بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

لیست های سفید ایمیل چیست و چگونه می توانید از آنها استفاده کنید؟

چند هفته پیش ، من قصد سفر به شارلوت را داشتم. من پروازهای خود را رزرو کردم و روز قبل از اینکه قرار باشد من آنجا را ترک کنم ، سعی کردم ایمیل تأیید خود را پیدا کنم.

من جایی پیدا نکردم. با وحشت ، من با هواپیمایی تماس گرفتم. “خانم ، پرداخت شما رد شد. ما در این باره از طریق ایمیل به شما ارسال کردیم.”

خیلی سریع ، اهمیت لیستهای سفید ایمیل را فهمیدم.

خوشبختانه من توانستم پرواز دیگری را رزرو کنم. با این حال ، این من را از استرس یا ناامیدی که در هواپیمایی احساس کردم به دلیل اینکه نمی توانم به طریقی دیگر با من تماس بگیرم نجات نداد.

در پایان روز ، نمی خواهید تجربه مشابهی برای مشتریان شما اتفاق بیفتد. و به عنوان یک بازاریاب ، هیچ چیز ناامیدکننده تر از درک روشهای بازاریابی ایمیل شما نیست ، که به منظور جلب توجه و لذت بردن از چشم اندازهای جدید است ، کار نمی کند فقط به این دلیل که به صندوق های آینده شما تحویل داده نمی شود.

در اینجا توضیح خواهیم داد که لیست های سفید ایمیل چیست و چگونه می توانید شرکت خود را در لیست سفید دریافت کنندگان ایمیل خود قرار دهید.
→ Download Now: The Beginner's Guide to Email Marketing [Free Ebook]

نحوه ورود به لیست های سفید مشترکین ایمیل

برای ورود به لیست های سفید مشترکان ایمیل خود ، می توانید از مشترکین خود بخواهید آدرس ایمیل شما را در لیست سفید قرار دهند. استفاده از زبان ساده را در نظر بگیرید که مرحله اضافی را به عنوان یک مزیت برای گیرنده در نظر می گیرد:

“برای اطمینان از اینکه ایمیل های ما همیشه به صندوق ورودی شما می رسند ، لطفاً ما را به لیست سفید ایمیل خود اضافه کنید.”

در حالت ایده آل ، شما می توانید این پیام را در اولین ایمیلی که برای مشترکان جدید ارسال می کنید ، برای بهبود تحویل ایمیل در آغاز رابطه جدید ، وارد کنید.

شما می توانید از استعداد خود و صدای مارک خود برای ساختن یک پیام ایمیل جذاب استفاده کنید. شریک آژانس HubSpot Yokel Local این کار را در کمپین تعامل مجدد خود با هدف برقراری ارتباط مجدد با مشتریان انجام می دهد که ممکن است ایمیل های خود را باز نکنند:

whitelist email example from yokel local در حالی که ایمیل بالا عملکرد مشخصی را در یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل انجام می دهد n ، شما همچنین می توانید یک یادآوری عمومی تر در لیست سفید را در زیر صفحه تمام ارتباطات خود بگنجانید:

whitelist message in footer

به خاطر داشته باشید که ممکن است همه گیرندگان شما از لیست سفید مطلع نشوند ، بنابراین ممکن است بخواهید گام هایی را که لازم است بردارید نیز در آن گنجانید. برای ساده سازی فرآیند ، می توانید پیوندهایی به دستورالعمل های رایج ترین مشتری های وب مانند این اضافه کنید:

“برای اطمینان از اینکه ایمیل های ما همیشه به صندوق ورودی شما می رسند ، لطفاً ما را به عنوان مخاطب اضافه کنید یا ما را در لیست سفید خود قرار دهید. اگر حساب Gmail دارید ، این دستورالعمل ها . همچنین ، اگر از Outlook استفاده می کنید ، اینجا را کلیک کنید . ” آنها>

فقط مطمئن شوید که مشتریان رایانامه معمولی را که گیرندگان از آنها استفاده می کنند ، پذیرفته اید که حتی می تواند شامل Apple Mail ، Yahoo و موارد دیگر باشد.

اگر می خواهید دستورالعمل های خاص تری را در ایمیل خود ارائه دهید ، یا اگر هرگز نیازی به جستجوی شخصی دارید ، در اینجا مراحل لیست سفید و ایمیل در دو رایج ترین مشتری ایمیل است: Gmail و Outlook :

1 روی نماد چرخ دنده در Gmail کلیک کنید و “مشاهده همه تنظیمات” را از منوی تنظیمات سریع انتخاب کنید.

در صندوق ورودی Gmail شما ، یک نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست وجود دارد. وقتی آن را انتخاب کنید ، یا منوی “تنظیمات سریع” (زیر را ببینید) یا کشویی با چندین گزینه برای انتخاب دریافت خواهید کرد.

gmail gear icon and quick settings menu

اگر منوی “تنظیمات سریع” را دریافت کنید ، مشاهده همه تنظیمات را انتخاب می کنید. در غیر این صورت ، به گزینه تنظیمات بروید.

2. به “فیلترها و آدرسهای مسدود شده” در فهرست بالا بروید.

بعد از ورود به قسمت تنظیمات گسترده ، می خواهید روی فیلترها و آدرس های مسدود شده در منوی بالا کلیک کنید. در آخر به صفحه ای خواهید رسید که به این شکل است:

gmail filters and blocked addresses page

3 “ایجاد یک فیلتر جدید” را انتخاب کنید.

در Gmail ، قرار دادن لیست سفید در ایمیل به معنای ایجاد فیلتر است.

gmail create filter on filters and blocked addresses page

4 یک ایمیل خاص یا یک دامنه کامل در قسمت “از” اضافه کنید.

قسمت “از” جایی است که شما مشخص می کنید چه مواردی در لیست سفید قرار می گیرند. در Gmail ، می توانید آدرس ایمیل خاصی را مشخص کنید (به عنوان مثال hello@domain.com) یا می توانید با حذف همه موارد قبل از نماد at (به عنوان مثال @ domain.com) ، یک دامنه را در لیست سفید قرار دهید. اولی یک آدرس ایمیل خاص را در لیست سفید قرار می دهد در حالی که دومی هر کسی که از آن دامنه ایمیل ارسال می کند را در لیست سفید قرار می دهد.

gmail-create-filter-process

5. روی “ایجاد فیلتر” کلیک کنید.

از آنجا ، نیازی به وارد کردن اطلاعات اضافی ندارید. به سادگی روی دکمه ایجاد فیلتر در پایین پنجره (کنار دکمه آبی رنگ 6. “هرگز آن را به هرزنامه ارسال نکنید” در کادر تأیید علامت بزنید.

با کلیک بر روی دکمه ، پنجره جدیدی ظاهر می شود. در اینجا جایی است که در واقع مشخص می کنید کاری که انجام می دهید در لیست سفید قرار دارد. در Gmail این کار را با علامت زدن کادر هرگز آن را به نامه هرزنامه ارسال نکنید} با این کار ایمیل های مطابق با معیارهای تعیین شده شما هرگز در هرزنامه یا حذف شده ها قرار نمی گیرند (مگر اینکه این کار را به صورت دستی انجام دهید).

gmail never send to spam checkbox

7. روی “ایجاد فیلتر” کلیک کنید.

پس از مشخص شدن این اطلاعات ، دوباره روی دکمه “ایجاد فیلتر” کلیک کنید و این لیست سفید را در Gmail ایجاد می کند.

1 روی نماد چرخ دنده در Outlook کلیک کنید و “مشاهده همه تنظیمات Outlook” را انتخاب کنید.

وارد نسخه وب Outlook شوید. یک نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست وجود دارد.

outlook gear icon هنگام انتخاب آن ، یک منوی کشویی ظاهر می شود. در پایین منوی کشویی ، مشاهده همه تنظیمات Outlook را انتخاب می کنید.

outlook settings menu with

2. “نامه” را از فهرست تنظیمات انتخاب کنید.

پس از گسترش صفحه تنظیمات ، می خواهید نامه را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.
outlook junk email settings

3 “نامه ناخواسته” را از زیر منو انتخاب کنید.

با کلیک بر روی نامه به منوی فرعی گسترده ای دسترسی پیدا می کنید که در آن گزینه کلیک کردن روی نامه ناخواسته را خواهید داشت.

6. روی “افزودن” در بخش “ارسال کنندگان و دامنه های ایمن” کلیک کنید

در پنجره “نامه ناخواسته” گزینه ای برای افزودن فرستنده ها و دامنه های ایمن وجود دارد. در زیر این عنوان کلمه افزودن با علامت مثبت در کنار آن قرار دارد. روی این کلیک کنید.

outlook add safe senders and domains

7. آدرس ایمیلی را که می خواهید در لیست سفید باشد وارد کنید.

اینجا جایی است که مشخص کنید چه چیزی در لیست سفید قرار می گیرد.

8. “ذخیره” را انتخاب کنید

با این کار تنظیمات لیست سفید شما ذخیره می شود و اطمینان حاصل می کنید که ایمیل هایی که با این معیارها سازگار هستند به پوشه نامه نامه ناخواسته شما در Outlook منتقل نمی شوند.

لیست سفید به عنوان بهترین روش

تشویق گیرندگان ایمیل برای درج لیست سفید ایمیل یا دامنه از ابتدای رابطه ، بهترین روش بازاریابی از طریق ایمیل است که می تواند به شما در بهبود قابلیت تحویل پیام خود کمک کند. به هر حال ، احتمالاً مشتری و مشتری شما این اقدام را انجام نمی دهد مگر اینکه به او یادآوری شود.

با این وجود لیست سفید تنها عاملی نیست که می تواند به شما در افزایش قابلیت تحویل کمک کند. می توانید با پیروی از بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل ، مانند:

  • استفاده از روش های ورودی برای پر کردن پایگاه داده خود به جای خرید لیست های ایمیل و ارسال نامه های ناخواسته
  • پایگاه داده ایمیل خود را تقسیم بندی کنید تا اطمینان حاصل کنید که همیشه ایمیل صحیح را برای گیرنده های مناسب ارسال می کنید
  • تمیز نگه داشتن اطلاعات تماس و از بین بردن نامه های الکترونیکی از بین رفته یا غیرمجاز

همه اینها برای اطمینان از اینکه پیام شما توسط چشم اندازها و مشتریان شما شنیده می شود بسیار مهم است تا شما در ذهن خود باقی بمانید و تجارت خود را گسترش دهید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آوریل 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *