PPC, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

راهنمای نهایی بازاریابی PPC

بازاریاب ها ، آیا می توانیم یک ثانیه با یکدیگر صادق باشیم؟ در مقیاس 1-10 ، واقعاً چقدر دنیای تبلیغات پولی را می فهمید؟

اگرچه 45٪ از مشاغل کوچک به نوعی تبلیغات آنلاین انجام دهید ، پرداخت به ازای هر کلیک همچنان مفهومی است که از بسیاری از ما دور است.

به عنوان یک بازاریاب ، PPC مهارتی است که باید در کمربند ابزار خود داشته باشید – یا حداقل درک اساسی از آن دارید.

این راهنما به شما کمک می کند بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک را به طور کامل درک کنید. برای شروع ، ما با مزایای تبلیغات پولی شروع خواهیم کرد و سپس به برخی از تعاریف کلیدی خواهیم رسید که باید بدانید.

Free Guide, Template & Planner: How to Use Google Ads for Business

اگر درست انجام شود ، PPC می تواند منجر به کیفیت بالای شما شود. اگر می توانید یک سفر کاربر یکپارچه ایجاد کنید (که بعداً در این قسمت یاد خواهید گرفت چگونه این کار را انجام دهید) ، این می تواند به معنای ROI عظیم برای تلاش های PPC شما باشد.

تبلیغات به ازای هر کلیک معمولاً در صفحات نتایج موتور جستجو مانند Google یا Bing مشاهده می شود ، اما در کانال های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می گیرد (اگرچه CPM بیشتر دیده می شود).

اگر فکر می کنید کجا می توانید تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک را پیدا کنید ، این نتایج همان نتایج قبلی و در سمت راست نتایج جستجوی ارگانیک هستند. به عنوان مثال ، آگهی ای را که در جستجوی من برای “کارت” آمده است ، بررسی کنید.

example of paid vs organic ads

شرایط و تعاریف PPC

کانال بازاریابی بدون چند کلمه اختصاری و اصطلاحات مختصر کمی چیست؟

اگر می خواهید وارد فضای تبلیغاتی پولی شوید ، چند اصطلاح وجود دارد که باید بدانید. در زیر ، عناصر اصلی یک کمپین PPC ، از گسترده تا خاص تر را مرور می کنیم.

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

هدف از همه انواع تبلیغات دیجیتال رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی هدف است ، که شما می توانید به چندین روش انجام دهید. بازاریابی موتور جستجو (SEM) به هرگونه بازاریابی دیجیتال (پولی یا پرداخت نشده) در موتور جستجو مانند گوگل ، یاهو یا بینگ گفته می شود.

SEM یک اصطلاح چتری است که تبلیغات پولی و را شامل می شود بهینه سازی موتور جستجو ، یعنی رتبه بندی ارگانیک برای کلمات کلیدی. لازم به ذکر است که همه PPC در موتورهای جستجو وجود ندارد – رسانه های اجتماعی نیز تبلیغات PPC دارند (فکر کنید: Facebook Ads).

CPC

هزینه برای هر کلیک (CPC) مبلغی است که یک تبلیغ دهنده برای هر کلیک روی تبلیغ شما پرداخت می کند. CPC به عنوان پیشنهاد شما در حراجی تعیین می کند که تبلیغ شما در کجا قرار می گیرد. همانطور که می توانید تصور کنید ، پیشنهاد بالاتر مساوی با جایگذاری بهتر آگهی است.

شما CPC خود را در حداکثر قیمتی که مایلید با کلیک روی تبلیغ خود بپردازید تنظیم می کنید. آنچه شما در واقع پرداخت می کنید با فرمول زیر تعیین می شود:

(رتبه آگهی رقبا / نمره کیفیت شما) + 0.01 = CPC واقعی.

بگذارید شرایط این معادله را مرور کنیم ، بنابراین شما می دانید که برای چه چیزی هزینه می کنید:

رتبه آگهی

این مقدار موقعیت آگهی را در صفحه نتایج موتور جستجو تعیین می کند. برابر است با حداکثر امتیاز x نمره کیفیت .

نمره کیفیت

این نمره ای است که موتورهای جستجو بر اساس نرخ کلیک شما (CTR) به آگهی شما می دهند – با میانگین CTR تبلیغات در آن موقعیت اندازه گیری می شود – مرتبط بودن کلمات کلیدی ، کیفیت صفحه فرود و گذشته شما عملکرد در SERP.

حداکثر پیشنهاد

این حداکثر مبلغی است که مایلید با کلیک روی تبلیغ خود بپردازید.

در اینجا تصویری از WordStream وجود دارد که منظور من را نشان می دهد:

maximum ad bid example

منبع

شما می توانید CPC خود را روی دستی تنظیم کنید ، جایی که حداکثر پیشنهاد را برای تبلیغات خود تعیین کنید ، یا افزایش یافته که به موتورهای جستجو اجازه می دهد پیشنهاد شما را براساس شما تنظیم کنند. اهداف یکی از این گزینه های پیشرفته شامل استراتژی های پیشنهادی است که به طور خودکار پیشنهادات شما را بر اساس کلیک یا تبدیل تنظیم می کند.

CPM (هزینه هر میل)

CPM که با عنوان هزینه هزار بار نیز شناخته می شود ، هزینه هزار نمایش است. این معمولاً برای تبلیغات اجتماعی و تبلیغاتی پولی استفاده می شود. انواع دیگری از هزینه ها وجود دارد… مانند هزینه برای هر نامزدی ، هزینه برای هر خرید (CPA) ، اما به خاطر حفظ فضای ذهنی شما ، ما می خواهیم با کلیک ، معروف به CPC.

کمپین

اولین قدم در تنظیم تبلیغات PPC تعیین کمپین تبلیغاتی شما است. شما می توانید کمپین خود را به عنوان پیام اصلی یا موضوعی که می خواهید با تبلیغات خود درگیر شوید در نظر بگیرید.

گروه تبلیغات

یک اندازه برای همه مناسب نیست. به همین دلیل شما بر اساس مجموعه ای از کلمات کلیدی بسیار مرتبط ، یک سری تبلیغات در کمپین خود ایجاد خواهید کرد. برای هر گروه تبلیغاتی که ایجاد می کنید می توانید CPC تنظیم کنید.

کلمات کلیدی

هر تبلیغ در گروه تبلیغات شما مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط یا اصطلاحات کلیدی را هدف قرار می دهد. این کلمات کلیدی به موتورهای جستجو می گویند کدام اصطلاحات یا سeriesالات جستجو را می خواهید تبلیغ شما در SERP نمایش داده شود. وقتی تعیین کردید کدام کلمات کلیدی بهترین عملکرد را دارند ، می توانید یک CPC خرد برای کلمات کلیدی در تبلیغات خود تنظیم کنید.

متن آگهی

کلمات کلیدی شما باید متن آگهی شما را آگاه کنند. به یاد داشته باشید ، نمره کیفیت شما به میزان مرتبط بودن تبلیغ شما تعیین می شود. بنابراین ، متن موجود در آگهی شما (و برای همین موضوع در صفحه اصلی) باید با اصطلاحات کلمه کلیدی مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.

صفحه فرود

صفحه فرود قطعه مهم استراتژی تبلیغاتی پرداخت شده شما است. صفحه فرود جایی است که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغات PPC شما به پایان می رسند. چه یک صفحه وب اختصاصی باشد ، چه صفحه اصلی شما یا جایی دیگر ، حتماً برای به حداکثر رساندن تبدیل ها ، بهترین روش های صفحه مقصد را دنبال کنید.

بهترین سیستم عامل های PPC

اکنون که اصول PPC را فهمیدید ، حدس می زنم س nextال بعدی شما این باشد: کجا باید تبلیغ کنم؟

ده ها فضای آنلاین وجود دارد که می توانید پول تبلیغاتی خود را در آن خرج کنید و بهترین راه برای تأیید آنها با نگاه دقیق به ROI بالقوه در هر سیستم عامل است.

محبوب ترین بسترهای تبلیغاتی موثر هستند زیرا استفاده از آنها آسان است و از همه مهمتر قاچاق آن بسیار زیاد است. اما برای بودجه کمتری ، ممکن است گزینه کمتری برای این بازیکنان اصلی در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب یک پلت فرم ، برخی دیگر از مواردی که باید در نظر گرفت وجود شرایط کلمات کلیدی است ، جایی که مخاطبان شما زمان خود را صرف می کنند و بودجه تبلیغاتی شما.

در اینجا لیستی غیر جامع از برخی از برترین سیستم عامل های PPC وجود دارد.

Google Ads (قبلاً با عنوان AdWords شناخته می شد)

cleaning supplies google ads ppc example

چند بار در روز این جمله را می شنوید که “اجازه دهید من این کار را در Google انجام دهم؟” احتمالاً بیش از آنکه بتوانید حساب کنید … از این رو Google Ads سلطان تبلیغات پولی است.

به طور متوسط ​​، Google بیش از هر ثانیه 90،000 جستجوی جستجو را پردازش می کند

تبلیغات بینگ

great coffee at home bing ppc ad example

هدیه استفاده از Bing Ads نسبت به Google Ads ، CPC کمی کمتری است که هزینه مخاطبان بیشتری دارد.

تبلیغات فیس بوک

example of ppc ads on facebook تبلیغات فیس بوک با سایر پستهای موجود در سیستم عامل ترکیب می شود.

Facebook Ads یک بستر محبوب و م effectiveثر برای تبلیغات پولی است (بیشتر به عنوان CPM از CPC استفاده می شود) ، دلیل اصلی آن گزینه های خاص هدف گذاری آن است. فیس بوک به شما امکان می دهد تا بر اساس علایق ، اطلاعات جمعیتی ، موقعیت مکانی و رفتارها ، کاربران را هدف قرار دهید.

همچنین ، فیس بوک امکان تبلیغات بومی را فراهم می کند ، این بدان معناست که تبلیغات معرفی می شوند و در خوراک اجتماعی قرار می گیرند. ناگفته نماند ، می توانید از Facebook Ads برای تبلیغات در اینستاگرام نیز استفاده کنید.

AdRoll

example of ad roll Chipotle در جستجوی دستورالعمل های دسر ، مرا دوباره هدف قرار می دهد.

AdRoll یک سیستم عامل جدید است که برای افرادی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند تبلیغ می کند. به عنوان مثال ، بگویید کسی مقاله شما در مورد پنیر سازی را خوانده است. می توانید با استفاده از تبلیغات نمایشی که کلاسهای آشپزی آنلاین شما را تبلیغ می کند ، آنها را در سایتهای دیگری که بازدید می کنند هدف مجدد قرار دهید.

در حالی که هدف گذاری مجدد با Google Ads امکان پذیر است ، اما مزیت استفاده از AdRoll این است که می تواند تبلیغات را در سایت های رسانه های اجتماعی و Google نمایش دهد که بسته به نوع فرصت ، فرصت بیشتری برای گرفتن کلیک یا برداشت به شما می دهد. هدف.

RevContent

RevContent به طور خاص بر تبلیغ محتوای از طریق PPC تمرکز دارد. این تأثیر همانند پست مهمان است ، جایی که محتوای شما در یک سایت خارجی نمایش داده می شود ، مگر اینکه به صورت آگهی باشد. شما هنوز کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهید و تبلیغات شما در کنار محتوای مربوط به آن کلمات کلیدی نمایش داده می شود. با استفاده از این پلت فرم ، از مزایای CPC کم و ترافیک بسیار جذاب بهره مند خواهید شد.

با توضیح کامل ، اکنون بیایید برخی از مزایای تبلیغات PPC را بررسی کنیم.

1 تبلیغات PPC مقرون به صرفه است.

با کمپین های تبلیغاتی PPC ، شما کنترل کاملی بر میزان تمایل به هزینه خود دارید.

از آنجا که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که بازدیدکنندگان روی پیوند منتهی به وب سایت یا صفحه فرود خود کلیک کنند – با احتمال زیاد تبدیل – ارزش پول خود را خواهید گرفت.

2. تبلیغات PPC سریع نتیجه می گیرد.

اگرچه رتبه بندی ارگانیک عالی است ، اما برای ورود به صفحه اول SERP ها گاهی ماهها یا حتی سالها زمان لازم است.

اگر شما یک شرکت نوپا یا کوچک هستید ، احتمالاً وقت ندارید منتظر تأثیر ترافیک ارگانیک ، اجتماعی یا مستقیم باشید.

در اینجا تبلیغات PPC نمایش داده می شود.

با تبلیغات PPC بهینه شده ، می توانید چند ساعت پس از راه اندازی کمپین خود را به بالای SERP شلیک کنید.

3 به راحتی می توانید تبلیغات PPC را کنترل و آزمایش کنید.

کنترل کلمات کلیدی مورد نظر ، قرار دادن تبلیغات یا بودجه با تبلیغات PPC آسان است. شما همچنین می توانید تست های تقسیم A / B را با تبلیغات مختلف انجام دهید تا یکی از بالاترین بازده سرمایه را شناسایی کند. سپس می توانید تبلیغاتی را که خوب انجام می شوند مقیاس بندی کنید تا زمانی که دیگر نتایج مطلوبی نداشته باشد.

4 تبلیغات PPC به شما امکان می دهد مشتریان ایده آل خود را هدف قرار دهید.

با تبلیغات PPC ، می توانید از مخاطبان سرد گذشته عبور کنید تا مخاطبان گرمی را که آماده خرید محصولات و خدمات شما هستند ، هدف قرار دهید.

شما می توانید کلمات کلیدی را پیشنهاد دهید که افراد آگاه از راه حل آنها را به صورت آنلاین جستجو می کنند. به غیر از کلمات کلیدی ، تبلیغات PPC همچنین گزینه های هدفمندی مانند فعالیت آنلاین گذشته یا اطلاعات جمعیتی را ارائه می دهد.

استفاده عالی دیگر از تبلیغات PPC ایجاد کمپین های هدف مجدد برای بازدیدکنندگانی است که پس از ورود به سایت شما خرید نکرده اند.

5. تغییرات الگوریتم تأثیر کمی در تبلیغات PPC دارد.

بین تغییرات الگوریتم Google و 200 عامل رتبه بندی ، تلاش برای دریافت ترافیک رایگان از موتورهای جستجو در مقایسه با تبلیغات PPC کمی ناپایدار است.

با تبلیغات PPC ، لازم نیست نگران تغییر الگوریتم باشید بلکه در عوض بر عملکرد کمپین های خود تمرکز کنید.

6. تبلیغات PPC به شما کمک می کند حتی با رتبه بندی دامنه پایین رتبه بندی کنید.

کلمات کلیدی به طور فزاینده ای رقابتی شده اند. این کار برای مشاغل دارای اختیار دامنه span پایین تر را دشوار می کند. > برای ورود به رتبه های برتر در یک موتور جستجو یا در مقابل مخاطبان هدف آن در یک سیستم عامل اجتماعی.

با تبلیغات PPC ، صرف نظر از رتبه بندی دامنه خود ، می توانید به سرعت کلمات کلیدی مورد نظر مخاطبان خود را جستجو کنید.

7. داده های حاصل از تبلیغات PPC می تواند استراتژی SEO شما را بهبود بخشد.

شما نباید کلیه بهینه سازی موتور جستجو (SEO span) خود را رها کنید. > ) تلاشهای کلی – تبلیغات پولی شما باید به جای جایگزینی استراتژی SEO شما را تکمیل کند.

“هنگامی که افراد کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند ، شما هدف جستجوی آنها را می دانید و می توانید مرتبط ترین تبلیغ را برای مخاطبان خود نمایش دهید. این به معنای کلیک بیشتر و احتمال تبدیل بیشتر است. ” – لورا میتلمن ، خرید با پرداخت در HubSpot

نحوه ساخت کمپین PPC

اکنون که مزایای PPC را فهمیدید و اصطلاحات اصلی خود را دارید ، بیایید با استفاده از Google AdWords یا برخی از سیستم عامل های دیگر.

نیازی نیست که گام به گام با این موارد مقابله کنید ، اما برای اطمینان از ایجاد یک کمپین بازاریابی موثر باید از طریق هرکدام از آنها کار کنید.

How to build a PPC campaign

تنظیم پارامترها

من می دانم که گفتم شما نیازی به انجام این کارها به ترتیب ندارید ، اما ابتدا باید این مرحله را انجام دهید. بدون پارامترها ، تبلیغات شما بدون هدف و بی اثر است.

شما می خواهید کمپین های تبلیغاتی خود را در چارچوب اهداف نهایی کسب و کار خود قرار دهید. در نظر بگیرید که کمپین های پولی شما چگونه در دستیابی به این اهداف نقش خواهند داشت. سپس ، به آنچه می خواهید با تبلیغات خود بدست آورید – اعم از بازدید ، فروش ، آگاهی از مارک تجاری یا موارد دیگر – و همچنین مبلغی که مایلید برای رسیدن به آن هدف هزینه کنید ، فکر کنید.

تبلیغات شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • چه کسی را می خواهید هدف قرار دهید
  • موضوع کمپین شما
  • چگونه موفقیت را اندازه گیری خواهید کرد
  • نوع کمپینی که اجرا خواهید کرد

ایجاد اهداف و معیارهای هدف

تا زمانی که تعیین کنید چگونه این اهداف را اندازه گیری می کنید ، اهداف کمپین شما چیزی را برای نمایش تبلیغات به شما می دهد. معیارهای هدف شما نباید با معیارهای کمپین شما اشتباه گرفته شود ، که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.

بیایید برخی از اهداف مشترک PPC و نحوه اندازه گیری آنها را بررسی کنیم.

آگاهی از برند این است که مخاطبان هدف شما با شرکت شما چقدر آشنا هستند. ممکن است ایده خوبی باشد که به دنبال تبلیغات نمایشی برای این هدف باشید تا بتوانید کپی خود را با تصاویر جذاب تکمیل کنید. با مشارکت اجتماعی ، نظرسنجی ها و بازدید مستقیم می توانید آگاهی از برند را بسنجید .

تولید سرب نتیجه مستقیم داشتن یک صفحه فرود مرتبط و جذاب برای دنبال کردن تبلیغات پولی شما است. از آنجا که برای هر گروه تبلیغاتی یک صفحه فرود جداگانه ایجاد خواهید کرد ، باید بتوانید به راحتی از طریق پیکسل ردیابی یا از طریق پارامترهای UTM ، اگر از ابزاری مانند HubSpot استفاده می کنید.

تبلیغات پیشنهادی اگر پیشنهاد محدودی برای تخفیف محصول یا خدمات یا مسابقه دارید بسیار عالی است. شما باید یک صفحه ثبت نام اختصاصی یا یک کد تخفیف منحصر به فرد ایجاد کنید تا بدانید چه کاربرانی از تبلیغ شما وارد شده اند.

فروش را می توان با توجه به میزان فروش محصول یا خدمات خود بر اساس تبلیغات پولی ارزیابی کرد. باید بتوانید این امر را از طریق نرم افزار CMS یا با گزارش اسناد .

اگر محتوای با کیفیت بالا در سراسر وب سایت خود داشته باشید ،

ترافیک سایت یک هدف عالی است. اگر می خواهید برای بازدید مردم از سایت خود هزینه کنید ، می خواهید تا حدی اعتماد به نفس داشته باشید که بتوانید آنها را در آنجا نگه دارید و سرانجام آنها را به لید تبدیل کنید.

نوع کمپین خود را انتخاب کنید

شما نه تنها لازم است بدانید که در کجا تبلیغ می کنید بلکه همچنین چگونه باشید. انواع مختلفی از کمپین های تبلیغاتی پولی وجود دارد و آنچه انتخاب می کنید بستگی به جایی دارد که بتوانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از طریق روش های مختلف تبلیغ کنید. همچنین می توانید ترکیبی از انواع کمپین را امتحان کنید به شرطی که به طور مداوم آزمایش و تجدید نظر کنید.

تبلیغات جستجو رایج ترین نوع PPC هستند و به تبلیغات متنی که در صفحات نتایج موتور جستجو نشان داده می شوند ، اشاره دارند.

نمایش تبلیغات به شما امکان می دهد تبلیغات (معمولاً مبتنی بر تصویر) را در وب سایت های خارجی از جمله اجتماعی قرار دهید. روشهای مختلفی برای خرید نمایش تبلیغات وجود دارد ، از جمله شبکه نمایش Google (GDN) و سایر شبکه های تبلیغاتی.

با نحوه ادغام Display Ads در برنامه بازاریابی ورودی خود آشنا شوید.

اجتماعی به تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی از جمله Facebook ، LinkedIn ، Twitter و Instagram مشاهده می کنید اشاره دارد. بسته به سیستم عامل ، می توانید برای نشان دادن در خبرخوان مخاطبان هدف خود یا در مکان دیگری در نمایه آنها هزینه پرداخت کنید.

بازاریابی مجدد می تواند از کوکی ها یا لیستی از مخاطبینی که بارگذاری می کنید برای هدف قرار دادن افرادی که قبلاً با شرکت شما درگیر شده اند استفاده کند. این اقدام می تواند پر کردن یک فرم ، خواندن یک وبلاگ یا به سادگی بازدید از یک صفحه در وب سایت شما باشد.

خرید Google برای برای سایت های تجارت الکترونیک بسیار کارآمد است . تبلیغ شما – شامل تصویر ، قیمت و شرح مختصری از محصول – بر روی چرخ فلک در صفحه جستجو بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر شما نشان داده می شود.

انجام تحقیق درباره کلید واژه

به هر گروه تبلیغاتی که ایجاد می کنید باید مجموعه ای از کلمات کلیدی برای هدفگذاری اختصاص داده شود کلمات کلیدی را انتخاب کنید که با موضوع خاص گروه تبلیغات شما همسو باشد. اگر کلمات کلیدی را پیدا کردید که می خواهید خارج از یک موضوع قرار گیرند ، باید یک گروه تبلیغات جداگانه برای آنها ایجاد کنید.

توجه به این نکته مهم است که شما با کلمات کلیدی شروع نمی کنید. در حقیقت ، شما باید لیست کلمات کلیدی خود را از نزدیک در کمپین خود کنترل کنید – کسانی که بازدید کننده شما را به دنبال نمی آورند حذف کنید و پیشنهادات شما را افزایش دهند. تمام تلاش خود را برای انتخاب مناسب ترین کلمات کلیدی انجام دهید ، اما برای اینکه 100٪ درست شود اولین بار تحت فشار نیستید.

تنظیم Google Analytics و رهگیری

استفاده از Google Analytics رایگان است ، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که آن را در وب سایت خود نصب کنید . این ابزار بینشی در مورد نحوه عملکرد وب سایت ، نحوه تعامل کاربران با صفحات شما و جذابیت محتوایی برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. اطلاعات جمع آوری شده از Google Analytics می تواند برای PPC و فراتر از آن استفاده شود.

بهترین روش ها برای استراتژی PPC با کیفیت

فکر نمی کردید بدون ارائه برخی از بهترین روشها برای پیگیری ، به شما اجازه می دهیم پول سخت خود را صرف تبلیغات کنید ، درست است؟ البته که نه. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما با کمپین PPC بعدی خود موفق هستید. بنابراین ، بیایید به برخی از استراتژی های PPC بپردازیم که به شما کمک می کند حداکثر تلاش خود را و بودجه خود قرار دهید.

به عنوان یادداشت ، ما قصد داریم به طور خاص به تبلیغات جستجوی پولی (آن بچه های کوچکی که در موتورهای جستجو می بینید) بپردازیم.

رونوشت آگهی PPC

پیشنهادات کلمات کلیدی هدفمند ، تبلیغ شما را در معرض دید افراد مناسب قرار می دهد. کپی تبلیغ خوب باعث می شود آن افراد بتوانند روی تبلیغ شما کلیک کنند. مانند کلمات کلیدی شما ، تبلیغ شما باید به منظور جستجو جستجو کند – شما باید دقیقاً همان چیزی را که جستجو می کنید به او بدهید و مطمئن شوید که واژه های مورد استفاده شما واضح است.

تبلیغات جستجو از یک عنوان ، یک URL و یک توضیح کوتاه تشکیل شده است و هر یک از این موارد الزامات کاراکتر برای دنبال کردن. برای استفاده بیشتر از این فضا ، مطمئن شوید که نسخه تبلیغاتی شما موارد زیر را انجام می دهد:

  • مستقیماً با شخصیت مورد نظر خود صحبت کنید.
  • کلمه کلیدی اصلی را که پیشنهاد می دهید را در آن بگنجانید.
  • یک CTA قابل اجرا ارائه دهید تا جستجوگر بداند که بعد چه کاری انجام دهد.
  • پیشنهاد را جذاب کنید.
  • از زبانی متناسب با کپی صفحه مقصد استفاده کنید.
  • تست های A / B Split را با کپی خود انجام دهید.

بهترین روشهای صفحه فرود

مسلماً مهمترین عنصر PPC (بعد از کپی آگهی شما) صفحه ای است که ارسال می کنید منجر به بعد از کلیک کردن روی آگهی شما می شود. این صفحه باید بسیار هدفمند باشد ، مربوط به تبلیغ شما باشد ، آنچه را که وعده داده شده است ارائه دهد و یک تجربه یکپارچه را ارائه دهد.

چرا؟ چون هدف صفحه فرود شما این است که بازدید کننده جدید خود را به مشتری یا مشتری تبدیل کنید. نه تنها این ، بلکه یک صفحه فرود با بازدهی بالا ، امتیاز کیفیت شما را بهبود می بخشد و منجر به قرارگیری تبلیغات بهتر می شود. هیچ چیز مانند صفحه فرود ضعیف ساخته شده ، سود PPC را کاهش نمی دهد.

برای افزایش تبدیلات ، صفحه فرود PPC باید شامل چه مواردی باشد؟ خوشحالم که پرسیدید.

  • تیتر قوی تبلیغات جستجوی شما را منعکس می کند
  • طراحی و طرح تمیز
  • فرم پاسخگو که با استفاده از یک دکمه برجسته CTA به راحتی قابل استفاده است
  • کپی بسیار خاص و مربوط به کلمات کلیدی هدف خود را کپی کنید
  • پیشنهادی را که در تبلیغ شما قول داده شده است ارائه می کند
  • آزمایش A / B

تست A / B تبلیغات PPC خود

به عنوان بازاریاب ، به ندرت چیزی را برای مخاطب خود بیرون می کشید که بدون آزمایش آن کار کند. کمپین های PPC تفاوتی ندارند. تست A / B به اندازه سایر عناصر برای تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده شما بسیار مهم است. هدف از آزمایش آگهی شما افزایش هم میزان کلیک شما و هم نرخ تبدیل شما است.

خبر خوب این است که تبلیغات فقط شامل چهار قسمت است که باید آنها را آزمایش کنید: عنوان ، توضیحات ، صفحه فرود و کلمات کلیدی مورد نظر. اصلاحات جزئی فقط در یکی از این عناصر می تواند نتایج شما را به میزان قابل توجهی تغییر دهد ، بنابراین شما می خواهید یک به یک تغییر ایجاد کنید تا بتوانید از کجا پیشرفت ها پیگیری کنید.

از آنجا که تنوع بسیاری وجود دارد که می توانید یکی یکی آزمایش کنید ، بهتر است همه تست های بالقوه ای را که می توانید اجرا کنید ، لیست کنید و با توجه به مهمترین تأثیر آنها را در اولویت قرار دهید. سرانجام ، باید اجازه دهید تبلیغات شما به اندازه کافی طولانی شود تا داده های مورد نیاز شما جمع آوری شود و آنها را زود آزمایش کنید ، بنابراین بودجه را برای یک تبلیغ با عملکرد ضعیف هدر نمی دهید.

به حداکثر رساندن ROI شما

در سطح بالا ، به حداکثر رساندن ROI در تبلیغات تبلیغاتی شما به معنای در نظر گرفتن ارزش مادام العمر مشتری و هزینه های جذب مشتری است ، که به شما کمک می کند تعیین کنید چه مقدار برای یک هدایت جدید هزینه می کنید و چه مقدار از این هزینه می تواند از طریق تبلیغات پولی تأمین شود.

برای دستیابی به جزئیات بیشتر ، باید در مورد ورودی ها و خروجی ها صحبت کنیم ، یعنی 1) کاهش ورودی (هزینه سرب [CPL]) و 2) افزایش بازده (درآمد).

چند عامل برای مراقبت وجود دارد که هر دو را تحت تأثیر قرار می دهد ، بنابراین اجازه دهید آن را از بین ببریم.

راههای کاهش ورودی

راههای افزایش درآمد

  • برای افزایش نرخ تبدیل ، بهترین روشهای صفحه فرود را دنبال کنید.
  • با خاص بودن در تبلیغ خود به دنبال کیفیت باشید. هرچه لیدهای شما با کیفیت بیشتری باشد ، احتمال تبدیل آنها و در نهایت مشتری شدن بیشتر است.

نکات و ترفندهای اضافی PPC

چند کار دیگر نیز وجود دارد که می توانید برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه به تبلیغات پولی خود انجام دهید ، خواه زمان صرف شده ، بودجه ، کلیک ها یا تبدیل ها باشد.

مخاطبان

Google به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان خود را تنظیم کنید بنابراین شما پس انداز می کنید دلار بازاریابی و در مقابل افراد مناسب قرار بگیرید. می توانید لیست مشتری را بارگذاری کنید تا در افرادی که قبلاً از شما خرید کرده اند پول هدر ندهید.

Google همچنین گزینه هایی برای جستجوی مخاطبان دارد. به عنوان مثال ، مخاطبان درون بازار از ردیابی رفتار کاربر استفاده می کند تا شما را در مقابل چشم اندازهایی که برای کالایی یا خدماتی مانند شما در بازار هستند قرار دهید.

همچنین می توانید پیشنهاد خود را برای زیر گروه های مرتبط تر در بین مخاطبان هدف خود افزایش دهید – روشی به نام مخاطبان لایه بندی. به عنوان مثال ، HubSpot ممکن است افرادی را که برای نرم افزار CRM در بازار هستند لایه بندی کند و 30٪ تعدیل پیشنهاد به آنها اضافه کند زیرا احتمال تغییر در این افراد بیشتر است.

تعدیل پیشنهادات

تنظیمات پیشنهادات به شما امکان می دهد پیشنهادات خود را بر اساس عملکرد کم یا زیاد کنید. حتی می توانید این تنظیمات را بر اساس دسته بندی های مختلف مانند دستگاه ، اطلاعات جمعیتی ، زبان و موارد دیگر انجام دهید.

به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی در تلفن همراه به اندازه دسک تاپ عملکرد خوبی نداشته باشد ، می توانید یک پیشنهاد منفی اضافه کنید تا وقتی کسی کلمه کلیدی شما را در تلفن همراه جستجو می کند ، X٪ پایین تر از پیشنهاد عادی خود را پیشنهاد دهید.

برنامه ریزی تبلیغات سفارشی

می توانید برنامه ریزی آگهی در Google Ads تا آگهی شما فقط در روزها و زمان های خاص نمایش داده شود. این می تواند هزینه تبلیغات را کاهش دهد و ارتباط بین مخاطبان شما را بهبود بخشد.

برنامه های افزودنی پیوند سایت

برنامه های افزودنی پیوند سایت به شما اجازه می دهند آگهی خود را با اطلاعات اضافی تکمیل کنید. به عنوان مثال ، اگر آگهی تبلیغاتی فصلی را در یک فروشگاه محلی اجرا می کنید ، می توانید برای نمایش ساعت و مکان فروشگاه خود یک افزونه لینک سایت اضافه کنید. این افزونه ها املاک و مستغلات بیشتری را در SERP ها اشغال می کنند و بنابراین برجسته هستند. نه تنها این ، بلکه آنها در بهبود رتبه تبلیغ شما نقش دارند.

ردیابی تبدیل

ردیابی تبدیل از طریق کد پیگیری که در صفحه ای که افراد پس از تکمیل فرم شما در آن قرار می گیرند (معمولاً صفحه “متشکرم”) ، نحوه عملکرد صفحه فرود شما را کنترل می کند. با فعال کردن این ویژگی ، شما برای انجام تنظیماتی که می تواند تبدیلات شما را بهبود بخشد ، مجهزتر خواهید بود.

نظارت بر کلمات کلیدی

قبل از بررسی عملکرد کلمات کلیدی ، اجازه ندهید زمان زیادی بگذرد. شما می توانید پیشنهادات بالاتری را روی کلمات کلیدی که بهترین نتایج را برای کمپین شما ایجاد می کنند قرار دهید و “استرداد” را پرداخت کنید یا دیگران را حذف کنید.

انواع تطبیق

انواع مطابقت در Google Ads به شما امکان می دهد انتخاب کنید که گروه تبلیغات شما با یک تیم جستجو چه ارتباط نزدیکی داشته باشد. چهار نوع تطابق وجود دارد: تطبیق گسترده ، اصلاح شده گسترده ، عبارت و دقیق. Google مطابق با انتخاب شما ، تبلیغ شما را در نتایج نمایش می دهد.

به عنوان مثال ، اگر عبارت کلمه کلیدی شما “چگونگی گرفتن غازها” باشد و “تطبیق گسترده” را انتخاب کنید ، Google تبلیغ شما را برای سeriesالات نمایش می دهد که هر کلمه ای از عبارت اصلی شما را به هر ترتیب از جمله شما شامل “غاز گیر” می کند. و “غازها چگونه می گیرند.”

کلیدواژه های منفی

لیست کلمات کلیدی منفی به موتورهای جستجو می گوید آنچه نمی خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، که به همان اندازه کاری که انجام می دهید دارای اهمیت است. ممکن است برخی از این موارد را از قبل بدانید ، اما احتمالاً این کلمات کلیدی را با توجه به آنچه در کمپین شما عملکرد خوبی ندارد ، تعیین خواهید کرد.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

اگرچه CPM در سیستم عامل های اجتماعی بیشتر دیده می شود ، اما سایت های رسانه های اجتماعی PPC را ارائه می دهند که مشابه تبلیغات موتور جستجو کار می کند ، در این صورت بودجه تعیین می کنید و در محل تبلیغات پیشنهاد می دهید.

تفاوت در این است که تبلیغات شبکه های اجتماعی می توانند مستقیماً در خبرهای شما در اکثر سیستم عامل ها نشان داده شوند و باعث کاهش اثربخشی مسدود کننده های تبلیغات شوند. سیستم عامل های اجتماعی ، مانند فیس بوک ، به شما امکان می دهند آمارهای جمعیتی را تعیین کنید و افراد را بر اساس علایق خود هدف قرار دهید. در حالی که جستجوی پولی بیشتر بر روی کلمات کلیدی متمرکز است ، اجتماع پرداخت شده در یک تمرکز جمعیتی گسترش می یابد و منجر به راه های بیشتری برای هدف قرار دادن شخصیت شما می شود.

رسانه های اجتماعی دارای دو عملکرد تبلیغاتی پولی هستند که برای موفقیت در تبلیغات حیاتی هستند – هدف گذاری مجدد و مخاطبان بسیار زیبا . هدف گذاری مجدد بازاریابی مجدد افراد براساس بازدید از سایت یا لیست مخاطبین آپلود شده دستی است. مخاطبان Lookalike مخاطبان را در لیست بازاریابی شما مرور می کنند و مخاطبی را ایجاد می کنند که با لیست شما موازی است و هدف بالقوه شما را گسترش می دهد. Social payed همچنین انواع متنوعی از تبلیغات مانند تصاویر ، فیلم ها ، متن و موارد دیگر را امکان پذیر می کند.

مدیریت و ردیابی PPC

تبلیغات پولی “تنظیم آن و فراموش کردن آن” نیست. برای اطمینان از اینکه به نتایج مطلوب می رسید ، باید تبلیغات خود را مدیریت و نظارت دائمی کنید. مدیریت ، تجزیه و تحلیل و پیگیری برای یک کمپین PPC بسیار مهم است زیرا بینش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می کند یک کمپین موثرتر ایجاد کنید.

مدیریت PPC چیست؟

مدیریت PPC طیف گسترده ای از تکنیک ها را شامل می شود ، از جمله ایجاد و تنظیم اهداف ، آزمایش تقسیم ، معرفی کلمات کلیدی جدید ، بهینه سازی مسیرهای تبدیل و تغییر برنامه ها برای رسیدن به اهداف.

مدیریت PPC به معنای بررسی استراتژی و هزینه تبلیغات است. از یک طرف ، به معنی تکرار برنامه شما برای بهینه سازی اثربخشی کلمه کلیدی است. از طرف دیگر ، این به معنای تفکر در مورد چگونگی تخصیص منابع به کلمات کلیدی خاص و نحوه تنظیم این منابع برای به حداکثر رساندن ROI است.

یک استراتژی مدیریت خوب همچنین به ارائه دهندگان – مانند موتورهای جستجو ، سیستم عامل های اجتماعی و شبکه های تبلیغاتی – توجه دارد تا تغییرات و به روزرسانی هایی را که ممکن است بر کمپین های پرداخت شده تأثیر بگذارد ، کنترل کند.

به طور کلی ، مدیریت PPC یک کار سنگین است ، به همین دلیل سرمایه گذاری در ابزارهای مدیریت PPC خوب می تواند ایده خوبی باشد.

ابزارها و نرم افزارهای PPC

با تمام متغیرهایی که باید آنها را ردیابی کنید ، ابزارهای مدیریت PPC باید کارها را آسان کنند. شما می توانید تبلیغات خود را در بستر های نرم افزاری کنترل کنید ، اما اگر به دنبال کمک و سازمان دیگری هستید ، یک صفحه گسترده آسان خوانده شده یا نرم افزار پیچیده ای که به شما بینشی از عملکرد تبلیغات شما می دهد بسیار حیاتی است.

اگر قصد دارید مسیر نرم افزار را طی کنید ، برخی از ویژگی ها وجود دارد که می خواهید به جستجوی آنها بپردازید: پشتیبانی از چند کاربر ، مدیریت کراس پلت فرم ، آزمایش A / B ، زمان بندی ، گزارش دهی و درجه بندی آگهی.

در اینجا لیستی از برخی از نرم افزارها و منابع محبوب و دارای رتبه عالی PPC وجود دارد.

  • HubSpot یک الگوی قوی برای کمک به شما در نظارت و مدیریت قسمتهای متحرک کمپین خود ارائه می دهد ، و پیگیری گروههای تبلیغاتی ، کلمات کلیدی و آزمایشات A / B را آسان می کند.
  • WordStream قسمتهای خسته کننده تنظیم و مدیریت کمپین PPC شما را خودکار می کند .
  • NinjaCat به شما امکان می دهد تمام تجزیه و تحلیل های خود را از چندین سیستم عامل در یک گزارش ترکیب کنید ، بنابراین شما می تواند کل کمپین شما را در یک مکان ردیابی کند.
  • Optmyzr از PPC از ایجاد به گزارش از پایان به پایان ، و آن پشتیبانی می کند نسخه آزمایشی رایگان نرم افزار خود را ارائه می دهد.
  • SEMRush می تواند به شما در مدیریت مهمترین ها کمک کند بخشی از کمپین PPC شما – کلمات کلیدی. می توانید کلمات کلیدی مرتبط پیدا کنید ، لیست کلمات کلیدی خود را مدیریت کرده و بهینه کنید و لیست های منفی ایجاد کنید.
  • لغو گشودن سازنده صفحه فرود است که می توانید از آن استفاده کنید برای ایجاد صفحات فرود برای هر یک از مبارزات PPC مختلف خود.
  • بانک اطلاعاتی به مشاغل کمک می کند تا عملکرد تبلیغات خود را ردیابی کنند و معیارهای اصلی را در یک داشبورد نمایش می دهد. همچنین می توانید از تحلیل پیش بینی Databox برای تخمین میزان تبلیغات خود در آینده استفاده کنید.
  • Ahrefs چیزی فراتر از یک ابزار SEO دیگر است. برای بررسی میزان عملکرد تبلیغات PPC می توانید از Ahrefs استفاده کنید. همچنین می توانید با Ahrefs از کلمات کلیدی رقبای خود جاسوسی کنید.
  • Microsoft Advertising Editor (ویرایشگر قبلی Bing) ابزاری مدیریتی برای تبلیغات PPC است که از طریق Bing اجرا می کنید. با استفاده از این ابزار می توانید پیشنهادات خود را مدیریت کنید ، درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید و در تبلیغات خود تغییراتی ایجاد کنید.

معیارهای PPC برای پیگیری

معیارها همه چیز هستند (اما شما قبلاً این را می دانید). در اینجا چند معیار اصلی برای پیگیری در کمپین PPC شما آورده شده است.

کلیک به تعداد کل کلیک هایی که روی یک آگهی دریافت می کنید اشاره دارد. این معیار تحت تأثیر انتخاب کلمه کلیدی و ارتباط نسخه تبلیغاتی شما قرار دارد.

هزینه هر کلیک (CPC) قیمتی را که برای هر کلیک روی تبلیغ خود پرداخت می کنید اندازه گیری می کند.

میزان کلیک (CTR) درصد بازدیدهای آگهی است که منجر به کلیک می شود. این معیار تعیین کننده میزان پرداخت شما (CPC) است. معیارهای CTR با توجه به صنعت متفاوت است.

برداشت ها تعداد دفعات مشاهده یک تبلیغ است. هزینه هر میل (CPM) برای هر هزار برداشت تعیین می شود. برداشت ها بیشتر مربوط به کمپین های آگاهی از برند است.

هزینه تبلیغات مبلغی است که شما برای تبلیغات خود هزینه می کنید. با بهبود نمره کیفیت خود می توانید این مورد را بهینه کنید.

بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) بازگشت سرمایه تبلیغات شماست. این معیار درآمد دریافتی برای هر دلار هزینه شده برای تبلیغات را محاسبه می کند.

نرخ تبدیل به درصدی از افراد گفته می شود که در صفحه فرود شما فراخوان را تکمیل کرده و به عنوان یک مشتری اصلی یا مشتری تبدیل می شوند.

هزینه هر تبدیل به هزینه تولید سرب اشاره دارد. این به عنوان هزینه کل آگهی تقسیم بر تعداد تبدیل محاسبه می شود.

نمره کیفیت (QS) موقعیت تبلیغات را تعیین می کند ، بنابراین باید یک معیار مهم برای مراقبت از آن باشد.

با توجه کامل به هر یک از این معیارها ، می توانید میزان بازگشت سرمایه کمپین پرداختی خود را افزایش دهید و برای نتایج بهتر هزینه کمتری داشته باشید.

پرداخت کنید!

چه دیروز کسب و کار خود را شروع کرده باشید و چه چندین دهه است که فعالیت می کنید ، PPC فقط می تواند تقویت کننده نیاز شما برای کسب قدرت در رقابت شما باشد – یا حداقل از آنها در SERP جلوتر باشد.

استفاده از آموزه های موجود در این راهنما در مورد ایجاد یک کمپین PPC و بهترین روش ها برای یک استراتژی PPC با کیفیت ، شما را در مسیر بهبود بازدید و تبدیل وب سایت خود قرار می دهد.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آگوست 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *