بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

لیست نهایی آمارهای بازاریابی ایمیلی برای سال 2021

امروزه بازاریابان تأکید زیادی بر وبینارها ، کمپین های ویدیویی و سایر فرصت های جدید برای دسترسی به مشتریان خود دارند.

اما روشهای ارتباطی معاصر شما نباید شما را از یکی از قدیمی ترین و در عین حال م mostثرترین کانالهای پیام رسانی – ایمیل – منحرف کند.

شاید برای شما سوال باشد که آیا ایمیل هنوز یک استراتژی بازاریابی ارزشمند است یا خیر. خوب ، اینطور است.

در حقیقت ، ایمیل 42 دلار برای هر 1 دلار ایجاد می کند صرف شده ، که 4200 RO ROI شگفت انگیز است ، و آن را به یکی از م effectiveثرترین گزینه های موجود تبدیل می کند.

اگر هنوز مردد هستید ، به خواندن ادامه دهید – ما لیستی از آمار بازاریابی ایمیلی را برای سال 2021 تهیه کرده ایم تا نشان دهیم که ایمیل چقدر می تواند قدرتمند باشد.

Download Now: State of Marketing Report [2021 Version]

آمار کلی بازاریابی از طریق ایمیل و بهترین شیوه ها

  • بازار جهانی بازاریابی پست الکترونیکی در سال 2020 7.5 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود که تا سال 2027 به 17.9 میلیارد دلار افزایش یابد. ( Statista ، 2021)
  • روزانه 4 میلیارد کاربر ایمیل وجود دارد. انتظار می رود این تعداد تا سال 2025 به 4.6 میلیارد برسد. ( Statista ، 2021)
  • روزانه بیش از 306 میلیارد ایمیل ارسال و دریافت می شود. ( Statista ، 2021)
  • حساب های ایمیل فعال در سال 2019 از 5.6 میلیارد نفر گذشت. ( Statista ، 2019)
  • 64٪ از مشاغل کوچک از بازاریابی ایمیلی برای دسترسی به مشتریان استفاده می کنند. ( کمپین مانیتور ، 2021)
  • بیش از 40 درصد از بازاریابان از زمان همه گیری همه گیر ، بودجه ایمیل را کاهش دادند. ( Litmus ، 2020)
  • در همه صنایع ، میانگین نرخ باز کردن ایمیل 19.8، ، نرخ کلیک 11.3، و نرخ بازگشت به آن 9.4 است. ( تماس ثابت ، 2021)
  • بازاریابانی که از کمپین های تقسیم بندی شده استفاده می کنند ، به میزان 760 افزایش می دهند. ( مانیتور کمپین ، 2019)
  • از هر 5 بازاریاب 4 نفر گفتند ترجیح می دهند رسانه های اجتماعی را کنار بگذارند تا بازاریابی ایمیلی. ( Litmus ، 2020)
  • 35٪ از بازاریابان به مشتریان خود 3-5 ایمیل در هفته می فرستند. ( بازاریابی دیگری نیست ، 2020)
  • 78٪ از بازاریابان در سال 2020 گفتند ایمیل برای موفقیت کلی شرکت مهم است ، در حالی که 71٪ در سال 2019 بود. ( Litmus ، 2020)
  • 78٪ از بازاریابان در 12 ماه گذشته شاهد افزایش ایمیل بوده اند ( بازاریابی دیگری نیست ، 2020)
  • 31٪ از بازاریابان B2B می گویند که خبرنامه های ایمیل بهترین راه برای تقویت مشتریان است. ( موسسه بازاریابی محتوا ، 2020)
  • ایالات متحده در سال 2019 بیش از 350 میلیون دلار برای تبلیغات ایمیل هزینه کرد. ( Statista ، 2019)
  • مارک هایی که همیشه در ایمیل های خود از آزمون A/B استفاده می کنند ، ROI 48: 1 ایجاد می کنند. ( Litmus ، 2019 ، )
  • در سطح جهانی ، جمعه ها بالاترین نرخ باز شدن ایمیل (نزدیک به 19)) را دارند ، در حالی که روز شنبه شنبه کمترین نرخ باز شد (17) وجود دارد. ( مانیتور کمپین ، 2021)
  • 66٪ از بازاریابان معتقدند هوش مصنوعی راهی برای بهینه سازی زمان ارسال ایمیل است. ( Statista ، 2019)
  • 23٪ مارک ها قبلاً عناصر تعاملی را در ایمیل آزمایش کرده اند ، 32٪ دیگر نیز به زودی آن را امتحان می کنند به ( بازاریابی دیگری نیست ، 2020)

آمار بازاریابی ایمیل B2B

  • 81٪ از بازاریابان B2B می گویند بیشترین استفاده از بازاریابی محتوا خبرنامه های ایمیل است. ( موسسه بازاریابی محتوا ، 2020)
  • 16٪ از کل ایمیل ها هرگز وارد صندوق ورودی نمی شوند. ( تستر ابزار ایمیل ، 2019)
  • به طور متوسط ​​، شرکت های B2B هر 25 روز یک کمپین بازاریابی ایمیلی ارسال می کنند. ( SuperOffice ، 2020)
  • 31٪ از بازاریابان B2B می گویند که خبرنامه های ایمیل بهترین راه برای تقویت مشتریان است. ( موسسه بازاریابی محتوا ، 2020)
  • 87٪ از بازاریابان B2B می گویند ایمیل یکی از بهترین کانال های توزیع ارگانیک رایگان آنها است. ( موسسه بازاریابی محتوا ، 2020)
  • 90 market از بازاریابان محتوا می گویند تعامل ایمیل بالاترین معیار برای اندازه گیری عملکرد محتوا است. ( موسسه بازاریابی محتوا ، 2020)
  • 89٪ از کل کمپین های ایمیل B2B از نام یک شرکت ارسال می شود. ( SuperOffice ، 2020)
  • دومین فناوری رایج که سازمانهای B2B برای کمک به بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، نرم افزار بازاریابی پستی است. تقریباً 85 درصد از بازاریابان می گویند که با این ابزارها کار می کنند. ( موسسه بازاریابی محتوا ، 2020)

آمار بازاریابی موبایل

  • تقریبا 55٪ از ترافیک جهانی وب سایت از دستگاه های تلفن همراه به استثنای رایانه لوحی ایجاد می شود. ( Statista ، 2021)
  • برنامه ایمیل بومی Apple iPhone دارای بالاترین سهم بازار است و پس از آن Gmail قرار دارد. ( Litmus Labs ، 2021)
  • تقریباً از هر 5 کمپین ایمیل 1 مورد برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده است. ( SuperOffice ، 2020)
  • راه اندازی طراحی ایمیل پاسخگو برای تلفن همراه می تواند کلیک های تلفن همراه منحصر به فرد را تا 15٪ افزایش دهد. (MailChimp ، 2019)
  • رایانامه های دوستدار موبایل دومین تاکتیک بازاریابی رایانه ای است که عملکرد آنها را بهبود می بخشد. ( HubSpot ، 2020)
  • 9.3٪ از کلیک های ایمیل از طریق رایانه های لوحی انجام می شود نه از طریق تلفن های هوشمند یا رایانه. (MailChimp ، 2019)
  • اگرچه مردم در ابتدا ایمیل را در دستگاه های iPhone بررسی می کنند ، اما Gmail همچنان بیشترین سرویس ایمیل را دارد و بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد %20
  • %0A

%0A

%20%20%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84%20B2C%20%20

%0A

جمعیت بازاریابی ایمیل 2021

  • 99٪ از کاربران ایمیل هر روز صندوق ورودی خود را بررسی می کنند ، برخی از آنها 20 بار در روز. از بین این افراد ، 58 درصد از مصرف کنندگان اولین ایمیل خود را در صبح بررسی می کنند. ( OptinMonster ، 2020)
  • 40٪ از مصرف کنندگان می گویند حداقل 50 ایمیل خوانده نشده در صندوق ورودی خود دارند. ( HubSpot ، 2020)
  • ایمیل های ارسال شده توسط هنرمندان ، نویسندگان و مجریان مستقل دارای بالاترین نرخ بازشدن با 34.4، هستند ، پس از آن تحصیلات (34.1)) و مسافرت و گردشگری (32.6)). ( تماس ثابت ، 2021)
  • به طور متوسط ​​، بالاترین میزان کلیک از طریق ایمیل به صنعت خدمات مشاوره با 25٪ تعلق دارد ، با خدمات پشتیبانی اداری و تجاری در رتبه دوم با 20٪ ، و خدمات خانه و ساختمان در رتبه سوم نزدیک به 19 درصد ( تماس ثابت ، 2021)
  • 26٪ از ایمیل های خرده فروشی باز می گردند ، که این میزان را از 9٪ میانگین نرخ بازگشت به همه صنایع بالا می برد. ( تماس ثابت ، 2021)
  • 20 درصد از خرده فروشی ، تجارت الکترونیکی و شرکت های خدمات و کالاهای مصرفی ، ایمیل ها را بر اساس جنسیت ، نژاد ، قومیت ، در مقابل 11 درصد در سال 2019 شخصی سازی می کنند. ( Litmus ، 2020 )
  • 59٪ از Millennials عمدتا از تلفن هوشمند خود برای بررسی ایمیل استفاده می کنند ، در حالی که 67٪ از Generation Z صندوق ورودی خود را در تلفن همراه اسکن می کنند. ( Bluecore ، 2021)
  • 74٪ از Baby Boomers فکر می کنند ایمیل شخصی ترین کانال برای دریافت ارتباطات از مارک ها است ، و 72٪ Gen X ، 64٪ Millennials و 60٪ Gen Z. ( Bluecore ، 2021)
  • 91 women از زنان در ایالات متحده از ایمیل استفاده می کنند ، در حالی که 89 of از مردان. ( Statista ، 2019)
  • آمریکایی های آسیایی محبوب ترین کاربران ایمیل در ایالات متحده هستند (92٪) ، پس از آنها کاربران سفیدپوست (91٪) ، کاربران آفریقایی آمریکایی (88٪) ، کاربران اسپانیایی تبار (85٪) و سرخپوستان آمریکایی یا کاربران بومی آلاسکا (83). ( Statista ، 2019)

دانش ایمیل خود را اعمال کنید

بسیاری از نقاط داده به شما کمک می کند تا زمان و پول بیشتری را در استراتژی بازاریابی ایمیل خود سرمایه گذاری کنید. در حالی که می توانید در هر زمان به این پست مراجعه کنید ، می توانید آنها را در کمپین بعدی خود نیز شروع کنید.

توجه ویراستار: این پست وبلاگ در اصل در مارس 2019 منتشر شد ، اما برای جامعیت و تازگی به روز شد.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *