جلد نامه, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

راهنمای نهایی برای نوشتن یک نامه نامه

امروزه شرکت ها یک سیستم کامپیوتری دارند که رزومه کاری را از طریق یک اسکنر آنلاین انجام می دهد که به طور خودکار برخی از متقاضیان را رد می کند و بسته به شرایط آنها متقاضیان دیگر را تحت فشار قرار می دهد.

بنابراین ، این برای شما به عنوان یک جوینده کار چه معنایی دارد؟ خوب ، جلد نامه پیوست شده به برنامه شما بیش از هر زمان دیگری مهم است.

آیا از شما خواسته شده که نامه ای را به درخواست شغلی خود ضمیمه کنید؟ شاید شما در حال تلاش برای نوشتن مصاحبه ای هستید که مصاحبه انجام دهد یا اینکه اصلاً سرنخی از آنچه در آن است وجود دارد.

در هر موقعیتی که قرار داشته باشید ، ما این راهنمای نهایی را برای نامه های پوشش تهیه کرده ایم. شما خواهید فهمید که چگونه می توانید الگویی را که خوانده می شود بنویسید ، چه مواردی را در آن بگنجانید و تعداد زیادی الگو را مرور می کنید تا الهام بگیرید.

آیا شما آماده اید که از طریق یک نامه نامه کاملاً دستکاری شده به آرزوهای خود برسید؟

عالی!

می توانید مستقیماً شیرجه بروید یا به بخشی که می خواهید بخوانید بروید.

→ Click here to access 5 free cover letter templates [Free Download]

چه مدت باید یک جلد نامه داشته باشد؟

بسیار خوب ، بنابراین همه شما از کار اخراج شده و آماده ساختن نامه جلوی رویای مدیر استخدام هستیم. عالیه! اما چگونه تعادل خوب بین عمیق و غالب را مدیریت می کنید؟

نامه مناسب کافی است تا بتواند دلیل انتخاب شما را انتخاب کند … اما آنقدر طولانی نیست که بتواند آنها را به حدی برساند که به یک قهوه غلیظ نیاز داشته باشند.

یک صفحه معمولاً برای پوشش دادن همه مواردی که شما باید شامل شوید کافی است ، بدون جلب توجه استخدام کننده و پرتاب نامه حاوی نامه به سطل زباله.

بیایید با جزئیات بیشتری به آن موارد بپردازیم:

نام و آدرس شما

نامه اصلی خود را با افزودن نام و آدرس خود به سند لغو کنید.

این مرحله کاملاً توضیحی است ، اما به استخدام کننده اجازه می دهد تا نامه جلد شما را به راحتی به رزومه خود متصل کنید (به خصوص اگر در حال چاپ باشد).

نام و آدرس شما همچنین ارتباط با پیشنهاد کار را برای استخدام کننده آسان می کند. و این هدف نامه ماست ، درست است؟

نام و آدرس آنها

به همین ترتیب ، باید نام و آدرس شرکت یا شخصی را که به او نامه می نویسید اضافه کنید.

این نشان می دهد که شما تحقیق خود را انجام داده اید و به مدیر استخدام اجازه می دهید نامه شما را در صورت ارسال به آدرس ایمیل شرکت عمومی ، دریافت کند.

تاریخ نوشتن

با درج تاریخ در نامه جلد خود ، ثبت درخواست شما را برای مدیر استخدام آسان تر کنید.

حتی اگر این بار موفق نباشید ، شرکت ممکن است نامه شما را ذخیره کند و در هنگام استخدام برای موقعیت دیگری به آن مراجعه کند!

چرا نامه را می نویسید

ما می دانیم که هدف از یک نامه نامه این است که مدیر استخدام را متقاعد سازد که شما برای شغل خود مناسب ترین هستید. اما ، حتماً نامه خود را به شدت باز کنید ، با 1-2 جمله که توجه آنها را به خود جلب کرده و به سرعت به آنها فهماند که نامه تحریری را می خوانند.

چیزی شبیه به این معمولاً کلاهبرداری را انجام می دهد:

“من در حال نوشتن برای بحث در مورد نقش استراتژیست محتوا در HubSpot هستم.”

چرا شما کاملاً مناسب شغل هستید

بخش بعدی از ساختار نامه اصلی قسمت سرگرم کننده است – جایی است که شما مدیر استخدام را متقاعد می کنید آنها باید شما را استخدام کنند – و نه شخصی که رزومه کاری پشت سر شما است.

در این بخش ، به این سالات پاسخ دهید:

  • چرا این شرکت باید شما را استخدام کند؟
  • چه مهارت هایی دارید که به اتمام کار بهتر از دیگران کمک کند؟
  • چه چیزی باعث می شود شما یک کارمند خوب باشید؟
  • چه مدارک اضافی مرتبط با نقش دارید؟

هنگامی که به این موارد پاسخ دادید ، استخدام کننده درک درستی از شما چه خواهد بود و (امیدوارم) متقاعد شود که شما را استخدام کند!

آنچه می توانید به شرکت پیشنهاد دهید

آیا تابحال این توصیه را شنیده اید که “همیشه خود را در یک برنامه شغلی بفروشید”؟ این مفهوم را می توان برای نامه های جلدی به کار برد ، اما به یاد داشته باشید که استخدام فقط مربوط به شما نیست.

مشاغل از نظر نتایج موفقیت را می سنجند. شرکتی که به دنبال یک کارمند جدید است می خواهد بداند که آنها چه چیزی را روی میز می آورند و چگونه آینده تجارت خود را شکل می دهند. نامزدهای جدید به ندرت فقط برای مهارت های نرم افزاری ذکر شده در رزومه خود وارد می شوند .

به همین دلیل این قسمت از نامه نامه شما مهمترین مسئله است.

در کمتر از دو پاراگراف ، به کارهایی که می توانید انجام دهید نشان دهید – و ثابت کنید که قبلاً این کار را انجام داده اید (ترجیحاً با مثال).

این نه تنها به شما امکان می دهد مهارت های خود را به نمایش بگذارید ، بلکه این شرکت می تواند با استخدام شما موفقیتی را که برای تجارت آنها به ارمغان بیاورید ، به تصویر بکشد.

در دسترس بودن شما

در دنیای بازاریابی ، همیشه به ما می گویند اهمیت فراخوان برای عمل می تواند باشد. اما ، آنها را به پست های وبلاگ خود رها نکنید: برای بیشترین احتمال تماس تلفنی ، درمورد وجود شخصی که نامه جلد شما را می خواند ، توضیح دهید.

نامه های عالی با بخش مختصری از اولین تاریخ شروع نامزد پایان می یابند. همچنین می توانید در دسترس بودن خود برای مصاحبه را بگویید و به آنها بگویید که از پاسخگویی به س questionsالات آنها خوشحال هستید.

نحوه آدرس دهی به نامه نامه

پیش از این ، ما به اهمیت آدرس دهی مدیر استخدام با نام و آدرس وی اشاره کردیم. این نشان می دهد که شما تحقیق خود را انجام داده اید و اطمینان حاصل می کنید که نامه جلد در جای مناسب قرار گرفته است.

محتوای شخصی شده 42٪ بهتر از غیر شخصی است ، بنابراین با درج نام کوچک استخدام کننده می تواند کمک زیادی کند.

اما در جهانی که حریم خصوصی نزدیک سینه ماست ، ممکن است لازم باشد قبل از فاش کردن نام نامه ای که باید به آن نامه بزنید ، کمی حفاری کنید.

خوشبختانه ، شما می توانید از قدرت اینترنت برای این کار استفاده کنید. برای یافتن آنها:

نام

به LinkedIn بروید و صفحه نمایه شرکت را پیدا کنید. می توانید این کار را با وارد کردن نام آنها در نوار جستجو یا جستجوی پیوند به صفحه LinkedIn آنها در وب سایت شرکت انجام دهید.

سپس ، برای دیدن همه کارکنانی که در LinkedIn هستند ، روی تعداد کارمندان کلیک کنید:

HubSpot LinkedIn company page

سپس با لیستی از همه افراد (با نمایه LinkedIn) که برای شرکت هدف شما کار می کنند ، استقبال خواهید کرد. کافی است از طریق این لیست کار کنید تا مرتبط ترین مخاطب را پیدا کنید یا جستجو

  • مدیر استخدام
  • مدیر منابع انسانی
  • مدیر استخدام

… برای یافتن مناسب ترین نام برای آدرس دهی در نامه خود.

آدرس

با یافتن صفحه About یا Contact در وب سایت آنها می توانید آدرس شرکتی را که می خواهید برای آن درخواست کار ارسال کنید پیدا کنید.

این مورد باید در نوار پیمایش آنها باشد ، اما با جستجوی آدرس اینترنتی و “مخاطب” آنها نیز پیدا می شود.

در این صفحه باید آدرس شرکت را پیدا کنید. اگر چنین نیست ، نگران نباشید. کافی است با یکی از شماره های ذکر شده تماس بگیرید یا برای تیم پشتیبانی آنها ایمیل ارسال کنید. آدرس ایمیل مشاغل عمومی شرکت را بخواهید و از این در نامه خود استفاده کنید.

افتتاح نامه جلدی

کار عالی! شما تمام حفاری هایی را که برای نوشتن یک نامه نامه نیاز دارید انجام داده اید. از اینجا آسان است.

بعد از اینکه نامه مربوطه را به مرتبط ترین شخص خطاب کردید ، باید نامه را با موضوع مربوطه باز کنیم.

“خانم H.Spot عزیز” (البته با استفاده از حروف اولیه خود) آن را حرفه ای نگه می دارد.

اما ، اگر برای رونمایی از نام مدیر استخدام تلاش کرده اید ، “آقا / خانم عزیز” یا “مدیر استخدام عزیز” را رعایت کنید.

نحوه بستن نامه جلدی

هنگامی که ساختار نامه فوق را دنبال کردید و در مورد میزان دسترسی خود توضیح دادید ، زمان جمع بندی آن فرا رسیده است.

اگر شخصاً نامه را خطاب قرار داده اید ، با “تشکر” پایان دهید.

اگر این کار را نکرده اید ، “با احترام” را انتخاب کنید.

سپس نامه را با نام کامل خود امضا کنید.

آیا باید الزامات مربوط به حقوق را وارد کنید؟

صحبت درمورد پول موضوع پیچیده ای است. برخی در اولین تعامل با یک شرکت درمورد دستمزد احساس ناراحتی نمی کنند ، بنابراین بهتر است از بحث در مورد الزامات حقوق در نامه خود خودداری کنید ، مگر اینکه به عنوان یک شرط ذکر شود.

درج نامه حقوق و دستمزد در نامه شما می تواند لحن بدی ایجاد کند. در عوض ، به نامه خود اجازه دهید مهارت های شما را نشان دهد و در مورد دلیل استخدام شما بحث قانع کننده ای ارائه دهید.

بحث را تا زمان مصاحبه پس انداز کنید!

آیا نامه های ویژه لازم است؟

نامه های همراه اغلب یک قسمت مورد نیاز برای برنامه های شغلی آنلاین هستند. اما آیا اگر اختیاری باشد ، رزومه خود را از طریق ایمیل ارسال می کنید یا شخصاً اقدام می کنید ، آیا واقعاً لازم است آن را وارد کنید؟

در حالی که چند سال پیش جواب به طور واضح مشخص نبود ، اما در نامه های عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.

در سال 2017 ، فقط 26٪ از استخدام کنندگان نامه های حاوی مهم در تصمیم خود برای استخدام یک متقاضی. این بدان معنی است که آنها در تصمیم گیری های استخدام تأثیرگذار بودند ، اما ضروری نبودند.

با این حال ، طبق تحقیقات سال 2021 ، 83٪ استخدام کنندگان موافقت می کنید که اگرچه کاملاً ضروری نیست ، اما یک نامه تحریری که به خوبی نوشته شده باشد به شما این فرصت را می دهد تا نشان دهید برای شرکتی که متقاضی هستید کاملاً مناسب هستید. علاوه بر این ، در یک س separateال جداگانه ، 83٪ پاسخ دهندگان ادعا کرد که یک نامه عالی می تواند مصاحبه شما را تأمین کند حتی اگر رزومه شما به اندازه کافی خوب نباشد.

اگر این آمار برای متقاعد کردن شما در اهمیت آن کافی نیستند ، 74٪ از تصمیم گیرندگان استخدام ترجیح می دهند تقاضاهای شغلی را که شامل نامه های پوشش به غیر از رزومه است ، دریافت کنند. و حتی اگر ارسال نامه حمایت اختیاری باشد ، 77٪ استخدام کنندگان به داوطلبانی که نامه حمایت نامه ارسال کرده اند ، اولویت را خواهند داد.

بعلاوه ، از آنجا که 69٪ از کارگران نظرسنجی شده معتقدند که استخدام در سال 2021 بسیار سخت تر یا تا حدی سخت تر از سالهای گذشته خواهد بود ، افزودن یک نامه نامه به درخواست شما یک روش عالی برای برجسته کردن است.

خصوصاً از آنجا که فقط 35٪ داوطلبان نامه پوششي را ضميمه مي كنند وقتی درخواست آنها اختیاری است و فقط 38٪ از داوطلبان نامه ای را که لازم است ارسال می کنند.

نوشتن یک نامه نامه به شما امکان برقراری ارتباط با مدیر استخدام را می دهد. به شما فضای بیشتری داده می شود تا به آنها بگویید چرا کاملاً مناسب شغل آنها هستید ، بدین معنی که لازم نیست در رزومه خود به لیست های گلوله ای تکیه کنید.

نامه های همراه همچنین به ساخت نام تجاری شخصی خود کمک می کند . با پیمودن مسافت بیشتر (حتی در صورت عدم نیاز) ، مهارت های اصلی مانند سخت کوشی ، برقراری ارتباط خوب و ابتکار عمل را اثبات می کنید.

به طور خلاصه: نامه های همراه کاملاً ضروری نیستند ، اما مزایای چشمگیری دارند. اگر هنگام بارگیری برای هر کاری گزینه آپلود آن وجود دارد ، آن را انجام دهید – حتی اگر به آن نیازی نباشد!

نحوه نوشتن نامه جلدی

نوشتن یک نامه نامه می تواند مشکل باشد. حتی بهترین نویسندگان نیز می توانند با برقراری ارتباط صحیح و صحیح مهارت های خود دست و پنجه نرم کنند ، اما این نکات به شما کمک می کند تا یک سند برنده شغل ایجاد کنید.

بدون شک ساختار نامه جلد شما مهمترین نکته در مورد نوشتن نامه است.

نه تنها ساختار خوب به شما کمک می کند تا امتیازات خود را به طور موثر سازماندهی کنید ، بلکه می تواند به یک مدیر استخدام کمک کند تا جزئیات مشترک خود را به سرعت بررسی کند.

منبع ویژه: 5 جلد رایگان الگوهای نامه

Cover-Letter-Templates

بارگیری این الگوهای نامه جلد رایگان تا نامه ای برجسته بنویسید.

7 نکته برای نوشتن جلد نامه عالی

بنابراین ، شما یک نامه جلدی تهیه کرده اید و تقریباً آماده ارسال نامه هستید.

حالا ، یک لحظه صبر کنید …

قبل از پیوستن به رزومه خود و امید به بهترین ها ، از این هفت نکته استفاده کنید تا مطمئن شوید که نامه جلد شما در حد عالی است:

1 حبس نکن.

پیش از این ، ما به چگونگی ایجاد بهترین نامه های تحریمی تعادل کامل در طول خود اشاره کردیم.

بهترین نکته ما برای نوشتن نامه های جلدی پرهیز از هرگونه حبس است. کرکی را اضافه نکنید که نتواند چیزی با ارزش اضافه کند. نه تنها با نوشتن وقت خود را هدر می دهید ، بلکه وقت مدیر استخدام را نیز هدر می دهید.

شما می خواهید توجه استخدام کننده را حفظ کنید ، کاری که به راحتی می تواند از طریق غبغب از بین برود. اصطلاحات اصطلاحاتی را که مدیران استخدام قبلاً شنیده اند کاهش دهید. (مانند “اهرم فشار” و “تفکر خارج از چارچوب”.)

بله ، حرفه ای بودن مهم است ، اما هنگام ویرایش نامه خود سختگیر و انتقاد پذیر باشید. اگر جمله ای ارزش افزوده نداشت ، خلاص شوید!

2. آن را متناسب با شرکت و موقعیتی که در آن درخواست می دهید ، تنظیم کنید.

روش متناسب با همه متناسب با نامه های جلدی نیست.

شما در شرکت های مختلفی متقاضی نقش های مختلف هستید ، اما اجازه ندهید تغییر نام و آدرس تنها تغییراتی باشد که انجام می دهید.

به یاد داشته باشید که در یک نامه نامه باید توضیح داده شود که چرا باید به جای دیگران برای یک نقش خاص استخدام شوید. بسیار بعید است که چندین شرکت دقیقاً برای یک موقعیت مشابه استخدام شوند ، بنابراین برای شخصی سازی نامه جلدی خود برای هر موقعیتی که متقاضی هستید ، کمی وقت بگذارید.

3 ارزش بیشتری نسبت به رزومه خود اضافه کنید.

اگرچه نامه های جلدی در همکاری با رزومه ها مورد استفاده قرار می گیرند ، اما احتیاط نکنید که در دام آنها بیفتید و آنها را از یکدیگر استفاده کنید.

نامه های حاوی نامه ای که هر آنچه را که قبلاً در یک رزومه توضیح داده شده است ، پس می زنند فایده ای ندارند. درعوض ، از اسناد برای تعریف کردن با یکدیگر استفاده کنید:

  • از جمله مهارت های جدید.
  • در مورد چگونگی کمک صلاحیت به شما در این نقش توضیح دهید.
  • به اشتراک گذاشتن اینکه چگونه تجربه خاص به شما نسبت به سایر نامزدها برتری می بخشد.

اگر لازم است یک چیز را در هر دو سند وارد کنید ، به جای کپی و جایگذاری همان مطالب ، “همانطور که در رزومه من ذکر شده است …” اضافه کنید.

خود را به جای استخدام کننده خود بگذارید: چندین بار خواندن یک چیز آزار دهنده است ، درست است؟ (به یاد داشته باشید ، ما نمی خواهیم آنها را خسته کنیم!)

4 مثالهای پشتیبان داده را وارد کنید.

هنگام ارجاع به تجربه رزومه خود ، از نامه نامه خود به عنوان فرصتی برای توضیح جزئیات – با مثال استفاده کنید.

مثالها به شرکت اجازه می دهد تا موفقیت شما را در صورت استخدام به جای شخص بعدی در قسمت رزومه خود ، به تصویر بکشد. اما ، نمونه های پشتیبان داده ها مزیت بیشتری دارند.

بیایید از یک مثال استفاده کنیم. کدام یک از این گزینه ها چشمگیرتر هستند؟

  1. منجر به افزایش شرکت شدم.
  2. من در یک ماه 35٪ از طریق یک پست وبلاگ ، که به بزرگترین منبع درآمد شرکت تبدیل شد ، منجر به افزایش 35٪ شدم.

گزینه B است ، درست است؟

5. یک داستان بگویید.

در ادامه مرحله قبلی ، می توانید با بازگو کردن یک داستان ، مثالهای خود را با پشتیبانی داده ها شرح دهید.

داستان سرایی به قابلیت گفتاری کمک می کند و در نامه ای از شخصیت شما اشاره ای به شخصیت شما می کند. همچنین باعث می شود استخدام کننده نامه جلد خود را در میان انبوهی از اسناد یک صفحه ای دیگر در قسمت بررسی خود به خاطر بسپارد.

با این حال ، این نکته در نامه جلدی با یک هشدار همراه است: زیاده روی نکنید و آن را مرتبط کنید. بخاطر می آورید که در مورد غبطه گفتیم؟

بعید است شامل داستانی در مورد نحوه پذیرش گربه حیوان خانگی خود بر کسی برای استخدام شما تأثیر بگذارد. از طرف دیگر ، داستانی در مورد چگونگی ایجاد استراتژی وبلاگ نویسی یک شرکت برای دستیابی به نتایج پشتیبان داده خود ، است.

6. جفت دوم نگاه را به آن بیندازید.

حتی بهترین نویسندگان نیز گاه گاهی اشتباه می کنند ، اما برخی از مدیران استخدام می توانند با خطاهای دستوری سختگیرانه رفتار کنند – حتی اگر شما برای نقشی که در آن نوشتن به شدت در کارهای روزمره شما ظاهر می شود ، درخواست نمی کنید.

به همین دلیل ششمین نکته نامه اصلی ما جلب توجه دوم است.

قبل از اینکه “ارسال” را بزنید ، آن را برای یکی از دوستان خود ایمیل کنید یا از یکی از اعضای خانواده بخواهید که نگاهی به آن بیندازند. برای بهبود نحوه برقراری ارتباط با فرد خواننده از آنها بخواهید هرگونه اشتباه املایی یا پیشنهادی را برجسته کنند.

شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد اولین برداشت پیدا نمی کنید. با دیدن اینکه نامه ای از جمله اولین اسنادی است که یک استخدام کننده می بیند ، سعی کنید آن را کامل کنید!

7. بی نظیر باشید.

سرانجام ، نامه جلد خود را منحصر به فرد کنید.

اگر برای یک نقش خلاقانه اقدام می کنید ، رنگ ها ، زیرعنوان ها و طرح ها را امتحان کنید.

اگر برای یک نقش سنتی بیشتر درخواست می کنید ، مراقب باشید. همه طرفداران نامه های درخشان و پررنگ نیستند ، اما شما می توانید با دریافت احساس از فرهنگ شرکت آنها.

آیا آنها سختگیر و حرفه ای هستند یا اینکه شرکت دوست دارد از آن لذت ببرد؟ (معمولاً می توانید از طریق وب سایت یا پروفایل های شبکه های اجتماعی آنها احساس کنید.)

آزمایش سطح منحصر به فرد می تواند یک آزمایش و خطا باشد. اگر واکنش خوبی از نامه جلد خود دریافت نمی کنید ، تجدید نظر کرده و دوباره امتحان کنید.

نمونه نامه های جلد

ما درک می کنیم که الهام می تواند کمک زیادی کند. به همین دلیل ما یک فروشگاه واحد برای ایجاد کرده ایم نمونه نامه های ، که برای مشاهده در اینجا موجود است.

شما همچنین می توانید سری به مجموعه نمونه نامه نامه برای الهام بیشتر در مورد قالب بندی نامه جلدی خود و یادگیری از کسانی که به کار در رویاهای خود کمک کرده اند.

نتیجه گیری

تبریک می گویم اکنون نامه ای فوق العاده دریافت کرده اید!

فراموش نکنید که برای رزومه خود برای هر شغلی که درخواست می کنید آن را ارسال کنید.

شما به زودی با پاسخ به درخواست خود درگیر خواهید شد – از جمله تعارفات درباره محتوای نامه جلد خود ، پیشنهادات شغلی یا دعوت به مصاحبه!

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2018 منتشر شده و برای جامعیت به روز شده است.

Professional Cover Letter Templates

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *