بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

در اینجا نحوه افزودن پیوند به استوری اینستاگرام خود آورده شده است [نکته حرفه ای]

بیش از 500 میلیون حساب از ویژگی Stories اینستاگرام استفاده می کنند و یک سوم از بیشترین بازدیدهای اینستاگرام توسط مارک ها ایجاد می شود (Instagram ). واضح است که این ویژگی در پایگاه اینستاگرام طنین انداز شده است و مشاغل می توانند از آن برای افزایش آگاهی و تعامل با مخاطبان خود استفاده کنند.

اما با همه این پرسش ها این س comesال پیش می آید: چگونه مارک ها می توانند با استفاده از Stories در جهت ایجاد ترافیک و تبدیل برای مشاغل خود از حداکثر مزیت خود استفاده کنند؟ این کار با دانستن نحوه افزودن پیوند به Instagram Stories با ویژگی Swipe Up شروع می شود تا بتوانید وب سایت خود را ارتقا دهید. بیایید اکنون در آن غوطه ور شویم.

New Data: Instagram Engagement Report [2021 Version]

شما می توانید محتوای جالب درباره یک محصول ، سرویس یا رویداد جدید ارسال کنید و سپس مخاطبان خود را تشویق کنید “برای جزئیات بیشتر انگشت خود را بکشند”. این به مارک ها راهی برای اصطکاک کم از طریق سیستم عامل اینستاگرام می دهد و به کاربران این امکان را می دهد که به طور مستقیم با مارک ها مستقیماً از داستان های آن مارک ها تعامل داشته باشند.

چه کسی می تواند از کش رفتن به بالا در اینستاگرام استفاده کند؟

ویژگی Swipe Up برای مارک ها و کاربران اینستاگرام در نظر گرفته شده است ، بنابراین اینستاگرام دسترسی را به کسانی که دارای سه معیار هستند محدود می کند: شما باید یک نمایه کسب و کار داشته باشید ، باید یک حساب تأیید شده باشد و باید حداقل 10،000 دنبال کننده داشته باشید. اگر این معیارها را دارید ، برای یادگیری نحوه افزودن پیوند به استوری اینستاگرام خود ، به مطالعه ادامه دهید. اگر این معیارها را ندارید ، اینجا را کلیک کنید تا از گزینه های جایگزین خود مطلع شوید .

1 بررسی کنید 10 هزار دنبال کننده یا حساب تأیید شده دارید.

اگر این کار را نکنید نمی توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

من از حساب رسمی HubSpot در اینستاگرام برای این دستورالعمل ها استفاده کردم ، زیرا حساب شخصی من تأیید نشده است (من همچنین ، از شنیدن شما متعجب خواهید شد ، 10 هزار فالوور ندارید …).

2. هنگام بارگذاری در استوری اینستاگرام خود ، روی نمادی در بالا سمت راست کلیک کنید که شبیه زنجیر است.

Add a Link to Instagram Story: Click Chain Icon

3 برای افزودن پیوند به صفحه وب ، “+ URL” را کلیک کنید.

با این کار می توانید پیوندی را برای افزودن به Story خود تعیین کنید. اگر علاقه داشتید Story خود را به ویدیوی IGTV خود پیوند دهید ، می توانید به جای آن گزینه را انتخاب کنید.

Add Link to Instagram Story: Click +URL

4 URL را در جعبه متن تایپ کنید.

این صفحه ای خواهد بود که کاربر هنگام کشیدن صفحه خود به سمت صفحه داستان خود به سمت آن هدایت می شود. می خواهید آن را در کادر نوشتاری با عنوان “URL” کپی کنید

Add Link to Instagram Story: Designate URL

5. روی «تمام شد» در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

از آنجا از شما خواسته می شود روند انتشار داستان خود را انجام دهید.

6. وقتی آماده انتشار هستید ، روی دکمه “+ Story” در پایین سمت راست کلیک کنید.

اکنون ، داستان منتشر شده شما دارای پیوند “بیشتر ببینید” Swipe Up است.

Add Link to Instagram Story: See More Swipe Up Link

چگونه اگر 10 هزار دنبال کننده ندارید پیوندی به اینستاگرام اضافه کنید

اگر می خواهید محصولات خارج از سیستم عامل را تبلیغ کنید ، ممکن است مجبور باشید برای انجام این کار کمی خلاق باشید. در اینجا گزینه های شما وجود دارد:

1 مخاطبان خود را به سمت یک فیلم IGTV هدایت کنید.

IGTV (Instagram TV) برنامه ای است که به شما امکان می دهد ویدیوهای اینستاگرام را با حداقل 1 دقیقه ایجاد کنید. و حداکثر طول آن 15 دقیقه (از طریق تلفن همراه) یا 60 دقیقه (از طریق وب) است. با این وجود ، برخلاف پست های منظم اینستاگرام و استوری ها ، IGTV به شما امکان می دهد پیوندهای قابل کلیک را به شرح ویدئو اضافه کنید.

در حالی که Stories بیش از فیلم های IGTV مورد توجه قرار می گیرد ، اما تاکتیکی که می توانید استفاده کنید ایجاد داستانی است که با پیوند شما ویدیوی IGTV را تبلیغ می کند. به شما این امکان را می دهد تا کمی از Story خود کلیک کنید.

2. مخاطبان خود را به پیوند موجود در بیوگرافی خود هدایت کنید.

اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد پیوندی را در بیوگرافی نمایه خود رها کنید . در بسیاری از موارد ، این لیست املاک و مستغلات به بهترین وجهی برای لیست صفحه اصلی وب سایت شما استفاده می شود. با این حال ، اگر می خواهید ترافیک را به یک صفحه خاص هدایت کنید ، می توانید پیوند تبلیغاتی را اضافه کنید و سپس برای هدایت افراد به آنجا ، در “استوری اینستاگرام” زبان “link in bio” را وارد کنید.

نکته منفی اصلی این است که شما نمی توانید چندین لینک را به طور هم زمان تبلیغ کنید ، بنابراین باید پیوندی را که در بیوگرافی خود قرار می دهید هماهنگ کنید تا با محتوایی که در حال حاضر ایجاد می کنید مطابقت داشته باشد.

به دلیل اقدامات اضافی که کاربر برای دسترسی به پیوندها باید انجام دهد ، ممکن است منجر به تبدیل کمتر شود. با این وجود ، هر دو مخاطب خود را به 10 هزار فالوور می رسانند ، هر دو روش عالی برای جذب بازدید از اینستاگرام هستند.

مثالهای پیوند به بالا به بالا در Instagram

1 @ دستورالعمل های سم زدایی

وبلاگ نویسان مواد غذایی مانندDetoxinista از لینک Swipe Up Instagram Stories برای جاسازی دستور العمل ها در سیستم عامل استفاده می کنند. آنها عاقلانه تصاویری از غذای خوش طعم را منتشر می کنند که باعث می شود کاربران انگشت خود را به سمت بالا بکشند تا یاد بگیرند چگونه خودشان درست کنند. این پیوند یک تبلیغ مستقیم نیست ، اما کاربران به وب سایت Detoxinista هدایت می شوند ، جایی که می توانند کتاب آشپزی او را پیدا کنند و با نام تجاری او آشنا شوند.

Swipe Up Link Example: Detoxinista

2. Blavity #worldnotobaccoday

Blavity یک شرکت رسانه ای است “که توسط هزاره های سیاه ایجاد شده است.” آنها مطالب خبری ، سرمقاله و سبک زندگی را برای اطلاع و سرگرمی مخاطبان خود فراهم می کنند. در یک کارزار اخیر با L.A. Quits ، Blavity روز جهانی بدون دخانیات را ارتقا داد تا آگاهی از اثرات مضر سیگار را افزایش دهد. شما با فراخوانی “کش رفتن به بالا” در سمت چپ آشنا خواهید شد. با این کار ، کاربران به L.A. وب سایت را ترک می کند جایی که می توانند منابعی را برای زندگی سالم و بدون دخانیات بدست آورند.

Swipe Up Link Example: Blavity

3 Alifedotowsky موارد لباس

اگر لیسانس هستید طرفدار ، شما ممکن است روند رو به رشد در میان شرکت کنندگان در لیسانس و لیسانس را برای تبدیل شدن به تأثیرگذارترین محصول و تعبیه لینک های کش رفتن به بالا در Stories خود مشاهده کرده باشید. علی بعنوان یک وبلاگ نویس مد و سبک ، اغلب از لباسهایی که پوشیده است با پیوندهای Swipe Up عکس یا فیلم تهیه می کند تا کاربران بتوانند این موارد را بصورت آنلاین خریداری کنند. او همچنین در صورت کشیدن انگشت به بالا کاربر از تخفیف هایی استفاده می کند که باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای خرید کالایی از وب سایت یک برند می شود.

Swipe Up Link Example: Alifedotowsky

4 @ Popsugarfitness مجموعه مجسمه سازی تابستانی

یكی از م mostثرترین روشهای استفاده از ویژگی Swipe Up این است كه به دنبال كنندگان خود چیز ارزشمندی به صورت رایگان ارائه دهید. به عنوان مثالPopsugarfitness ، یک سری Summer Sculpt را با پیشنهادی وسوسه انگیز – “برای یک تمرین 10 دقیقه ای بدون تجهیزات غنیمت بکشید ، به بالا بکشید” را معرفی کرد. چه کسی می تواند به آن نه بگوید؟ در حالت ایده آل ، وقتی کاربران از سایت شما ارزش بیشتری می گیرند ، مدت بیشتری را صرف آن می کنند و از طرفداران قدرتمند برند می شوند.

Swipe Up Link Example: PopSugarFitness

5. TheLipBar لوازم آرایشی

Lip Bar یک مارک زیبایی است که محصولات آرایشی فراگیر ، وگان و بی رحمی از رژ لب گرفته تا مرطوب کننده رنگی ایجاد می کند. در این استوری اینستاگرام ، The Lip Bar فروش تابستانی خود را با عنوان “آیا برای تابستان آماده هستی؟” تبلیغ می کند. با کشیدن انگشت روی داستان ، می توانید یکی از محصولات تبلیغ شده آنها را مشاهده کنید.

Swipe Up Link Example: The Lip Bar

6. Reebok بیشتر انسانی باشید

Reebok یک کمپین قدرتمند و به موقع ایجاد کرد به نام “بیشتر انسان باش” ، و توانمند سازی زنان را از طریق تناسب اندام جشن می گیرد. آنها در Instagram Stories خود ، با نشان دادن زنان مشهوری مانند Gigi Hadid یا Danai Gurira ، آگاهی را برای این کمپین بالا می برند ، و وقتی انگشت خود را به بالا بکشید ، در مورد کمپین Reebok و چگونگی مشارکت در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. در سایت فرصتهایی برای خرید تی شرت یا اهدای پول وجود دارد ، اما بدیهی است که Reebok متعهد است که بیش از هر چیز روی پیام رسانی خود تمرکز کند ، یک کار اصیل.

Swipe Up Link Example: Reebok

رانندگی در رانندگی از اینستاگرام

اینستاگرام یک پلت فرم پر رونق است ، برنامه ای که مشتریان شما احتمالاً در آن قرار دارند. استفاده از این تاکتیک ها و همچنین سایر استراتژی های اینستاگرام برای ایجاد آگاهی برای برند شما و رشد تجارت شما منطقی است.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در فوریه سال 2020 منتشر شده و برای جامعیت به روز شده است.

instagram statistics

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *