سئو محلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

لیست نهایی: 50 راهنمای مشاغل محلی آنلاین

تبلیغ یک مشاغل محلی این روزها آسان نیست.

چه به دلیل اشباع بیش از حد یا الگوریتم های پیچیده موتور جستجو ، خیلی آسان است که احساس کنید هیچ کس در نتایج جستجوی محلی شغل شما را پیدا نمی کند.

خوشبختانه یک راه آسان برای بهبود SEO محلی شما وجود دارد > تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تجارت خود را در فهرست های کسب و کار آنلاین مانند Yellow Pages ، Manta و موارد دیگر وارد کنید. این استنادات استنادی نامیده می شود ، و یک بخش مهم از یک استراتژی بازاریابی محلی است که یک است..

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

امروز ، Google بیشتر اوقات خود را بین وب سایت های تجاری محلی و تجاری قرار می دهد. برای اثبات ، شما نباید به دنبال Google My Business بگردید ، صفحات سریع موبایل (AMP) ، قطعه های ویژه و مهمتر از همه بسته های محلی.

با ساختن استنادات ، می توانید اطمینان حاصل کنید که وقتی افراد به دنبال مشاغلی مانند شما در منطقه خود هستند ، در این بسته های محلی ظاهر می شوید. به نظر می رسد فهرست های مشاغل مربوط به گذشته است ، اما آنها راهی عالی برای رشد حضور شما در اینترنت هستند.

می توانید با قرار دادن NAP (نام ، آدرس ، شماره تلفن) مشاغل محلی خود در فهرست راهنما ها ، سایت های فهرست مشاغل آنلاین و سایت های استنادی ، قابلیت مشاهده را بهبود بخشید. گذشته از بهبود سئو محلی ، اینها همچنین می توانند رتبه بندی شما را در موتورهای جستجو زیرا لیست ها معمولاً به سایت شما پیوند می یابند.

به محض افزودن لیست شرکت به فهرست ، مطمئن شوید که اطلاعات شرکت شما دارای اطلاعات زیر است:

  • NAP سازگار . اگر کسب و کار خود را در چندین سایت لیست مشاغل اضافه یا به روز می کنید ، مطمئن شوید که اطلاعات شرکت مشابهی را در هر فهرست ارائه می دهید.
  • پیوندی به وب سایت شما . لینک های برگشتی – که به آن لینک های ورودی نیز گفته می شود – برای رتبه بندی دامنه وب سایت شرکت شما بسیار مهم هستند. در نظر بگیرید که یک پیوند ردیابی در انتهای این URL نیز ، بنابراین می توانید ببینید که وب سایت شما به طور خاص از دایرکتوری های تجاری که به آن لینک می دهند ، بازدید می کند.
  • توضیحات شرکت . اطمینان حاصل کنید که شرح مفصلی از تجارت خود داشته باشید که نشان دهنده رسالت ، فرهنگ و ارزشهای سازمان شما باشد.
  • چندرسانه ای . با یک عکس یا فیلم از دفتر کارتان ، کارمندان یا کارهای روزمره کاری خود ، به جستجویان شرکت طعم بصری کسب و کار خود را بدهید.

بسیاری از سایت های خاص مشاغل مربوط به مکان و صنعت وجود دارد که می توانید داده های خود را در آن ارسال کنید. برای شروع تبلیغ مشاغل محلی خود ، با این حال ، شما باید با سایت های بزرگ شروع کنید و به سمت فهرست های جذاب تر کار کنید.

ابتدا ، اجازه دهید فهرست های برتر کسب و کار رایگان را مرور کنیم.

راهنماهای آنلاین برای مشاغل محلی

  1. صفحات Facebook (رتبه بندی دامنه = 100)
  2. Instagram for Business (رتبه بندی دامنه = 99)
  3. Google My Business (رتبه بندی دامنه = 98) )
  4. فهرست شرکت LinkedIn (دامنه رتبه بندی = 98)
  5. نقشه های اپل ( دامنه رتبه بندی = 97)
  6. Yelp (رتبه بندی دامنه = 94) لی>
  7. بینگ (رتبه بندی دامنه = 93)
  8. فهرست راه حل های HubSpot ( دامنه رتبه بندی = 93)
  9. دفتر بهتر تجارت (رتبه بندی دامنه = 93)
  10. MapQuest (رتبه بندی دامنه = 92)
  11. چهار ضلعی (رتبه بندی دامنه = 91) یاهو! محلی (رتبه بندی دامنه = 91)
  12. Thumbtack (رتبه بندی دامنه = 90) صفحات زرد (رتبه بندی دامنه = 90)
  13. آنجی ، لیست Angie FKA (رتبه بندی دامنه = 91)
  14. Nextdoor (رتبه بندی دامنه = 87)
  15. Manta (رتبه بندی دامنه = 87)
  16. حلقه بازرگان (رتبه بندی دامنه = 85)
  17. YellowBook.com (رتبه بندی دامنه = 82)
  18. دایرکتوری تجاری Dun & Bradstreet (دامنه رتبه بندی = 80)
  19. Local.com (رتبه بندی دامنه = 79)
  20. Hotfrog (رتبه بندی دامنه = 79)
  21. ChamberofCommerce.com ( دامنه رتبه بندی = 79)
  22. 2FindLocal ( رتبه بندی دامنه = 46)
  23. EZlocal (رتبه بندی دامنه = 78)
  24. Brownbook.net (رتبه بندی دامنه = 77)
  25. eLocal.com (رتبه بندی دامنه = 77)
  26. میادین شهر (رتبه بندی دامنه = 76) لی>
  27. iBegin (رتبه بندی دامنه = 75)
  28. EBusinessPages (رتبه بندی دامنه = 75) BOTW (رتبه بندی دامنه) = 74)
  29. Neustar Localeze (رتبه بندی دامنه = 73)
  30. صحبت کردن (رتبه بندی دامنه = 72) )
  31. GoLocal247 (رتبه بندی دامنه = 72)
  32. تماس با تماس (رتبه بندی دامنه = 71)
  33. n49.com (رتبه بندی دامنه = 71)
  34. تازه فرود آمد (رتبه بندی دامنه = 71)
  35. Tuugo.us (رتبه بندی دامنه = 71) )
  36. Lacartes (رتبه بندی دامنه = 71) Hub.biz ( دامنه رتبه بندی = 70)
  37. Cylex US (رتبه بندی دامنه = 70)
  38. Cybo (رتبه بندی دامنه = 70)
  39. Fyple.com (رتبه بندی دامنه = 65)
  40. Opendi.us (رتبه بندی دامنه = 65) )
  41. مکان زرد (رتبه بندی دامنه – 64 )
  42. هاکلبری من (رتبه بندی دامنه = 62)
  43. ExpressBusinessDirectory.com (رتبه بندی دامنه = 62)
  44. Bizhwy.com (رتبه بندی دامنه = 61)
  45. USdirectory.com (رتبه بندی دامنه = 56) )
  46. Finduslocal.com (دامنه رتبه بندی = 50)

روش

ما از چند پارامتر برای تعیین اینکه کدام دایرکتوری ها آن را وارد لیست می کنند استفاده کردیم.

رتبه بندی دامنه

رتبه بندی دامنه نمره ای است که به وب سایت ها داده می شود تا نشان دهد رتبه آنها در Google بر اساس نمایه لینک دهی خوب آنهاست. حداقل امتیاز 0 و حداکثر نمره 100 است. رتبه بندی دامنه مشابه است ، اما همانند مرجع دامنه .

حداقل رتبه دامنه مورد نیاز ما برای فهرست های موجود در این لیست 50 است. ما داده ها را از Ahrefs در مه 2021 جمع آوری کردیم.

دسته

ما این لیست را برای استفاده در هر مشاغل جمع آوری کردیم. صرف نظر از صنعت یا بازار هدف خود ، می توانید تجارت خود را به همه فهرست های فوق ارسال کنید.

برای قرار گرفتن در این لیست ، فهرست باید به عنوان عمومی طبقه بندی شود. تنها استثنا فهرست راهنمای HubSpot است که در دسته بندی بازاریابی / تبلیغات طبقه بندی می شود.

مشاغل محلی خود را به دایرکتوری های آنلاین اضافه کنید

اطمینان از حضور در جایی که ممکن است مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند برای هر برنامه بازاریابی محلی بسیار مهم است. ساختن نقل قول نه تنها برای قابلیت مشاهده بیشتر ، بلکه برای مزایای SEO نیز حیاتی است. امروز مشاغل محلی خود را به برخی از این فهرست ها و فهرست های مشاغل اضافه کنید – و رشد کسب و کار و مشتری خود را مشاهده کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس 2013 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *