از سرگیری, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

رزومه های اینفوگرافیک: 6 مدیر استخدام وزن دارند

جستجوی شغل مدرن کاملاً رقابتی است و فناوری نادیده گرفتن رزومه و برنامه شغلی شما را آسان تر کرده و قبل از ورود به مصاحبه کنار گذاشته می شود.

خوشبختانه ، فناوری برای کمک به نیز است. دیگر الگویی برای نحوه درخواست کار وجود ندارد – می توانید از رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و حتی کمپین های تعاملی برای جلب توجه نام خود توسط یک استخدام کننده استفاده کنید.

یک قالب رزومه که ممکن است در نظر نگرفته باشید؟ اینفوگرافیک ها اینفوگرافیک بسیار جذاب و جذاب بصری که مهارت ها و مهارت های شما را توضیح می دهد ، ممکن است به شما کمک کند تا در میان افراد متمایز شوید و به عنوان نمونه کار هنگام درخواست کار استفاده کنید. → Download Now: 15 Free Infographic Templates

توجه به این نکته مهم است که رزومه اینفوگرافیک برای همه برنامه های شغلی مناسب نخواهد بود. اگر رزومه ای را در این قالب از طریق سیستم خودکار ، اگر این فناوری قادر به خواندن اطلاعات بصری نباشد ، می توانید خود را رد صلاحیت کنید ، بنابراین بهتر است به قالب تعیین شده توسط آگهی استخدام پایبند باشید.

علاوه بر این ، اگرچه رزومه اینفوگرافی ممکن است ایده خوبی برای نقش بیشتر مرتبط با طراحی باشد ، اما برای اکثر نقش های غیرطراحی احتمالاً ایده خوبی نیست. در اینجا ، ما صحبت های شش مدیر استخدام را در مورد رزومه های اینفوگرافیک کشف خواهیم کرد – به علاوه ، چطور می توان یکی را برای خود ساخت.

نحوه ساخت رزومه اینفوگرافیک

1 با یک ساختار خوب شروع کنید.

شما می خواهید با فهمیدن اینکه از کدام وسیله برای ایجاد اینفوگرافیک خود استفاده می کنید شروع کنید. شما می توانید یکی از آنها را در Powerpoint ایجاد کنید یا از الگوهای رزومه اینفوگرافیک از پیش ساخته شده در وب سایت طراحی مانند Canva استفاده کنید. یا Venngage .

هنگامی که ابزار خود را انتخاب کردید ، می خواهید ساختار خوبی را شناسایی کنید. آیا می خواهید نام خود و یک توضیح مختصر در بالای صفحه داشته باشید؟ آیا ترجیح می دهید قسمت آموزش را در ابتدا یا انتها قرار دهید؟ آیا می خواهید موقعیت های قبلی را وارد کنید یا فقط روی موقعیت فعلی تمرکز می کنید؟

علاوه بر این ، ممکن است بخواهید بفهمید که آیا تمرکز بیشتری بر روی آیکون ها و تصاویر یا داده ها دارید.

به عنوان مثال ، به تفاوت های این دو Venngage نگاهی بیندازید الگوهای رزومه اینفوگرافی : در Template for an infographic resume Template for an infographic resume P>

در اولین مثال Kyle Fisher ، خواهید دید که او این ساختار را ایجاد کرده است بنابراین فضای سفید زیادی وجود دارد. وی همچنین مهارت های خلاقانه و نرم افزاری را برجسته کرده و فضا را برای سرگرمی ها برجای گذاشته است.

از طرف دیگر ، در مثال دوم لیندا جکسون ، خواهید دید که مهارتهای فنی و آموزش بیشتر فضای رزومه را بهمراه تجربه کاری در قسمت پایین ، اشغال می کند.

هنگام مقایسه این دو رزومه اینفوگرافیک ، خواهید دید که ساختار بسیار متفاوت است. به همین ترتیب ، نقشی را که برای آن استفاده می کنید و اطلاعات مهم برای نشان دادن در رزومه خود را در ارتباط با نقش در نظر بگیرید – و می توانید از آن صرف نظر کنید.

2. هر آنچه را که می خواهید در رزومه اینفوگرافیک خود بگنجانید ، یادداشت کنید.

هنگامی که سازه ای را انتخاب کردید ، رزومه موجود را بلند کرده و هر آنچه را می خواهید به رزومه اینفوگرافیک منتقل کنید ، یادداشت کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید رزومه اینفوگرافیک شما از نظر داده سنگین باشد ، چند معیار اصلی مربوط به نقش فعلی خود را بنویسید ، مانند “43٪ رشد سالانه” یا “12٪ افزایش MRR”. طراحی رزومه اینفوگرافیک خود ساده تر است اگر بدانید که چه مواردی را باید وارد کنید.

3 یک رنگ بندی خوب انتخاب کنید.

طرح رنگی منسجم یکی از م criticalلفه های مهم در طراحی خوب است و از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از رنگ های تمیز و مکمل – مانند سفید ، سیاه و نارنجی یا زرد و مایل به زرد – را در نظر بگیرید تا رزومه خود را برجسته کند بدون اینکه خیلی باعث حواس پرتی شود.

4 یک بازکن محکم داشته باشید.

این بهترین روش برای هر رزومه ، اما به خصوص برای یک اینفوگرافیک ، شما می خواهید با یک بازکن خوب و قدرتمند شروع کنید. به عنوان مثال ، در مثال های زیر قرار داده ام: “الون فارغ التحصیل پرشور ، خلاق و رانده با تجربه رهبری و مهارت های ارتباطی قوی.”

در آخر ، باز کننده شما ارزش پیشنهادی شماست – شما چه نقشی را به عهده می گیرید که مدیر استخدام نمی تواند در جای دیگر پیدا کند؟

5. از اصول طراحی خوب استفاده کنید.

سرانجام ، یک رزومه اینفوگرافیک باید از اصول طراحی مشابه سایر موارد استفاده کند.

این موارد عبارتند از:

  • ایجاد تعادل با استفاده از طرح های متقارن یا نامتقارن.
  • اهرم کنتراست برای برجسته کردن عناصر خاص.
  • استفاده از حرکت برای ایجاد روایت و ارائه تجربه کاربری با کیفیت بالا.
  • اطمینان حاصل کنید که وحدت در طراحی شما وجود دارد – یعنی عناصر ترکیب شما با هم مطابقت دارند.

نگاهی به هر آنچه درباره اصول و انواع طراحی باید بدانید برای اطلاعات بیشتر در مورد اصول طراحی.

6 نظر مدیران استخدام در مورد رزومه اینفوگرافی

برای کاوش در مورد اینکه – در صورت وجود – رزومه های اینفوگرافیک ایده خوبی است ، من با چند استخدام کننده HubSpot تماس گرفتم تا نظر خود را بدست آورم.

کنی نستله ، یک عضو HubSpot G&A ، به من گفت: “من شخصاً عاشق رزومه های اینفوگرافیک هستم. این متفاوت است و از رزومه معمولی شما متفاوت است ، و از نظر چشم آسان است.”

نستله اضافه می کند ، “من گرافیک های مشترک کاندیدا را در مورد انواع نقش هایی که پشتیبانی کرده اند و همچنین معیارهای مربوط به نقش فعلی آنها را داشته ام.”

دوان براون ، مدیر اجرایی اجرایی در HubSpot ، نظر نستله را تکرار می کند و به من می گوید: “من وقتی داوطلبان از اینفوگرافیک به عنوان فرصتی برای برجسته کردن توانایی های خلاقانه یا طراحی خود استفاده می کنند ، دوست دارم.”

با این حال ، وی از نامزدها می خواهد اطمینان حاصل کنند که طرح آنها تمیز و به راحتی قابل هضم است. براون توصیه می کند: “باید به گونه ای قالب بندی شود که خواندن آن به همان اندازه که یک رزومه معمولی است ، به راحتی انجام شود.” “اگر داوطلب انتخاب کند که این مسیر را طی کند ، جریان اطلاعات و نحوه ارائه آن بسیار مهم است.”

هر استخدام کننده احساس نمی کند که اینفوگرافی ایده خوبی است. به عنوان مثال ، استخدام کننده فنی سارا مگنر می گوید ، “من می توانم ببینم که چرا افرادی که متقاضی نقش های طراحی ، بازاریابی یا مارک هستند می توانند از اینفوگرافی برای جدا کردن خود استفاده کنند ، اما من همیشه آنها را کمی حواس پرت می کنم. بعلاوه ، گرافیک می تواند محتوای واقعی رزومه را از بین ببرد. ”

“مگنر می افزاید:” من رزومه ای آسان برای خواندن را ترجیح می دهم به یک کارنامه زیبا.

Tríona O’Sullivan ، استخدام کننده بازاریابی جهانی HubSpot ، با مگنر موافق است که رزومه اینفوگرافیک معمولاً ایده خوبی نیست. او به من گفت ، “دیدن جنبه خلاقیت می تواند عالی باشد ، اما گاهی اوقات یک داوطلب می تواند آنقدر وقت را برای طراحی الگو بگذارد که اطلاعات اصلی را از دست بدهد ، جزئیات در یک راستا نباشد ، یا در مورد املا و دستور زبان واضح است. در ترکیب است. ”

اوسالیوان اضافه می کند ، “با توجه به اینکه امروز بازار کار چقدر رقابتی و شلوغ است ، اطمینان از بررسی آسان رزومه مهمتر و بیان سریع و سریع تجربه و دستاوردهای شما ، زیرا این چیزی است که کسی به دنبال آن است. برای اولین بار هنگام بررسی. ”

آملیا توول ، رئیس HubSpot ، مدیر زیرساخت برند و مدیر تیم طراحی ، با تیم طراحی خود در مورد مزایای بالقوه رزومه اینفوگرافیک صحبت کرد ، اما موافقت می کند که معمولاً ایده خوبی نیست. توول به من گفت: “اگر به هدف رزومه فکر کنم ، این سندی است که مخاطب مورد نظر شما می خواهد در اسرع وقت اسکن کند تا اطلاعات را به روشی کارآمد بدست آورد. اگر قالب را به شدت تغییر دهید ، شاید بیشتر مجبور شوید بار شناختی برای یک استخدام کننده شلوغ که فقط سعی در محدود کردن تعداد گسترده ای از متقاضیان دارد. ”

علاوه بر این ، توول به من گفت که اگر یک شرکت بزرگ از نرم افزاری برای اسکن رزومه استفاده می کند ، تغییر طرح ممکن است منجر به غیرممکن بودن رزومه برای اسکنر شود.

در نهایت ، او معتقد است که اینفوگرافیک ها معمولاً عاقلانه نیستند ، مگر اینکه متناسب با شغلی باشد که شما برای آن درخواست می کنید: “اگر این یک سازمان بزرگ به اندازه HubSpot باشد ، ممکن است با تغییر فرمت فراتر از آنچه انتظار می رود ، به پای خود شلیک کنید. اما اگر یک آژانس کوچک است که فقط بر طراحی متمرکز است ، برجسته بودن می تواند مفید باشد. ”

توول اضافه می کند ، “اینفوگرافیک ها به خاطر اینفوگرافیک مسلماً روز خود را پشت سر گذاشته اند ، بنابراین در این صورت ، شاید بخواهید چیز جدیدی تصور کنید.”

سرانجام ، تعدادی استخدام کننده وجود دارند که لزوماً به یک روش یا روش دیگر اهمیتی نمی دهند. همانطور که اریکا ماتوس ، کارمند بازاریابی HubSpot به من گفت ، “من واقعاً برایم مهم نیست که یک رزومه چگونه به نظر می رسد – در عوض ، من به محتوا نگاه می کنم و مطمئن می شوم که آنها تجربه ای دارند که مطابق با آنچه من به دنبال آن هستم. چیزی را که از نظر بصری جذاب است دوست دارم ، اما اگر من نتوانم به طور واضح تجربه واقعی داوطلب را بسنجم ، به آنها کمک نمی کند تا شغل خود را بدست آورند. ”

تنها در صورت منطقی بودن نقش می خواهید رزومه اینفوگرافیک ایجاد کنید. اگر نقش مربوط به طراحی باشد ، یک رزومه اینفوگرافیک می تواند به شما در نمایش برخی از مهارت های شما کمک کند.

با این حال ، حتی اگر این نقش به طراحی مرتبط باشد ، برخی از خطرات مرتبط با رزومه های اینفوگرافیک وجود دارد – از جمله مشکل در بارگیری یا مشاهده در دستگاه ها ، و عناصر طراحی باعث کاهش خود رزومه می شوند.

به همین دلیل ، شما ممکن است روشهای دیگری را برای نمایش مهارتهای خود در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اوسالیوان به من گفت ، “گرچه من عاشق رزومه کاری فوق العاده خلاقانه در اینفوگرافی نیستم ، اما وقتی شخصی به پرتفوی یا وب سایت خود لینک می دهد ، خیلی دوست دارم. این یک روش شگفت انگیز برای نمایش تجربه و فکر او است. در هنگام درخواست برای نقش ها ، فرایند را انجام دهید. اگر 99٪ از موارد را مشاهده كنید ، من می روم و آن را بررسی می كنم. ”

اگر انجام می دهید رزومه اینفوگرافیک را ایجاد کنید ، برای الهام گرفتن به چند نمونه از این موارد نگاهی بیندازید.

نمونه های رزومه اینفوگرافی

1 رزومه رنگی و گرافیکی سنگین اینفوگرافیک.

رزومه ای که در زیر ایجاد کردم از تصاویر و اعداد زیادی برای برجسته سازی اطلاعات مربوطه استفاده می کند. به عنوان مثال ، یک نمودار برای نمایش پست های وبلاگ من نوشته شده است که در صفحه اول Google جایگاهی کسب کرده است. یک “12” بزرگ برای برجسته کردن سالهای تولید محتوا در زیر کمربند من وجود دارد. و حتی تصویری از 10 شکل چوب برای نشان دادن فردیت من وجود دارد.

Example 1 for an infographic resume نحوه ایجاد یک قلم و یک پالت رنگی مکمل را برای ایجاد یک در نظر بگیرید. اینفوگرافی مشابه من این مورد را با استفاده از یکی از الگوهای رایگان اینفوگرافیک HubSpot طراحی کردم ، بنابراین در صورت تمایل همان را با استفاده از الگوها نیز ایجاد کنید.

2. رزومه اینفوگرافیک سنگین داده

در رزومه اینفوگرافیک زیر (همچنین با استفاده از الگوهای HubSpot ایجاد شده است) ، خواهید دید که من بیشتر موفقیت های خود را با استفاده از داده ها برجسته کرده ام – از جمله رشد 45٪ در سال ، 1400 مشترک اضافی یا 24،000 ساعت مدیریت مهلت ها.

من همچنین از آیکون های صورتک ، مداد و نقاش استفاده کردم تا برخی از مهارت های خود را به شکل بصری تر نشان دهم.

Example 2 for an infographic resume


نظر شما چیست؟ آماده هستید که رزومه خود را به سطح بعدی برسانید؟ برخی از الگوهای شروع را در زیر بگیرید.

New Call-to-action دهانه>

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *