انتشارات شبکه های اجتماعی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

مصرف کنندگان بیشتر در کدام کانال های شبکه های اجتماعی وقت می گذارند؟ [داده های جدید]

هر روز در شبکه های اجتماعی چیز جدیدی مشاهده می شود.

اخیراً ، توییتر توییتر را معرفی کرد Blue ، نسخه ممتاز مبتنی بر اشتراک پلتفرم خود.

Download Now: Social Media Trends in 2021 [Free Report]

TikTok دنیای رسانه های اجتماعی را به طوفانی بازگرداند در سال 2020 و همچنان بیشترین بارگیری برنامه در سال 2021 است ، مطابق با Social Media Today . اینستاگرام به طور مرتب ویژگی های جدیدی را به سیستم عامل خود اضافه می کند ، اخیراً یک ابزار جدید وابسته را برای تأثیرگذاران آزمایش کرده است .

س isال این است که این تغییرات چگونه بر نحوه رفتار مصرف کنندگان در اینترنت تأثیر می گذارد؟ آیا کاربران از فیس بوک دور می شوند؟

بیایید ببینیم داده ها چه می گویند و برای مارک ها چه معنایی دارند.

ما از 301 نفر نظرسنجی کردیم و پرسیدیم ، “ کدام یک از شبکه های اجتماعی را بیشتر در هفته اختصاص می دهید؟ ” پاسخ به نوعی تعجب آور بود.

Where users spend the most time on social media

با وجود رشد مداوم یوتیوب طی سال گذشته و افزایش TikTok و Clubhouse ، فیس بوک همچنان برترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است. یوتیوب دنبال می کند ، و فاصله بین پلتفرم و فیس بوک در نظرسنجی های بزرگ بسیار کمتر است

بنابراین ، این اطلاعات واقعاً به چه معناست؟

خوب ، به معنای گسترده ، این بدان معنی است که شما باید حضور در این سیستم عامل ها را در نظر بگیرید. با این حال ، هنوز حساب اینستاگرام خود را حذف نکنید – بهتر از آن ، به هیچ وجه آن را حذف نکنید.

دلیل آن را در بخش بعدی توضیح خواهم داد.

آیا برندها باید تلاش خود را به محبوب ترین سیستم عامل ها محدود کنند؟

هیچ پاسخ مشخص و روشنی برای این وجود ندارد … اما به طور معمول ، نه.

در حالی که اکثر مصرف کنندگان ممکن است بیشتر وقت خود را در Facebook و YouTube بگذرانند ، این بدان معنا نیست که شما باید تمام تلاش خود را صرف این سیستم عامل ها کنید.

چرا؟ ممکن است محل زندگی مخاطبان شما نباشد.

کلیت دشمن بازاریابی است. تصور کنید یک تبلیغ در شبکه های اجتماعی اجرا می کنید که همه را هدف گرفته است. یا داشتن مخاطب هدف شامل همه ژنرال Z . این نوع سازگاری همه جانبه برای رشد نام تجاری شما مفید نیست. در حقیقت ، این امر احتمالاً مانع پیشرفت شما خواهد شد ، زیرا وقت و منابع خود را صرف استراتژی های گسترده ای می کنید که ممکن است برای بازار خاص شما مفید نباشد.

مثل این است که به یک مهمانی بروید و فقط یک آدرس برای محله بگیرید. مطمئناً می توانید دور بزنید و هر دری را بزنید تا در درستی پیدا کنید ، اما تا آن زمان ممکن است خسته ، گرسنه و بنزین باشید.

وقتی مخاطب و استراتژی خاصی را صفر می کنید ، می توانید بینش ارزشمندتری کسب کرده و بازده بالاتری از سرمایه خود کسب کنید.

داده ها ، دقیقاً مانند داده های بالا ، باید به عنوان یک راهنمای کلی برای درک رفتار مصرف کننده استفاده شوند. با این حال ، نباید کل استراتژی شما را تعیین کند. داده های مصرف کننده و شخصیت های کاربر خود شما باید باشد.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما از طریق تحقیقات بازار کشف کرده اید که مخاطبان شما از مصرف اطلاعات بیشتر از طریق وبلاگ ها و پادکست ها لذت می برند. این نشانگر خوبی برای مکان تمرکز شماست. در عرض چند سال ، ممکن است این داده ها تغییر کند ، در این صورت ، تیم شما باید انعطاف پذیر باشد و به مکانی که مخاطب شما می رود منتقل شود.

در اینجا همان چیزی است که شما باید هنگام تعیین اینکه کجا تلاش خود را هدایت کنید باید در نظر بگیرید:

  • محل زندگی مخاطبان شما
  • نوع محتوایی که ایجاد خواهید کرد
  • کانالی که بهترین ها را تبدیل می کند

به چند روش می توانید بفهمید که مخاطبان شما به چه صورت آنلاین “پاتوق” می کنند. ابتدا می توانید از طریق پلت فرم اطلاعات جمعیتی را بررسی کنید – این به شما یک ایده کلی از مخاطب می دهد.

به عنوان مثال ، TikTok بیشتر مخاطبان جوان را بین 10 تا 29 ساله در حالی که بیشتر کاربران اینستاگرام بین 18 تا 34 سال .

همچنین می توانید از طریق نظرسنجی ها و نظرسنجی ها مستقیماً با مخاطبان هدف خود تماس بگیرید تا بفهمید که اوقات خود را کجا می گذرانند. علاوه بر این ، به رقبای خود نگاه کنید.

ببینید کجا تلاش خود را متمرکز کرده اند و در صورت موفقیت ، این می تواند نشانه خوبی برای مکان شما باشد. مثل وقتی که مطمئن نیستید به جای درست رفته اید اما کسی را می شناسید که پارک می کند و می توانید نفس راحتی بکشید.

بعدی نوع محتوایی است که ایجاد خواهید کرد.

بگویید مخاطبان شما بیشتر از محتوای ویدئویی لذت می برند (فکر کنید وبینارها ، زندگی ها ، آموزش های ویدیویی هستند). در این حالت ، مخاطبان شما برای YouTube ، Instagram و TikTok که همگی از ویژگی های ویرایش و انتشار فیلم برخوردارند ، بسیار مناسب خواهند بود. سپس می توانید محتوای خود را برای هر سیستم عامل دوباره استفاده کنید.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که هر کانال چگونه به اهداف شما کمک می کند. اینجاست که اهمیت داده ها وارد می شود.

شما ممکن است هر روز در TikTok در حال ارسال پیام باشید و متوجه شوید که در موارد نادری که در فیس بوک ارسال می کنید ، میزان تعامل و تبدیل آنها بسیار بالاتر است. گرچه دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد ، اما ممکن است بخواهید توجه خود را به سمت فیس بوک سوق دهید زیرا بهترین بازده را فراهم می کند.

در مرحله بعدی ، ما به شما توضیح خواهیم داد که چه نرم افزاری می تواند به شما کمک کند تا داده های رسانه های اجتماعی خود را ردیابی کنید.

برترین نرم افزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی

1 HubSpot

با نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی HubSpot ، می توانید استراتژی اجتماعی خود را از ابتدا تا انتها دنبال کنید.

HubSpot social media software

منبع تصویر

با یک داشبورد کاربرپسند ، می توانید دقیقاً عملکرد پست های منتشر شده خود را مشاهده کنید ، کدام کانال ها باعث ایجاد ترافیک به وب سایت شما و ایجاد سرنخ و موارد دیگر می شوند.

همچنین می توانید گزارش های خود را براساس کمپین ، حساب و دامنه تاریخ فیلتر کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق مورد نظر خود را محدود کنید.

علاوه بر این ، نرم افزار رسانه های اجتماعی HubSpot به شما امکان می دهد:

  • برنامه ریزی پست ها را انجام دهید.
  • ببینید که رقبای شما چگونه اندازه گیری می شوند.
  • مکالمات پیرامون برند خود را در هر سیستم عامل ردیابی و نظارت کنید.
  • صادرات و تجزیه و تحلیل گزارش های مربوطه.

ابزار رسانه های اجتماعی در پلتفرم CRM همه در یک HubSpot برای مشاغل متوسط ​​و بزرگ در دسترس است.

2. HootSuite

HootSuite به تیم شما این قدرت را می دهد تا با داده های بلادرنگ در مورد استراتژی اجتماعی شما به سرعت تصمیم گیری کند.

Hootsuite social media software

منبع تصویر

نرم افزار رسانه های اجتماعی برخی حدس ها را می زند تا بتوانید روی مهمترین بینش ها تمرکز کنید. با استفاده از داشبورد قابل تنظیم ، می توانید یک مرور کلی از معیارهای اصلی خود داشته باشید و آنچه را که باعث ایجاد ترافیک و فروش می شود ، شناسایی کنید.

از 49 دلار در ماه تا قیمت گذاری سفارشی برای مشاغل در سطح شرکت ، می توانید طرحی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند و مقیاس پذیر باشد.

3 Sprout Social

اگر چندین کانال اجتماعی دارید که با سرعت کامل در حال اجرا هستند و داده های شما بسیار زیاد است ، Sprout Social می تواند به شما کمک کند.

Sprout Social social media software

منبع تصویر

این پلتفرم به شما کمک می کند داده های خود را مدیریت کرده و گزارش های آماده برای اشتراک با ذینفعان ایجاد کنید.

علاوه بر این ، می توانید از هوش رقابتی برای محک زدن عملکرد خود و تصمیم گیری آگاهانه که باعث رشد برند شما می شود استفاده کنید.

قیمت Sprout Social براساس مدل اشتراکی است و از 99 تا 249 دلار در ماه است.

اکنون که می دانید مصرف کننده ها وقت خود را در اینترنت می گذرانند ، کار اصلی آغاز می شود. با استفاده از استراتژی های مختلف ، چه چیزی بیشتر به مخاطب شما جلب می شود ، همیشه با استفاده از داده ها و شخصیت های کاربر خود ، تصمیمات خود را مطلع کنید.

New call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *