوع آگهی را آزمایش و اندازه گیری کنید. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید هزاران دلار برای تبلیغاتی بگذارید که با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت نداشته باشد.

فرض کنید شما معاون بازاریابی در یک شرکت گل و رده بالا هستید. شما فرض می کنید که بیشتر بازار هدف شما از عروس های آینده تشکیل شده است ، بنابراین تبلیغات LinkedIn خود را به گروه های عروس هدایت می کنید. اما پس از صرف هزاران دلار ، تنها 10 درصد از امتیازات موردنظر خود را ایجاد می کنید.

تحقیقات بعدی شما نشان می دهد که این حرکت اشتباه بوده است و بعداً متوجه می شوید افرادی که در نزدیکی فروشگاه شما در LinkedIn قرار دارند در واقع به دنبال گل برای رویدادهای شرکتی هستند. خوب است بدانید که قبل از صرف مقدار زیادی از بودجه خود برای تبلیغات LinkedIn ، درست است؟

گفته می شود ، به دلیل فرصت های هدف گیری گسترده ، LinkedIn Ads می تواند با موفقیت بازارهای داخلی را هدف قرار دهد. اما انجام آزمایش های احتیاطی بسیار مهم است در ابتدا – اگر مشاهده کردید که کمپینی خوب عمل می کند ، سپس می توانید بودجه بیشتری را برای آن اختصاص دهید.

برنامه

تاریخ شروع کمپین خود را انتخاب کنید. می توانید نشان دهید که کمپین شما به طور مداوم نمایش داده شود یا “تا تاریخ پایان.

نوع پیشنهاد

در این بخش ، سه گزینه موجود است:

  • پیشنهاد خودکار ، که به LinkedIn اجازه می دهد تعیین کند چه مبلغی هدف کمپین شما و هر گزینه ای را که انتخاب می کنید (کلیک ، نمایش ، یا تبدیل) به حداکثر برساند.

  • حداکثر هزینه برای هر کلیک (CPC) پیشنهاد ، که در آن هر بار که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند هزینه ای از شما دریافت می شود. LinkedIn بسته به بودجه شما و رقابت تبلیغات شما محدوده پیشنهاد را پیشنهاد می دهد – هرچه تبلیغ کنندگان بیشتری در کمپین مشابه پیشنهاد دهند ، پیشنهاد شما بیشتر خواهد بود. این پیشنهاد حداکثر مبلغی است که از شما کسر می شود. اگر نرخ فعلی کمتر از حداکثر پیشنهاد شما باشد ، فقط نرخ فعلی از شما کسر می شود.

  • حداکثر پرداخت به ازای هر 1000 نمایش (CPM) ، که در آن هر بار که تبلیغ شما توسط هر 1000 نفر در LinkedIn مشاهده می شود ، مبلغ مشخصی از شما دریافت می شود. اگر از گزینه LinkedIn Audience Network استفاده می کنید ، این گزینه در دسترس نیست.

تصمیم گیری در مورد بهترین حداکثر پیشنهاد ممکن است مشکل باشد. هنگام تصمیم گیری بین CPC و CPM ، به هدف نهایی خود فکر کنید. آیا سعی می کنید تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری از تبلیغات شما دیدن کنند تا به چیزی مانند کمپین برندینگ کمک کنند؟ در این صورت ، CPM ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید افراد بیشتری بر روی تبلیغات شما کلیک کنند تا ترافیک وب سایت شما ایجاد شود یا سرنخ جدیدی ایجاد شود ، CPC ممکن است برای شما بهتر باشد.

در مورد حداکثر پیشنهاد بهینه شما ، ممکن است آزمایش و خطا لازم باشد. LinkedIn پیشنهاد پیشنهادی به شما می دهد ، که مکان خوبی برای شروع است.

سپس ، به این فکر کنید که چه زمانی مخاطبان شما به احتمال زیاد آنلاین هستند. شما باید در آن زمان خاص پیشنهاد بیشتری بدهید تا مطمئن شوید تبلیغات شما در حال مشاهده هستند. و مطمئن شوید که LinkedIn در واقع بهترین مکان برای دسترسی به آنها است – با پیشنهادات خود بازی کنید و ببینید چه زمانی بیشترین بازدهی را برای دلارهای خرج شده خود دریافت خواهید کرد.

7. ردیابی تبدیل را فراموش نکنید.

در نهایت ، این گزینه را دارید که ردیابی تبدیل را برای کمپین LinkedIn خود تنظیم کنید ، که اقدامات افراد پس از کلیک بر تبلیغات شما را پیگیری و اندازه گیری می کند.

ردیابی تبدیل بخشی اختیاری در راه اندازی کمپین تبلیغاتی LinkedIn شما است اما برای تجارت شما بسیار ارزشمند است.

اگر تنظیم ردیابی تبدیل را انتخاب می کنید ، روی + افزودن تبدیل کلیک کنید.

پنجره جدیدی ظاهر می شود ، جایی که نام تبدیل خود را می گذارید ، تنظیمات تبدیل خود را انتخاب کرده و نحوه ردیابی تبدیل ها را تعیین می کنید.

توجه: اطلاعات سمت راست پنجره بسیار مفید است-به همه سوالات شما پاسخ می دهد و شما را در این روند راهنمایی می کند. و برای کمک بیشتر در پیاده سازی و مدیریت تبدیل های LinkedIn خود ، از این صفحه راهنمایی دیدن کنید .

linkedin advertising create conversion and understand conversions with the conversion tracking feature

براوو! شما به طور رسمی کمپین تبلیغاتی LinkedIn خود را راه اندازی خواهید کرد … اما هنوز کارتان تمام نشده است. هنگامی که آماده حرکت هستید ، روی “ذخیره” کلیک کنید. مراقب باشید: هدف و قالب آگهی شما نمی تواند یکبار ذخیره شود ، بنابراین قبل از حرکت در مورد انتخاب های خود مطمئن باشید.

8. آگهی LinkedIn خود را بسازید.

این بخش مربوط به نوع تبلیغات LinkedIn است که برای کمپین خود انتخاب کرده اید.

هنگامی که پارامترهای اساسی برای تبلیغ خود را در مرحله یک تعیین کردید ، از شما خواسته می شود که آن را شروع کرده و نحوه نمایش و چرخاندن تغییرات آگهی را در LinkedIn انتخاب کنید – در صورت ایجاد بیش از یک.

برای شروع ، روی ایجاد آگهی جدید

کلیک کنید

linkedin advertising create new ad when building your linkedin ad

صفحه ای با عنوان “ایجاد یک نوع جدید [نوع تبلیغات انتخابی شما] برای این کمپین” ظاهر می شود ، که در آن کپی برای تبلیغ خود ایجاد می کنید ، آن را با یک تصویر جفت می کنید و پیش نمایش گزینه های مختلف طرح بندی را مشاهده می کنید .

البته چند دستورالعمل در مورد نسخه پیشنهاد شده است:

  • تصویر آگهی ، که اثر هنری یا گرافیکی است که مخاطبان شما برای تبلیغ شما مشاهده می کنند. باید 100×100 پیکسل باشد و به عنوان یک فایل .jpg یا .png که 2 مگابایت یا کوچکتر بارگذاری شده است

  • عنوان آگهی ، که پیام اصلی مخاطبان شما است. نمی تواند بیش از 25 نویسه باشد.

  • توضیحات آگهی که متن اصلی تبلیغ شما است. ممکن است حداکثر 75 نویسه داشته باشد و باید هم برای شخص مشاهده کننده آگهی و هم برای پیشنهاد یا صفحه ای که به او ارسال می کنید مربوط باشد.

  • نشانی وب مقصد ، جایی که مخاطبان شما وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند ، به آنجا می روند. دوبار صحت URL را بررسی کنید.

هنگامی که این اطلاعات را وارد کردید ، می بینید که در کادر پیش نمایش در سمت راست منعکس شده است.

linkedin advertising ad preview

هنگامی که روی ایجاد کلیک می کنید ، به صفحه قبلی Campaign Manager بازگردانده می شوید. از آنجا ، می توانید تبلیغات بیشتری ایجاد کنید و در نهایت ، سفارش خود را بررسی و ارسال کنید.

توجه: LinkedIn هر سفارش کمپین ارسال شده را بررسی می کند ، بنابراین انتظار نداشته باشید تبلیغات شما بلافاصله منتشر شود.

برای مشاهده بهترین نتایج برای تبلیغات خود ، در نظر داشته باشید که برای هر یک از پرسنل خریدار و متناسب با آن نسخه را تغییر دهید.

برای مثال ، هنگام تبلیغ یک کتاب به اساتید دانشگاه ، هدایت عنوان با عبارت “راهنمای استاد کالج به …” ممکن است CTR بالاتری نسبت به سرفصل ها و کپی های عمومی و غیر هدفمند ایجاد کند.

در اینجا چند مورد از بهترین نکات کپی نویسی ما برای تبلیغات LinkedIn آمده است.

CTA

درج یک CTA قابل اجرا در کپی آگهی شما نیز به شما در افزایش نرخ کلیک (CTR) کمک می کند. از مردم بخواهید “کتاب الکترونیکی خود را اکنون بارگیری کنید” یا “برای نمونه های رایگان اکنون کلیک کنید” به جای نوشتن نسخه ای که فاقد مراحل بعدی است.

مقدار

ارزش پیشنهادی خود را در کپی آگهی خود گنجانید-این کار باعث می شود افراد بیشتر کلیک کنند تبلیغ شما. با داشتن چیزی مانند “20 off تخفیف برای اولین خرید خود” یا “فروش امروز پایان می یابد – اکنون خرید کنید” ، شما سیگنال واضحی از آنچه شخص به ویژه هنگامی که تبلیغ شما را کلیک می کند دریافت می کنید.

آزمایش

از آزمایش آگهی خود نترسید. شما می توانید در تبلیغات خود انواع مختلفی از تبلیغات خود را ایجاد کنید ، که به شما امکان می دهد تصاویر مختلف را آزمایش کرده و در تبلیغات کپی کنید تا آنچه را که برای مخاطبین شما مناسب است پیدا کنید.

همانطور که در بالا گفتیم ، تصمیم گیری درباره نوع تبلیغات LinkedIn برای کمپین شما بهتر است به عوامل زیادی بستگی دارد: بودجه ، مخاطب ، هدف کمپین – فقط به ذکر چند مورد.

هنگام ایجاد تبلیغات LinkedIn خود ، چهار نوع اصلی را انتخاب کنید. در آن قالب ها ، می توانید قالب های مختلف را بر اساس محتوا و هدف تبلیغ خود انتخاب کنید.

1. محتوای حمایت شده

محتوای حمایت شده در خبرهای مخاطبان شما در میان محتوای ارگانیک LinkedIn نشان داده می شود.

types of LinkedIn Ads sponsored content

Source

These ads are similar to promoted posts that blend into social media feeds. Sponsored Content is available in three formats:

  • Single image ads, which feature one image.

  • Carousel ads, which feature two or more images.

  • Video ads, which feature one video.

This type of LinkedIn ad typically has the highest average cost-per-click (CPC).

(Learn more about the advertising specifications for Sponsored Content according to LinkedIn.)

2. Message Ads

Message ads are delivered to your target audience’s LinkedIn inbox.

type of linkedin ad message ads

Source

With this type of LinkedIn ad, you can send your content directly to your audience from a personal account and better measure engagement based on recipient response and action.

(Learn more about the advertising specifications for Message Ads according to LinkedIn.)

3. Dynamic Ads

Dynamic Ads are personalized ads that change content based on which audience member is viewing them. This type of LinkedIn ad uses member personal data to tailor its creative content.

types of LinkedIn Ads dynamic ads

Source

(Each LinkedIn member sees his or her own personal data; data isn’t shared with other members.)

Dynamic Ads are available in three formats which are only available on the LinkedIn desktop platform:

  • Follower ads, which promote your LinkedIn Company Page.

  • Spotlight ads, which promote a special offering.

  • Job ads, which promote open jobs.

(Learn more about advertising specifications for Dynamic Ads according to LinkedIn.)

4. Text Ads

Text Ads show up on the right column or top of the page on LinkedIn.

type of linkedin ad text ads

Source

They’re the simplest type of LinkedIn ad but are still effective for boosting awareness and reaching your audience. Pay per click or per impression for Text Ads.

(Learn more about advertising specifications for Text Ads according to LinkedIn.)

Social ad campaigns can always be improved. Remember, your audience and content are always changing — as well as the platform itself. Here are some best practices to optimize your LinkedIn ad campaign.

Before we dive in, here’s a quick tip: Set a reminder for yourself to analyze and optimize your campaigns each month.

1. Know your audience and the customer journey.

As your business grows, your audience also evolves and so does the customer journey. It’s crucial that you know and update your buyer personas and the customer journey map regularly — this will allow you to effectively target your personas at the right point in time (a.k.a. when they’re most likely to convert). You may do this on a quarterly basis.

To help with the process, check out your buyer persona guide, free buyer personas templates, free Make My Persona tool, customer journey map guide, and free customer journey map template.

You should also consider your customer journey when deciding on which type of ads (more on this best practice in step four, below) you’ll create and share — not every type of ad is ideal for every part of the customer journey.

For instance, you may use a sponsored ad for audience members who have already engaged with your brand/content before rather than that being their first touchpoint with you.

2. Segment your customers.

On a similar token, segmenting your customers is a great way to prepare for effective and tailored ad targeting, whether on LinkedIn or any other platform.

You can segment your customers so that you know exactly how you’re going to target specific audiences on LinkedIn in order to increase engagement and chances of conversion.

For instance, you might know that specific audience segments are going to need a certain type of LinkedIn Ad at a certain point in the buyer’s journey – having your customers ready in segments makes this part of the ad targeting process easy and efficient.

3. Refer to your social ads on other platforms as well as your competitors’ LinkedIn Ads.

Getting some inspiration and gleaning information from your other social ads as well as the LinkedIn Ads of your competitors is a great way to help you navigate the process of creating and sharing your ads on LinkedIn.

Although LinkedIn is a unique platform and your audience may not be the same across social platforms, it’s still good to take some inspiration from and, at the very least, identify which ads perform best on other social platforms like Google and Facebook.

Not only can this be a good starting point when planning your LinkedIn Ads, but it can also help you save time — maybe you want to repurpose content that’s on a Google Ad already for LinkedIn.

Additionally, you may not have the analytics to prove which of your competitors’ LinkedIn Ads are performing best, but you can at least identify which types of ads are getting a lot of engagement by looking at metrics like comments and reactions.

This is a helpful reference point when planning and creating your LinkedIn Ads since you’re likely going to have a similar audience on the platform as your competitors do.

4. Carefully select the content you share based on the type of ad you’re creating.

As mentioned earlier, you’ll want to determine what content you’re sharing with audience members based on the type of ad you’re creating. Refer to your customer segments here to help you effectively tailor content to those audience members and where they are in the customer journey when working through this step.

As a recap, here are the types of LinkedIn Ads you can create along with examples of the content you may include: 

  • Sponsored content: Single image ads, video ads, carousel ads, and event ads; ideal for highly-engaged audiences in the LinkedIn Newsfeed.
  • Sponsored messaging: Conversation Ads, Message Ads; ideal for engaging audience members in LinkedIn Messaging.
  • Lead generation forms: Lead generation forms; ideal for creating pre-filled forms for LinkedIn ads.
  • Text and dynamic ads: Text ads, spotlight ads, follower ads; ideal for running ads in the LinkedIn right rail.

5. Use eye-catching and attention-grabbing visuals and language.

This content you’re sharing should just be selected by ensuring it works with the type of ad you’re creating though — it also needs to bring your audience members in and make them want to engage with it (e.g. read/ watch more, click on it, open your gated offer, etc.).

Think about ad elements like: 

  • Colors
  • Font
  • Language and text
  • CTA placement and style 
  • Images
  • Videos
  • GIFs

For more inspiration, take a look at these great LinkedIn Ad examples

6. A/B test your LinkedIn Ads (and tweak one variable at a time).

Don’t be afraid to test different visuals, language, and text to determine what your unique audience on LinkedIn finds eye-catching and attention-grabbing. You can test different versions of the same ad to see what factor is contributing to or hindering its success.

For instance, change the copy in your headline, change your featured image, tweak the target audience attributes, or update your bids — just don’t do these all at the same time or you won’t know which one is the fix. A/B testing makes this process easy and ensures you’re just changing one factor at a time.

7. Create gated offers using LinkedIn Lead Gen Forms.

Gated offers are those that require some sort of information in return for that offer — for instance, an audience member gets a free template or an ebook in return for sharing their email address. To do this with your LinkedIn Ads, you’ll have to use their Lead Gen Forms.

LinkedIn allows you to create Lead Gen Forms for both Sponsored Content and Message Ads. They come pre-filled with LinkedIn profile data so members are able to share their information with you in seconds.

Additionally, the forms allow you to track important metrics such as campaign cost per lead, lead form fill rate, and how many leads you get certain audience segments.

8. Keep your budget in mind when creating LinkedIn Ads.

Like anything in business, you’re going to want to keep your budget in mind. LinkedIn uses objective-based pricing when it comes to advertising — meaning, you only pay to achieve the specific marketing goals you have. In other words, you’re charged based on your campaign objective.

You’ll select the activity you want to pay for and then the campaign objective you picked will determine which ad formats, bidding strategies, and optimization goals you can focus on.

9. Determine each campaign’s click-through rate (CTR).

Is one campaign outperforming the other(s)? If so, you may want to pause the less successful campaign(s).

LinkedIn will automatically display less successful campaigns with lower frequency, so it makes sense to minimize any resources spent on them. Instead, putting more resources into successful ad variations and campaigns is more likely to accomplish your marketing goals.

10. Measure and analyze your LinkedIn Ad campaign’s success.

LinkedIn makes it easy to track your progress in the Campaign Manager dashboard (under “Campaign Performance”), where you’ll see various charts that measure performance like clicks, expenditures, and CTR.

You can also keep track of conversions in the graphs toward the bottom of the dashboard.

linkedin advertising campaign performance

When you finish setting up your first campaign, you’ll see a lot of “0”s at first. Don’t worry, that’s only because your campaign is new (and don’t forget that LinkedIn usually has to approve your ads before they go live).

LinkedIn Ads is available within all HubSpot Marketing Hub Professional and Enterprise accounts! Track visitor and contact engagement, run reports on closed-loop marketing, sync leads from LinkedIn lead generation forms, and MORE — all within your HubSpot account.

Ready to try a LinkedIn Ad strategy?

With the right amount of patience and strategy, LinkedIn ad campaigns can be a huge factor in your company’s marketing success. LinkedIn has a very powerful advertising platform; don’t leave this off your social campaign marketing list. A well-researched, optimized campaign has the potential to bring in thousands of new leads — and sales.

Editor’s Note: This post was originally published in January 2013 and has been updated for accuracy and comprehensiveness.

New Call-to-action

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *