بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

ممکن است وقت خود را تلف کنید و با به روزرسانی های الگوریتم مبارزه کنید. در اینجا چیزی است که به جای آن تمرکز کنید.

اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال برای مشاغلی با حضور آنلاین کار می کنید (که این روزها واقعیت این است که اکثر مشاغل) ، این شانس خوب است که با ترس زندگی کنید بدنام “به روز رسانی الگوریتم Google”.

بسیاری از بازاریابان این تغییر دوره ای را در الگوریتم Google به عنوان یک نفرت کمین برای کاهش معیارهای خود و حذف ترافیک می بینند.

پاسخ معمولی؟ هر بار که گوگل با بروزرسانی الگوریتم ارائه می کند ، متخصصان SEO و رهبران اندیشه سعی می کنند اسرار الگوریتم را رمزگشایی و رمزگشایی کنند تا دریابند چه چیزی باعث تیک آن می شود. ایده این است که ، اگر می توانید آن را بفهمید ، می توانید SEO و استراتژی محتوای خود را دوباره سازماندهی کنید تا رتبه های قبل از الگوریتم خود را بدست آورید (یا از آن پیشی بگیرید.

این ممکن است بهترین طرح حمله به نظر برسد. با این حال ، من معتقدم که این طرز فکر متریک و الگوریتمی ضرب و شتم در دراز مدت به شرکت ها آسیب می رساند. این ناکارآمد است ، از هدف اصلی سئو منحرف می شود و در نهایت زمان و پول شرکت شما را هدر می دهد.

نظر من چیست؟ در حالی که به روزرسانی الگوریتم ها نباید به حداقل برسد (زیرا می تواند تأثیر منفی بر مشاغل بگذارد) ، از آنها نیز نباید ترسید. من معتقدم که باید با الگوریتم ها کار کنیم ، نه در مقابل آنها ، در نهایت یک برد برد را ایجاد کنیم: تجربه ای بهتر برای کاربران و حضور موفق در وب برای مشاغل شایسته.

بیایید نحوه انجام این کار را در ادامه بررسی کنیم.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

به روز رسانی الگوریتم تجربه کاربر را بهبود می بخشد

از آنجا که چشم انداز دیجیتالی دائما در حال تغییر است ، مشاغل باید قبول کنند که این به روز رسانی الگوریتم به جایی نمی رسد. آنها به طور نامحدود در حال وقوع هستند و خواهند بود. و این اشکالی ندارد … و چیزی که ما به عنوان مشتریان موتورهای جستجو نیز باید بخواهیم!

اولین قدم در کار با به روزرسانی الگوریتم Google این است که درک کنید چرا آنها در وهله اول اتفاق می افتند. این به روز رسانی ها برای ایجاد یک تجربه اینترنتی بهتر برای مشاغل و مصرف کنندگان طراحی شده است.

ایده این است که مرورگرها “هوشمندتر” شوند تا کاربران اینترنت بتوانند سریعتر و با تلاش کمتر آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند.

از نظر تئوری عالی به نظر می رسد ، درست است؟ تحت این مدل ، مشاغل مشتریان مناسب را پیدا می کنند و بالعکس. اگر بهبودی برای کاربر است ، باید برای شما نیز پیشرفت باشد.

مشکلات زمانی شروع می شوند که ما شروع به تجزیه و تحلیل و خرد کردن اعداد پس از بروزرسانی پس از الگوریتم می کنیم …

در بازی Metrics گرفتار نشوید

برای بسیاری از مدیران سئو ، اعداد همه چیز هستند – کل کلیک های ارگانیک ، نرخ بازگشت ، رتبه بندی کلمات کلیدی ، تعداد نمایش ، لیست همچنان ادامه دارد. و به دلایل خوب! این داده ها به ما کمک می کند تا بفهمیم در آن سوی صفحه چه می گذرد. ​​

با این حال ، وقتی این داده ها به هدف نهایی تبدیل می شوند ، دچار مشکل می شویم. در بسیاری از مواقع ، از یک SEO SEO ، تمرکز چشم انداز بر معیارها و ترافیک وجود دارد که منجر به کج شدن می شود استراتژی هایی که صرفاً بر حداکثر کردن اعداد اشتباه متمرکز شده اند.

اما نکته اینجاست – رتبه های بالاتر در Google لزوماً برای مشاغل عالی نیستند بله ، در گزارش سه ماهه عالی به نظر می رسند. بله ، ردیابی آنها آسان است. اما آیا برداشت ها لزوماً به سرنخ تبدیل می شوند؟ خیر. این اعداد به جای یک ترفند بی معنی تبدیل به یک ابزار مفید می شوند.

بیایید به یک مثال نگاهی بیندازیم تا منظورم را برجسته کنم.

ترافیک کمتر می تواند به معنای درآمد بیشتر باشد

در طول یک دوره زمانی ، من با مشاغلی کار کردم که دارای دو طرف سایت آنها بودند: محتوای تولید شده توسط کاربر و محتوای تولید شده به صورت حرفه ای. محتوای تولید شده توسط کاربر در حجم بیشتری تولید می شود ، اما کیفیت پایین تری نیز دارد.

هر زمان که یک الگوریتم به روز می شد ، سمت ایجاد شده توسط کاربر در کسب و کار آنها تحت تأثیر منفی قرار می گرفت. آنها بخشهای قابل توجهی از ترافیک خود را بارها و بارها از دست دادند. با این حال ، درآمد کلی شرکت همزمان افزایش یافت.

چرا؟ زیرا طرف دیگر کسب و کار آنها سود می برد. محتوای با کیفیت بالا و حرفه ای توسط الگوریتم مورد پسند واقع شد زیرا به آنچه کاربران اینترنت در واقع به دنبال آن بودند نزدیک تر بود. بنابراین ، هنگامی که رقبای بی کیفیت خود تنزل می کردند ، سود می برد.

به نظر من ، این استدلال کاملی است که چرا مشاغل باید به جای تمرکز لیزری بر روی هک ها یا معیارهای SEO ، برای ایجاد یک محصول عالی وقت بگذارند. اگر یک موثر ایجاد کنید وب سایت با محتوای مربوطه ، کلیک ها به صورت ارگانیک انجام می شوند.

روی کاربر متمرکز باشید

در نهایت ، راه حل خیلی خوب به نظر می رسد – متمرکز بر این باشید که کاربر کیست و کاربر می خواهد در سایت شما چه چیزی پیدا کند.

به جای این که از خود بپرسید ، “آیا ما شایسته این هستیم که رتبه 1 را داشته باشیم زیرا بیشترین کلمه کلیدی یا بهترین بک لینک را داریم؟” ، از خود بپرسید ، “آیا ما بهترین راه حل برای خواسته های کاربر هستیم؟ آیا ما شایسته این هستیم که باشیم شماره 3 از نظر کاربر؟ “

به نظر می رسد که الگوریتم های Google پیش رفته اند ، تمرکز بر خدمات یا محصول واقعی با جزئیات SEO ، راز ایجاد یک تجارت موفق است.

این همان چیزی است که من آن را “SEO-Product-Led” نامیده ام در کتاب من با همین نام . این رویکرد کل فرض بازاریابی محصول را برای ترویج پذیرش تکمیل می کند.

eli schwartz google algorithm quote-min

در عوض ، تغییر روی تمرکز بر روی دست آوردن یک محصول عالی به دست کاربرانی است که به اندازه کافی هیجان زده می شوند تا به عنوان عامل بازاریابی از طرف محصول تبدیل شوند. در این پارادایم ، ممکن است محرک های ذاتی در محصول وجود داشته باشند که اشتراک گذاری را تشویق می کند ، در نتیجه دست کاربر را مجبور می کند.

به روزرسانی های الگوریتم دشمن شما نیستند

در پایان ، به روز رسانی الگوریتم Google یک واقعیت است. هرچه زودتر همه بتوانند این را بپذیرند و کار با به روزرسانی ها را یاد بگیرند ، نه در مقابل آنها ، زودتر استراتژی های موفقی پیدا خواهند کرد.

کلید “حرکت با جریان” این است که یک نگاه خوب و طولانی در جهت آب داشته باشید. و از همه چیزهایی که دیده ام ، رودخانه الگوریتمی ضرب المثل مستقیماً به سمت سئوی محصول هدایت می شود. به نظر من ، هر استراتژی SEO خوب دنبال می شود.

با صحبت با کاربران شروع کنید. با خواسته های مشتریان خود در ارتباط باشید. آنها به دنبال چه می گردند؟ اونها چی دوست دارن؟ چه چیزی باعث می شود آنها روی CTA کلیک کنند؟ آنها از چه نشانه هایی برای پیمایش در یک سایت استفاده می کنند؟ هنگامی که نیازهای کاربر را به خوبی کنترل کردید ، می توانید شروع به ایجاد سایتی کنید که به طور طبیعی بالاتر از بلوک برش الگوریتمی قرار می گیرد.

وقتی سایت شما م effectiveثرتر شود و بتوانید با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید ، همه برنده می شوند. این نکته اصلی الگوریتم ها است و یافتن هماهنگی بین این دو به کاهش استرس و افزایش تجارت کمک می کند.

marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *