بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

لیست نهایی آمار اینستاگرام [2021]

با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه فعال ، مارک ها به سرعت نیاز به حضور در اینستاگرام را تشخیص می دهند.

اما ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، مارک هایی که بیشترین بهره را از اینستاگرام می برند کسانی هستند که در مورد آنچه پست می کنند ، زمان ارسال ، تعداد دفعات ارسال و هدف قرار دادن آنها هوشمند هستند.

اما آنها از کجا می دانند پست “هوشمند” برای تجارتشان چیست؟

اینجاست که داده های اینستاگرام وارد می شود. در مورد اینستاگرام تحقیقات زیادی در این باره انجام شده است – از اطلاعات جمعیتی کاربران و تعداد زیادی از ارسال مارک ها گرفته تا تأثیر فضای منفی بر عملکرد پست های شما (اشاره ، اشاره : # 26).

برای کشف موارد بیشتر آمار رسانه های اجتماعی که به شما کمک می کند ایده بگیرید و استراتژی ارسال اینستاگرام خود را بهبود ببخشید.

New Data: Instagram Engagement Report [2021 Version]

43 آمار اینستاگرام

برای رفتن به آمار مربوط به آن دسته ، روی یک دسته زیر کلیک کنید:

  1. رشد Instagram
  2. مخاطب و جمعیت شناسی
  3. تصویب مارک
  4. محتوای Instagram Post
  5. استراتژی ارسال اینستاگرام

رشد اینستاگرام

1 از ماه مه 2021 ، بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه اینستاگرام در سراسر جهان وجود دارد. ( منبع )

2 از سال 2020 ، تقریباً 107 میلیون کاربر اینستاگرام فقط در ایالات متحده وجود دارد – كه پیش بینی می شود تا سال 2023 به 126 میلیون نفر افزایش یابد. (

)

3 از فوریه 2021 ، 40٪ از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که از Instagram استفاده کرده اند. این درصد بیشتر از استفاده از Pinterest ، LinkedIn و Twitter است. تنها دو برنامه شبکه های اجتماعی محبوب تر از Instagram ، Facebook و YouTube هستند. ( منبع )

4 اینستاگرام در سال 2019 20 میلیارد دلار درآمد آگهی کسب کرد. در سال 2012 ، فیس بوک اینستاگرام را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد. ( منبع )

instagram is most popular social platform for following brands.

5 اینستاگرام در سالهای 2019 تا 2020 تقریباً 14 درصد از وقت کاربران خود را صرف این برنامه کرده است ، به طور متوسط ​​30 دقیقه در روز. این رشد تعامل بیشتر از سایر سیستم عامل های اجتماعی بود. ( منبع )

6 غیر از حساب خود اینستاگرام ، بیشترین دنبال کننده حساب اینستاگرام از فوریه 2021 توسط بازیکن حرفه ای فوتبال ، کریستیانو رونالدو و پس از آن افراد مشهور آریانا گرانده ، دواین (صخره) جانسون و کایلی جنر اداره می شوند. ( منبع )

مخاطبان و جمعیت شناسی

7 71 درصد بزرگسالان ایالات متحده بین 18 تا 29 سال از اینستاگرام استفاده می کنند ، در حالی که 70 درصد در فیس بوک و 30 درصد در LinkedIn. ( منبع )

8 47٪ از کاربران اینستاگرام ایالات متحده بیش از 75000 نفر در سال درآمد کسب می کنند. ( منبع )

9 از اکتبر سال 2020 ، 510 میلیون کاربر اینستاگرام زن و 490 میلیون نفر مرد هستند. ( منبع )

10 72٪ نوجوانان از اینستاگرام استفاده می کنند و 57 میلیون نوجوان آمریکایی می گویند اینستاگرام بستر رسانه های اجتماعی مورد علاقه آنها است. ( منبع )

11 500 میلیون + حساب هر روز از Instagram Stories استفاده می کنند. ( منبع )

12 35٪ از شنوندگان موسیقی در ایالات متحده که هنرمندان را در فیس بوک و اینستاگرام دنبال می کنند ، این کار را می کنند تا با طرفداران دیگر ارتباط برقرار کنند یا احساس کنند عضوی از یک جامعه هستند. ( منبع )

On instagram, photos showing faces get more likes.

13 یک کاربر متوسط ​​اینستاگرام روزانه 30 دقیقه روی برنامه می گذرد. ​​( منبع )

14 45٪ از کاربران اینستاگرام در مناطق شهری زندگی می کنند. ( منبع )

15 از ژانویه 2021 ، کشورهایی که بیشترین کاربران اینستاگرام را دارند ایالات متحده (140 میلیون) ، هند (140 میلیون) و برزیل (99 میلیون) هستند. ( منبع )

پذیرش نام تجاری

16 70٪ از علاقه مندان به خرید برای کشف محصول به اینستاگرام مراجعه می کنند. ( منبع )

17 69٪ از بازاریابان آمریکایی قصد دارند بیشتر بودجه اینفلوئنسر خود را در اینستاگرام خرج کنند. ( منبع )

18 90٪ افراد در اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند. ( منبع )

19 50٪ بیشتر علاقه مند به دیدن یک مارک تجاری در اینستاگرام هستند. ( منبع )

130 million instagram accounts tap on shopping posts to buy products.

20 در گزارشی از سال 2021 ، صنعت آموزش عالی در حال حاضر با 3.19٪ بالاترین میزان درگیری از هر صنعت دیگر در هر پست در اینستاگرام را دارد. تیم های دوم با 1.79٪ تیم و سوم با 42/1٪ تیم های تأثیرگذار بودند. ( منبع )

21 67٪ از کاربران نظرسنجی بر روی لینک های داستان های مارک دار “فورا” کرده اند. (%20%20%0A

22 130 میلیون حساب اینستاگرام برای یادگیری بیشتر در مورد محصولات هر ماه روی یک پست خرید ضربه می زنند. ( منبع )

محتوای پست اینستاگرام

23 هر ثانیه 995 عکس در اینستاگرام بارگذاری می شود. ( منبع )

24 میانه ارسال پیام در همه صنایع 4 پست در هفته است. فرکانس متوسط ​​ارسال امسال در مقایسه با سال گذشته فقط 8 درصد کاهش یافته است. ( منبع )

25 در اینستاگرام ، عکس هایی که چهره ها را نشان می دهند 38٪ بیشتر از عکسهایی که چهره نشان نمی دهند ، پسندیده اند. ( منبع )

26 در اینستاگرام ، تصاویر با مقدار زیاد فضای منفی 29٪ پسندیدن بیشتری نسبت به تصاویر با حداقل فضای منفی ایجاد می کنند. ( منبع )

70% of shopping enthusiasts use instagram for product discovery.

27 در اینستاگرام ، تصاویر با رنگ آبی به عنوان رنگ غالب 24٪ پسندیدن بیشتری نسبت به تصاویری که عمدتا قرمز هستند ایجاد می کند. ( منبع )
28 این امر تا حدی است که آخرین آمار اینستاگرام نشان می دهد که یک پست متوسط ​​در اینستاگرام شامل 10.7 هشتگ است. (%20%20%0A29%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C%2027.55%D9%AA%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D8%A6%D9%85%DB%8C%20%D9%BE%D8%B3%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%20( منبع )
31 بهترین شهر دارای برچسب جغرافیایی در جهان لس آنجلس ، کالیفرنیا است و مکان دارای برچسب با بالاترین میزان جذابیت ، کواچلا ، کالیفرنیا است. (%20%20%0A

استراتژی ارسال اینستاگرام

32 بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام پنجشنبه بین ساعت 5 صبح تا 11 صبح در منطقه زمانی مربوط به شماست. ( منبع )

33 پست هایی که دارای موقعیت مکانی دارای برچسب هستند ، 79٪ بیشتر از پست های بدون مکان دارای برچسب درگیر می شوند. (%20%20%0A34%2020%D9%AA%20%D8%A7%D8%B2%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%20%D8%A7%D8%B2%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20Instagram%20Stories%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%DA%A9%D8%B3%D8%A8%20%D9%88%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20( منبع )

69% of marketers will spend influencer budget on instagram. 37. اکنون بیش از 25 میلیون کسب و کار از اینستاگرام برای دسترسی و تعامل با مخاطبان استفاده می کنند. ( منبع )

38 69٪ از بازاریابان آمریکایی قصد دارند بیشتر بودجه اینفلوئنسر خود را در اینستاگرام خرج کنند. ( منبع )
39 در آوریل 2020 ، تعداد تأثیرگذاران اینستاگرام با مارک هایی که از # تبلیغ استفاده می کردند ، در مقایسه با آوریل 2019 30 درصد کاهش یافت و کمترین میزان از آگوست 2019 بود. ( منبع )

40 صنعتی که بالاترین کارایی همکاری را با تأثیرگذاران اینستاگرام داشت ، بهداشت و درمان بود ، جایی که پست های اینفلوئنسر 4.2 برابر کارآمدتر از پست های نام تجاری بود. ( منبع )

41 اینفلوئنسرها – کسانی که کمتر از 100،000 پیرو دارند – به طور متوسط ​​93٪ از همه همکاری های تجاری را در سال 2020 تشکیل می دهند. ( منبع )

42 46٪ از بازاریابان محتوای B2B از Instagram به عنوان یک بازی ارگانیک در سال 2020 استفاده کردند. ( منبع )

43 اینستاگرام اکنون محبوب ترین بستر اجتماعی برای دنبال کردن مارک ها است. ( منبع )

instagram statistics

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *