استراتژی بازاریابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

راهنمای نهایی بازاریابی اینترنتی

استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان افزایش می یابد – در واقع ، بیش از 4.6 میلیارد نفر در سراسر جهان از سال 2021 از اینترنت استفاده می کنند.

بازاریابی برای دستیابی به مشتری در جایی که هستند همیشه بوده و بوده است. تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات چاپی و بیلبوردهای تبلیغاتی همه سعی در انجام چنین کاری دارند.

اینترنت مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهد که سایر رسانه های بازاریابی نمی توانند ارائه دهند – دامنه دسترسی ، گزینه شخصی سازی محتوا و فرصت ایجاد روابط گسترده با مشتریان ، فقط چند مورد.

→ Download Now: Free Marketing Plan Template

اما اینترنت می تواند یک نهاد طاقت فرسا و همه جانبه باشد ، که مملو از فیلم ها و دستور العمل ها و مقالات خبری و سایت های تجارت الکترونیکی است. در فضای شلوغ اینترنت ، چگونه قرار است تجارت خود را برای رسیدن به مخاطب مناسب متمایز کنید؟

پاسخ بازاریابی اینترنتی است.

بازاریابی اینترنتی از کانال های دیجیتال ، از جمله ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و موتورهای جستجو استفاده می کند تا به مخاطبان ایده آل شما برسد. برخلاف رسانه های تبلیغاتی سنتی ، مانند چاپ ، اینترنت مکالمه دو طرفه بین تجارت و مشتری شما را تشویق می کند ، در حالت ایده آل حفظ مشتری طولانی مدت بهتر است.

هیچ اجتنابی وجود ندارد: بازاریابی اینترنتی برای موفقیت تجارت شما در سال 2021 و بعد از آن حیاتی است.

اما با همه حقه ها و ترفندها ، تشخیص پیروزی های کوتاه مدت از استراتژی های موثر بلند مدت دشوار است ، به همین دلیل ما یک راهنمای نهایی ایجاد کرده ایم. در اینجا ، ما از استراتژی های بازاریابی گرفته تا مثال های واقعی ، همه چیز را پوشش خواهیم داد تا اطمینان حاصل شود که تجارت شما از این چهار میلیارد به افراد مناسب رسیده است.

بازاریابی اینترنتی / آنلاین چیست؟

بازاریابی آنلاین ، همچنین به عنوان بازاریابی اینترنتی یا تبلیغات وب شناخته می شود ، نوعی بازاریابی است که با استفاده از اینترنت پیام های تبلیغاتی را از طریق کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو ، ایمیل ، وب سایت و رسانه های اجتماعی به مشتریان می رساند.

استراتژی های بازاریابی آنلاین شامل طراحی وب ، SEO ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، PPC و سایر روش های مربوط به اینترنت است.

نقش بازاریابی اینترنتی چیست؟

به بیان ساده ، نقش بازاریابی اینترنتی کمک به کسب و کار شما برای جذب ، جذب و تبدیل مخاطبان آنلاین است.

بیایید به دو هدف جداگانه با بازاریابی اینترنتی و همچنین روشهای لازم برای دستیابی به این اهداف بپردازیم.

بازاریابی اینترنتی برای جذب مشتری جدید

برای جذب مشتری جدید می توانید از استراتژی های بازاریابی آنلاین استفاده کنید. برای انجام این کار ، شما می خواهید در درجه اول روی تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی ، موتورهای جستجو و طراحی وب تمرکز کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است از مخاطبان Lookalike فیس بوک استفاده کنید تا پیام خود را در مقابل مخاطبان مشابه جمعیت اصلی شما قرار دهد. یا می توانید به تأثیرگذار رسانه های اجتماعی بپردازید تصاویری از محصولات خود را به جامعه از قبل شناخته شده خود. رسانه های اجتماعی پرداخت شده می توانند مشتریان جدیدی را به سمت برند یا محصول شما جذب کنند ، اما شما می خواهید قبل از سرمایه گذاری بیش از حد در یک کانال رسانه های اجتماعی ، تحقیقات بازار و آزمایش A / B را انجام دهید.

برای جذب مشتری جدید ، شما همچنین باید حضور قدرتمندی در SEO داشته باشید. با 89٪ خریداران B2B و 81٪ از خریداران با استفاده از اینترنت برای تحقیق قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، ضروری است که کسب و کار شما در صف مقدم جستجوی کلمات کلیدی مرتبط باشد.

حضور پررنگ SEO همچنین به معنای خریدهای بیشتر در فروشگاه است – در واقع ، 78٪ جستجوهای محلی تلفن همراه منجر به خرید آفلاین می شود و جستجوهای محلی باعث می شود نیمی از کاربران تلفن همراه به بازدید از فروشگاه ها در مدت یک روز بپردازند.

سرانجام ، بسیار مهم است که شما وقت و منابع خود را برای طراحی وب سایت کسب و کار خود صرف می کنید. وقتی این مشتریان فوق الذکر وب سایت شما را پیدا کنند ، اگر سایت شما را گیج کننده یا مفید واقع کنند ، احتمالاً از اعتماد به برند شما و خرید محصول شما منصرف می شوند. به همین دلیل ، مهم است که شما وقت خود را برای ایجاد یک کاربر اختصاص دهید- وب سایت دوستانه (و موبایل).

بازاریابی اینترنتی برای پرورش طرفداران نام تجاری

بازاریابی اینترنتی بیشتر از جذب مشتری جدید نیست – همچنین برای حفظ مشتری وفادار و طولانی مدت مشتری بسیار مهم است. و ، از آنجا که برای جذب مشتری جدید پنج برابر بیشتر هزینه پنج برابر بیشتر می شود نسبت به آنچه برای حفظ هدف موجود انجام می شود ، این یک هدف به همان اندازه مهم است.

شما می خواهید از ایمیل ، وبلاگ نویسی و تاکتیک های شبکه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از نام تجاری ، ایجاد یک جامعه آنلاین قوی و حفظ وفاداری مشتری استفاده کنید. ارسال ایمیل های شخصی شده برای مشتریان قبلی را تحت تأثیر قرار دهید یا آنها را تحت تأثیر قرار دهید – به عنوان مثال ، ممکن است تخفیف هایی را برای آنچه قبلاً خریداری کرده اند ارسال کنید ، برای آنها تولدت مبارک یا رویدادهای آینده را به آنها یادآوری کنید.

برای به کارگیری صحیح کمپین های ایمیل ، به یک لیست ایمیل نیاز دارید. در اینجا نحوه ساخت لیست ایمیل از ابتدا وجود دارد .

علاوه بر این ، شما ممکن است از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن شخصیت برند خود استفاده کنید و مستقیماً از مشتریان خود بشنوید. میزبانی یک گپ توییتر ، ارسال نظرسنجی در اینستاگرام یا ایجاد مسابقات سرگرم کننده در فیس بوک را در نظر بگیرید.

اگر احساس نمی کنید که پهنای باند لازم برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی در داخل را دارید ، استفاده از سرویس شخص ثالث مانند UpContent ، محتوای سرگرم کننده و جذاب را برای شما ارسال می کند که می توانید برای افزایش تعامل با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

بازاریابی اینترنتی در مقابل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا و بازاریابی اینترنتی ، استراتژی های فوق العاده مشابهی هستند که برای جذب سرنخ و چشم انداز به سایت شما و در نهایت تبدیل ترافیک وب به مشتری استفاده می شوند. با این حال ، چند تفاوت جزئی بین این دو وجود دارد.

بازاریابی محتوایی زیر سقف بازاریابی آنلاین / اینترنتی زندگی می کند – این بدان معناست که بازاریابی آنلاین / اینترنتی استراتژی گسترده تر و گسترده تری است و بازاریابی محتوا یکی از فرآیندهای آن استراتژی است.

بازاریابی محتوا فقط در روند ایجاد و توزیع محتوا برای جلب مخاطبان اعمال می شود. از طرف دیگر ، بازاریابی آنلاین شامل به اشتراک گذاری آن محتوا از طریق ایمیل ، موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی است – همچنین شامل تبلیغات پولی ، هدف گذاری مجدد و طیف گسترده ای از استراتژی هایی است که می توانید برای جلب مخاطبان بصورت آنلاین استفاده کنید.

گرچه بیشتر استراتژی هایی که تحت بازاریابی آنلاین قرار می گیرند مربوط به ایجاد محتوا هستند ، بازاریابی آنلاین همچنین مربوط به وظایف ایجاد محتوای غیرمحتوا در بازاریابی اینترنتی است: مانند پیشنهادات PPC یا طراحی وب سایت.

برای اطمینان از موفقیت در بازاریابی اینترنتی ، 11 استراتژی وجود دارد که می خواهید استفاده کنید.

1 یک وب سایت کاربر پسند طراحی کنید

ابتدا می خواهید وب سایتی کاربر پسند و موبایل پسند ایجاد کنید. طراحی سایت شما شخصیت برند شما را به نمایش می گذارد و تجارت شما را از سایر مشاغل آنلاین متمایز می کند. اما این چیزی فراتر از خوب به نظر رسیدن است – یک ساختار سایت تمیزتر و منظم تر می تواند بر نحوه رتبه بندی شما در SERPS تأثیر بگذارد.

برای کمک به طراحی وب سایت یا اطمینان از به روز بودن آن ، 8 دستورالعمل برای طراحی وب استثنایی ، قابلیت استفاده و تجربه کاربر .

2. سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

بعد ، باید کلمه کلیدی سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. اساساً ، این بدان معنی است که شما کلمات کلیدی (کلمات) مرتبط با تجارت خود را انتخاب می کنید و این کلمات کلیدی را در URL ، متن متن ، متن تصویر ، سرصفحه ها و نوار ناوبری قرار می دهید.

برای نکاتی درباره کلمه کلیدی بهینه سازی کل سایت خود ، SEO 101 در صفحه: نکاتی برای بهینه سازی کلیدی ترین بخشهای مهم وب سایت شما .

اگر می خواهید روی بهینه سازی پست های وبلاگ خود تمرکز کنید ، خواندن سئو وبلاگ: چگونه موتور جستجو محتوای وبلاگ خود را بهینه کنیم .

برای مثال واقعی در مورد چگونگی پیاده سازی موفقیت آمیز SEO در استراتژی بازاریابی دیجیتال ، مطالعه موردی ما در مورد Canva را اینجا ببینید:

3 از کمپین های ایمیل مارکتینگ یا انتخاب ایمیل استفاده کنید

بازاریابی از طریق ایمیل و کمپین های بازاریابی انتخابی یکی از موثرترین استراتژی های طولانی مدت برای ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد وفاداری به برند است.

برای شروع کار با بازاریابی از طریق ایمیل ، بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل و آهنرباهای سرب ، راهنمای نهایی بازاریابی از طریق ایمیل .

4 بیانیه های مطبوعاتی آنلاین بنویسید

نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی آنلاین یک روش اضافی برای افزایش پوشش آنلاین کسب و کار شما از منابع دیگر است که بر رتبه شما در SERP نیز تأثیر مثبت خواهد گذاشت. بعلاوه ، اگر یک اخبار محلی تجارت شما را پوشش دهد ، مخاطبان آنها را دریافت خواهید کرد ، در غیر این صورت ممکن است به آنها نرسیده باشید.

برای شروع نوشتن بیانیه مطبوعاتی برای مشاغل خود ، را در نظر بگیرید نحوه نوشتن بیانیه مطبوعاتی [الگوی اطلاعیه مطبوعاتی رایگان 2017 + مثال] .

5. یک وبلاگ ایجاد کنید

ممکن است تعصب داشته باشم ، اما وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطبان زیادی به سایت شما ، ایجاد تجارت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما و اثبات مفید بودن و نام تجاری بودن برند شما است.

نوشتن پست های وبلاگ به ویژه برای ایجاد فرصت های مختلف برای قرار گرفتن در صفحه یک موتور جستجو بسیار م effectiveثر است – به عنوان مثال ، شاید وب سایت فروشگاه عینک شما برای صفحه “عینک” در صفحه سه Google باشد اما وبلاگ “بهترین عینک آفتابی 2018” پست در صفحه یک است و میزان قابل توجهی از ترافیک را به خود جلب می کند (با گذشت زمان ، آن پست وبلاگ همچنین می تواند وب سایت کلی شما را به صفحه یک ارتقا دهد).

برای یادگیری همه چیز از انتخاب نام دامنه تا نوشتن اولین پست وبلاگ خود ، نحوه راه اندازی بلاگ: راهنمای گام به گام [+ الگوهای ارسال پست رایگان وبلاگ] .

6. مسابقات و کمپین های رسانه های اجتماعی را توسعه دهید

مسابقات و کمپین های رسانه های اجتماعی فرصت های استثنایی برای تعامل با مخاطبان آنلاین شما ، ایجاد ارتباط با مشتریان و کسب اطلاعات در مورد شخصیت خریدار شما هستند.

برای یک مجموعه کلی در مورد همه چیزهایی که باید در مورد کمپین های رسانه های اجتماعی بدانید – از نحوه ایجاد پست های بی نقص در فیس بوک گرفته تا بیشترین عبارات به اشتراک گذاشته شده در LinkedIn – نگاهی به هر آنچه در مورد کمپین های رسانه های اجتماعی باید بدانید.

7. اهرم پرداخت برای هر کلیک تبلیغات

با 45 درصد مشاغل کوچک از تبلیغات پولی استفاده می کنند ، این یک استراتژی نیست که باید از آن چشم پوشی کنید. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC ، یک مدل تبلیغاتی است که در آن تبلیغ کنندگان فقط در صورت تعامل شخصی با تبلیغات خود از طریق نمایش یا کلیک ، هزینه پرداخت می کنند.

PPC معمولاً در موتورهای جستجو استفاده می شود و می تواند به ظاهر کسب و کار شما کمک کند برای جستجوهای مربوط به محصولات یا خدمات شما. این مهم به ویژه برای کلمات کلیدی رقابتی تر ، هنگامی که رتبه بندی در صفحه یک در برابر وب سایت هایی که دارای دامنه بالاتر هستند دشوار است.

توجه به این نکته مهم است – PPC جایگزین استراتژی SEO شما نمی شود ، بلکه به سادگی آن را تکمیل می کند. به عنوان مثال ، به گفته Ahrefs ، اگر می خواهید برای “سازنده وب سایت” رتبه بندی کنید ، مشکل کلمه کلیدی “فوق العاده سخت (95)” را خواهید دید. با این حال ، برخی از کلمات کلیدی طولانی مدت وجود دارد که ممکن است برای موفقیت در آنها رتبه بندی شده باشید ، از جمله “یک وب سایت ساز چیست؟ (52)” یا “بهترین سازندگان وب سایت برای تجارت الکترونیکی (57)”.

اگر می خواهید “سازنده وب سایت” را هدف قرار دهید ، می خواهید برای یک آگهی پیشنهاد دهید و از PPC استفاده کنید تا در برابر رقبا برجسته شود.

8. سایت خود را برای تبدیل بهینه کنید

بسیار خوب ، شما خوانندگان وبلاگ یا صفحه اصلی خود را خوانده اید … حالا چه؟

در نهایت ، شما می خواهید در منابع برای سرمایه گذاری کنید بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) . اگر این کار را نکنید ، ممکن است نتوانید هیچ یک از ترافیک خود را به Lead های واجد شرایط و در نهایت مشتری تبدیل کنید.

چهار قسمت از وب سایت شما وجود دارد که می تواند از CRO بهره مند شود. اینها شامل صفحه اصلی ، صفحه قیمت گذاری ، وبلاگ و صفحات فرود است.

در داخل یک وبلاگ ، یک استراتژی CRO ممکن است شامل افزودن فراخوان های مربوطه برای اقدام در کل متن یا دعوت از خوانندگان برای ارسال ایمیل های خود در ازای دریافت کتاب الکترونیکی باشد. در یک صفحه قیمت گذاری ، یک استراتژی CRO ممکن است شامل یک اسلاید باشد که بینندگان را به رزرو وقت با یک نماینده فروش یا تماشای نسخه آزمایشی دعوت می کند.

بهینه سازی سایت شما برای تبدیلات یک م componentلفه مهم در هر استراتژی قوی بازاریابی اینترنتی است.

9. ویدیوها را در YouTube یا سایر شبکه های اجتماعی ارسال کنید

بازاریابی ویدئویی فرصتی انکارناپذیر قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان جدید و تبدیل منجر به مشتری است. در حقیقت ، 83٪ از بازاریاب های ویدیویی می گویند ویدیو به آنها کمک کرده است تا منجر به تولید شوند ، و 84٪ مردم می گویند با دیدن فیلم مارک به خرید یک محصول یا خدمات متقاعد شده اند.

هنوز متقاعد شده اید؟ در غیر این صورت ، به سادگی این واقعیت را در نظر بگیرید که 89٪ از بازاریابان فیلم قصد استفاده از YouTube را در سال 2021 دارند – این بدان معناست که ، حتی اگر ویدیوها را در کانال ارسال نکنید ، به احتمال زیاد رقبای شما چنین هستند.

برای جذب مخاطبانی که ویدیو را بر متن یا YouTube یا Twitter را ترجیح می دهند ، می خواهید نوع (های) محتوای تولید شده خود را متنوع کنید. در نظر بگیرید که چگونه می توانید استراتژی ویدئوی خود را برای جذب و تبدیل مخاطبان جدید به کار بگیرید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، HubSpot راهنمای نهایی بازاریابی YouTube .

10. اینفلوئنسرها را برای کار با نام تجاری خود پیدا کنید

من در حال حاضر ساعتی را در آمازون پیدا کردم. من از وای فایر روی یک کاناپه نشسته ام و یک شمع از انسان شناسی روی میز جلوی من قرار دارد.

در مورد همه این محصولات از کجا شنیده ام؟ تأثیرگذارها .

افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی روابط محکم و معناداری با پیروان خود برقرار کرده اند. پیروان آنها معمولاً به آنها اعتماد می کنند تا در مورد طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با تخصص تأثیرگذاران ، راهنمایی درست و قابل اتکا ارائه دهند. به همین دلیل است که بازاریابی تأثیرگذار می تواند فرصتی م toثر برای گسترش آگاهی از برند به مخاطبان جدید باشد.

اگر فکر می کنید بازاریابی تأثیرگذار می تواند انتخاب خوبی برای تجارت شما باشد ، تأثیرگذارهای خرد را به عنوان گزینه ای م effectiveثرتر (و اغلب با صرفه اقتصادی بیشتر) در نظر بگیرید. در یک مطالعه اخیر ، 82٪ از پاسخ دهندگان گفت آنها “به احتمال زیاد از توصیه های تأثیرگذار خرد پیروی می کنند”.

علاوه بر این ، یافتن تأثیرگذار (های) مناسب برای نام تجاری شما بسیار گران و وقت گیر است. اگر می خواهید روی این استراتژی سرمایه گذاری کنید ، در نظر بگیرید که برای مدت طولانی با همان چند تأثیرگذار کار کنید – این شرکت شما را قادر می سازد روابط قوی تری با پیروان اجتماعی خود ایجاد کند.

11 یک گروه فیس بوک ایجاد کنید

یک گروه فیس بوک – برخلاف یک صفحه فیس بوک – یک گروه اختصاصی و اختصاصی است که به شما امکان می دهد تا احساس جامعه پیرامون نام تجاری خود را تسهیل کنید.

یک گروه Facebook برای هر مشاغلی ضروری نیست ، اما اگر به درستی انجام شود ، می تواند تا ایجاد رابطه قوی تری بین شما و مشتریانتان کمک زیادی کند. از همه بهتر ، این می تواند به تقویت ارتباطات بین مشتریان شما کمک کند.

از آنجا که داشتن یک جامعه قوی می تواند به شما در ساخت کمک کند. وفاداری به برند ، جستجوی فرصت های بی نظیر برای تعامل مستقیم با مشتریان مهم است. اگر به نظر نمی رسد که یک گروه فیس بوک مناسب کسب و کار شما باشد ، روش های دیگری برای ایجاد احساس جامعه وجود دارد – از جمله از طریق رسانه های اجتماعی یا از طریق یک خبرنامه مارک دار.

سرانجام ، نگاهی به راهنمای ضروری گام به گام برای بازاریابی اینترنتی برای تعمیق بیشتر در شش مرحله اساسی بازاریابی اینترنتی.

مثالهای بازاریابی آنلاین

صدها ، اگر نه هزاران نمونه بازاریابی آنلاین برای الهام بخشیدن به کارزار بعدی بازاریابی اینترنتی شما وجود دارد.

در اینجا ، من پنج نمونه واقعی از رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، سئو و روش های بازاریابی وب سایت را بررسی می کنم. همچنین برای ایده های استثنایی تر ، پیوندهایی به منابع وبلاگ اضافی در پایین اضافه خواهم کرد.

1 شبکه های اجتماعی: کمپین تحت عنوان Armour “I Will What I Want”

Under Armour با هشتگ “I Will What I Want” برای تشویق زنان قدرتمند ورزشکار برای رسیدن به آرزوهای خود علیرغم هرگونه مخالفتی که ممکن است روبرو شود ، آمد. هشتگی که اولین بار توسط میستی کوپلند ، سولیست بالرین تئاتر باله آمریکا مورد استفاده قرار گرفت ، پس از استفاده سوپر مدل جیزل بوندچن در یکی از پست های خود در فیس بوک ، در فیس بوک منفجر شد. بسیاری از زنان ورزشکار دیگر نیز از هشتگ استفاده کرده اند.

این کمپین پیام مثبتی برای توانمندسازی زنان منتشر می کند ، در حالی که لباس زنان زیر آرمور را نیز برجسته می کند. این کمپین به پنج میلیارد برداشت رسانه ، فروش زنان تحت Armour را افزایش داد 28 درصد ، و یک 42 درصد ترافیک

به وب سایت آنها.

under armour's instagram campaign, an example of internet marketing

2. ایمیل: JetBlue

شرکت ها معمولاً برای جلب مجدد مشتریان قبلی از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند ، اما “کجا می خواهید بروید؟ می خواهید این را بخرید؟” پیام ممکن است تهاجمی باشد ، و شما می خواهید در تهیه یک مشترک ایمیل طولانی مدت با متن خود مراقب باشید.

به همین دلیل است که ایمیل یک ساله تعامل مجدد JetBlue بسیار خوب عمل می کند – از طنز برای انتقال حس دوستانه و سرگرم کننده استفاده می کند ، در حالی که به طور مشترک به یک مشترک ایمیل قدیمی یادآوری می کند که ممکن است بخواهند برخی از معاملات پرواز جدید JetBlue را بررسی کنند. jetblue re-engagement email as an example of internet marketing

3 SEO: مطالعه موردی Moz برای Pipedrive ، CRM فروش

با استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا که شامل ایجاد محتوا ، اطلاع رسانی و ارسال مهمان بود ، Pipedrive ، CRM فروش ، توانست رتبه 1 را برای کلمه کلیدی با حجم بالا – “مدیریت فروش” (9،900 حجم جستجو) کسب کند. آنها توانستند از SalesManagement.org ، InsightSquared و حتی US News و Wikipedia پیشی بگیرند. آنها استراتژی خود را در Moz منتشر کردند . Moz's case study for pipedrive as an example of internet marketing

4 سئو: استراتژی YouTube برایان دین

برایان دین ، ​​یک متخصص SEO و خالق BackLinko ، از روشهای جستجوگرها برای رتبه بندی شماره 1 در YouTube برای کلمات کلیدی مانند “در صفحه جستجوگرها” و “SEO ویدیو” استفاده می کند. در ابتدا ، دین اذعان می کند حساب YouTube خود برای دریافت هرگونه بازدید تلاش کرده است.

استفاده از روشهای جستجوگرها مانند بهینه سازی کلمات کلیدی ، Dean را قادر ساخته است تا برای نتایج جستجوی مربوط به تجارت خود ، به شماره 1 در YouTube برسد. وی استراتژی کامل خود را در Backlinko منتشر کرد .

brian dean's video, which ranks first on YouTube for 'on page SEO', as an example of internet marketing

5. طراحی وب: DisabledGO

DisabledGO ، یک ارائه دهنده اطلاعات برای افراد معلول در انگلیس و ایرلند ، آژانس 51 را استخدام کرد تا استراتژی مهاجرت SEO را برای انتقال DisabledGO از یک سیستم قدیمی به یک سیستم جدید اجرایی کند.

با استفاده از هدایت 301 به URL های قدیمی ، انتقال فراداده ، تنظیم ابزارهای مدیر وب سایت Google و ایجاد نقشه سایت جدید ، آژانس 51 توانست ضمن از بین بردن قدرت SEO قبلی خود ، DisabledGO را با موفقیت به یک بستر جدید منتقل کند.

علاوه بر این ، آنها توانستند تعداد بازدیدکنندگان را سالانه 21٪ افزایش دهند و تغییر ساختار سایت به DisabledGO اجازه می دهد رتبه بالاتری نسبت به رقبا داشته باشد. مطالعه موردی در SingleGrain.com در دسترس است .

disabled go's website restructuring, as an example of internet marketing

مثالهای بیشتر بازاریابی اینترنتی:

در صورت استفاده از روش بازاریابی ورودی ، استراتژی های بازاریابی اینترنتی شما بهترین عملکرد را خواهند داشت. اول و مهمترین ، شما می خواهید که تمام محتوای آنلاین شما به زندگی مشتریان شما ارزش افزوده بدهد. این تنها راهی است که می توانید منجر به جذب کیفیت و ایجاد روابط عمیق با جامعه آنلاین خود برای مدت طولانی شوید.

Marketing Plan Template

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *