صفحات فرود, صفحه سازنده صفحه فرود رایگان, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

صفحه فرود چیست؟ همه سوالات شما ، پاسخ داده شده است

اگر بتوانید یک کار را برای بهبود چشمگیر ROI بازاریابی خود امروز انجام دهید ، آن کار چیست؟ اگر پاسخ شما “برای تبدیل جدید” از صفحات فرود استفاده کنید منجر می شود “من باید با شما موافق باشم – در اینجا دلیل آن است.

تقریباً 1 نفر از 10 نفر که به زمین می رسند صفحه به مشتریان یا سرنشینان بالقوه تبدیل می شود. اگر تازه وارد دنیای تبدیل ترافیک وب هستید ، ممکن است این عدد چشمگیر به نظر نرسد ، اما وقتی ریاضیات را انجام می دهید ، این دلیل وجود دارد که اعتقاد داشته باشید اگر 10000 نفر از صفحه فرود شما دیدن کنند ، 1000 نفر می توانند در سایت اصلی شما پیشرو شوند.

این بسیاری از مشاغل برای مشاغل کوچک و متوسط ​​است. بیایید دقیقاً بررسی کنیم که صفحه فرود چیست و چگونه داشتن یک صفحه (یا بیشتر) می تواند به شما در مشاهده چنین نتایجی کمک کند.

Build landing pages that convert visitors for free.

ایجاد سرنخ برای کسب و کار شما بخشی ضروری از کمپین بازاریابی شما است و روشهای مختلفی برای انجام آن وجود دارد: از طریق رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ، تبلیغات پولی – لیست همچنان ادامه دارد. با هر کمپین دیجیتالی که اجرا می کنید – صرف نظر از این که از چه کانالی استفاده می کنید – افرادی که مورد هدف قرار می دهید خود را به مشتریان بالقوه تبدیل نمی کنند. برای انجام این کار ، به یک صفحه فرود با کیفیت نیاز دارید که به طور خاص برای تبدیل این بازدیدکنندگان ساخته شده است. اگر حداقل چند صفحه فرود در وب سایت خود ندارید ، فرصتهایی را از دست می دهید که این افراد را به مشتریان پرداختی تبدیل کنید.

امروز ، ما مزایای بیشماری را که صفحات فرود به همراه دارند و نحوه استفاده از آنها برای رسیدن به اهداف تجاری خود را بررسی می کنیم.

انواع پیشنهادات صفحه فرود

صفحات فرود تنها یک هدف دارند: تبدیل سرنخ برای کسب و کار شما. با این حال ، می توانید با استفاده از یک پیشنهاد محتوای خاص در هر صفحه فرود ، آن سرنخ ها را هدف قرار دهید.

در اینجا انواع پیشنهادات محتوا را می توانید برای تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ ها به یک صفحه فرود اضافه کنید:

1. کتابهای الکترونیکی و کاغذدیواری

اگر یک پست وبلاگ نوشته اید که موضوعی را معرفی می کند که مخاطبان می خواهند در مورد آن بیاموزند ، می توانید با توضیح بیشتر در مورد موضوع در کتاب الکترونیکی یا کاغذ سفید علاقه خود را به آن موضوع برآورده کنید. با استفاده از یک صفحه فرود ، می توانید این منبع را در پشت یک فرم ضبط سرب “دروازه” کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان شما فرم را تکمیل می کنند ، می توانند به محتوا دسترسی داشته باشند.

Example of a HubSpot Ebook and White Paper Landing page

منبع تصویر

2. اشتراک خبرنامه ایمیل

فرض کنید شما محتوای وبلاگ زیادی در موضوعی مشابه می نویسید. مطمئناً می توانید یک کتاب الکترونیکی یا کاغذ سفید تهیه کنید که جزئیات خاصی را توضیح دهد ، اما همچنین می توانید خبرنامه ای را برای خوانندگان خود ارائه دهید تا بتوانند برای آخرین مطالب مربوط به آن موضوع مشترک شوند. در پست های مختلف وبلاگ ، از فراخوان اقدام (CTA) برای دعوت از خوانندگان برای عضویت در وبلاگ خود استفاده کنید. این CTA می تواند به یک صفحه فرود جداگانه پیوند دهد تا بتواند برای لیست ایمیل شما ثبت نام کند.

Example of a HubSpot Newsletter landing page

منبع تصویر

3. ثبت نام دوره آنلاین

این که آیا در صنعت آموزشی هستید یا شما گواهینامه های مبتنی بر مهارت به مخاطبان خود ارائه می دهید ، دوره های آنلاین باید صفحات فرود خود را داشته باشند ، هم. با استفاده از این صفحات ، می توانید دانش آموزان جدید را دعوت کنید تا در کلاسی که ارائه می دهید ثبت نام کنند. این نوع محتوا به تجربه مشتری اهمیت می بخشد – آنها از طریق یک کانال خصوصی مانند ایمیل به شما دسترسی بیشتری خواهند داشت تا درباره محتوای دوره صحبت کرده و در مورد پیشرفت خود بازخورد دریافت کنند.

Example of a course landing page HubSpot academy

منبع تصویر

4. ثبت رویداد

مشابه دوره های آنلاین ، رویدادها از شما می خواهند اطلاعات مربوط به مخاطبان خود را جمع آوری کنید تا بتوانند به روزرسانی های مربوط به آن مناسبت را دریافت کنند. یک رویداد ، و همچنین جلسات و نکات کلیدی مختلف آن ، می تواند صفحات فرود جداگانه خود را داشته باشد تا چشم اندازهای علاقمند را به شرکت کنندگان و رهبران رویداد تبدیل کند. Event landing page example HubSpot's iNBOUND event

منبع تصویر

5. محاکمه رایگان

آیا نسخه نمایشی رایگان محصول خود را ارائه می دهید؟ پیشنهاد نمایشی شما می تواند از صفحه فرود خود استفاده کند. کاربران را به صفحه ای بیاورید که بتوانند با استفاده از نام ، آدرس ایمیل ، عنوان شغلی و هرگونه اطلاعات دیگری که لازم است برای ارائه بهترین تجربه مشتری به آنها آزمایش رایگان نرم افزار شما را ثبت کنند.

پیگیری این سرنخ ها را فراموش نکنید-آنها قبلاً علاقه خود را به آنچه می فروشید بر اساس صفحه فرود خود نشان می دهد ، بنابراین مطمئن شوید که تیم فروش دیا را می بندد.

Free trial landing page example hubspot's 14-day free trial

منبع تصویر

6. عضویت در انجمن

اگر کسب و کار شما با ایجاد اجتماع در بین مشتریان رونق می گیرد – شاید شما باید یک وب سایت اختصاصی برای گفتگوی بین کاربران داشته باشید. شما می توانید این کار را با ایجاد یک صفحه فرود انجام دهید که به بازدیدکنندگان وب سایت اجازه می دهد تا عضو بزرگتری از تجارت شما شوند. فقط دعوت کردن ضرری ندارد-در واقع ، این یک راه عالی برای آزمایش دست خود در بازاریابی رابطه ای برای بستن این معاملات.

Community membership landing page example featuring HubSpot's community page

منبع تصویر

7. بارگیری برنامه

توسعه یک برنامه تلفن همراه برای محصول شما نه تنها تجربه مشتری شما را بهبود نمی بخشد بلکه به کسب و کار شما نیز راه دیگری برای دستیابی به سرنخ ها می دهد. یک صفحه فرود بهینه با سرب که کاربران را برای بارگیری یک برنامه دعوت می کند ، بسیار رایج است. در سمت تجزیه و تحلیل ، می توانید از هر دو Google Analytics برای کسب اطلاعات در مورد افرادی که از صفحه فرود بازدید می کنند و برنامه را بارگیری می کنند استفاده کنید ، سپس از این داده ها برای تأثیرگذاری بیشتر صفحه فرود خود استفاده کنید.

App download landing page example featuring hubspot's app landing page

منبع تصویر

مزایای صفحه فرود

مزایای ایجاد صفحه فرود برای هر یک از کمپین های بازاریابی یا پیشنهادات محتوا بی پایان است. در این بخش ، ما در مورد هفت عامل که این ابزار تولید سرب را ضروری می کند ، توضیح می دهیم.

1. هدف صفحات فرود افزایش تبدیل است.

داشتن یک صفحه هدفمند که مستقیماً به یک پیشنهاد یا مرحله بعدی متصل می شود ، برای ارائه ارزش اولیه بسیار مهم است. این همچنین می تواند بازدیدکنندگان جدید سایت را تشویق کند تا اطلاعات خود را در ازای دریافت پاداش فوری و ملموس ارائه دهند.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما در وب سایت یک شرکت تجاری وارد شده اید و بلافاصله با یک فرم بازشو که نام و ایمیل شما را درخواست می کند از شما استقبال می شود. این قبل از اینکه بفهمید شرکت در مورد چیست ، کمی تکان دهنده است ، اینطور نیست؟

متناوبا ، تصور کنید کتاب الکترونیکی رایگان یک تجارت را در رسانه های اجتماعی پیدا کرده اید که ده راه حل فوری برای مشکل شما ارائه می دهد. من شرط می بندم احتمالاً نام و ایمیل خود را برای آن محتوای ارزشمند ارائه می دهید ، درست است؟

بسیاری از شرکت ها تبلیغات ، ایمیل یا ترافیک رسانه های اجتماعی خود را به صفحه اصلی خود ارسال می کنند. این یک فرصت بزرگ از دست رفته است. وقتی می دانید که یک جریان ترافیک هدفمند به وب سایت شما وارد می شود ، می توانید با استفاده از صفحه مقصد

به عنوان مثال ، آن دسته از کاربرانی که در صفحه مقدماتی کتاب الکترونیکی شما در شبکه اجتماعی تبدیل می شوند ، به وضوح به رسانه های اجتماعی علاقه مند هستند. برای پرورش بیشتر این سرنخ ها ، ممکن است با یک ایمیل شخصی ، مطالب بیشتری را که می توانید در ارتباط با رسانه های اجتماعی ارائه دهید ، توضیح دهید.

2. صفحات فرود می توانند بینش بیشتری را برای مخاطبان موردنظر شما ارائه دهند.

با ایجاد صفحات فرود مختلف با پیشنهادات تقسیم بندی شده ، می توانید موضوعاتی را که با بیشترین نرخ تبدیل می شوند پیگیری کنید. این می تواند بینش های ارزشمندی را در مورد علایق مخاطبان به شما ارائه دهد.

می توانید از داده هایی که از صفحات فرود خود جمع آوری می کنید برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی هدفمندتر و شخصی تر استفاده کنید. بعلاوه ، صفحات فرود فقط به شما نمی گویند که مخاطبین شما از چه محتوایی بیشتر استقبال می کنند – آنها همچنین به شما می گویند که مخاطبین شما کدام کانال ها را ترجیح می دهند. این می تواند تیم بازاریابی شما را قادر سازد تا استراتژی را بیشتر ارتقا دهد ، محتوا را ارتقا دهد و در کانال (های) مورد استفاده خود با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

به عنوان مثال ، فرض کنید متوجه شده اید که صفحات فرود شما مربوط به تجارت الکترونیک عملکرد فوق العاده ای دارند و اکثر این کاربران صفحه فرود شما را از تبلیغات پولی شما در فیس بوک و لینکدین پیدا می کنند. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا کمپین های آینده را عمدتاً به سمت مخاطبان اجتماعی خود هدف قرار دهید. همچنین می توانید محتوای تجارت الکترونیکی اضافی را در کل استراتژی بازاریابی خود وارد کنید.

3. صفحات فرود می توانند لیست مشترکین ایمیل شما را افزایش دهند.

در ازای محتوای ارائه شده در صفحه فرود ، معمولاً از کاربران می خواهید ایمیل و نام خود را ارائه دهند. این می تواند به شما کمک کند تا لیست مشترکان ایمیل خود را به سرعت افزایش دهید و آن لیست را برای ارائه ایمیل های شخصی سازی شده بیشتر تقسیم بندی کنید.

افرادی که در ازای محتوا یا اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات شما یک فرم را پر کرده اند ، به آنچه شما ارائه می دهید علاقه نشان داده اند. این اطمینان می دهد که لیست مشترکان شما با سرنخ های بالقوه با کیفیت بالا پر شده است.

در نظر بگیرید که چگونه می توانید با ارسال یک ایمیل “متشکرم” پس از بارگیری پیشنهاد صفحه فرود شما ، با منابع اضافی مربوط به محتوای مورد علاقه آنها ، آنها را بیشتر پرورش دهید.

4. صفحات فرود قابل آزمایش هستند.

یک صفحه فرود فرصتی فوق العاده برای خلاقیت و آزمایش طرح های مختلف است تا تعیین کنید که کدام تصاویر بصری و کپی با مخاطبان مورد نظر شما بهترین عملکرد را دارد. علاوه بر این ، اغلب آزمایش صفحه فرود جدید به جای ایجاد تغییرات اساسی در کل وبلاگ یا زیرساخت وب سایت شما ، کمتر در معرض خطر است.

به عنوان مثال ، AJ Beltis ، محتوا و کسب HubSpot مدیر ، به من گفت ، “اگر از سیستم مدیریت محتوا با یک سیستم داخلی استفاده می کنید ابزار تست A/B (مانند HubSpot) ، می توانید به آسانی آزمایشی را تنظیم و اجرا کنید تا ببینید کدام نسخه ، طراحی ، تصاویر و عناصر صفحه نرخ تبدیل قوی تری را ارائه می دهند. این بدان معناست که می توانید به سرعت راه های جدیدی را برای مشتریان و مخاطبین بیشتری برای کسب و کار خود هدایت کنید. “

5. صفحات فرود به شما امکان می دهد معیارها را مستقیماً با اهداف تجاری مرتبط کنید.

اگر یک صفحه فرود خاص برای بازاریابی محصول یا خدمات جدید خود ایجاد کرده اید ، می توانید از آن صفحه فرود برای اندازه گیری معیارهای مستقیماً مرتبط با اهداف کسب و کار خود استفاده کنید.

برای مثال ، فرض کنید تیم بازاریابی شما موظف است فروش ابزار ایمیل جدید شما را افزایش دهد. برای دستیابی به این هدف ، تیم شما کمپینی با صفحه فرود ایجاد می کند که نمایشی رایگان از ابزار شما ارائه می دهد.

شما می توانید معیارهای تبدیل را در آن صفحه فرود اندازه گیری کنید تا تعیین کنید که کمپین شما چگونه خوب عمل می کند یا اینکه آیا برای تغییر ارزش واقعی محصول جدید خود نیاز به تغییراتی دارید. علاوه بر این ، می توانید اندازه گیری کنید که کدام سایتها بیشترین تبدیل را به صفحه فرود شما انجام می دهند و منابع بیشتری را برای بازاریابی ابزار ایمیل خود در آن سایتها – یا برنامه های رسانه های اجتماعی – به ویژه اختصاص دهید.

6. صفحات فرود زمینه پیشنهادی شما را اضافه می کنند.

AJ Beltis به من گفت یکی از بزرگترین مزایای صفحه فرود فرصتی برای افزودن زمینه به پیشنهاد بازاریابی شما است. بلتیس به من گفت: “بازاریابان احساس می کنند انگیزه ای دارند که فرایند صفحه فرود را دور بزنند و با تبدیل فرم های دیگر ، از جمله از طریق چت بات ، فرم را ترک کنند”.

بلتیس می افزاید: “با این حال ، این فرایند فرصت افزودن زمینه بیشتر به آنچه ارائه می دهید را از بین می برد. تصاویر و اطلاعات ضروری که فقط می توانند با صفحه فرود به اشتراک گذاشته شوند ، محتوا را در اختیار کسانی قرار می دهند که قبل از تصمیم گیری به آن نیاز دارند. برای تبدیل. “

7. صفحات فرود ارزش نام تجاری را افزایش می دهند و به ایجاد اولین تاثیر خوب کمک می کنند.

در نهایت ، یک صفحه فرود زیبا و طراحی شده می تواند بازدیدکنندگان جدید را تحت تأثیر قرار داده و آنها را با نمایش محتوای ارزشمندی که شرکت شما می تواند به آنها ارائه دهد ، تبدیل به سرنخ کند. صفحه فرود فضایی است که می توانید از آن برای اطلاع بازدیدکنندگان خود از آنچه که ارائه می دهید استفاده کنید و اینکه چگونه می تواند بر آنها تأثیر مثبت بگذارد. حتی اگر بیننده بلافاصله تغییر شکل ندهد ، یک صفحه فرود خوب طراحی شده می تواند شناخت برند را افزایش داده و به رشد فروش در آینده کمک کند.

برای مثال ، نگاهی به این صفحه فرود چشمگیر بیندازید ایجاد شده توسط Talisker ، مارک ویسکی. Talisker با استفاده از محصول صفحه فرود Ceros برای طراحی یک تجربه همهجانبه ، ارزش برند را نشان می دهد و در حالت ایده آل ، اولین بازدیدکنندگان جدید را تحت تأثیر قرار می دهد.

This is proof that a landing page doesn’t have to be boring — in fact, it shouldn’t be. Take the time to create an engaging, interactive, interesting landing page that communicates the value of your brand.

Best Practices for Creating a Landing Page

1. Find a landing page builder.

To create a landing page, you’ll want to start by exploring landing page builders — unless, of course, you’re using a content management system that already provides landing page templates, like HubSpot. Look for a landing page builder that is intuitive and simple to use, this way you’ll have a shorter learning curve and will be able to produce landing pages quickly. I recommend drag-and-drop style builders — they’re awesome for speeding up your workflow.

2. Use landing page templates.

Once you’ve determined the right software to build your landing page, get inspired with some landing page templates. You might also use this as an opportunity to take AJ’s advice above and A/B test two different designs to explore which design elements result in the highest conversions.

3. Communicate value.

Additionally, it’s critical any landing page you design effectively communicates the value you’re providing visitors in exchange for contact information. And, of course, you’ll want to include a form that visitors will fill out in exchange for the offer you’re promoting on your landing page.

To learn more about how to create a landing page in detail, take a look at How to Create a Landing Page: The Simple Step-by-Step Guide.

What makes a landing page effective?

Here’s the thing, a good landing page is the equivalent of a baseball mitt — it catches the traffic that your marketing campaign pitches to the audience. This means that the landing page you create should be specific to the type of traffic that it’ll be catching. For example, if your marketing campaign features an ebook, your landing page should also mention the ebook. It’ll be even better if the ebook is the only content offer mentioned on the landing page. This ensures people won’t become confused about what they’re going to receive when they share their contact information.

Because the landing page is targeting only the people who are (presumably) interested in this ebook, and because this ebook has exclusive information that elaborates on a topic your audience cares about, you can convert a higher percentage of your website visitors into leads, whom you can then follow up with using a lead nurture campaign.

Ready to create your first landing page, or improve on a landing page you already have? Here are some of the most important elements you’ll want to implement to ensure your landing page is moving your business closer to its goals:

1. Intuitive Navigation

You’ve brought your targeted traffic to a page where they can take your desired action. Don’t distract them! Limit the number of exits from your landing page so that your visitors are focused on filling out your form. A key part of this is to remove the website navigation elements on landing pages. This helps put the focus back on the content you’re offering.

See how the landing page below does this — aside from the HubSpot logo, there are no navigation buttons to confuse or distract visitors.

landing-page-no-navigation

2. Sharing Options

Tap into the largest community of your best (and free) marketers: your audience. Add share links to your landing page to encourage your website visitors to share your content with their audiences.

3. Valuable Content Offers

First and foremost, if you have a valuable offer, your visitors will give up their contact information in exchange for your offer. Ask yourself whether your offer is compelling to your audience and make sure your landing page demonstrates that value.

One way to ensure your landing page adds value is to show your audience the content they’re going to receive — directly on the page. See how this can look in the example landing page below.

Examples of adding value to a landing page with an ebook

4. Succinct Copy and Lead Forms

The longer your landing page and form, the more friction you add to the lead-generation process. Keeping your lead form short and straightforward will increase your conversion rate.

Here’s a tip: Put as many contact fields as you can on the same line. Shortening the height of your lead-capture form helps you limit the more trivial fields you might be tempted to include, and prevents your landing page visitors from getting spooked by a form that’s asking too much of them. As shown below, sometimes all you need is a first and last name, followed by an email address.

example of a simple lead form on a landing page

5. Focused Communication

You might be tempted to create a catch-all landing page that mentions your online course, email newsletter, ebook, and every other content offer you’re promoting. However, this is not ideal.

The people who visit your landing page should be looking for one particular offer and this offer should match the communication they saw right before they clicked your landing page link. Did you share a social media post about your latest free email template? If so, that’s exactly what your landing page should communicate. Use the headline to grab the reader’s attention and let them know “Hey! You’re in the right place to download that free email template.” The imagery of the template and a few bullet points about the benefits of it will help communicate this point, too.

6. Tracking and Analytics

It’s one thing to know how many visits your landing page received. It’s another to know where those visitors came from.

You’ll need to know this information so that you can optimize your marketing campaign to generate more leads. If email marketing is generating more clicks to your landing page than the search engines, then it’s a good idea to focus on email marketing tactics while you optimize your landing page for the search engines.

UTM tracking parameters can help you uncover these insights, too. You can use tools like Google Analytics, Bit.ly, and HubSpot to create and track UTM parameters. Here’s a detailed guide on how to start using this tool.

7. Constant Improvement

As many best practices as you may read about online, your landing page can always use more testing and improvement. Make sure you have a landing page creation tool that allows you to create and test many different landing pages to see what works best for your business. Additionally, if you’re a HubSpot customer, consider some of the landing page tool integrations, such as briX.

Gotta Catch ’em All

You’ve spent weeks, months, or even an entire quarter developing the perfect marketing campaign and content offers to appeal to your buyer personas. Don’t let that hard work go to waste — remember, converting visitors to leads is your main goal. Building quality landing pages for each campaign or offer you create will be an important part of your lead generation strategy. Use the best practices in this article to build the perfect landing pages for your business and capture every lead you can.

Editor’s note: This post was originally published in October 2020 and has been updated for comprehensiveness.New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *