بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

طبق تحقیقات ، چگونه مشترکان ایمیل خود را بشناسیم

یکی از اولین کارهایی که هر روز انجام می دهم بررسی ایمیل من است. و من تنها نیستم.

آیا می دانید تقریباً 80٪ بازاریابان افزایش را گزارش داده اند در تعامل با ایمیل در سال 2020؟

و قرار است تعداد کاربران ایمیل جهانی به 4.48 میلیارد کاربر افزایش یابد 2024 ؟

علاوه بر این ، بازاریابی از طریق ایمیل دارای بالاترین بازده سرمایه گذاری برای مشاغل کوچک است. و دومین رسانه موثر برای ایجاد آگاهی از نام تجاری است.

وای این آمار به تنهایی یادآوری می کنند که بازاریابی از طریق ایمیل از گذشته نیست. این به رشد خود ادامه می دهد و راهی عمده برای یادگیری و تعامل برندها با مشتریان خود است.

با اضافه شدن ضرب المثل ، بازاریابی از طریق ایمیل ارسال پیام راست به افراد راست در زمان درست است.

اما ، چگونه این کار را انجام می دهید؟

در این پست ، بیایید بهترین استراتژیهایی را که می توانید برای شناخت مشترکان ایمیل خود بر اساس تحقیقات استفاده کنید ، بررسی کنیم.

→ Download Now: The Beginner's Guide to Email Marketing [Free Ebook]

1 از تجزیه و تحلیل استفاده کنید.

یک روش عالی برای یادگیری در مورد مشترکان ایمیل فعلی خود ، غرق شدن در تجزیه و تحلیل خود هستید. دریابید که ایمیل ها بهترین عملکرد را دارند. آیا الگویی وجود دارد؟ مخاطبان شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقه دارند؟

آنها بیشتر با چه ایمیلهایی درگیر می شوند؟ نرخ باز شدن شما در چه روز / ساعتی بالاتر است؟

تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند همه این موارد را رقم بزنید تا بتوانید با محتوای مورد نظر مخاطبان خود در ارتباط باشید و آنها را تهیه کنید.

سینتیا پرایس در Litmus می گوید: “اگر ایمیل ها می توانند صحبت کنند ، می توانید درباره مشترکین خود چیزهای زیادی بیاموزید. اوه ، صبر کنید. آنها این کار را می کنند. نرخ باز ، نرخ کلیک و سایر معیارهای استاندارد ایمیل همه به شما سیگنال می دهند. آنها علاقه مند هستند. آنها علاقه ندارند. آنها تمام شده اند. ”

اما سایر موارد مانند الگوها را چگونه بهینه می کنید؟ یا آنچه را که در برنامه ایمیل خود می آموزید روی کانالهای دیگر اعمال کنید؟

قیمت توضیح می دهد ، “با تجزیه و تحلیل هایی که فراتر از باز و کلیک است. وقتی می دانید مشترکین شما از کدام ایمیل مشتری استفاده می کنند ، می توانید تجربه را برای آنها بهینه کنید. به عنوان مثال ، اگر اکثر مشترکین شما در تلفن همراه هستند و از Dark استفاده می کنند ، چه می کنید؟ حالت؟ شما می خواهید این مورد را در استراتژی طراحی خود وارد کنید و QA و فرآیند آزمایش . یا فرض کنید می دانید که ایمیل دارای سرعت بالا به جلو یا چاپ است. ممکن است یک محتوای ویروسی احتمالی در دست داشته باشید. Don بینش هایی از این دست را از دست ندهید – ببینید مشترکین شما به شما چه می گویند . “

در نهایت ، نظارت بر معیارهای شما به شما کمک می کند مخاطبان خود را به چه چیزی علاقه مند است.

2. در گوش دادن به شبکه های اجتماعی شرکت کنید.

آیا می دانید 37٪ از مصرف کنندگان از کانال های رسانه های اجتماعی خود الهام می گیرند؟

توجه به آنچه مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی انجام می دهند به شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد مصرف کنندگان خود کسب کنید تا بتوانید محتوایی را که آنها می خواهند ببینند درک کنید.

فکر کنید ، “آنها در شبکه های اجتماعی با چه تعاملی ارتباط برقرار می کنند؟ به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستند؟”

با این اطلاعات می توانید یاد بگیرید که مخاطبان شما واقعاً از چه محتوایی لذت می برند.

3 نظرسنجی ها را ارسال کنید.

این ممکن است کمی ساده به نظر برسد ، اما صادقانه بگویم ، بهترین راه برای یادگیری در مورد شخصی پرسیدن سوالاتی از او است.

نظرسنجی ها را در ایمیل های خود ارسال کنید و در مورد مخاطبان خود اطلاعات کسب کنید.

برای وبلاگ سرویس HubSpot ، خبرنامه ایمیل روزانه شامل یک سوال از روز است. این به ما کمک می کند تا به طور منظم درباره مخاطبان خود بیشتر بدانیم.

4 آزمایش A / B را انجام دهید.

تست A / B یکی از معتبرترین روش ها برای یادگیری اینکه مشترکان ایمیل شما به چه نوع محتوای ایمیل واکنش نشان می دهند ، است.

در واقع ، شرکتهایی که A / B هر ایمیل را آزمایش می کنند بازده بازاریابی از طریق ایمیل را مشاهده می کنند که هستند 37٪ بالاتر از مارک هایی که هرگز شامل تست A / B نیستند.

شما می توانید با استفاده از تست A / B ببینید چه نوع خطوطی بهتر کار می کنند ، چه نوع کپی ایمیل و موارد دیگر.

قیمت می گوید ، “شما می توانید محتوا را با تست A / B مانند 90٪ بازاریابان. یا شخصی سازی کنید تا تعامل را تعمیق کنید. گفته می شود ایمیل های تولد 3.42 برابر درآمد از یک ایمیل تبلیغاتی استاندارد.”

5. لیست های خود را تقسیم بندی کنید.

با کسب اطلاعات بیشتر درباره مخاطبان ، تقسیم بندی لیست ایمیل های شما به شما در ارسال ایمیل های شخصی و بهتر کمک می کند.

ایمیل هایی که دارای موضوعات شخصی هستند 26٪ بیشتر احتمال دارد که باز شوند و بازاریابان ، 760٪ افزایش درآمد ایمیل از مبارزات انتخاب شده را پیدا کرده اند.

اساساً ، تقسیم بندی ایمیل می تواند به شما در افزایش نرخ باز و بهبود نرخ کلیک کمک کند.

هنگامی که می خواهید لیست خود را تقسیم بندی کنید ، براساس نحوه پیدا کردن افراد صفحه شما تقسیم بندی کنید. برای چه ثبت نام می کردند؟ به عنوان مثال ، شخصی که کالایی را خریداری کرده است و شخصی که آهنربای سرب خاصی را بارگیری کرده است ، به خبرنامه های ایمیل مختلف علاقه مند خواهد شد.

شما می توانید لیست خود را توسط افرادی که می خواهند درباره پست های وبلاگ بیاموزند و کسانی که به اطلاعات فروش علاقه مند هستند تقسیم بندی کنید.

علاوه بر این ، می توانید براساس مکان تقسیم بندی کنید. یا شاید حتی نرخ باز – برای جذاب ترین مشترکان خود ایمیل ارسال کنید.

این به شما کمک می کند ایمیل های صحیحی را برای افراد مناسب ارسال کنید.

6. تحقیقات مربوط به خریدار را انجام دهید.

اگر شخص خریدار ندارید ، ممکن است یک شخصیت ایجاد کنید. این به شما کمک می کند مشکلات ، اهداف ، چالش ها ، ارزش ها ، اطلاعات جمعیتی و موارد دیگر مشترک خود را درک کنید.

انجام تحقیقات مربوط به خریدار به معنای این است که شما با مشتریان مصاحبه خواهید کرد و با ترجیحات آنها آشنا خواهید شد. سپس ، بر اساس داده های واقعی ، یک نسخه خیالی از مشتریان خود ایجاد کنید. این دلیل دیگری است که استفاده از تجزیه و تحلیل برای اهمیت بیشتر در مورد مشترکان بسیار مهم است.

7. چیزهای جدید را امتحان کنید.

شناخت مشترکان ایمیل شما می تواند راهی سرگرم کننده برای تجربه بازاریابی از طریق ایمیل باشد. چیزهای جدیدی را امتحان کنید و ببینید مخاطبان شما چه پاسخی می دهند. می توانید انواع مختلف محتوا ، رسانه های مختلف غنی یا موضوعات مختلف را امتحان کنید.

با افزایش بازاریابی از طریق ایمیل ، مهم است که استراتژی های خود را بهینه کنید. برای بهره مندی از مزایای بازاریابی از طریق ایمیل ، باید مشترکان ایمیل خود را کاملاً بشناسید.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *