اینفوگرافیک ها, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

راهنمای نهایی اینفوگرافیک

آیا می دانید مردم 65٪ را حفظ می کنند از اطلاعاتی که می بینند ، اما فقط 10٪ از اطلاعاتی که می شنوند؟

همچنین ، مردم دستورالعمل های 323٪ را با ترکیبی از متن و تصویر بهتر دنبال می کنند از دستورالعمل های بدون تصویر.

به همین دلیل ، به عنوان یک بازاریاب ، نمایش اطلاعات به صورت ترکیبی از تصویری و متنی ، به روشی آسان برای مصرف مهم است.

یک روش عالی برای انجام این کار از طریق اینفوگرافی است.

اگر می خواهید یک اینفوگرافیک ایجاد و منتشر کنید ، به مکان مناسب رسیده اید. من می دانم که ممکن است فکر کنید ، “من یک طراح گرافیک نیستم” یا “من قبلا هرگز اینفوگرافیک درست نکردم.” اما شما تنها نیستید. /

و این بدان معنا نیست که یادگیری برای شما آسان نیست.

در این پست ، ما همه چیزهایی را که باید در مورد اینفوگرافیک بدانید ، از آنچه در آنها هستند گرفته تا انواع اینفوگرافیک ها گرفته تا چگونگی تبلیغ اینفوگرافیک ، به شما ارائه می دهیم.

فهرست مطالب

→ Download Now: 15 Free Infographic Templates

اینفوگرافیک ها معمولاً از تصاویر جذاب برای ارتباط سریع و واضح گرافیک استفاده می کنند.

افراد از اینفوگرافیک استفاده می کنند زیرا می توانند مروری سریع بر یک موضوع داشته باشند ، روند پیچیده ای را توضیح دهند و داده ها را به راحتی نمایش دهند. اینفوگرافیک همچنین برای مقایسه دو مفهوم یا ایده متضاد عالی است.

به عنوان یک بازاریاب ، ممکن است هنگامی که می خواهید یک دارایی بازاریابی برای یک کمپین ایجاد کنید ، احساس بلاتکلیفی را تجربه کرده باشید ، اما مطمئن نیستید که بهترین روش برای انتشار اطلاعات چیست. آیا ایده شما برای پست وبلاگ ، ویدیوی YouTube یا پست در شبکه های اجتماعی مناسب است؟ خبر خوب این است که برای هر رسانه ، در هر صنعت می توانید از اینفوگرافیک در بازاریابی خود استفاده کنید.

نمونه های اینفوگرافی

1 بازاریابی چریکی چیست ، توسط دعوت نامه ها h3 >

در زیر یک مثال عالی از اینفوگرافیک توسط Invite Referrals آورده شده است ، که در توصیف بازاریابی چریکی متمرکز است. این شرکت تصمیم گرفت به جای ارسال یک پست یا فیلم در وبلاگ ، مفصل مفهوم بازاریابی چریکی را در اینفوگرافی توضیح دهد.

با استفاده از اینفوگرافیک ، هضم اطلاعات آسان تر است ، زیرا از کپی خلاصه و تصاویر برای کمک به انتقال مطلب استفاده می کند.

علاوه بر این ، این اینفوگرافیک دارای یک عنوان واضح است که آنچه در مورد آن است را بیان می کند ، بنابراین خوانندگان می توانند فوراً بگویند که با خواندن آن چه چیزی بدست خواهند آورد.

در Infographic on guerilla marketing. 2. مشاغل کوچک و بازاریابی ، توسط SEO.com

این یک نمونه عالی دیگر از اینفوگرافی است زیرا از ترکیبی از داده ها و تصاویر برای ارائه اطلاعات در مورد بازاریابی مشاغل کوچک استفاده می کند.

سازنده SEO.com ، همچنین اطلاعات را به بخشهایی تقسیم کرده است ، بنابراین خوانندگان می توانند به راحتی نمودار را اسکن کرده و ببینند که چه اطلاعاتی را به سرعت می خواهند.

یکی از راههای برتری این گرافیک این است که شخصیت خریدار خود را می شناسد. SEO.com ، سایتی برای کمک به بازاریابان ، این اینفوگرافیک را ایجاد کرده است که مستقیماً صاحبان مشاغل کوچک و بازاریابان را هدف قرار می دهد.

در Small business marketing infographic.

3 بازاریابی ویدئو ، توسط Visual.ly در این مثال ، Visual.ly از داده ها و تصاویر برای ارتباط مهم در مورد اهمیت بازاریابی ویدیویی استفاده می کند. علاوه بر این ، این شرکت از رنگ های روشن برای جلب توجه استفاده می کند. اگر کسی در حال پیمایش در شبکه های اجتماعی است ، ممکن است رنگ و طرح او را متوقف کند تا ببیند این گرافیک چیست. خواننده را به داخل می کشاند.

با یک اینفوگرافیک می توانید خوانندگان را با طراحی بصری قلاب کنید و ایده ای را به روشی منتقل کنید که وقت زیادی از مخاطب شما را اشغال نکند.

باز هم ، کپی خلاصه و تصاویر به خوانندگان کمک می کند تا بلافاصله اطلاعات جالب را بدست آورند. و این اطلاعات دقیقاً همان چیزی است که ممکن است بازاریابان بخواهند درباره آن بیاموزند.

در Video marketing infographic.

4 مدرن بازاریاب ، توسط Get App

این یک نمونه عالی از اینفوگرافی است زیرا از کپی مختصر و تصاویر جذاب برای برقراری ارتباط اطلاعات استفاده می کند.

عنصر مورد علاقه من در این اینفوگرافیک چگونگی درک آن از نظر بصری است و شما می توانید مهارت های سخت و نرم یک بازاریاب مدرن را بدون نیاز به غرق شدن در موضوعات مشاهده کنید. این یک اینفوگرافیک سریع و آسان برای اسکن است ، همان چیزی است که بازاریابان هنگام کار به دنبال آن هستند.

در Infographic on the skills it takes to be a modern marketer.

5. بازاریابی محتوا ، توسط Ditto Digital

یکی دیگر از نمونه های برجسته اینفوگرافیک توسط Ditto Digital است. این اینفوگرافیک بر ارائه نکاتی به بازاریابان محتوا تمرکز دارد. آنچه در مورد این مثال دوست دارم این است که خواندن نسخه آن آسان تر از یک پست وبلاگ با همان موضوع است.

کپی مختصر است و عناصر بصری عنوان ها و زیر عنوان ها خواندن را آسان تر می کند. علاوه بر این ، این از لحاظ بصری جالب است و دارای چندین گرافیک برای جلب توجه شما است.

در Infographic on effective content marketing.

ابعاد اینفوگرافی

بنابراین ، اکنون که دانستید اینفوگرافیک چیست و چند نمونه از آن را مشاهده کرده اید ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه با اینفوگرافیک خود شروع کنید.

قبل از شروع به طراحی ، مهم است که اندازه اینفوگرافیک خود را اندازه بگیرید.

پاسخ این است که بستگی به جایی دارد که می خواهید آن را تبلیغ کنید. در زیر متداول ترین مکانهایی است که می توانید اینفوگرافیک را با اندازه های توصیه شده ارسال کنید:

  • فیس بوک: 1200 62 628 پیکسل
  • Pinterest: 600 900 900 پیکسل
  • وب سایت / وبلاگ: 600 18 1800 پیکسل
  • توییتر: 1200 6 675 پیکسل
  • اینستاگرام: 1080 10 1080 پیکسل
  • لینک شده: 1104 7 736 پیکسل

1 Infographics مقایسه

اینفوگرافیک مقایسه ای اینفوگرافیک است که دو ایده را با هم مقایسه می کند. اینفوگرافیک ها یک روش عالی برای مقایسه و تضاد هستند زیرا شما می توانید بصری همه چیز را در کنار هم مشاهده کنید.

در زیر نمونه ای از اینفوگرافیک مقایسه ای وجود دارد که وضعیت بد را با حالت خوب مقایسه می کند. نه تنها از نظر بصری می توانید تفاوت را مشاهده کنید ، بلکه می توانید نسخه ای را بخوانید که توضیح می دهد چگونه وضعیت می تواند بر سلامتی ، احساسات ، ارتباطات و ظاهر شما تأثیر بگذارد.

در Comparison infographic on good posture versus bad posture.

منبع تصویر

2. اینفوگرافیک بازاریابی

اینفوگرافیک بازاریابی گرافیکی است که هدف اصلی آن ایجاد آگاهی برای یک برند و افزایش تعامل است.

با یک اینفوگرافیک بازاریابی ، می توانید دستاوردهای تجاری را به نمایش بگذارید ، اخبار را تحویل دهید ، محصول یا خدمات جدیدی را به نمایش بگذارید ، دوره ای را با استفاده از جزوه ها بهبود ببخشید ، باعث ایجاد علاقه در رسانه های اجتماعی ، نمایش داده ها ، نقل قول ها ، خلاصه نکات مهم در یک پست وبلاگ شوید ، و بیشتر. گزینه ها صادقانه بی پایان هستند.

واقعاً ، از اینفوگرافیک می توان برای هر چیزی استفاده کرد. هر زمان که به فکر ایجاد دارایی بازاریابی هستید ، بررسی کنید که آیا اینفوگرافیک به اثبات حرف شما کمک می کند.

3 Infographics فرآیند

فرآیند اینفوگرافیک فرآیند ساده و توضیح دهنده مراحل یک فرایند را بصورت عمده بصری انجام می دهد.

به طور کلی ، آنچه را که در طول هر مرحله یا فاز اتفاق می افتد با یک طرح بصری نشان می دهد که دنبال کردن آن از ابتدا تا انتها برای بیننده آسان است.

اینفوگرافیک فرآیند به خوبی طراحی شده ، مفهومی را که می خواهید به اشتراک بگذارید باعث دسترسی بیشتر شما می کند و باعث صرفه جویی در وقت شما و مخاطبان می شود.

در زیر مثالی از اینفوگرافیک فرآیند آورده شده است که روند بازیافت مکانیکی را توضیح می دهد.

در Process infographic on mechanical recycling.

منبع تصویر

4 Infographics تایم لاین

اینفوگرافیک جدول زمانی روشی برای برقراری سریع اطلاعات مهم – از تاریخ های اصلی شرکت شما است تاریخچه مهمترین مراحل آینده پروژه یا روند پیش بینی شده بازار.

این نوع اینفوگرافیک همان چیزی است که اگر برای مثال قصد راه اندازی محصول را داشتید ، از آن استفاده می کردید. یا شاید می خواهید یک جدول زمانی از دستاوردهای تجاری خود را برای وب سایت خود بیان کنید.

منبع ویژه: 8 الگو جدول زمانی رایگان برای تجارت

HubSpot timeline infographic templates. اکنون بارگیری کنید برای رایگان

5. اینفوگرافی آماری

اینفوگرافی آماری گرافیکی است که هدف اصلی آن نشان دادن داده ها و تحقیقات است. بیایید بگوییم که شرکت شما دارای اطلاعات شخص اول در مورد صنعت شما است. چه روشی بهتر از برقراری ارتباط با اینفوگرافیک؟

حالا که دانستیم انواع اینفوگرافیک وجود دارد ، بیایید چند نکته در مورد روند ایجاد یک مورد به شما ارائه دهیم.

1 منابع را پیدا کنید.

قبل از شروع ایجاد اینفوگرافیک خود ، به دنبال منابعی باشید که می توانند به شما کمک کنند. این امر به ویژه اگر با یک طراح گرافیک کار نمی کنید بسیار مفید است.

به عنوان مثال ، می توانید از الگوهای پاورپوینت یا الگوهای Canva استفاده کنید. در واقع ، منابع طراحی – نمودارها ، گزارش ها و اینفوگرافیک ها هیچ کمبودی ندارند. و بسته به بودجه و نیازهای شما ، گزینه های زیادی وجود دارد که همه آنها مزایای خود را دارند و معایب بسیار کمی دارند.

2. مشخصات خریدار خود را هدف قرار دهید.

وقتی مثالهای بالا را مرور کردیم ، ممکن است متوجه شده باشید که من در مورد اینفوگرافیکهایی که مخاطبان آنها را به درستی هدف قرار داده است ، اظهار نظر کردم. اگر برای شخصیت خریدار صحیح ایجاد نشود ، با هر دارایی بازاریابی ، آنچه شما می خواهید را محقق نخواهد کرد.

فراموش نکنید که هدف از بازاریابی چیست: ارائه پیام درست به مخاطب مناسب در زمان مناسب.

3 آن را متمرکز و ساده نگه دارید.

اینفوگرافیک ها یک روش عالی برای تمرکز و استفاده از زبان ساده برای انتقال پیام هستند.

بهترین پیام ها مختصر و مختص مخاطبان است. به همین دلیل اینفوگرافیک شما باید تا حد ممکن متمرکز و ساده باشد.

به عنوان یک بازاریاب ، مهم است که هر زمان که می توانید پیام رسانی خود را ساده کنید. درک و حفظ پیام های ساده راحت تر است.

4 از تصاویر استفاده کنید.

مطمئناً بدون تصاویر نمی توانید یک اینفوگرافیک عالی داشته باشید. در واقع ، تمام هدف اینفوگرافیک برقراری ارتباط با یک پیام با متن و تصاویر است.

هدف تصاویر باید قلاب کردن خواننده و هضم آسان اطلاعات باشد. و برای انجام این کار لازم نیست که یک طراح گرافیک باشید.

در واقع ، شما می توانید از الگوهای premade برای سهولت زندگی خود استفاده کنید. در زیر بیایید دلیل مفید بودن الگوها را بررسی کنیم.

الگوهای اینفوگرافی

اینفوگرافیک ها ابزاری قدرتمند برای جلب توجه مخاطبان هدف شما هستند. در حقیقت ، مشاغلی که اینفوگرافیک منتشر می کنند به طور متوسط ​​12٪ بیشتر از آنهایی که منتشر نمی کنند بازدید می کنند.

مهمترین قسمت ، یافتن وقت و منابع برای ایجاد این اینفوگرافی ها است. به همین دلیل HubSpot پانزده الگوی اینفوگرافیک کاملاً قابل تنظیم را ایجاد کرد که به شما الهام و پایه و اساسی را می دهد که برای ساختن اینفوگرافیک خود در PowerPoint یا Illustrator نیاز دارید.

از این الگوهای اینفوگرافیک برای ارائه داده ها برای جلسه بعدی خود ، تبلیغ یک پیشنهاد در شبکه های اجتماعی یا در پست وبلاگ بعدی خود استفاده کنید. اطلاعات بصری روز به روز محبوب تر می شوند – و اکنون منابعی در اختیار دارید که به راحتی می توانید این محتوای بصری را ایجاد کنید.

منبع ویژه: 15 الگوی رایگان اینفوگرافیک در پاورپوینت (5+ الگوهای تصویرگر پاداش)

در با Infographic template from HubSpot.” alt = “پایین ” “بالا =” “> alt = بالا “> = “”> alt = “”>

اکنون بصورت رایگان بارگیری کنید

1 اینفوگرافیک خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

اینفوگرافیک ها به طور تصادفی ویروسی نمی شوند – حتی اگر بهترین اینفوگرافیک دنیا را داشته باشید.

در عوض ، تبلیغ استراتژیک اینفوگرافیک خود با شناسایی افراد مناسب و وب سایت های مناسب ، می تواند اینفوگرافیک شما را سریع در معرض دید هزاران نفر قرار دهد.

اما قبل از انجام این کار ، مطمئن شوید که اینفوگرافیک خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. SEO لزوماً به ویروسی شدن اینفوگرافیک شما کمک نمی کند ، اما بسیار سودمند است زیرا به شما کمک می کند تا رتبه موتور جستجوگر شما افزایش یابد (که به معنای ترافیک رایگان بیشتر به وب سایت شما است).

این اینفوگرافیک توسط Backlinko را بررسی کنید تا در راهنمایی شما راهنمایی شود ‘ بهینه سازی اینفوگرافی (ها) خود برای موتورهای جستجو:

در Infographic from Backlinko.

منبع تصویر

2. وب سایت ها و وبلاگ هایی را پیدا کنید که از اینفوگرافی های مشابه استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، اگر من فقط یک اینفوگرافیک در مورد بازاریابی از طریق ایمیل منتشر کرده بودم ، با نوشتن این آدرس به Google مراجعه می کردم: “Infographic marketing marketing.” آنچه شما به دنبال آن هستید وب سایت ها و وبلاگ هایی هستند که اینفوگرافی های مشابه ساخته شده توسط افراد دیگر را منتشر کرده اند.

بعد از اینکه لیست مناسبی از وب سایت هایی را دریافت کردید که فکر می کنید مایلند اینفوگرافیک شما را به اشتراک بگذارند ، نوبت به اطلاع رسانی از طریق ایمیل رسیده است. ابتدا با شناسایی نویسندگان از هر یک از وب سایت هایی که اینفوگرافیک های مشابه منتشر کرده اند ، شروع کنید. نام نویسنده را معمولاً می توانید در خط مقدم مقاله پیدا کنید:

در Graphic on finding websites that publish infographics.

پس از دریافت لیست نویسندگان ، از ابزاری مانند ویولا نوربرت استفاده کنید یا ContentMarketer.io برای یافتن آدرس های ایمیل ، بنابراین می توانید ایمیل های شخصی را ارسال کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه افراد حرفه ای با ایمیل ارتباط برقرار می کنند ، این مقاله را بررسی کنید از برایان دین در Backlinko . بخشی از آن مطالعه موردی برجسته استراتژی های “Pre-Outreach” و “Content Roadshow” است که وی برای ایجاد سر و صدای محتوای خود استفاده کرد.

به عنوان مثال ، روش 2 مرحله ای امیل برای دسترسی به ایمیل را بررسی کنید. به جای انجام کاری که اکثر مردم انجام می دهند و فوراً درخواست بک لینک یا اشتراک گذاری سریع (رویکرد 1 مرحله ای) در اینجا کاری است که او انجام داده است:

در An email asking for infographic publishing.

و چون سختگیر نبود ، از افرادی که درخواست ارسال محتوای خود را ارسال می کنند (روش 2 مرحله ای) از این قبیل پاسخ می گیرد:

در Screenshot of an email asking for infographic publishing.

تفاوت را ببینید؟

اکنون من اولین نفری خواهم بود که اذعان می کنم که اطلاع رسانی از طریق ایمیل هیجان انگیزترین قسمت در مورد بازاریابی اینفوگرافیک نیست – اما اگر می خواهید کره چشم بیشتری در کار خود داشته باشید بسیار مهم است.

بعلاوه ، منافع طولانی مدت حاصل از روابطی که با اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان ایجاد خواهید کرد ، بسیار ارزشمند خواهد بود.

3 اینفوگرافیک را با وبلاگ نویسان و تأثیرگذارهای مناسب به اشتراک بگذارید.

بهترین ابزار برای یافتن این تأثیرگذارها BuzzSumo است. فقط یک موضوع را تایپ کنید یا یک پیوند خاص را کپی / جایگذاری کنید تا محتوایی را که بر اساس تعداد اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی مرتب شده است ، تهیه کنید.

به عنوان مثال ، اگر من یک infographic در مورد باغبانی انجام می دادم ، “Infographic باغبانی” را در BuzzSumo تایپ می کردم. در مرحله بعدی ، نتایج را یکی یکی مرور می کنم و بر روی “مشاهده اشتراک گذاران” بر روی هرگونه اینفوگرافیکی که شبیه به من است کلیک می کنم:

در BuzzSumo screenshot.

با این کار لیستی از افرادی که آن اینفوگرافیک را به اشتراک گذاشته اند به شما می دهد که بسیار مفید است زیرا می توانید بر اساس تعداد دنبال کنندگان مرتب کنید تا تأثیرگذارانی را که تعداد زیادی فالوور دارند و اینفوگرافیک های مشابه شما را به اشتراک گذاشته اند شناسایی کنید.

مانند مرحله آخر ، آدرس ایمیل آنها را پیدا کنید و یکی یکی تماس بگیرید. گذشته از ویولا نوربرت و ContentMarketer.io ، روش هوشمندانه دیگری برای یافتن آدرس ایمیل کسی مشترک شدن در وبلاگ وی است – ایمیل خوش آمد گویی و همه ایمیل های آینده باید از آدرسی باشد که می توانید پاسخ دهید.

به عنوان گزینه دیگر ، اگر نمی توانید آدرس ایمیل کسی را پیدا کنید ، همیشه می توانید از Twitter برای دسترسی عمومی استفاده کنید:

در Screenshot of a tweet asking for infographic promotion.

سام هرلی صدها هزار دنبال کننده دارد اما هنوز هم برایان داونارد پاسخ داده و مطالب را به اشتراک گذاشته است:

در Screenshot of a Twitter exchanging asking for infographic promotion.

ببینید چگونه او از همان رویکرد 2 مرحله ای اطلاع رسانی مانند مثال ایمیل از بالا استفاده کرده است؟ وی از او پرسید که آیا می خواهید آن را ببیند و سپس پیوند را ارسال کرد.

فشار آور نبودن کلید دریافت پاسخ و به اشتراک گذاشتن محتوای شما است. همچنین ممکن است پس از به اشتراک گذاشتن محتوای تأثیرگذار برای تقویت رابطه ، یادداشتی دوستانه “متشکرم” ارسال کنید:

در Screenshot of a Twitter exchange. 4 اینفوگرافیک خود را به فهرست های اینفوگرافیک ارسال کنید.

این دایرکتوری ها اساساً وب سایت هایی هستند که اینفوگرافی را برای دیدن افراد دیگر تمیز می کنند. و آنها مکان مناسبی برای کشف اینفوگرافیک شما توسط افرادی هستند که ممکن است بخواهند آن را در وب سایت خود به اشتراک بگذارند.

مشکل این است که ده ها دایرکتوری وجود دارد ، بنابراین من به جای اینکه خودتان هرکدام را به صورت دستی انجام دهید ، توصیه می کنم از Fivver برای پرداخت هزینه به کسی که این کار را برای شما انجام دهد. نیازی نیست کسی محتوای شما را به بیش از 50 دایرکتوری ارسال کند – فقط با افرادی که فقط آن را به 10-30 فهرست برتر اینفوگرافیک اضافه می کنند ، همراه باشید.

در Screenshot of Fivver freelancers providing infographic submissions.

5. از طریق همه کانالهای بازاریابی دیجیتال خود تبلیغ کنید.

هنگامی که اینفوگرافیک خود را به فهرست های مناسب اضافه کردید ، آن را از طریق همه کانالهای بازاریابی خود به اشتراک بگذارید:

  • با لیست های ایمیل خود به اشتراک بگذارید
  • چندین پست در شبکه های اجتماعی را برنامه ریزی کنید
  • تبلیغات پولی / تبلیغات بازاریابی مجدد
  • پیوندها را به اینفوگرافیک در صفحات وب سایت مربوط اضافه کنید
  • با شرکای صنعت به اشتراک بگذارید
  • به اینفلوئنسرها / بلاگرهایی که مطالب شما را در گذشته به اشتراک گذاشته اند ارسال کنید
  • با هر مارک یا شخصی که در محتوای خود ذکر کرده اید به اشتراک بگذارید

اینفوگرافیک ها منبع ارزشمندی هستند که بازاریابان می توانند برای برقراری ارتباط آسان با مخاطبان خود از آن استفاده کنند. دفعه دیگر که به محتوا رسیدید ، در نظر بگیرید که آیا اینفوگرافیک روش بهتری برای برقراری ارتباط با پیام شما است.

New Call-to-action

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *