بازاریابی یوتیوب, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

راهنمای مبتدیان برای ویرایش ویدئوهای YouTube

به عنوان یک بازاریاب فیلم ، ویرایش ممکن است مهمترین قسمت پس از تولید باشد. اگر نتوانید عکس های خود را به صورت یکپارچه به هم ببافید یا برش خود را به کادر مناسب وارد کنید ، به نظر می رسد که ویدیوی شما بدون پرداخت است و بینندگان شما را از بین می برد.

گفته شد ، اگر با بودجه کمتری کار می کنید ، ممکن است توانایی تهیه نرم افزار ویرایش ویدئو را نداشته باشید. بنابراین یک بازاریاب فیلم بدون ویرایش نرم افزار چه کاری انجام می دهد؟ خوشبختانه ، یوتیوب ویرایشگر ویدئویی مبتنی بر وب را ارائه می دهد که کاملا رایگان است و از طریق سیستم عامل آن قابل دسترسی است.

در این پست ، نحوه استفاده از ابزارهای ویرایش ویدیوی بومی YouTube و همچنین بهترین روش هایی را که هنگام ویرایش فیلم های خود باید در خاطر داشته باشید ، بیاموزید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود را درگیر و علاقه مند به تماشای موارد بیشتر هستید.

→ Free Templates: How to Use YouTube for Business [Download Now]

نحوه استفاده از ویرایشگر ویدیوی YouTube

1 وارد YouTube Studio

شوید

2 در نوار کناری سمت چپ ، روی محتوا کلیک کنید.

youtube studio editor sidebar dashboard

3 در بارگذاری ها ، روی تصویر کوچک ویدیویی که می خواهید ویرایش کنید کلیک کنید.

youtube studio editor channel content dashboard

4. در نوار کناری سمت چپ ، روی ویرایشگر . کلیک کنید

5 ابتدا یا انتهای ویدیوی خود را اصلاح کنید.

اگر می خواهید ابتدا یا انتهای ویدیوی خود را اصلاح کنید ، اصلاح را انتخاب کنید ، که در کنار تایمر ویدیوی شما و درست بالای صفحه جدول زمانی شما است.

YouTube Studio Trim Video timeline panel

باید یک کادر آبی در اطراف کناره های صفحه جدول زمانی ویدیوی خود مشاهده کنید. آنها را بکشید تا قسمت هایی از ابتدا یا انتهای برش خشن خود را که نمی خواهید در نسخه نهایی منتشر شده قرار دهید ، خرد کنید. برای مشاهده ویرایش پیش نمایش را کلیک کنید و در صورت رضایت ذخیره را در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

YouTube Studio Trim Video

6 کلیپ ها را از وسط ویدیوی خود کوتاه کنید.

اگر می خواهید یک کلیپ خاص را از وسط ویدیوی خود کوتاه کنید ، اصلاح را انتخاب کنید. بعد ، در پانل جدول زمانی خود ، روی ابتدای بخشی از کلیپ مورد نظر برای حذف کلیک کنید و تقسیم را فشار دهید.

YouTube Studio Split Video

بعد ، در پانل جدول زمانی خود ، روی انتهای کلیپی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید و دوباره تقسیم را فشار دهید.

YouTube Studio Split Video

سرانجام ، روی خط آبی در ابتدای یا انتهای کلیپ خود کلیک کنید و آن را به سمت دیگر بکشید تا از ویدیوی شما کوتاه شود. برای مشاهده فیلم ویرایش شده خود پیش نمایش را کلیک کنید و در صورت رضایت ذخیره را کلیک کنید.

YouTube Studio Split Video

7 صفحه پایان به فیلم خود اضافه کنید.

اگر می خواهید به بینندگان خود این گزینه را بدهید تا یکی از فیلم های مرتبط ، لیست پخش یا اشتراک در کانال خود را تماشا کنند ، روی نماد صفحه انتهایی که در پایین پنل جدول زمانی خود نشان داده شده است کلیک کنید. تصویر زیر نماد صفحه انتهایی را نشان می دهد که با قرمز مشخص شده است.

youtube studio video editor timeline panel end screen icon

شما می توانید با کلیک روی اعمال الگو در منوی پاپ آپ ، الگوی صفحه انتهایی موجود خود را بارگذاری کنید یا از گزینه های بومی ویرایشگر یکی را انتخاب کنید: ویدیو ، لیست پخش ، اشتراک ، کانال یا پیوند .

youtube studio video editor end screen elements menu

نحوه ویرایش فیلم ها برای YouTube

اگرچه درک نحوه ویرایش فیلم های شما ضروری است ، همچنین اطمینان حاصل کنید که فیلم ها را به عنوان محصول نهایی مورد علاقه کاربران ویرایش می کنید. بیایید در مورد بهترین روش هایی که هنگام ویرایش فیلم های خود در حین تولید پس از تولید بخاطر داشته باشید ، بحث کنیم .

برای هر ویدیو تصاویر کوچک جذاب ایجاد کنید.

تصاویر کوچک اولین چیزی است که بینندگان شما قبل از تماشای ویدیوی شما مشاهده می کنند ، بنابراین اولین فرصت شما برای جلب توجه و جلب توجه مخاطبان شما است.

عکسهای کوچک شما می توانند از لحظات خاصی از فیلمها یا حتی عناوین مبتنی بر متن عکس بگیرند ، اما باید جالب باشند و مخاطبان شما را شیفته و مایل به کسب اطلاعات بیشتر کنند.

در اینجا یک راهنمای مفید برای ایجاد تصاویر کوچک YouTube وجود دارد.

یک داستان بگویید.

درست همانطور که هنگام خواندن کتاب می خوانیم ، می خواهیم فیلم هایی که تماشا می کنیم داستانی داشته باشند. این بدان معنی است که فیلم های شما باید جریان داشته باشند و از عناصر اساسی داستان سرایی پیروی کنند: داشتن یک آغاز ، میانه و پایان.

شما می خواهید داستان شما بینندگان را از طریق آنچه با آنها به اشتراک می گذارید هدایت کند ، و آنها گیج نخواهند شد و از اینکه چگونه یک کلیپ با کلیپ دیگر ارتباط دارد متعجب نخواهند شد. این پست توضیحی کامل در مورد مبانی داستان سرایی و نحوه استفاده از آن است اصول هنگام ویرایش فیلم های خود.

از عناصر جذاب در همه فیلم های خود استفاده کنید.

علاوه بر روایت داستان ، افزودن عناصر جذاب به فیلمهایتان هنگام ویرایش ، راهی عالی برای درگیر کردن مخاطبان است.

عناصر جذاب می توانند مواردی مانند تصاویر ، متن و اشکال ، انیمیشن ها ، موسیقی و انتقال های سرگرم کننده باشند. حتماً عنصری را انتخاب کنید که منطقی باشد و فیلم های شما را تکمیل کند ، زیرا نمی خواهید تمرکز خود را از محتوای با کیفیت بالا بگیرید.

یک سبک پایه ویرایش ویدیو ایجاد کنید.

یکی از بهترین راه ها برای ساده سازی روند ویرایش و مشغول نگه داشتن مخاطبان ، ایجاد یک سبک ویرایش پایه است که از آن استفاده می کنید و برای هر ویدیو اعمال می کنید.

این به معنای یک روش ثابت برای ویرایش فیلم ها ، سبک عکس ، موسیقی ، انتقال و سایر عناصر اضافه شده دیگری است که همیشه استفاده خواهید کرد. هر وقت برای ویرایش می نشینید وقت کمتری برای یافتن عناصر جدید خواهید داشت و مخاطبان شما سبک سازگار شما را تشخیص می دهند.

به عنوان مثال ، ممکن است شما همیشه در ابتدای ویدیوهای خود قطعه ای از دراماتیک ترین یا هیجان انگیزترین لحظه ای را که بعداً اتفاق خواهد افتاد ، برای مخاطبان خود ارائه دهید. این سبک سازگار را با تمام ویدیوهای خود ادامه دهید ، زیرا چارچوبی سازگار برای کار کردن به شما می دهد و مخاطبان خود را درگیر و خواهان کارهای بیشتر می کند.

ساده نگه دارید.

اگرچه انجام هر کاری که می توانید برای جذب مخاطب خود انجام دهید وسوسه انگیز است ، اما ساده بودن آن را نیز رعایت کنید و بینندگان خود را بیش از حد تحت فشار قرار ندهید. انتقال بیش از حد غیر ضروری ، موسیقی با صدای بلند ، تصاویر و متن می تواند حواس شما را از محتوای ویدئویی پرت کند و نتیجه عکس داشته باشد.

به دنبال تعادل دقیق محتوای اصلی فیلم و عناصر تکمیلی باشید.

وقت بگذارید و قدم بردارید و برگردید.

ویرایش ویدئو می تواند استرس زا باشد ، خصوصاً اگر هر بار ساعت ها جلوی رایانه بنشینید. حدس دوم کار شما آسان می شود ، بنابراین می تواند مفید باشد که مدتی دور شوید تا بتوانید تازه ، پرانرژی و آماده برای برش نهایی برگردید.

می توانید اینگونه به آن فکر کنید: اگر شش ساعت روی میز نشسته اید و ویدیو را ویرایش می کنید ، بیش از حد روی آن تمرکز کرده اید و نه چیز دیگری. ممکن است احساس گیر افتادن کنید یا مثل اینکه به دیواری برخورد کرده اید و ویدیوی شما بد است. اگر چند ساعت یا چند روز دور شوید ، می توانید با یک جفت چشم تازه به آن برگردید تا ویرایش های نهایی را انجام دهید و متوجه شوید که ویدیوی شما خوب است. شما فقط باید کمی استراحت کنید و تازه شوید.

چه از ابزارهای بومی YouTube و چه از نرم افزار شخص ثالث استفاده کنید ، ویرایش ویدیوهای شما باید جالب باشد. وقت بگذارید و بفهمید چه چیزی برای محتوای تولید شده شما مفید است ، یک استراتژی ویرایش سازگار ایجاد کنید و مشاهده بازدیدها را مشاهده کنید .

New call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *